*

Αποστολέας Θέμα: Πώς γράψατε; - ΠΕ60  (Αναγνώστηκε 27614 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #154 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 10:31:37 πμ »
καλημέρα! μερες μετα απο το ασεπ..διαβάζω τα μην σας..απλά τα διαβάζω,..δεν είχα το κουράγιο ουτε τη ψυχική αντοχή να γράψω οτιδήποτε :( μεχρι κ σήμερα ξυπνησα σκεφτόμενη ολ'αυτά που ξέχασα να γράψω,,,,αυτά που εγραψα κ το τρόπο που τα παρουσίασα...
 έβαλα κ γω την υδρόγειο --αυτοφωτιζόμενη ;D- αλλα οχι σα πειραμα....ηταν η αφόρμηση μου..τα παιδιά την ειδαν...ενθουσιάστηκαν, τη περιεργάστηκαν..ρωτουσαν...καναν υποθέσεις για το τι μπορει να δείχνει ο φωτισμός :(
μετά με κάποιο τροπο που δε θυμάμαι έκανα συνδεση με ενα παραμυθι που είχε θεμα τη μερα κ τη νυχτα...τα παιδια παλι ενθουσιάστηκαν, αποφάσισαν να το δραματοποιήσουν,, να το επενδυσουν με ηχους που τους αποτυπωσαν με δικο τους τρόπο για να μη τους ξεχάσουν...εγραψαν κ πρόσκληση στους γονείς για να το παρακολουθήσουν ( ολα σε ανομοιογενείς ομάδες)
 πουθενά σχεδόν κ απ'οσο θυμάμαι δεν έκανα ξεκάθαρη αναφορά στα αλλόγλωσσα παιδιά :'(

 στο 2ο θεμα  δεν έγραψα τα βασικά χαρακτηριστικα..αλλα σε μορφη εκθεσης αναφερθηκα στις βασικές αρχές που διέπουν το δεππς..κ εκει ομως ξεχασα πράγματα :'( στη κριτική θεώρηση που εκανα θυμάμαι μονο μια φράση που εγραψα στο τελος " το δεππς ειναι μια αισιόδοξη εσωτερική μεταρρύθμιση που ηταν αναγκαία για το ελλ. νηπ/γειο....μπλα..μπλα..κ δείχνει το δρόμο προς μια κοινωνία ανθρώπων υπεύθυνων κ δημιουργικων..μια κοινωνια οπου ι η δια βιου μαθηση ειναι το ζητουμενο κ ο σεβασμος κ η αλληλοαποδοχη ειναι ο κανόνας"
 μπορώ με σιγουρια να πω λοιπον οτι εγραψα : ασυναρτησίες με δομη
anyway ..what is done is done
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:22:20 »

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #155 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 10:38:36 πμ »
ασυναρτησίες με δομη
;D ;DΤέλειο ;D ;D ;D ;D. Νομίζω ότι κάτι τέτοιο χρειάζονται, διότι πολύ δύσκολα μπορεί κάποιος να θυμηθεί όλα όσα αναφέρονται στις ψύχραιμες και με ανοιχτά βιβλία απαντήσεις των φροντιστηρίων  ;) ;) ;) ;)
Θα ήθελα πολύ να είχε γράψει κάποια ότι το πρόγραμμα αυτό δεν έχει αξιολογηθεί από κανέναν, δεν έχει σταθμιστεί στα ελληνικά δεδομένα και δεν έχουν γίνει διορθώσεις, όπως στα προγράμματα των άλλων βαθμίδων, όπως επίσης ότι καλό είναι να συμμετέχουν και οι εκπαιδευτικοί στην κατάρτιση των προγραμμάτων έστω αξιολογώντας τα και ανατροφοδοτώντας τους ιθύνοντες. Γιατί η κριτική πρέπει να περιλαμβάνει και τα αρνητικά σημεία, όχι μόνο να ευλογούμε τα γένια μας. Αλλά όταν η κριτική έχει σαν αποτέλεσμα το διορισμό ή μη, πού να τολμήσεις να ξεσπαθώσεις. ( >:( >:( Πάλι τα πήρα η τρελή) Εδώ δεν έχουν μιλήσει άλλοι κι άλλοι που υποτίθεται ότι το κατέχουν το σπορ, εμείς θα πάρουμε θέση. :-X :-X

ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #156 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 12:08:28 μμ »
+++ φωνω---->>>δύσκολα μπορεί κάποιος να θυμηθεί όλα όσα αναφέρονται στις ψύχραιμες και με ανοιχτά βιβλία απαντήσεις των φροντιστηρίων

εμενα δεν μου φαινονται ασυναρτησιες και για 1η φορα που εδινες ηταν πολυ καλα ;) jaquelinaki  :D
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος valitsaki10

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #157 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 01:27:00 μμ »
Σ'ευχαριστώ titi μου... ;) Κ σε σένα εύχομαι ο,τι καλύτερο.. :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:22:20 »

Αποσυνδεδεμένος libra

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 445
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #158 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 05:21:29 μμ »
Λοιπόν Pipini μου έχουμε γράψει ακριβώς την ίδια δραστηριότητα με το κινητικό παιχνίδι, απ το ίδιο βιβλιο με τις δραστηριότητες για φυσικες επιστημες φαντάζομαι... μόνο που εγώ εγραψα  σύντομα σαν προιδεασμό για το παιχνίδι και την δραστηριότητα με την  υδρόγειο και το φακό!!! Είπα και γω....μόνο  εγώ ετυχε να το γράψω αυτό τελικά....?!!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 06, 2009, 08:03:38 μμ από libra »
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος valitsaki10

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #159 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 10:21:30 μμ »
Ax ωραία// ;) Να σου πω την αλήθεια,την είχαμε συζητήσει στο φροντιστήριο που πήγαινα.. 8) Ευτυχώς..
Καλά αποτελέσματα κ σε σένα καλή μου..

Αποσυνδεδεμένος aggeliki22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση - Π60
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #160 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 11:32:04 μμ »

 ;D ;DΤέλειο ;D ;D ;D ;D. Νομίζω ότι κάτι τέτοιο χρειάζονται, διότι πολύ δύσκολα μπορεί κάποιος να θυμηθεί όλα όσα αναφέρονται στις ψύχραιμες και με ανοιχτά βιβλία απαντήσεις των φροντιστηρίων  ;) ;) ;) ;)
Θα ήθελα πολύ να είχε γράψει κάποια ότι το πρόγραμμα αυτό δεν έχει αξιολογηθεί από κανέναν, δεν έχει σταθμιστεί στα ελληνικά δεδομένα και δεν έχουν γίνει διορθώσεις, όπως στα προγράμματα των άλλων βαθμίδων, όπως επίσης ότι καλό είναι να συμμετέχουν και οι εκπαιδευτικοί στην κατάρτιση των προγραμμάτων έστω αξιολογώντας τα και ανατροφοδοτώντας τους ιθύνοντες. Γιατί η κριτική πρέπει να περιλαμβάνει και τα αρνητικά σημεία, όχι μόνο να ευλογούμε τα γένια μας. Αλλά όταν η κριτική έχει σαν αποτέλεσμα το διορισμό ή μη, πού να τολμήσεις να ξεσπαθώσεις. ( >:( >:( Πάλι τα πήρα η τρελή) Εδώ δεν έχουν μιλήσει άλλοι κι άλλοι που υποτίθεται ότι το κατέχουν το σπορ, εμείς θα πάρουμε θέση. :-X :-X



++++ Κι εγώ σκέφτηκα να κάνω και αρνητική βαθμολόγηση, (για να μην πω μόνο αρνητική) αλλά δεν τόλμησα τελικά! Δυστυχώς!, τώρα που το σκέφτομαι, γιατί τουλάχιστον θα τα΄χα βγάλει απο μέσα μου. Όταν δεν έχεις καταλήξει στο τι είναι διαθεματικότητα, μη μου ζητάς να στην κρίνω κιόλας! Αλλά πότε οι ερωτήσεις κρίσεως ήταν πραγματικά κρίσεως εδώ(σε όλων των ειδών τις εξετάσεις μας);;  >:( >:( :-X
it's better to die upon your feet than to live upon your knees

