Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - rozy4

Σελίδες: 123
1
Όμορφα!

Πέρσι, αρχικά είχαμε 144.175.000 (α/θμια) + 104.000.000 (β/θμια) που στη συνέχεια λόγω του ν.4051/12 μειώθηκαν σε 131.107.000 και 98.400.000 ευρώ αντίστοιχα (http://www.pde.gr/index.php?page=4202)

Φέτος τα αντίστοιχα είναι 58.254.000 για α/θμια και 39.903.000 για τη δευτεροβάθμια. (http://www.pde.gr/index.php?page=5864)

Αρκετά κάτω από τα μισά...

2
Την ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας  «χτύπησε» πριν λίγο  χάκερ ο οποίος με τίτλο «Καλωσορίσατε στο Υπουργείο Παραπαιδείας»   ανήρτησε το ακόλουθο κείμενο:

"Εδώ που γεννήθηκαν τα ιδανικά.. εδώ! Στην χωρα τον μεγάλων φιλοσόφων των μεγάλων μαθηματικών.. εδώ! Στην μητέρα της παιδείας που το σχολειό πλέον ονομάζεται φροντιστήριο, που το σχολειό μοιάζει με κλουβί και οι καθηγητές σαν φυλακες..

Μια χώρα με ένα σάπιο σύστημα παιδείας που οδηγεί τους νέους σε ένα μέλλον χωρίς προοπτικές χωρίς ιδανικά.. Ένα σύστημα που σου κόβει τα φτερά γιατί απλά δεν είχες χρήματα για φροντιστήρια ή για να σπουδάσεις.. Μια ιδιωτικοποιηµένη παιδεία.

Σε ένα σύστημα χωρίς υποδομές, που διώχνει τους νέους στο εξωτερικό, ένα κομματικά υποκινούμενο σύστημα που έχει εισχωρήσει παντού χωρίς να αφήνει περιθώρια στους νέους να αποφασίσουν μονοι τους και από δικη τους κρίση το τι πολιτική άποψη θα έχουν.

Μια χώρα που η φωνή του μαθητή δεν ακούγεται πουθενά και η ελευθερια λόγου δεν υπάρχει.
Η ελευθερία λόγου είναι μια αρχή, δεν είναι κανόνας, δεν είναι νόμος. Αν αυτή η αρχή περιορίζεται με οποιονδήποτε τρόπο οδηγούν τον άνθρωπο να κάνει πράξεις που είναι εναντια σε όλες του τις αρχές.

Είμαι 18..
Στο δημοτικό σκεφτόμουν να γίνω γιατρός.. λίγο μετά ήθελα να γίνω δάσκαλος...Στις αρχές του γυμνασίου ήθελα να γίνω κάτι άλλο.. Αλλά.. Aρχισα να βλέπω διάφορα..Μετά πήγα λύκειο.. Ξαφνικά οι βαθμοί μου άρχισαν να πέφτουν, έμενα στις τάξεις σε μαθήματα και από απουσίες.. Δεν με ενδιέφερε το σχολειό πια.. Πήγαινα και απλά το έβλεπα σαν μια υποχρέωση για κάποιους άλλους και όχι για εμένα πια.. Δεν το έβλεπα πια σαν μέσο για να φτάσω τα όνειρα που είχα μικρός άλλα σαν ένα μέσο απλά για να μην με δείχνουν στον δρόμο και να λένε να ένας αγράμματος.. η αγάπη μου για την μόρφωση είχε χαθεί..

Γιατί;
Γιατί άραγε έγινα έτσι; Ίσως γιατί απλά βαριόμουν; Όχι.. δεν νομίζω.. ίσως το πρόβλημα που εσείς λέτε τεμπελιά είναι πιο βαθύ απ' ότι φαίνεται.. Καθημερινά έβλεπα στην τηλεόραση διάφορα... Έβλεπα σπουδαία άτομα να γίνονται περίγελος.. έβλεπα γιατρούς, δασκάλους και άλλους να τρέχουν στους δρόμους και να φωνάζουν.. να διαμαρτύρονται.. και εκεί άρχισα να βλέπω διαφορετικά τον όρο παιδεία.. ρώτησα τον εαυτό μου.. άραγε αν γίνω πολιτικός θα διορθώσω όλη αυτήν την κατάσταση; Αλλά μετά από λίγο συνειδητοποίησα ότι δεν μπορώ... Δεν μπορώ γιατί απλά δεν θα με αφήσουν.. Γιατί απλά αυτό που νομίζετε ελευθεριά δεν υπάρχει.. Το μόνο που υπάρχει είναι ένας κόσμος φτιαγμένος από χαρτί και μέταλλο.. Ένα χαρτί που λέγετε χρήμα και ένα μέταλλο που λέγετε ατσάλι.. Ατσάλι γιατί όσο και αν΄ έχουμε προσπαθήσει να το λυγίσουμε και να το κάνουμε στην άκρη δεν μπορούμε.. μας είναι δύσκολο.. Αλλά από την άλλη είπα άραγε μόνο εγώ σκέφτομαι έτσι; Δεν υπάρχουν άλλοι; Γιατί νιώθω τόσο μόνος και ανήμπορος απέναντι σε αυτήν την κοινωνία;

