*

Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα στην τάξη  (Αναγνώστηκε 21201 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος demdem

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #70 στις: Φεβρουαρίου 18, 2009, 10:26:56 pm »
Όλοι μας έχουν γραμμένους ,διευθυντές ,υποδιευθυντές, γονείς , καλά για μαθητές δεν μιλάμε. Συμφωνώ με τον συνάδελφο που είπε ότι είναι αμαρτία να χαλάσει η υγεία μας. Πόσο γαιδούρια πρέπει να γίνουμε για να επιβιώσουμε πια. υπάρχει και αξιοπρέπεια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:32:03 »

Αποσυνδεδεμένος demdem

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #71 στις: Φεβρουαρίου 18, 2009, 10:30:39 pm »
Αυτό που έγινε σήμερα στη Θεσσαλονίκη και κλειδώσανε το σύλλογο 2 ώρες .............
Καλά κι αυτοί οι άνθρωποι δεν ειδοποίησαν κανένα? Ο προιστάμενος είπε ότι είναι απαράδεκτο που έκλεισαν οι μαθητές τους καθηγητές. ΤΩΡΑ ΤΡΟΜΑΞΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ. Έχουμε ξεφύγει τελείως δηλαδή.

Αποσυνδεδεμένος marianV

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Γυναίκα
  • *******Κάθε μέρα μια καινούρια μέρα********
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #72 στις: Φεβρουαρίου 19, 2009, 10:49:40 am »
          Τα δικά μας τα παιδιά θέλουμε να μας φοβούνται;; Αυτό είναι το ζητούμενο; Να μας φοβούνται ή να μας εμπιστεύονται;

  

συμφωνώ μαζί σου
όμως παρατηρώ  καθημερινά ότι τα παιδιά μαθαίνουν  από τους άλλους καθηγητές να υποτάσσονται μόνο στον φόβο
και όταν έρθω εγώ να τους εμπνεύσω εμπιστοσύνη και όχι φόβο
επειδή ακριβώς δεν έχουν δει πουθενά αυτή την εμπιστοσύνη στον κόσμο μας
 παρερμηνεύουν την στάση μου και την εκλαμβάνουν ως αδυναμία
αυτό με προβληματίζει σοβαρά
αλλά τα παλεύω
θα ήθελα τουλάχιστον να δούν και την άλλη πλευρά
ο κόσμος δεν είναι μόνο η πάλη του ισχυρού

  έχεις δίκιο και αυτό είναι που πρέπει να καταλάβουμε εμείς οι εκπαιδευτικοί. Έίμαστε διαφορέτικές προσωπικότητες και επομένως προσεγγίζουμε διαφορετικά τα παιδιά, όμως δεν μπορούμε με την παραμικρή δυσκολία να καταφύγουμε στον εκφοβισμό. Είδες τι γράφεις; Εσύ προσπαθείς, αλλα ουσιαστικά σε σαμποτάρουν  άλλοι. Πρέπει να το καταλάβουμε ολοι αυτό και επιτέλους να δουλέψουμε πιο "συνεργατικά"

Αποσυνδεδεμένος klairh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #73 στις: Μαρτίου 18, 2009, 05:34:11 pm »
Καλησπέρα σε όλους.Είμαι αναπληρώτρια για πρώτη χρονιά (ήμουν και 4 μήνες ωρομίσθια)και αντιμετωπίζω ΤΟ άγχος  και μεγάλο πρόβλημα με την ησυχία στην τάξη.Θεωρώ΄ότι οι χειρισμοί μου ως τώρα είναι λάθος και μιλάω για το γεγονός ότι προσπάθησα να επιβληθώ με τη φωνή.Το έκανα από ανασφάλεια.Η πλάκα είναι πως την ανασφάλεια τη μυρίζονται τα πιτσιρίκια από χιλιόμετρα και η αντιπαράθεση δε βγάζει πουθενά ,γιατί μετά σου κάνουν τη ζωή πατίνι.Αν έχετε καμιά καλή ιδέα,για μια προσέγγιση χωρίς εκνευρισμούς και αγριοφωνάρες-πράγμα που κάνω ως τώρα και αποτυγχάνω-πειτε μου κι εμένα ,για να ξεμπλοκάρω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:32:03 »

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #74 στις: Μαρτίου 18, 2009, 05:59:11 pm »
          Τα δικά μας τα παιδιά θέλουμε να μας φοβούνται;; Αυτό είναι το ζητούμενο; Να μας φοβούνται ή να μας εμπιστεύονται;

