Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - joinJ

Σελίδες: 123 ... 14
1
................
Νομίζω ότι πρέπει όλοι μας -σε επίπεδο συλλόγου ΣΔΕ- να βγάλουμε μια κοινή ανακοίνωση ή ακόμα καλύτερα δια ζώσης να ενημερώσουμε τους εκπαιδευομένους ποιος είναι ο υπεύθυνος για την μη λήψη του απολυτηρίου τους. Δεν φταίμε εμείς αν μας προσλαμβάνουν τον Μάιο!!!! Αν μια ακόμα φορά σκύψουμε το κεφάλι... τότε οι καρπαζιές θα είναι ακόμα περισσότερες...
................
Εν κατακλείδι, δεν πιστεύω στις δυνατότητες  κανενος σύλλογο τύπου "ΠΑΣΔΕ" και τα ρέστα... όχι λόγω ατόμων (ούτε που τους ξέρω τους ανθρώπους) αλλά κυρίως λόγω ότι κάθε χρόνο αλλάζει η πανελλήνια σύνθεση των ωρομισθίων, άρα δεν υπάρχει μια συμπαγής ομάδα με κοινό συμφέρον.
Πιστεύω όμως και προτρέπω την δημιουργία συντονιστικού οργάνου από τους κατα ΣΔΕ συλλόγους που μετέχουν  ωρομίσθιοι. Σε κάθε ΣΔΕ να οργανωθεί μια άτυπη ομάδα ωρομισθίων που θα εκπροσωπείται στο συντονιστικό από έναν συνάδελφο. Κοινές ανακοινώσεις, κοινές δράσεις, κοινές αποφάσεις, κοινοί αγώνες....!!!Μ αυτόν τον τρόπο κάτι ίσως μπορεί να γίνει. Σ αυτή την προσπάθεια μπορεί να βοηθήσει ο ΠΑΣΔΕ με την 'εννοια της  ύπαρξης μιας στοιχειώδους οργάνωσης που δεν έχουμε οι λοιποί.

Δυστυχώς, αντιλαμβάνομαι ότι τα εργασιακά μας θέματα στα ΣΔΕ κάθε χρόνο και χειρότερα... Και επίσης σκεπτόμαστε το ίδιο, δηλαδή ότι: "Αν μια ακόμα φορά σκύψουμε το κεφάλι... τότε οι καρπαζιές θα είναι ακόμα περισσότερες..."!
Προσωπικά, δεν πιστεύω ότι του χρόνου θα ξεκινήσουμε (οι ωρομίσθιοι ΣΔΕ) τον Οκτώβριο. Μπορεί να λέγεται προφορικά, αλλά εάν δεν υπάρχει γραπτή διαβεβαίωση από τους αρμόδιους φορείς, γιατί να το πιστέψουμε ότι θα το κάνουν; Μακάρι, να το κάνουν, αλλά έχω τις επιφυλάξεις μου. Μπορεί και να είναι το "τυράκι" μας, για να μας φέρουν τούμπα..ίσως..
Γενικά, μου άρεσε η συνολική πρότασή σου. Όλα αυτά που έγραψες θα μπορούσαν να συζητηθούν εκτενέστερα έστω σε ένα καφέ (εάν δεν υπάρχει κάποιος άλλος διαθέσιμος χώρος) όσο το δυνατόν το  συντομότερο. Επειδή η ιδέα είναι δική σου και ο χρόνος περνάει.., νομίζω καλό θα ήταν να ορίσεις εδώ ημερομηνία, ώρα, τόπο και έτσι να ενημερωθούν από στόμα σε στόμα..., για να προσέλθουν όσοι/όσες ωρομίσθιοι ΣΔΕ θέλουν/μπορούν σε αυτή την ανοιχτή συνάντηση (δηλαδή όχι σαν εκπρόσωποι των ΣΔΕ στη συνάντηση αυτή).



2
Αναμένω από τον ΠΑΣΔΕ  δημόσια παρέμβαση-τοποθετηση σχετικά με την εντελώς καθυστερημένη πρόσληψη των ωρομισθίων στα ΣΔΕ όπως επίσης και τοποθέτηση επί του θέματος της ανεπάρκειας των διδακτικών ωρών . Θεωρεί (ο ΠΑΣΔΕ) το έτος αυτό -με τις αναπληρώσεις κλπ- ότι έγιναν οι προβλεπόμενες ώρες; Αν όχι, πρέπει ή οχι να παραδώσουμε αξιολογήσεις; Μην ξεχνάμε συνάδελφοι ότι τα ΣΔΕ χορηγούν (εμείς δλδ) απολυτήρια Γυμνασίου με πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα....
Αναμένω λοιπόν ενόψει της ανάληψης καθηκόντων και της σύγκλησης ΓΣ στα ΣΔΕ όπου θα υπηρετήσουμε μια δημόσια τοποθέτηση από το μοναδικό συνδικαλιστικό όργανό μας....