Δείξτε σε εμένα.. δείξτε σε όλους όσους είναι 18 σε όλους τους νέους που προσπαθούν να βάλουν την αληθινή παιδεία στην καρδιά τους ότι δεν είναι μονοί τους! Γιατί η αληθινή μόρφωση δεν είναι να ξέρεις πόσο κάνει 1+1 αλλά η μόρφωση του ανθρώπου απέναντι στον συνάνθρωπο του.. Αν νομίζετε πως είμαι λάθος.. απλά κοιτάξτε όλους αυτούς τους "σπουδαίους" στην βουλή των Ελλήνων.. αυτούς τους 300.. αυτούς που θα έπρεπε να θαυμάζουμε για την μόρφωση τους σε τι κατάσταση μας έχουν φέρει....

Πολλοί από εσάς θα με πείτε βλάκα η ότι απλά το κάνω για να τραβήξω την προσοχή.. ίσως και ναι είμαι βλάκας.. ίσως και να θέλω να τραβήξω την προσοχή.. αλλά αν είμαι εγώ αυτά τότε δεν θα έρθουμε πάλι στο σημείο που είμαστε τώρα; Αν ναι τότε αυτό τι κάνει εσάς...;

Αυτός είναι ο νέος του σήμερα.. μήπως θα πρέπει να αρχίσετε να κάνετε κάτι γιαυτό;

Υ.Γ 1) Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους νέους που προσπαθούν και δίνουν μια μάχη για ένα καλύτερο μέλλον. Στους μαθητές που παρόλες τις δυσκολίες των πανελλαδικών εξετάσεων έδωσαν το καλύτερο που μπορούσαν ελπίζοντας σε ένα καλύτερο μέλλον και σε όλους όσους δεν γυρίζουν την πλάτη τους στο μέλλον.

Υ.Γ 2) Η Ελλάδα καταρρέει και για αυτό φταίτε μόνο εσείς που κυβερνάτε, μαζί και όλα τα υπόλοιπα λαμόγια του κύκλου σας. Ο καθένας κάνει ότι μπορεί σύμφωνα με τις δυνατότητες που έχει. Για αυτό και εμείς δεν έχουμε πλέον λόγο να φοβόμαστε κανέναν από τους νόμους σας διότι απλά τους βγάζετε εσείς για να καλύπτουν εσάς και μόνο. Το 2012 θα είναι η χειρότερη σας χρονιά. Όσα χρήματα και αν δώσετε για να φτιάξετε τα συστήματα ασφαλείας, όσους νόμους και να βγάλετε, ποτέ δεν θα μπορέσετε να σταματήσετε την οργή του Έλληνα πολίτη. Αυτόν που εσείς οι ίδιοι καλείτε να αγωνιστεί ενάντιά σας. Ο μοναδικός τρόπος για να σταματήσετε τις διαρροές προσωπικών δεδομένων ( όχι των απλών Ελλήνων πολιτών αλλά των δικών σας ) είναι να σταματήσετε να βιάζετε καθημερινά την ζωή του Έλληνα πολίτη.

Υ.Γ 3) Δεν έχει διαγραφεί τίποτα απ'τον παρόν ιστότοπο. Η ενέργεια αυτή ήταν συμβολική και όχι για να δείξουμε της ικανότητες μας η να βλάψουμε τον συγκεκριμένο ιστότοπο. Αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι και εμείς επιζητούμε το δίκιο μας! Εσείς;

Με εκτίμηση,
Εγώ ο γιος σου/ κόρη σου, της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας".

πηγή esos

3
Και αναρωτιόμασταν γιατί δεν άδραξε την ευκαιρία η ΟΛΜΕ να συναντηθεί με τον Τσίπρα...


 "Στην ΟΛΜΕ στο χτεσινό ΔΣ έγινε πρόταση από τον εκπρόσωπο των Παρεμβάσεων (για την ακρίβεια επανάληψη πρότασης που συνεχώς κατατίθεται το τελευταίο διάστημα) για να γίνουν συνελεύσεις του κλάδου μέχρι το τέλος του Μαΐου ώστε να συζητήσουν οργανωμένα οι καθηγητές για τον τρόπο αντιμετώπισης των επερχόμενων μέτρων. Στην πρόταση αυτή συντάχθηκαν αμέσως και οι εκπρόσωποι της Συνεργασίας αλλά και του ΠΑΜΕ κατανοώντας το αυτονόητο της αναγκαιότητας, "για να μη μας πιάσουν πάλι στον ύπνο".