  

συμφωνώ μαζί σου
όμως παρατηρώ  καθημερινά ότι τα παιδιά μαθαίνουν  από τους άλλους καθηγητές να υποτάσσονται μόνο στον φόβο
και όταν έρθω εγώ να τους εμπνεύσω εμπιστοσύνη και όχι φόβο
επειδή ακριβώς δεν έχουν δει πουθενά αυτή την εμπιστοσύνη στον κόσμο μας
 παρερμηνεύουν την στάση μου και την εκλαμβάνουν ως αδυναμία
αυτό με προβληματίζει σοβαρά
αλλά τα παλεύω
θα ήθελα τουλάχιστον να δούν και την άλλη πλευρά
ο κόσμος δεν είναι μόνο η πάλη του ισχυρού

  έχεις δίκιο και αυτό είναι που πρέπει να καταλάβουμε εμείς οι εκπαιδευτικοί. Έίμαστε διαφορέτικές προσωπικότητες και επομένως προσεγγίζουμε διαφορετικά τα παιδιά, όμως δεν μπορούμε με την παραμικρή δυσκολία να καταφύγουμε στον εκφοβισμό. Είδες τι γράφεις; Εσύ προσπαθείς, αλλα ουσιαστικά σε σαμποτάρουν  άλλοι. Πρέπει να το καταλάβουμε ολοι αυτό και επιτέλους να δουλέψουμε πιο "συνεργατικά"

πολύ καλή η παρατήρησή σου, ομολογώ δεν το είχα σκεφτεί, εάν όλοι οι καθηγητές είχαμε την ίδια στάση τα παιδιά δεν θα ήταν σε σύγχυση...  γι' αυτό αντιδρούν έτσι.....
δεν θα έπρεπε να υπάχρουν σεμινάρια υποχρεωτικά προς τους καθηγητές ανά τακτά διαστήματα;;; σχετικά με ψυχολογία, διαχείρηση τάξης....;; αλλά που ;;;;; ο κάθε καθηγητής βγάζει ολά τα απωθημένα του πάνω στα παιδιά... το έχω δει...

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #75 στις: Μαρτίου 18, 2009, 06:03:25 pm »
Σεμινάρια υπάρχουν αρκετά απ'όσο ξέρω... το θέμα είναι κατά πόσο αυτά όντως βοηθάνε ή γίνονται άρπα κόλλα έτσι για να πούμε ότι τα κάναμε και επίσης κατά πόσο είμαστε εμείς διατεθειμένοι να χάσουμε ένα απόγευμα για να πάμε να τα παρακολουθήσουμε.

Αποσυνδεδεμένος klairh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #76 στις: Μαρτίου 18, 2009, 06:34:34 pm »
Υπάρχουν σεμινάρια για τους πρωτοδιόριστους και τους αναπληρωτές των πρώτων φάσεων.Εγώ που πήγα Οκτώβρη δεν παρακολούθησα και εκτοτε μόνο ένα δίωρο στην Ιστορία έγινε.Μακάρι να υπήρχαν,γιατί νιώθω να πελαγοδρομω και φαντάζομαι πως δεν είμαι η μόνη.Στο μεταξύ και οι παλιοί είναι κάπου παγίδα ,γιατί λειτουργούν με το "κόψ'τους τον τσαμπουκα".Πάντως εμένα μου κόψανε το δικό μου τσαμπουκά τα μικρά!

