Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - para5

Σελίδες: 12
1
Υπάρχει ήδη η ψηφοφορία για τον καλύτερο υπουργό, όμως δεν υπάρχει καμία για τον χειρότερο. Ποιος ξέρει; Μπορεί η ψηφοφορία αυτή να βγάλει κάτι διαφορετικό.
Σημ. Η λίστα περιλαμβάνει τους υπουργούς από το 1981 κε.

2
Μεταθέσεις / Μεταθέσεις 2011. ΠΕ02
« στις: Οκτώβριος 24, 2010, 02:08:58 μμ »
Ενόψει των αιτήσεων μετάθεσης ας δούμε για ποιες περιοχές υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση

3
Φρακάρει πλέον η επετηρίδα διορισμού των δασκάλων

03/07/2010 - 08:22

Εξετάζοντας οι ερευνητές τους πίνακες με τα στοιχεία από το Υπουργείο Παιδείας (e-aitisi) παρατηρείται ότι οι ανάγκες για μόνιμους διορισμούς υπερκαλύπτονται από τον αριθμό των δασκάλων. Με τα παραπάνω στοιχεία καταργείται όμως ο μύθος ότι όλοι οι δάσκαλοι διορίζονται άμεσα στο δημόσιο ως μόνιμοι...

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

«Γίνε δάσκαλος, να σωθείς», είναι η συνήθης προτροπή γονέων, συγγενών και φίλων προς τους υποψηφίους, οι οποίοι σε λίγες ημέρες θα κληθούν να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό δελτίο. Μονιμότητα, σίγουρος μισθός, «βρέξει χιονίσει», καθώς και οι άδειες του καλοκαιριού αποτελούσαν μέχρι σήμερα μερικά από τα δυνατά επιχειρήματα που ανέβαζαν στα ύψη τα μόρια εισαγωγής στις παιδαγωγικές σχολές.

Ωστόσο, όπως αποδεικνύει έρευνα η οποία υλοποιήθηκε από την επιστημονική ομάδα της εταιρίας συμβούλων σταδιοδρομίας EMPLOY υπό την επίβλεψη των συμβούλων σταδιοδρομίας της εταιρίας, Κωνσταντίνου Κότιου - Χρήστου Ταουσάνη, και του συνεργάτη - εκπαιδευτικού ερευνητή Βασίλειου Καλόγηρου, οι φετινοί υποψήφιοι των πανελληνίων πιθανόν να είναι από τους τελευταίους αυριανούς δασκάλους που θα συναντήσουν παραπλήσιες προοπτικές απορρόφησης με σύντομα σχετικά διαστήματα αναμονής για το διορισμό τους στη δημόσια εκπαίδευση.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πανελλαδικής έρευνας με τίτλο «Τάσεις και προοπτικές στο επάγγελμα του δασκάλου», από το 2015 και έπειτα διαφαίνεται μια εξισορρόπηση του ισοζυγίου της προσφοράς και της ζήτησης η οποία θα διατηρήσει μεν θετικό πρόσημο στους δείκτες απορρόφησης, αλλά σε κάθε περίπτωση δε θα ταυτίζεται με τις σημερινές θετικότατες προοπτικές του επαγγέλματος.

Οι παράγοντες

Στη μείωση του αριθμού των διορισμών συνηγορούν η αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης, η μείωση των αποσπάσεων, η μείωση των εκπαιδευτικών αδειών, η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, το κλείσιμο μικρών σχολείων, η μείωση μαθητών λόγω δημογραφικού προβλήματος, η μείωση των συνταξιοδοτηθέντων, καθώς την τελευταία 20ετία έχουν διοριστεί περίπου 36.000 δάσκαλοι, η περικοπή πρόωρων συντάξεων (μητέρες με ανήλικα), ενώ μικρή επιβάρυνση θα έχουμε και από την έλευση αποφοίτων παιδαγωγικών τμημάτων του εξωτερικού (Βουλγαρία, Ρουμανία).

