Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - rozy4

Σελίδες: 123
1
Όμορφα!

Πέρσι, αρχικά είχαμε 144.175.000 (α/θμια) + 104.000.000 (β/θμια) που στη συνέχεια λόγω του ν.4051/12 μειώθηκαν σε 131.107.000 και 98.400.000 ευρώ αντίστοιχα (http://www.pde.gr/index.php?page=4202)

Φέτος τα αντίστοιχα είναι 58.254.000 για α/θμια και 39.903.000 για τη δευτεροβάθμια. (http://www.pde.gr/index.php?page=5864)

Αρκετά κάτω από τα μισά...

2
Την ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας  «χτύπησε» πριν λίγο  χάκερ ο οποίος με τίτλο «Καλωσορίσατε στο Υπουργείο Παραπαιδείας»   ανήρτησε το ακόλουθο κείμενο:

"Εδώ που γεννήθηκαν τα ιδανικά.. εδώ! Στην χωρα τον μεγάλων φιλοσόφων των μεγάλων μαθηματικών.. εδώ! Στην μητέρα της παιδείας που το σχολειό πλέον ονομάζεται φροντιστήριο, που το σχολειό μοιάζει με κλουβί και οι καθηγητές σαν φυλακες..

Μια χώρα με ένα σάπιο σύστημα παιδείας που οδηγεί τους νέους σε ένα μέλλον χωρίς προοπτικές χωρίς ιδανικά.. Ένα σύστημα που σου κόβει τα φτερά γιατί απλά δεν είχες χρήματα για φροντιστήρια ή για να σπουδάσεις.. Μια ιδιωτικοποιηµένη παιδεία.

Σε ένα σύστημα χωρίς υποδομές, που διώχνει τους νέους στο εξωτερικό, ένα κομματικά υποκινούμενο σύστημα που έχει εισχωρήσει παντού χωρίς να αφήνει περιθώρια στους νέους να αποφασίσουν μονοι τους και από δικη τους κρίση το τι πολιτική άποψη θα έχουν.

Μια χώρα που η φωνή του μαθητή δεν ακούγεται πουθενά και η ελευθερια λόγου δεν υπάρχει.
Η ελευθερία λόγου είναι μια αρχή, δεν είναι κανόνας, δεν είναι νόμος. Αν αυτή η αρχή περιορίζεται με οποιονδήποτε τρόπο οδηγούν τον άνθρωπο να κάνει πράξεις που είναι εναντια σε όλες του τις αρχές.

Είμαι 18..
Στο δημοτικό σκεφτόμουν να γίνω γιατρός.. λίγο μετά ήθελα να γίνω δάσκαλος...Στις αρχές του γυμνασίου ήθελα να γίνω κάτι άλλο.. Αλλά.. Aρχισα να βλέπω διάφορα..Μετά πήγα λύκειο.. Ξαφνικά οι βαθμοί μου άρχισαν να πέφτουν, έμενα στις τάξεις σε μαθήματα και από απουσίες.. Δεν με ενδιέφερε το σχολειό πια.. Πήγαινα και απλά το έβλεπα σαν μια υποχρέωση για κάποιους άλλους και όχι για εμένα πια.. Δεν το έβλεπα πια σαν μέσο για να φτάσω τα όνειρα που είχα μικρός άλλα σαν ένα μέσο απλά για να μην με δείχνουν στον δρόμο και να λένε να ένας αγράμματος.. η αγάπη μου για την μόρφωση είχε χαθεί..