Σωστότατο! Ίσως μερικοί/ές  εκπαιδευόμενοι/ες θα χρησιμοποιήσουν το απολυτήριο για να διοριστούν ή ίσως μερικοί/ές εκπαιδευόμενοι/ες το χρειάζονται για τη δημόσια υπηρεσία που δουλεύουν για να "διασφαλίσουν" τη θέση τους.
Ειλικρινά, συνάδελφε, με όλη αυτή την κατάσταση που έθεσες, έχω μεγάλο ηθικό δίλημμα μέσα μου. Και εάν οι εκπαιδευόμενοι/ες μου πουν: "δάσκαλε, μη μας ζορίζεις και πολύ για δύο μήνες ήρθες και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο μου πουν", θα αισθανθώ να μην γράψω πως, γιατί θα το διαγράψουν. χαχαχα


3
Δεν είναι ακριβώς ετσι, συνάδελφος απάντησε αμέσως και ηταν στη δεύτερη απόφαση.
Επίσης το σύστημα εχει το εξής ανώμαλο:
Έρχεται μαιλ στον 1ο μαθηματικό για ανάθεση 12 ώρες.
Και στο δεύτερο για 3 ώρες.
Ο πρώτος δεν αποδέχεται τη θέση και επομένως τις 12 ώρες.
Ποιος θα παρει τις 12 ώρες;
Κανονικά θα επρεπε ο αμέσως επόμενος δλδ ο 2ος
Και τις 3 ώρες ο 3ος.
Ομως το σύστημα δε μπορει να το αλλάξει αυτο ετσι:
Ο δεύτερος μένει με τις 3 ώρες και οι 12 ώρες πάνε στον τρίτο.
Ινεδιβιμ το μεγαλείο σου. Απάντησε οτι το σύστημα δε μπορει να το αλλάξει.
Ετσι ο αποκάτω δουλεύει με περισσότερες ώρες απο τον απο πανω λόγω άρνησης του παραπανω.
Καταλάβατε;
Εάν αυτό γίνεται, θεωρώ ότι προσκρούει στην αρχή της αξιοκρατίας.

4
ας μην ξεκινήσουμε ένα τέτοιου είδους αλληλοφάγωμα !!

έτσι όπως είναι τα πράγματα με τις δίμηνες συμβάσεις μόνο σαν ανεκδοτο μπορει να ακουστεί το "επάγγελμα: Ωρομίσθιος στα ΣΔΕ", οπότε το γεγονός οτι ο καθενας μας θα κάνει κάτι διαφορετικό για να ζησει είναι το μόνο σίγουρο.

Αν συμφωνούμε ότι πρεπει να είμαστε πολλοί για να διεκδικήσουμε με αξιώσεις, θα πρεπει να κινούμαστε προς αυτήν την κατευθυνση και όχι ανάποδα.

