Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - cgs

Σελίδες: 123 ... 13
1
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Νοέμβριος 06, 2021, 05:19:03 μμ »
Μήπως ξέρει κανείς ποιά είναι η ποινή και που πρέπει να ενημερώσουμε για τον λόγο; Προσωπικά για την ώρα που εξετάζομαι δεν βολεύουν τα δρομολόγια.
Χαίρετε συνάδελφοι.

Δεν στοιχειοθετείται/δικαιολογείται ποινή.

Πηγαίνουμε με δικά μας έξοδα για τις εξετάσεις,
δεν δικαιούμαστε άδεια συμμετοχής σε εξετάσεις για την πιστοποίηση
και ούτε οδοιπορικά μετάβασης ή έξοδα σίτισης και στέγασης.

Στατιστικά θα υπάρξουν απουσίες προσέλευσης στις εξετάσεις ειδικά σε συνθήκες πανδημίας.

Προσωπικά πήγα από νησί σε νησί (ΚυΔεΤρΤε),
την Πέμπτη το σχολείο ΜΑΣ πήγε επίσκεψη σε μουσείο και περίπατο

επειδή ήμουν κουρασμένος από τις "διακοπές μου".....

Τρείς διανυκτερεύσεις & 4 ημέρες.
Τις 2 πρώτες μέρες διάβασμα στο δωμάτιο και εξετάσεις τη δεύτερη μέρα στις 18:30
(42 ερωτήσεις από 48 σε 60 λεπτά περίπου ==> πιστοποιήθηκα).
Την τρίτη ημέρα υπηρεσιακές υποχρεώσεις και εκκρεμότητες διευθετήθηκαν επιτέλους στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
Συναντήσεις σε όμορφα σημεία με ΑΓΑΠΗΤΟ ΦΙΛΟ/ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΗ/ΣΥΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΕΦΕΔΡΟ/ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ.
Ομολογώ πως ήταν καλύτερα από διακοπές.

Να είστε όλοι καλά ==> Έρρωσθε και ευδαιμονείτε.


2
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Νοέμβριος 03, 2021, 06:49:39 μμ »
Και εγώ.
Μπορεί καποιος να μας βοηθήσει να μπούμε?

Παρακαλώ δοκιμάστε:
https://invite.viber.com/?g2=AQBpSfsYigSgGE4PIx6TAxbiYA4cKdo%2BAgnzJidkDEeBhElCspADG%2FBDOc8WpZ6j

3
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Νοέμβριος 02, 2021, 02:10:28 πμ »
Εξετάσεις εχθές -18:30 1/11/21 - στο Παν. Αιγαίου Λέσβος,
ΜΕ 3 ΜΕΡΕΣ ΚΑΝ. ΑΔΕΙΑ=ΜΙΝΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ....από νησί σε νησί...
9 συμμετέχοντες από πολλές ειδικότητες ΠΕ02, ΠΕ04.01 ΠΕ06, ΠΕ86 ...

Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω τη σχετική ομάδα στο Viber=⁨"ΤΠΕ Β΄ Επίπεδο⁩"
και τους δημιουργούς της ιδέας αλλά και όσοι συνεργάστηκαν για το σύνολο της ομάδας.

Συναδελφική Αλληλεγγύη ονομάζεται.

Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω   ! ! !

4
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Οκτώβριος 24, 2021, 03:01:31 πμ »
ΤΠΕ Β1

Στο παρακάτω link του κ. Γιώργου Σπυρόπουλου θα βρείτε το υλικό για τις 12 συνεδρίες σε μορφή Word ΚΑΙ 18 παρουσιάσεις σε μορφή ppt (275 διαφάνειες) που περιλαμβάνουν όλη τη θεωρία και τους ορισμούς που χρειαζόμαστε για την εξέταση Β1 :
https://drive.google.com/drive/mobile/folders/1vJ7_dd16TOxFg7C2Z6BiYxtWBOXyKtD4?usp=sharing

Περισσότερες λεπτομέρειες για την εξέταση του Β1:
Δίνονται 48 ερωτήσεις κλειστού τύπου  εκ των οποίων ο κάθε εξεταζόμενος  επιλέγει να απαντήσει σε 42.
Από αυτές τις 42 που θα απαντήσει, πρέπει να έχει σωστές στις 25. Δηλαδή το 60% σε ποσοστό περίπου.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ : 2 ώρες και 30 λεπτά
Έγγραφα που θα πρέπει ο εξεταζόμενος να έχει μαζί του:
1. Έντυπο συμμετοχής στις εξετάσεις 
2. Έγγραφο ταυτοποίησης με φωτογραφία 
3. Πιστοποιητικό εμβολιασμού / νόσησης ή rapid test. 
Εκτός των παραπάνω, μάσκα και αντισηπτικό

