Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - English

Σελίδες: 123 ... 17
1
Αυτό λέω και γω.
Μα και οι μαθητές αλλά και οι εκπαιδευτικοί δουλεύουν κανονικά. Καλά, οι δικοί μου μαθητές δεν συνδέονται όλοι και η συντριπτική πλειοψηφία όσων δεν συνδέονται, από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω, δεν είναι λόγω έλλειψης εξοπλισμού ή αδυναμίας πρόσβασης στο διαδίκτυο. Είναι αυτοί που και στην τάξη δε θα συμμετείχαν ιδιαίτερα και προφανώς και με τις ευλογίες των γονιών δεν μπαίνουν σε όλα τα μαθήματα ειδικοτήτων. Ωστόσο, στο σχολείο μπορούσα να τους κινητοποιήσω κάπως αφού ήταν εντός της τάξης και λυπάμαι που δεν μπαίνουν και στα διαδικτυακά μαθήματα. Αλλά οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί που γνωρίζω ξέρω ότι δουλεύουν πολλές ώρες για την προετοιμασία του μαθήματος, του υλικού, για διορθώσεις κλπ. Άρα τα σχολεία έστω κι έτσι είναι ανοιχτά και πολύ θα ήθελα να ξέρω τι γίνεται με τις ώρες των καθηγητών που δεν υπάρχουν, γιατί για την παράλληλη στήριξη ξέρουμε ότι τα παιδιά δεν έχουν εξατομικευμένη υποστήριξη.

2
Μου φαίνεται αδιανόητο πραγματικά πως μπαίνουμε οι εκπαιδευτικοί στη διαδικασία να κάνουμε εμείς σενάρια και χρονοδιαγράμματα και να μην έχουμε καμία απολύτως ενημέρωση, ειδικά από τη στιμγή που υπάρχουν πιστώσεις.

Σε κάθε περίπτωση παραμένει το μυστήριο των τρίμηνων. Μαντεύω, γιατί μόνο μαντεψιές μπορούμε κάνουμε, τη μη ανανέωση των τριμηνιτών και τη συμπερίληψή τους σε μια μεγάλη φάση που θα γίνει μετά τις 16 Γενάρη όπου και λήγουν. Να πουν και επικοινωνιακά δηλαδή πως πήραν και μεγάλο αριθμό.

Αν γνωρίζει κάτι κανείς ας ενημερώσει, αλλά το βλέπω ως μια βολική (για εκείνους πάντα) λύση.
Ναι, αλλά αν τα κενά λόγω Covid συνεχίσουν να υφίστανται, δε θα ανανεωθούν οι συμβάσεις των τριμηνιτών;

3
Αφού τακτοποιήθηκαν οι ψυχολόγοι δεν βιάζονται. Έπρεπε να βολευτουν και αυτοί! Καλά έκαναν αλλά τα σχολεία είναι κλειστά για όλους!
Μπορεί να μην πηγαίνουν πια στο χώρο οι μαθητές κι οι εκπαιδευτικοί αλλά τα σχολεία λειτουργούν έστω μέσω WebEx.

4
Παιδιά δεν γίνεται τίποτα! Ας το παρουμε απόφαση..απο 21 τωρα οι προσλήψεις..σιγα μην κάνει τωρα που πανε για κλείσιμο τα σχολεία λόγω Χριστουγέννων!! Θα γλιτώσει και αυτές τις μερες και μετα αν πάρει..Δυστυχώς η απογοήτευση είναι μεγαλη
Η λογική αυτό λέει αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία... Μιλάω βέβαια εκ του ασφαλούς καθώς έχω ήδη προσληφθεί αλλά αν το σκεφτεί κανεις, και οι ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί πόσο θα μπορούν να δουλέψουν τις μέρες των διακοπών;

5
Καλημέρα, θα σου πρότεινα να κάνεις αίτηση για άδεια διδασκαλίας (Αναγγελία Διδασκαλίας όπως ονομάζεται πλέον) η οποία είναι απαραίτητη για να διδάξεις στον ιδιωτικό τομέα, δηλαδή σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης. Η αλήθεια είναι ότι η διαδικασία αυτή παίρνει αρκετό χρόνο μέχρι να ολοκληρωθεί, αλλά θα σου είναι χρήσιμο γενικά να την αποκτήσεις.
Εδώ θα βρεις όλες τις πληροφορίες: https://www.eoppep.gr/index.php/el/structure-and-program-certification/didaskontes_frontistiria/anaggeli_didaskalias_menu
Σωστά, χρειάζεται για τα φροντιστήρια. Επίσης εγγραφή στην επετηρίδα ιδιωτικών εκπαιδευτικών για ιδιωτικά σχολεία.

6
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Δεκέμβριος 04, 2020, 12:32:55 μμ »
Αυτό είναι ανησυχητικό αν μπορεί να συμβεί.. Μήπως απλά πάτησες το admit χωρίς να το καταλάβεις; μήπως μπήκε στην ουρά την ώρα που δεχόσουν τους άλλους κ έτσι δεν το πρόσεξες;
Δεν νομίζω. Δεν υπήρχε κανείς στο lobby και εμφανίστηκαν ξαφνικά και στις δύο περιπτώσεις.

