*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 136179 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος maraki1988

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Γυναίκα
  • θετικη σκεψη πανω απ ολα!!
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #308 στις: Νοεμβρίου 25, 2011, 10:00:56 pm »
Εχεις απόλυτο δίκιο..καλή συνέχεια!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:58:05 »

Αποσυνδεδεμένος i.k.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #309 στις: Νοεμβρίου 25, 2011, 10:28:09 pm »
Καλησπέρα! Επειδή είμαι κ εγώ ανάμεσα σε αυτούς που συμμερίζονται την κατάσταση σου, καθώς έτυχε να έχω κ εγώ δύσκολη τάξη στο παρελθόν ήθελα να μοιραστώ τη συμβουλή που μ έδωσε μία ψυχολόγος όταν ζήτησα τη γνώμη της για ένα δύσκολο μαθητή! Καταρχάς πιστεύω καλό είναι να εστιάσεις σε αυτόν, γιατί είναι πιθανό να "υποκινεί" κάπως τη φασαρία. Λοιπον, μπορείς να υπογράψεις ένα "συμβόλαιο καλής συμπεριφοράς" μαζί του -ακόμη και ενώπιον των συμμαθητών- του τύπου Δεσμεύομαι από εδώ και στο εξής να αναλογίζομαι τη συμπεριφορά μου μες στην τάξη, να συμπεριφέρομαι πιο ώριμα ώστε να μην ενοχλώ τη δασκάλα κ τους συμμαθητές μου μπλα μπλα μπλα... Πρόσεξε δε θα πρεπει να του το παρουσιάσεις ως έτοιμο, αλλά να το συντάξετε από κοινού κ στο τέλος να το υπογράψετε. Ακούγεται περίεργο, αλλά πιάνει, γιατί ακόμη κ τα πιο άτακτα παιδιά έχουν φιλότιμο. Επίσης, ακόμη κ αν έχει προχωρήσει η χρονιά καλό θα ήταν να ψηφίσετε κανόνες, αν δεν το έχετε κάνει ήδη και να εφαρμόσεις κάποιο ανταποδωτικό σύστημα πχ κίτρινες-κόκκινες-πράσινες κάρτες (όπου κίτρινη σε κάθε παραβίαση κανόνα, κόκκινη σε ακραία συμπεριφορά κ πράσινη για τήρηση των κανόνων) Τις κάρτες μπορείς να της δίνεις ημερησίως και στο τέλος της βδομάδας ή του μήνα να ανταμοίβεις αυτόν-αυτούς με τις περισσότερες πράσινες κάρτες και να στερείς κάτι σε οποίον έχει κόκκινη ή πολλές κίτρινες. Αυτά! Καλή δύναμη. Αν προσπαθήσεις, τα παιδιά αργά ή γρήγορα εκτιμούν την προσπάθεια και θα σε ανταμείψουν  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 25, 2011, 10:33:54 pm από i.k. »

Αποσυνδεδεμένος maraki1988

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Γυναίκα
  • θετικη σκεψη πανω απ ολα!!
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #310 στις: Νοεμβρίου 25, 2011, 10:37:25 pm »
H τελευταία σου πρόταση έχει πολύ μεγάλη σημασία. Είμαι και εγώ της άποψης ότι τα παιδιά "νιώθουν" όταν κάποιος πραγματικά προσπαθεί για αυτούς. Απλώς τα συγκεκριμένα έχουν μπει στην προεφηβεία κ προσπαθούν να δείχνουν όσο πιο "μάγκες" μπορούν..Το είχα στο μυαλό μου να εφαρμόσω κάτι αντίστοιχο με θετικούς και αρνητικούς πόντους. Δε μπορεί, κάτι από όλα θα πιάσει!! Εστω κ προσωρινά..εστω κάποιες φορές! Ευχαριστώ παντως  :)

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 575
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #311 στις: Νοεμβρίου 26, 2011, 02:32:16 am »
Για τι τάξη μιλάμε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:58:05 »

