Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - christhess

Σελίδες: 12
1
Η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης & σταδιοδρομίας EMPLOY σας κοινοποιεί την υλοποίηση της επιστημονικής ημερίδας:   
ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN:
Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη & Εκπαιδευτική Παρέμβαση
22 Οκτωβρίου 2011 – Θεσσαλονίκη
5 Νοεμβρίου 2011 - Αθήνα

Εισαγωγή

Η διάλεξη θα αναφερθεί στην κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην παρουσίαση λογισμικού που αφορά στην ανίχνευση των δυσκολιών κοινωνικής αντίληψης σε παιδιά με νοητική αναπηρία, ενώ θα αναλυθεί μελέτη περίπτωσης με εκπαιδευτικές εφαρμογές. Επιπρόσθετα, θα παρουσιαστούν προτάσεις ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down.

Η διάλεξη απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ατόμων που ζουν, εργάζονται, συναναστρέφονται με παιδιά με νοητική αναπηρία και με σύνδρομο Down, γονέων και λειτουργών στο χώρο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής, ψυχολόγων, λογοθεραπευτών, εργοθεραπευτών, παιδοψυχιάτρων, βρεφονηπιοκόμων παιδιών με ειδικές ανάγκες, φυσικοθεραπευτών, κοινωνικών λειτουργών, νοσηλευτών και άλλων σχετικών ειδικότήτων).


Πρόγραμμα ημερίδας

09.30 - 10.30: Προσέλευση
10.30 – 10.40: Χαιρετισμοί
10.40 - 12.30: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
Κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών με νοητική αναπηρία
-Κοινωνικές δεξιότητες και ψυχοκοινωνική λειτουργικότητα
-Συναισθηματική ανταπόκριση
-Αναγνώριση συναισθηματικών εκφράσεων του προσώπου
-Επαφές με συνομηλίκους και η έννοια της φιλίας
Κίνητρα και νοητική αναπηρία
-Κίνητρα και στοιχεία προσωπικότητας παιδιών με νοητική αναπηρία
-Εφαρμογές στην εκπαίδευση
Σύνδρομο Down
- Νευροψυχολογικό και συμπεριφορικό πρότυπο των παιδιών με σύνδρομο Down
-Συχνότητα εμφάνισης του συνδρόμου
-Γνωστικές δεξιότητες (δυνατότητες και αδυναμίες)
-Συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη (συναισθηματική ανταπόκριση
αναγνώριση συναισθηματικών εκφράσεων του προσώπου, κ.α)
-Συμπεριφορικές δυσκολίες

12.30 – 13.00: coffee break
13.50 – 15.00:

2
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση στη δυσλεξία
« στις: Αυγούστου 26, 2011, 02:05:36 pm »
Αναφορικά με το αν είναι καλή ή όχι η ομιλία αυτό σίγουρα είναι κάτι υποκειμενικό.Το αν είναι ωστόσο διεθνως αναγνωρισμένως ή αυθεντία στο χώρο νομίζω πως μια αναζήτηση στο google αρκει για να δείξει πως έχει διεθνή εμβέλεια και νομίζω δεν είναι σωστό να αμφισβητούμε και αυτο, ειδικά σε μια χώρα που οι επιστημονες με διεθνη παρουσία (βλ. ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΣ!) δεν αγιάζουν στον τόπο τους!!
Αποψη μου

3
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Επιμόρφωση στη δυσλεξία
« στις: Αυγούστου 24, 2011, 11:36:57 am »
επιστημονική ημερίδα
ΔΥΣΛΕΞΙΑ - ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: Αίτια –Διάγνωση - Αντιμετώπιση
24 Σεπτεμβρίου 2011  - Θεσσαλονίκη
1 Οκτωβρίου 2011 - Αθήνα
15 Οκτωβρίου 2011 - Γιάννενα