7
Καλημέρα.. Μια ακομη κενη ημερα λόγω προσλήψεων
Δεν έχει τελειώσει ακόμη η ημέρα! ;-)
Άλλωστε πολλές φορές οι προσλήψεις γίνονται απόγευμα ή και βράδυ! Ας γίνουν κι ας αργήσουν...

8
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Δεκέμβριος 04, 2020, 12:12:35 μμ »
Μου έχει συμβεί και εμένα να έχει μπερδευτεί μαθητής μου από το β σχολείο και να θέλει να μπει σε μάθημά μου του α σχολείου. Χρειάζεται λίστα με τα ονόματα κάθε τμήματος για να ελέγχουμε ανά πάσα στιγμή με ποιους έχουμε μάθημα τη χ ώρα, ώστε να μη βάζουμε μέσα άσχετους ή αποπροσανατολισμένους που έχουν μπλέξει ώρες και link.
Άλλο πράγμα ρωταω. Μα δεν τον δέχτηκα εγώ. Σαφώς και έχω λίστες. Επίσης και μαθητής που είχε κανονικά μάθημα μαζί μου εκείνη την ώρα μπήκε στην κλειδωμένη τάξη δίχως να τον κάνω εγώ admit.

9
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Δεκέμβριος 04, 2020, 11:35:02 πμ »
Χτες μπήκαν στο μάθημα μαθητές μου δίχως να τους έχω κάνει admit. Eπισης μαθητής μου από άλλη σχολική μονάδα όπου συμπληρώνω ώρες, γιατί έκανε λάθος link. Έχει συμβεί και σε άλλους; Φυσικά η τάξη μου είναι κλειδωμένη.

10
Μια άλλη συμβουλή που θα μπορούσα να δώσω είναι να δεις τι διεξόδους έχεις στο εξωτερικό εφόσον φυσικά σε ενδιαφέρει.

11
Με το υπάρχον σύστημα ανεβαίνεις στους πίνακες με μεταπτυχιακά (με ειδικής αγωγής μπαίνεις και στον κύριο πίνακα ειδικής αγωγής), με σεμινάριο (αν ειναι πάνω στην ειδική αγωγή, μπαίνεις στον επικουρικό πίνακα ειδικής αγωγής), ξένες γλώσσες, υπολογιστές, παιδιά. Και εμπειρία που δε σε αφορά για αρχή ως νέα πτυχιούχο. Μοριοδοτειται μέχρι 1 σεμινάριο. Επίσης, αν μπεις στους πίνακες ειδικής , μπορείς να κάνεις νοηματική ή γραφή Braille ωστε να προσλαμβανεσαι σε σχολικές μονάδες με αντίστοιχες ανάγκες. Καλή σταδιοδρομία και υπομονή αν επιλεξεις τον χώρο της εκπαίδευσης!

12
Εμάς έρχονταν κανονικά. Και δουλειές που θα μπορούσαν να γίνουν ηλεκτρονικά ο διευθυντής ζητούσε να έρθουν για να μην τους ταλαιπωρούμε λέει. κ συνάντηση μάζωξη για ενημέρωση έκανε. κ για επίδοση έρχονταν να ρωτήσουν. κ τώρα που είναι κλειστά τους έφερε για δηλώσεις ενισχυτικής....
Πράγματα δηλ. που μια χαρά θα γίνονταν μέσω τηλεδιάσκεψης, τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου...

13
Δεν φθάνουν, όμως, για να καλυφθούν όλα τα δηλωθέντα κενά. Είναι προφανές ότι τις καθυστερούν για να "αυγατίσουν" οι αριθμοί των προσλήψεων, αφού διαχρονικά το ελληνικό κράτος προτιμά ένα 1000ρικο να το μοιράσει (έστω με καθυστέρηση) από 500 σε 2 άτομα, παρά να το δώσει εγκαίρως σε 1 άτομο (χονδρικά το είπα, αλλά πιστεύω γίνομαι αντιληπτός).
Μια χαρά γίνεσαι αντιληπτός και πολύ γλαφυρό το παράδειγμά σου. Ακριβώς έτσι είναι. Χτες όμως μιλούσα με μητέρα που το παιδί της περιμένει παράλληλη στήριξη και μου έλεγε πως έστω διαδικτυακά θα είχε μια επιπλέον εξατομικευμένη βοήθεια το παιδί από κάποιον ειδικό και δε θα έπεφτε αυτό το βάρος στους γονείς που ούτε ακριβώς ξέρουν τι να κάνουν αλλά ούτε χρόνο έχουν αφού δουλεύουν.

14
Αν ανοίξουν δηλαδή τα σχολεία από τη νέα χρονιά, τότε βλέπω να γίνεται η Δ' φάση. Ελπίζω βέβαια να διαψευστώ!

Σελίδες: 123 ... 17

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30071
  • Τελευταία: sevi7846
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1042634
  • Σύνολο θεμάτων: 17827
  • Σε σύνδεση σήμερα: 493
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 464
Σύνολο: 476

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.