Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gvasilis

Σελίδες: 123 ... 228
1
Σχολική ζώνη / ΑΙ για τα νομικά της εκπαίδευσης
« στις: Μάρτιος 19, 2024, 03:52:48 μμ »
Εχει κανείς φτιάξει custom ΑΙ εκπαιδευμένο με όλη την νομοθεσία της εκπαίδευσης?

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 04, 2024, 09:01:48 μμ »
Ναι μπορώ να πω ότι εννούσαν αυτό που λέω αλλά η σειρά και η διατύπωση είναι λάθος, αρα και το αποτέλεσμα αν κάνεις αυτό που λέει ακριβώς. Κοντά αλλά λάθος.
Το Γ ..........ναι δεν το διαβασα και πολύ δύσκολα θα το διαβάσω! Βαρύ!

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 04, 2024, 04:47:28 μμ »
Επιπλεον και σε σχεση με το δημοσιευμα που αναφερεις θα προσθεσω/συμπληρωσω τα σημεια στα οποια παρουσιαζει προβληματα και τα οποια οφειλονται στο οτι οι συντακτες του αρθρου δεν εχουν δει/επεξεργαστει πινακες Α-Β-Γ με βαση τους οποιους συμπληρωνονται τα οργανικα κενα.
Βοηθητικα παραθετω εναν πινακα Α και εναν Β:
https://ibb.co/QjFQVh6
https://ibb.co/gmTcCCK

α. συμπληρωνοντας την προηγ σχετικη μου αναρτηση θα πω οτι ο λογος που ειναι παντελως λαθος ο τροπος υπολογισμου οργανικων κενων που αναφερεται στο δημοσιευμα ειναι οτι οι συντακτες του αρθρου αγνοουν πως στον υπολογισμο συνυπολογιζονται τα ωραρια των εκπκων, οπως αλλωστε φαινεται και στους πινακες που παραθετω

