*

Αποστολέας Θέμα: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20  (Αναγνώστηκε 211849 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #350 στις: Δεκέμβριος 22, 2006, 03:09:25 μμ »
Έτσι είναι πολύ σημαντικό να μάθουν να μιλάνε και να γράφουν (διαφορετικά θα βγούν στην πορεία τα προβλήματα δυσλεξίας και μύριων όσων ατυχών δυσλειτουργιών που δεν «μαζεύονται» με τίποτε στο Γυμνάσιο) είναι πολύ σημαντικό στην πράξη να έχουν καλή σχέση με το σώμα τους (αυτοπεποίθηση – υγεία, δεν υπάρχει πιο δυσοίωνο θέαμα από το αρρωστιάρικο παιδί κολλημένο όλη μέρα στον υπολογιστή να παίζει ηλεκτρονικά ή να χαζολογάει με τους φίλους του μέσω ίντερνετ αντί να συναντηθούν για να παίξουν) είναι πολύ σημαντικό να σέβονται το περιβάλλον, το χώρο γύρω τους, καθώς οι γονείς μπορεί να μην τους το μάθουν (ο ενήλικος που στρώνεται, τρώει, πίνει, κυκλοφορεί και παρατάει τα σκουπίδια του όπου βρει είναι πολύ πιο επικίνδυνος από τον ψηφιακά αγράμματο) είναι πολύ πιο σημαντικό να γνωρίσουν τα ζώα και τα φυτά και να μάθουν να βρίσκονται σε αρμονία με τη φύση (εκδρομές, επισκέψεις σε μουσεία, προβολές….).

Εννοείται ότι ο ρόλος του σχολείου είναι διττός,και κοινωνική-ψυχική-συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού και γνωστική.Δεν είναι απαραίτητο όμως το ένα να αναιρεί ή και να υπερκαλύπτει το άλλο.Δεν ισχυρίστηκα ότι πρέπει να μπουν νέα μαθήματα στο σχολείο εις βάρος άλλων ή ότι στο βωμό της γνωστικής ανάπτυξης θα θυσιαστεί η καλλιέργεια των άλλων πτυχών της προσωπικότητας του παιδιού.

1.Εχω ήδη,όπως βλέπεις,απαντήσει σε αυτό.Η διαφορά μας είναι ότι για μένα η σημαντικότητα του καθενός δεν είναι μετρήσιμη ("είναι πιο σημαντικό")Νομίζω ότι όλες οι γνώσεις και η καλλιέργεια όλων των πτυχών της προσωπικότητας ενός παιδιού είναι εξίσου σημαντικές.Θεωρώ ότι έχουν την έννοια του συστήματος,όπου όταν ένα μέρος έχει έλλειμμα ή υπολειτουργεί ,τότε και το "όλο" υπολειτουργεί.

Το αν θα διαλέξουν να γίνουν γλωσσολόγοι, αθλητές, οικολόγοι, ή υπάλληλοι γραφείου είναι υπόθεση των παιδιών σε τελική ανάλυση. Οι υπάλληλοι γραφείου και οι πληροφορικοί είναι ήδη ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ. Δεν πρέπει να έχουν τα παιδιά το δικαίωμα να διαλέξουν;

Δε νομίζω ότι η χρήση-εκμάθηση νέων τεχνολογιών προετοιμάζει μελλοντικούς δημοσίους υπαλλήλους.Αλίμονο αν συνέβαινε αυτό ή αν θεωρούμε ότι αυτός είναι ο σκοπός της!!! :o

2. Δε νομίζω ότι ισχυρίστηκα κάτι τέτοιο!!!Δηλαδή πιστεύεις ότι η "γνώση" της πληροφορικής έχει να κάνει με επαγγελματικό προσανατολισμό? ::)Ότι αυτός είναι ο σκοπός και ο ρόλος της και μόνο αυτό έχει να προσφέρει?Δηλαδή διδάσκοντας στο σχολείο ιστορία ή μαθηματικά το κάνουμε για να γίνουν τα παιδιά μαθηματικοί ή ιστορικοί?Ειλικρινά αυτό δεν το καταλαβαίνω...

