Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - gvasilis

Σελίδες: 12
1
Τι έχει συμβεί μέχρι σήμερα και μια σύγκριση με την οργανική σύνθεση των περιοχών
https://drive.google.com/file/d/0B7MXVj_wngHDTWZta0hMUWNISU0/view?usp=sharing
Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που οι Φυσικοί και οι Χημικοί ζητούν την ενοποίηση

2
http://www.esos.gr/arthra/47594/ekthesi-katapeltis-gia-axiologisi-ekpaideytikon-epilogi-dieythynton-sholeion-nomo-gia#comment-52519
Κίνητρα για αναπληρωτές

Για να αντιμετωπιστεί η έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού στα απομακρυσμένα νησιά και στις ορεινές περιοχές της χώρας, και στο πλαίσιο της υποστήριξης των τοπικών κοινοτήτων, το 2015 το Υπουργείο Παιδείας θέσπισε ειδικά κίνητρα για τους μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που επιλέγουν να διοριστούν σε αυτές τις περιοχές. Τα κίνητρα αυτά συνίστανται σε ειδικά επιδόματα. Επιπλέον, ο πραγματικός χρόνος διδασκαλίας των εκπαιδευτικών σε αυτές τις περιοχές είναι ο μισός σε σύγκριση με τον χρόνο διδασκαλίας που ισχύει στην υπόλοιπη χώρα."

Ότι τους λένε, γράφουν!


3
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Αριθμός μονίμων ΠΕ70
« στις: Αύγουστος 27, 2016, 10:21:54 πμ »
Ξέρει κανείς πόσοι είναι πέρσι ή φέτος οι μόνιμοι ΠΕ70?
Μήπως για όλη την πρωτοβάθμια , ΠΕ60 κλπ?
Ευχαριστώ.

4
Πότε ξεκίνησε αυτός ο διαχωρισμός ανάμεσα στα μαθήματα?
Ποιοι υποστηρίζουν ακόμα αυτή τη διάκριση?
Με ποια κριτήρια κατηγοριοποιούνται τα μαθήματα?
Τα Αγγλικά της πρότασης Λιάκου είναι βασικό μάθημα ή δευτερεύον μάθημα?
Το ΙΕΠ αποδέχεται αυτούς τους χαρακτηρισμούς?
Ελπίζω να βγούνε μπροστά όσοι υποστηρίζουν αυτή την διάκριση και αυτή τη φορά να επιχειρηματολογήσουν!

5
Εργασιακά / Πρόταση στην ΟΛΜΕ να φτιάξει το δικό της Survey.
« στις: Οκτώβριος 04, 2013, 01:07:09 μμ »
Προτείνω στην ΟΛΜΕ να φτιάξει το δικό της survey, που θα είναι ορατό από όλους. Ακόμα και εγώ μπορώ να το φτιάξω, αλλά υπάρχουν τόσοι πληροφορικοί ικανότεροι από μένα. Συγκεκριμένα:
1. Δεν θα έχει ονόματα, μόνο ειδικότητες.
2. Μπορεί να είναι αρκετά αναλυτικό, σε επίπεδο ωρών σχολείου.
3. Το σκιώδες survey θα ελέγχει την διοίκηση σε κάθε επίπεδο.
4. Το σκιώδες survey θα ενημερώνεται κάθε μήνα από τους αιρετούς των ΠΥΣΔΕ. Απαίτηση από την ΟΛΜΕ! (Η περισσότερη δουλειά θα είναι αυτούς τους 2-3 πρώτους μήνες). Θα ελέγχονται έτσι και οι αιρετοί.
5. Θα μαθαίνουν όλοι, τις ανάγκες, τις παρατυπίες, και θα υπάρχει η δυνατότητα, όταν κάνεις αίτηση για μετάθεση απόσπαση και πρόσληψη, να έχεις μια ιδέα για τις πιθανότητές σου πριν κάνεις την αίτηση.

Ας προσφέρει επιτέλους η ΟΛΜΕ μια υπηρεσία πίσω σε εμάς.


