*

Αποστολέας Θέμα: θέματα φιλολόγων 2009  (Αναγνώστηκε 157169 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Travel Girl

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #532 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 06:08:27 μμ »
Αυτή η αρνητική με κατέστρεψε εμένα στα Νέα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:21:05 »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #533 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 06:20:19 μμ »
Αφού για ιστορία και νέα έλεγε ότι κάθε λάθος ισούται με 0,25 και στα αρχαία είναι όλες ισοδύναμες...Τι να πω εγώ αυτό κατάλαβα.
Δεν έχει αρνητική βαθμολογία στα αρχαία, το έλεγε στις οδηγίες.


εγώ, γιατί δεν το είδα πουθενά; Είσαι σίγουρη;

Η αρνητική βαθμολογία είναι το 1/4 των μοναδων κάθε απάντησης.
Δηλαδή στις ερωτησεις πολλαπλης επιλογής των αρχαιων για καθε σωστη απάντηση παίρνετε 2.5 μονάδες και για κάθε λαθος απάντηση αφαιρείτε 0,625.
Στα νέα και την ιστορία για καθε σωστή απάντηση παίρνετε 3,33 μονάδες και για κάθε λαθος απάντηση αφαιρείτε 0,83.
Στα παιδαγωγικά αντίστοιχα για να βρειτε τις μοναδες που θα συγκεντρώσετε συνολικά στην Β' Θεματική, πολλαπλασιάζετε κάθε σωστη απάντηση επι 1.25 και για καθε λαθος απαντηση πολλαπλασιάζετε επι 0,31 και την αφαιρείτε απο το σύνολο.


Νίκο επειδή εχω ξεχάσει τα μαθηματικά μου..δηλαδή κάθε σωστή απάντηση στα νέα κ στην ιστορία την πολλαπλασιάζουμε με 3,33 όχι με 3,1 εεεε;;; :-[

Αποσυνδεδεμένος Νίκος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #534 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 06:28:05 μμ »
Αφού για ιστορία και νέα έλεγε ότι κάθε λάθος ισούται με 0,25 και στα αρχαία είναι όλες ισοδύναμες...Τι να πω εγώ αυτό κατάλαβα.
Δεν έχει αρνητική βαθμολογία στα αρχαία, το έλεγε στις οδηγίες.


εγώ, γιατί δεν το είδα πουθενά; Είσαι σίγουρη;

Η αρνητική βαθμολογία είναι το 1/4 των μοναδων κάθε απάντησης.
Δηλαδή στις ερωτησεις πολλαπλης επιλογής των αρχαιων για καθε σωστη απάντηση παίρνετε 2.5 μονάδες και για κάθε λαθος απάντηση αφαιρείτε 0,625.
Στα νέα και την ιστορία για καθε σωστή απάντηση παίρνετε 3,33 μονάδες και για κάθε λαθος απάντηση αφαιρείτε 0,83.
Στα παιδαγωγικά αντίστοιχα για να βρειτε τις μοναδες που θα συγκεντρώσετε συνολικά στην Β' Θεματική, πολλαπλασιάζετε κάθε σωστη απάντηση επι 1.25 και για καθε λαθος απαντηση πολλαπλασιάζετε επι 0,31 και την αφαιρείτε απο το σύνολο.


Νίκο επειδή εχω ξεχάσει τα μαθηματικά μου..δηλαδή κάθε σωστή απάντηση στα νέα κ στην ιστορία την πολλαπλασιάζουμε με 3,33 όχι με 3,1 εεεε;;; :-[

Ακριβώς.
100(το μεγιστο των μονάδων στο γνωστικό αντικείμενο) / 30(το σύνολο των ερωτήσεων) = 3,33 μονάδες για κάθε σωστή απάντηση.
Η αρνητική βαθμολογία είναι το 1/4 των μονάδων της σωστης απάντησης δηλαδή 3,33/4=0,83.

Στα αρχαια οι 10 ερωτήσεις βαθμολογούνται με 2.5 μονάδες έκαστη (σύνολο 25) και αφαιρούμε 0,62 (1/4) για κάθε λάθος.

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #535 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 06:29:49 μμ »
Nαι. 3,33 η σωστή απάντηση. -(3,33 + 0,83)=4,16 η λάθος.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:21:05 »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #536 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 06:33:47 μμ »
σας ευχαριστώ πολύ παιδιά..καλά αποτελέσματα.. :)

Αποσυνδεδεμένος latifov

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #537 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 06:38:30 μμ »
για όσους έχουν προβλήματα με τους υπολογισμούς.....
συμπληρώνετε στον πίνακα που παραθέτω τον αριθμό των σωστών και των λάθος απαντήσεων στα νέα ιστορία και παιδαγωγικά (δεν μετράτε πουθενά τις ερωτήσεις που έχετε απαντήσει με χ)
αρχαία και διδακτική αν θέλετε συμπληρώνετε τί περίπου περιμέντε...ελπίζω να σας βοηθήσει...