Γιατί;
Γιατί άραγε έγινα έτσι; Ίσως γιατί απλά βαριόμουν; Όχι.. δεν νομίζω.. ίσως το πρόβλημα που εσείς λέτε τεμπελιά είναι πιο βαθύ απ' ότι φαίνεται.. Καθημερινά έβλεπα στην τηλεόραση διάφορα... Έβλεπα σπουδαία άτομα να γίνονται περίγελος.. έβλεπα γιατρούς, δασκάλους και άλλους να τρέχουν στους δρόμους και να φωνάζουν.. να διαμαρτύρονται.. και εκεί άρχισα να βλέπω διαφορετικά τον όρο παιδεία.. ρώτησα τον εαυτό μου.. άραγε αν γίνω πολιτικός θα διορθώσω όλη αυτήν την κατάσταση; Αλλά μετά από λίγο συνειδητοποίησα ότι δεν μπορώ... Δεν μπορώ γιατί απλά δεν θα με αφήσουν.. Γιατί απλά αυτό που νομίζετε ελευθεριά δεν υπάρχει.. Το μόνο που υπάρχει είναι ένας κόσμος φτιαγμένος από χαρτί και μέταλλο.. Ένα χαρτί που λέγετε χρήμα και ένα μέταλλο που λέγετε ατσάλι.. Ατσάλι γιατί όσο και αν΄ έχουμε προσπαθήσει να το λυγίσουμε και να το κάνουμε στην άκρη δεν μπορούμε.. μας είναι δύσκολο.. Αλλά από την άλλη είπα άραγε μόνο εγώ σκέφτομαι έτσι; Δεν υπάρχουν άλλοι; Γιατί νιώθω τόσο μόνος και ανήμπορος απέναντι σε αυτήν την κοινωνία;

Δείξτε σε εμένα.. δείξτε σε όλους όσους είναι 18 σε όλους τους νέους που προσπαθούν να βάλουν την αληθινή παιδεία στην καρδιά τους ότι δεν είναι μονοί τους! Γιατί η αληθινή μόρφωση δεν είναι να ξέρεις πόσο κάνει 1+1 αλλά η μόρφωση του ανθρώπου απέναντι στον συνάνθρωπο του.. Αν νομίζετε πως είμαι λάθος.. απλά κοιτάξτε όλους αυτούς τους "σπουδαίους" στην βουλή των Ελλήνων.. αυτούς τους 300.. αυτούς που θα έπρεπε να θαυμάζουμε για την μόρφωση τους σε τι κατάσταση μας έχουν φέρει....

Πολλοί από εσάς θα με πείτε βλάκα η ότι απλά το κάνω για να τραβήξω την προσοχή.. ίσως και ναι είμαι βλάκας.. ίσως και να θέλω να τραβήξω την προσοχή.. αλλά αν είμαι εγώ αυτά τότε δεν θα έρθουμε πάλι στο σημείο που είμαστε τώρα; Αν ναι τότε αυτό τι κάνει εσάς...;

Αυτός είναι ο νέος του σήμερα.. μήπως θα πρέπει να αρχίσετε να κάνετε κάτι γιαυτό;

Υ.Γ 1) Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους νέους που προσπαθούν και δίνουν μια μάχη για ένα καλύτερο μέλλον. Στους μαθητές που παρόλες τις δυσκολίες των πανελλαδικών εξετάσεων έδωσαν το καλύτερο που μπορούσαν ελπίζοντας σε ένα καλύτερο μέλλον και σε όλους όσους δεν γυρίζουν την πλάτη τους στο μέλλον.

Υ.Γ 2) Η Ελλάδα καταρρέει και για αυτό φταίτε μόνο εσείς που κυβερνάτε, μαζί και όλα τα υπόλοιπα λαμόγια του κύκλου σας. Ο καθένας κάνει ότι μπορεί σύμφωνα με τις δυνατότητες που έχει. Για αυτό και εμείς δεν έχουμε πλέον λόγο να φοβόμαστε κανέναν από τους νόμους σας διότι απλά τους βγάζετε εσείς για να καλύπτουν εσάς και μόνο. Το 2012 θα είναι η χειρότερη σας χρονιά. Όσα χρήματα και αν δώσετε για να φτιάξετε τα συστήματα ασφαλείας, όσους νόμους και να βγάλετε, ποτέ δεν θα μπορέσετε να σταματήσετε την οργή του Έλληνα πολίτη. Αυτόν που εσείς οι ίδιοι καλείτε να αγωνιστεί ενάντιά σας. Ο μοναδικός τρόπος για να σταματήσετε τις διαρροές προσωπικών δεδομένων ( όχι των απλών Ελλήνων πολιτών αλλά των δικών σας ) είναι να σταματήσετε να βιάζετε καθημερινά την ζωή του Έλληνα πολίτη.

Υ.Γ 3) Δεν έχει διαγραφεί τίποτα απ'τον παρόν ιστότοπο. Η ενέργεια αυτή ήταν συμβολική και όχι για να δείξουμε της ικανότητες μας η να βλάψουμε τον συγκεκριμένο ιστότοπο. Αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι και εμείς επιζητούμε το δίκιο μας! Εσείς;

Με εκτίμηση,
Εγώ ο γιος σου/ κόρη σου, της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας".

