Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Landau

Σελίδες: 1
1
Ξεκινώ ένα θέμα με αφορμή την παραπληροφόρηση με όχημα την ψευδοεπιστήμη, που δυστυχώς συναντήσαμε σε ένα εκπαιδευτικό φόρουμ.
Σκοπός του θέματος είναι να αναδειχτούν οι πηγές της παραπληροφόρησης, καθώς και οι απόψεις της επιστήμης για αυτές. Επίσης, μπορούμε να συζητήσουμε τρόπους με τους οποίους θα αποβληθεί η ψευδοεπιστήμη ως νοοτροπία και πώς η εκπαίδευση μπορεί να βοηθήσει σε αυτό.

Προειδοποίηση: μηνύματα σε αυτό το θέμα που τυχόν θα προωθούν ψευδοεπιστημονικές απόψεις, θα αναφέρονται άμεσα στους διαχειριστές, από τους οποίους περιμένω να έχουν την ίδια ευαισθησία όπως και σε άλλες περιπτώσεις.

2
Απλό το ερώτημα: Θεωρία της Εξέλιξης ή Θεωρία περί ύπαρξης Δημιουργού;
Όποιος θέλει ψηφίζει, και αν θέλει γράφει και το σκεπτικό (προαιρετικά φυσικά).

Η δική μου ψήφος είναι προφανής.

3
Η Κοινότητα του PDE / Η φωτογραφία της ημέρας
« στις: Μάιος 06, 2014, 11:22:05 μμ »
’νοιξα αυτό το θέμα για να βάζουμε αστείες, σατιρικές ή/και ενδιαφέρουσες φωτογραφίες/εικόνες ποικίλης ύλης (όχι απαραίτητα εκπαιδευτικές) που βρίσκουμε στο διαδίκτυο ή βγάλαμε οι ίδιοι.

Βάζω για αρχή κάτι επίκαιρο.. μιας και γεμίσαμε υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους, οπότε και η...



4
Η Κοινότητα του PDE / Εκκλησία και Εκπαίδευση
« στις: Νοέμβριος 15, 2013, 01:36:46 μμ »
Μήπως θέλουν και θεοκρατικό κράτος οι ντόπιοι "αγιατολάχ";

Παράθεση
Να έχει λόγο στα σχολικά βιβλία ζητά η Εκκλησία

Λόγο στα σχολικά βιβλία θέλει να έχει η Εκκλησία. Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος αποφάσισε χθες, Πέμπτη, να ζητήσει από το υπουργείο Παιδείας τη συμμετοχή εκπροσώπου της Εκκλησίας στην Επιτροπή Σύνταξης των σχολικών βιβλίων στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Όπως αναφέρουν Τα Νέα, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Εκκλησία ζητά να έχει λόγο στο περιεχόμενο των μαθητικών βιβλίων, αφού και στο παρελθόν η Ιερά Σύνοδος έχει διατυπώσει ενστάσεις και παράπονα.

Μάλιστα, οι παρατηρήσεις των ιεραρχών δεν αφορούσαν μόνο τα βιβλία των Θρησκευτικών αλλά και βιβλία της Ιστορίας ή των Νέων Ελληνικών.
Υπενθυμίζεται ότι τον Οκτώβριο του 2010 μερίδα μητροπολιτών που είχαν συμμετάσχει στην Ιεραρχία είχαν εντοπίσει «σημάδια αποχριστιανοποίησης» στα σχολικά βιβλία, τόσο στην Πρωτοβάθ΅ια, όσο και στη Δευτεροβάθ΅ια Εκπαίδευση.

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231273536

5
Σε αυτό το θέμα προτείνω να συζητήσουμε για το θέμα της μεταβατικής περιόδου στις προσλήψεις εκπαιδευτικών, πριν και μετά την εφαρμογή του νέου νόμου 3848/2010. Αν και θα ήταν χρήσιμη και μια συζήτηση για την αλλαγή αυτού του νόμου, αυτό θα μπορεί να γίνει σε άλλο θέμα, ώστε εδώ να επικεντρωθούμε στο τι μπορεί να γίνει με τη μεταβατική περίοδο, με δεδομένη την ισχύουσα νομοθεσία.