Εισαγωγή
Οι ικανότητες - δεξιότητες της Ανάγνωσης και της Γραφής αποτελούν τα θεμελιώδη μέσα πρόσκτησης γνώσης και ανθρώπινης επικοινωνίας.  Επίσης, σημαντικά καθορίζουν το βαθμό επιτυχίας στη μόρφωση και κατά συνέπεια στη ζωή και στην ευτυχία μας.
Αντιθέτως, οι μαθησιακές δυσκολίες, η δυσλεξία και δυσορθογραφία αποτελούν τροχοπέδη στην εκπαιδευτική και προσωπική μας ανάπτυξη, με καταστροφικές δευτερογενείς ψυχο-κοινωνικές επιπτώσεις, λόγω άγνοιας, έλλειψης έγκαιρης διάγνωσης και αποτελεσματικής εξατομικευμένης αντιμετώπισης. 
Η συγκεκριμένη επιστημονική ημερίδα εστιάζει πολύπλευρα στα επιστημονικά αυτά πεδία με στόχο να επιμορφώσει επαρκώς τους συμμετέχοντες. Η ημερίδα απευθύνεται σε ψυχολόγους, λογοπεδικούς, παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς, βρεφονηπιοκόμους, νηπιαγωγούς, επιστήμονες της αγωγής και επαγγελματίες της ειδικής αγωγής καθώς και σε γονείς και φοιτητές-σπουδαστές.
Μέσω της επιμόρφωσης, οι συμμετέχοντες πέρα από τη θεωρητική τους κατάρτιση στα επιμέρους πεδία τα οποία πραγματεύεται η ημερίδα, θα έχουν τη δυνατότητα να επιλύσουν και πλήθος αποριών-προβληματισμών τους μέσω των απαντήσεων που θα δώσει ο καθηγητής κ. Γεώργιος Θ. Παυλίδης.

Πρόγραμμα ημερίδας
09.30 - 10.30: Προσέλευση
10.30 – 10.40: Χαιρετισμοί
10.40 - 12.30: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
•   Ιστορική αναδρομή.
•    Γενετικοί -

4
Αγαπητοί συνάδελφοι σας ενημερώνω για 2 νέα σεμινάρια:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ που θα γίνει και στην Αθήνα και στη Θεσσσαλονίκη &
ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΙ & ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ:Εντοπισμός & Ψυχοπαιδαγωγική Υποστήριξη
Παράλληλα, όσοι είναι προπτυχιακοί ή μεταπτυχιακοί φοιτητές πιστεύω πως θα βρούν πολύ ενδιαφέρον το εργαστήριο για τη συγγραφή της διπλωματικής εργασίας που γίνεται στις 21 Μαίου.
Αναλυτικά στο www.e-employ.gr

5
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Σεμινάρια ειδικής αγωγής
« στις: Φεβρουαρίου 15, 2011, 03:58:54 pm »
Με διαφορετικούς ομιλητές όμως...Ο Κακουρος είναι θεσμός ειδικά στη ΔΕΠ-Υ

6
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Σεμινάρια ειδικής αγωγής
« στις: Φεβρουαρίου 14, 2011, 12:06:36 pm »
Για πρώτη φορά υλοποιείται στη Θεσσαλονίκη επιμόρφωση για τον Τραυλισμο στις 13/3/2011.Επίσης μπορείτε να δείτε και μια ακόμη επιμόρφωση για το Σύνδρομο Asperger και την Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων που υλοποείται στις 13 Μαρτίου στην Αθήνα.Αναλυτικές Πληροφορίες στο www.e-employ.gr

7
Επιστημονική ημερίδα:
ΝΕΥΡΟΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ – ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ: Από τη Διάγνωση στην Εκπαιδευτική Παρέμβαση

15 Μαΐου 2010 – Θεσσαλονίκη
29 Μαΐου 2010 – Αθήνα
5 Ιουνίου 2010 - Ιωάννινα


Προσκεκλημένη ομιλήτρια
Δρ. Αλευριάδου Αναστασία
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής
Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

