Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - gvasilis

Σελίδες: 12
1
Εχει προκύψει ένα θέμα με περιοχές που έκλεισαν για μετατάξεις και διορισμούς ενώ έχουν κενά μετάθεσης επειδή δεν ικανοποιηθήκε αίτηση μετάθεσης με συνεξέταση.
π.χ. η Ηλεία δήλωσε 20κάτι κενά ΠΕ02 για μεταθέσεις έφυγαν άλλοι 20, έγιναν 40 τόσα κενά για μετάθέσεις. Επειδή όμως κάποια/ος ΠΕ02 έκανε αίτηση μετάθεσης με συνεξέταση με τον/την σύζυγό του που σημαίνει ότι θα την έπαιρνε μόνο αν είχε κενό σε ΑΛΛΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ π.χ. ΠΕ06, ή και οι δύο μαζί ή κανένας, η αίτηση του ΠΕ02 δεν ικανοποιήθηκε επειδή δεν είχε κενό πχ. ΠΕ06 και για τον/την σύζυγό του. Οπότε με βάση λέει κάποια διάταξη, που σας ρωτάω να την βρούμε συγκεκριμένα, κλείνει η περιοχή για μετατάξεις και διορισμούς ΠΕ02 ενώ έχει 40 κενά μεταθέσεων ΠΕ02.

2
Εδω μπορουμε να συζητησουμε το θεμα των κατανομων στον κλαδο ΠΕ04 χωρις να ενοχλουμε τους αλλους.
Mivalo οι Γεωλογοι που λες εχουν πανω από 100 οργανικά κενά. όμως κινδυνευουν να μην γινουν διορισμοί σε αυτά ή να διορίσουν φυσικούς στην θέση τους.
Οι ώρες τους στο Γυμνάσιο μειώθηκαν σε 3 όπως και της Βιολογίας μειώθηκαν σε 3. Αυτό που λές ότι μηδενίστηκαν εννοείς στο Λύκειο, όπου υπήρχε ένα μάθημα επιλογής στην Α που καταργήθηκε.
Το άλλο που λες με τις χωρες που κάνουν επιστημες της Γης και της Ζωής, κάνουν επίσης Φυσικοχημεία σαν ενα μάθημα. Εμένα με συμφέρει. Όμως οι Χημικοί θα φορτωθούν τα πλεονάσματα των Φυσικών. Θα τους εξαφανίσει. Δεν έχει ακουστεί ότι υπάρχει τέτοια προοπτική. Αλλωστε οι Χημικοί θέλουν ένα ενιαίο μάθημα Φυσικών Επιστημών για να μπορέσουν να πάρουν τα κενά Βιολογίας και Γεωλογίας.
Η Ελλάδα δεν εχει το σύστημα της Γαλλίας.
Η Βιολογία στην Ελλάδα διδασκεται λιγότερο από το μέσο όρο παγκοσμίως. Αυτό σύμφωνα με εσενα συμβαίνει επειδή ο Κουράκης το καταφερε σε  200 χώρες. Η μπορει να σημαίνει ότι οι επιστημονες όπως λες που φτιαξαν τα σταθερα προγράμματα τους εκριναν ότι είναι μια ισότιμη επιστήμη προς τις υπόλοιπες, κάτι που είναι πρωτοφανές και σκανδαλώδες για τα ελληνικά δεδομένα.
Α ξέχασα, ο Κουράκης δεν είναι Βιολόγος, είναι γιατρός.
Ο μπαλτάς και ο Γαβρόγλου είναι Φυσικοί