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #77 στις: Μαρτίου 18, 2009, 08:02:28 pm »
Παρακολούθησα κι εγώ τα λεγόμενα ΠΕΚ ούσα αναπληρώτρια.
Σε τίποτα δε με βοήθησαν, τσάμπα έχασα το χρόνο μου.
Αντί οι συνάδελφοι να μας μιλήσουν για διάφορα προβλήματα που θα συναντήσουμε στην τάξη, αυτοί έκαναν διάλεξη λες και παρουσίαζαν το διδακτορικό τους.
Περισσότερα έμαθα διαβάζοντας Παιδαγωγικά για τον ΑΣΕΠ...
Είχαν πει ότι θα ακολουθούσε και 2η φάση των ΠΕΚ.
Ευτυχώς, κατά πώς φαίνονται τα πράγματα, το γλιτώσαμε...
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος stellinio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #78 στις: Μαρτίου 18, 2009, 09:31:35 pm »
Αυτό το''κόψε τους τον τσαμπουκά'' μου θυμίζει κάτι.. Τελικά εγώ από την εμπειρία μου σε γυμνάσιο φέτος κατάλαβα ότι καλό είναι να είσαι ο εαυτός σου και να προσπαθείς να επιλύεις μια προβληματική κατάσταση με σύνεση και ψυχραιμία. Αν βλέπεις ότι ο μαθητής δεν είναι διατεθειμμένος να μπει κι αυτός λίγο στη θέση σου όπως κι εσύ μπαίνεις στη δική του, τότε εκεί παίζει το ρόλο της ίσως η πιο ''εξουσιαστική'' κίνηση: η ωριαία. Γενικά όμως δείξε τους ότι νοιάζεσαι γι αυτούς και επιδοκίμαζε τις προσπάθειες τους. Λειτουργεί ακόμα και στα μεγάλα παιδια..

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #79 στις: Μαρτίου 18, 2009, 09:39:12 pm »
          Τα δικά μας τα παιδιά θέλουμε να μας φοβούνται;; Αυτό είναι το ζητούμενο; Να μας φοβούνται ή να μας εμπιστεύονται;

  

συμφωνώ μαζί σου
όμως παρατηρώ  καθημερινά ότι τα παιδιά μαθαίνουν  από τους άλλους καθηγητές να υποτάσσονται μόνο στον φόβο
και όταν έρθω εγώ να τους εμπνεύσω εμπιστοσύνη και όχι φόβο
επειδή ακριβώς δεν έχουν δει πουθενά αυτή την εμπιστοσύνη στον κόσμο μας
 παρερμηνεύουν την στάση μου και την εκλαμβάνουν ως αδυναμία
αυτό με προβληματίζει σοβαρά
αλλά τα παλεύω
θα ήθελα τουλάχιστον να δούν και την άλλη πλευρά
ο κόσμος δεν είναι μόνο η πάλη του ισχυρού

  έχεις δίκιο και αυτό είναι που πρέπει να καταλάβουμε εμείς οι εκπαιδευτικοί. Έίμαστε διαφορέτικές προσωπικότητες και επομένως προσεγγίζουμε διαφορετικά τα παιδιά, όμως δεν μπορούμε με την παραμικρή δυσκολία να καταφύγουμε στον εκφοβισμό. Είδες τι γράφεις; Εσύ προσπαθείς, αλλα ουσιαστικά σε σαμποτάρουν  άλλοι. Πρέπει να το καταλάβουμε ολοι αυτό και επιτέλους να δουλέψουμε πιο "συνεργατικά"

πολύ καλή η παρατήρησή σου, ομολογώ δεν το είχα σκεφτεί, εάν όλοι οι καθηγητές είχαμε την ίδια στάση τα παιδιά δεν θα ήταν σε σύγχυση...  γι' αυτό αντιδρούν έτσι.....
δεν θα έπρεπε να υπάχρουν σεμινάρια υποχρεωτικά προς τους καθηγητές ανά τακτά διαστήματα;;; σχετικά με ψυχολογία, διαχείρηση τάξης....;; αλλά που ;;;;; ο κάθε καθηγητής βγάζει ολά τα απωθημένα του πάνω στα παιδιά... το έχω δει...

Το πρωταρχικό στη διαχείρηση προβλημάτων συμπεριφοράς είναι αυτό: όλοι οι δάσκαλοι να αντιμετωπίζουμε με ενιαίο και ίδιο τρόπο τα παιδιά και να κρατούμε ενιαία στάση.  ::)
Δεν γίνεται, π.χ., ο ένας να αφήνει το μαθητή να τελειώνει το σάντουιτς και ο άλλος να τον βγάζει με ωριαία επειδή έφαγε την τελευταία μπουκιά.
Γι' αυτό πρέπει να επιβάλλονται κανόνες στην τάξη που να ισχύουν για όλους τους μαθητές αλλά και για όλους τους καθηγητές.

