Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - peltes29

Σελίδες: 1234
15
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Απ: ιδιωτικοι παιδικοι σταθμοι
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2011, 10:13:23 πμ »
Συνάδελφοι, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι ως μαμά και δεν ξέρω πού άλλου να το γράψω. Το φαγητό που προσφέρεται στους ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς σε τι ποσότητα είναι περίπου; Εννοώ, είναι επαρκές πχ το μεσημεριανό ή πρέπει να ταΐζουμε το μεσημέρι στο σπίτι το παιδάκι, έχει δεν έχει όρεξη; Ρωτάω, γιατί το δικό μου έρχεται κουρέλι και συνήθως θέλει να κοιμηθεί, ενώ εγώ το πιέζω να φάει κάτι. Ορθώς πράττω ή έχω γίνει χειρότερη... από τη μάνα μου; ;D

16
Η γιαγιά, συγχωρεμένη πια, όλο συμβουλές ήταν, σοφότατες ομολογώ. Αλλά, ούτως ή άλλως ξέρεις καμιά γιαγιά ή μαμά να μη μιλάει έτσι;  :D

Μη μου απαντήσεις περαιτέρω και κουράζεσαι τζάμπα, ξέρεις ποια θα είναι η μοίρα αυτών των μηνυμάτων. ;)

17
Πολύ σωστά. Και όταν θα πορευτούν με βάση τα τωρινά τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα, αλλα και όταν θα έρθει ένας άλλος υπουργός που θα θέλει να κάνει κι αυτός το κομμάτι του στην καμπούρα τους, τότε θα νιώσουν οξύτατο τον πέλεκυ της ματαίωσης και θα βιώσουν την ίδια απογοήτευση που αισθανόμαστε εμείς τώρα.

Και για να ελαφρύνω λίγο το κλίμα, πω πω, ρε Γιώτα, ανατρίχιασα. Άρχισα να μιλάω σαν τη γιαγιά μου.  :o
Γέρασα, λες, ή είναι απόρροια της παρατεταμένης... αδιοριστίας; :D

18
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2011, 12:49:30 πμ »
Με βάση τη θεωρία του βιβλίου, η ορθότητα αφορά τον παραγωγικό συλλογισμό. Επομένως, μια επαγωγή δε θα τη χαρακτηρίσεις ορθή, αλλά τέλεια ή ατελή. Ως προς τη μεταφορική αναλογία, αν θυμάμαι καλά, σχεδόν πάντα είναι ατελής.
Συμβουλή: δυστυχώς, το ΠΑΝΤΑ είναι ανύπαρκτος όρος για τα φιλολογικά μαθήματα. ;)

19
Εμένα; Εμένα το μόνο που μου εμπνέει να της κάνω είναι να της βάλω ένα μήλο στο στόμα και κετευθείαν στο φούρνο, με γαρνιτούρα την άλλη οχιά, τη Χριστοφιλοπούλου. Γιατί είμαι μέσα στο χορό. Ο πιτσιρικάς, όμως, που είναι αδαής και ακούει αξιοκρατίες, όλοι μέσω ΑΣΕΠ, ο εκπαιδευτικός τον Ιούνιο θα ξέρει σε ποιο σχολείο θα είναι και όλες αυτές τις ωραίες πομφόλυγες, εντυπωσιάζεται και λέει, να επιτέλους ένα άτομο που κλπ. Άλλωστε, ξέρεις πόσες φορές έχω ακούσει ατάκες του στιλ: ε, τι θέλετε και φωνάζετε, καλά τα λέει η γυναίκα.
Να μη συζητήσω δε ότι κανείς, πλην ημών, δε μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει 24μηνο, 60-40, ενιαίος πίνακας χ,ψ, με αποτέλεσμα να του λες εσύ τον πόνο σου και αυτός να σε κοιτάει σαν να του λες κινέζικα. Οπότε, στη συγκεκριμένη περίπτωση (των πιτσιρικάδων δηλαδή), η άγνοια... σώζει ζωές. Γιατί, Γιώτα μου, άλλο να ακούς και άλλο να βιώνεις. ;) :(

20
Η ελπίδα, δυστυχώς, επηρεάζει την κρίση.