Λιγότεροι στη σύνταξη

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα αριθμητικά στοιχεία του υπουργείου Παιδείας, δάσκαλοι που βρίσκονται σε ηλικία κατά την οποία θεμελιώνουν ή θα θεμελιώσουν στο εγγύς μέλλον συνταξιοδοτικό δικαίωμα είναι 8.539 σε σύνολο 46.823 (ποσοστό δηλ. 18,2%). Ωστόσο, αυτοί που θεμελιώνουν άμεσα δικαίωμα είναι συνολικά 5.792 δάσκαλοι, ήτοι μόνον το 12,37% επί του συνολικού αριθμού των δασκάλων.

Ακόμη, από το 2003 έως και το 2009 παρατηρείται συνεχής μείωση του μαθητικού δυναμικού των δημοτικών σχολείων, όπως επίσης και των εκπαιδευτικών μονάδων. Από τους 654.780 μαθητές της περιόδου 2003-2004 φτάσαμε στους 635.804 μαθητές, δηλαδή 18.976 μαθητές λιγότεροι, ενώ μείωση παρουσιάζουν και οι σχολικές μονάδες που σε σύγκριση με το 2003-2004 είναι 335 λιγότερες για το έτος 2008-2009.

Παρατηρείται επίσης ότι ο αριθμός πρόσληψης αναπληρωτών διατηρείται σταθερός την τελευταία 5ετία πάνω από τις 3.000. Κατά μέσο όρο, διορίζονται ως αναπληρωτές περίπου 3.500 δάσκαλοι κάθε έτος.

Πλεόνασμα 7.837 δασκάλων

Για να περατωθεί το διδακτικό έργο, χρειάζονται 38.081 δάσκαλοι και το 2007-2008 υπηρετούσαν στα δημόσια σχολεία 45.918 εκπαιδευτικοί (σύμφωνα με τα στοιχεία του τμήματος επιχειρησιακών ερευνών και στατιστικής ΥΠΕΠΘ). Υπάρχει δηλαδή «πλεόνασμα» 7.837 δασκάλων άλλοι από τους οποίους έχουν εκπαιδευτική άδεια, άλλοι είναι αποσπασμένοι σε διάφορες υπηρεσίες και σε σχολεία του εξωτερικού και άλλοι έχουν άδεια ανατροφής.

Εξετάζοντας τους πίνακες με τα στοιχεία από το υπουργείο Παιδείας (e-aitisi) παρατηρείται ότι οι ανάγκες για μόνιμους διορισμούς υπερκαλύπτονται από τον αριθμό των δασκάλων. Με τα παραπάνω στοιχεία καταργείται όμως ο μύθος ότι όλοι οι δάσκαλοι διορίζονται άμεσα στο δημόσιο ως μόνιμοι.

Βέβαια, οι περίπου 3.500 αδιόριστοι δάσκαλοι εργάζονται ως αναπληρωτές για διάστημα περίπου 2 έως 10 μηνών, ωστόσο ο αριθμός αναμένεται να μειωθεί, με αποτέλεσμα να υπάρχουν βάσιμες ενδείξεις ότι οι νέοι απόφοιτοι δε θα απορροφούνται ούτε ως αναπληρωτές σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

Ωστόσο, όπως υπογραμμίζεται στην έρευνα, πέρα από τα στατιστικά δε θα πρέπει κανείς να ξεχνάει πως ο κάθε ενδιαφερόμενος οφείλει να εξετάσει και να σταθμίσει τα συμπεράσματα αυτά ως ένα πρόσθετο ακόμη κριτήριο πληροφόρησης -και όχι ως τροχοπέδη για τις επιλογές του- που συμπληρώνει και τα δεκάδες άλλα δεδομένα που οφείλει να έχει ο καθένας από εμάς που θέλει να αποκομίσει τα πολλαπλά οφέλη ενός έγκριτου και εύστοχου επαγγελματικού προσανατολισμού.