Πάντως με την ίδια λογική που υποστηρίζεται οι πληροφορικοί την ένταξη του μαθήματοε στα δημοτικά σαν αυτόνομο μάθημα θα μπορούσαν και άλλες ειδικότητες να διεκδικήσουν κάτι αντίστοιχο... Τι θα γινόταν τότε;

3. Με αυτή την σύγκριση τώρα,επανέρχεσαι στο λόγο για τον οποίο ξεκίνησε και η αρχική διένεξη και παρουσιάζεις την επιθυμία των πληροφορικών ως επιθυμία βολέματος και μόνο (πιστεύω ότι δεν το βλέπουν όλοι έτσι).Δεν ξέρω για τι ειδικότητες μιλάς,αλλά,ναι,θα προτιμούσα να περιοριστεί λίγο ο ρόλος του δασκάλου (δεν είμαστε υπεράνθρωποι να μπορούμε να τα κάνουμε όλα σωστά) και ,όπως μπήκαν οι γυμναστές στα δημοτικά,να μπούνε πχ και οι δάσκαλοι της μουσικής ή των καλλιτεχνικών.

4.Αυτό ήταν,φεύγω μόνη μου πριν με διώξετε με τις κλοτσιές από εδώ μέσα που σας κατέστρεψα την κουβέντα σας! ;DΜπορούμε να συνεχίσουμε αλλού! ;)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:25:54 »

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #351 στις: Δεκέμβριος 22, 2006, 03:36:39 μμ »
Σοφία ίσως το μόνο που διαφωνούμε είναι ότι οι γνώσεις από το δημοτικό που δεν είναι άμεσα εφαρμόσιμες δεν "θα μείνουν" καθώς και στο ότι η εκμάθηση των ν. τεχνολογιών είναι πια τόσο σημαντική. Πιστεύω ότι εκ των πραγμάτων υπάρχει τόση πληροφορική στο σχολείο που μόνο καθυστερημένο ή προβληματικό παιδί (που εχει γενικώς προβλήματα) δεν θα "καταρτιστεί". Διαφωνούμε δηλ. στο "άγχος" του γονιού ή και στην τάση που έχει να υπερεκτιμά  ;D τις ικανότητες του παιδιού του.
Αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος αν θέλεις συνεχίζουμε αλλού (πληροφορική στα δημοτικά). :)
«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #352 στις: Δεκέμβριος 22, 2006, 05:32:23 μμ »
Τον τίτλο του θέματος τον έχετε διαβάσει;

Αποσυνδεδεμένος kotsiaris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • fuck the system
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #353 στις: Δεκέμβριος 31, 2006, 01:24:35 μμ »
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΜΑΧΑΙΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ? ΕΛΕΟΣ.....
ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΗΡΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΥΣΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΣΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΚΟΚΟΡΙΑ !!!!!!!!!!!
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ. ΟΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΕ19-20 ΕΙΜΑΣΤΕ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ-ΦΥΣΙΚΟΙ-ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΑΡΙΟΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΤΩΡΑ?ΕΛΕΟΣ...
ΛΙΓΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ.....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:25:54 »

Αποσυνδεδεμένος anakin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #354 στις: Δεκέμβριος 31, 2006, 04:00:57 μμ »

  Ναι έτσι είναι άσχετα τι σπουδές έχει τελειώσει ο καθένας είμαστε όλοι συνάδελφοι. Τι και αν σου βγήκε το λάδι για να βγάλεις το πολυτεχνείο, άφου βγαίνουν και "συνάδελφοι" από κάτι ΤΕΙ τηλεπληροφορικής Ηπείρου και κάτι απίθανα ΠΣΕ τι διαβάζαμε τόσα χρόνια. Αφού στην εκπαιδευση όλοι είναι ίδιοι. Χίλιες φορές να διδάσκουν μαθηματικοί με μεταπτυχιακά στην πληροφορική παρά απόφοιτοι αναξιόπιστων ως προς το επίπεδο σχολών που δεν έχουν ιδέα από την επιστήμη αυτή και δεν μπορούν να βρουν να δουλειά στον ιδιωτικό τομέα. Για αυτό κοιτάνε να χωθούν στα σχολεία κυρίως στα δημοτικά τα οποία αποτελούν τη μόνη βαθμίδα στην όποια μπορούν να ανταπεξέλθουν με τις γνώσεις που έχουν. 