Εγώ είμαι 29 χρονών, αναπληρώτρια 2η χρονιά φέτος. Σε όλα μου τα τμήματα φέτος με το "καλημέρα σας" ξεκαθάρισα τη θέση μου: θέλω αυτό, αυτό και εκείνο, δεν μου αρέσει αυτό, αυτό και εκείνο, είμαι έτσι, έτσι και έτσι. Τα τμήματά μου δουλεύουν ρολόι! Αρκετές φορές, βέβαια, οδηγήθηκα στο να υψώσω τη φωνή μου, άλλες να βγάλω με ωριαία, 1 φορά έχασα όλη την ώρα και αντί για μάθημα τους τά 'πα έξω από τα δόντια για τη συμπεριφορά τους και την "αδιαβατοσύνη" τους. Τώρα μου φτάνει ένα χτύπημα του χεριού στην έδρα, ένα άγριο βλέμμα, ένα νεύμα, ο δείκτης κολλημένος στα χείλη μου (=σιωπή!) και όλα ησυχάζουν. Πολλές φορές τα πιάνω και στο φιλότιμο και τα λέεω "ντρέπομαι να σας κάνω παρατήρηση 15 και 16 χρονών παιδιά, ολόκληρες γυναίκες και κοτζάμ άντρες, που του χρόνου δίνεται πανελλήνιες και θα πάρετε την Ελλάδα στις πλάτες σας με την ψήφο σας". Και κατεβάζουν το κεφάλι...  :-X
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #80 στις: Μαρτίου 18, 2009, 09:47:31 pm »
Να συμπληρώσω ότι κάνω μάθημα σε Λύκειο, Α' και
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #81 στις: Μαρτίου 18, 2009, 10:41:34 pm »
α) Τα μικρά τμήματα είναι πάντα σημαντικός παράγοντας για να λειτουργεί καλά η τάξη.

β) Γενικά  , η δυνατή φωνή από το δάσκαλο δεν βοηθάει για την ησυχία . Φροντίστε να μιλάτε ... κυματιστά , κοιτώντας τους μαθητές στα μάτια .

γ) Αν το τμήμα τυχαίνει κάποια στιγμή να ζωηρεύει , υπαγορεύστε για δυο λεπτά κάτι και θα δείτε ότι θα ηρεμήσουν.Δοκιμάστε το.

δ) Ο ...δημοκρατικός δάσκαλος πάντα κουράζεται περισσότερο στην τάξη, διότι διστάζει να τιμωρήσει και προσπαθεί πάντα με την πειθώ .Αλλά αυτό δεν είναι πάντα εφικτό . Γι αυτό , μόλις οι μαθητές αρχίζουν να ξεφεύγουν , κάντε και κανα αυστηρό σχόλιο. Όχι με φωνές !

ε) Οι μαθητές σε ..ψυχολογούν από την πρώτη μέρα . Μόλις εξηγήσεις τους κανόνες , πρέπει να τους εφαρμόσεις αμέσως . Ακόμα και από την πρώτη ώρα που θα δεις κάτι που δεν σου αρέσει , να τους το ..κόψεις. Ο μαθητής που σε βλέπει με άνεση και σταθερό να επιβάλεις το παιγνίδι σου , σκύβει ήρεμα το κεφάλι και προσαρμόζεται.

στ) Δεν πρέπει κανένας να απογοητεύεται επειδή κάποιο τμήμα δεν του βγήκε καλό και κανει λίγη φασαρία . Δεν είναι καλό να είναι η τάξη και νεκροταφείο. Όταν έχεις βάλει μια άσκηση για λύση, πρέπει να ακούγεται κάτι, διότι οι μαθητές κοιτάζουν το διπλανό τους, συγκρίνουν τα αποτελέσματα κλπ. Στην ώρα της ιστορίας είναι αλλιώς . Αυτά τα μαθήματα είναι δύσκολα και θέλουν τρομερή προετοιμασία και ποικιλία για να διατηρείται το ενδιαφέρον ζωντανό όλη την ώρα.

 ζ) Μερικοί μαθητές κάνουν πηγαδάκια ! Τους τα χαλάς αμέσως ! Εδώ είναι που η στάση του συλλόγου , η κοινή αντίληψη για τους μαθητές, ο αυστηρός αλλά δίκαιος Διευθυντής κλπ παίζουν τρομερό ρόλο στην καλή λειτουργία ενός σχολείου .Επειδή έβλεπα ότι πολλοί συνάδελφοι γκρίνιαζαν ότι κάποια παιδιά μιλάνε συνέχεια, του είπα μια μέρα του διευθυντή : ''μόλις σου στείλουν μαθητή στο γραφείο, πρώτα διώξτον 1 μέρα και μετά πες του ότι μόλις γυρίσει να σου εξηγήσει τι έκανε !''  Και με άκουσε ευτυχώς. Τους το είπε και στην προσευχή:'' ...αν σας βγάλει καθηγητής από την τάξη , φεύγετε 1 μέρα ''.
 Με αυτό τον τρόπο και ο καθηγητής δεν τιμωρεί με το παραμικρό , αλλά και ο μαθητής προσέχει τη συμεριφορά του.Αν τύχεις σε σύλλογο που ο καθένας κοιτά να σώσει το τομάρι του και μια ομάδα καθηγητών γελά με τα ... παθήματα των άλλων, άλλαξε αμέσως σχολείο !