β. σε καποιο αλλο σημειο αναφερεται το

" Οι τελευταίες υπολογίζονται με διαφορετικό αλγόριθμο, με βάση τις 12 ώρες Α΄ Ανάθεσης στο σχολείο. Ειδικά για τους ΠΕ04 όμως, θα πρέπει επιπλέον να υπάρχουν 12 τουλάχιστον ώρες ΠΕ04 ακάλυπτες στο σχολείο για να προκύψει οργανική θέση. Άρα, σε σχολεία που το υποχρεωτικό ωράριο των ανηκόντων ΠΕ04, υπολογίζοντας και τη Β’ ανάθεση, δεν αφήνει ακάλυπτες 12 ώρες, τότε δεν προκύπτει οργανική θέση ακόμη και αν υπάρχουν πχ. 20 ώρες Βιολογίας χωρίς να υπάρχει Βιολόγος. ".
Δεν ισχυει ετσι ακριβως αυτο που υπονοουν οι συντακτες του αρθρου.
Ειδκοτερα στις εσωτερικες υπηρεσιακες μεταβολες (προφανως σε αυτες αναφερονται στο συγκεκριμενο σημείο) κατα την Α φαση των υπεραριθμιων + φαση Γ εναπομειναντων κενων,  υπαρχει οντως ενιαια αντιμετωπιση, αλλα στην πολυπληθεστερη σε μεταβολες Β φαση των βελτιωσεων/οριστικων τοποθετησεων υπαρχει διακριτη αντιμετωπιση στις ειδικοτητες του ΠΕ04 δηλ για να δοθει (απο το πυσδε) για βελτιωση ενα οργανικο κενο βιολογιας πχ  θα πρεπει να υπαρχουν ακαλυπτες 12 ωρες αποκλειστικα βιολογιας
γ.  Εσυ,  επηρεαζομενος απο ενα αλλο σημειο του αρθρου που αναφερει οτι
"Σε πολλές περιπτώσεις, δημιουργείται σύγχυση, ακούσια ή εκούσια, των οργανικών κενών των μεταθέσεων με τις οργανικές θέσεις στα σχολεία ",  εγραψες οτι εκανα και γω το διο λαθος δηλ οτι μπερδεψα τα δυο προαναφερομενα αριθμητικα γεγονοτα. Ομως, οπως σου εδειξα με τη χρηση αριθμ παραδειγματων  σε προηγουμενο μηνυμα, δεν μπερδεψα προφανως το Α και το Ω των υπηρεσιακων μεταβολων δηλ το  πως υπολογιζεται το οργανικο κενο ανα σχολειο για τις οργανικες τοποθετησεις των εκπκων στις εσωτερ υπηρεσ μεταβολες και το οργανικο κενο ανα ομαδα για τις μεταθεσεις, αλλα ανεφερα (και εδειξα) το πως το ενα (οργανικες τοποθετησεις) μπορει να επηρεασει τη διαμορφωση του αλλου (κενα για μεταθεσεις), Επομενως το προβλημα δεν ειναι οτι μπερδεψα εγω, αλλα οτι εσυ δεν εχεις συνειδητοποιησει τις διαδικασιες και τις οποιες ευελπιστω, μετα τη χρηση ολων αυτων των παραδειγματων να εχεις κατανοησει-συνειδητοποιησει
Στο Α έχεις περίπου δίκαιο είναι μια απλοποιημένη διατύπωση, έπρεπε να λέει ότι το περίσσευμα ωρών διαιρείται με το 20. Όμως όταν λέει αφαιρώντας τους εκπαιδευτικούς εννοεί το υποχρεωτικό τους ωράριο όχι 20 ώρες για τον καθενα. Για τις μεταθέσεις και τους διορισμούς. Δεν είναι λάθος είναι όμως παράξενα διατυπωμένο.
Στο Β έχεις άδικο. Αν οι πε04 έστω όλοι βιολόγοι σε ένα σχολείο καλύπτουν με το υποχρεωτικό ωράριο όλες τις ώρες ΠΕ04 τότε 49 από τα 50 κάτι ΠΥΣΔΕ δεν δίνουν οργανικό κενό για βελτίωση ή τοποθέτηση σε ας πούμε φυσικό και ασ έχει 30 ώρες φυσικής το σχολείο χωρίς φυσικό. Αν βάλουν φυσικό θα βγει αυτόματα υπεράριθμος και θα έχει πλεονέκτημα στις επόμενες μεταβολές έναντι των συναδέλφων στην ίδια περιοχή. Έχει γίνει σε 3-4 περιοχές. Δεν έγινε κάποια φασαρία. Πάντως δεν νομίζω ότι υπάρχει παρανομία γιατί γίνεται κάθε χρόνο και θα γίνει και φέτος.
Για το Γ η επιρροή δεν κατάλαβα πως λες ότι επηρεάζει το ένα το άλλο. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να επηρεάζεται η εκτίμηση του ΠΔΕ για τα κενά των μεταθέσεων η οποία σε κάποιες περιπτώσεις αντανακλά την πρώην εκτίμηση ΠΥΣΔΕ πχ. Πιερία και κεντρική Μακεδονία

4
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 27, 2024, 03:05:26 μμ »
Αυτό γίνεται κάθε χρόνο και όχι μόνο πέρσι λόγω ειδικών συνθηκών. Απλώς δεν γίνεται πάντα στην ίδια περιοχή για αυτό φαίνεται να μην γίνεται κάθε χρόνο. Γι αυτό εκτιμώ ότι υπάρχει εκτός από την παρέμβαση του περιφερειακού και κεντρική παρέμβαση που την εγκρίνει σε διαφορετικά μέρη κάθε φορά. Σκεφτόμουν τα μέλη του ΚΥΣΔΕ αλλά το ΚΥΣΔΕ αλλάζει.
Τέλως πάντων νομίζω ότι δεν γίνεται πάντα εν γνώση αυτών που παίρνουν την μετάθεση, δηλαδή υπάρχουν άλλα κίνητρα, όπως λές το "καλό της ΔΔΕ" που είναι και μέσα στις αρμοδιότητες της εκτίμησης του ΠΔΕ και αρκετα υποκειμενικό.
Δεν εννοώ ειδικές κατηγορίες, εννοώ αλλαγή στα κενά ειτε στον πίνακα Γ είτε στην εκτίμηση του ΠΔΕ από (+) σε (-)