Και όμως. Αυτό δεν ήταν καθόλου αυτονόητο για τους εκπροσώπους των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ. Με το επιχείρημα ότι τώρα έχουμε εκλογές και δεν πρέπει να επηρεάσουμε τους ψηφοφόρους!!! δεν θα πάμε για συνελεύσεις. Αυτές θα γίνουν 30 Ιουνίου!!!
...

Και σαν να μην έφτανε αυτό αποφάσισαν οι δυο τους να μη στείλει η ΟΛΜΕ εκπρόσωπο της στη συνέλευση που θέλει να κάνει η ΕΛΜΕ Θήρας για την αξιολόγηση στις 23 Μαΐου γιατί είναι προεκλογική περίοδος και τα μέλη της ΟΛΜΕ πρέπει όλο αυτό το διάστημα να κλειστούν στα σπίτια τους για να μην επηρεάσουν τους ψηφοφόρους!"

http://www.pde.gr/index.php?page=4620

4
Αναπληρωτές / Αποσπάσεις αναπληρωτών
« στις: Απρίλιος 19, 2012, 11:42:19 πμ »
Οι αναπληρωτές προσλαμβανόνται βάσει αναγκών - λειτουργικών κενών που στέλνουν οι Δ/νσεις στο υπουργείο. Φέτος βέβαια οι αναπληρωτές φιλόλογοι της Α' Αθήνας ίδρωσαν μέχρι να βρεθεί σχολείο εντός Αττικής για να τακτοποιηθούν, αφού οι προσλήψεις τους έγιναν κυριολεκτικά στα τυφλά.
Πιθανόν όμως το φαινόμενο να γενικευθεί αφού όπως φαίνεται και στον παρακάτω σύνδεσμο οι  εγκύκλιοι για "Διάθεση εκπαιδευτικών" και "Διαχείριση πλεονάζοντος εκπαιδευτικού δυναμικού" αφορούν και τους αναπληρωτές.

http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%924%CE%A929-%CE%A5%CE%9F%CE%9B

5
Στον νόμο 4038/12 αναφέρεται στις καταργούμενες διατάξεις

"17. Οι διατάξεις των παραγράφων 12 και 13 του άρθρου 17 του ν.2190/1994 (Α' 23) καταργούνται. Για όσες περιπτώσεις, μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, το Α.Σ.Ε.Π. έχει διαθέσει με απόφασή του, επόμενο κατά σειρά στον πίνακα επιτυχίας υποψήφιο για αντικατάσταση - αναπλήρωση διοριστέου που δεν αποδέχτηκε το διορισμό του ή έχει κώλυμα διορισμού ή παραιτήθηκε εντός έτους από το διορισμό του, ο διορισμός μπορεί να ολοκληρωθεί με την έκδοση απόφασης του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 6 του άρθρου 11 του ν.3833/2010 (Α' 40)."

Οι δύο διατάξεις που καταργούνται είναι

12. Οι επιτυχόντες υποψήφιοι διατίθενται με απόφαση του Α.Σ.Ε.Π., κατά τη σειρά που έχουν στον οικείο πίνακα επιτυχίας σε συνδυασμό με τη δήλωση προτίμησής τους, στις οικείες υπηρεσίες και νομικά πρόσωπα για διορισμό.
«Οι υπηρεσίες και τα νομικά πρόσωπα στις οποίες διατίθενται από το Α.Σ.Ε.Π. υποψήφιοι για διορισμό, σε περίπτωση διαπίστωσης κωλύματος διορισμού συγκεκριμένου υποψηφίου ή σε περίπτωση μη αποδοχής του διορισμού από μέρους του διατεθέντος υποψηφίου, γνωστοποιούν τούτο αμέσως στο Α.Σ.Ε.Π.,
προκειμένου να προβεί στην αντικατάστασή του. Σε κάθε περίπτωση δεν γίνεται δεκτό αίτημα του φορέα για αντικατάσταση, μετά τη συμπλήρωση «ενός (1) έτους» από την αποστολή των πινάκων διοριστέων στο φορέα αυτόν».

Τα ως άνω  μέσα σε «» εδάφια προστέθηκαν με το άρθρο 20 παρ. 8γ του ν. 2738/1999.
Η μέσα σε «» φράση «ενός (1) έτους» αντικατέστησε τη φράση «έξι (6) μηνών» με την παρ. 5 άρθρου 7 του ν. 3051/2002.
«Η παραπάνω προθεσμία ορίζεται σε ένα έτος όταν πρόκειται για διορισμούς σε νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας, Κέντρα Ψυχικής Υγείας, Πολυδύναμα Περιφερειακά Ιατρεία, καθώς και στο Ε.Κ.Α.Β.».
Το άνω μέσα «» εδάφιο της παρ.12 προστέθηκε με την παρ.4 του άρθρου 14 ν.2955/2001,ΦΕΚ Α΄256/2.11.2001.

