15
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021
« στις: Μάρτιος 26, 2021, 08:17:29 μμ »30 ακόμα και μετά τις παραιτήσεις;Πριν από τις παραιτήσεις. Δεν ξέρω πόσες παραιτήσεις έγιναν.
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 15
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021« στις: Μάρτιος 26, 2021, 08:17:29 μμ »30 ακόμα και μετά τις παραιτήσεις;Πριν από τις παραιτήσεις. Δεν ξέρω πόσες παραιτήσεις έγιναν. 16
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021« στις: Μάρτιος 26, 2021, 08:00:52 μμ »
Η Δ. Αττική είχε πάνω από 30 εκπαιδευτικούς στη διάθεση, αλλά το -96 είναι μεγάλο νούμερο και δείχνει ότι θα χρειαστεί κόσμος.
17
Σχολική ζώνη / Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ« στις: Μάρτιος 25, 2021, 09:58:47 πμ »Αυτό ισχύει κανονικά από πέρσι.Ναι το βρήκα. ΝΟΜΟΣ 4692-2020: "Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις" - ΦΕΚ A 111 - 12.06.2020 18
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021« στις: Μάρτιος 24, 2021, 11:43:59 μμ »Όχι, εκτός αν η ΔΔΕ βαφτίσει την απόσπαση "για τις ανάγκες της υπηρεσίας".Ημουν 12 χρόνια στη διάθεση του πυσδε, χωρίς οργανική. Είχα ομως το δικαίωμα να κάνω αίτηση για μετάθεση. 19
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021« στις: Μάρτιος 24, 2021, 11:32:47 μμ »Μπορεί να ζητήσει οποιαδήποτε απόσπαση, αλλά θα οφείλει να ξεχρεώσει την οργανική του, αν π.χ. θελήσει να αιτηθεί βελτίωση.Αν πάρει την απόσπαση εντός πυσδε, δεν ξεχρεώνει έτσι την οργανική; Μετά από 12 χρόνια τα κατάφερα κι εγώ να έρθω κοντά στο σπίτι μου. Συγχαρητήρια κι από εμένα σε όσους πήραν τη μετάθεσή τους! 20
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Συγγραφέας vs αφηγητής« στις: Δεκέμβριος 09, 2020, 01:55:36 μμ »Καλησπέρα!Μήπως ήταν "τέχνασμα" του καθηγητή, ώστε να προκαλέσει τη συμμετοχή των μαθητών; Έβλεπε δηλαδή ότι δεν απαντούσε κανείς στο ερώτημά του και σκέφτηκε αυτόν τον τρόπο, ώστε να δει αν θα αντιδράσουν; Στη συνέχεια βέβαια θα έπρεπε να τους το εξηγήσει. 21
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Ερωτηματολόγιο Διπλωματικής« στις: Ιούλιος 24, 2020, 09:19:39 πμ »
Κι εγώ απάντησα χτες κατά τις 23:30. Καλή επιτυχία.
22
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: ετυμολογία« στις: Μάιος 23, 2020, 12:15:06 πμ »
Συμφωνώ, με βεβαιότητα δεν μπορούμε.
Πάντως, το Liddell & Scott λέει για το συγγενές λοίσθος,ον ότι "πρέπει να είναι εκ της αυτής ρίζης εξ ης και το λοιπός". 23
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη« στις: Μάιος 10, 2020, 02:03:11 μμ »Αν έχουμε μια φράση όπως τοῦ ἐμοῦ βίου, πώς αποφασίζουμε αν το ἐμοῦ είναι γενική της προσωπικής αντωνυμίας, άρα γενική κτητική, ή της κτητικής, άρα επιθετικός προσδιορισμός; Δεν νομίζω ότι μπορούν να βοηθήσουν τα οποιαδήποτε συμφραζόμενα.Έχω την εντύπωση ότι η γενική της προσωπικής αντωνυμίας ακολουθεί το όνομα που προσδιορίζει και δεν έχει άρθρο. Δηλαδή, θα έπρεπε να είναι τοῦ βίου ἐμοῦ/μου για να είναι προσωπική. 24
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα: Σύνταξη« στις: Μάιος 10, 2020, 02:06:47 πμ »"Η ταινία διαρκεί μία ώρα". Αιτιατική του ποσού στο "διαρκεί".Η χρήση της γενικής "έχει διάρκεια + γενική" είναι σπάνια και είχα έναν προβληματισμό σε σχέση με αυτό. Ευχαριστώ! 25
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα: Σύνταξη« στις: Μάιος 10, 2020, 12:09:53 πμ »
Λέμε "Η ταινία διαρκεί μία ώρα". Επίσης, "Η ταινία έχει διάρκεια μία ώρα".
Έχει κάποια βάση η χρήση της γενικής; "Η ταινία έχει διάρκεια μιας ώρας". Λέμε επίσης, "κατά τη διάρκεια της συζήτησης …" (διάρκεια + γενική). 27
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Προσφυγή 36μηνιτών στο ΥΠΕΠΘ για διορισμό« στις: Ιούλιος 09, 2017, 07:34:12 μμ »OK, πάντως κάποιοι από αυτούς που "μπήκαν σφήνα" θα είχαν διοριστεί σε παλαιότερους ασεπ, αν έπαιρνε 100% από ασεπ. Μπορεί να μην είναι οι περισσότεροι πάντως υπάρχουν. Πέρα απ' αυτά οι προσφυγές καλώς έγιναν. 28
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα: Σύνταξη« στις: Απρίλιος 29, 2017, 09:32:18 μμ »Καλημέρα σε όλους!Είναι ειδική (Τζάρτζανος). |