Αποσυνδεδεμένος miss_pc

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 93
  • Λατρεύω την εκπαίδευση - ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #355 στις: Δεκέμβριος 31, 2006, 07:19:42 μμ »
Καλό θα ήταν αν θέλουμε στο δημόσιο τομέα η εκπαίδευση να έχει και κάποιο επίπεδο να τη διδάσκουν άτομα που προέρχονται από σχολές κάποιου επιπέδου. Δεν είναι όλα τα πτυχία της ίδιας βαρύτητας. Όχι ότι δεν υπάρχουν και "σοβαρά" ΤΕΙ αλλά έλεος δεν μπορούμε να βάλουμε στο ίδιο σακί πτυχιούχους από Πολυτεχνεία και Πανεπιστήμια και άλους από σχολές αμφιβόλου επιπέδου παρεχόμενων γνώσεων.

Αποσυνδεδεμένος billst

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #356 στις: Δεκέμβριος 31, 2006, 07:35:13 μμ »
Συγνώμη συνάδελφοι, αλλά διακρίνω σε πολλούς πολλά κόμπλεξ. Κρίνετε το επίπεδο γνώσεων κάποιων και τις ικανότητές του από το τμήμα που έβγαλε; Δηλ. αυτό έχετε δει όσοι έχετε δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα; Σκεφτείτε το λίγο.
Αφήστε που όταν μιλάμε για σχολείο, νομίζω ότι προηγούνται άλλες παράμετροι και μετά το θέμα γνώσεων. Πολλοί πιστεύετε ότι είστε μεγάλοι διδάσκαλοι και θα διδάξετε, δεν ξέρω και εγώ τι πιστεύετε ότι θα διδάξετε στα παιδιά. Ενώ το σημαντικό είναι να βρεις τους τρόπους να τους πεις πέντε πράγματα και να τα καταλάβουν και τίποτα περισσότερο.
Οι πιο πολλοί νομίζετε ότι θα φτιάξετε μεγάλους επιστήμονες; Ξυπνήστε και ασχοληθείτε λιγο με τις δικές σας ικανότητες, γιατί νομίζω η δική σας ανασφάλεια σας οδηγεί στο χλευασμό συναδέλφων που υποτίθεται τελείωσαν υποδεέστερες σχολές. Ούτε τα παιδάκια του δημοτικού δεν απλοποιούν έτσι τα πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος anakin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #357 στις: Ιανουάριος 01, 2007, 01:03:08 μμ »

  Δηλαδή το επίπεδο γνώσεων δεν είναι συνάρτηση της σχολής που έχει τελειώσει κάποιος; Καλό αυτό, ε άμα είναι έτσι να γίνουμε όλοι γιατροί δικηγόροι και πυρηνικοί φυσικοί, όπου να ναι θα ανοίξουν και τα αντίστοιχα ΤΕΙ.
    Κανείς δεν πιστεύει ότι είναι μεγάλος δάσκαλος, εσύ μόνο πιστεύεις ότι πρέπει να τα ισοπεδώνουμε όλα. Αν δεχτούμε το επιχείρημα σου τότε θα πρέπει να κάνουν όλοι όλα τα μαθήματα στα σχολεία ανεξαρτήτως πτυχίου. Αφού το πτυχίο δεν έχει σχέση ούτε με τις γνώσεις ούτε με τις ικανότητες.
  Αλήθεια θέλω να δώ τι θα λες όταν βγουν οι πρώτοι απόφοιτοι από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Θα τους δεχτείς ως ισότιμους ή για την ακρίβεια ώς κάτι τι παραπάνω μια και θα είναι απόφοιτοι ΑΕΙ, ή τότε που δεν θα σε συμφέρει θα αλλάξεις το τροπάρι?