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=4123

4
Ακούσατε κάτι γι' αυτό; Πόσα χρόνια μπορούμε να αναγνωρίσουμε από σπουδές και στρατό ως συντάξιμα;

5
Οικονομικά / 13ος και 14ος μισθός
« στις: Απρίλιος 29, 2010, 03:29:14 μμ »
Άκουσα ότι κόβονται ο 13ος και 14ος μισθός από το δημόσιο, ήτοι τα δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα και αδείας, και ότι η περικοπή θα ανακοινωθεί εντός των ημερών. Έχει κανείς διαβάσει κάποιο σχετικό άρθρο;

6
Συνάδελφοι διαβάσατε την ανακοίνωση του υπουργείο για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας;
Το link είναι http://www.doe.gr/2010/egk082.pdf
Διαβιβαστικό: http://www.alfavita.gr/ank_b/ank9_4_10_1212.php

Ποιες οι απόψεις σας;

7
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απεργία 16/03/2010
« στις: Μάρτιος 03, 2010, 03:21:03 μμ »
Ενόψει της νέας απεργίας σκέφτηκα να δούμε τις προθέσεις μας...

8
Ε.Τ. 5/3/2009

Η ΟΛΜΕ ναρκοθετεί το διάλογο με απεργίες

Η ΟΛΜΕ δεν πάει στο διάλογο γιατί «έχει δουλειές». Εκτός από το τακτικό συνέδριό της ετοιμάζει κινητοποιήσεις με ορίζοντα τη λήξη του σχολικού έτους, χωρίς να εξαιρεί κανένα χρονικό διάστημα, «ούτε την περίοδο των εξετάσεων», όπως υπογράμμισε χθες σε συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος της ομοσπονδίας κ. Κώστας Μανιάτης.

Αλλωστε η ΟΛΜΕ, κατά τον παραλληλισμό που χρησιμοποίησε χθες ο βετεράνος συνδικαλιστής της ομοσπονδίας κ. Θ. Τσιριγώτης, αντιλαμβάνεται την πρόσκληση του υπουργού Παιδείας σε διάλογο όπως την ερώτηση του βοσκού προς το πρόβατο: «Είσαι για μια Ανάσταση;»

Οσο για τους «πρόθυμους» που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του κ. Σπηλιωτόπουλου (ΠΑΣΟΚ, ΓΣΕΕ, ΟΙΕΛΕ και Διδασκαλική Ομοσπονδία) δημιουργώντας συνθήκες απομόνωσης για την ομοσπονδία των καθηγητών, αυτοί σύμφωνα με τον κ. Μανιάτη «σιγά σιγά θα αρχίσουν να φεύγουν». «Είναι θέμα χρόνου να δικαιωθούμε που δεν πάμε», είπε.

Μέχρι να «φύγουν» όμως θα καθίσουν στα δύο διαδοχικά τραπέζια που στρώνονται τη Δευτέρα από τον κ. Α. Σπηλιωτόπουλο στο υπουργείο Παιδείας για τις κυρίες Κρ. Κανελλοπούλου (Ν.Δ.), Α. Διαμαντοπούλου (ΠΑΣΟΚ) και τον κ. Α. Γεωργιάδη (ΛΑΟΣ), μέλη της Πολιτικής Επιτροπής για την Παιδεία, και την Τετάρτη από τον κ. Γ. Μπαμπινιώτη στο Ζάππειο. Με επιστολή του ο κ. Μπαμπινιώτης κάλεσε χθες τα μέλη του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, του οποίου προΐσταται, να προσέλθουν στην εναρκτήρια συνεδρίαση του οργάνου με ιδιαιτέρως πλούσια ημερήσια διάταξη. Εκτός από το χρονοδιάγραμμα και τη μεθοδολογία εργασίας του Συμβουλίου, ο κ. Μπαμπινιώτης προτείνει να συζητηθούν κατά προτεραιότητα από την ενότητα του Λυκείου η αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών, ο ανασχεδιασμός των αναλυτικών προγραμμάτων και τα σχολικά βιβλία, ενώ από την ενότητα του εξεταστικού επείγουσα σήμανση έχουν τα θέματα «επιλογή υποψηφίων μετά το απολυτήριο του Λυκείου» και «πιθανά συστήματα». Ο κ. Μπαμπινιώτης εισάγει επίσης προς συζήτηση στο Συμβούλιο του ΕΣΥΠ το χρονικό ορίζοντα εφαρμογής και το κόστος των προτάσεων στις οποίες θα καταλήξει.

