351
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2007
« στις: Μάιος 09, 2007, 01:38:47 μμ »Ρε παιδιά σίγουρα θα βγουν σήμερα ή ακομη πακετάρουν για την μετακομιση?Στο Υπουργείο τις έχουν έτοιμες παιδιά. Σε λίγο βγαίνουν...
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 351
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2007« στις: Μάιος 09, 2007, 01:38:47 μμ »Ρε παιδιά σίγουρα θα βγουν σήμερα ή ακομη πακετάρουν για την μετακομιση?Στο Υπουργείο τις έχουν έτοιμες παιδιά. Σε λίγο βγαίνουν... 352
Οικονομικά / Απ: Επιδόματα εκπαιδευτικών« στις: Μάιος 09, 2007, 09:11:48 πμ »Η Κοζανη τα εβαλε αλλα με τον κωδικο 0216-Προσωπικης διαφορας:17,50€Μάλλον η Κόρινθος κοιμάται (όπως πάντα έχω διαπιστώσει). Πήρατε και αναδρομικά φαντάζομαι. 353
Οικονομικά / Απ: Επιδόματα εκπαιδευτικών« στις: Μάιος 09, 2007, 08:26:40 πμ »Βεβαίως και το πήραμε - τουλάχιστον στα Δωδεκάνησα! Αν δεις στη μισθοδοτική σου κατάσταση του Μαϊου στον κωδικό 0229 πρέπει να υπάρχει το ποσό των 17,50 ευρώ.Πότε έγινε αυτό ρε παιδιά; Ανέκδοτο είναι; εγώ Κόρινθο δεν είδα τίποτα... 354
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2007« στις: Μάιος 07, 2007, 12:53:22 μμ »
Συνάδελφοι δεν μας λένε τίποτα από το Υπουργείο. Από Παρασκευή σε Δευτέρα μας πάνε...
355
Υπηρεσιακές μεταβολές / 'Πραγματική' υπηρεσία...« στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 09:25:09 πμ »
Συνάδελφοι, γνωρίζει κάποιος να μου πει τι ακριβώς σημαίνει η 'πραγματική' υπηρεσία και τι η 'μη πραγματική';
Η υπηρεσία με απόσπαση στην ΚΥ του ΥΠΕΠΘ θεωρείται πραγματική ή όχι; 356
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: ΙΔΕΚΕ« στις: Ιανουάριος 22, 2007, 11:43:32 μμ »
Εγώ ακόμα του Ιανουαρίου (και δεν εννοώ τον τρέχοντα...). Πληρώθηκε κανείς για το 2006 τελικά ή ακόμα;
357
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20« στις: Ιανουάριος 14, 2007, 04:41:34 μμ »Συνάδελφε, και μόνο που μου απάντησες τόσο αναλυτικά και με επιχειρήματα (ασχέτως εάν συμφωνώ ή όχι με όλα) μου αρκεί γιατί, νομίζω, ότι η παράθεση τεκμηριωμένων απόψεων είναι αυτό που λείπει από τα περισσότερα posts.Δηλ. αν αυτό δεν είναι ισοπέδωση τότε τι είναι; Καταρχάς δεν καταλαβαίνω το μίσος σου προς τους απόφοιτους ΤΕΙ. Θέλεις να τους θεωρείς 'κατώτερους'; ευχαριστώ για το χρόνο σου... 358
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων« στις: Ιανουάριος 06, 2007, 09:37:26 μμ »
Πάντως το θέμα με την πληρωμή των μαθημάτων του 2006 έχει καταντήσει γελείο. Εγώ περιμένω για Ιανουαρίου-Μαρτίου και τίποτα ακόμα. Φυσικά δεν ξανακάνω αίτηση για να πληρώνομαι όποτε θέλουν αυτοί. Αν γινεται να κάνουμε όλοι το ίδιο μπας και αλλάξει κάτι, αλλά δεν το βλέπω...
