Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - belas

Σελίδες: 12345
43
Οικονομικά / Μισθολογικά αναπληρωτών μέσω ΕΣΠΑ
« στις: Δεκέμβριος 10, 2010, 03:23:11 μμ »
Ξέρει κανείς αν οι εκπαιδευτικοί που δουλεύουν στο ΕΣΠΑ και μετακινούνται σε σχολείο άλλου δήμου δικαιούνται τα σχετικα οδοιπορικά και το επίδομα διάθεσης;


44
Σχολικές Εορτές / Παρουσία σε σχολικές εορτές
« στις: Δεκέμβριος 10, 2010, 03:17:42 μμ »
Κάπου είχα διαβάσει ότι οι εκπαιδευτικοί που διατίθονται και σε άλλα σχολεία την ημέρα της σχολικής εορτής θα πρέπει να παρουσιάζονται στο σχολείο 1ης ανάθεσης... Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω πάλι την σχετική οδηγία.... Μπορεί κανείς να βοηθήσει;


45
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις στο εξωτερικό
« στις: Νοέμβριος 15, 2010, 06:06:15 μμ »
Εγώ ήμουν σε Λύκειο της Γερμανίας(τώρα επιστρέφω Ελλάδα)... ισχύουν ότι ακριβώς και στην Ελλάδα (γυμνάσια -λύκεια)..τα ίδια ωράρια,βιβλία,ύλη πανελλαδικών..

Θα ήταν ενδιαφέρον να μας πει πως ήταν το επίπεδο των παιδιών.....

46
Κάποια σχόλια στα όσα έχουν αναφερθεί στο νήμα:

1. (προσωπικό) φέτος μετακινούμαι 2 φορές την εβδομάδα (αυθημερόν) μεταξύ 2 σχολείων με απόσταση 30 (τριάντα) χλμ - Το ένα στο δήμο διαμονής μου. Τα σχολεία επικαλούνται ανελαστικότητα των προγραμμάτων λόγω ύπαρξης πολλών συναδέλφων που συμπληρώνουν ωράριο αλλού (Το ένα είναι ΕΠΑΛ) ή απλώς τεράστιου και δυσκίνητου συλλόγου (το άλλο είναι Μουσικό)
2. Με τις πρόσφατες συνταξιοδοτήσεις και μειώσεις προσλήψεων, η παρουσία σε περισσότερα του ενός σχολεία σε ορισμένες ειδικότητες είναι φέτος κανόνας και όχι εξαίρεση, για όλη την επικράτεια.
3. Η κατάρτιση του προγράμματος ΔΕΝ είναι θέμα διευθυντή ή προγραμματιστή. Είναι θέμα ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ. Πρέπει να καταλάβουμε ότι στο 99% των περιπτώσεων που "βολευτήκαμε", δεν έχουμε απέναντί μας την υπηρεσία την οποία ξεγελάσαμε, αλλά κάποιο συνάδελφο τον οποίο "βυσματώσαμε" Αν λοιπόν θεωρούμε δυσβάσταχτη τη μετακίνηση σε δύο σχολεία την ίδια μέρα ίσως θα πρέπει να αναζητηθεί ο συνάδελφος που έχει στο πρόγραμμα μόνο πρωί, χωρίς κενά ή "ελαφριά" Παρασκευή...

Σωστόοος.....!!!!!!!!!!!

47
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2010
« στις: Νοέμβριος 15, 2010, 05:56:17 μμ »
Συνάδελφοι καλημέρα.Γνωρίζει κάποιος να μου απαντήσει ένας εκπαιδευτικός αποσπασμένος σε Παν/μιο πόσες ώρες μάθημα την εβδομάδα κάνει?