Αποσυνδεδεμένος ioanol

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 181
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε0401
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #312 στις: Νοεμβρίου 26, 2011, 07:47:54 am »
από τη δική μου εμπειρία (στη δευτεροβάθμια όμως) θα σου πρότεινα να βρίσκεις εσύ τρόπους να κινείται ο μάθητής στην τάξη. να ειναι κατά κάποιο τρόπο βοηθός, να σε βοηθάει με το υλικά που φέρνεις στην τάξη, να σβήνει τον πίνακα...
δεν ξέρω κατά πόσο αυτό μπορεί να γίνει στην στ δημοτικού εγώ το έκανα στην α επαλ σε μαθητή που και να το έβγαζες έξω ή να τον πήγαινες στο διευθυντή (ο οποίος πάντα βοηθούσε) δεν άλλαζε κάτι. Έκανε τα ίδια σε όλους εκτός από ένα μάθημα. Μιλώντας με την καθηγήτρια αυτή κατάλαβα πως αν έβρισκε κάτι ενδιαφέρον ήταν ο καλύτερος και φιλότιμο είχε. Τον είχα βοηθό στο εργαστήριο όταν μπαίναμε οπότε παντα αυτός βοηθούσε σε πειράματα επίδειξης, έσβηνε τον πίνακα πάντα αυτός (αυτό γινόταν 2 φορές τουλάχιστον σε κάθε μάθημα), του είπα ότι ήταν ο βοηθός μου και το έλεγε ακόμα και στους διαδρόμους. Φυσικά δεν υπήρχαν παντα πολλά να κάνει στο μάθημα σαν βοηθός αλλά μονό που ήξερε πως ήταν ηρέμησε.

Αποσυνδεδεμένος maraki1988

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Γυναίκα
  • θετικη σκεψη πανω απ ολα!!
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #313 στις: Νοεμβρίου 26, 2011, 07:17:29 pm »
Ειναι Στ δημοτικου. Ναι αυτό με τους βοηθους ξεκινησα να το εφαρμοζω, καθε μερα βαζω και διαφορετικο μαθητη για να μη ρωτανε κ οι υπολοιποι γιατι μπαινει μονο ενας..Ετσι κ αλλιως ειναι πολλοι οι ζωηροι..

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #314 στις: Φεβρουαρίου 09, 2012, 03:54:10 pm »
θέλω να ρωτήσω, κάτι που ίσως φανεί αστείο. θεωρείτε το παιχνίδι με την τράπουλα απαγορευτικό στο σχολείο; Δεν εννοώ με λεφτά φυσικά. Αλλά απλά σαν επιτραπέζιο παιχνίδι.

Όταν πρωτοείδα να παίζουν στο διάλειμμα χαρτιά μέσα στην τάξη έπαθα σοκ και ήθελα να φωνάξω τον διευθυντή και να ρίξω αποβολές. Έκανα βέβαια παρατήρηση και βεβαιώθηκα ότι δεν έπαιζαν με λεφτά.
Τις άλλες μέρες συνεχιζόταν αλλά ταυτόχρονα παρατήρησα μια απίστευτη ηρεμία και ησυχία στο σχολείο.

Από το να κάνουν άλλες σκανταλιές στο σχολείο και καμιά φορά και με κινδύνους, δεν είναι καλύτερα να είναι σε ομαδούλες ήσυχα και να παίζουν χαρτιά;
Είναι τελικά τόσο κακό; Ένα παιχνίδι σκέψης δεν είναι και αυτό;  ;D  ;D

Μήπως το έχουμε παρεξηγήσει?
Τελευταία στην εφημερία μου κάνω τα στραβά μάτια έχοντας βέβαια τον νού μου. Ομολογώ ότι βλέπω να διασκεδάζουν και πάνω απόλα επικρατεί ησυχία τάξη και ασφάλεια!

Μήπως ο σκοπός αγιάζει τα μέσα?  ;D  ;D  ;D

Τι γνώμη έχετε;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 09, 2012, 03:57:40 pm από killbill »

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #315 στις: Φεβρουαρίου 09, 2012, 08:59:36 pm »
τα χαρτια σαν τζογο τα βλεπουμε εμεις οι μεγαλοι κ δινουμε κ την αναλογη ερμηνεια.τα παιδια δεν το κανουν γιαυτο.προσωπικα θα κοιτουσα το αποτελεσμα.απο τη στιγμη που ενδιαφερει πολυ τα παιδια κατι τετοιο κ δεν δημιουργει αλλο θεμα δεν θα το σταματουσα.
παλια στο νηποιαγωγειο που μια συναδελφος τα χρησιμοποιησε για μαθηματικα η θεουσα συμβουλος εκανε παρατηρηση.τοτε ημουν νεα στη δουλεια κ σε συγχιση ακομα.τωρα λεω οτι καλα εκανε η συναδελφος.χρησιμοποιησε κατι που αρεσε στα παιδια με οφελος δικο τους ,περασε κ τον στοχο που ηθελε κ δεν "βαφτισε"σατανικο το..παιχνιδι

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #316 στις: Φεβρουαρίου 09, 2012, 10:21:50 pm »
ακριβώς! όπως ειπα, όταν είδα τα παιδιά να παίζουν πήρα ανάποδες και ήμουν ετοιμος να πάρω στο γραφείο μερικούς. Όταν τα πλησίασα είδα τόσο ενθουσιασμό και χαμόλεγο στα πρόσωπά τους και έκανα πίσω. Ειλικρινά ήταν μια πολύ ωραία παρέα, γελούσαν και περνούσαν καλά!

