Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - English

Σελίδες: 123 ... 104
1
Θα δούμε ποιες θέσεις και πού θα δώσουν τελικά. Θα δούμε άραγε τόσες θέσεις στην Αττική; Όσο για την αναπλήρωση, η 5η χρονιά ακούγεται νορμάλ νούμερο αν σκεφτείς ότι άλλοι έχουν αρκετές περισσότερες. Χωρίς να υποβαθμίζω, βέβαια, την προσπάθεια και την εμπειρία καθενός.

2
Μήπως γίνουν και συμπληρωματικές μεταθέσεις πριν τους διορισμούς; Ή δε γίνεται;

3
Αν τα μέτρησα σωστά, στην Αττική τα κενά των μετατάξεων ήταν 49 στην πρωτοβάθμια και 16 στη δευτεροβάθμια. Κρατάω πολύ μικρό καλάθι βέβαια λόγω ελάχιστων προηγούμενων προσλήψεων στην Αττική αλλά αυτά δεν πρέπει να καλυφθούν; Αδικία ίσως για τους διορισθέντες των προηγούμενων ετών που πήγαν μακριά αλλά πάντα κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις.

4
Πιστεύετε θα δοθούν κενά στον νομό Αττικής φέτος;

5
Δεν υπάρχουν τα ακουστικά των Workbooks, δεν ηχογραφήθηκαν ποτέ από όσο γνωρίζω. Μπορεί να διαβάζει τα tapescripts ο εκπαιδευτικός, να τα μετατρέψει με κάποιο εργαλείο σε ακουστικά ή να τα παραλείψει και να τα αντικαταστήσει με άλλα.

6
Έχει  διάρκεια  έναν χρόνο!
Είναι  σίγουρο  ότι δίνει  20 μόρια  ?
Όλα τα μεταπτυχιακά από 60 ECTS και πάνω δίνουν με το έως τώρα σύστημα 20 μόρια ως πρώτα και 8 μόρια ως δεύτερα μεταπτυχιακά.

7
Δεδομένου ότι το σύστημα είναι ηλεκτρονικό μπορεί να τρέξει οποιαδήποτε στιγμή από τις 25/8 και μετά. Οπότε από Δευτερά 28/8 το περιμένουμε, όσο πιο γρηγορά καλυτέρα για να έχουμε και χρόνο για την συλλογή των εγγράφων.
Η συλλογή των εγγράφων μπορεί να αρχίσει από τώρα αφού ξέρουμε τι χρειάζεται. Αν γνωρίζουμε ότι θα ειμαστε στην α' ή β' φάση καλό είναι να έχουμε έτοιμες τις βεβαιώσεις των γιατρών ή να κλείσουμε άμεσα ραντεβού. Τα άλλα χαρτιά που πρέπει να συμπληρώσουμε με την πρόσληψη είναι απλά και δεν απαιτούν χρόνο. Οι μετακομίσεις είμαι το θέμα για όσους προσληφθούν μακριά από τον τόπο κατοικίας τους.

8
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΔΥΕΠ ΠΕ 06
« στις: Αύγουστος 19, 2023, 12:45:22 μμ »
Ως ΑΜΩ από ό,τι ξέρω.

9
Δεν είναι εξετάσεις. Είναι διαγωνισμός. Αυτή είναι η διαφορα. Από τη στιγμή που οι ενδιαφερόμενοι είναι περισσότεροι από τις θέσεις, κάπως πρέπει να επιλεγουν αυτοί που θα προηγηθούν. Αυτό είναι το νόημα ενός διαγωνισμού γενικα.
Ευχαριστώ για το μάθημα.

Διαγωνισμός λοιπόν και για να δουλεύει κανείς ως αναπληρωτής περνώντας τη βάση.  Μάλιστα... Τι θα έλεγες να εφαρμοστεί αυτό το σύστημα και στους μόνιμους; Δε φαντάζομαι να πιστεύεις ότι με το που περνά κανείς στο διαγωνισμό καθίσταται εφ' όρου ζωής ικανός να διδάσκει;

10
Χαλάει την πιάτσα εννοώ όποιος λέει ότι διορίστηκε μέσω γραπτού, όχι επειδή παριστάνει τον πιο ικανό, αλλά επειδή χαλαει το αφήγημα ότι είναι αδύνατο να διοριστεί κανείς μέσω γραπτού και δεν είναι λογικό κάποιος να το θέλει.
Είμαι κατά του γραπτού αλλά ο λόγος που δεν τον θέλω δεν είναι γιατί πιστεύω ότι δεν μπορώ να διοριστώ μέσω αυτού. Το θεωρώ προσβολή μετά από τόσα χρόνια στην εκπαίδευση, τόσα τυπικά προσόντα και επιτυχία σε προηγούμενους διαγωνισμούς να πρέπει κάποιοι να ξαναδώσουν εξετάσεις.

11
Υπάρχει λογική εξήγηση. Δεν έχουμε συναισθηματική εμπλοκή, επομένως μας ενδθαφερει το θέμα αντικειμενικά.
Όποιος έχει επενδύσει στην αναπλήρωση ή τα μοριοδοτούμενα προσόντα, δεν θέλει καμία αλλαγή. (όπως πριν απ το προσοντολογιο, όσοι είχαν μόρια προϋπηρεσιας δεν ήθελαν ούτε να ακούσουν για διορισμό μ μοριοδότηση τυπικών προσόντων, μην τα ξεχνάμε αυτά, δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια). Όσοι είναι απ έξω και δεν έχουν ελπίδα να προσληφθούν ως αναπληρωτές ή απλα δεν το θέλουν, βλέπουν το δικό τους συμφέρον και δεν καταλαβαίνουν ότι καλώς ή κακώς, κάποιοι που «προηγούνται» δεν μπορούν να βρεθούν ξαφνικά στην ίδια ευθεία μαζί τους από μηδενική βάση.