21
Δες στη γραμματική, στις αρχικές σελίδες (δε θυμάμαι σε ποια, γιατί δεν την έχω εύκαιρη) γράφει για τις φύσει και θέσει μακρόχρονες συλλαβές.

22
Συμβουλή προς νέους συναδέλφους: η γιαγιά μου η συγχωρεμένη έλεγε εκεί που είσαι ήμουν και εδώ που είμαι θα 'ρθεις!  ;)
Lila_76, τι ακριβώς προσπαθείς να τους εξηγήσεις και απολογείσαι κιόλας, ότι ο ήλιος βγαίνει από την ανατολή;

Κι όμως.. η Γη γυρίζει (που έλεγε και ο Γαλιλαίος). Ο Ήλιος δεν βγαίνει από πουθένα, απλά η Γη περιστρέφεται (και) γύρω από τον εαυτό της, δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ότι "βγαίνει" ο Ήλιος από κάπου...  :D  :P

Σωστό κι αυτό το... επιστημονικό, αλλά, αν δεν το έχουν πει στην τηλεόραση δεν ισχύει! ;)

Και για να συνεχίσω επί του θέματος, θα ήθελα να ξεδιαλύνω τη διαφορά μας με τους νεότερους συναδέλφους. Όταν αυτοί βλέπουν τη Διαμαντοπούλου να μιλάει, την ακούν με προσοχή, αισθάνονται αυτό το ... πετάρισμα της ελπίδας στο στομάχι, γιατί την πιστεύουν και χαίρονται.
Όταν εμείς βλέπουμε τη Διαμαντοπούλου να μιλάει, αρχίζουμε το... στολισμό, αισθανόμαστε αυτό το ... πετάρισμα του επερχόμενου εγκεφαλικού και κλείνουμε την τηλεόραση. ;)

Και εγώ τις ξέρω, Λίλα μου, και εγώ τις ξέρω. :)

23
Συμβουλή προς νέους συναδέλφους: η γιαγιά μου η συγχωρεμένη έλεγε εκεί που είσαι ήμουν και εδώ που είμαι θα 'ρθεις!  ;)
Lila_76, τι ακριβώς προσπαθείς να τους εξηγήσεις και απολογείσαι κιόλας, ότι ο ήλιος βγαίνει από την ανατολή;

24
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Συλλογισμοί
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2011, 10:41:20 μμ »
Ειλικρινά, έχω μείνει άναυδη! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια.  :)
Δημήτρη, η πρακτικότητα, είναι απόρροια της προσπάθειας να δώσουμε σε αυτά τα έρρρμα τα παιδάκια να κατανοήσουν τις εμπνεύσεις και το ...εφετζιλίκι  αυτών των ανεκδιήγητων κυρίων που γράφουν τα βιβλία ή βάζουν τα θέματα. Και αναφέρω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Στο βιβλίο Έκφραση -Έκθεση της Γ, στη σελίδα 18, αναφέρει βοηθητικά στοιχεία για την αξιολόγηση του επαγωγικού συλλογισμού και αμέσως μετά ζητάει να αξιολογήσουν κάποια επιχειρήματα που αναπτύσσονται με επαγωγή. Αφού, λοιπόν, εσύ έχεις ματώσει, για να τους δώσεις να καταλάβουν ... τα ακαταλαβίστικα και υποτίθεται ότι με αυτά τα παραδείγματα θα κατανοήσουν τη θεωρία, έρχεται ως 1ο παράδειγμα το εξής:
Με βάση την εμπειρία μου, έχω σχηματίσει την άποψη ότι οι γυναίκες πολιτικοί υποστηρίζουν τα γυναικεία δικαιώματα. Πιστεύω, λοιπόν, ότι η υποψήφια που επέλεξα να ψηφίσω στις επόμενες εκλογές είναι πιθανόν να ακολουθήσει την ίδια πολιτική.
Πρόσεξε τώρα την απάντηση που δίνει το βιβλίο του καθηγητή: ΑΤΕΛΗΣ ΕΠΑΓΩΓΗ, αλλά ΕΠΙΤΡΕΠΤΗ ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ, γιατί δίνει πιθανολογικό χαρακτήρα! :o :o :o :o ::) ::) ::) Δηλαδή, η απόλυτη ακύρωση της θεωρίας που ανέφερε παραπάνω... και εσύ καλείσαι όλα αυτά να τα διδάξεις! >:(
... Για να μη θυμηθώ και τον άλλο ανεκδιήγητο συλλογισμό στις Πανελλαδικές του 2004! :-X