πηγή esos

3
Και αναρωτιόμασταν γιατί δεν άδραξε την ευκαιρία η ΟΛΜΕ να συναντηθεί με τον Τσίπρα...


 "Στην ΟΛΜΕ στο χτεσινό ΔΣ έγινε πρόταση από τον εκπρόσωπο των Παρεμβάσεων (για την ακρίβεια επανάληψη πρότασης που συνεχώς κατατίθεται το τελευταίο διάστημα) για να γίνουν συνελεύσεις του κλάδου μέχρι το τέλος του Μαΐου ώστε να συζητήσουν οργανωμένα οι καθηγητές για τον τρόπο αντιμετώπισης των επερχόμενων μέτρων. Στην πρόταση αυτή συντάχθηκαν αμέσως και οι εκπρόσωποι της Συνεργασίας αλλά και του ΠΑΜΕ κατανοώντας το αυτονόητο της αναγκαιότητας, "για να μη μας πιάσουν πάλι στον ύπνο".

Και όμως. Αυτό δεν ήταν καθόλου αυτονόητο για τους εκπροσώπους των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ. Με το επιχείρημα ότι τώρα έχουμε εκλογές και δεν πρέπει να επηρεάσουμε τους ψηφοφόρους!!! δεν θα πάμε για συνελεύσεις. Αυτές θα γίνουν 30 Ιουνίου!!!
...

Και σαν να μην έφτανε αυτό αποφάσισαν οι δυο τους να μη στείλει η ΟΛΜΕ εκπρόσωπο της στη συνέλευση που θέλει να κάνει η ΕΛΜΕ Θήρας για την αξιολόγηση στις 23 Μαΐου γιατί είναι προεκλογική περίοδος και τα μέλη της ΟΛΜΕ πρέπει όλο αυτό το διάστημα να κλειστούν στα σπίτια τους για να μην επηρεάσουν τους ψηφοφόρους!"

http://www.pde.gr/index.php?page=4620

4
Αναπληρωτές / Αποσπάσεις αναπληρωτών
« στις: Απριλίου 19, 2012, 11:42:19 am »
Οι αναπληρωτές προσλαμβανόνται βάσει αναγκών - λειτουργικών κενών που στέλνουν οι Δ/νσεις στο υπουργείο. Φέτος βέβαια οι αναπληρωτές φιλόλογοι της Α' Αθήνας ίδρωσαν μέχρι να βρεθεί σχολείο εντός Αττικής για να τακτοποιηθούν, αφού οι προσλήψεις τους έγιναν κυριολεκτικά στα τυφλά.
Πιθανόν όμως το φαινόμενο να γενικευθεί αφού όπως φαίνεται και στον παρακάτω σύνδεσμο οι  εγκύκλιοι για "Διάθεση εκπαιδευτικών" και "Διαχείριση πλεονάζοντος εκπαιδευτικού δυναμικού" αφορούν και τους αναπληρωτές.

http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%924%CE%A929-%CE%A5%CE%9F%CE%9B

5
Στον νόμο 4038/12 αναφέρεται στις καταργούμενες διατάξεις

"17. Οι διατάξεις των παραγράφων 12 και 13 του άρθρου 17 του ν.2190/1994 (Α' 23) καταργούνται. Για όσες περιπτώσεις, μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, το Α.Σ.Ε.Π. έχει διαθέσει με απόφασή του, επόμενο κατά σειρά στον πίνακα επιτυχίας υποψήφιο για αντικατάσταση - αναπλήρωση διοριστέου που δεν αποδέχτηκε το διορισμό του ή έχει κώλυμα διορισμού ή παραιτήθηκε εντός έτους από το διορισμό του, ο διορισμός μπορεί να ολοκληρωθεί με την έκδοση απόφασης του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 6 του άρθρου 11 του ν.3833/2010 (Α' 40)."