Αποσυνδεδεμένος libra

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 445
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #161 στις: Φεβρουάριος 06, 2009, 11:58:52 μμ »
pipini Ευτυχως δεν λες τιποτα...δεν χρειαστηκε να πολυσκεφτούμε τι να γράψουμε και ο σημαντικότερος λόγος που την επέλεξα είναι πως μ αρέσει να δουλεύω πολύ με παιχνίδια!! Καλή επιτυχία συνδραστηριότισσα!!! Σε όλους την εύχομαι απλά τώρα συμπάσχουμε με το πιπίνι γιατί ελπίζουμε...Να αρέσει στους βαθμολογητές το παιχνίδι μας!!!!!                                                                             Oσον αφορά την αρνητική κριτική, εγώ ανέφερα πως αν της εκπ/κού η αντίλληψη δεν συνάδει με το πνεύμα του νέου αναλυτικού, δεν  μεριμνήσει η πολιτεία να ενισχύσει ηθικά και υλικοτεχνικά το νηπιαγωγείο τότε δεν μπορούν να εκτελεστούν οι καινοτόμες δράσεις του. Δηλαδή με λίγα λογια εγραψα πως καλα τα σκέφτηκαν και τα γράψανε στο ΔΕΠΠΣ αλλά η επιτυχία του κρίνεται απ όσους εμπλέκονται γενικά στην εκπ/κη διαδικασία...
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος sonias

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 164
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #162 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 05:44:17 μμ »
καλησπέρα σε όλες/όλους,
αρχικά πίστευα ότι είχα γράψει καλά και σιγά σιγά συνειδητοπιώ ότι έχω κάνει πολλά λάθη υπό την πίεση του χρόνου και του άγχους
στο ΔΕΠΠΣ δεν έγραψα κατι αρνητικό έβαλα μάλιστα στα θετικά την πιλοτική εφαρμογή του έτσι ώστε να ληφθούν υπόψη οι γνώμες όλων των εμπλεκομένων (γονείς εκπαιδευτικοί κτλ)...δεν ξερω αν είναι μεγαλη πατάτα αυτό που έγραψα...
στα πολλαπλής τουλάχιστον 10 λάθη
στη δραστηριότητα έκανα τα εξής :
έβαλα μαθησιακές επιδιώξεις (ΠΟΛΛΕΣ) από κάθε περιοχή και μετά τις σύνδεσα με την παρακατω δραστηριότητα
αφόρμηση : ανάγνωση βιβλίου
τα παιδιά με την νηπιαγωγό φτιάχνουν κύκλο με κιμωλία
 παιδιά στο κέντρο με φακούς = ήλιος
 παιδιά αγκαλιά κουβάρι ακολοθούν την πορεία του κύκλου = γη
 παιδιά αναπαράγουν την κίνηση σε χαρτί με μοτίβο (μέρα τετράγωνο νύχτα
 κύκλος)
 παιδιά βιντεοσκοπούν
αυτή ήταν η κεντρική ιδέα
τώρα το πώς το ανέπτυξα και το τι θα καταλάβει ο διορθωτής ...
πως σας φαίνεται? ειλικρινά όμως....