6
Ειναι στιγμές που δεν μπορώ συνάδελφοι να παλεύω μαζί σας άλλο.. :'( :'(
Σεβαστοί Μόνιμοι Φυσικοί και Χημικοί, δεν μπορώ να πιστέψω ότι σπουδαγμένοι άνθρωποι σαν και σας γυρνάτε την πλάτη στην αδικία.
Δεν είναι δυνατόν ακόμα και φέτος, που οι περισσότεροι απο σας αναγκάζεστε να κάνετε Βιολογία, να μην καταλάβατε επιτέλους σε τι παιχνίδι πάιζετε. Εδώ και χρόνια φωνάζουμε κάποιοι αναπληρωτές Βιολόγοι ότι υπάρχει μια άδική αντιεπιστημονική και αντιπαιδαγωγική ανισοκατανομή μέσα στους μόνιμους ΠΕ04.
Σας είπαμε ότι οι ώρες της βιολογίας είναι περισσότερες από της χημείας, όμως οι χημικοί είναι περισσότεροι από τους βιολόγους.
Σας είπαμε ότι στα μισά γυμνάσια της χώρας δεν βλέπεις Βιολόγο
Εσείς οι ίδιοι κάνατε βιολογία και τώρα ρωτήστε μεταξύ σας πόσοι άλλοι κάνουν το ίδιο.
Είναι προφανές πια. Δεν μπορείτε να το αρνηθείτε. Αυτό δεν έγινε από την αύξηση του ωραρίου, επειδή αυξήθηκε σε όλους. Δεν έγινε γιατί πήραν όλοι οι βιολόγοι μαζικά σύνταξη και εξαφανίστηκαν, επειδή πήραν σύνταξη όλοι. Σκεφτείτε το σας παρακαλώ. Βρείτε μια δικαιολογία. Δείξτε ότι το δεν το ξέρατε.
ΜΕ νύχια και με δόντια προσπαθώ να πνίξω το θυμό μου. Οι ώρες της βιολογίας κλάπηκαν συστηματικά τα τελευταία 10 χρόνια από τις θέσεις διορισμών. Δείξτε ότι ΑΘΕΛΑ σας γίνατε όργανα «άγνωστων» συμφερόντων. Όλοι οι μόνιμοι φυσικοί που γνώρισα ήταν αξιοπρεπείς άνθρωποι. Κανένας δεν μου έδωσε το δικαίωμα να πιστέψω ότι επίτηδες ήθελε να κλέψει ώρες βιολογίας. Κανείς δεν υποστήριξε ότι πρέπει να διορίζονται φυσικοί Μόνιμοι ή αναπληρωτές σε κενά βιολόγων. Όμως έγινε! Και την απόδειξη την έχετε μέσα στο σχολείο σας μέσα στην τάξη σας. Πώς έγινε; Δείξτε μου ότι έγινε κατα λάθος. Σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ.
Δεν ξέρω πόσο μπορώ να συγκρατηθώ, γιατί ακόμα και φέτος να εξακολουθείται να κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε, ενώ διδάσκετε ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥ, και ενώ λέτε σε μένα ότι δεν χρειάζομαι, και ενώ λέτε ότι χρειάζεστε και άλλους Φυσικούς εεε είναι..... εεε δεν μπορώ πιά....
Είπα εγώ ποτέ να απολυθείτε; Θέλω νομίζετε να κινδυνέψει η θέση σας, η δουλειά σας η οικογένεια σας; Ας με έχετε γραμμένο εσείς (ΕΝΩ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥ)
Ακόμα και μετά από αυτά που βλέπετε στα σχολεία σας, είναι δυνατόν να μην δείχνετε την στοιχειώδη κατανόηση και να προσφερθείτε οι ίδιοι να πάτε να διδάξετε Φυσική σε κοντινά σχολεία; Να πάτε σε 2 σχολεία όπως εγώ πήγαινα σε τρία 7 χρόνια τώρα και σε νησιά, επειδή μου λέγατε ότι δεν χρειαζόμουν. Χωρίς να νιώσετε λίγη λύπη, ότι αυτούς τους ανθρώπους, με την ευθύνη προφανώς της διοίκησης, και άθελά μας, τους φάγαμε την μόνιμη δουλειά, και τώρα δεν τους αφήνουμε ούτε να συνεχίσουν αναπληρωτές, αλλά βοηθάμε να πάρουν και άλλους αναπληρωτές φυσικούς, ενώ ήδη πλεονάζουμε.
Δεν είναι πιο ασφαλές για σας να κάνετε α ανάθεση;
Σκεφτείτε. Εμείς οι αναπληρωτές Βιολόγοι είμαστε αδύναμοι και φέτος  ΑΘΕΛΑ ΣΑΣ (ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) μας πατάτε, αλλά νομίζετε δεν έχουμε ανθρώπινα αισθήματα. Δεν μας πληγώνετε την αξιοπρέπεια; Τώρα δεν μπορούμε να αντιδράσουμε, αλλά ως άνθρωποι πιστέυετε ότι δεν θα αντιδράσουμε ποτέ; Οτι δεν θα αντιδράσω ποτέ;
Μην βοηθάτε αυτούς που σας έβαλαν στην δύσκολη θέση. Που σας διόρισαν ενώ δεν υπήρχαν ώρες. Που σας άυξησαν το ωράριο για να σας εκθέσουν τώρα και να σας βγάλουν σε διαθεσιμότητα. Κάντε το μάθημά σας. Αν το αγαπάτε, τι θα δώσετε για αυτό; Και βοηθήστε να αποκατασταθεί η δικαιοσύνη για να κάνουμε ΟΛΟΙ, αν νομίζετε ότι είμαστε ίσοι, Αυτό που αγαπάμε.
Χωρίς τιμή και χωρίς αξιοπρέπεια, αλλά με μεγάλη λύπη
Με ξέρετε σαν gvasilis.