Οι απουσίες της ΟΛΜΕ και των κομμάτων της Αριστεράς από το διάλογο δεν πτοούν τον υπουργό Παιδείας, ο οποίος εμφανίστηκε χθες (ρ/σ Αθήνα 9,84) ικανοποιημένος από το βαθμό πολιτικής και κοινωνικής εκπροσώπησης στις σχετικές διαδικασίες. «Για τα κόμματα της Αριστεράς», δήλωσε, «το θεωρούσα αναμενόμενο». Με πολλά ερωτηματικά ήταν το τι θα κάνουν τα συνδικαλιστικά όργανα των οποίων οι ηγεσίες δεν πρόσκεινται στο φιλελεύθερο αλλά, αντίθετα, στον ευρύτερο χώρο του ΠΑΣΟΚ. «Ετσι λοιπόν, ενώ η ΟΛΜΕ είπε “δεν συμμετέχω στο διάλογο”, εντούτοις η ΔΟΕ και η ΓΣΕΕ πήραν τελείως διαφορετική απόφαση». Εξηγώντας τη στάση της ΟΛΜΕ ο πρόεδρός της μεταξύ άλλων αμφισβήτησε χθες τη δυνατότητα του ΕΣΥΠ να εκφράσει «τη συνισταμένη της κοινωνικής ευαισθησίας».

ΜΑΝΩΛΗ ΓΙΟΥΛΗ

9
Φιλολογικά μαθήματα / Εκπαιδευτικό υλικό για Φιλολόγους
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2008, 09:41:35 μμ »
Μήπως γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποιο site με τεστ και θέματα εκθέσεων για τη νεοελληνική γλώσσα Α'-Β' γυμνασίου;

10
Μήπως ξέρει κανείς πόσα μόρια επιπλέον δίνουν για δυσπρόσιτα στους μόνιμους; Πχ. αν το τάδε δυσπρόσιτο έχει 10 μόρια, δίνουν επιπλέον 2 ή περισσότερα για κάθε χρόνο υπηρεσίας στο συγκεκριμένο σχολείο;
Θα παρακαλούσα να απαντήσουν μόνο όσοι γνωρίζουν σίγουρα.

11
alfavita.gr: Μεγάλη αύξηση του αριθμού συνταξιοδοτήσεων μέσα στο 2008
 
«Ρεκόρ» όλων των εποχών καταγράφεται στις συνταξιοδοτήσεις από το Δημόσιο, καθώς χιλιάδες εργαζόμενοι εγκαταλείπουν τη δουλειά τους για να αποφύγουν τις αλλαγές στο Ασφαλιστικό. Ενδεικτικό του κλίματος είναι το ότι το πρώτο δίμηνο του 2008 διπλασιάστηκαν σε σχέση με πέρυσι οι αιτήσεις στο Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων.
Ανάλογη είναι η κατάσταση και σε πολλά μεγάλα Ταμεία, όπου το 2007 υπήρξε μαζική έξοδος ασφαλισμένων, με τις γυναίκες να... πρωτοστατούν.