5
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 27, 2024, 03:29:29 πμ »
Καθότι άσχετη με το θέμα των μεταθέσεων, θα ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει περίπτωση μεταθέσης σε πλεονασματικη περιοχή (έχει κάποιες συνταξιοδοτήσεις φέτος αλλά παραμένει με πλεόνασμα).Εχει γίνει ποτέ κάτι τέτοιο;Από τι εξαρτάται;
Ναι γίνεται κάθε χρόνο.  Ενας τροπος είναι ο ΔΔΕ να αλλάξει το πλεόνασμα σε κενά, και ο άλλος να το αλλάξει η ΠΔΕ. Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή πρέπει να περάσει από το τμήμα κινητικότητας στο υπουργείο,  υποθέτω και με κάποια ψιλοπαρεμβαση από την πολιτική ηγεσία ή ίσως και το ΚΥΣΔΕ, και συνήθως τα τελευταία χρόνια αφορά πολύ μικρές αλλαγές, ένα δύο κενά για να μην προκαλεί. Δεν είμαι σίγουρος όμως αν τα κίνητρα είναι προσωπικά.  Θα υπέθετα όχι.

6
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 04:49:21 μμ »
Μην είστε και τόσο σίγουρος, τουλάχιστον επί της ουσίας. Από τους μετατεθέντες πέρσι (2023) σε μεγάλη ΔΔΕ, αυτό προέκυψε στην πράξη, καθώς μετατέθηκε (σε όλο τον κλάδο ΠΕ04) συνολικό πλήθος τέτοιο που οδήγησε από τη μια σε απορρόφηση (οργανική τοποθέτηση) όλων των φυσικών, όλων των γεωλόγων (λόγω πολύ μικρότερου πλήθους σε αυτούς) και από την άλλη σε πολυάριθμη παραμονή στη διάθεση των χημικών και των βιολόγων.
Διότι τα οργανικά κενά των τοποθετήσεων είναι διαφορετικά από τα οργανικά κενά των μεταθέσεων και διορισμών. Υπολογίζονται αλλιώς. Αυτή την περιόδο κυκλοφορούν αρκετές εξηγήσεις για το πως υπολογίζονται τα κενά μεταθέσεων και διορισμών. Είναι η εγκύκλιος που μόλις ξαναβγήκε. Πάντως δεν είναι 12 ώρες οργανική σε ένα σχολείο με το οποίο τα συγχέεις. Είναι 20 ώρες ανα ομάδα σχολείων, ανεξάρτητα αν αυτές καλύπτονται ήδη με Β ανάθεση από άλλες ειδικότητες. Αλλωστε θα ξαναυπολογιστούν τώρα και θα δεις ότι το αποτέλεσμα δεν συμφωνεί με την (πραγματική) εικόνα που έχεις από τις τοποθετήσεις, την οποία επιβεβαιώνω

7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 03:02:32 μμ »
Και με την κανονική διαδικασία, στις τέσσερις ΠΕ04 ειδικότητες είναι σύνηθες αυτό, καθώς τα κενά και τα πλεονάσματα ωρών υπολογίζονται ενιαία, και υπάρχουν πολλές περιοχές όπου (εκτός από τους φυσικούς) οι περισσότεροι των άλλων τριών ειδικοτήτων βολοδέρνουν επί πολλά χρόνια ως "πλεονάζοντες" στη διάθεση. Κοντεύουν να γίνουν οι ειδικότητες αυτές ίδιες με τις ΠΕ05 και ΠΕ07 που δεν θα πάρουν σχεδόν ποτέ οργανική.
Δεν υπολογίζονται ενιαία στο ΠΕ04

8
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Απρίλιος 21, 2023, 12:34:43 μμ »
Δυστυχώς οι Διευθύνσεις που δείχνουν αναλυτικά τις ώρες σε όλα τα σχολεία, έχει δεν έχει κενό, αυτό είναι ουσιααστικά οι πίνακες Α, είναι κάτω από 10 επειδή φοβούνται τις αντιδράσεις από αυτά που θα φανούν

9
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Απρίλιος 21, 2023, 10:03:03 πμ »
Σχεδόν όλα σωστά. Απλώς να διορθώσω με το γεγονός ότι τα ΠΥΣΔΕ δεν είχαν ενιαία στάση στις διαδικασίες και κάποια δεν έχουν ακόμα. Όταν λες ότι τοποθετούσαν κατά ειδικότητα τους υπεράριθμους το 2018, αυτό συνέβαινε σε 29 από τα 52 ΠΥΣΔΕ. Τα υπόλοιπα τοποθετούσαν ενιαία τους υπεράριθμους και πριν το 2018. Ας πούμε το 2015 τα 40 ΠΥΣΔΕ τοποθετούσαν ενιαία και σιγά σιγά μειώνονταν επειδή κάποιοι γραφικοί πιέζαμε. Το 2018 το υπουργείο αντεπιτέθηκε και έβαλε τέλος στην προσπάθεια μας για τοποθέτηση ανά ειδικότητα.