1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ YOUTUBE
https://youtu.be/RG5SKYfsdbc

2. Δείγματα Θεμάτων πιστοποίησης

https://e-pimorfosi.cti.gr/component/phocadownload/category/112-yliko-pistopoihsis-b1


3. QUIZ – ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ Β1 ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ
https://wordwall.net/el/resource/5970394/quiz-%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%83-%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%83-%CE%B21-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%80%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CF%85-%CF%84%CF%80%CE%B5


4. Quiz 40 ΕΡΩΤΉΣΕΩΝ
https://sites.google.com/site/linosyfantis/b1tpequizyfantis?fbclid=IwAR0zjb3kSXkq14mrzoBT0H4uxa4nc7yApC_tcEPa-zCIXKcwR-FObL7SRnE

5. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ YOUTUBE  Α ΜΕΡΟΣ
https://youtu.be/Nek3xrg32Pk

6. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ YOUTUBE  Β ΜΕΡΟΣ
https://youtu.be/stLyHgGmio8

7.ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ YOUTUBE  Γ ΜΕΡΟΣ
https://youtu.be/sUj4pSEw3q4

8. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ e-wall
https://e-wall.net/%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%af%ce%b1/%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%bc%cf%8c%cf%81%cf%86%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%b2-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%80%ce%ad%ce%b4%ce%bf%cf%85-%cf%84%cf%80%ce%b5/

9.  Τεστ Σαλονικίδης

https://www.eduportal.gr/tpeb-2/

https://salnk.eduportal.gr/p2_tpe/tp2_2013/test1.html
  https://www.eduportal.gr/tpe_b1v3/story_html5.html

10. Β1 ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΠΕ QUIZ
https://sites.google.com/site/linosyfantis/b1tpequizyfantis

11.  Τεστ για την 1η, 2η, 3η, 5η, 6η, 7η 8η, 9η 10η, 11η και 12η συνεδρία από την συνάδελφο Πασχαλίνα Γκρούγια.

(Να σημειωθεί ότι το τεστ για την 4η  συνεδρία δεν έχει συμπεριληφθεί καθώς  η 4η συνεδρία έχει μόνο προτεινόμενες δραστηριότητες. Επίσης η 12η συνεδρία είναι ίδια με τη 10η!)

http://users.sch.gr/pgkrougia/tpeb1.pdf

12. Η θεωρία των συνεδριών 1 - 12 στα παρακάτω αρχεία σε μορφή Word και pdf:

https://docs.google.com/document/d/1jCGqq3DyBsNmrrubu_4CvCNGiFXgiNsj/edit?usp=drivesdk&ouid=113439360333398433724&rtpof=true&sd=true


https://drive.google.com/file/d/1jEFBQcxZQ5TnPtrgZKeDjImBdC3u5Hw0/view?usp=drivesdk


13.Ερωτήσεις πιστοποίησης Β1 επιπέδου - θεωρητικές επιστήμες και καλλιτεχνικά -
Συστάδα 1
(Περιλαμβάνει πολλές κοινές ερωτήσεις για όλες τις ειδικότητες)

1ο τεστ :
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfMlHZH7xlkhs0OtJhVul6DcQnFfRDKA3-5U_YgchBcIaVXUQ/viewform


2ο τεστ: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfjBDx_VMOX36Pxs6lqGf2l1l3GBVo5QuK-AgFCq6-sjsJMSQ/viewform

3ο τεστ:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUHyZae_XQUzgJlKoNW_LBdP6SwWM3UqJj-5rjtggOQkoZcw/viewform

4ο τεστ :
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd_2ozLe3RHAS8SIiUdhwUeBBesUpj8syCcwehRX4xsU7xa1Q/viewform



Αντέγραψα από ομάδα Viber ΤΠΕ Β' Επίπεδο.