359
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20« στις: Ιανουάριος 02, 2007, 08:09:00 πμ »Δηλ. αν αυτό δεν είναι ισοπέδωση τότε τι είναι; Καταρχάς δεν καταλαβαίνω το μίσος σου προς τους απόφοιτους ΤΕΙ. Θέλεις να τους θεωρείς 'κατώτερους'; Ως προς τι; Ως προς την ύλη που διδάσκονται; Ως προς τους καθηγητές τους; Και τελικά, το πιο σημαντικό για μένα, ως προς την ικανότητά τους να διδάξουν στο δημόσιο σχολείο; Έλεος. Φυσικά δεν έχεις διδάξει σε σχολείο από αυτά που καταλαβαίνω ή το έχει κάνει και τα έχεις βρει πολύ σκούρα για διάφορους λόγους και πρέπει να δικααιολογήσεις τον εαυτό σου. Εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι μόλις τελείωσες τη σχολή σου, δεν έχεις εμπειρία από ιδιωτικό τομέα και έχεις τη νοοτροπία του 'η δική μου σχολή είναι η πιο καλή, η πιο δύσκολη κ.τ.λ.'. Δεν σε κατηγορώ γιατί έτσι μας μαθαίνει το εκπαιδευτικό και κοινωνικό μας σύστημα. Από το Νηπιαγωγείο σε τσακίζει και σε προετοιμάζει να περάσεις σε ένα ΑΕΙ. Τελικά μπαίνεις, αλλά συνειδητοποιείς ότι τελικά 'άνθρακας ο θυσαυρός' από πολλές απόψεις και τελικά, τι να κάνεις το ρίχνες στο 'η δική μου σχολή είναι η πιο καλή σχολή' γα να διακιολογήσεις πάλι στον εαυτό σου όλο το άγχος που πέρασες μια ζωή κάτω από την πίεση της επιτυχίας. Πάντως, για να μην γίνομαι άλλο κουραστικός, αυτό που θέλω να πω είναι ότι πρέπει να ξεφύγουμε από κάποια στερεότυπα που μας επέβαλε η κοινωνία και οι προηγούμενες στερημένες (όχι αδικαιολόγητα) γενιές και να κοιτάξουμε να συνεργαστούμε μήπως και προσφέρουμε κάι καλό στον τόπο και στην εκπαίδευσή μας. Με εμμονές και κόντρες επιπέδου Δημοτικού σχολείου δεν προάγουμε ούτε τον εαυτό μας, ούτε τη επιστήμη μας. Τα πτυχία δεν αποτελούν 'ικανή' συνθήκη για τίποτα. Συνάδελφε, πιστεύω να μην θεώρησες ότι αυτά που είπα αποτελούν μομφή προς το πρόσωπό σου... Ο διάλογος είναι το ζητούμενο. 360
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20« στις: Δεκέμβριος 31, 2006, 07:35:13 μμ »
Συγνώμη συνάδελφοι, αλλά διακρίνω σε πολλούς πολλά κόμπλεξ. Κρίνετε το επίπεδο γνώσεων κάποιων και τις ικανότητές του από το τμήμα που έβγαλε; Δηλ. αυτό έχετε δει όσοι έχετε δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα; Σκεφτείτε το λίγο.
Αφήστε που όταν μιλάμε για σχολείο, νομίζω ότι προηγούνται άλλες παράμετροι και μετά το θέμα γνώσεων. Πολλοί πιστεύετε ότι είστε μεγάλοι διδάσκαλοι και θα διδάξετε, δεν ξέρω και εγώ τι πιστεύετε ότι θα διδάξετε στα παιδιά. Ενώ το σημαντικό είναι να βρεις τους τρόπους να τους πεις πέντε πράγματα και να τα καταλάβουν και τίποτα περισσότερο. Οι πιο πολλοί νομίζετε ότι θα φτιάξετε μεγάλους επιστήμονες; Ξυπνήστε και ασχοληθείτε λιγο με τις δικές σας ικανότητες, γιατί νομίζω η δική σας ανασφάλεια σας οδηγεί στο χλευασμό συναδέλφων που υποτίθεται τελείωσαν υποδεέστερες σχολές. Ούτε τα παιδάκια του δημοτικού δεν απλοποιούν έτσι τα πράγματα. 361
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20« στις: Δεκέμβριος 21, 2006, 02:15:36 μμ »
Συνάδελφοι παρακολουθώ τη συζήτηση σχετικά με το 'βόλεμα' ή τον 'πατριωτισμό' των υποψήφιων εκπαιδευτικών. Απορώ γιατί τόση φασαρία. Ο καθένας είναι ελεύθερος να επιλεξει (όταν μπορεί) όποιο επάγγελμα θέλει για οποιο λόγο επιθυμεί. Η αλήθεια, κατά τη γνώμη μου, είναι κάπου στη μέση. Κάπου σχεδόν όλοι (και ας με διαψεύσει κάποιος) ψάχνουν το 'βόλεμα' του Δημοσίου. Απλά το σχολείο προσφέρει και κάποιες δυνατότητες για συνεχή δραστηριοποίηση, σε σχέση με μια εργασία γραφείου όπου φυσικά η ρουτίνα επέρχεται πιο σύντομα.