ΥΓ. Και πού να δεις πώς τους μαθαίνω τις πλάγιες πτώσεις ως επιρρηματικούς προσδιορισμούς!  ;D

25
Μωρέ, τώρα το μάθαμε, αλλά δυστυχώς είναι αργά. Πού να φανταστείς ότι θα γίνουν όλα αυτά με τους διορισμούς. Είναι αυτό που λέει η παροιμία αν ξαναγίνω νύφη, ξέρω να καμαρώσω.

26
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Συλλογισμοί
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2011, 11:50:32 μμ »
bania μου, για να μην παιδεύεσαι και να μην παιδεύεις τους μαθητές σου, να σου πω υπεύθυνα και χωρίς πλάκα ότι η διαφορά του αναλογικού συλλογισμού από τον επαγωγικό με αναλογία είναι ότι ο αναλογικός... δεν πέφτει ποτέ στις εξετάσεις! ;)

Συνάδελφοι thanphis και Δημήτρη, θα ήθελα να πω ότι μου άρεσαν πάρα πολύ οι αναλύσεις που κάνατε. ΑΛΛΑ, θα ήθελα να προσθέσω ότι μου άρεσαν, για να τις διαβάσω εγώ... για μένα και σε καμία περίπτωση για να αναφέρω όλα ή κάποια από αυτά στους μαθητές. Εννοώ ότι μιλάμε για ένα θέμα φύσει δυσνόητο και ασαφές, αφού προσπαθούμε να μπούμε στο κεφάλι του γράφοντος και να υποθέσουμε ποια ήταν η πορεία της σκέψης του. Και επειδή το όλο θέμα αφορά τα παιδιά μόνο στο πλαίσιο των εξετάσεων, καλό θα ήταν να μην τους κάνουμε τη ζωή δυσκολότερη, επειδή εμείς τυχαίνει να γνωρίζουμε κάποια πράγματα παραπάνω. Άλλωστε το σχολικό βιβλίο τα καταφέρνει περίφημα σε αυτό, να τους κάνει δηλαδή το κεφάλι αχταρμά. ;)

27
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Συλλογισμοί
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2011, 05:01:10 μμ »
Ναι. Εγώ, τουλάχιστον, έτσι απλά και... ταγάρικα το έχω μάθει και το δουλεύω τόσα χρόνια. Απλως, προσπάθησε να εντοπίζεις κάθε φορά ποιο είναι το συμπέρασμα. Κλασικό το παράδειγμα του βιβλίου " Ο Γιάννης είναι αναξιόπιστο πρόσωπο. Κλέβει στη Μονόπολη.", με το οποίο πάντα τα παιδιά μπερδεύονται. Βλέπεις την παγίδα; Πάλι προηγείται το γενικό συμπέρασμα.  ;)

28
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Συλλογισμοί
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2011, 04:53:57 μμ »
Να είσαι καλά. :)

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29997
  • Τελευταία: Nik Sid
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1038509
  • Σύνολο θεμάτων: 17763
  • Σε σύνδεση σήμερα: 428
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 305
Σύνολο: 307

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.