3
Όταν οι συνάδελφοι κατανοήσουν πως κάθε διορισμός αντιστοιχεί και σε μια οργανική θέση (μια κ α ρ έ κ λ α είν' η οργανική και ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ έχει να κάμει με κάποιες ώρες μαθήματος σε κάποιο σχολείο) και πως η διάθεση ΔΕ σημαίνει απουσία οργανικής (κανονικότατα έχει οργανική ο διαθέσιμος κι απλά ΔΕΝ έχει ο ρ ι σ τ ι κ ή τοποθέτηση σε σχολείο) τότε θ' αντιληφθούν πως ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχουν τα εμφανιζόμενα οργανικά κενά ανά ΔΔΕ με τις κατανομές των διορισμών. Η κυβέρνηση διορίζει όπου θέλει όσους θέλει. Όσο δεν ημπορείτε να τ' αντιληφθείτε και ν ο μ ί ζ ε τ ε πως παρανομεί τόσο θα μπλέκεστε κι άλλο κι άλλο κι άλλο. Τ' ανάλυσα επαρκώς κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Όποιος δε θέλει να καταλάβει και πάλι, με γεια του κι αγάπη μόνο. Ας πάει, όπως διατείνεται ο gvasilis, στα δικαστήρια το υπουργείο. Καλή συνέχεια στο νήμα.

ΥΓ1: Αυτό που λέτε "οργανικά κενά" είν' απλά το σύνολο των ωρών ενός μαθήματος σε μια ΔΔΕ που ΔΕ διδάσκεται από καθηγητή της ίδιας ειδικότητας διά του είκοσι. Και χρησιμοποιείται για τις μεταθέσεις (που, φυσικά, αφορούν την κάθε ειδικότητα ξεχωριστά). Δεν αφορούν διορισμούς. Ακόμη και στις μεταθέσεις ΑΝ θέλει το τηρεί. Μεταθέτει όσους θέλει κι απλά δημιουργεί οργανικές έτσι. Καμμιά σχέση οι σχολικές ώρες. Τόσο δύσκολο να γίνει κατανοητό;  Η οργανική δημιουργείται (όπως και καταργείται) απ' το κ ρ ά τ ο ς.

ΥΓ2: Οι διορισμοί θα 'πρεπε ν' αντιστοιχούν κάθε χρόνο στις συντάξεις. Το μ ί ν ι μ ο υ μ διορισμών αυτό. Και το υπουργείο ΚΑΤΑΡΓΕΙ οργανικές. Όλες αυτές απ' τους συνταξιοδοτημένους μια δεκαετία τώρα είναι κατηργημένες οργανικές! Και δε μιλά κανείς! Με τις ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ συνδέονται οι ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ κι όχι με τα επονομαζόμενα "οργανικά κενά".
Το τοπίο είναι κάπως πιο θολό από ότι νομίζεις. Οπως προείπαν και άλλοι, αν όλα ήταν θεμα πολιτικών αποφάσεων τότε δεν χρειάζεται να υπολογίζονται και να ακολοθούνται τα οργανικά κενά μεταθέσεων. Και εκεί δεν μπορούν να κάνουν ότι θέλουν. Υπάρχουν και μόνιμοι που θα αντιδράσουν. Τα τελευταία χρόνια έχουν περιοριστεί οι υπεράριθμες μεταθέσεις.
Εχουν γίνει αρκετά ρουσφέτια όμως και στο παρελθόν αλλά αυτό δεν καθορίζει την νομιμότητα. Ισως τώρα δοθεί μια ευκαιρία να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Αλλά γιατί να ρισκάρουν να χάσουν ένα παραθυράκι που τους βοηθάει στις εξυπηρετήσεις, αν το πάμε μέχρι τα δικαστήρια?
Πάντως κακώς υποστηρίζετε τα ρουσφέτια. ΚΑνείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος ότι οι πολιτικές αυθαιρεσίες θα δουλέψουν προς όφελός του. Υπάρχουν και άλλοι πελάτες με αντίθετα συμφέροντα. Ποιός ξέρει ποιά θα επιλέξει ο πολιτικός. Δεν νομίζω άλλωστε ότι και αυτοί έχουν την πρόθεση να εξυπηρετήσουν τόσο πια. Αν ήταν έτσι θα έκαναν πολύ περισσότερες μεταθέσεις και όλοι οι αναπληρωτές θα ήταν στα νησιά. Νομίζεις ότι έχετε τα ίδια συμφέροντα? Γραμμένους μας έχουν.
 Είμαστε όλοι πιο ασφαλείς αν σταματήσουν αυτά και διοριστούν όσοι χρειάζονται για να κάνουν μάθημα στην ειδικότητά τους μόνο. ΚΑι αυτό καθορίζεται από τα οργανικά κενά των μεταθέσεων.