Εισαγωγή

Η διάλεξη θα αναφερθεί στα σωματικά χαρακτηριστικά, το νευροψυχολογικό προφίλ, και στα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας τεσσάρων γενετικών συνδρόμων α) Turner, β) Williams, γ) Prader-Willi, και εύθραυστου Χ χρωμοσώματος.  Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην παρουσίαση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων ψυχοεκπαιδευτικής  παρέμβασης. Οι πρακτικές αυτές δραστηριότητες είναι κατάλληλα διαμορφωμένες για παιδιά και εφήβους με βάση το γνωστικό πρότυπο δυνατοτήτων και αδυναμιών των συγκεκριμένων γενετικών συνδρόμων. Οι προτάσεις αυτές παρέχουν τη δυνατότητα παρέμβασης στο καθημερινό πρόγραμμα του παιδιού/εφήβου και αναπροσαρμογής του σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες και δυνατότητές του.
    H διάλεξη απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ειδικών ∙ εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής, γονέων και επαγγελματιών (ψυχολόγων, λογοθεραπευτών, εργοθεραπευτών, παιδοψυχιάτρων, βρεφονηπιοκόμων, φυσικοθεραπευτών, κοινωνικών λειτουργών, νοσηλευτών και άλλων σχετικών ειδικοτήτων) που ασχολούνται με την αξιολόγηση και εκπαίδευση παιδιών και εφήβων με γενετικά σύνδρομα.  


Πρόγραμμα ημερίδας

10.00 -10.30 : Προσέλευση

10.30 -10.40 : Χαιρετισμοί

10.40 -12.30 : Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
•   Σύνδρομο Turner:
- Συχνότητα εμφάνισης του συνδρόμου
- Σωματικά χαρακτηριστικά
- Νοητική λειτουργία
- Νευροψυχολογικό προφίλ
- Προβλήματα συμπεριφοράς και  προσωπικότητα
-Ψυχοεκπαιδευτική υποστήριξη - Προτεινόμενη εκπαιδευτική παρέμβαση ανάπτυξης γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων – Χρήση γνωστικών στρατηγικών για τη βελτίωση της μάθησης.
•   Σύνδρομο Williams:
- Συχνότητα εμφάνισης του συνδρόμου
- Σωματικά χαρακτηριστικά
- Νοητική λειτουργία
- Νευροψυχολογικό προφίλ
- Γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών και εφήβων.
- Προτεινόμενη εκπαιδευτική παρέμβαση ανάπτυξης γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων  / Χρήση στρατηγικών για τον περιορισμό των δυσκολιών ψυχοκοινωνικής προσαρμογής.

12.30 – 13.00 : Διάλλειμα

13.00 – 15.00 :

8
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Σεμινάρια διδακτικής
« στις: Φεβρουαρίου 26, 2010, 01:29:44 pm »
Επιμορφωτικό σεμινάριο υποψηφίων ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ -
ΓΕΝΙΚΗ & ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΕΙ & ΤΕΙ
13-14 Μαρτίου 2010 - Αθήνα
20-21 Μαρτίου 2010 - Θεσσαλονίκη