13.«Αν συνεπεία των δηλώσεων προτίμησης δεν καλύπτονται όλες οι προκηρυχθείσες θέσεις ενός ή περισσότερων φορέων, προστίθενται στους οικείους πίνακες διοριστέων οι επόμενοι στον πίνακα επιτυχίας κατά τη σειρά που έχουν σε αυτόν και κατά τη σειρά με την οποία οι ανωτέρω φορείς αναγράφονται στην προκήρυξη. Αν παραμείνουν κενές θέσεις σε έναν ή περισσότερους φορείς συνεπεία μη αποδοχής διορισμού ή κωλύματος διορισμού, διατίθεται για διορισμό ο πρώτος κατά σειρά από τους αδιάθετους επιτυχόντες, ο οποίος έχει περιλάβει  στη δήλωση προτίμησής του το συγκεκριμένο φορέα και ούτω καθεξής. Αν και πάλι δεν καλυφθούν οι θέσεις κατά τη διαδικασία του προηγούμενου εδαφίου, εφαρμόζονται οι διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρούσας παραγράφου. Σε κάθε περίπτωση, ο επιτυχών υποψήφιος που διατίθεται για διορισμό, βάσει της δήλωσης προτίμησής του ή κατά τη διαδικασία της παρούσας παραγράφου, διαγράφεται από τον πίνακα διοριστέων, ανεξάρτητα αν αποδεχθεί ή όχι το διορισμό του ή κωλυθεί ο διορισμός του λόγω ελλείψεως νόμιμης προϋποθέσεως. Οι διατάξεις της παρούσας παραγράφου εφαρμόζονται και στην περίπτωση που κενωθούν θέσεις λόγω παραιτήσεως του διορισθέντος εντός «έτους» από του διορισμού του».
 
Η παρ. 13 αντικαταστάθηκε ως άνω από το άρθρο 2 παρ. 11 του ν. 2527/1997.
   Η  μέσα σε «» λέξη της παρ.13  «έτους» αντικατέστησε  τη λέξη «εξαμήνου» με την παρ. 5 του άρθρου 7 του ν. 3051/2002.

 «Διοριστέος που δεν αποδέχεται το διορισμό του ή έχει κώλυμα διορισμού ή παραιτήθηκε εντός έτους από το διορισμό του αναπληρώνεται από τον επόμενο κατά σειρά στον πίνακα επιτυχίας υποψήφιο χωρίς να απαιτείται δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως συμπληρωματικού πίνακα διοριστέων.».

Το ως άνω μέσα σε «» εδάφιο της παρ.13 προστέθηκε με την παρ. 4 άρθρου 7 του ν. 3051/2002.

6
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ

"Ολοκληρώθηκαν σήμερα το πρωί με επιτυχία οι διαβουλεύσεις της κυβέρνησης με την τρόικα, σχετικά με το θέμα, το οποίο είχε απομείνει ανοικτό για περαιτέρω επεξεργασία και συζήτηση. Οι πολιτικοί αρχηγοί συμφώνησαν με το αποτέλεσμα των διαβουλεύσεων αυτών. Κατόπιν τούτου υπάρχει γενικότερη συμφωνία για το περιεχόμενο του νέου προγράμματος εν’ όψει και της αποψινής συνεδρίασης του Γιούρογκρουπ. Όπως είναι γνωστό, το πρόγραμμα συνοδεύει τη νέα δανειακή σύμβαση με την οποία η Ελλάδα θα χρηματοδοτηθεί με 130 δισεκατομμύρια ευρώ."




Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ

48ωρη ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΔΕΔΥ- ΓΣΕΕ - ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΩΡΑ 11 πμ - ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΩΡΑ 5 το απόγευμα

Γενική Απεργία Α.Δ.Ε.Δ.Υ. - Γ.Σ.Ε.Ε.

Τριήμερο αγωνιστικών κινητοποιήσεων με σαρανταοκτάωρη (48ωρη) Γενική Απεργία αύριο, Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου και μεθαύριο, Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012 και Συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα το τριήμερο Παρασκευή-Σάββατο-Κυριακή, πραγματοποιούν οι δύο τριτοβάθμιες Συνδικαλιστικές Οργανώσεις, Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και Γ.Σ.Ε.Ε.

Τα μέτρα που περιλαμβάνονται στο νέο Μνημόνιο και στα οποία συμφώνησαν οι τρεις πολιτικοί αρχηγοί, με τη Συγκυβέρνηση και την Τρόικα είναι η «ταφόπλακα» της ελληνικής Κοινωνίας. Αυτή η Κυβέρνηση δεν νομιμοποιείται να πάρει τέτοια μέτρα. Απαιτούμε την ανατροπή της πολιτικής του μνημονίου τώρα και της Συγκυβέρνησης που την υπηρετεί. Είναι η ώρα να μιλήσει ο λαός.

Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους και τους ανέργους, τους νέους και όλους εκείνους που πλήττονται από την ασκούμενη μνημονιακή πολιτική να συμμετέχουν δυναμικά και μαζικά, αύριο Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012, το Σάββατο 11 Φεβρουαρίου και την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012, στις Απεργιακές Συγκεντρώσεις/Συλλαλητήρια που θα πραγματοποιηθούν στην Περιφέρεια (από τα κατά τόπους Εργατικά Κέντρα και Νομαρχιακά Τμήματα της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.) και στις Απεργιακές Συγκεντρώσεις/Συλλαλητήρια της Αθήνας, που θα πραγματοποιηθούν:

1. Την Παρασκευή και το Σάββατο, στο Σύνταγμα στις 11.00 το πρωί.
2. Την Κυριακή στις 5 το απόγευμα έξω από τη Βουλή.

Διευκρινίζεται ότι η δεύτερη μέρα απεργίας στο Δημόσιο αφορά τις Υπηρεσίες που λειτουργούν ημέρα Σάββατο.

Όλοι
Στις Απεργιακές Συγκεντρώσεις, Παρασκευή και Σάββατο, στις 11:00 π.μ. στο Σύνταγμα
Στο Συλλαλητήριο την Κυριακή στις 5:00 μ.μ. έξω από τη Βουλή

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ

7
 
Άλλο ένα καρώτο στη σούπα;

Ξαφνικά δεχόμαστε μια επίθεση αγάπης! Από τη μια ο Μπράτης, από την άλλη η υπουργική Αγία Τριάς! Βαλλόμεθα από μια σειρά τόσο ελπιδοφόρων προοπτικών που λες ότι κάτι έχει το νερό εκεί πάνω στο Μαρούσι. Άνοιξαν οι ουρανοί; Μήπως επιτέλους κατάλαβαν το δίκαιο των αιτημάτων μας; Ή απλά τηρώντας την παλαιολιθική αντίληψη περί εξαρτήσεων μας από την ελπίδα διορισμού κοιτάζουν να ρεφάρουν τα συντρίμμια αφενός της παταγώδους αποτυχίας της ΠΑΣΚ στις εκλογές σε ΔΟΕ- ΟΛΜΕ αφετέρου της καταστροφικής πολιτικής της υπουργού στην εκπαίδευση;

Ας δούμε λοιπόν τα δυο πιο επίκαιρα γεγονότα, το αίτημα για επαναγνώριση της προϋπηρεσίας και τον ΑΣΕΠ στην ειδική αγωγή.

Θέμα 1ο: αναγνώριση προϋπηρεσίας.

Βγαίνει ο Μπράτης και λέει 'πρέπει να αναγνωριστεί όλη η προϋπηρεσία των αναπληρωτών και μετά τις 30-6-2010'. Εξαιρετικά. Ποιος δεν θα το ήθελε; Τι πιο δίκαιο από το να σου αναγνωρίζεται κάθε μέρα προϋπηρεσίας;

Ερωτήματα:

- Ποια η προοπτική όσων μετρηθεί η προϋπηρεσία; θα διοριστούν; ή θα αναπαράγεται η εκμετάλλευση τους υπό καθεστώς αναπλήρωσης; Πιο απλά, θα τελεσφορήσει ο κόπος των αναπληρωτών ή τρέμουν στο υπουργείο πως του χρόνου δε θα βρίσκεται άνθρωπος να καλύψει τα χιλιάδες κενά ιδιαίτερα στα απομακρυσμένα σχολεία και μας πετάνε το τυράκι για να τσιμπήσουμε;

- Είναι απόλυτα λογικό πολλοί συνάδελφοι να αρνήθηκαν να συνεχίσουν υπό καθεστώς ομηρίας (γιατί περί τούτου πρόκειται) μετά τις 30-6-2010, μιας και η ελπίδα διορισμού με 24μηνο και ΑΣΕΠ εξέλιπε. Τι θα πει σε αυτούς τους ανθρώπους; μπαρντόν, παρεξήγηση, αλλάξαμε γνώμη; Ή για άλλη μια φορά θεωρεί πως οι εκπαιδευτικοί θα μπούμε στη λογική κανιβαλισμού του συναδέλφου; Όση κι αν είναι η ταλαιπωρία μας, ας το ξεχάσουν. Το 'διαίρει και βασίλευε' πέθανε.


Θέμα 2ο: ΑΣΕΠ στην Ειδική

Πρέπει να είναι 348η φορά που εξαγγέλεται ΑΣΕΠ στην Α'θμια ΕΑΕ. Τώρα ντύθηκε και το μανδύα της επισημότητας, αφού εγένετο και συνάντησις μετά του σεπτού κυρίου Βέη. Ίσως η υπουργός ξεχνά πως ο ΑΣΕΠ θα έπρεπε να έχει διεξαχθεί ήδη από το Μάη του 2011 και έχει αναβληθεί ήδη 3 φορές. Ταυτόχρονα το υπουργείο με ένα απίστευτο ελιγμό εντάσσει στο κάδρο των "θα" τον ΑΣΕΠ στη Β'θμια. Ποτέ δεν είναι αργά, μακάρι! Σκεπτόμενος καλοπροαίρετα θα θεωρήσω πως επιτέλους κατάλαβαν στο υπουργείο πως η ειδική αγωγή είναι εξίσου αναγκαία στη Β'θμια. Σκεπτόμενος πονηρά υποθέτω πως μας κάνουν πλάκα, μιας και φαλιμέντου ένεκα δε θα προλάβουμε να αγιάσουμε ως το καλοκαίρι. Εδώ αρχίζουν πάλι, όμως, οι απορίες.