4
Τι έχει συμβεί μέχρι σήμερα και μια σύγκριση με την οργανική σύνθεση των περιοχών
https://drive.google.com/file/d/0B7MXVj_wngHDTWZta0hMUWNISU0/view?usp=sharing
Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που οι Φυσικοί και οι Χημικοί ζητούν την ενοποίηση

5
http://www.esos.gr/arthra/47594/ekthesi-katapeltis-gia-axiologisi-ekpaideytikon-epilogi-dieythynton-sholeion-nomo-gia#comment-52519
Κίνητρα για αναπληρωτές

Για να αντιμετωπιστεί η έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού στα απομακρυσμένα νησιά και στις ορεινές περιοχές της χώρας, και στο πλαίσιο της υποστήριξης των τοπικών κοινοτήτων, το 2015 το Υπουργείο Παιδείας θέσπισε ειδικά κίνητρα για τους μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που επιλέγουν να διοριστούν σε αυτές τις περιοχές. Τα κίνητρα αυτά συνίστανται σε ειδικά επιδόματα. Επιπλέον, ο πραγματικός χρόνος διδασκαλίας των εκπαιδευτικών σε αυτές τις περιοχές είναι ο μισός σε σύγκριση με τον χρόνο διδασκαλίας που ισχύει στην υπόλοιπη χώρα."

Ότι τους λένε, γράφουν!


6
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Αριθμός μονίμων ΠΕ70
« στις: Αύγουστος 27, 2016, 10:21:54 πμ »
Ξέρει κανείς πόσοι είναι πέρσι ή φέτος οι μόνιμοι ΠΕ70?
Μήπως για όλη την πρωτοβάθμια , ΠΕ60 κλπ?
Ευχαριστώ.

7
Πότε ξεκίνησε αυτός ο διαχωρισμός ανάμεσα στα μαθήματα?
Ποιοι υποστηρίζουν ακόμα αυτή τη διάκριση?
Με ποια κριτήρια κατηγοριοποιούνται τα μαθήματα?
Τα Αγγλικά της πρότασης Λιάκου είναι βασικό μάθημα ή δευτερεύον μάθημα?
Το ΙΕΠ αποδέχεται αυτούς τους χαρακτηρισμούς?
Ελπίζω να βγούνε μπροστά όσοι υποστηρίζουν αυτή την διάκριση και αυτή τη φορά να επιχειρηματολογήσουν!

8
Εργασιακά / Πρόταση στην ΟΛΜΕ να φτιάξει το δικό της Survey.
« στις: Οκτώβριος 04, 2013, 01:07:09 μμ »
Προτείνω στην ΟΛΜΕ να φτιάξει το δικό της survey, που θα είναι ορατό από όλους. Ακόμα και εγώ μπορώ να το φτιάξω, αλλά υπάρχουν τόσοι πληροφορικοί ικανότεροι από μένα. Συγκεκριμένα:
1. Δεν θα έχει ονόματα, μόνο ειδικότητες.
2. Μπορεί να είναι αρκετά αναλυτικό, σε επίπεδο ωρών σχολείου.
3. Το σκιώδες survey θα ελέγχει την διοίκηση σε κάθε επίπεδο.
4. Το σκιώδες survey θα ενημερώνεται κάθε μήνα από τους αιρετούς των ΠΥΣΔΕ. Απαίτηση από την ΟΛΜΕ! (Η περισσότερη δουλειά θα είναι αυτούς τους 2-3 πρώτους μήνες). Θα ελέγχονται έτσι και οι αιρετοί.
5. Θα μαθαίνουν όλοι, τις ανάγκες, τις παρατυπίες, και θα υπάρχει η δυνατότητα, όταν κάνεις αίτηση για μετάθεση απόσπαση και πρόσληψη, να έχεις μια ιδέα για τις πιθανότητές σου πριν κάνεις την αίτηση.