Περιγραφή σεμιναρίου
Το συγκεκριμένο σεμινάριο έχει ως στόχο να επιμορφώσει τους συμμετέχοντες στα θεματικά πεδία της ψυχοπαιδαγωγικής, της γενικής και ειδικής διδακτικής του κλάδου οικονομολόγων και των συναφών ειδικοτήτων με βάση τις γνωστικές απαιτήσεις του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ αλλά και με βάση τις γενικότερες παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές τις οποίες θα αξιοποιήσει μέσα στην τάξη ο εκπαιδευτικός.
Η επιτυχής συμμετοχή στον διαγωνισμό επιλογής εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π. αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα πολυδιάστατο φαινόμενο. Μείζονος σημασίας για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος από τον υποψήφιο εκπαιδευτικό είναι η εξοικείωση με τη θεματολογία που τίθεται στον διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. για τις Οικονομικές Επιστήμες (Α.Ε.Ι.&Τ.Ε.Ι.) στην δεύτερη θεματική ενότητα της Ειδικής Διδακτικής των Οικονομικών Επιστημών και της Παιδαγωγικής Ψυχολογίας-Γενικής Διδακτικής. Η εμπειρία έχει δείξει ότι είναι κάτι διαφορετικό να έχει κάποιος γνώση ενός επιστημονικού αντικειμένου από το να μπορεί να το διδάξει. Το σεμινάριο αυτό φιλοδοξεί μέσω της παρουσίασης μιας πληθώρας θεμάτων της ίδιας υφής με τον διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., να θωρακίσει τον υποψήφιο και να του καλλιεργήσει την ευχέρεια της επιτυχούς αντιμετώπισης των θεμάτων που θα του ζητηθούν. Ο άξονας πάνω στον οποίο θα κινηθεί η διδασκαλία αναφέρεται στην περιεκτική, επιστημονική και πρακτική παρουσίαση των θεμάτων που ζητούνται από τον Α.Σ.Ε.Π. για τους πτυχιούχους των Οικονομικών Επιστημών (Α.Ε.Ι.&Τ.Ε.Ι.) συνδράμοντας έτσι στην προσπάθεια του υποψηφίου καλύπτοντας εν τέλει το κενό που υπάρχει στο πεδίο αυτό. Η καινοτομία του σεμιναρίου είναι ότι θα πραγματοποιηθεί εργαστήριο διδασκαλίας επί χάρτου στα γνωστικά αντικείμενα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» και «Αρχές Λογιστικής» με υλικό πάνω στο οποίο θα εργαστεί ο κάθε υποψήφιος εξατομικευμένα.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε απόφοιτους και φοιτητές οικονομικών και συναφών τμημάτων ΑΕΙ & ΤΕΙ που θα συμμετέχουν στον επερχόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, σε εκπαιδευτικούς σχετικών κλάδων καθώς και αποφοίτους οικονομικών επιστημών με ενδιαφέρον για τη διδασκαλία.
Πρόγραμμα σεμιναρίου
Σάββατο
10.00 - 10.30:       ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ
Α΄ ΕΝΟΤΗΤΑ    ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΕΙ & ΤΕΙ
10.30 - 12.30    ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
•   Λειτουργικοί ορισμοί της διδακτικής μεθοδολογίας
•   

9
ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΗ

Διήμερο Πρακτικό Σεμινάριο Ειδικής Αγωγής
ΠΟΛΥΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚH ΑΝΑΠΗΡΙA:
Αξιολόγηση-Επικοινωνία-Αντιμετώπιση