Εξαρτάται από το αν στο Παν/μιο εκτελεί διοικητικό έργο ή εκπαιδευτικό. Αν κάνει διοικητικό τότε ακολουθεί το ωράριο των υπόλοιπων υπαλλήλων (π.χ. Γραμματεία 7.30 - 14.30.... λέω τώρα).... Αν κάνει εκπαιδευτικό έργο τότε είναι 16 διδακτικές + 9 διοικητικές (συνήθως ή τις περισσότερες φορές κάτι που μπορείς να κάνεις και στο σπίτι σου) ώρες  = 25 σύνολο.


48
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« στις: Νοέμβριος 10, 2010, 06:34:21 μμ »
Θα ήθελα να παραθέσω και εγώ κάτι για τα ολοήμερα σχολεία.....

Όλα αυτά που λένε για τα δήθεν θετικά του ολοήμερου σχολείου είναι προφάσεις εν αμαρτίαις.....

Πίσω από τα ολοήμερα σχολεία.... που σκοπός τους είναι να φτάσουν στο ωράριο 7 π.μ. - 5 μ.μ. κρύβεται ένα μεγάλο κόλπο......

Το όλο ξεκίνησε με το κίνημα των δήθεν ίσων δικαιωμάτων της γυναίκας με το οποίο κατάφεραν να βγάλουν την γυναίκα - μητέρα εκτός οικίας = έχουν τα παιδιά από μικρή ηλικία στο σχολείο (και άρα στα χέρια τους), .....μπορούν να τα μάθουν πως να σκέφτονται (= να μην σκέφτονται) και να τα προσανατολίσουν (= αποπροσανατολίσουν) προς όποια κατεύθυνση αυτοί θέλουν. Βασικά αφού τις περισσότερες ώρες θα είναι στο σχολείο αποχωρίζονται από τους γονείς τους και θα τους μάθουνε ότι το κράτος είναι οι γονείς του.... κοκ.

Αυτά δεν τα λέω εγώ.... δεν έχω τόση φαντασία..... δείτε το παρακάτω βιντεάκι και θα καταλάβετε

http://www.youtube.com/watch?v=FQ__E5Wz2Uk&feature=player_embedded

Είναι από το χρονικό σημείο 9:12 και μετά, αν και θα σας προέτρεπα να το δείτε όλο.....

Όλα όσα πάνε να περάσουνε σήμερα έχουνε ένα "πονηρό" σκοπό..... σιγά μην νοιάζονταν να πάει μπροστά η χώρα μας......

Σοφιστείες... Κυκλικοί συλλογισμοί που σε οδηγούν συνήθως σε λανθασμένα συμπεράσματα. Ποιος σου λέει ότι τα παιδιά όταν είναι στο σπίτι με τη μητέρα τους καθηλωμένα στην τηλεόραση ή στον Η/Υ δεν είναι πιο εύκολο να τους περάσουν αυτά που θέλουν, σε σχέση με όταν βρίσκονται σε ένα περιβάλλον δημιουργικής απασχόλησης, επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με άλλα παιδιά, με καθοδήγηση από μορφωμένους ανθρώπους όπως οι δάσκαλοι και οι καθηγητές; Ο καλύτερος τρόπος να δημιουργήσεις πολυδιάστατους ανθρώπους είναι να τους παρέχεις πολύπλευρη μόρφωση! Στερώντας τους την παιδεία είναι πιο εύκολο να τους κατευθύνεις...


Δεν είπε κανείς ότι φτάνει να κάθονται σπίτι.... είναι όμως η βάση.... δεν επεκτείνομαι για να μην βγω off topic μια και το θέμα είναι τα 800 πιλοτικά.

Για εξήγησε μου λίγο καλύτερα το "Σοφιστείες... Κυκλικοί συλλογισμοί που σε οδηγούν συνήθως σε λανθασμένα συμπεράσματα."

Εγώ δεν έβγαλα κανένα συμπέρασμα.... ο κύριος στο βίντεο μιλάει για τετελεσμένα γεγονότα...... αυτός είναι ο σκοπός τους..... αυτά λέγονταν πολύ πριν έρθει το ολοήμερο και επαληθέυτηκαν με την ίδρυση του μάλιστα και με κονδύλια της ΕΕ. 

