Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - peltes29

Σελίδες: 1234
1
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο: Κρατήσεις
« στις: Οκτώβριος 08, 2012, 10:53:39 πμ »
 ;D ;D
Του ζήτησαν, άραγε και τόκο; :P
...Ρε, τι κράτος είναι αυτό...

2
Άρα, τις ίδιες οδηγίες δίνουν μέσες άκρες όλοι οι σύμβουλοι.

3
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Οκτώβριος 08, 2012, 10:41:07 πμ »
Μπα, μη νομίζεις ότι και αυτό είναι πάντα πρακτικό. Μπορεί πχ να έχεις οικογένεια και μικρό σπίτι, οπότε να μη βολεύει.

4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Απορια για τους πινακες
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2011, 02:18:35 πμ »
Για τους έχοντες μηδενική προυπηρεσία η μόνη λύση είναι επιτυχία στον ΑΣΕΠ πλέον αλλιώς δεν υπάρχει καμία ελπίδα, αν και πολυ άδικο, δυστυχώς..

Το άδικο είναι σχετικός όρος. Είναι ανάλογο με τη μεριά και την κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι. Δηλαδή, αυτό που είναι άδικο για τους νεότερους, είναι, ίσως, δίκαιο για τους παλαιότερους. ;)

5
Για ποια κριτήρια ρε παιδιά μιλάτε; Eδώ το Υπουργείο έχει σκιστεί στις αποσπάσεις προκειμένου αν μπορεί να μειώσει στο εκάχιστο δυνατόν τους αναπληρωτές και θα κοιτλαξουν και κριτήρια;

Τι εννοείς, συνάδελφε; Πώς αλλιώς, δηλαδή, να κάνουν αυτές τις λίγες, έστω, τοποθετήσεις ???

6
Συγνώμη αν προσβάλλεσαι, αλλά ειλικρινά θεωρώ το να μην κάνει κάποιος μάθημα για τον οποιοδήποτε λόγο, λούφα, ξεκουραση, απαλλαγή απ το ζόρι της τάξης. Είτε αυτό λεγεται εργαστήριο, είτε γραμματειακή υποστήριξη, είτε εξαντλώ όλες τις άδειες, είτε έρχομαι τελευταίος και φεύγω πρώτος.

Ισοπέδωση. Ένα σχολείο για να λειτουργήσει δεν θέλει μόνο να γίνετε το μάθημα αλλά και άλλα "πράγματα" τα όποια αν δεν γίνουν δεν υπάρχει σχολείο για να γίνει μάθημα. Αλλά για να το καταλάβεις αυτό θέλει να έχεις και μια εμπειρία και να βιώσεις διάφορα. Προσωπικά λοιπόν το να κάτσω να ετοιμάσω ένα τόνο γραφειοκρατία μια ημέρα είναι πολύ ποιο δύσκολο από το να κάνω τις 3-4 ώρες μάθημα που έχω. Άρα σύμφωνα με την λογική σου ΛΟΥΦΑΡΩ όταν κάνω μάθημα.


Καλά, αυτό μην το συζητάς. 1000 φορές να έχεις... 7ωρο από το να κάνεις ΟΛΗ αυτή τη χαρτούρα του σχολείου.

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Συλλογισμοί
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2011, 02:05:09 πμ »
Πολύ σωστά, τα όσα γράφεις. Και φαντάσου ότι ακόμη και στο παράδειγμα από τις θετικές επιστήμες ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ να  έχουν ασάφεια! :o
Στο 7ο παράδειγμα της ίδιας άσκησης γράφει:
Το νερό βράζει. Σίγουρα λοιπόν η θερμοκρασία του ανέβηκε στους 100οC. Το βιβλιο του καθηγητή τη χαρακτηρίζει τέλεια επαγωγή (αίτιο αποτέλεσμα, συνθήκη αναγκαία και επαρκής), ενώ δεν είναι, αφού λείπει η συνθήκη ''και κανονικές συνθήκες ατμοσφαιρικής πίεσης", την οποία το ίδιο το βιβλίο στην προηγούμενη σελίδα αναφέρει στη θεωρία του αιτίου αποτελέσματος! :o

Γι΄αυτό σου λέω ότι πρέπει να πληρώνουν πολλές αμαρτίες αυτά τα παιδάκια ( και εμείς, φυσικά μαζί τους), για να πρέπει να μαθαίνουν και κυρίως να εξετάζονται σε τέτοια πράγματα. 

8
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: διδασκαλία αρχαία γ΄λυκειου
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2011, 01:45:18 πμ »
κι αυτο που με θλιβει περισσότερο είναι πως οι καθηγήτριες που ενθαρρύνουν την παπαγαλία είναι σχετικά νέες εκπαιδευτικοί. Τζάμπα όσα μαθαιναμε στα πανεπιστημια...