Νομίζω, μάλιστα, ότι υπάρχουν συνάδελφοι μας που θα επέλεγαν μια θέση Δημοσίου σε γραφείο (για 'βόλεμα') αντί το σχολείο, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν σε αυτό. Γιατί, κακά τα ψέματα, υπάρχουν κάποιοι που δεν αντέχουν στο σχολείο. Άρα, ποιος ο λόγος να αντιμετωπίζουμε εχθρικά κάποιον που θέλει να διοριστεί σε σχολείο; Το αντίθετο μάλιστα θα έπρεπε να γίνεται. Επίσης, κάτι άλο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί να κατηγορούμε κάποιον που θέλει να βολευτεί στο Δημόσιο, σε οποιαδήποτε θέση, διοικητική ή σχολείο. Αυτό σημαίνει κάτι; Σημαίνει δηλ. ότι αυτός δεν θα εργάζεται; Δεν θα είναι υπεύθυνος; Δεν θα παράγει; Δεν θα προσφέρει στη υπηρεσία του; Δηλ. εκεί δεν έχει προϊστάμενο; Δεν έχει Διευθυντή; Και στο κάτω κάτω δεν θα είναι απερίσπαστος να εργαστεί αποδοτικά μή έχοντας το συνεχές άγχος της ανασφάλεις του ιδιωτικού τομέα και της πίεσης σε αυτόν; Γιατί δηλ. αμέσως κατηγορούμε; Η υπευθυνότητα κάποιου έχει να κάνει με την αυτοεκτίμησή του και με τίποτα άλλο, πρωτίστως. Ευχαριστώ και με συγχωρείτε αν σας κούρασα. 362
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα« στις: Σεπτέμβριος 15, 2006, 11:00:40 πμ »Σκεφτήκατε πόσα παίρνει ο υδραυλικός ή ο ηλεκτρολόγος για μισή ώρα δουλειά όταν τον καλέσεις σπίτι; Δεν έρχεται σε μένα, αλλά πάει σε άλλους... Επομένως πόσες φορές την εβδομάδα παίρναι τις πενηντάρες του; 363
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα« στις: Σεπτέμβριος 13, 2006, 12:25:25 μμ »
Τι να πω πια με αυτά που διαβάζω συνάδελφοι.
Ειδικά για Αθήνα υπάρχει περίπτωση ακόμα και για φροντιστήρια για απλή χρήση Η/Υ να παίρνουμε κάτω από 20 ευρώ; Δηλ. πόσο να πάρουμε 10-15; Δύο καφέρδες κοστίζουν 10. Έλεος πια. Πήγαμε ΑΕΙ και ΤΕΙ για να κάνουμε ιδιαίτερα με 7,5 ευρώ; Για επαρχιακή πόλη (εννοώ πόλη και όχι χωριό) πιστεύω ότι κάτω από 17 άντε 15 είναι ξεφτίλα. Να το θέσω και αλλιώς. Σκεφτήκατε πόσα παίρνει ο υδραυλικός ή ο ηλεκτρολόγος για μισή ώρα δουλειά όταν τον καλέσεις σπίτι; Κάτω από 40-50 παίρνει κάποιος; |