"όταν βρίσκονται σε ένα περιβάλλον δημιουργικής απασχόλησης, επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με άλλα παιδιά, με καθοδήγηση από μορφωμένους ανθρώπους όπως οι δάσκαλοι και οι καθηγητές; Ο καλύτερος τρόπος να δημιουργήσεις πολυδιάστατους ανθρώπους είναι να τους παρέχεις πολύπλευρη μόρφωση! "

ναι όντως έτσι είναι..... αλλά που είναι το αυτό το περιβάλλον;.... (για να ξέρω και εγώ δηλαδή γιατί δεν το έχω συναντήσει μέχρι σήμερα.....)






49
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« στις: Νοέμβριος 08, 2010, 05:55:30 μμ »
Θα ήθελα να παραθέσω και εγώ κάτι για τα ολοήμερα σχολεία.....

Όλα αυτά που λένε για τα δήθεν θετικά του ολοήμερου σχολείου είναι προφάσεις εν αμαρτίαις.....

Πίσω από τα ολοήμερα σχολεία.... που σκοπός τους είναι να φτάσουν στο ωράριο 7 π.μ. - 5 μ.μ. κρύβεται ένα μεγάλο κόλπο......

Το όλο ξεκίνησε με το κίνημα των δήθεν ίσων δικαιωμάτων της γυναίκας με το οποίο κατάφεραν να βγάλουν την γυναίκα - μητέρα εκτός οικίας = έχουν τα παιδιά από μικρή ηλικία στο σχολείο (και άρα στα χέρια τους), .....μπορούν να τα μάθουν πως να σκέφτονται (= να μην σκέφτονται) και να τα προσανατολίσουν (= αποπροσανατολίσουν) προς όποια κατεύθυνση αυτοί θέλουν. Βασικά αφού τις περισσότερες ώρες θα είναι στο σχολείο αποχωρίζονται από τους γονείς τους και θα τους μάθουνε ότι το κράτος είναι οι γονείς του.... κοκ.

Αυτά δεν τα λέω εγώ.... δεν έχω τόση φαντασία..... δείτε το παρακάτω βιντεάκι και θα καταλάβετε

http://www.youtube.com/watch?v=FQ__E5Wz2Uk&feature=player_embedded

Είναι από το χρονικό σημείο 9:12 και μετά, αν και θα σας προέτρεπα να το δείτε όλο.....

Όλα όσα πάνε να περάσουνε σήμερα έχουνε ένα "πονηρό" σκοπό..... σιγά μην νοιάζονταν να πάει μπροστά η χώρα μας......

50
πάντως παλιότερα σε κοπέλα στη Λακωνία που δεν είχε αυτοκίνητο της είπαν ότι δεν τους αφορά και να παίρνει ταξί

Αυτό να μου το δώσουν εγγράφως.....
αν μου το πληρώνουν το ταξί πάω να συμπληρώσω όπου θέλουν.......

51
Απαράδεκτο.... και να φανταστεί κανείς ότι με τον Καλλικράτη θα καταργηθούνε οι μικροί Δήμοι με αποτέλεσμα να μην πληρώνεσαι ούτε διάθεση ούτε οδοιπορικά..... καλά κρασιά.... Πάντως για την δ/θμια γνωρίζω ότι πολλές φορές γίνονται λίγοτερες ώρες από ότι είναι το ωράριο του εκπαιδευτικού.... μόνο στην πρωτοβάθμια και για την μια ώρα ακόμη είναι ικανοί να σε στείλουν...... εμ, σε ξένη πλάτη......