Θα συμφωνήσω, αλλά θα κάνω λίγο και το συνήγορο του διαβόλου. Οι οδηγίες που έρχονται στους βαθμολογητές τόσο στην εισαγωγή όσο και στην ιστορία είναι "από εδώ... ως εδώ" Μονάδες 2 κλπ. Δηλαδή, θέλουν αυτούσιο το κομμάτι. Υποθέτω, λοιπόν, ότι με βάση αυτό οι συνάδελφοι ενθαρρύνουν την παπαγαλία.

9
mathstavros, δεν ξέρω αν σε βοηθήσει στην απόφασή σου, αλλά θα σου καταθέσω τη δική μου παρ'ολίγον τραυματική εμπειρία.
Κληθήκαμε σε ένα νομό 10, αν θυμάμαι καλά αναπληρωτές. Με βάση τα μόρια ήμουν γύρω στη μέση, αλλά επέλεγα τελευταία λόγω κοινωνικών κριτηρίων. Δε μας έδωσαν κενά, αλλά δηλώσαμε τα σχολεία που επιθυμούσαμε, έτσι στα τυφλά. Μας τοποθέτησαν, παρουσιάζομαι στο σχολείο στον αγιασμό, γίνεται κατανομή, πάω την επόμενη μέρα και μου λένε, ξέρεις, αλλάζεις σχολείο και πας σε ΕΠΑΛ. Κάγκελο εγώ, ζητάω άδεια από το διευθυντή, πάω στον προϊστάμενο της ΔΔΕ και ρωτάω τι συμβαίνει και γιατί. Τι είχε γίνει; 1 τρίτεκνη, βύσμα του κε*@τά, επειδή το σχολείο που επέλεξε δεν έβγαλε τελικά κενό , έκανε ένσταση εναντίον της δικής μου τοποθέτησης ως τελευταίας. Οπότε, θα μου έπαιρνε τη θέση. Για καλή μου τύχη, η κοντέσσα, δεν ήθελε ΓΕΛ, αλλά ένα άλλο σχολείο. Έβαλε λοιπόν, ΤΕΡΑΣΤΙΟ πολιτικό μέσο και έδιωξαν τελικά τη συνάδελφο που είχαν τοποθετήσει εκεί και την πήγαν στα ΕΠΑΛ (της χρύσωσαν μάλιστα το χάπι μειώνοντάς της το ωράριο), πήγε η κοντέσσα στη θέση της και εγώ παρέμεινα στο σχολείο μου. Όλα αυτά στα γράφω, για να σου πω ότι η κάθε ΔΔΕ πράττει κατά το δοκούν και για να μην απορήσεις αν τελικά σου συμβεί κάτι αντίστοιχο.

10
Ρε παιδιά, μια ερώτηση, γιατί με ρώτησε ένας φίλος και δεν ήξερα να του απαντήσω, του υποσχέθηκα όμως ότι θα το ψάξω. Ενώ το παιδί του έπρεπε να πάει πχ στο 1ο Γυμνάσιο, υποχρεώθηκε, για να το πάει στο 2ο. Το δέχτηκαν, αλλά το παιδάκι, για λόγους που δεν μπορώ τώρα να αναφέρω, θέλει να πάει τελικά στο 1ο. Πήγε και στους 2 διευθυντές και του είπαν ότι δε γίνεται, γιατί είναι λέει παράνομο, παρά το γεγονός ότι το 1ο είναι δίπλα στο σπίτι του. Μπορεί να επικαλεστεί ή να κάνει κάτι;

11
Παιδιά, ας μην πέφτουμε και πάλι στην παγίδα της γενίκευσης  και της ισοπέδωσης. Έτυχε στο σχολείο που ήμουν πέρυσι ένας συνάδελφος να είναι αιρετός του ΠΥΣΔΕ. Εξαιρετικό παιδί και καθηγητής και προς τιμήν του, ενώ είχε τη δυνατότητα να μειώσει κι άλλο το ωράριό του, αρνήθηκε και παρέμεινε στην τάξη.

12
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Απ: ιδιωτικοι παιδικοι σταθμοι
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2011, 10:39:50 μμ »
Σε ευχαριστώ πολύ.

13
Στέλιο, αυτό το... ξεκούραστη, πολύ σωστή παρατήρηση.

14
Χρόνια σου πολλά, με υγεία πάνω από όλα. :)
Να εύχεσαι 1 κενό να καλυφθεί πρώτο πρώτο... αυτό του εγκεφάλου τους! ;)

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 372
Σύνολο: 376

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.