6-7 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010 – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεματολογία σεμιναρίου
Τα άτομα που παρουσιάζουν πολυαισθητηριακή αναπηρία εμφανίζουν  κυρίως δυσλειτουργία ή απουσία όρασης και ακοής ταυτόχρονα. Επιπλέον, κάποια άτομα μπορεί να παρουσιάζουν και άλλες καταστάσεις καθώς και σοβαρές ανάγκες ιατρικής παρακολούθησης και φροντίδας.
Τα άτομα που βρίσκονται στη δύσκολη θέση αυτή δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν τόσο το οικογενειακό όσο και το μαθησιακό περιβάλλον τους, παρουσιάζοντας δυσκολίες αντίληψης, επικοινωνίας και απόκτησης γνώσεων. Η αυθόρμητη μάθηση είναι εξ ορισμού περιορισμένη. Η παραπάνω εικόνα μπορεί να οδηγήσει σε καταστάσεις μεγάλου άγχους και πολυαισθητηριακών ελλειμμάτων.
Για τους  λόγους αυτούς η προσέγγιση του ειδικού προς τα άτομα που παρουσιάζουν πολυαισθητηριακή αναπηρία πρέπει να είναι ευέλικτη και ευρηματική. Το παιδί που παρουσιάζει παρόμοιες δυσκολίες έχει ανάγκη την διαρκή υποστήριξη των ενηλίκων είτε στον τομέα της μάθησης αλλά και στον τομέα της προσωπικής του φροντίδας. Η επικοινωνία του μπορεί να βασίζεται σε νοήματα ή στην επίδειξη αντικειμένων ή συμβόλων με το βλέμμα, ή μπορεί να μην έχει εγκατασταθεί καν, οπότε και θα χρειασθεί να εκπαιδευτεί με αργό ρυθμό, υπομονετικά σε διαφορετικές μεθόδους επικοινωνίας που θα ικανοποιήσουν την κατάσταση του, αξιοποιώντας με επάρκεια κάθε υπόλειμμα ακοής και όρασης,  ταυτόχρονα με τις υπόλοιπες αισθήσεις.
Σκοπός του διήμερου αυτού σεμιναρίου είναι η επισκόπηση όλων των παραπάνω προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο ειδικός που θα ασχοληθεί με άτομα που παρουσιάζουν πολυαισθητηριακές δυσκολίες είτε είναι δυσκολίες περίθαλψης είτε  ψυχοσυναισθηματικές επιπλοκές που βαρύνουν την οικογένεια και συνθέτουν μία πολύπλοκη πραγματικότητα καθημερινής επιβίωσης και διαβίωσης των ατόμων που παρουσιάζουν πολυαισθητηριακές αναπηρίες και του περιβάλλοντος τους.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, φυσικοθεραπευτές, ειδικούς παιδαγωγούς, στελέχη ειδικής αγωγής, ψυχολόγους, γυμναστές καθώς και φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων.
Στόχος είναι οι συμμετέχοντες να αντλήσουν θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις από τη συμμετοχή τους στο σεμινάριο δομώντας ένα στιβαρό ηθικό και γνωστικό υπόβαθρο προκειμένου να αντεπεξέλθουν στη διαχείριση αντίστοιχων περιστατικών αποτελεσματικά.

Πρόγραμμα σεμιναρίου
ΣΑ

10
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση project
« στις: Δεκεμβρίου 07, 2009, 02:25:37 pm »
FRAGY ΕΙΜΑΙ ΠΕ02 ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΡΙΝ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ.ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ.ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ..ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ, ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΞΕΤΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΙΩΣΗ Ή ΕΚΠΤΩΣΗ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ..ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΚΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.

11
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση project
« στις: Δεκεμβρίου 04, 2009, 11:09:08 am »
Ως ενα βαθμο συμφωνω μαζί σου αλλά εγώ τουλάχιστον μπορώ να πω πως εφυγα ιδιαίτερα ικανοποιημένος.

12
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση project
« στις: Νοεμβρίου 12, 2009, 12:34:07 pm »
Ξερεις τι γινεται?Επειδή έχω πάει σε παρα πολλά συνέδρια και έχω καταλάβει τι παίζει..Στα πανελλήνια ή και σε άλλα γενικότερα που έχει φτηνή φοιτητική συμμετοχή είναι γιατι επιχορηγούνται είτε από τους δημόσιους φορείς είτε από ευρωπαικά προγράμματα.Αρα πάλι τα πληρώνουμε ακριβά αλλά έμμεσα...

13
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση project
« στις: Νοεμβρίου 12, 2009, 12:21:05 pm »
δε διαφωνώ αλλά είναι χειρότερο να κάνει αρπαχτη ενας ιδιωτικός φορέας από ότι ενα πανεπιστήμιο.Για τα προγράμματα των 400 ωρων που πληρωνουμε τα πανεπιστήμια ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ εκει γιατι δεν διαμαρτυρόμαστε.Στο κάτω κάτω εδώ είναι στην ουσία προαιρετικό ενώ στον 400 ωρών στην ουσία αναγκάζεσαι να πας αν θεσ να διοριστείς..και δίνεις και 2000-2500...

14
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση project
« στις: Νοεμβρίου 11, 2009, 11:14:58 am »
ΟΝΤΩΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΦΘΗΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ...

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32816
  • Τελευταία: vmistegn
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1179808
  • Σύνολο θεμάτων: 19443
  • Σε σύνδεση σήμερα: 484
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 253
Σύνολο: 259

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.