52
Γνωρίζει κανείς αν μπορούνε να αναγκάσουνε εκπαιδευτικό να διδάσκει την ίδια ημέρα σε δύο σχολεία διαφορετικού δήμου (χλμ. απόσταση 7,5 km).
Το ωράριο του είναι 2η με 5η ώρα στο σχολείο διάθεσης και θέλουν να γυρίσει στο σχολείο τοποθέτησης για να κάνει την 7η ώρα (13.20 - 14.00).

Ευχαριστώ. 

53
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις στο εξωτερικό
« στις: Ιούλιος 25, 2010, 02:38:10 μμ »
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Ναι το γνωρίζω ότι οι αποσπασεις στο εξωτερικό κόπηκαν.

Και ας πούμε τα Μαθηματικά για παράδειγμα τα διδάσκεις στα Ελληνικά ή στην ξένη γλώσσα;
Δηλαδή τα παιδιά των ομογενών αντί για τα μαθηματικά που κάνουν οι συμμαθητές τους στην γλώσσα τους, αυτοί τα κάνουν παράλληλα στα Ελληνικά ακολουθώντας το ίδιο όμως πρόγραμμα σπουδών; ή κάνουν και μαθηματικά στα Αγγλικά και μαθηματικά έξτρα ώρες στα Ελληνικά; πως έχει η διαδικασία;

Στα αμιγός ελληνικά σχολεία διδάσκονται όλα τα μαθήματα στα ελληνικά και ως ξένη γλώσσα την γλώσσα της χώρας που βρίσκονται (π.χ. Γερμανικά στην Γερμανία).


54
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2010
« στις: Ιούλιος 25, 2010, 02:29:41 μμ »
Καλησπέρα παιδιά!
Ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Μεταξύ αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ και αυτές εντός ΠΥΣΠΕ, ποιες προηγούνται σε τοποθέτηση;
Ανήκω στην πρωτοβάθμια Δωδεκανήσου και έχω κάνει αίτηση για απόσπαση εντός (από Κω σε Ρόδο), και είδα σήμερα ότι η διεύθυνση καλεί τους αποσπασμένους από άλλα πυσπε να δηλώσουν σχολεία...
Ξέρει κανείς πως γίνεται η διαδικασία, θα προηγηθούν οι εκτός ή θα εξεταστούν πρώτα οι δικές μας επιλογές;
Έχω αγωνία γιατί δεν έχω κοινωνικά κριτήρια, και εαν προηγούνται αυτοί από άλλο ΠΥΣΠΕ τα βλεπω σκούρα....

Συνήθως κοιτάνε να τοποθετήσουν πρώτα αυτούς από άλλο ΠΥΣΠΕ..... αφού η εντός έχουν ήδη θέση. Τώρα αν το κάθε ΠΥΣΠΕ το χειρίζεται με τον ίδιο τρόπο αυτό δεν το γνωρίζω. Γιατί δεν παίρνεις ένα τηλ. στον υπέυθυνο του ΠΥΣΠΕ που ανήκεις;

55
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2010
« στις: Ιούλιος 20, 2010, 12:20:58 πμ »
Μπερδεύτηκα!!!
Πολλοί, όπως εγώ, κάνουν κάθε χρόνο αίτηση οριστικής τοποθέτησης και τελικώς τοποθετούνται προσωρινά σε σχολείο που τις περισσότερες φορές είναι διαφορετικό κάθε χρόνο. Ευρίσκονται όπως λέμε σε διάθεση ΠΥΣΔΕ.
Εγώ ήμουν λοιπόν στη διάθεση ΠΥΣΔΕ μίας περιοχής για κάποια χρόνια - κάθε χρονιά σε άλλο σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης - και κάνω αίτηση απόσπασης σε γραφείο φέτος για το 2010-2011.
Αν πάρω την απόσπαση αυτή, θεμελιώνω δικαίωμα μετάθεσης δεδομένου ότι έχω υπηρετήσει τις προηγούμενες χρονιές την "οργανική" μου (στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, αλλά κάθε χρόνο σε άλλο σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης) ή μήπως αν για το 2010-2011 τοποθετηθώ και πάλι προσωρινά σε κάποιο άλλο (ή και κάποιο από τα ίδια) σχολεία, θεωρηθεί ότι δεν έκανα την "οργανική" λόγω απόσπασης;;;
Διάθεση ΠΥΣΔΕ θεωρούνταν ως τώρα εικονική οργανική (μη υπαιτιότητα εκπαιδευτικού) για τη διαδικασία των μεταθέσεων. Από εδώ και στο εξής συνδέεται αυτή η εικονική οργανική με συγκεκριμένη σχολική μονάδα;
Δε νομίζω, μάλλον θεμελιώνεται δικαίωμα ακόμα και κατόπιν απόσπασης, δεδομένου ότι οι προγενέστερες διαθέσεις ΠΥΣΔΕ (αν και σε διαφορετικές σχολικές μονάδες) έχουν ήδη "ξεχρεώσει" την εικονική οργανική...
Καλά τα λέω;;;

