0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ο κλάδος των φιλολόγων να χωριστεί ανάλογα με το τι έχει τελειώσει ο καθένας. Και αυτό για να διδάσκουμε πιο σωστά ο καθένας το αντικείμενο του. Και αντι ο φιλόλογος να έχει 8 και 10 αντικείμενα, να έχει 1 ή 2.
Το θέμα στο συγκεκριμένο ποστ του φόρουμ ΔΕΝ είναι τα βασικά προβλήματα της εκπαιδευσης, ούτε οι απεργιες, ούτε ο τρόπος διορισμών κάποιων. το λόμπυ των φιλολόγων είναι.
προσωπικά, χέστ@κα για τα φιλολογικά μαθήματα - δεν με εμπνέει ως εκπαιδευτικό να κυνηγάω την ύλη και σα ρομποτάκι να πρέπει να δίνω αναφορά στο υπουργείο κάθε μήνα για το σε ποιά σελίδα βρίσκομαι
Έχουν καμιά πιθανότητα αυτοί απ΄το ΕΑΠ να περάσουν το ΑΣΕΠ και να δουλέψουν ως φιλόλογοι;
Και η Αντιγόνη της
ετσι μπραβο !!! συνεχιστε...τα λυσαμε ολα και τωρα σφαζομαστε και μετακυ μας....αααα ρε βρεγμενη σανιδα!!
Χαίρομαι , τότε, που όταν κάναμε Αντιγόνη στο σχολείο, η φιλολόγος μας την αντιμετώπιζε σαν "κάμπο" καλολογικών στοιχείων, συντακτικού και γραμματικής και ποτέ δεν αντιμετώπισε το κείμενο σφαιρικά, μήπως και καταλάβουμε τί έλεγε. Δεν την κακοκαρδίζω, Αυτό της έιχαν διδάξει να κάνει, αυτό έκανε. Αλλά τα θεατρικά κείμενα δεν έιναι μόνο αυτό. Και όταν αντιμετωπίζονται τόσο μονόπλευρα, χάνουν την ουσία τους και τον λόγο ύπαρξής τους. Και στην τελική, υπάρχουν τόσα άλλα αρχαία ελληνικά κέιμενα για συντακτική, γραμματική και καλολογική ανάλυση, δεν υπάρχει λόγος να καταστρέφουμε τα θεατρικά κείμενα με αυτόν τρόπο. Ας μην αναλυθεί έτσι άλλα ας δωσουμε στους μαθητές να λκαταλάβουν τί στα κομμάτια λέει και γιατί γραφτηκε. Αφήστε το θέατρικό κείμενο να ανθίσει και μην το καταντάτε παπαγαλία. Το θεατρικό κείμενο έχει έναν ιδιαίτερο τρόπο γραφής και δεν αναλύεται με αυτόν τον τρόπο αν πραγματικά θέλουμε να καταλάβουν οι μαθητές μας περι τίνος πρόκειται. Διαφορετικά , γίνεται ένας ακόμας βραχνάς (και μάλιστα πιο δύσκολος απο τα υπόλοιπα κέιμενα λόγω είδους ) στην πλάτη του μαθητή που δεν έχει καταλάβει γρι απο το κειμενο της Αντιγόνης. Και αυτο δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει, γιατι όλοι περάσαμε απο το ελληνικό σχολείο. Εκτός κι αν πιστεύει , οτι το μόνο ενδιαφέρον σε έναν θεατρικό κείμενο είναι η συντακτική, γραμματική και καλολογική ανάλυση. Τότε πάω πάσο. Άρα Ιωάννη μήπως κάνεις και λιγο πλάκα ? Κια κυρίως, μήπως το υπουργείο μας κάνει εδώ και πολλά χρόνια πλάκα ?Δεν γίνεται στην χώρα που γέννησε το θέατρο, το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων να ακούει θεάτρο και να τρέχει μακριά. Μήπως , οφείλετε και σε ένα μεγάλο μέρος στο σχολείο , στον τρόπο που το διδάχτηκε και στον βραχνά που λέγαμε πιο πάνω ? Λέω , τώρα...
Συγγνώμη αλλά ξέχασα κάτι.Κατά την ταπεινή μαυ άποψη οι φοιτητές του ΕΑΠ θα πρέπει να πιέσουν τους υπεύθυνους για τη διαμόρφωση του προγράμματος σπουδών ώστε να εισαχθούν μαθήματα παιδαγωγικών. Τα παιδαγωγικά είναι κατά τη γνώμη μου απαραίτητα για κάποιον που θα διδάξει γιατί του δίνουν τις θεωρητικές και τις πρακτικές γνώσεις για να οργανώσει το μάθημα και να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες που θα προκύψουν στην τάξη, όπως απειθαρχία και έλλειψη συγκέντρωσης από τους μαθητές. Επίσης θα του δώσουν τις γνώσεις να καταλάβει αν κάποιος μαθητής αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία και πώς να τον χειριστεί. Είναι απαραίτητο να γνωρίζει ένας εκπαιδευτικός όρους όπως αφόρμηση και βιωματικότητα για να μπορέσει να φτίαξει ένα πλάνο μαθήματος. Αυτά είναι προαπαιτούμενα και στην ιδιωτική εκπαίδευση.Ακόμα και οι θετικές σχολές όπως το μαθηματικό και το φυσικό έχουν μαθήματα παιδαγωγικών στο πρόγραμμα σπουδών τους. Η μη εισαγωγή τους στο πρόγραμμα του ΕΑΠ δίνει λαβές για τον αποκλεισμό των πτυχιούχων από την εκπαίδευση και αυτό σίγουρα το γνωρίζουν αυτοί που διαμορφώνουν τα προγράμματα σπουδών. Γιατί να μην βάλουν λοιπόν και παιδαγωγικά μαθήματα ώστε να είναι οι απόφοιτοι θεωρητικά οπλισμένοι με τα απαραίτητα εργαλεία για να μπουν σε μία τάξη και να διδάξουν;