Συνάδελφε, το να βλέπουμε/εκφράζουμε μία κατάσταση, μία άποψη, έστω με τη δική του οπτική ο καθενάς/καθεμία, είναι η βάση (ενός γόνιμου διαλόγου), για να γίνει κάτι καλό εάν αυτό θέλουμε στην τελική!
Η άλλη στάση  είναι στη διαφορετική άποψη, να πετάμε λάσπη στον ανεμιστήρα.
Δυστυχώς, υπάρχουν άτομα που έχουν ως μοναδική απασχόληση τα ΣΔΕ. Κάποια από αυτά τα άτομα θα δουλέψουν, κάποια όμως θα παραμείνουν άνεργα! Ας μην το αποκλείουμε ότι δυστυχώς συμβαίνει και αυτό.
Έχω μία διαφορετική θέση σε αυτό που έγραψες. Κατά τη δική μου γνώμη,για να είμαστε "μια γροθιά" και να διεκδικήσουμε με αξιώσεις πρέπει πρώτα να βρούμε κοινά σημεία και να μείνουμε στα κοινά συμφωνηθέντα, γιατί η πραγματικότητα είναι ότι ερχόμαστε στα ΣΔΕ (ή ακόμη σε ένα Σύλλογο) από διαφορετικές αφετηρίες... και με διαφορετικά προφίλ... ! Στη συνέχεια, μπορεί η δύναμή μας να αυξηθεί αριθμητικώς.
Και, όπως το θεωρώ, όλα αυτά δεν επιτυγχάνονται (μόνο) διαδικτυακά, αλλά κυρίως μέσα από δια ζώσης Συνελεύσεις (τακτικές Γ.Σ.), από τα κατά περίπτωση "κατάλληλα" Καταστατικά κτλ. Άλλωστε, και οι συζητήσεις που κάνουμε διαδικτυακά μπορεί να μην είναι πλήρως κατανοητές από όλες/όλους και μπορεί να παρερμηνευτούν. Καθώς επίσης ίσως δεν έχουν όλοι/όλες την ίδια εξοικείωση ή/και αποδοτικότητα στον γραπτό λόγο. Ίσως θυμάστε από φοιτητές/φοιτήτριες που διαβάζαμε σημειώσεις... και μερικές φορές δεν καταλαβαίναμε τι γράφουν. Γι' αυτό σαν το live..(τετ-α-τετ), δεν υπάρχει!

Γι' αυτό, λοιπόν, καλό θα ήταν, μιλώντας γενικά, σαν πρόταση, αντί να χαρακτηρίζουμε, με ευκολία ίσως, απόψεις ως αλληλοφάγωμα, να συνεισφέρουμε με έναν διαφορετικό τρόπο στο γόνιμο διάλογο  (θεωρώ ότι μας αρέσει ο διάλογος, ο σεβασμός στη διαφορετική άποψη και όχι το "αποφασίσομεν και διατάσομεν"), συνεκτιμώντας όλες τις καταστάσεις/παραμέτρους (π.χ. δυστυχώς στις μέρες μας δεν κάνουν όλοι/όλες δύο και τρεις δουλειές και κάποια άτομα περιμένουν/περίμεναν μόνο από τα ΣΔΕ), για να βγει στην τελική κάτι καλό..!
Πόσο πιο απλά να τα γράψω!
Επί της ευκαιρίας, εύχομαι καλή αρχή σε όσους/όσες απασχοληθούν φέτος στα ΣΔΕ!




5
Ο σύλλογος εχει προσφύγει ή εχει σκοπό να προσφύγει νομικά για ολα αυτα τα θέματα;
Προυπηρεσιες, καθυςτερημενες πρόσληψεις, αποσπάσεις μόνιμων / υπεράριθμων χωρις τα επαρκή κριτήρια, προυπηρεςια τον Ιούλιο κτλ
Εχουν γίνει κινήσεις για νομική διεκδίκηση; Ή πρέπει να γραφτεί  κάποιος  στο σύλλογο για να το μάθει;
Ευχαριστω

Αυτό που απεύχομαι είναι:  να πάμε με το καλό στα ΣΔΕ, τι ωραία.. τι καλά.. περνάμε.., έλα μωρέ  πήραμε παράταση έως 31-7-2017, τι μας νοιάζει για τους άλλους/άλλες συναδέλφους/συναδέλφισσες που τα Σχολεία τους πήραν παράταση έως 30-6-2017.
Θέλω να ελπίζω είτε ατομικά, είτε συλλογικά κάτι θα γίνει.
Να λέμε και του στραβού το δίκιο, εάν και όσο και να το τρέξει ο Σύλλογος, εάν μέλη ή μη μέλη του Συλλόγου δεν είναι διατεθειμένα να κάνουν και εκείνα κάτι από την πλευρά τους εάν και όταν χρειαστεί, τότε ποιο το αποτέλεσμα;



6
Live και καθημερινά μιλάνε όλα τα μέλη του συλλογου στα μέσα μαζικής δικτύωσης τα οποία είναι για όλα τα μέλη του συλλόγου.
Και συνελεύσεις συλλόγου γίνονται κανονικα.
Προτάσεις για να αλλάξει η κατάσταση στα σδε είναι δεκτές και είναι πολλεσ. Το θέμα είναι ότι δεν είναι μαζικές.
Ας αναλογιστούν όλοι τι μπορούν να κάνουν για τα σδε και τον προσδιορισμό της επαγγελματικής τους ιδιότητας μέσα σε αυτά και ας το πράξουν ατομικά ή ομαδικα.