7
ΕΠΑΛ / Βιολογία και Τεχνολογικό Λύκειο
« στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:53:43 μμ »
Δεν υπάρχει. :-X

8
Ίσως θα μπορούσαμε να κάνουμε προτάσεις για την κατανομή των μαθημάτων και των ωρών στις Φυσικές επιστήμες.
Ακόμα και για το περιεχόμενο.
Επιτρέψτε μου να αρχίσω με το γενικό Γυμνάσιο-Λύκειο:
1ο σενάριο

Πως θα ήθελα να γίνουν οι Φυσικές Επιστήμες
το υπουργείο καθορίζει τα θέματα(στόχους) κάθε μαθήματος  που πρέπει να διδαχθούν οι μαθητές κάθε χρονιά. Σε κάθε μια από τις 4 επιστήμες Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Γεωλογία, την εισήγηση των στόχων την κάνουν οι αντίστοιχες επιστημονικές οργανώσεις.
Τα σχολεία καθορίζουν τις ώρες στις οποίες θα τα διδάξουν.
Ο καθηγητής αποφασίζει την μορφή του μαθήματος, τα βιβλία (από προτεινόμενα), δίνει σημειώσεις, καθορίζει τα εργαστήρια.
Οι μαθητές εξετάζονται κάθε χρονιά, με θέματα από ανεξάρτητη αρχή, για να διαπιστωθεί αν επιτεύχθησαν οι στόχοι.
Το αν θα προαχθει ο μαθητής είναι απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων
Την ευθύνη της αποτυχίας την παίρνει το σχολείο και ο διευθυντής για τον προγραμματισμό τους. Η «τιμωρία» είναι απλώς η αναπροσαρμογή του προγράμματος.
Στην Δευτέρα και στην Τρίτη Λυκείου τους στόχους του μαθήματος τους καθορίζουν τα πανεπιστήμια, που πρέπει να κάτσουν και να σκεφτούν τι θέλουν να ξέρουν οι εισακτέοι και πως να τους χωρίσουν σε κατευθύνσεις. (εννοείται από πριν). Αναθεώρηση κάθε 6 χρόνια.
Οι πανελλαδικές γίνονται όπως και τώρα. Επανάληψη και τα χριστούγεννα. Μπορείς να δώσεις 4 φορές.