η) Να πω βέβαια ότι το σημερινό σχολείο με τους ρυθμούς που τρέχει  , με την πολλή ύλη , τα δύσκολα βιβλία , με τις διπλοβάρδιες των μαθητών σε φροντιστήρια και άλλες δραστηριότητες είναι ένα κακό σχολείο και ο μαθητής ψάχνει διέξοδο . Ο ρόλος μας είναι δύσκολος και πολυσύνθετος. Ούτε προβλέπονται όλα για να τα  ρυθμίζεις όπως θέλεις. Πολλές φορές είναι και να είσαι τυχερός : σε τι σύλλογο θα είσαι, τι διεθυντή θα έχεις , τι παιδιά θα συναντήσεις κλπ.

  Είναι φανερό ότι πρέπει να προσέχετε τη φωνή σας, τα νεύρα σας και τον εαυτό σας . Ειδικά οι γυναίκες ! Τα κουβεντιάζω με τις συναδέλφισες καθημερινά. Έχουν σπάσει τα νεύρα τους : φροντιστήρια, παιδιά , σχολείο , γονείς και τόσα άλλα. Προέχει να ζήσετε και να είστε καλά.
  Αυτά είναι λίγα από τα πολλά που θα ήθελα να σας πω . Όμως να ξέρετε ότι η πειθαρχία στην τάξη είναι κάτι που και μαθαίνεται , αλλά και πηγάζει από το δικό σας χαρακτήρα . Αν ως άτομα είστε ανεκτικά , πρέπει να γίνετα αυστηρά στην τάξη. Αν το ύφος σας είναι ..ψαρωτικό, τότε και ένα χαμογελάκι θα αρέσει στα παιδιά και θα σας αγαπάνε παραπάνω.
  Στόχος τους δασκάλου είναι να μπαίνει στην τάξη σοβαρός και να βγαίνει με χαμόγελο . Στα πρώτα μου χρόνια έμπαινα με χαμόγελο και έβγαινα κουρασμένος ! Προτιμώ το πρώτο ! Οι μαθητές εκμεταλλεύονται την καλοσύνη του καθηγητή και τον κουράζουν . Και ούτε το αναγνωριζουν όλοι, διότι το θεωρούν δικαίωμά τους. Τέλος πάντων,με το χρόνο θα βρείτε και οι νεότεροι τη σωστή συνταγή και θα απολαμβάνετε το μάθημα και τη δουλειά σας . Θα υπάρξουν και εξαιρέσεις .
 Αν η δουλειά μας ήταν εύκολη , δεν θα μας έδινε το κράτος 1200 ευρώ επίδομα ανθυγιεινής εργασίας !
    Μπάμπης   


professor

  • Επισκέπτης
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #82 στις: Μαρτίου 19, 2009, 03:04:32 pm »

 Αν η δουλειά μας ήταν εύκολη , δεν θα μας έδινε το κράτος 1200 ευρώ επίδομα ανθυγιεινής εργασίας !
    Μπάμπης   



ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ;;;

Εγω νομιζα πως το λενε "επιδομα εξωδιδακτικης εργασιας"!
και για να ευθυμήσουμε λιγο:

http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=026c425433454d4c75fcd105ad72d1d0

http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=26f75556e69bd6860e10f3f6e56b50ee
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 19, 2009, 03:12:20 pm από professor »

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« Απάντηση #83 στις: Μαρτίου 19, 2009, 07:00:56 pm »
Ναι βρε ο Μπάμπης εννοεί ότι μας δίνουν μόνο το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας και μας χρωστάνε (χρόνια τώρα) τον υπόλοιπο μισθό μας....
ΠΕ60

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182618
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 601
Σύνολο: 616

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.