Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - cgs

Σελίδες: 123 ... 10
1
Για οικονομία χώρου παράθεσης και μόνο, ζητώ συγγνώμη συνάδελφε diamand.


Στάλθηκε από: diamand : 6/7/2020 στις 10:44:49 πμ »

Το ερώτημα είναι γιατί τσουβαλιαστηκαν μαζί άσχετες μεταξύ τους ειδικότητες στον κλάδο πε80.
 Δεν είναι μόνο Οικιακής οικονομίας, είναι Οικονομολόγοι, Διοίκησης επιχειρήσεων, Τουριστικών επαγγελμάτων κ.α.
Είναι τραγικό να αναγκάζονται οι οικιακής οικονομίας για να κάνουν ΑΟΘ κατευθυνσης και οι οικονομολόγοι να έχουν Β ανάθεση γεωγραφία.


Οι ενοποιήσεις έγιναν γιατί "κατηγορήθηκε" το ΥΠΑΙΘ από την ΕΕ ότι έχουμε  πολλές ειδικότητες...

Τεύχος Α’ 38/02.03.2018
σελίδα 5889
https://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/fekpanepisthimio.pdf

ΠΕ80 είναι/έγιναν:
ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING)
ΠΕ15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ..

Αντίστροφο ερώτημα: "Πότε είχαν ανάθεση τη Γεωλογία-Γεωγραφία οι ειδικότητες:
ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING)  ;;;"
Απάντηση: ΠΟΤΕ.

Επόμενο Ερώτημα:
Θα ήταν καλύτερα - για τους εκπαιδευτικούς ΑΛΛΑ και τους μαθητές - η ΠΕ15 ειδικότητα
να μην ανήκει στην ομαδοποιημένη ΠΕ80 αλλά σε ποιά άλλη ομαδοποιημένη ή σε καμία ίσως ;;

Καλύτερη χρήση του ΦΕΚ στο σύνδεσμο:
http://dide.flo.sch.gr/site/wp-content/uploads/2018/03/%CE%9D%CE%95%CE%9F%CE%99_%CE%9A%CE%9B%CE%91%CE%94%CE%9F%CE%99_%CE%95%CE%99%CE%94%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%95%CE%A3_%CE%95%CE%9A%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%95%CE%A5%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D.pdf


2
Από ==>
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/326730_nees-anatheseis-mathimaton-gymnasioy-kai-genikoy-lykeioy-oles-oi-allages#disqus_thread

Οι πρώην ΠΕ15 (εκπαιδευτικοί οικιακής οικονομίας), νυν ΠΕ80 έχουν
Α ανάθεση
1. Οικιακή οικονομία (Γυμνάσιο, μάθημα «εργαστηριακό» που σπάει σε 2 τμήματα από το 2020-2021)
2. Πολιτική Παιδεία (Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί και Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία) (Λύκειο, ΕΠΑΛ)
3. Οικονομία (Λύκειο, μάθημα προσανατολισμού)
4. Αρχές Οικονομίας (Μάθημα επιλογής, ΕΠΑΛ)
5. Αρχές Λογιστικής (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
6. Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
7. Θεωρία Τουρισμού και Εφαρμογές (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
8. Εισαγωγή στην Εφοδιαστική (Logistics) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
9. Χρηματοπιστωτικές Συναλλαγές – Λογιστικά Φύλλα (EXCEL) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
10. Οικονομικά Μαθηματικά & Στατιστική (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
11. Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
12. Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
13. Σύγχρονο Περιβάλλον Γραφείου (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
14. Φορολογική Πρακτική (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
15. Λογιστικές Εφαρμογές (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
16. Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
17. Οργάνωση και Λειτουργία Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
18. Οργάνωση και Λειτουργία Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
19. Γεωγραφία Τουρισμού (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
20. Εφαρμογές στον Τουρισμό (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
21. Διαφήμιση (Εισαγωγή, Δημιουργία και Προβολή) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
22. Εφαρμογές Μάρκετινγκ (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
23. Οργάνωση και Διαχείριση Αποθηκών (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
24. Οργάνωση και Διαχείριση Μεταφορών (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
25. Εφαρμογές Εφοδιαστικής (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
26. Ερευνητική Εργασία στην Τεχνολογία (ΕΠΑΛ)
27. Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων (ΕΠΑΛ)
28. Εργαστήρια Δεξιοτήτων (Γυμνάσιο)