Αυτά προφανώς δεν γίνονται

2ο σενάριο

Γυμνάσιο
Α τάξη
2 ώρες Χημεία,  2 ώρες Φυσική, 2 ώρες Γεωγραφία
Β τάξη
2 ώρες Βιολογία, 2 ώρες Χημεία,
Γ τάξη
2 ώρες Φυσική, 2 ώρες Βιολογία και 2 ώρες Γεωλογία (όχι γεωγραφία)
Αναθέσεις
Φυσική:
Α ανάθεση: Φυσικοί,  Β ανάθεση: Γεωλόγοι, Χημικοί
Χημεία:
Α ανάθεση: Χημικοί ,   Β ανάθεση: Βιολόγοι, Φυσικοί, Γεωλόγοι
Βιολογία:
Α ανάθεση: Βιολόγοι,   Β ανάθεση: Χημικοί
Γεωλογία:
Α ανάθεση: Γεωλόγοι,   Β ανάθεση:  Φυσικοί, Χημικοί
Γεωγραφία
Α ανάθεση: Γεωλόγοι, Β ανάθεση: όλοι (μα όλοι και μαθηματικοί και κοινωνιολόγοι και και.....)

Λύκειο
Α τάξη
2 φυσική, 2 Χημεία, 2 Βιολογία, 2 Γη και διάστημα
Β τάξη
2 φυσική, 2 Χημεία, 2 Βιολογία
και μετά επιλογής 5986 ώρες φυσική  234 χημεία 0 βιολογία, δεν με ενδιαφέρει δηλαδή, ότι πουν τα πανεπιστήμια.
Γ τάξη
Επιστήμες και Περιβάλλον 2 ωρες ή καθόλου
(περιλαμβάνει Συνδυασμό και των τεσσάρων, μη ξεχνάμε την Γεωλογία)
και κατευθύνσεις ότι να ναι, όπως παραπανω.
οι κατευθύνσεις λειτουργούν έστω και με ένα μαθητή.
Αναθέσεις
Δεν υπάρχουν Β αναθέσεις στο Λύκειο, παρα μόνο  όταν ισχύουν ΚΑΙ τα δύο παρακάτω
α) το σχολείο έχει λιγότερα από 3 τμήματα
β) Δεν υπάρχει άλλο σχολείο (γυμνάσιο ή λύκειο) στον ίδιο αστικό ιστό (πόλη κάτω των 5.000)
τότε ισχύουν οι αναθέσεις του γυμνασίου.
Επιστήμες και περιβάλλον το παίρνουν όλοι Α ανάθεση.
Γη και διάστημα Α ανάθεση φυσικοί και γεωλόγοι. Οι μαθηματικοί δεν παίρνουν το Γη και διάστημα σε καμία περίπτωση.

9
Θετικά μαθήματα / Βιολογία και Γυμνάσιο
« στις: Αύγουστος 02, 2013, 12:23:54 μμ »
Για άλλη μια φορά βλέπουμε τα παράσιτα στο υπουργείο παιδείας να προσπαθούν να καλύψουν τις βρωμιές τους.
Αντί να άρουν την αδικία εναντίον της χημείας και να καταργήσουν τα μονόωρα μαθήματα, δημιουργούν 2 νέα μονόωρα μαθήματα, για να μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο οι υπεράριθμοι φυσικοί. Αυτοί δεν θα κινδύνευαν με διαθεσιμότητα γιατί με το ισχύον καθεστώς θα κάλυπταν λειτουργικά κενά.
Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό, έπρεπε να πάρουν οργανικές θέσεις.
Δεν έχω καμία επαφή με το υπουργείο δεν ξέρω καν πως λέγονται αυτοί που σκέφτονται προτείνουν και παίρνουν τέτοιες αποφάσεις. Βάζω στοίχημα όμως ότι θα είναι οι ίδιοι εδώ και μια 10ετία.
Διαβάζω ονόματα στο vukentra, δεν είναι ανάγκη να τα πιστέψω, βλέπω τα αποτελέσματα των ενεργειών τους.
Έχοντας οι ίδιοι πολιτική κάλυψη από τα δύο μεγάλα κόμματα που δεν διώξαμε, καλύπτουν και τις συντεχνίες τους.
Ψηφιακά αγράμματοι, επιστημονικά ξεπερασμένοι, εκπαιδευτικά ανενεργοί. Μαλλωμένοι με την τάξη με τους μαθητές με τους καθηγητές. Εχθρικοί προς την σύγχρονη εκπαίδευση.
Μιλάει η αγανάκτησή μου και όχι η λογική. Είναι καιρός να δούνε τον εχθρό τους μπροστά τους. Θέλω να μάθω τα ονόματα των παρασίτων, που είναι τα τελευταία χρόνια αποσπασμένοι, περαστικοί τουρίστες (και δεν ξέρω τι άλλο) στα κέντρα αποφάσεων, την ιστορία τους και το ποιόν τους, τις προτάσεις και τις αποφάσεις του καθενός. Θέλω να υπάρχει ευθύνη για την γνώμη τους και να μην κρύβονται πίσω από τα φουστάνια των κομμάτων τους. Θέλω να απολογηθούν για τις επιλογές τους και να τεθούν σε ...... διαθεσιμότητα!; Γιατί όχι κάπου θα τους χώσει το κόμμα.
Θέλω να αποφασίσει το σύνολο της κοινωνίας τι μαθήματα θα διδάσκονται στα παιδιά τους, και ας είναι μόνο θρησκευτικά