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #538 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 06:50:01 μμ »
για όσους έχουν προβλήματα με τους υπολογισμούς.....
συμπληρώνετε στον πίνακα που παραθέτω τον αριθμό των σωστών και των λάθος απαντήσεων στα νέα ιστορία και παιδαγωγικά (δεν μετράτε πουθενά τις ερωτήσεις που έχετε απαντήσει με χ)
αρχαία και διδακτική αν θέλετε συμπληρώνετε τί περίπου περιμέντε...ελπίζω να σας βοηθήσει...
να είσαι καλα για την προσπάθειά σου.!! :)

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #539 στις: Φεβρουάριος 09, 2009, 06:51:43 μμ »
Τελικά σωστές απαντήσεις ήταν η έκλειψη, ο βουλγαρικός επεκτατισμός και η συνθήκη των Σεβρών...
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1203
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #540 στις: Φεβρουάριος 10, 2009, 12:46:54 μμ »
Αφού για ιστορία και νέα έλεγε ότι κάθε λάθος ισούται με 0,25 και στα αρχαία είναι όλες ισοδύναμες...Τι να πω εγώ αυτό κατάλαβα.
Δεν έχει αρνητική βαθμολογία στα αρχαία, το έλεγε στις οδηγίες.


εγώ, γιατί δεν το είδα πουθενά; Είσαι σίγουρη;

Η αρνητική βαθμολογία είναι το 1/4 των μοναδων κάθε απάντησης.
Δηλαδή στις ερωτησεις πολλαπλης επιλογής των αρχαιων για καθε σωστη απάντηση παίρνετε 2.5 μονάδες και για κάθε λαθος απάντηση αφαιρείτε 0,625.
Στα νέα και την ιστορία για καθε σωστή απάντηση παίρνετε 3,33 μονάδες και για κάθε λαθος απάντηση αφαιρείτε 0,83.
Στα παιδαγωγικά αντίστοιχα για να βρειτε τις μοναδες που θα συγκεντρώσετε συνολικά στην Β' Θεματική, πολλαπλασιάζετε κάθε σωστη απάντηση επι 1.25 και για καθε λαθος απαντηση πολλαπλασιάζετε επι 0,31 και την αφαιρείτε απο το σύνολο.



Ρε παιδιά, επειδή κάπου έχω μπερδευτεί με τη βαθμολόγηση και για να ξέρω τι μου γίνεται, θα σας πω πώς υπολογίζω εγώ και πείτε μου αν κάνω λάθος. Από το 100 αφαιρώ τα λάθη υπολογίζοντας μαζί και την αρνητική. π.χ. αν έχω 5 λάθη (μιλάω για Νέα - Ιστορία) θα αφαιρέσω από το 100 περίπου 20 και κάτι. Από αυτό που θα μείνει αφαιρώ και 3,33 για κάθε αναπάντητη. Ό,τι μείνει είναι ο βαθμός μου, σωστά;
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #541 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 09:47:52 πμ »
αν κ εγώ θεώρησα ως λιγότερο λάθος την εκδοχή " με τη  συνθήκη των Σεβρών "  κ αυτή έδωσε το ασεπ ως σωστή , διαβάστε το παρακάτω  για να μην αισθάνεστε άχρηστοι όσοι δεν γράψατε καλά..κ αυτό γιατί άσχετα με το αν είναι τελικά αυτή η σωστή απάντηση ή όχι, το άρθρο είναι ενδεικτικό για το πόσο μπερδεμένα θέματα βάζουν κ κυρίως για το πώς η διατύπωση μπορεί όταν δεν είναι ακριβής να αλλάξει όλο το νόημα...

Σφάλμα στις απαντήσεις του ΑΣΕΠ στην Ιστορία

 

Απαράδεκτο και τρελό επίσης! Στην ερώτηση 65 στο γνωστικό αντικείμενο των Φιλολόγων για το μάθημα της Ιστορίας (Με ποια Διεθνή Συμφωνία παραχωρήθηκαν τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου στην Ελλάδα) οι..... διανοούμενοι του ΑΣΕΠ δίνουν τη.....Συνθήκη των Σεβρών!!!! Εντάξει κύριοι εγώ είμαι ανιστόρητος και δεν το γνωρίζω, ενώ εσείς οι..... περισπούδαστοι το ξέρετε μια χαρά! Για την αποκατάσταση της πραγματικότητας όμως οφείλω μια απάντηση στους ανιστόρητους ΑΣΕΠίτες:

- Με καμία από τις παραπάνω συνθήκες ΔΕΝ έγινε η παραχώρηση των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου στην Ελλάδα.