Β ανάθεση
1. Κοινωνιολογία ((Λύκειο, μάθημα προσανατολισμού για το σχολικό έτος 2020-2021)
2. Γεωγραφία-Γεωλογία (Γυμνάσιο)
3. Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμνάσιο)
4. Στοιχεία Δικαίου (Αστικό- Εμπορικό – Εργατικό- Τουριστικό) (ΕΠΑΛ, ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)

Μπορούν να μας δείξουν τους οδηγούς σπουδών τους τα τελευταία 25 χρόνια για να δούμε πού βασίστηκε το ΙΕΠ για να τους δώσει αυτές τις αναθέσεις;
Οι ίδιοι πάντως για το βασικό τους μάθημα (οικιακή οικονομία) είχαν βγάλει ανακοίνωση που υποστήριζαν ότι οι άλλες ειδικότητες που το έχουν ανάθεση είναι ακατάλληλες.
Η λογική τα δικά μου δικά μου, αλλά τα δικά σου δικά μου γιατί είμαι υπερεπιστήμονας.
Το επιχείρημα ότι έχουν επιμορφωθεί και πιστοποιηθεί στις Τ.Π.Ε. Β΄ επιπέδου μαζί με τους ΠΕ04 είναι αστείο.

Άσχετη ερώτηση:
Γιατί ενώ διδάσκουν πρώτες βοήθειες στην οικιακή οικονομία,
αν συμβεί κάτι στο σχολείο αναλαμβάνουν οι γυμναστές;

3
Εννοώ ότι κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι οι ΠΕ15 (πρωην) παίρνουν την β ανάθεση γεωγραφία  κατα προτεραιότητα από όλους όσους μπορούν να την πάρουν επίσης ως β ανάθεση.
Δηλάδή στην ΓΕΩΛΟΓΙΑ-Γεωγραφία δεν ισχύει η παλαιότητα στη β ανάθεση αλλα η προτεραιότητα.
Επομένως σε σχολείο με ΠΕ04 παλαιό και ΠΕ15 νέο πάιρνει την γεωγραφία ο ΠΕ15.
Με ποιο τρόπο αποδυκνείεται ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο;

Αυτό εννοω αιτιολογημενη απάντηση.

Πώς να αιτιολογηθεί το μπάχαλο;;; Άντε να δούμε....

Από: https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2020-07/anatheseis-mathimatwn-gumnasiou-gel.pdf
σελίδα: 27189
Γ. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Β΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Β΄ ανάθεση.


Καταλήγω ότι η προτεραιότητα αφορά τους ΠΡΩΗΝ ΠΕ15 ΣΥΓΚΡΙΝΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΥΝ ΠΕ80[/u].
[/color]

Ας χαλαρώσουμε...με πτήση ΔΙΑΚΟΠΩΝ...
https://safeYouTube.net/w/z5iN

4
Η γεωλογία επειδή υπολογίζεται με εκείνο το ρουσφετολογικό τρόπο, στις υπεραριθμίες υπολογίζεται και με Β ανάθεση στους ΠΕ04.
Οπότε όλοι αυτοί που κονταροχτυπιούνται για αυτήν θα πρέπει να περάσουν πάνω από τα κορμιά των φυσικών πρώτα για να την πάρουν. Καλή τύχη. 5-6 περιοχές που είδα μέχρι τώρα τα περισσότερα οργανικά κενά Γεωλογίας τα έχουν πάρει Φυσικοί. ούτε για ους Γεωλόγους δεν θα αφήσουν, νομίζετε θα βρείτε οι άλλοι?
ΣΥΜΦΩΝΩ, είναι γενικά ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ απαράδεκτη η κατάσταση στους ΠΕ04..

5
Δυστυχώς δεν είναι μόνο οι οικιακής αλλά ολόκληρος ο κλάδος ΠΕ80 Οικονομίας...να δω πως θα το τεκμηριώσουν επιστημονικά!
ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ.