10
Εγώ εξοργίστηκα. Δεν ειμαι Συριζα, αλλά κατάλαβα τι είναι αυτοί. Δεν θέλω να με εκπροσωπουν. Οι ίδιοι είναι αθικτοι μισθολογικά (μου έρχεται να βρίσω για την κομματική τους καταγωγή) εμείς είμαστε στο -50%, η κοινωνία μας βρίζει, στην ΝΕΤ μας λένε πολλούς και περιτούς, στα blog είχε γίνει κατα καιρούς προπαγάνδα ότι οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν και την Διαμαντοπούλου...... και άλλα. Είναι υπεύθυνοι για την διαστρεύλωση της πραγματικότητας!
Και τώρα πάλι μας βάζουν απέναντι για να σώσουν τους εαυτούς τους. Νομίζω ότι μπορώ να προβλέψω τι θα μου πειτε .... αλλά θα σας αφήσω καλύτερα να τα πείτε εσείς.

11
Θετικά μαθήματα / Βιολογία Γυμνασίου
« στις: Απρίλιος 03, 2012, 11:34:48 μμ »
Χμμμ καλά κάνω και φοβάμαι ότι έχω γίνει υπερευαίσθητος, αφού δίνω την εντύπωση ότι είμαι γυναίκα, Belw.
Αποδείξεις υπέρ της εξέλιξης υπάρχουν πολλές. Χρόνος δεν υπάρχει. Το παράδειγμα με τα μικρόβια δεν περνάει σε παιδιά (ή συναδέλφους) που βλέπουν σαν το κέντρο του σύμπαντος, τον άνθρωπο, και δεν έχουν τις βάσεις για να δουν συγγένειες η αναλογίες με βακτήρια.
Επίσης κάποιοι συνάδελφοι (άλλες ειδικότητες) έχουν πρόβλημα με την μακροεξέλιξη.