Σύμφωνα με το αναρτημένο καταστατικό στην ιστοσελίδα του ΠΑΣΣΔΕ, πρώτον προβλέπεται τακτική γενική συνέλευση μόνο μια φορά το χρόνο  (όπως είθισται σε Συλλόγους, η Γ.Σ. αποτελεί ένα όργανο λήψης συλλογικών αποφάσεων, και οι προτάσεις μπορούν να ψηφιστούν/καταψηφιστούν και να γραφτούν στα πρακτικά), δεύτερον  η επόμενη τακτική συνέλευση βάσει καταστατικού θα γίνει το Σεπτέμβριο (ενώ θεωρώ τώρα είναι κρίσιμη στιγμή να γίνει, λόγω των προβλημάτων που προέκυψαν), τρίτον το επταμελές ΔΣ μπορεί να λαμβάνει κάθε μέτρο που θεωρεί κατά την κρίση του αναγκαίο ......... (αυτό μου θυμίζει ένα ΦΕΚ του 1992 που ο Διευθυντής του εκάστοτε ΔΙΕΚ μπορούσε να προσλαμβάνει προσωπικό κατά την κρίσή του).  Επίσης, στην κλειστή ομάδα του fb του ΠΑΣΣΔΕ στις συζητήσεις-τσατ δεν μπορούν να τηρηθούν πρακτικά. Προσωπικά, επειδή εκτιμώ ότι το καταστατικό έχει "αδύνατα" σημεία (π.χ. σημεία του μπορεί να επιδέχονται διάφορες ερμηνείες), θα το σκεφτόμουν να δώσω έστω και ένα ευρώ.
Θα ευχόμουν ο Σύλλογος να έχει και 1000 μέλη, αλλά αυτό τι θα εξυπηρετούσε όταν τα μέλη του έχουν διαφορετικά προφίλ (π.χ. διαφορετικές επαγγελματικές ιδιότητες: κάποιοι/ες συνάδελφοι είναι μόνο ωρομίσθιοι στα ΣΔΕ, κάποιοι/ες άλλοι/ες είναι αναπληρωτές πλήρως ωραρίου και ωρομίσθιοι στα σδε, κάποιοι/ες είναι ωρομίσθιοι σδε και ιεκ, συνάδελφοι διαφορετικών κλάδων/ειδικοτήτων), ενώ όπως εγώ το εκτιμώ το καταστατικό έχει τις αδυναμίες του;

7
Συναντήσεις έχουν γίνει 2 ή 3 φορές μέχρι τώρα στη Θεσσαλονίκη ακόμα και πριν τη δημιουργία του συλλόγου (συμπεριλαμβανομένης και αυτής για την εκλογική διαδικασία)...σε αυτό τον τομέα ο σύλλογος πάσχει (όχι ότι μπορεί κανείς να περιμένει πολλά με τόσο μικρή συμμετοχή). Τακτική γενική συνέλευση προβλέπεται μια φορά το χρόνο, έκτακτη μπορεί να ορισθεί εφόσον ζητηθεί από τουλάχιστον το 1/5 των ταμειακώς εντάξει μελών του συλλόγου.