5
Σχολική ζώνη / Απ: γιορτή 28ης Οκτωβρίου
« στις: Οκτώβριος 23, 2021, 09:08:09 μμ »
Συζήτηση 2 διδακτικών ωρών σε... διάρκεια μίας ώρας...

https://www.youtube.com/watch?v=sQ9Fti7Zgt4

6
Ισχύει και ο νόμος 4452/2017, άρθρο 11

Άρθρο 11 ΝΟΜΟΣ 4452/2017
Ρύθμιση θεμάτων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης
1. α) Το τελευταίο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 6 του v. 3699/2008 (Α' 199), όπως το εδάφιο αυτό αντικαταστάθηκε με την παρ. 15 του άρθρου 28του v. 4186 /2013 (Α' 193), καταργείται και στο τέλος της παραγράφου 1 του άρθρου 6 προστίθενται εδάφια ως εξής: «Οι μαθητές με διαγνωσμένες από αρμόδιο δημόσιο φορέα (ΚΕ∆∆Υ, Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα, ∆ημόσιο Νοσοκομείο) αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι φοιτούν σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, μπορεί να κατανέμονται σε τμήματα της ίδιας τάξης της οικείας σχολικής μονάδας, ως εξής:
   α) Ο αριθμός των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που προβλέπονται στην παράγραφο 1 του άρθρου 3 και στην παράγραφο 2 του άρθρου 3, εκτός τωv ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, όπως δυσλεξία, δυσνραφία, δυσαριθμησία, δυσαvαγνωσία, δυσορθογραφία, δεν μπορεί να είναι ανώτερος του ενός (1) ανά τμήμα. Αν ύστερα από την κατανομή των μαθητών σε τμήματα της ίδιας τάξης προκύπτει ότι ο αριθμός των μαθητών του προηγούμενου εδαφίου είναι ανώτερος του ενός (1 ), ο αριθμός των μαθητών του τμήματος μπορεί να μειώνεται και να υπολείπεται συνολικά κατά τρεις (3) μαθητές από το μέγιστο προβλεπόμενο από τις ισχύουσες διατάξεις αριθμό μαθητών ανά τμήμα.
   β) Ο αριθμός των μαθητών με διαγνωσμέvες ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαvαγνωσία, δυσορθογραφία, δεν μπορεί να είναι ανώτερος των τεσσάρων (4) ανά τμήμα. Αν ύστερα από την κατανομή των μαθητών σε τμήματα της ίδιας τάξης προκύπτει ότι ο αριθμός των μαθητών του προηγούμενου εδαφίου είναι ανώτερος των τεσσάρων (4), ο αριθμός των μαθητών του τμήματος μπορεί να μειώνεται και να υπολείπεται συνολικά κατά τρεις (3) μαθητές από το μέγιστο προβλεπόμενο από τις ισχύουσες διατάξεις αριθμό μαθητών ανά τμήμα, εφόσον στο σχολείο δεν λειτουργεί Τμήμα Ένταξης.

   Η κατά τα προηγούμενα εδάφια μείωση πραγματοποιείται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού ∆ιευθυντή Πρωτοβάθμιας και ∆ευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ύστερα από εισήγηση του αρμόδιου ∆ιευθυντή Εκπαίδευσης. Ο ∆ιευθυντής Εκπαίδευσης κατά τη διατύπωση της εισήγησης λαμβάνει υπόψη του σχετική απόφαση του συλλόγου διδασκόντων και γνώμη του σχολικού συμβούλου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και του αρμόδιου σχολικού συμβούλου Παιδαγωγικής Ευθύνης.».



1. https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/253229/nomos-4452-2017#Άρθρο_11|253289
2. https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/253289

Η καταργηθείσα διάταξη όριζε:

Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και στα οποία έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός μαθητών, ο αριθμός αυτός μειώνεται σε αναλογία, για κάθε μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά τρείς μαθητές λιγότερους και οι μαθητές κατανέμονται εξίσου στα τμήματα της ίδιας τάξης κατόπιν απόφασης του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας και έγκρισης του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου
Έρρωσθε και ευδαιμονείτε.

7
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Οκτώβριος 10, 2021, 05:36:12 μμ »
τίποτε από τα τρία πρώτα, άι γεια σου για το τελευταίο !
ενδιαφέρει η ουσία ή η διαδικασία ;

ΝΙΨΟΝ ΑΝΟΜΗΜΑΤΑ ΜΗ ΜΟΝΑΝ ΟΨΙΝ.