12
Συνεχώς βλέπω και ακούω υπεύθυνα στελέχη της πρωτο και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης , από τα σχολεία μέχρι τα υπουργεία, ότι υπάρχει κάποιο σύστημα που δείχνει όλα τα κενά, όλα τα σχολεία, όλους τους/τις  καθηγητές/τριες, και ποιές ώρες κάνει ο καθένας.
Κατα καιρούς ακούγονται κατηγορίες από έναν κλάδο προς κάποιον άλλο ότι είναι συντεχνίες, ή ότι συγκεκριμένα πρόσωπα, έχουν ή δεν έχουν θέση που δεν θα έπρεπε ή θα έπρεπε να έχουν ή ότι κάνουν μαθήματα που δεν θα έπρεπε. Παλιότερα αυτά ήταν μύθοι και δοξασίες, δικαιολογίες και αφορμές. Ήταν δουλειά συνδικαλιστών να ενημερώσουν όποιον σκάλιζε είτε με ειλικρίνεια, είτε με δόλο να μάθει τι γίνεται σε ένα σχολείο ή σε ένα κλάδο. Τι γράφω; Ακόμα έτσι είναι. Δικαιολογείται κάτι τέτοιο; Αφού υπάρχει ένα σύστημα μια "μυστική" βάση δεδομένων με όλες τις πληροφορίες. Με δυο σειρές κώδικα μπορεί να βγάλει όλα τα στατιστικά που μπορεί να ζητήσει κάθε κλάδος, ή να δώσει συγκεκριμένες πληροφορίες για ένα σχολείο π.χ. σε ένα γονιό.
Γιατί να μην είναι διαφανής η διαχείρηση του εκπαιδευτικού προσωπικού; Για αυτό δεν γίνεται και η απογραφή; Το ίδιο ερώτημα ισχύει για όλο το δημόσιο, αλλά αυτό εδώ το Forum έίναι για την εκπαίδευση. Νομίζω πριν λίγο καιρό η Αννα είχε κατηγορήσει τους διευθυντές ότι δεν βάζουν τα σωστά στοιχεία στο σύστημα. Μήπως αυτό απαντάει στα ερωτήματά μου με κάποιο τρόπο. Αλλά ακόμα και έτσι, η πολιτική ηγεσία αυτού του Υπουργείου , αλλά και άλλων, που μας έπρηξε, λέγοντας ψέματα για την διαφάνεια προεκλογικά, δεν καταλαβαίνει ότι δημοσιοποιώντας έστω και μιά φορά τα αναλυτικά στοιχεία του συστήματος "φάντασμα", θα εκθέσει τα ψέμματα αν είναι αλλωνών, και θα κάνει πράξη την λογοδοσία και τον έλεγχο που μας χρωστάει. Όσο δεν δίνουν τα στοιχεία τους και τα διοχετεύουν μόνο στους συνδικαλιστές, έχω στήριγμα, σαν φορολογούμενος, να νομίζω ότι η διαχείρηση είναι αυθαίρετη, και να αμφισβητώ την χρηστή διοίκηση.  Δεν υπάρχει διαφάνεια γιατί θέλουν να κρύψουν τις λαμογιές. Φοβούνται μήπως την αξιολόγηση;
Μια φορά το χρόνο λοιπόν, μια δημοσιοποίηση της βάσης δεδομένων. Δεν είναι δικιά τους, είναι δική μας.

13
Μετατάξεις / ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΚΕΘΕ, ΕΘΙΑΓΕ
« στις: Ιούνιος 02, 2011, 10:26:21 μμ »
Αναρωτιώμουν αν οι περισσοτεροι σε αυτα τα ιδρύματα είναι βιολογοι γεωπόνοι και χημικοί, και αν υπάρχει πιθανότητα να μεταταχθούν στα σχολεία. Ξερει κανείς οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με αυτούς τους οργανισμούς και πρωτα πρώτα αν όντως καταργούνται ??

14
Πως θα ήταν πιο δίκαιος ο επόμενος ΑΣΕΠ;
Για αρχή της συζήτησης μερικά πράγματα που θα πρότεινα θα ήταν.
Κατάργηση φροντιστηρίων- Πρόστιμα στα υπάρχοντα, μπας και βγει κανα φράγκο.
Λεπτομερής καταγραφή της ύλης. Να μην βαριούνται να είναι πιο συγκεκριμένοι- όχι στα π.χ. Φυσική: 1. Το Σύμπαν και για διευκρινήσεις τραβα στο φροντιστήριο. Ας είναι και εκατο σελίδες τίτλοι ύλης, αλλα πιο λεπτομερείς. Ενημέρωση αλλαγών κάθε χρονιά. Η επιστήμη προχωρά. Πρόσβαση σε όσους κάνουν αίτηση στα αντίστοιχα πανεπιστημιακά συγγράμματα.
Μόνο πολλαπλής επιλογής, αλλά πολύ πιο δύσκολα από ότι σήμερα.
άλλο;


Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2019

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 28663
  • Τελευταία: teacher88
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 976983
  • Σύνολο θεμάτων: 16912
  • Σε σύνδεση σήμερα: 370
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 218
Σύνολο: 245

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.031 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.