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΩΛΟΓΙΑ - ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Επειδή οι δικοί μας - ΟΛΜΕ - δεν κάνουν κάτι ίσως το επιμελητήριο
https://www.geotee.gr/ αξιοποιήσει τη δικαιοσύνη..

https://www.geotee.gr/lnkFiles/20141205045214_6.pdf

Οι ΠΕ80 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ....;;;

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ;;;;


ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ..ΤΩΡΑ
Εν κατακλείδι οι υπεραριθμίες υπολογίζονται με ώρες Α' ανάθεσης ΚΑΙ ΜΟΝΟ.....
έτσι... - ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΩΡΑ, όχι το δέντρο -
ΑΣ ΔΟΘΕΙ Η ΓΕΩΛΟΓΙΑ ΩΣ Α' ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΕ15/ΠΕ80 ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ
ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ
ΩΣ ΜΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ....(ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΙΑΦΩΝΩ !!)

ΕΡΩΤΗΜΑ:
2017==> ΠΟΣΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΕ80/ΠΕ15 ;;;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: 2017==> 6 ΤΜΗΜΑΤΑ (2 ΩΡΕΣ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ)...

ΕΡΩΤΗΜΑ:
2020==> ΠΟΣΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΕ80/ΠΕ15
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: 2020==> 12 ΤΜΗΜΑΤΑ (1 ΩΡΑ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ)...

https://www.pde.gr/index.php?topic=28973.msg739071#msg739071
ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ
http://irodis.blogspot.com/2013/10/blog-post_13.html

ΓΙΑΤΙ .. Ή ΓΑΤΙ;;;
Η Δ/ντρια Δ.Ε. Αν. Θεσ/νίκης έχοντας υπόψη:
1.Την  150/2013  Απόφαση  του  Διοικητικού  Εφετείου  Θεσσαλονίκης  Τμήμα  Β ́ Ακυρωτικό .....

https://app.box.com/s/cu4opjyeuq25rycsazad


ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ .... ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ... ΓΙΑΤΙ... ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ....;;;;

ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΥΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ "ΠΑΙΖΕΙ" ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ..
ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΑΤΥΧΙΑ" ΩΡΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΜΟΝΟΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ...


04-09-2017 ==> ΟΧΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ, ΑΛΛΑ
https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/prokhryxeis-thesewn/1195-ypodievthyntes-diadikasia-epiloghs =
==>Σας γνωρίζουμε ότι προκειμένου για την επιλογή των υποψηφίων υποδιευθυντών
όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και
όσον αφορά στο κριτήριο της υπεραριθμίας αυτό κρίνεται
κατά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων
.


7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Παύση υποδιευθυντή ;;
« στις: Απρίλιος 20, 2020, 09:45:31 πμ »
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους.

Τί γίνεται αν υποδιευθυντής δεν συμπληρώνει ωράριο (με ώρες Α+Β ανάθεσης) ;;;

Αν εκπαιδευτικός έχει 10 ώρες Α ανάθεσης μπορεί να είναι υποψήφιος υποδιευθυντής ;;;

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας προκαταβολικά.

8
Με υπάρχουσα πένα wacom ΠΑΝΤΑ για όσους γνωρίζουν

Έχω:

2 ThinkPad X61 TABLET 12.1", αγορασμένα 118€ το καθένα το 2015
Core2Duo 1.6GHz, 4Gb ram, W7 Ultimate, 32 Bit
https://www.youtube.com/watch?v=F-yFhjbQEMM
Δεν έχει οθόνη αφής ΑΛΛΑ γράφεις με την πένα (penable tablet- NO TOUCH SCREEN)

2 HP 2760P EliteBook TABLET 12.1" (16-10), i5 2nd gen 2.6GHz,
  a. 16 GB ram, 240€, αγορά 2019, W7 Pro, 64BIT (ΘΑ ΓΙΝΕΙ==>W 10*)
  b.   4 GB ram, 110€, αγορά 2019, W7 Pro, 64BIT (ΕΦΕΔΡΙΚΟ ΤΟΥ a)
https://www.youtube.com/watch?v=Ugg6AxDKqOI
ΕΧΟΥΝ ΟΘΟΝΗ ΑΦΗΣ αλλά ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΝΑ

* Τα W10 έχουν πρόγραμμα WhiteBoard!!! ΑΡΑ....

Όλα έχουν υποδοχή για SIM για να συνδέονται αυτόνομα στο διαδίκτυο, σήμερα όμως δεν είναι απαιτούμενο
γιατί κάνοντας το κινητό μας access point συνδεόμαστε με 4G δίκτυα...


Για τις WACOM https://www.skroutz.gr/c/70/digitizers/m/54/Wacom.html

Μικρές wacom έχουνπολλές τράπεζες και γενικά εταιρίες - ακόμη και δημοσίου - όπου οι συναλλασσόμενοι υπογράφουν...