Παρακάτω θα αναφέρω κάποια βασικά σημεία ως αφετηρία για τη συζήτηση, με τελικό στόχο τη συνδιαμόρφωση μιας αντικειμενικής και σοβαρής πρότασης προς το υπουργείο για μια ρεαλιστική μεταβατική περίοδο, η οποία και θα λαμβάνει υπόψη τους κόπους χρόνων πολλών συναδέλφων και δεν θα θίγει το αίσθημα δικαίου.

Η πρότασή μου, για την ακρίβεια πρώτες σκέψεις (που φυσικά χωράει αλλαγές και βελτιώσεις), έχει ως εξής:

Πριν τη διεξαγωγή του νέου διαγωνισμού ΑΣΕΠ:
1) Στη μεταβατική περίοδο να συνεχίζουν να γίνονται διορισμοί με βάση το προηγούμενο πλαίσιο, δηλαδή 60% (επιτυχόντες τελευταίου ΑΣΕΠ) + 40% (από τον κλειδωμένο ενιαίο πίνακα διορισμών) + 24μηνίτες (μέχρι να εξαντληθούν οι πίνακες) + 30μηνο (όπου υπάρχει ακόμα).
2) Στο παραπάνω 40% να συμπεριλαμβάνονται ΜΟΝΟ όσοι έχουν προϋπηρεσία σε σχολεία του υπουργείου παιδείας και να μην προσμετράται καμία άλλη προϋπηρεσία.

Μετά τη διεξαγωγή του νέου διαγωνισμού ΑΣΕΠ:
1) Οι διορισμοί να γίνονται αποκλειστικά από το νέο ενιαίο πίνακα που θα προκύπτει, με ορισμένες πιθανές εξαιρέσεις που αναφέρονται παρακάτω.
2) Να συνεχιστούν οι διορισμοί της κατηγορίας 24μηνου (του κλειδωμένου πίνακα) σε όσες ειδικότητες δεν απορροφήθηκαν όλοι πριν τη διεξαγωγή του νέου διαγωνισμού ΑΣΕΠ, με ειδική ποσόστωση.
3) Να συνεχιστούν οι διορισμοί της κατηγορίας "40%" για 2-3 χρόνια με ειδική ποσόστωση, ώστε να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα όσοι έχουν μεγάλη προϋπηρεσία (παρ' όλο που προβλέπεται στο νόμο 3848/2010 η μοριοδότησή τους στον νέο ενιαίο πίνακα) με όρο να έχουν έστω μία επιτυχία σε οποιονδήποτε προηγούμενο διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
4) Όσοι διορισμοί γίνουν εκτός του νέου ενιαίου πίνακα (περιπτώσεις 2. και 3.), για ορισμένο χρονικό διάστημα, να μην υπερβαίνουν το 20%, ώστε οι διορισμοί από τον νέο ενιαίο πίνακα που θα προκύψει από τον νέο διαγωνισμό ΑΣΕΠ να είναι τουλάχιστον σε ποσοστό 80%.


Περιμένω σχόλια και προτάσεις.

Υ.Γ. Είναι δεδομένο ότι παράλληλα πρέπει να απαιτηθεί αυξανόμενος αριθμός διορισμών εκπαιδευτικών, ώστε να καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες και τα τεράστια κενά.

6
Διάβασα πριν λίγο το παρακάτω άρθρο για αλλαγές που προωθούν υπερσυντηρητικοί στο Τέξας των ΗΠΑ. Παραθέτω το σύνδεσμο και μερικά χαρακτηριστικά αποσπάσματα από το άρθρο:

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1137375&lngDtrID=245

"...
Τα νέα βιβλία θα έχουν μία έντονη θρησκευτική αντιμετώπιση πολλών ζητημάτων, σύμφωνα με τους επικριτές τους.
Για παράδειγμα, αναφέρει ο Guardian, θα περιοριστεί η αναφορά στον Τόμας Τζέφερσον που ζητούσε διαχωρισμό Κράτους και Εκκλησίας, θα απαλειφθούν οι αναφορές στο εμπόριο σκλάβων και θα τονιστούν οι «σημαντικές συνεισφορές» των ηγετών του Νότου κατά τη διάρκεια του Εμφυλίου Πολέμου.
Ακόμα παραμερίζεται η μελέτη των έργων του Ισαάκ Νιούτον υπέρ των αναφορών ης στην επιστημονική πρόοδο που προέκυψε από την πολεμική τεχνολογία. Όπως, τέλος, αναφέρει το δημοσίευμα, δικαιολογούνται εμμέσως και οι αντικομμουνιστικές διώξεις του Τζόσεφ Μακάρθι.
Η υπερσυντηρητική δικηγόρος Σίνθια Ντάνμπαρ που προωθεί τις αλλαγές έχει κατ’επανάληψη δηλώσει ότι τα σχολεία είναι αντισυνταγματικά, τυραννικά και ότι ρίχνουν τους μαθητές «μέσα στις φλόγες του εχθρού». "