Νομίζω αυτά ισχύουν ακόμα.
Η αλλαγή γίνεται ,όταν αλλάζεις νομό με μετάθεση και δεν ξεχρεώνεις την οργανική σου με απόσπαση σε γραφείο.
Αν μείνεις έστω στη διάθεση και υπηρετήσεις σε λειτουργικό κενό,τότε θεμελιώνεις δικαίωμα μετάθεσης.

Έτσι έχουν τα πράγματα

56
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2010
« στις: Ιούλιος 20, 2010, 12:19:19 πμ »
τι γινεται οταν εισαι τριτεκνος, εχεις λογους υγειας συζυγου,παιρνεις αποσπαση ή βαζεις και τοβυσματακι σου?
μπορει καποιος να μου απαντησει για την τριτεκνια-αποσπαση?
γιατι περυσι με 2 τεκνα και λογος υγειας συζυγου δεν πηρα αποσπαση!επρεπε να κανω ενσταση,να κατεβω υπουργειο,και να βαλω και βυσμα!
ενω ελευθεροι και αλλοι με 1 παιδι (και βυσμα) πηραν αποσπαση,για πια αξιοκρατια μιλαμε!!!!
καλησπερα να ρωτησω κατι μηπως γνωριζεις απο την εμπειρία σου:είμαι μόνιμη ψυχολόγος σε ειδικό σχολείο και ζητώ απόσπαση σε σχολείο ειδικής αγωγής στο νησί που εργάζεται ο αντρας μου ως εκπαιδευτικός: υπάρχουν σχολεία ειδικής αγωγής με αναπληρωτή και ωρομισθιο ψυχολόγο. δεν εμφανίζεται οργανικό κενό και το λειτουργικό κενό απευθυνεται σε αναπληρωτές απ'ότι κατάλαβα. τι γίνεται σ'αυτή την περίπτωση;

Το λειτουργικό κενό ΔΕΝ απευθύνεται σε αναπληρωτές. Πρώτα τοποθετούνται οι ΜΟΝΙΜΟΙ με αίτηση τους και ΜΕΤΑ οι αναπληρωτές κτλ. Σε νορμάλ καταστάσεις εξετάζουν τι κενά υπάρχουν στις περιοχές που ζητείται απόσπαση. Όχι μόνο οργανικά κενά (γιατί αυτά αποτελούν σε νορμάλ καταστάσεις αιτία μετάθεσης, εκτός και αν δεν ζήτησε κανείς και περίσσευσαν) αλλά (κυρίως πιστεύω) λειτουργικά κενά. Οπότε αν πάρεις απόσπαση δικαιούσαι την θέση ΠΡΙΝ από Αναπληρωτές και Ωρομίσθιους.

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30374
  • Τελευταία: nokasg
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1063712
  • Σύνολο θεμάτων: 18027
  • Σε σύνδεση σήμερα: 586
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 33
Επισκέπτες: 511
Σύνολο: 544

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.