Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - syrrahm

Σελίδες: 1234 ... 144
15
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Μάρτιος 26, 2021, 08:17:29 μμ »
30 ακόμα και μετά τις παραιτήσεις;
Πριν από τις παραιτήσεις. Δεν ξέρω πόσες παραιτήσεις έγιναν.

16
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Μάρτιος 26, 2021, 08:00:52 μμ »
Η Δ. Αττική είχε πάνω από 30 εκπαιδευτικούς στη διάθεση, αλλά το -96 είναι μεγάλο νούμερο και δείχνει ότι θα χρειαστεί κόσμος.

17
Αυτό ισχύει κανονικά από πέρσι.
Ναι το βρήκα.
ΝΟΜΟΣ 4692-2020: "Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις" - ΦΕΚ A 111 - 12.06.2020

18
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Μάρτιος 24, 2021, 11:43:59 μμ »
Όχι, εκτός αν η ΔΔΕ βαφτίσει την απόσπαση "για τις ανάγκες της υπηρεσίας".
Ημουν 12 χρόνια στη διάθεση του πυσδε, χωρίς οργανική. Είχα ομως το δικαίωμα να κάνω αίτηση για μετάθεση.

19
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Μάρτιος 24, 2021, 11:32:47 μμ »
Μπορεί να ζητήσει οποιαδήποτε απόσπαση, αλλά θα οφείλει να ξεχρεώσει την οργανική του, αν π.χ. θελήσει να αιτηθεί βελτίωση.
Αν πάρει την απόσπαση εντός πυσδε, δεν ξεχρεώνει έτσι την οργανική;


Μετά από 12 χρόνια τα κατάφερα κι εγώ να έρθω κοντά στο σπίτι μου. Συγχαρητήρια κι από εμένα σε όσους πήραν τη μετάθεσή τους!

20
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Συγγραφέας vs αφηγητής
« στις: Δεκέμβριος 09, 2020, 01:55:36 μμ »
Καλησπέρα!
Μαθήτριά μου (Α Λυκείου) μού μετέφερε ότι ο καθηγητής Νέων Ελληνικών στο μάθημα (webex), αφού διάβασε το "Το μοιρολόι της φώκιας", ζήτησε από τα παιδιά να πουν αν υπάρχει συγγραφέας ή αφηγητής. Κι αφού κανείς δεν απάντησε, τους τόνισε ότι στο συγκεκριμένο έργο ΔΕΝ υπάρχει αφηγητής, αλλά μόνο συγγραφέας. Επίσης, αφού δεν υπάρχει αφηγητής, δε χρειάζεται να πουν κάτι για την εστίαση ή αν είναι ομοδιηγητικός ή εξωδιηγητικός.
Θα ήθελα, σας παρακαλώ θερμά, τα δικά σας σχόλια... Συμφωνείτε ή διαφωνείτε;
Μήπως ήταν "τέχνασμα" του καθηγητή, ώστε να προκαλέσει τη συμμετοχή των μαθητών; Έβλεπε δηλαδή ότι δεν απαντούσε κανείς στο ερώτημά του και σκέφτηκε αυτόν τον τρόπο, ώστε να δει αν θα αντιδράσουν; Στη συνέχεια βέβαια θα έπρεπε να τους το εξηγήσει.



21
Κι εγώ απάντησα χτες κατά τις 23:30. Καλή επιτυχία.

22
Συμφωνώ, με βεβαιότητα δεν μπορούμε.
Πάντως, το Liddell & Scott λέει για το συγγενές λοίσθος,ον ότι "πρέπει να είναι εκ της αυτής ρίζης εξ ης και το λοιπός".

23
Αν έχουμε μια φράση όπως τοῦ ἐμοῦ βίου, πώς αποφασίζουμε αν το ἐμοῦ είναι γενική της προσωπικής αντωνυμίας, άρα γενική κτητική, ή της κτητικής, άρα επιθετικός προσδιορισμός; Δεν νομίζω ότι μπορούν να βοηθήσουν τα οποιαδήποτε συμφραζόμενα.
Έχω την εντύπωση ότι η γενική της προσωπικής αντωνυμίας ακολουθεί το όνομα που προσδιορίζει και δεν έχει άρθρο. Δηλαδή, θα έπρεπε να είναι τοῦ βίου ἐμοῦ/μου για να είναι προσωπική.

24
"Η ταινία διαρκεί μία ώρα".  Αιτιατική του ποσού στο "διαρκεί".
"Η ταινία έχει διάρκεια μία ώρα". Αιτιατική του ποσού στο "διάρκεια". (πρβλ. έχει δέκα μέτρα ύψος)
"Η ταινία έχει διάρκεια μιας ώρας". Γενική της ιδιότητας στο "διάρκεια" (είναι σαν να λέει "ωριαία διάρκεια")
""κατά τη διάρκεια της συζήτησης …"  Γενική υποκειμενική στο "διάρκεια".


Τι σε προβληματίζει;
Η χρήση της γενικής "έχει διάρκεια + γενική" είναι σπάνια και είχα έναν προβληματισμό  σε σχέση με αυτό. Ευχαριστώ!

25
Λέμε "Η ταινία διαρκεί μία ώρα". Επίσης, "Η ταινία έχει διάρκεια μία ώρα".
Έχει κάποια βάση η χρήση της γενικής;  "Η ταινία έχει διάρκεια μιας ώρας".
Λέμε επίσης, "κατά τη διάρκεια της συζήτησης …" (διάρκεια + γενική).

26
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2019, 09:18:32 μμ »
...

27

Ότι έχουν προσφύγει πολλοί που λογικά θα είχαν διοριστεί αν δεν "έμπαιναν σφήνα" στις μονιμοποιήσεις αυτές οι ομάδες που γράφεις, συν οι πολύτεκνοι και μερικοί άλλοι ακόμη!

OK, πάντως κάποιοι από αυτούς που "μπήκαν σφήνα" θα είχαν διοριστεί σε παλαιότερους ασεπ, αν έπαιρνε 100% από ασεπ. Μπορεί να μην είναι οι περισσότεροι πάντως υπάρχουν.
Πέρα απ' αυτά οι προσφυγές καλώς έγιναν.

28
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα: Σύνταξη
« στις: Απρίλιος 29, 2017, 09:32:18 μμ »
Καλημέρα σε όλους!
Στο παράδειγμα "Δεν θυμάμαι να έχω ψωνίσει από αυτό το κατάστημα", η δευτερεύουσα είναι βουλητική ή ειδική;
Υπάρχουν και ειδικές με το "να", όταν το ρήμα εξάρτησης δηλώνει αμφιβολία.
Το παράδειγμα ισοδυναμεί με το "Θυμάμαι ότι δεν έχω ξαναψωνίσει από αυτό το κατάστημα", απλώς εκφράζει αμφιβολία.
Είναι ειδική (Τζάρτζανος).

Σελίδες: 1234 ... 144

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158539
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 497
Σύνολο: 515

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.