Η επιστήμη και η πρόοδος είναι για αυτούς "φλόγες του εχθρού". Για όποιον έχει υπόψη του τι εστί συντηρητικοί κύκλοι στις ΗΠΑ, καταλαβαίνει καλά τι συμβαίνει εκεί. Και μη χειρότερα!

7
Από "Τα Νέα" (άρθρο του Χ.Κάτσικα):
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=4553170

"Βρετανία: Διετή πτυχία και περιορισμός θεωρητικών μαθημάτων

Τα πανεπιστήμια πρέπει να απομακρυνθούν από τα τριετούς διάρκειας πτυχιακά προγράμματα και να υιοθετήσουν διετή πτυχία, με στόχο τη μείωση των δημοσίων δαπανών για την παιδεία. Αυτά ανακοίνωσε η κυβέρνηση της Βρετανίας, μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων, δια στόματος του Υπουργού Επιχειρήσεων Πίτερ Μάντελσον. Μη βιαστείτε, ωστόσο, να ανατριχιάσετε πριν ακούσετε τη συνέχεια. Ο ίδιος Υπουργός δήλωσε ότι περικόπτει τον προϋπολογισμό για την εκπαίδευση κατά 533 εκατ. στερλίνες για το 2010-11 και ότι τα Πανεπιστήμια πρέπει να περιορίσουν τις θεωρητικές σπουδές όπως η φιλοσοφία ή η ιστορία τέχνης καθώς οι εργοδότες δεν τις έχουν ανάγκη!
Σε νέες δραστικές μειώσεις των δημοσίων επιχορηγήσεων στα Αγγλικά Πανεπιστήμια προχωράει η Βρετανική Κυβέρνηση. Αυτό ανακοίνωσε μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων ο  «μπλερικός» ως το κόκαλο, Υπουργός Επιχειρήσεων στην κυβέρνηση Μπράουν, Πίτερ Μάντελσον.
Παράλληλα, η βρετανική κυβέρνηση, για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης όπως ισχυρίζεται, προτείνει τη μείωση κατά ένα χρόνο στις πτυχιακές σπουδές προκειμένου τα πανεπιστήμια της Μεγάλης Βρετανίας να παραμείνουν στην κορυφή των προτιμήσεων των φοιτητών. "Τα πανεπιστήμια πρέπει να υιοθετήσουν διετούς διάρκειας πτυχία. Πρέπει να προβούμε σε μείωση των... δαπανών για την παιδεία", τόνισε ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης, την ίδια στιγμή που ο υπουργός Επιχειρήσεων Πίτερ Μάντελσον ανακοίνωνε την... περικοπή του προϋπολογισμού για την εκπαίδευση. “Τα κονδύλια δεν θα ξεπεράσουν τα 7,3 δισ. στερλίνες το 2010-11", υπογράμμισε ο Πίτερ Μάντελσον, προσθέτοντας ότι οι περισσότεροι φοιτητές δεν χρειάζεται να παρακολουθούν προγράμματα σπουδών που διαρκούν περισσότερο από δύο χρόνια και μάλιστα σε συγκεκριμένες ειδικότητες. "Η χώρα εξέρχεται σταδιακά από την κρίση και δεν έχουμε ανάγκη από σπουδές σε θεωρητικά μαθήματα, όπως η φιλοσοφία ή η ιστορία τέχνης", υπογράμμισε ο κ. Μάντελσον. Ο Βρετανός υπουργός ζήτησε από τις διοικήσεις των Πανεπιστημίων να εγκαταλείψουν το μοντέλο των προπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών τριετούς διάρκειας και να προχωρήσουν στη δημιουργία ταχύρρυθμων προγραμμάτων σπουδών διετούς διάρκειας και βεβαίως να αλλάξουν προσανατολισμό, ώστε να επικεντρωθούν σε ικανότητες και γνώσεις των φοιτητών που απαιτούνται από τους εργοδότες.
Οι περικοπές θα έχουν άμεσες επιπτώσεις στα δίδακτρα για τα οποία ξεκίνησε ήδη η σχετική συζήτηση και αναμένεται να αποφασιστεί, μετά τις εθνικές εκλογές που θα διενεργηθούν μέχρι το καλοκαίρι του 2010, ότι θα αυξηθούν σημαντικά από το επίπεδο των 3.225 στερλινών τον χρόνο.
Είναι φανερό και αυτό εκτιμούν όλα τα βρετανικά ΜΜΕ  ότι οι διοικήσεις των Πανεπιστημίων θα αναγκαστούν να προχωρήσουν άμεσα σε μείωση των δραστηριοτήτων τους, προκειμένου να μην καταρρεύσουν οικονομικά. Δεν είναι απίθανο μάλιστα να προχωρήσουν στη διακοπή της λειτουργίας τμημάτων, καθώς και προγραμμάτων σπουδών.
Οι περισσότερες διοικήσεις των Πανεπιστημίων επισημαίνουν ότι σε βάθος χρόνου οι επιπτώσεις θα είναι αρνητικές στην επιβίωση των ιδρυμάτων και  παράλληλα καθιστούν σαφές ότι άμεσα θα γίνουν ορατές αλλαγές, όπως αίθουσες με μεγαλύτερο αριθμό φοιτητών και λιγότερους καθηγητές, ενώ τα ταχύρρυθμα προγράμματα σπουδών θα οδηγήσουν σε μια φτηνιάρικη εκπαίδευση. "