Σύμφωνα με το αναρτημένο καταστατικό στην ιστοσελίδα του ΠΑΣΣΔΕ, πρώτον προβλέπεται τακτική γενική συνέλευση μόνο μια φορά το χρόνο  (όπως είθισται σε Συλλόγους, η Γ.Σ. αποτελεί ένα όργανο λήψης συλλογικών αποφάσεων, και οι προτάσεις μπορούν να ψηφιστούν/καταψηφιστούν και να γραφτούν στα πρακτικά), δεύτερον  η επόμενη τακτική συνέλευση βάσει καταστατικού θα γίνει το Σεπτέμβριο (ενώ θεωρώ τώρα είναι κρίσιμη στιγμή να γίνει, λόγω των προβλημάτων που προέκυψαν), τρίτον το επταμελές ΔΣ μπορεί να λαμβάνει κάθε μέτρο που θεωρεί κατά την κρίση του αναγκαίο ......... (αυτό μου θυμίζει ένα ΦΕΚ του 1992 που ο Διευθυντής του εκάστοτε ΔΙΕΚ μπορούσε να προσλαμβάνει προσωπικό κατά την κρίσή του).  Επίσης, στην κλειστή ομάδα του fb του ΠΑΣΣΔΕ στις συζητήσεις-τσατ δεν μπορούν να τηρηθούν πρακτικά. Προσωπικά, επειδή εκτιμώ ότι το καταστατικό έχει "αδύνατα" σημεία (π.χ. σημεία του μπορεί να επιδέχονται διάφορες ερμηνείες),  θα το σκεφτόμουν να δώσω έστω και ένα ευρώ.
Θα ευχόμουν ο Σύλλογος να έχει και 1000 μέλη, αλλά αυτό τι θα εξυπηρετούσε όταν τα μέλη του έχουν διαφορετικά προφίλ (π.χ. διαφορετικές επαγγελματικές ιδιότητες: κάποιοι/ες συνάδελφοι είναι μόνο ωρομίσθιοι στα ΣΔΕ, κάποιοι/ες άλλοι/ες είναι αναπληρωτές πλήρως ωραρίου και ωρομίσθιοι στα σδε, κάποιοι/ες είναι ωρομίσθιοι σδε και ιεκ, συνάδελφοι διαφορετικών κλάδων/ειδικοτήτων), ενώ όπως εγώ το εκτιμώ το καταστατικό έχει τις αδυναμίες του;


8
..................................
15 ευρώ είναι μία ώρα μάθημα στα ΣΔΕ. Δεν μας περισεεύουν, αλλά δεν είναι και δικαιολογία για να είναι 100 άτομα στο σύλλογο και να παλεύουν μόνοι τους.
Μέσα από το σύλλογο πρέπει να αρχίσουμε γραπτές στοχευμένες  για τα σχολεία, τις αναθέσεις των μονίμων για άσχετους γραμματισμούς  και πώς δικαιολογούνται από το νόμο, στοχευμένα ανα ΣΔΕ, αλλιώς χαιρετίσματα.
Πρέπει να κινηθούμε νομικά για τη φετινη προκύρηξη κλπ.
....................................
Αυτά και συγνώμη αν σας κούρασα.

Χρειάζεται να γίνει πρώτα μία (δια ζώσης) Συνέλευση στο Σύλλογο και ίδωμεν..
Ξέρεις μήπως πόσο καιρό (ή από πότε) έχει να γίνει Συνέλευση, ώστε να έχουν την ευκαιρία να μιλήσουν όσες/όσοι θέλουν να μιλήσουν live...;


9
Γιατί κάποιος εδω μέσα στο φορουμ εγραψε ότι ειναι αναπληρωτης και στην αιτηση εβαλε κατα λαθος δημ. υπαλληλος και πηγε στο τελος του πινακα και εκανε ενσταση και τελικα δικαιωθηκε και πηγε μπροστα. Ψαξε προηγουμενα ποστ.
Σε καλυψα?

Εν συντομία, εάν οι επιτροπές ενστάσεων απάντησαν σε στυλ: η ένσταση έγινε δεκτή ο/η τάδε ως αναπλ-ηρωτής/-ρώτρια πλήρους ωραρίου δεν είναι δημόσιος υπάλληλος, ΧΩΡΙΣ να γίνεται παραμπομπή σε συγκεκριμένα κείμενα (π.χ. Αποφάσεις, ΦΕΚ, Γνωμοδοτήσεις, κ.τ.λ.), δεν θα με κάλυπτε μία τέτοια απάντηση.

Επίσης, σκέψου το ενδεχόμενο ότι κάποια/κάποιος υποψήφια/ος  μπορεί να υπέβαλε  ένσταση με την οποία υποστήριξε (με κείμενα..) ότι οι αναπληρωτές πλήρους ωραρίου εμπίπτουν στην κατηγορία "δημόσιοι υπάλληλοι" και μπορεί να μην έβαλε (καμία) απάντηση επί του θέματος αυτού από την επιτροπή ενστάσεων.



10
Καλησπερα, οσοι ειναι αποπανω μου στο πινακα ειναι εχουν διορισθει ως αναπληρωτες. Θεωρουνται δημοσιοι υπάλληλοι κ πανε στο τελος του πινακα η μπορουν να αναλαβουν ωρες κ στο σδε?