Εμείς οι διορισμένοι έχουμε τη δυνατότητα να μπορούμε να μπούμε στη θέση όλων των κατηγοριών γιατί δεν έχουμε προσωπικό όφελος.

Δεν ενοχλεί το ότι έχουμε άποψη. Ενοχλεί το ότι όταν κάποιος πει κάτι υπέρ του γραπτού, ιδίως αν πει ότι τον διευκόλυνε, του έδωσε ευκαιρία, δεν το βρήκε δύσκολο κλπ, χαλαει την πιάτσα.

Και μόνο που είσαι επιτυχούσα ΑΣΕΠ σε κάνει να έχεις συναισθηματική εμπλοκή και να μην είσαι αντικειμενική. Σεβαστή φυσικά η άποψή σου (μια άποψη είναι, δεν είναι ικανή να επιβάλει και διαγωνισμό στο κάτω κάτω) αλλά τι σε κάνει να πιστεύει ότι νιώθουμε πως χαλάς την πιάτσα επειδή πέρασες στο διαγωνισμό; Για θέση στην πρωτοβάθμια ή τη δευτεροβάθμια μιλάμε, όχι στην τριτοβάθμια. Δεν εννοώ ότι είναι κατώτερο ή πιο εύκολο, απλά είναι εξαιρετικά λιγότερες οι πιθανότητες να εργαστεί κάποιος τριτοβάθμια (ή περισσότερες οι απαιτούμενες ικανότητες αν θες). Ή μήπως θεωρείς ότι δεν είναι ικανός να γράψει άριστα κάποιος που είναι αντίθετος στον γραπτό διαγωνισμό;

12
Σωστός αλλά δεν το καταλαβαίνουν αυτό...

Νομίζουν ότι ο νέος... Που έχει τελειώσει 1-2 χρόνια θα δώσει ΑΣΕΠ... Θα περάσει και θα διοριστεί... Αλλά στην καλύτερη θα πάει καμία γ-δ φάση στην πινέζα...

Πάλι υπέρ των εχόντων όλα αυτά θα γέρνει γενικά η πλάστιγγα. Γιατί να μη μοριοδοτηθεί προϋπηρεσία και ακαδημαϊκά προσόντα πολύ δύσκολο το βλέπω. Πρέπει να έχουν κίνητρο να αποκτήσουν περισσότερα προσόντα οι υποψήφιοι και να δουλεύουν και τα πανεπιστήμια κλπ. (δε μιλώ για αγορά χαρτιών, όχι ότι δε γίνεται βέβαια). Κάποιοι νεότεροι απλά τρέφουν ελπίδες για αποκατάσταση μέσω του διαγωνισμού. Οι δε μόνιμοι που τον θέλουν τόσο πολύ ας αιτηθούν να δίνουν οι ίδιοι γραπτές εξετάσεις ανά τακτά διαστήματα για να αποδεικνύουν ξανά και ξανά πόσο καλά κατέχουν το αντικείμενό τους και ότι μπορούν να στρωθούν στη μελέτη.  ;D

13
Ευκαιριες σε εναν νεο σποφοιτο που τωρα δεν εχει.

Αν συνυπολογίζονται λοιπά ακαδημαϊκά προσόντα και προϋπηρεσία όπως τώρα, πόσο εύκολα θα έχουν ευκαιρίες οι νέοι απόφοιτοι;

14
Ποιό λειτουργεί μία χαρά συνάδελφε? πριμοδοτώντας τα παιδιά?? μιλάμε σοβαρά? σε ένα σύγχρονο υποτίθεται κράτος, σε διαγωνισμό προσλήψεων να πριμοδοτεί παιδιά??? τη στιγμή που οι θέσεις είναι τόσο λίγες και οι απόφοιτοι άπειροι???  επίσης, για ποιές 'σκληρές' συνθήκες μιλάς? αυτή τη στιγμή ακόμη και άσχετος και άχρηστος διδκάσκοντας να είναι κάποιος, δεν μπορεί κανείς να τον διώξει από την τάξη.... έχω παραδείγματα που όλη τη χρονιά μία τάξη υποφέρει και κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα... τέλος, γιατί θεωρείς ότι όσοι έγραψαν καλά στον ΑΣΕΠ οπωσδήποτε είναι παπαγαλάκια??? τι αυθαίρετο συμπέρασμα είναι αυτό?

Για τα παιδιά θα συμφωνήσω παρόλο που είμαι γονιός. Κατά τη γνώμη μου, δε θα έπρεπε να μοριοδοτούνται αλλά να δίνουν αύξηση στο μισθό.

Όσο για τον γραπτό διαγωνισμό, δεν εγγυάται απαραίτητα το καλό επιστημονικό υπόβαθρο του επιτυχόντος (βλ. παράγοντας τύχη, πιθανή διαβλητότητα) αλλά ακόμη κι αν διασφαλιστεί αυτό, πάλι δεν είναι σίγουρο ότι θα εφαρμοστούν στην πράξη οι θεωρίες και τα σχέδια μαθήματος που έδωσε ο υποψήφιος προς βαθμολόγηση. Σαφώς και θα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου του τι γίνεται στην τάξη κι άτομα που κάνουν μαθητές να υποφέρουν να έχουν τις ανάλογες επιπτώσεις αλλά δε θεωρώ ότι αυτό θα γίνει με τον γραπτό διαγωνισμό.

Σελίδες: 123 ... 104

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1169202
  • Σύνολο θεμάτων: 19295
  • Σε σύνδεση σήμερα: 549
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 382
Σύνολο: 383

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.