10
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Απρίλιος 21, 2023, 01:34:04 πμ »
γιατί βγαίνουν 2 οργανικές κι όχι 3; Με 12 ώρες Α΄ανάθεσης δεν βγαίνει οργανικό κενό;


Σωστά. Το όριο για 3 κενά είναι 52 ώρες (1)20+(1)20+(1)12. Το εξηγεί ο Πειραιάς και η Ανατολική Αττική.

11
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Απρίλιος 21, 2023, 01:31:04 πμ »
Ακόμα και για αυτή την περίπτωση που λέει ο Τουριστάκος έχουν καταγραφεί περιπτώσεις (π.χ. 3 πέρσι) που υπήρχαν πάνω από 12 ώρες α ανάθεσης κενό, αλλά λιγότερες από 12 συνολικά ΠΕ04 και δόθηκαν για τοποθέτηση μη υπεράριθμων.

12
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Απρίλιος 21, 2023, 12:51:16 πμ »
Για παράδειγμα η Β θεσσαλονίκη εξακολουθεί να ακολουθεί την περίπτωση 1. που ανέφερα παραπάνω, αλλά εδώ και 6-7 χρόνια δεν δίνει κενά με 0 ώρες Α ανάθεσης ή πλεόνασμα Α ανάθεσης. Πρέπει να υπάρχει έστω -1 ώρα Α ανάθεσης.
Αντίθετα όπως ξέρετε η Α Αθήνας δεν δέχεται τα ενιαία εναπομείναντα κενά, δηλαδή ούτε την 1. ούτε την 2. ερμηνεία από το 2016 και μετά.

13
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Απρίλιος 21, 2023, 12:17:21 πμ »
Τα ΠΥΣΔΕ που τοποθετούσαν ενιαία τα τελευταία περίπου 20 χρόνια, δηλαδή από τότε που χώρισαν οι ειδικότητες, τόσο σε βελτιώσεις όσο και σε τοποθετήσεις μη υπεράριθμων, χρησιμοποιούσαν δύο ερμηνευτικές οδούς, είτε χωριστά είτε ταυτόχρονα:
1. Η εγκύκλιος 60818/2011 λέει "Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης.".
Η ερμηνεία που έδωσαν τα συγκεκριμένα ΠΥΣΔΕ  είναι ότι μπορούν να δώσουν τα εναπομείναντα κενά ενιαία δηλαδή με Β' ανάθεση. Ακόμα και μόνο με Β ανάθεση.
π.χ. Αν έχουμε κενό Φ-15, Χ-10, Β+4, μπορεί να το πάρει Βιολόγος στα εναπομείναντα αφού δεν υπάρχει Φυσικός που να το θέλει αλλά υπάρχει Βιολόγος.
Είναι πραγματικές περιπτώσεις, αλλά έβαλα τις ειδικότητες με διαφορετικά νούμερα.
2. στο ΠΔ 50/96 άρθρο 15, παράγραφος 12, λέει " Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολείο της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις." Οπότε το ΠΥΣΔΕ έλεγε το συμφέρον της υπηρεσίας είναι να μην μείνει κενό το σχολείο αφού υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να κάνει Β αναθέσεις.

και στις δύο περιπτώσεις λένε τι να το κάνουμε στα εναπομείναντα τι να το κάνουμε από την αρχή αφού εκεί θα καταλήξουμε, και αρκετά ΠΥΣΔΕ το έκαναν από την αρχή, και το κάνουν ακόμα προφανώς. Πρέπει να σας πω όμως ότι δεν είναι πλέον όσα ήταν πριν 6-7 χρόνια. Σταματήσαμε αρκετά.

14
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Απρίλιος 08, 2023, 11:40:19 πμ »
και είχαν ήδη γίνει οι μετατάξεις. Η προθεσμία λήγει στις 11/4.

Σελίδες: 123 ... 228

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159588
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 386
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 345
Σύνολο: 367

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.134 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.