Ήταν που ήταν με τις 3ετείς σχολές τους.. θα γίνουν ΙΕΚ τώρα, και η Ελλάδα θα συνεχίζει να αναγνωρίζει άραγε τέτοια "πτυχία"-κ..λόχαρτα;

8
Είδηση (από in.gr):

"Tο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαστήριο Ανθρωπινων Δικαιωμάτων (ΕΔΑΔ) καταδίκασε την Ιταλία για την ύπαρξη σταυρού στις σχολικές αίθουσες. Ο σταυρός κρίθηκε ότι είναι ενάντια στο δικαίωμα των γονέων να ανατρέφουν τα παιδιά τους σύμφωνα με τις πεποιθήσεις τους και στο δικαίωμα των μαθητών στην ελευθερία θρησκεύματος.
Eνάγουσα ήταν η Σόλιε Λάουτσι, μια Ιταλίδα από το Αμπανο Τέρμε. Τα παιδιά της, Ντατάικο και Σάμι Αλμπερτίν, ηλικίας 11 και 13 ετών αντίστοιχα, παρακολουθούσαν μαθήματα στο δημόσιο σχολείο της πόλης. Σε όλες τις τάξεις του σχολείου υπήρχε κρεμασμένος σταυρός. Η Λάουτσι έκρινε ότι η ύπαρξη σταυρού ήταν αντίθετη με το λαϊκό χαρακτήρα του Κράτους και του σχολείου..."
( http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1070725&lngDtrID=245 )

Με αφορμή την παράπανω είδηση, προτείνω να γίνει εδώ (αν δεν έχει γίνει ήδη παλιότερα, δεν βρήκα κάτι σχετικό πάντως) μια συζήτηση σχετικά με το αν πρέπει ή όχι στις αίθουσες των ελληνικών σχολείων να υπάρχουν θρησκευτικά σύμβολα (εικόνες, σταυροί κλπ.)

Ξεκινώντας, ας εκφράσω την προσωπική μου άποψη ότι δεν πρέπει να υπάρχουν θρησκευτικά σύμβολα σε σχολεία για δύο κυρίως λόγους: 1ον επειδή η θρησκευτικότητα είναι ζήτημα καθαρά προσωπικό και 2ον επειδή υποτίθεται έχουμε ανεξιθρησκεία( ; ).
Αυτά για αρχή.. περιμένω τις απόψεις σας (δεν έκρινα σκόπιμο να το κάνω θέμα ψηφοφορίας, ας ακουστούν καλύτερα οι απόψεις).



Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 263
Σύνολο: 272

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.152 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.