Μάλιστα το κύμα φυγής αναμένεται να γίνει εντονότερο μετά και την αποκάλυψη πως η κυβέρνηση σχεδιάζει να «τρέξει» νωρίτερα συγκεκριμένες ρυθμίσεις. Για παράδειγμα, το «πέναλτι» 8% στις πρόωρες συντάξεις μπορεί να εφαρμοστεί το 2009 ή το 2010, γεγονός που εκτιμάται πως θα οδηγήσει πολλούς υποψήφιους συνταξιούχους στην ταχύτερη αποχώρηση.

Με βάση τα τελευταία στοιχεία το πρώτο δίμηνο του 2008 άνοιξαν την «πόρτα εξόδου» από το Δημόσιο 4.000 άτομα. Το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι οι αιτήσεις συνταξιοδότησης ήταν 1.940!

Μάλιστα εδώ πρέπει να σημειωθεί πως και το 2007 ο αριθμός των συνταξιοδοτήσεων ήταν σημαντικά υψηλότερος σε σχέση με άλλες χρονιές. Αρκεί να αναφερθεί πως πέρυσι έφυγαν συνολικά από το Δημόσιο 20.700 άτομα, όταν το 2006 είχαν αποχωρήσει 14.670 και τα προηγούμενα χρόνια κατά μέσο όρο έφευγαν 7.000 με 8.000.

Αυξημένος αριθμός παραιτήσεων εκπαιδευτικών

3.800 μέσα στο τρίμηνο Σεπτέμβριος – Νοέμβριος 2007
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου, μόνο το τρίμηνο Σεπτέμβριος- Νοέμβριος 2007 οι παραιτήσεις εκπαιδευτικών πλησίασαν τις 3.800. Ειδικότερα, παραιτήθηκαν περίπου 1.700 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και περισσότεροι από 2.100 εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στη ΔΕΗ
Ανάλογη είναι η κατάσταση και σε άλλα μεγάλα Ταμεία, όπως για παράδειγμα στον ΟΑΠ-ΔΕΗ. Με βάση τα στοιχεία το 2006 είχαν υποβληθεί 1.043 αιτήσεις συνταξιοδότησης, ενώ πέρυσι έφτασαν τις 1.780. Το κύμα φυγής έγινε εντονότερο το πρώτο δίμηνο του έτους, καθώς πλησιάζουν οι αλλαγές στο Ασφαλιστικό.

Με βάση τα στοιχεία, τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2008 υπέβαλαν αίτηση συνταξιοδότησης 145 άτομα, όταν τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι είχαν υποβληθεί 83 αιτήσεις.

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20080304e.php

12
ΥΠΕΠΘ: Χρονοδιάγραμμα για τις μεταθέσεις – αποσπάσεις – διορισμούς - προσλήψεις εκπαιδευτικών

- Από 21/7 μέχρι 25/7 αιτήσεις για μόνιμους διορισμούς.
- 28/7 ανακοίνωση διορισμών.
- Οι αποφάσεις διορισμών δημοσιεύονται σε ΦΕΚ στις 20/8.
- Από 21/8 μέχρι 25/8 παρουσίαση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20080301a.php

13
Εργασιακά / Συνθήκες εργασίας και προσωπικές προτιμήσεις
« στις: Φεβρουάριος 06, 2008, 02:57:42 μμ »
Οι συνθήκες εργασίας μπορούν να συμπεριλαμβάνουν οτιδήποτε συμβαίνει μέσα στο χώρο του σχολείου:
επίπεδο μαθητών
συναδελφικές σχέσεις
διευθυντής
οπτικοακουστικό υλικό
και ό,τι άλλο.

14
Εκτός από την ώρα μπορείτε επίσης να αναφέρετε το μέσο που χρησιμοποιείτε, π.χ δημοσία συγκοινωνία, ιδιωτικό αυτοκίνητο, ταξί κτλ.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30401
  • Τελευταία: Tsoufis1989
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1066435
  • Σύνολο θεμάτων: 18056
  • Σε σύνδεση σήμερα: 609
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 580
Σύνολο: 598

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.156 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.