Ας προσφέρει επιτέλους η ΟΛΜΕ μια υπηρεσία πίσω σε εμάς.


9
Ειναι στιγμές που δεν μπορώ συνάδελφοι να παλεύω μαζί σας άλλο.. :'( :'(
Σεβαστοί Μόνιμοι Φυσικοί και Χημικοί, δεν μπορώ να πιστέψω ότι σπουδαγμένοι άνθρωποι σαν και σας γυρνάτε την πλάτη στην αδικία.
Δεν είναι δυνατόν ακόμα και φέτος, που οι περισσότεροι απο σας αναγκάζεστε να κάνετε Βιολογία, να μην καταλάβατε επιτέλους σε τι παιχνίδι πάιζετε. Εδώ και χρόνια φωνάζουμε κάποιοι αναπληρωτές Βιολόγοι ότι υπάρχει μια άδική αντιεπιστημονική και αντιπαιδαγωγική ανισοκατανομή μέσα στους μόνιμους ΠΕ04.
Σας είπαμε ότι οι ώρες της βιολογίας είναι περισσότερες από της χημείας, όμως οι χημικοί είναι περισσότεροι από τους βιολόγους.
Σας είπαμε ότι στα μισά γυμνάσια της χώρας δεν βλέπεις Βιολόγο
Εσείς οι ίδιοι κάνατε βιολογία και τώρα ρωτήστε μεταξύ σας πόσοι άλλοι κάνουν το ίδιο.
Είναι προφανές πια. Δεν μπορείτε να το αρνηθείτε. Αυτό δεν έγινε από την αύξηση του ωραρίου, επειδή αυξήθηκε σε όλους. Δεν έγινε γιατί πήραν όλοι οι βιολόγοι μαζικά σύνταξη και εξαφανίστηκαν, επειδή πήραν σύνταξη όλοι. Σκεφτείτε το σας παρακαλώ. Βρείτε μια δικαιολογία. Δείξτε ότι το δεν το ξέρατε.
ΜΕ νύχια και με δόντια προσπαθώ να πνίξω το θυμό μου. Οι ώρες της βιολογίας κλάπηκαν συστηματικά τα τελευταία 10 χρόνια από τις θέσεις διορισμών. Δείξτε ότι ΑΘΕΛΑ σας γίνατε όργανα «άγνωστων» συμφερόντων. Όλοι οι μόνιμοι φυσικοί που γνώρισα ήταν αξιοπρεπείς άνθρωποι. Κανένας δεν μου έδωσε το δικαίωμα να πιστέψω ότι επίτηδες ήθελε να κλέψει ώρες βιολογίας. Κανείς δεν υποστήριξε ότι πρέπει να διορίζονται φυσικοί Μόνιμοι ή αναπληρωτές σε κενά βιολόγων. Όμως έγινε! Και την απόδειξη την έχετε μέσα στο σχολείο σας μέσα στην τάξη σας. Πώς έγινε; Δείξτε μου ότι έγινε κατα λάθος. Σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ.
Δεν ξέρω πόσο μπορώ να συγκρατηθώ, γιατί ακόμα και φέτος να εξακολουθείται να κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε, ενώ διδάσκετε ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥ, και ενώ λέτε σε μένα ότι δεν χρειάζομαι, και ενώ λέτε ότι χρειάζεστε και άλλους Φυσικούς εεε είναι..... εεε δεν μπορώ πιά....
Είπα εγώ ποτέ να απολυθείτε; Θέλω νομίζετε να κινδυνέψει η θέση σας, η δουλειά σας η οικογένεια σας; Ας με έχετε γραμμένο εσείς (ΕΝΩ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥ)
Ακόμα και μετά από αυτά που βλέπετε στα σχολεία σας, είναι δυνατόν να μην δείχνετε την στοιχειώδη κατανόηση και να προσφερθείτε οι ίδιοι να πάτε να διδάξετε Φυσική σε κοντινά σχολεία; Να πάτε σε 2 σχολεία όπως εγώ πήγαινα σε τρία 7 χρόνια τώρα και σε νησιά, επειδή μου λέγατε ότι δεν χρειαζόμουν. Χωρίς να νιώσετε λίγη λύπη, ότι αυτούς τους ανθρώπους, με την ευθύνη προφανώς της διοίκησης, και άθελά μας, τους φάγαμε την μόνιμη δουλειά, και τώρα δεν τους αφήνουμε ούτε να συνεχίσουν αναπληρωτές, αλλά βοηθάμε να πάρουν και άλλους αναπληρωτές φυσικούς, ενώ ήδη πλεονάζουμε.
Δεν είναι πιο ασφαλές για σας να κάνετε α ανάθεση;
Σκεφτείτε. Εμείς οι αναπληρωτές Βιολόγοι είμαστε αδύναμοι και φέτος  ΑΘΕΛΑ ΣΑΣ (ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) μας πατάτε, αλλά νομίζετε δεν έχουμε ανθρώπινα αισθήματα. Δεν μας πληγώνετε την αξιοπρέπεια; Τώρα δεν μπορούμε να αντιδράσουμε, αλλά ως άνθρωποι πιστέυετε ότι δεν θα αντιδράσουμε ποτέ; Οτι δεν θα αντιδράσω ποτέ;
Μην βοηθάτε αυτούς που σας έβαλαν στην δύσκολη θέση. Που σας διόρισαν ενώ δεν υπήρχαν ώρες. Που σας άυξησαν το ωράριο για να σας εκθέσουν τώρα και να σας βγάλουν σε διαθεσιμότητα. Κάντε το μάθημά σας. Αν το αγαπάτε, τι θα δώσετε για αυτό; Και βοηθήστε να αποκατασταθεί η δικαιοσύνη για να κάνουμε ΟΛΟΙ, αν νομίζετε ότι είμαστε ίσοι, Αυτό που αγαπάμε.
Χωρίς τιμή και χωρίς αξιοπρέπεια, αλλά με μεγάλη λύπη
Με ξέρετε σαν gvasilis.