Οι δύο διατάξεις που καταργούνται είναι

12. Οι επιτυχόντες υποψήφιοι διατίθενται με απόφαση του Α.Σ.Ε.Π., κατά τη σειρά που έχουν στον οικείο πίνακα επιτυχίας σε συνδυασμό με τη δήλωση προτίμησής τους, στις οικείες υπηρεσίες και νομικά πρόσωπα για διορισμό.
«Οι υπηρεσίες και τα νομικά πρόσωπα στις οποίες διατίθενται από το Α.Σ.Ε.Π. υποψήφιοι για διορισμό, σε περίπτωση διαπίστωσης κωλύματος διορισμού συγκεκριμένου υποψηφίου ή σε περίπτωση μη αποδοχής του διορισμού από μέρους του διατεθέντος υποψηφίου, γνωστοποιούν τούτο αμέσως στο Α.Σ.Ε.Π.,
προκειμένου να προβεί στην αντικατάστασή του. Σε κάθε περίπτωση δεν γίνεται δεκτό αίτημα του φορέα για αντικατάσταση, μετά τη συμπλήρωση «ενός (1) έτους» από την αποστολή των πινάκων διοριστέων στο φορέα αυτόν».

Τα ως άνω  μέσα σε «» εδάφια προστέθηκαν με το άρθρο 20 παρ. 8γ του ν. 2738/1999.
Η μέσα σε «» φράση «ενός (1) έτους» αντικατέστησε τη φράση «έξι (6) μηνών» με την παρ. 5 άρθρου 7 του ν. 3051/2002.
«Η παραπάνω προθεσμία ορίζεται σε ένα έτος όταν πρόκειται για διορισμούς σε νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας, Κέντρα Ψυχικής Υγείας, Πολυδύναμα Περιφερειακά Ιατρεία, καθώς και στο Ε.Κ.Α.

6
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ

"Ολοκληρώθηκαν σήμερα το πρωί με επιτυχία οι διαβουλεύσεις της κυβέρνησης με την τρόικα, σχετικά με το θέμα, το οποίο είχε απομείνει ανοικτό για περαιτέρω επεξεργασία και συζήτηση. Οι πολιτικοί αρχηγοί συμφώνησαν με το αποτέλεσμα των διαβουλεύσεων αυτών. Κατόπιν τούτου υπάρχει γενικότερη συμφωνία για το περιεχόμενο του νέου προγράμματος εν’ όψει και της αποψινής συνεδρίασης του Γιούρογκρουπ. Όπως είναι γνωστό, το πρόγραμμα συνοδεύει τη νέα δανειακή σύμβαση με την οποία η Ελλάδα θα χρηματοδοτηθεί με 130 δισεκατομμύρια ευρώ."




Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ

48ωρη ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΔΕΔΥ- ΓΣΕΕ - ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - ΣΑ

7
 
Άλλο ένα καρώτο στη σούπα;

Ξαφνικά δεχόμαστε μια επίθεση αγάπης! Από τη μια ο Μπράτης, από την άλλη η υπουργική Αγία Τριάς!

8
Πρόταση «βόμβα» κάνει Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας Ευάγγελος Τζάνης, εγγράφως στην Περιφ. Διευθύντρια Ηπείρου κ. Νόκα «το προσωπικό το οποίο πλεονάζει, να χρησιμοποιείται για διοικητική-γραμματειακή υποστήριξη, τόσο για τις ανάγκες της Δ.Δ.Ε και της ΠΕ.ΔΙ.ΕΚ, όσο και για τις ανάγκες των μεγάλων σχολείων».

Επίσης ο κ. Τζάνης εισηγείται «να συνδεθεί η μισθοδοσία των εκπαιδευτικών με τις ώρες διδασκαλίας, διότι θα εξοικονομηθούν χρήματα, θα γίνεται άμεση διάθεση των καθηγητών για συμπλήρωση ωραρίου αλλά και οι μαθητικές δραστηριότητες, όπως η ενισχυτική διδασκαλία, η Π.Δ.Σ, προγράμματα κ.λπ. , θα λειτουργούν νωρίτερα».

Προτείνει ακόμη
«για δύο (2) χρόνια δεν πρέπει να πραγματοποιηθούν μόνιμοι διορισμοί, αλλά μόνο προσλήψεις Αναπληρωτών σε ειδικότητες στις οποίες υπάρχει ανάγκη».