Σε απόσπαση σε ΠΥΣΔΕ Αττικής το διδακτικό 2013-2014.
https://photos.google.com/album/AF1QipP02YxRI-TIoikvj8lOD51ja2dqia29wgudvxDd/photo/AF1QipNawmRpd5nyMJMaUJj3CYpmNcuJfTQoYJL4AtSF
Έναρξη δια ζώσης Β' Επίπεδου: Μάρτιος 2014. Διάρκεια: 15:00 - 18:00
Λήξη απόσπασης 30/06/2014.. Στην Οργανική μου σε νησιωτικό ΠΥΣΔΕ
Τέλος δια ζώσης Β' Επιπέδου: 6 ΟΚΤ 2014
(Στο τμήμα υπήρξε συνάδελφος ΠΕ04.01 από Εσπερινό ΕΠΑΛ, εκεί γίναμε φίλοι.
Οι συναντήσεις γινόντουσαν Δευτέρα ή Τετάρτη)

Το 2014 δύο ταξίδια για παρακολούθηση δια ζώσης και σχετικά έξοδα..
https://photos.google.com/album/AF1QipP02YxRI-TIoikvj8lOD51ja2dqia29wgudvxDd/photo/AF1QipNOm1c4Ularl8DAi6DZ3KaAaLuhPYOGJgGrWLKl

Από το 2014 δεν έχω εξετασθεί λόγω νησιωτικότητας και δύσκολης μετακίνησης από το νησί...

Μετρώ 1 + 3 έτη μέχρι την αναγκαστική ηλικιακά συνταξιοδότηση..

Προφανώς συμφωνώ με όσα παραθέτεις παραπάνω.
Έρρωσθε και ευδαιμονείτε..

8
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Οκτώβριος 10, 2021, 03:15:40 μμ »
Χαιρετε, έρρωσθε και ευδαιμονείτε..

Ζήτησα στην αίτηση να εξετασθώ Δευτέρα, δεν είναι γνωστή η έναρξη και λήξη της εξέτασης.
Ξενοδοχείο 3 διανυκτερεύσεις (ΚΔΤ), μετ' επιστροφής εισητήρια 1 "ενήλικας" και αυτοκίνητο
Από νησί σε νησί μετάβαση Κυριακή πρωινή ώρα..
Αναχώρηση επιστροφής==>απόπλους Τετάρτη πρωινή ώρα και κατάπλους μεσημέρι.

Πόσο απλούστερο θα ήταν αν εξεταζόμασταν εξ αποστάσεως;;;


Ή ακόμα καλύτερα, δεν αρκούν: η παρακολούθηση και οι εργασίες
που έχουμε παραδώσει για τη σχετική βεβαίωση ολοκλήρωσης;;


Πόσος χρόνος και χρήμα απαιτείται;;
Υπάρχει και η δυσκολία μετακίνησης λόγω Covid-19..
Μήπως έτσι κάποιοι βγάζουν χρήματα εις βάρος μας;;

9
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούλιος 24, 2021, 03:18:39 μμ »
Υπάρχει νομοθεσία για την συμπλήρωση ωραρίου ;

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
4 Ιουλίου 2020, ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ, Αρ. Φύλλου 2737


ΟΔΗΓΙΕΣ:


Α. Με τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα
μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές
ανάγκες. Οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας, καθώς και οι διδακτικές ώρες της
πρώτης και δεύτερης ανάθεσης της δεύτερης ειδικότητας δεν πρέπει να υπερβαίνουν το όριο των έντεκα (11)
διδακτικών ωρών.


Β. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότη-
τας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις
εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποί-
οι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Α΄ ανάθεση.


Γ. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Β΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότη-
τας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις
εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Β΄ ανάθεση.


Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας: Ο/Η εκπαιδευτικός
διδάσκει:

α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ανάθεση)

β) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα ή σε σχολική μονάδα του ίδιου συγκροτήματος:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ανάθεση)

γ) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ανάθεση)

δ) σε σχολική μονάδα όμορης ομάδας σχολείων:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ανάθεση)

ε) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ανάθεση)


Ε. Η Τρίτη (Γ΄) Ανάθεση αφορά στη βασική ειδικότητα
και ενεργοποιείται μετά την 30η Σεπτεμβρίου, με απόφαση του ΠΥΣΔΕ, για τυχόν κενά που δεν έχουν καλυφθεί,
με την ίδια σειρά που ακολουθείται στην περίπτωση της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης. Επίσης, μετά την 30η Σε-
πτεμβρίου, εφόσον υπάρχουν διδακτικές ώρες που δεν έχουν καλυφθεί στο σχολείο ή στο σχολικό συγκρότημα
ή στα όμορα σχολεία ή σε άλλα σχολεία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, τότε οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανά-
θεσης ή της δεύτερης ειδικότητας μπορούν να υπερβούν τις έντεκα (11), μετά από σχετική απόφαση του ΠΥΣΔΕ.


Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2020-2021.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


Αθήνα, 3 Ιουλίου 2020

Η Υφυπουργός


ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL879ErmzuRqmD3U4LPcASlceJInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnT00MHhcXFRTsDrYBSlphgfEb2-xyuSzbgZ86PnmfxwhpR9-CaH-uN-A.

10
Περισσότερα εδώ (σύμφωνα με τον Χ. Σόφη, ο οποίος είναι μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας των εκπαιδευτικών):

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/352168_axiologisi-ekpaideytikon-me-skliro-montelo-kai-epopteia

Με τις υγείες μας! :P

Συνάδελφοι στον παραπάνω σύνδεσμο
 - όπως και σε άλλους συνδέσμους του Alfavita.gr -
δεν υπάρχουν σχόλια αναγνωστών αλλά ούτε μπορώ να κάνω.

Αντιμετωπίζετε και εσείς το ίδιο θέμα;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

11
Πανελλήνιες / Απ: Επιτηρητές Πανελληνίων
« στις: Ιούνιος 16, 2021, 01:11:42 πμ »
Ερώτηση όχι για επιτηρητές αλλά για το επικουρικό προσωπικό σε βαθμολογικό κέντρο.
Ποια είναι η αμοιβή? Αν κάποιος έχει δουλέψει και γνωρίζει...

Εργάστηκα το 2014 στον Πειραιά μεσημβρινή ή νυχτερινή υπηρεσία καθημερινές και πρωινή, μεσημβρινή ή νυχτερινή υπηρεσία τα ΣΚ .

https://www.especial.gr/apozhmiwsh-apasxoloumenwn-panelladikwn-eksetasewn-kathorismos-poswn/

12
Μηδέν από μηδέν μηδέν..
Ουδείς ουδεμία ουδέν

13
Προφανέστατα.
Επιλέγεις ό,τι θέλεις.

14
Τοποθετήσεις / Απ: Οργανικό κενο
« στις: Μάρτιος 14, 2021, 08:32:03 πμ »

Οργανικό κενό στην ειδικότητα δίνεται ΜΟΝΟ
αν ταυτόχρονα υπάρχει κενό ΚΑΙ στο σύνολο.



Τα ακόλουθα είναι από:
https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis/1320-dievkrinhseis-topothetiseis-yperarithmoi-ekpaideytikoi

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ
ΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ - ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ04


Αρ.Πρωτ.111364/Ε2/03-07-2018/ΥΠΠΕΘ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Β΄ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr
e-mail : dprb(ΣΤΟ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες: Παν. Μπεκρή 2103442750
Αικ. Δημακοπούλου 2103442278

ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις για υπεραριθμίες εκπαιδευτικών ΠΕ04.

Αναφορικά με πληθώρα ερωτημάτων προς την Υπηρεσία μας σχετικά με την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών ΠΕ04 που προέρχονται από υπεραριθμία, θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:

Τα ζητήματα που σχετίζονται με τις υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών ρυθμίζονται από τις διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996 (ΦΕΚ 45 Α΄), όπως ισχύει.

Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04 ορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 18 του άρθρου 36 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄) το εξής :

«στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.»

Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη «ρύθμιση» αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών.

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΔΟΚΟΥ



Αρ.Πρωτ.111105/Ε2/03-07-2018/ΥΠΠΕΘ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Β΄ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
e-mail : dprb(ΣΤΟ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες:
Αικ. Δημακοπούλου : 210 344 2278
Π. Μπεκρή : 210 344 2750

ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις για εκπαιδευτικούς του καταργημένου κλάδου ΠΕ12.10 που επέλεξαν την ένταξή τους στον Κλάδο ΠΕ 04.01.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 85, παρ. 6 του Ν. 4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄):

6. Το άρθρο 29 του ν. 4521/2018 (Α΄ 38) τροποποιείται ως εξής: Στο τρίτο εδάφιο της παραγράφου 4 η φράση «β) αρχίζει από 30.6.2018 για όσους επιλέξουν τον Κλάδο ΠΕ 04-01.» αντικαθίσταται από τη φράση «β) για όσους επιλέξουν τον Κλάδο ΠΕ 04-01, αρχίζει από την έναρξη ισχύος του παρόντος.».