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 28959/488/23-06-2016 (ΦΕΚ 1961/τ. Β΄/30-6-2016) Απόφαση της Αναπληρώτριας Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ.», ρητώς ορίζεται (στη σελίδα 6) ότι: «Γ. 8  ) γ) Οι έχοντες πλήρη απασχόληση στο Δημόσιο, τον ευρύτερο Δημόσιο τομέα και τα Ν.Π.Ι.Δ. (σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις (άρθρο 31 του Ν. 3528/2007), κατατάσσονται σε ξεχωριστό πίνακα, και δύνανται να λάβουν έως πέντε (5) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως, σε όλες τις δομές της μη τυπικής εκπαίδευσης της χώρας, έπονται των ιδιωτών, και προσλαμβάνονται μετά την εξάντληση των πινάκων αυτών. Οι Αναπληρωτές με πλήρες διδακτικό ωράριο θεωρούνται δημόσιοι υπάλληλοι και έπονται των ιδιωτών. Εμπίπτουν στον πίνακα των Δημοσίων Υπαλλήλων και προσλαμβάνονται σύμφωνα με τη σειρά μορίων που κατέχουν στον πίνακα αυτό.».

Στην ιστοσελίδα Ο.Π.Σ.Υ.Δ. (https://opsyd.sch.gr/) αναγράφονται τα εξής (ημερομηνία ανακοίνωσης, 18/04/2017):
"Σχετικά με την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου για τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν κατά την παρούσα χρονική στιγμή ως αναπληρωτές με πλήρες ωράριο στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση πρέπει να συμπληρώνουν στον φάκελο τους το πεδίο Δημόσιος Υπάλληλος το «ΝΑΙ» και κατόπιν στην Υπεύθυνη Δήλωση της αίτησης στο σημείο που αναφέρεται η ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου να επιλέγουν το «ορισμένου χρόνου». Το ανωτέρω πεδίο δεν συμπληρώνεται από τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν με άλλη μορφή απασχόλησης (Αναπληρωτές Μειωμένου Ωραρίου ή Ωρομίσθιοι)."

Από ό,τι αντιλαμβάνομαι, ως δημόσιος υπάλληλος μπορεί να χαρακτηριστεί κάποιος/κάποια παρόλο που δεν είναι μόνιμος/η.
Συνάδελφε, αυτά έχω υπόψη. Από εκεί και πέρα, εάν θέλεις, το εξετάζεις περισσότερο..



11
Οι αναπληρωτες δν θεωρουνται δημοσιοι υπαλληλοι και μπορουν να αναλαβουν ωρες και στα ΣΔΕ.
Δεν εξηγείς όμως γιατί οι αναπληρωτές (πλήρους ωραρίου υποθέτω..) δεν θεωρούνται δημόσιοι υπάλληλοι.

12
Όμως εν δυνάμει πιστοποιημένοι επαγγελματίες μέσω ΕΟΠΠΕΠ , όπως ακριβώς κι ο εκπαιδευτής ενηλίκων. 'Αρα....;  ;)
Διάβασε σε παρακαλώ τη σχετική συζήτηση και μετά συμπλήρωσε τις τελίτσες μετά τη λέξη "Άρα", που έγραψες.

13
Βέβαια υπαρχει και η φωνή της λογικής και των "χαμηλών" τόνων που μας λέει ότι όλοι έχουν τα δίκια τους. και οι άμοιροι ΔΥ και οι θρασύτατοι ιδιωτικοί που με το παραμικρό καθυβρίζουν αγνούς μεροκαματιάρηδες.
Πάμε για ένα καφεδάκι τώρα και έχει ο αλλάχ.