- έχει το θάρρος και την αξιοπρέπεια η υπουργός να δεσμευθεί ρητά πως αυτός ο ΑΣΕΠ θα γίνει και στις δυο βαθμίδες χωρίς άλλη αναβολή;

- στη Β'θμια γιατί διστάζει ακόμα; ο 3699/2008 ορίζει σαφώς με ποια κριτήρια μπορεί να διεξαχθεί ένας ΑΣΕΠ. Οφείλει να δώσει λύση και σε αυτό τον τομέα άμεσα.

Είναι προφανές πως η κυβερνητική παράταξη και οι συμπαρομαρτούντες είναι πεταμένοι στα σκοινιά παλεύοντας για την πολιτική τους επιβίωση. Οι λογικές του 'δώσε και σε μενα μπάρμπα' έχουν πια πεθάνει. Κανείς δεν απαιτεί ρουσφέτι, χάρη ή εύνοια. Κανείς δε σκοπεύει να κανιβαλίσει το διπλανό του, απλώς και μόνο διότι είμαστε όλοι μαζί.

Μόνο δικαιοσύνη και αποκατάσταση των εξόφθαλμων αδικιών.

Οι εποχές άλλαξαν, κύριε Μπράτη και κυρία υπουργέ.

Καθαρές και έντιμες λύσεις τώρα, έστω και αργά σαν παρακαταθήκη.

Άλλωστε εναλλακτική δε φαίνεται να έχετε.


Βασίλης Παπαδημητρίου
 

http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=55311


8
Πρόταση «βόμβα» κάνει Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας Ευάγγελος Τζάνης, εγγράφως στην Περιφ. Διευθύντρια Ηπείρου κ. Νόκα «το προσωπικό το οποίο πλεονάζει, να χρησιμοποιείται για διοικητική-γραμματειακή υποστήριξη, τόσο για τις ανάγκες της Δ.Δ.Ε και της ΠΕ.ΔΙ.ΕΚ, όσο και για τις ανάγκες των μεγάλων σχολείων».

Επίσης ο κ. Τζάνης εισηγείται «να συνδεθεί η μισθοδοσία των εκπαιδευτικών με τις ώρες διδασκαλίας, διότι θα εξοικονομηθούν χρήματα, θα γίνεται άμεση διάθεση των καθηγητών για συμπλήρωση ωραρίου αλλά και οι μαθητικές δραστηριότητες, όπως η ενισχυτική διδασκαλία, η Π.Δ.Σ, προγράμματα κ.λπ. , θα λειτουργούν νωρίτερα».

Προτείνει ακόμη
«για δύο (2) χρόνια δεν πρέπει να πραγματοποιηθούν μόνιμοι διορισμοί, αλλά μόνο προσλήψεις Αναπληρωτών σε ειδικότητες στις οποίες υπάρχει ανάγκη».

Ο Διευθυντής ΔΕ της Θεσπρωτίας υποδεικνύει και τα εξής σχολεία τα οποία είχαν γραμματείς (συνταξιοδοτήθηκαν) και χρήζουν ανάγκης:

1. 1ο Γυμνάσιο Ηγουμενίτσας

2. 2ο Γυμνάσιο Ηγουμενίτσας

3. 1ο ΓΕ.Λ Ηγουμενίτσας

4. 2ο ΓΕ.Λ Ηγουμενίτσας

5. 1ο ΕΠΑ.Λ Ηγουμενίτσας

6. ΓΕ.Λ Παραμυθιάς

Ο κ. Τζάνης δίνει και νομοθετική λύση: «Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα απασχολούνται, δε θα χάνουν την καθηγητική τους ιδιότητα, αλλά θα υποστηρίζουν διοικητικά-γραμματειακά από 1 Σεπτεμβρίου έως 31 Αυγούστου. Η απόσπαση αυτή θα ισχύει για όσα σχολικά έτη βρίσκονται σε πλεόνασμα» αναφέρει το έγγραφό του.

Και συνεχίζει το έγγραφο:

«Λαμβάνοντας ως αφορμή την παραπάνω πρόταση, παίρνουμε το θάρρος ώστε να προτείνουμε την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού στις κάτωθι δραστηριότητες: Αποσπάσεις σε Ι.Ε.Κ, Σ.Δ.Ε, σε Α.Ε.Ι/Τ.Ε.Ι (εφόσον έχουν τα απαραίτητα προσόντα), στις Ε.ΠΑ.Σ του Ο.Α.Ε.Δ, καθώς και αποσπάσεις σε διοικητικές θέσεις της Κεντρικών και Περιφερειακών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ.