10
ΕΠΑΛ / Βιολογία και Τεχνολογικό Λύκειο
« στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:53:43 μμ »
Δεν υπάρχει. :-X

11
Ίσως θα μπορούσαμε να κάνουμε προτάσεις για την κατανομή των μαθημάτων και των ωρών στις Φυσικές επιστήμες.
Ακόμα και για το περιεχόμενο.
Επιτρέψτε μου να αρχίσω με το γενικό Γυμνάσιο-Λύκειο:
1ο σενάριο

Πως θα ήθελα να γίνουν οι Φυσικές Επιστήμες
το υπουργείο καθορίζει τα θέματα(στόχους) κάθε μαθήματος  που πρέπει να διδαχθούν οι μαθητές κάθε χρονιά. Σε κάθε μια από τις 4 επιστήμες Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Γεωλογία, την εισήγηση των στόχων την κάνουν οι αντίστοιχες επιστημονικές οργανώσεις.
Τα σχολεία καθορίζουν τις ώρες στις οποίες θα τα διδάξουν.
Ο καθηγητής αποφασίζει την μορφή του μαθήματος, τα βιβλία (από προτεινόμενα), δίνει σημειώσεις, καθορίζει τα εργαστήρια.
Οι μαθητές εξετάζονται κάθε χρονιά, με θέματα από ανεξάρτητη αρχή, για να διαπιστωθεί αν επιτεύχθησαν οι στόχοι.
Το αν θα προαχθει ο μαθητής είναι απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων
Την ευθύνη της αποτυχίας την παίρνει το σχολείο και ο διευθυντής για τον προγραμματισμό τους. Η «τιμωρία» είναι απλώς η αναπροσαρμογή του προγράμματος.
Στην Δευτέρα και στην Τρίτη Λυκείου τους στόχους του μαθήματος τους καθορίζουν τα πανεπιστήμια, που πρέπει να κάτσουν και να σκεφτούν τι θέλουν να ξέρουν οι εισακτέοι και πως να τους χωρίσουν σε κατευθύνσεις. (εννοείται από πριν). Αναθεώρηση κάθε 6 χρόνια.
Οι πανελλαδικές γίνονται όπως και τώρα. Επανάληψη και τα χριστούγεννα. Μπορείς να δώσεις 4 φορές.