Αποσυνδεδεμένος libra

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 445
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #163 στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 07:21:10 μμ »
Αυτό που λες για την πιλοτική εφαρμογή το έχω διαβάσει μόνο για το αναλυτικό του '89 και ότι έγινε το 86'-87'  ???,αν το έχεις διαβάσει όμως εσύ ότι ισχύει και για το ΔΕΠΠΣ δεν θα είναι "πατάτα"  καθόλου θα είναι απλά ένα ακόμα στοιχείο του ΔΕΠΠΣ.      Όσο για την δραστηριότητα δεν φαίνεται εδώ ιδιαίτερα η ανάπτυξη της αλλά είναι ένα θέμα διαφορετικό, γεγονός που θεωρώ πως είναι καλό στοιχείο για την βαθμολόγηση της. Πάντως πρέπει να σκεφτόμαστε πως ότι θέμα και να έχουμε χρησιμοποιήσει για την δραστηριότητα το θέμα είναι το πώς το αναπτύξαμε...Μπορεί να έχεις ενα καλό θέμα και να το σκοτώσεις και να κάνεις κάτι αυτοσχέδιο που το θεωρείς κουτό και να το απογειώσεις!!!
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #164 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 05:26:16 μμ »
καλησπέρα σε όλες/όλους,
αρχικά πίστευα ότι είχα γράψει καλά και σιγά σιγά συνειδητοπιώ ότι έχω κάνει πολλά λάθη υπό την πίεση του χρόνου και του άγχους
στο ΔΕΠΠΣ δεν έγραψα κατι αρνητικό έβαλα μάλιστα στα θετικά την πιλοτική εφαρμογή του έτσι ώστε να ληφθούν υπόψη οι γνώμες όλων των εμπλεκομένων (γονείς εκπαιδευτικοί κτλ)...δεν ξερω αν είναι μεγαλη πατάτα αυτό που έγραψα...
στα πολλαπλής τουλάχιστον 10 λάθη
στη δραστηριότητα έκανα τα εξής :
έβαλα μαθησιακές επιδιώξεις (ΠΟΛΛΕΣ) από κάθε περιοχή και μετά τις σύνδεσα με την παρακατω δραστηριότητα
αφόρμηση : ανάγνωση βιβλίου
τα παιδιά με την νηπιαγωγό φτιάχνουν κύκλο με κιμωλία
 παιδιά στο κέντρο με φακούς = ήλιος
 παιδιά αγκαλιά κουβάρι ακολοθούν την πορεία του κύκλου = γη
 παιδιά αναπαράγουν την κίνηση σε χαρτί με μοτίβο (μέρα τετράγωνο νύχτα
 κύκλος)
 παιδιά βιντεοσκοπούν
αυτή ήταν η κεντρική ιδέα
τώρα το πώς το ανέπτυξα και το τι θα καταλάβει ο διορθωτής ...
πως σας φαίνεται? ειλικρινά όμως....


νομιζω οτι η Libra εχει δικιο
αν τα εχεις αναπτυξει καλα πιστευω μια χαρα ειναι
οσο περνα ο καιρος ολο θα βρισκεις και κατι να πεις οτι δεν ηταν σωστο στο γραπτο σου
αλλα για μενα αυτο ειναι λαθος
αν θεωρεις οτι εχεις δομησει σωστα τις απαντησεις σου με ''βασικα συστατικα'' τοτε μια χαρα θα πας

μην ξεχναμε οτι ειμαστε παρα πολλες ----> παρα πολλες ιδεες πολλες διαφορετικες δραστηριοτητες τοσες οσες ειμαστε ολες οποτε θα ''κερδισουν'' τα καλυτερα δομημενα αλλα και εξυπνα γραπτα
γνωμη μου παντα :D
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

marigoula

  • Επισκέπτης
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #165 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 06:16:36 μμ »
κορίτσια νομίζω πως δεν υπάρχει άτομο που να τα έχει γράψει όλα σωστά.... Τελικά ίσως και να μην ανεβούν οι βάσεις..

marigoula

  • Επισκέπτης
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #166 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 06:19:05 μμ »
και κατά την γνώμη μου όταν κάθε θέμα πιάνει 50% τότε χάνεις πολλές μονάδες πριν   καλά-καλά το καταλάβεις  :'(

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« Απάντηση #167 στις: Φεβρουάριος 08, 2009, 06:24:26 μμ »
και κατά την γνώμη μου όταν κάθε θέμα πιάνει 50% τότε χάνεις πολλές μονάδες πριν   καλά-καλά το καταλάβεις  :'(
Σωστο...

Ακουσα οτι τα πολλαπλης(α θεματικη) πιανουν 60% του συνολικού βαθμού και τα ανάπτυξης(β θεματική) 40% ξέρετε κάτι σχετικά;; :-\ :-\

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160914
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 757
Σύνολο: 769

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.