Τέλος, πιστεύουμε ότι για δύο (2) χρόνια δεν πρέπει να πραγματοποιηθούν μόνιμοι διορισμοί, αλλά μόνο προσλήψεις Αναπληρωτών σε ειδικότητες στις οποίες υπάρχει ανάγκη.

Στην κατεύθυνση αυτή θα βοηθούσε, επίσης, η δεύτερη ανάθεση μαθημάτων στις παρακάτω ειδικότητες:

1. Πληροφορική Α.Ε.Ι: Β' ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου και στις δύο τελευταίες τάξεις των Δημοτικών Σχολείων.

2. Ξενόγλωσσοι: Α' ανάθεση Ιστορίας ή μόνον Α' ανάθεση οι Φιλόλογοι οι οποίοι έχουν πτυχίο από το Ιστορικό Τμήμα.

3. Ηλεκτρολόγοι-Μηχανολόγοι: Β' ανάθεση Φυσική Γυμνασίου.

4. Γεωπόνοι: Β' ανάθεση Χημεία Γυμνασίου.

5. Φιλόλογοι, Μαθηματικοί, Φυσικών Επιστημών: Διάθεση στις δύο τελευταίες τάξεις των Δημοτικών Σχολείων.

Τέλος, πιστεύουμε ακράδαντα ότι θα πρέπει να συνδεθεί η μισθοδοσία των εκπαιδευτικών με τις ώρες διδασκαλίας, διότι θα εξοικονομηθούν χρήματα, θα γίνεται άμεση διάθεση των καθηγητών για συμπλήρωση ωραρίου αλλά και οι μαθητικές δραστηριότητες, όπως η ενισχυτική διδασκαλία, η Π.Δ.Σ, προγράμματα κ.λπ. , θα λειτουργούν νωρίτερα».

Ο Θεολόγο του Λυκείου Φιλιατών Θεσπρωτίας Ιωάννης Τάτσης σχολιάζοντας την πρόταση τονίζει : «Ο Διευθυντής Δ. Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας δείχνει να αγνοεί ή ηθελημένα παραβλέπει τα όσα βιώνουν οι εκπαιδευτικοί των σχολείων ευθύνης του:

Α) Πλείστοι όσοι εκπαιδευτικοί από όλα τα μέρη της Ελλάδας, από την Αθήνα ως τη Θεσσαλονίκη και από τα Τρίκαλα ως την Κατερίνη αφήνουν συζύγους, παιδιά, υποχρεώσεις και τρέχουν στην ακριτική Θεσπρωτία προσφέροντας με όλες τις δυνάμεις τους εκπαιδευτικό έργο και περιμένοντας το Σαββατοκύριακο για να διανύσουν αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα για να περάσουν λίγες ώρες με την οικογένειά τους.

Β) Οι μισοί εκπαιδευτικοί της Θεσπρωτίας πηγαινοέρχονται καθημερινά από τα Γιάννενα προς όλα τα σχολεία της Θεσπρωτίας διανύοντας από 150 έως 200 χιλιόμετρα κάθε μέρα, με έξοδα ουκ ολίγα και με όλες τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες μπροστά τους.

Γ) Τέλος, φαίνεται ότι λίγες μόνο μέρες ήταν αρκετές για να λησμονήσουν κάποιοι τον χαμό της συναδέλφου μας δασκάλας του Δημοτικού σχολείου Γαρδικίου που άφησε την τελευταία της πνοή στην άσφαλτο πηγαίνοντας να εκτελέσει το ιερό καθήκον της διδασκαλίας».

πηγή: esos

9
Είστε για ρακόμελα και τσίπουρα;
Προτιμάτε 17 ή 22 Δεκεμβρίου;


Δηλώστε προτίμηση και διαθεσιμότητα.
Ξέρετε, το γνωστό. Ρωτάμε - απαντάτε - αποφασίζουμε
(αλλά τελικά περνάμε καλά).

10
ψήφισε και πάρε μέρος στη μεγάλη καλοκαιρινή συνάντηση των μελών του pde.

τόπος συνάντησης;
Α. Αθήνα
Β. Ναύπλιο
Γ. Χαλκίδα

πότε;
Α. στις 9 Ιουλίου
Β. στις 16 Ιουλίου

πού να πάμε;
Α. Μπαράκι
Β. Ταβέρνα
Γ. Μεζεδοπωλείο

Για δηλώσεις συμμετοχής θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση μετά την οριστικοποίηση ημέρας και τόπου.

Eκ της Συντονιστικής Επιτροπής.