Αυτά προφανώς δεν γίνονται

2ο σενάριο

Γυμνάσιο
Α τάξη
2 ώρες Χημεία,  2 ώρες Φυσική, 2 ώρες Γεωγραφία
Β τάξη
2 ώρες Βιολογία, 2 ώρες Χημεία,
Γ τάξη
2 ώρες Φυσική, 2 ώρες Βιολογία και 2 ώρες Γεωλογία (όχι γεωγραφία)
Αναθέσεις
Φυσική:
Α ανάθεση: Φυσικοί,  Β ανάθεση: Γεωλόγοι, Χημικοί
Χημεία:
Α ανάθεση: Χημικοί ,   Β ανάθεση: Βιολόγοι, Φυσικοί, Γεωλόγοι
Βιολογία:
Α ανάθεση: Βιολόγοι,   Β ανάθεση: Χημικοί
Γεωλογία:
Α ανάθεση: Γεωλόγοι,   Β ανάθεση:  Φυσικοί, Χημικοί
Γεωγραφία
Α ανάθεση: Γεωλόγοι, Β ανάθεση: όλοι (μα όλοι και μαθηματικοί και κοινωνιολόγοι και και.....)

Λύκειο
Α τάξη
2 φυσική, 2 Χημεία, 2 Βιολογία, 2 Γη και διάστημα
Β τάξη
2 φυσική, 2 Χημεία, 2 Βιολογία
και μετά επιλογής 5986 ώρες φυσική  234 χημεία 0 βιολογία, δεν με ενδιαφέρει δηλαδή, ότι πουν τα πανεπιστήμια.
Γ τάξη
Επιστήμες και Περιβάλλον 2 ωρες ή καθόλου
(περιλαμβάνει Συνδυασμό και των τεσσάρων, μη ξεχνάμε την Γεωλογία)
και κατευθύνσεις ότι να ναι, όπως παραπανω.
οι κατευθύνσεις λειτουργούν έστω και με ένα μαθητή.
Αναθέσεις
Δεν υπάρχουν Β αναθέσεις στο Λύκειο, παρα μόνο  όταν ισχύουν ΚΑΙ τα δύο παρακάτω
α) το σχολείο έχει λιγότερα από 3 τμήματα
β) Δεν υπάρχει άλλο σχολείο (γυμνάσιο ή λύκειο) στον ίδιο αστικό ιστό (πόλη κάτω των 5.000)
τότε ισχύουν οι αναθέσεις του γυμνασίου.
Επιστήμες και περιβάλλον το παίρνουν όλοι Α ανάθεση.
Γη και διάστημα Α ανάθεση φυσικοί και γεωλόγοι. Οι μαθηματικοί δεν παίρνουν το Γη και διάστημα σε καμία περίπτωση.