Από την ανωτέρω διάταξη προκύπτει ότι η αρχαιότητα τοποθέτησης στις σχολικές μονάδες για τους εκπαιδευτικούς του καταργημένου κλάδου ΠΕ12.10 που επέλεξαν την ένταξή τους στον κλάδο ΠΕ04.01 αρχίζει από την έναρξη ισχύος του Ν. 4521/2018 (ΦΕΚ 37 Α΄), ήτοι από 02-03-2018.

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΡΟΜΠΕΛΗ




Αρ.Πρωτ.60818/Δ2/27-05-2011/ΥΠΔΒΜΘ
ΑΔΑ: 4ΑΘΑ9-ΥΙ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ Γ
Πληροφορίες:
Α. Γράψα 210-3442010
Β. Στράτου 210-3442116
Ξ. Ρωσσέτη 210-3442116
FAX: 210 3442282
dprb(at)minedu.gov.gr

ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις σχετικά με τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε

Ύστερα από ερωτήματα που τέθηκαν στην Υπηρεσία μας, σας γνωρίζουμε ότι:

1. Ύστερα από την ανακοίνωση των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2011 και σχετικά με τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ04, σας γνωρίζουμε ότι:

1) Η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εν λόγω εκπαιδευτικών θα γίνει ενιαία στον κλάδο.

2) Οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα, σύμφωνα με τις αρ. 45686/Δ2/14-4-2001 και 3508/Δ2/14-01-2010 εγκυκλίους για υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων. Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης.

Τέλος τα λειτουργικά κενά που θα προκύψουν με την έναρξη του νέου σχολικού έτους θα δίνονται σε εκπαιδευτικό του ιδίου κλάδου και ειδικότητας με τον εκπαιδευτικό που αντικαθίσταται.

Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας.


2. Για την τοποθέτηση εκπαιδευτικών, που κρίνονται υπεράριθμοι λόγω ίδρυσης, συγχώνευσης ή κατάργησης σχολικών μονάδων, ισχύουν τα οριζόμενα στο άρθρο 14 του ΠΔ50/96 και άρθρο 12 του ΠΔ100/97.

Εφιστούμε την προσοχή σας στο ότι όσοι εξ αυτών έχουν θεμελιώσει δικαίωμα μετάθεσης πριν το χαρακτηρισμό τους ως υπεράριθμοι, διατηρούν το δικαίωμα αυτό και μετά την τοποθέτησή τους με τις ανωτέρω διαδικασίες και επομένως δεν απαιτείται υπηρέτηση της οποιαδήποτε νέας οργανικής τους θέσης, καθώς η μεταβολή της υπηρεσιακής τους κατάστασης οφείλεται στις ανάγκες της υπηρεσίας (§8 του άρθρου 14 του ΠΔ50/96).

3. Σύμφωνα με την §12 του άρθρου 9 του Ν.3848/2010, οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται προσωρινά τα δύο πρώτα χρόνια του διορισμού τους και οριστικά στο τέλος της διετίας. Ως εκ τούτου οι εν λόγω εκπαιδευτικοί θα πρέπει να τοποθετηθούν προσωρινά και για το σχ. έτος 2011-12.

Επειδή προφανώς θα υπάρξουν περιπτώσεις νεοδιόριστων, οι οποίοι θα επανατοποθετηθούν ενδεχομένως προσωρινά σε άλλη σχολική μονάδα, λόγω μη ύπαρξης κενού στη σχολική μονάδα που τοποθετήθηκαν προσωρινά κατά το διορισμό τους, η τοποθέτησή τους θα θεωρείται ενιαία για τον υπολογισμό της διετίας, προκειμένου να κριθούν για τη μονιμοποίησή τους.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΛΑΪΔΗΣ



Περισσότερα: https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis

Σελίδες: 123 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30849
  • Τελευταία: xristos1908
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1091493
  • Σύνολο θεμάτων: 18310
  • Σε σύνδεση σήμερα: 381
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 372
Σύνολο: 377

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.129 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.