Ο Διευθυντής ΔΕ της Θεσπρωτίας υποδεικνύει και τα εξής σχολεία τα οποία είχαν γραμματείς (συνταξιοδοτήθηκαν) και χρήζουν ανάγκης:

1. 1ο Γυμνάσιο Ηγουμενίτσας

2. 2ο Γυμνάσιο Ηγουμενίτσας

3. 1ο ΓΕ.Λ Ηγουμενίτσας

4. 2ο ΓΕ.Λ Ηγουμενίτσας

5. 1ο ΕΠΑ.Λ Ηγουμενίτσας

6. ΓΕ.Λ Παραμυθιάς

Ο κ. Τζάνης δίνει και νομοθετική λύση: «Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα απασχολούνται, δε θα χάνουν την καθηγητική τους ιδιότητα, αλλά θα υποστηρίζουν διοικητικά-γραμματειακά από 1 Σεπτεμβρίου έως 31 Αυγούστου. Η απόσπαση αυτή θα ισχύει για όσα σχολικά έτη βρίσκονται σε πλεόνασμα» αναφέρει το έγγραφό του.

Και συνεχίζει το έγγραφο:

«Λαμβάνοντας ως αφορμή την παραπάνω πρόταση, παίρνουμε το θάρρος ώστε να προτείνουμε την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού στις κάτωθι δραστηριότητες: Αποσπάσεις σε Ι.Ε.Κ, Σ.Δ.Ε, σε Α.Ε.Ι/Τ.Ε.Ι (εφόσον έχουν τα απαραίτητα προσόντα), στις Ε.ΠΑ.Σ του Ο.Α.Ε.Δ, καθώς και αποσπάσεις σε διοικητικές θέσεις της Κεντρικών και Περιφερειακών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας Δ.

9
Είστε για ρακόμελα και τσίπουρα;
Προτιμάτε 17 ή 22 Δεκεμβρίου;


Δηλώστε προτίμηση και διαθεσιμότητα.
Ξέρετε, το γνωστό. Ρωτάμε - απαντάτε - αποφασίζουμε
(αλλά τελικά περνάμε καλά).

10
ψήφισε και πάρε μέρος στη μεγάλη καλοκαιρινή συνάντηση των μελών του pde.

τόπος συνάντησης;
Α. Αθήνα

11
Ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης προσκαλεί αδιόριστους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να ενταχθούν σε μητρώο εκπαιδευτών στο πλαίσιο της Πράξης «Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών»[1] του Επιχειρησιακού Προγράμματος Εκπαίδευση και Διά

12
Οι άνεργοι κι ελαστικά εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί πάνε Σύνταγμα

Πέμπτη, 16 Ιουνίου, 7μ.μ., στην πλ. Συντάγματος
εκδήλωση - συζήτηση
«Η αδιοριστία και η ελαστική εργασία στην πρωτοβάθμια – δευτεροβάθμια - τριτοβάθμια εκπαίδευση, αιτία και αποτέλεσμα της κατάργησης της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης»

Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές, τους εργαζόμενους και τους άνεργους
σε μία ανοιχτή και δημόσια συζήτηση

13
ΑΔΕΔΥ: 24ωρη απεργία
http://www.adedy.gr/adedy/site/home/ws.csp

Συνέλευση Πλ. Συντάγματος: Συμμετοχή στην 24ωρη - Περικύκλωση της

14
Εργασιακά / Οργανικότητα σχολείων
« στις: Ιουνίου 08, 2011, 02:57:55 pm »
όπως είχε προαναγγείλει η ΑΔ, κάθε σχολείο θα αποκτήσει την ψηφιακή του κάρτα και μέσω αυτής θα επαναπροσδιοριστεί και η οργανικότητα της σχολικής μονάδας.

"Στην αρχική φάση η αξιοποίηση των στοιχείων της καρτέλας, πέρα από τις ανάγκες πληροφόρησης και εξαγωγής στατιστικών στοιχείων και δεικτών, θα εστιαστεί στη μελέτη α) των λειτουργικών και οργανικών κενών των σχολικών μονάδων και β) των προοπτικών αναβάθμισης/υποβιβασμού της οργανικότητας των μονάδων καθώς και της εκτίμησης δυνητικών συγχωνεύσεων."

http://esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13051:ipourgeio-paideias-psifiaki-kartela-sxolikis-monadas









Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32916
  • Τελευταία: Katerina25
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185244
  • Σύνολο θεμάτων: 19493
  • Σε σύνδεση σήμερα: 697
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 551
Σύνολο: 570

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 23 ερωτήματα.