12
Θετικά μαθήματα / Βιολογία και Γυμνάσιο
« στις: Αύγουστος 02, 2013, 12:23:54 μμ »
Για άλλη μια φορά βλέπουμε τα παράσιτα στο υπουργείο παιδείας να προσπαθούν να καλύψουν τις βρωμιές τους.
Αντί να άρουν την αδικία εναντίον της χημείας και να καταργήσουν τα μονόωρα μαθήματα, δημιουργούν 2 νέα μονόωρα μαθήματα, για να μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο οι υπεράριθμοι φυσικοί. Αυτοί δεν θα κινδύνευαν με διαθεσιμότητα γιατί με το ισχύον καθεστώς θα κάλυπταν λειτουργικά κενά.
Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό, έπρεπε να πάρουν οργανικές θέσεις.
Δεν έχω καμία επαφή με το υπουργείο δεν ξέρω καν πως λέγονται αυτοί που σκέφτονται προτείνουν και παίρνουν τέτοιες αποφάσεις. Βάζω στοίχημα όμως ότι θα είναι οι ίδιοι εδώ και μια 10ετία.
Διαβάζω ονόματα στο vukentra, δεν είναι ανάγκη να τα πιστέψω, βλέπω τα αποτελέσματα των ενεργειών τους.
Έχοντας οι ίδιοι πολιτική κάλυψη από τα δύο μεγάλα κόμματα που δεν διώξαμε, καλύπτουν και τις συντεχνίες τους.
Ψηφιακά αγράμματοι, επιστημονικά ξεπερασμένοι, εκπαιδευτικά ανενεργοί. Μαλλωμένοι με την τάξη με τους μαθητές με τους καθηγητές. Εχθρικοί προς την σύγχρονη εκπαίδευση.
Μιλάει η αγανάκτησή μου και όχι η λογική. Είναι καιρός να δούνε τον εχθρό τους μπροστά τους. Θέλω να μάθω τα ονόματα των παρασίτων, που είναι τα τελευταία χρόνια αποσπασμένοι, περαστικοί τουρίστες (και δεν ξέρω τι άλλο) στα κέντρα αποφάσεων, την ιστορία τους και το ποιόν τους, τις προτάσεις και τις αποφάσεις του καθενός. Θέλω να υπάρχει ευθύνη για την γνώμη τους και να μην κρύβονται πίσω από τα φουστάνια των κομμάτων τους. Θέλω να απολογηθούν για τις επιλογές τους και να τεθούν σε ...... διαθεσιμότητα!; Γιατί όχι κάπου θα τους χώσει το κόμμα.
Θέλω να αποφασίσει το σύνολο της κοινωνίας τι μαθήματα θα διδάσκονται στα παιδιά τους, και ας είναι μόνο θρησκευτικά

13
Εγώ εξοργίστηκα. Δεν ειμαι Συριζα, αλλά κατάλαβα τι είναι αυτοί. Δεν θέλω να με εκπροσωπουν. Οι ίδιοι είναι αθικτοι μισθολογικά (μου έρχεται να βρίσω για την κομματική τους καταγωγή) εμείς είμαστε στο -50%, η κοινωνία μας βρίζει, στην ΝΕΤ μας λένε πολλούς και περιτούς, στα blog είχε γίνει κατα καιρούς προπαγάνδα ότι οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν και την Διαμαντοπούλου...... και άλλα. Είναι υπεύθυνοι για την διαστρεύλωση της πραγματικότητας!
Και τώρα πάλι μας βάζουν απέναντι για να σώσουν τους εαυτούς τους. Νομίζω ότι μπορώ να προβλέψω τι θα μου πειτε .... αλλά θα σας αφήσω καλύτερα να τα πείτε εσείς.

14
Θετικά μαθήματα / Βιολογία Γυμνασίου
« στις: Απρίλιος 03, 2012, 11:34:48 μμ »
Χμμμ καλά κάνω και φοβάμαι ότι έχω γίνει υπερευαίσθητος, αφού δίνω την εντύπωση ότι είμαι γυναίκα, Belw.
Αποδείξεις υπέρ της εξέλιξης υπάρχουν πολλές. Χρόνος δεν υπάρχει. Το παράδειγμα με τα μικρόβια δεν περνάει σε παιδιά (ή συναδέλφους) που βλέπουν σαν το κέντρο του σύμπαντος, τον άνθρωπο, και δεν έχουν τις βάσεις για να δουν συγγένειες η αναλογίες με βακτήρια.
Επίσης κάποιοι συνάδελφοι (άλλες ειδικότητες) έχουν πρόβλημα με την μακροεξέλιξη.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30857
  • Τελευταία: echrysis
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1091971
  • Σύνολο θεμάτων: 18318
  • Σε σύνδεση σήμερα: 516
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 368
Σύνολο: 368

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.