9
γίνεται.
Πατάς το κουμπί εγγεγραμμένοι.
Υπάρχουν και στατιστικά...
Διαβάζουμε το FM.....

10
Τί είναι η Εποξική Ρητίνη;

Η εποξική ρητίνη είναι ένα υλικό σε μορφή υγρού το οποίο όταν παραχθεί κατάλληλα, διαθέτει σκληρές μηχανικές ιδιότητες, καλή χημική αντοχή και υψηλή κολλητική δύναμη, γεγονός που το καθιστά ιδιαίτερα χρήσιμο για διάφορες εφαρμογές.

http://diy-home.gr/epoxiki-ritini/


Το τέλειο κ"ώ"λυ"μ"μα = www.sch.gr

http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%BA%CF%8E%CE%BB%CF%85%CE%BC%CE%B1&dq=

Πιθανή λύση: πολλοί περισσότεροι εξυπηρετητές σε γρήγορο διαδίκτυο...

Εύχομαι στο σύστημα "Καλή Ανάσταση"...

12
Γενικό Λύκειο / Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου
« στις: Ιανουάριος 14, 2020, 09:32:52 μμ »

13
Στη σελίδα 13 - 1133 στο ΦΕΚ του ΑΣΕΠ- φαίνονται τα μοριοδοτούμενα προσόντα διορισμού δηλαδή τα κριτήρια κατάταξης. = https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/488718

Είναι νόμος ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ...= https://www.kodiko.gr/nomologia/document_navigation/488386/nomos-4589-2019

Το ΦΕΚ του ΑΣΕΠ = https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2019-12/fek-dor.pdf

14
Το κάνουν συνήθως Παρασκευή για να πηγαίνουν σπιτάκι τους. Αν δεν θέλουν ας μην αναλάβουν...Βλέπεις αυτοί ειναι μόνιμοι. Ας τους έκοβαν ενα ένσημο και θα κάνανε πόλεμο..Έτσι ειναι ξεχνάμε απο που ξεκινήσαμε..

Η αμοιβή είναι 120€ το μήνα. Άρα αν λειτουργήσει/παραμείνει ο ΥΣΚΑΕ 20 ημέρες/ανά μήνα (για δύο ώρες τουλάχιστον) καταλήγει 6€ το δίωρο  το πολύ...

Συνήθως, επειδή δεν θέλει αυτός ο μόνιμος να δουλεύει έτσι, για το καλό των παιδιών αναλαμβάνουν οι διευθυντές...... Δεν είμαι ούτε υποδιευθυντής....

Στόχος είναι η μέγιστη συλλογή ενσήμων/μήνα. Ο ΥΣΚΑΕ φροντίζει το θέμα εκτός αν επιθυμεί διαφορετικά ο συνάδελφος αλλά τονίζεται από τον ΥΣΚΑΕ το εσφαλμένο του μικρού αριθμού ημερών/εβδομάδα.

Στο ΣΚΑΕ που είμαι Υ φρόντισα - εξηγώντας στους συναδέλφους θέματα αδύνατης μετακίνησης ανηλίκων με λεωφορεία ΚΤΕΛ σε 4 γειτονικά χωριά μετά τις 14:00 - έως τρίωρη διδασκαλία/ημέρα για εκπαιδευτικούς και τμήματα με έναρξη αρκετές φορές 13:15 (όντας ΚΑΙ Προγραμματιστής Γ/σίου με 12 Τμήματα και 4 Τμήματα ένταξης).

Το 2003-4 εργάστηκα σε Γ/σιο 8ωρ/4μέρες/εβδ ενισχυτική.
Ο εμπειρότατος διευθυντής - 66 ετών τότε και μέλος του ΠΥΣΔΕ- μου τόνισε ότι στην ενισχυτική υπήρχαν και πολλοί καλοί μαθητές με στοχο να υπάρξει τμήμα ώστε να εργάζεται συνάδελφος.

Ας ελπίσουμε η συνεργασία να είναι άριστη ΜΟΝΙΜΑ.

Εύχομαι καλές γιορτές σε όλους.

Σελίδες: 123 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29644
  • Τελευταία: MaryK85
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1020897
  • Σύνολο θεμάτων: 17554
  • Σε σύνδεση σήμερα: 236
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 165
Σύνολο: 186

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.