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #358 στις: Ιανουάριος 01, 2007, 03:01:31 μμ »
ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ-ΦΥΣΙΚΟΙ-ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΑΡΙΟΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ

Αυτοαποκαλείσαι Πληροφορικάριος; Πώς λέμε Βιβλιοθηκάριος; Θα σου αντιπρότεινα το Πληροφορηκονόμος. ;)
Γιατί δεν άκουσα ποτέ μαθηματικό να αυτοαποκαλεστεί Μαθηματικάριος; Η Φυσικό Φυσικάριος; Να γίνουμε όλοι οι καθηγητές καθηγητάριοι μήπως; Ή και στο ουδέτερο γένος καθηγητάρια;
«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

Αποσυνδεδεμένος anakin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #359 στις: Ιανουάριος 01, 2007, 05:53:22 μμ »
 Προφανώς ήταν λάθος εκ παραδρομής, ίσως επειδή αρκετοί χρησιμοποιούν λανθασμένα αυτόν τον όρο. Ωστόσο χαίρομαι που υπάρχουν στο φόρουμ άτομα που κάνουν
ουσιαστικά σχόλια πάντα στη ρίζα του προβλήματος και βοηθούν στο διάλογο.

ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ-ΦΥΣΙΚΟΙ-ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΑΡΙΟΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ

Αυτοαποκαλείσαι Πληροφορικάριος; Πώς λέμε Βιβλιοθηκάριος; Θα σου αντιπρότεινα το Πληροφορηκονόμος. ;)
Γιατί δεν άκουσα ποτέ μαθηματικό να αυτοαποκαλεστεί Μαθηματικάριος; Η Φυσικό Φυσικάριος; Να γίνουμε όλοι οι καθηγητές καθηγητάριοι μήπως; Ή και στο ουδέτερο γένος καθηγητάρια;


Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #360 στις: Ιανουάριος 01, 2007, 06:20:14 μμ »
anakin σέβομαι το διάλογο, όπως και τα λάθη εκ παραδρομής. Από την άλλη βέβαια διάλογος δεν είναι να απαντάει κάποιος για λογαριασμό κάποιου άλλου, νομίζω…  ;D Το αν μπορεί να μιλήσει κάποιος με υποτιμητική έκφραση για τον εαυτό του ;D και να γίνει αυτό «κατά λάθος»  ;D ;Dθα μου επιτρέψεις να το κρίνω μόνος μου, ή να μας το εξηγήσει ο «δράστης».
«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #361 στις: Ιανουάριος 02, 2007, 05:07:09 πμ »

  Ναι έτσι είναι άσχετα τι σπουδές έχει τελειώσει ο καθένας είμαστε όλοι συνάδελφοι. Τι και αν σου βγήκε το λάδι για να βγάλεις το πολυτεχνείο, άφου βγαίνουν και "συνάδελφοι" από κάτι ΤΕΙ τηλεπληροφορικής Ηπείρου και κάτι απίθανα ΠΣΕ τι διαβάζαμε τόσα χρόνια. Αφού στην εκπαιδευση όλοι είναι ίδιοι. Χίλιες φορές να διδάσκουν μαθηματικοί με μεταπτυχιακά στην πληροφορική παρά απόφοιτοι αναξιόπιστων ως προς το επίπεδο σχολών που δεν έχουν ιδέα από την επιστήμη αυτή και δεν μπορούν να βρουν να δουλειά στον ιδιωτικό τομέα. Για αυτό κοιτάνε να χωθούν στα σχολεία κυρίως στα δημοτικά τα οποία αποτελούν τη μόνη βαθμίδα στην όποια μπορούν να ανταπεξέλθουν με τις γνώσεις που έχουν. 

Τα λές χοντρά,αλλά έχεις δίκιο οι περισσότεροι πε20 που διορίστηκαν φέτος ήταν από τα διάφορα "πλη" στην Ελλάδα.