υγ η ψήφος των moderators θα προσμετρηθεί μόνο σε περίπτωση ισοψηφίας.
 8)

11
Ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης προσκαλεί αδιόριστους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να ενταχθούν σε μητρώο εκπαιδευτών στο πλαίσιο της Πράξης «Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών»[1] του Επιχειρησιακού Προγράμματος Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση (ΕΣΠΑ 2007-2013) που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και το Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ.. Οι εκπαιδευτικοί πρόκειται να διδάξουν σε τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας (ως δεύτερης/ξένης) για αλλοδαπούς και παλιννοστούντες μαθητές σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της ελληνικής επικράτειας (Νηπιαγωγείο - Λύκειο).

Οι εκπαιδευτές πρόκειται να συνάπτουν Συμβάσεις Έργου με τον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας του Α.Π.Θ. Η έναρξη κάθε σύμβασης ταυτίζεται με την έναρξη του τμήματος ελληνομάθειας που ανατίθεται στον εκπαιδευτή σε οποιαδήποτε χρονική φάση της σχολικής περιόδου και ολοκληρώνεται με τη λήξη αυτής. Η αμοιβή προκύπτει από το σύνολο των πραγματικών ωρών διδασκαλίας, ενώ το ποσό της ωριαίας αντιμισθίας ανέρχεται στα 15€ μικτά. Επισημαίνεται ότι όλες οι Συμβάσεις Έργου συνάπτονται με την ιδιότητα του επιτηδευματία (έναρξη επαγγέλματος στην εφορία με ΚΑΔ Υπηρεσίες καθηγητή), ενώ επί του ποσού της μικτής αποζημίωσης θα γίνονται οι νόμιμες κρατήσεις.

Οι εκπαιδευτές που θα αξιοποιηθούν στα τμήματα ενίσχυσης της ελληνομάθειας αντλούνται από τον κατάλογο κατάταξης εκπαιδευτών, όπως αυτός προσδιορίζεται από σχετική απόφαση επιλογής από την επιστημονική επιτροπή της Πράξης. Πιο συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι απαιτείται να είναι κάτοχοι πτυχίου Τμημάτων Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης και Τμημάτων της Φιλοσοφικής Σχολής ελληνικού ή ομοταγούς Πανεπιστημίου της αλλοδαπής.
...

http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13156:entaksi-adioriston-ekpaideitikon-sto-mitroo-ekpaideiton



Όμορφα...

12
Οι άνεργοι κι ελαστικά εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί πάνε Σύνταγμα

Πέμπτη, 16 Ιουνίου, 7μ.μ., στην πλ. Συντάγματος
εκδήλωση - συζήτηση
«Η αδιοριστία και η ελαστική εργασία στην πρωτοβάθμια – δευτεροβάθμια - τριτοβάθμια εκπαίδευση, αιτία και αποτέλεσμα της κατάργησης της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης»

Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές, τους εργαζόμενους και τους άνεργους
σε μία ανοιχτή και δημόσια συζήτηση

13
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απεργία 15/6 - Μεσοπρόθεσμο
« στις: Ιούνιος 12, 2011, 10:51:09 πμ »
ΑΔΕΔΥ: 24ωρη απεργία
http://www.adedy.gr/adedy/site/home/ws.csp

Συνέλευση Πλ. Συντάγματος: Συμμετοχή στην 24ωρη - Περικύκλωση της Βουλής
http://real-democracy.gr/votes/2011-06-11-15-%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B7-24-%CF%8E%CF%81%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%BF-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CF%8E%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AE

ΟΛΜΕ: Συμμετοχή στην 24ωρη
http://olme-attik.att.sch.gr/files/annolme/kinitopoiiseisIouniou2011.pdf

ΔΟΕ: 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας, με την "δικαιολογία" ότι είναι ιδιαίτερη ημέρα για τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς λόγω ενδεικτικών!
http://doe.gr/


14
Εργασιακά / Οργανικότητα σχολείων
« στις: Ιούνιος 08, 2011, 02:57:55 μμ »
όπως είχε προαναγγείλει η ΑΔ, κάθε σχολείο θα αποκτήσει την ψηφιακή του κάρτα και μέσω αυτής θα επαναπροσδιοριστεί και η οργανικότητα της σχολικής μονάδας.

"Στην αρχική φάση η αξιοποίηση των στοιχείων της καρτέλας, πέρα από τις ανάγκες πληροφόρησης και εξαγωγής στατιστικών στοιχείων και δεικτών, θα εστιαστεί στη μελέτη α) των λειτουργικών και οργανικών κενών των σχολικών μονάδων και β) των προοπτικών αναβάθμισης/υποβιβασμού της οργανικότητας των μονάδων καθώς και της εκτίμησης δυνητικών συγχωνεύσεων."

http://esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13051:ipourgeio-paideias-psifiaki-kartela-sxolikis-monadas









Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30684
  • Τελευταία: kosmos2021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1085400
  • Σύνολο θεμάτων: 18212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 342
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 253
Σύνολο: 254

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.