Καλά δεν το έχεις καταλάβει.. Μου δίδεται η εντύπωση ότι όταν γίνεται λόγος εδώ για ίση μεταχείριση, για ισότητα ευκαιριών κτλ κτλ., αυτά μπορούν να χαρακτηριστούν ως ακραία..μάλιστα σοβιετικού τύπου.. (βλ. σε μία παραπάνω ανάρτηση). Έλεος δηλαδή.
Πιο αναλυτικά,
1. Όταν κάποιος/κάποια μπορεί να διδάξει μάθημα (π.χ. σε ΣΔΕ) που δεν είναι ακριβώς στο γνωστικό αντικείμενο της επιστήμης που σπούδασε και μάλιστα μπορεί να μην το έχει καν διδαχτεί ως φοιτητής/τρια, τότε όλα είναι μία χαρά; Αυτό δεν είναι ακραίο, αλλά η λογική, τεκμηριωμένη επιστημονικά και παιδαγωγικά, άποψη;
2. Όταν κάποιος/κάποια μπορεί  να είναι αναπληρωτής/τρια πλήρως ωραρίου (23 ώρες) και να απασχολείται και σε π.χ. ΣΔΕ/ΙΕΚ με 10 ώρες τη βδομάδα (= περίπου 1500 Ευρώ το μήνα), τότε όλα είναι μία χαρά; Όταν, όμως, εργαστεί με 10 ώρες και ο/η Δ.Υ. εκπαιδευτικός, π.χ. σε ΙΕΚ, τότε αυτό δεν είναι σωστό; Όταν δοθεί η ευκαιρία στον άνεργο ή στον υποαπασχολούμενο να εργαστεί με κάποιες ώρες σε ΙΕΚ/ΣΔΕ για να εξασφαλίσει ένα ικανοποιητικό επίπεδο διαβίωσης (κάπως πλησιέστερου ή εφάμιλλου του Δ.Υ.εκπαιδευτικού  ή του πλήρως απασχολούμενου αναπληρωτή) για τον ίδιο και την οικογένειά του, τότε και αυτό ακραία σοβιετική άποψη είναι;
3. Όταν κάποιος/κάποια  ωρομίσθιος/ια στα ΙΕΚ Υπ. Παιδείας, στα ΙΕΚ ΟΑΕΔ, στα ΚΔΒΜ (όταν ξανασυσταθούν) και στα ΣΔΕ μπορεί να πάρει έως 20 ώρες τη βδομάδα στο σύνολο των δομών αυτών ενώ ο αναπληρωτής 33 ώρες στο σύνολο, τότε αυτό σημαίνει ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στην αγορά εργασίας;
Συγνώμη, σταματώ τη σκέψη μου εδώ, το κεφαλάκι μου έχει γίνει ήδη φράπα, πάω για ύπνο.
(με την ελπίδα στον όμορφο κόσμο που ζω να μην αλλάξει και κάτι από τα παραπάνω και μου έρθει κάπως βαρύ..)

Υπ.:
α) Δεν θα ήθελα να μπω στο "τρυπάκι" :  "τα μόρια σου, τα μόρια μου κ.ο.κ." Νομίζω ότι ένα πτυχίο, ένα μεταπτυχιακό, μία ξένη γλώσσα, ένα ECDL τα έχουν πλέον όλοι/όλες (άντε οι περισσότεροι/ες). Άλλωστε, κάποιοι/κάποιες συνάδελφοι/συναδέλφισσες μπορεί να έχουν και δύο μεταπτυχιακά ή ένα μεταπτυχιακό και ένα διδακτορικό, αλλά  προσμετράται μόνο το ένα κ.ο.κ. Αύριο-μεθαύριο, οι περισσότεροι/ες (να μην πω όλοι/όλες) θα είναι πιστοποιημένοι/ες από ΕΟΠΠΕΠ. Οπότε, θεωρώ δεδομένο ότι λίγο-πολύ έχουμε προσόντα. 
β) Για όσους/όσες θέλουν να καταλάβουν, θα καταλάβουν. Οι υπόλοιποι/ες μπορούν να καταφύγουν είτε σε τακτικές εύκολου χαρακτηρισμού των απόψεων (π.χ. σοβιετικού τύπου), είτε σε απαντήσεις τύπου black humοr κατά την κρίση μου. Έλεος και κρίμα δηλαδή.




14
Ναι να βαλουμε και ενα νόμο ο εφοπλιστής να μη μπορεί να εχει πανω απο 1 πλοίο ο αγρότης οχι πανω απο 1 στρέμμα ο αρτοποιός να μη φτιάχνει μπουγάτσας ο ταξιτζής να μη κάνει πανω απο 50 χιλιόμετρα τη μέρα και τα ΙΕΚ να έχουν όριο εκπαιδευτή μέχρι 22-25 νέο πτυχιούχο αποκλειστικά άνεργο.
Με τη διαφορά ότι ο ο εφοπλιστής, ο αγρότης, ο αρτοποιός, ο μπουγάτσας και ο ταξιτζής είναι ελεύθεροι επαγγελματίες και όχι πολυσυμβασιούχοι του στενού ή ευρύτερου δημοσίου τομέα.

Σελίδες: 123 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30796
  • Τελευταία: msotiraki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1088988
  • Σύνολο θεμάτων: 18281
  • Σε σύνδεση σήμερα: 462
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 346
Σύνολο: 350

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.