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #362 στις: Ιανουάριος 02, 2007, 05:16:46 πμ »
ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ-ΦΥΣΙΚΟΙ-ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΑΡΙΟΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ

Αυτοαποκαλείσαι Πληροφορικάριος; Πώς λέμε Βιβλιοθηκάριος; Θα σου αντιπρότεινα το Πληροφορηκονόμος. ;)
Γιατί δεν άκουσα ποτέ μαθηματικό να αυτοαποκαλεστεί Μαθηματικάριος; Η Φυσικό Φυσικάριος; Να γίνουμε όλοι οι καθηγητές καθηγητάριοι μήπως; Ή και στο ουδέτερο γένος καθηγητάρια;


Ελευθερη απόδοση βάση της χρήσης του όρου πληροφορικάριου

ιατρός=υγειονομηκάριος αει
νοσοκόμος=υγειονομηκάριος τει
πρακτικός ιατρός = υγειονομηκάριος (σκέτο)

Πολιτικός Μηχανικός=Οικοδομηκάριος αει
Δομικών έργων=Οικοδομηκάριος τει
Οικοδόμος=Οικοδομηκάριος (σκέτο)





Αποσυνδεδεμένος billst

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #363 στις: Ιανουάριος 02, 2007, 08:09:00 πμ »

  Δηλαδή το επίπεδο γνώσεων δεν είναι συνάρτηση της σχολής που έχει τελειώσει κάποιος; Καλό αυτό, ε άμα είναι έτσι να γίνουμε όλοι γιατροί δικηγόροι και πυρηνικοί φυσικοί, όπου να ναι θα ανοίξουν και τα αντίστοιχα ΤΕΙ.
   
Δηλ. αν αυτό δεν είναι ισοπέδωση τότε τι είναι; Καταρχάς δεν καταλαβαίνω το μίσος σου προς τους απόφοιτους ΤΕΙ. Θέλεις να τους θεωρείς 'κατώτερους'; Ως προς τι; Ως προς την ύλη που διδάσκονται; Ως προς τους καθηγητές τους; Και τελικά, το πιο σημαντικό για μένα, ως προς την ικανότητά τους να διδάξουν στο δημόσιο σχολείο; Έλεος. Φυσικά δεν έχεις διδάξει σε σχολείο από αυτά που καταλαβαίνω ή το έχει κάνει και τα έχεις βρει πολύ σκούρα για διάφορους λόγους και πρέπει να δικααιολογήσεις τον εαυτό σου.
Εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι μόλις τελείωσες τη σχολή σου, δεν έχεις εμπειρία από ιδιωτικό τομέα και έχεις τη νοοτροπία του 'η δική μου σχολή είναι η πιο καλή, η πιο δύσκολη κ.τ.λ.'. Δεν σε κατηγορώ γιατί έτσι μας μαθαίνει το εκπαιδευτικό και κοινωνικό μας σύστημα. Από το Νηπιαγωγείο σε τσακίζει και σε προετοιμάζει  να περάσεις σε ένα ΑΕΙ. Τελικά μπαίνεις, αλλά συνειδητοποιείς ότι τελικά 'άνθρακας ο θυσαυρός' από πολλές απόψεις και τελικά, τι να κάνεις το ρίχνες στο 'η δική μου σχολή είναι η πιο καλή σχολή' γα να διακιολογήσεις πάλι στον εαυτό σου όλο το άγχος που πέρασες μια ζωή κάτω από την πίεση της επιτυχίας.
Πάντως, για να μην γίνομαι άλλο κουραστικός, αυτό που θέλω να πω είναι ότι πρέπει να ξεφύγουμε από κάποια στερεότυπα που μας επέβαλε
η κοινωνία και οι προηγούμενες στερημένες (όχι αδικαιολόγητα) γενιές και να κοιτάξουμε να συνεργαστούμε μήπως και προσφέρουμε κάι καλό στον τόπο και στην εκπαίδευσή μας. Με εμμονές και κόντρες επιπέδου Δημοτικού σχολείου δεν προάγουμε ούτε τον εαυτό μας, ούτε τη επιστήμη μας.
Τα πτυχία δεν αποτελούν 'ικανή' συνθήκη για τίποτα.
Συνάδελφε, πιστεύω να μην θεώρησες ότι αυτά που είπα αποτελούν μομφή προς το πρόσωπό σου... Ο διάλογος είναι το ζητούμενο.   

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158559
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 480
Σύνολο: 489

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.