- Αντιθέτως, με το Πρωτόκολλο της Φλωρεντίας (Δεκέμβρης 1913)  προβλέπεται η παραχώρησή τους στην Ελλάδα, αφού πρώτα αποχωρίσει ο ελληνικός στρατός από τη Β. Ήπειρο. Αυτό αναφέρεται στα κάτωθι ιστορικά έργα:

α. Ιστορία Ελληνικού Έθνους τόμος ΙΔ, σελ. 354 και χάρτης σελ.355

β. Θέματα νεοελληνικής Ιστορίας Γ΄ Λυκείου Θεωρητικής κατεύθυνσης σελ. 49

Τέλος, επειδή μάλλον στηριχτήκατε στο "υπέροχο" βιβλίο Ιστορίας της Γ΄Λυκείου γενικής παιδείας , αναφέρεται (σελ. 85 τελευταία παράγραφο) πως με τη Συνθήκη των Σεβρών αναγνωρίστηκε η κυριαρχία της Ελλάδας στα νησιά του Αν. Αιγαίου!

Αν τώρα κύριοι του ΑΣΕΠ το ρήμα αναγνωρίζω με το ρήμα παραχωρώ είναι τα ίδια, τότε δεν γνωρίζω καλά ελληνικά και έχετε δίκιο.

Τελικά σε αυτόν τον τόπο είναι στραβός ο γιαλός ή απλά στραβά αρμενίζουμε;

 
Ένας αγανακτισμένος εκπαιδευτικός

Κατσούλας Ανδρέας

Φιλόλογος - Ιστορικός

 

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 11, 2009, 09:51:09 πμ από Georgia s »

Αποσυνδεδεμένος pupsi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 803
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Όχι με λόγια, με έργα το άδικο πολέμα....
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #542 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 10:18:50 πμ »
Συνάδελφε! έστειλα e-mail στο zougla.gr χθες πληροφορήκα απο το alfavita τις κινητοποιήσεις συναδέλφων στο παδιόφωνο και τα mail  τους προς τον ΑΣΕΠ! Θέλω σε παρακαλώ να δώσεις το mail  του ΑΣΕΠ για να στείλω κι εγώ!

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #543 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 10:25:20 πμ »
δεν ειναι η πρωτη φορα που γινεται κατι τετοιο και στον προηγουμενο διαγωνισμο με την ερωτηση με τον κριμαικο ειχαμε κατι αναλογο.
στη βιβλιογραφια φαινεται ξεκαθαρα οτι το δογμα ειχε υιοθετηθει πολυ πριν τον κριμαικο..
αυτα παντα θα τα εχουμε.. μακαρι να μπορουσαμε να βρουμε το δικιο μας αλλα πιστευω οτι οπου και να στειλουμε τιποτα δε θα γινει. και στο zougla.gr εχουμε αναφερει σοβαροτερα θεματα, οπως διαφορετικους βαθμους πτυχιου στον ιδιο υποψηφιο  ( αρα και μεγαλυτερη προσαυξηση) απο διαγωνισμο σε διαγωνισμο και μας εγραψαν κανονικα..

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #544 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 10:37:22 πμ »
δεν ειναι η πρωτη φορα που γινεται κατι τετοιο και στον προηγουμενο διαγωνισμο με την ερωτηση με τον κριμαικο ειχαμε κατι αναλογο.
στη βιβλιογραφια φαινεται ξεκαθαρα οτι το δογμα ειχε υιοθετηθει πολυ πριν τον κριμαικο..
αυτα παντα θα τα εχουμε.. μακαρι να μπορουσαμε να βρουμε το δικιο μας αλλα πιστευω οτι οπου και να στειλουμε τιποτα δε θα γινει. και στο zougla.gr εχουμε αναφερει σοβαροτερα θεματα, οπως διαφορετικους βαθμους πτυχιου στον ιδιο υποψηφιο  ( αρα και μεγαλυτερη προσαυξηση) απο διαγωνισμο σε διαγωνισμο και μας εγραψαν κανονικα..
αυτά κι αν είναι σοβαρά θέματα...

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #545 στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 10:38:52 πμ »
τοτε κ αν ειχαμε τρεξει.. αλλα μας εγραψαν ολοι κανονικα... και συγκεκριμενα μια διοριστηκε και απο τα μορια που της χαρισε η προσαυξηση. αυτο κ αν ειναι

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158559
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 318
Σύνολο: 329

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.