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #317 στις: Φεβρουαρίου 14, 2012, 02:59:46 pm »
ωραια το χειριστηκες!

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #318 στις: Ιουλίου 23, 2012, 01:46:48 am »
Αναλόγως τι παίζουν. Σε καμιά ποκίτσα, θα έπαιρνα και εγώ μέρος και αν ήταν κανένας καλός, θα του έβαζα και 1 μονάδα παραπάνω. ;D

Σοβαρά τώρα, αν και λατρεύω τα χαρτιά, πιθανότατα θα τους έλεγα να σταματήσουν το παιχνίδι, γιατί ... το μαγαζί είναι των αρχών και των τύπων (Ζήκος).

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #319 στις: Δεκεμβρίου 27, 2012, 05:15:44 pm »
Γεια σας συνάδελφοι, και χρόνια πολλά!

Είμαι νεοδιόριστη και απελπισμένη από το τεράστιο πρόβλημα πειθαρχίας που αντιμετωπίζω φέτος, και δεν ξέρω αν το να διαβάζω αυτές τις συζητήσεις μέσα στις διακοπές είναι ό,τι καλύτερο για να χαλαρώσω!

Η απορία μου ίσως φανεί αφελής, αλλά θα ήθελα να ακούσω απόψεις πιο έμπειρων συναδέλφων. Ξεκίνησα πολύ στραβά στο σχολείο και ακόμα και μέχρι τις διακοπές έχω σοβαρότατα θέματα διαχείρισης τάξης (σε τμήματα βέβαια που είναι κατά κοινή ομολογία δύσκολα). Εκτός του ότι είμαι τελείως άπειρη, αφού μόνο ιδιαίτερα είχα κάνει μέχρι τώρα, ούτε εικόνα μικρής τάξης φροντιστηρίου είχα, μάλλον δείχνω και μικρότερη, και συν τοις άλλοις μπήκα στην τάξη αρχές Οκτωβρίου, ενώ μέχρι τότε κάποιες από τις ώρες μου τις κάλυπταν συνάδελφοι. Από αντιδράσεις των παιδιών έχω καταλάβει ότι ναι μεν γενικά είναι απείθαρχοι, αλλά αυτό που γίνεται στις δικές μου ώρες δεν γίνεται σε όλους, άρα είναι προφανές ότι εγώ δεν μπορώ να διαχειριστώ προβλήματα που οι άλλοι τα αντιμετωπίζουν πιο εύκολα. Εξυπακούεται ότι έχω δώσει αποβολές (περισσότερες από κάθε άλλο συνάδελφο, ίσως αυτό ήταν το λάθος μου), έχω φωνάξει, έχω βάλει πολλά τεστ, κράτησα τους βαθμούς όσο πιο χαμηλά γινόταν (γιατί το επίπεδό τους δεν είναι κακό), έχω ενημερώσει γονείς, έχω φέρει διευθυντή στην τάξη, αλλά δεν έχει  υπάρξει αποτέλεσμα.

Για να μην τα πολυλογώ και περιγράφω πράγματα που είναι γνωστά σε όλους, περνάω στην απορία μου. Υπάρχει περίπτωση μια τάξη που ξεκίνησε στραβά να βελτιωθεί μετά τα χριστούγεννα ή να το ξεγράψω για φέτος; Επίσης, υπάρχει κίνδυνος ένα τμήμα με το οποίο έγινε κακή αρχή να συνεχίσει να είναι έτσι μαζί μου και του χρόνου, ακόμα κι αν εγώ ως λίγο πιο έμπειρη, ξεκινήσω με άλλον αέρα; Τέλος, είναι πιθανό η κακή μου φήμη να μεταφερθεί στα αδέρφια των παιδιών που μπορεί να έρθουν του χρόνου στο γυμνάσιο, ή να διαδοθεί σε άλλα σχολεία του νησιού που είμαι και αν βρεθώ αλλού να είναι χαμένο το παιχνίδι εξαρχής γιατί θα ξέρουν ότι μπορούν να μου κάνουν τα πάντα κι εγώ να μην ξέρω πώς να τους χειριστώ;

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #320 στις: Δεκεμβρίου 27, 2012, 06:35:29 pm »
Πρώτα κρατάμε τα θετικά:

1) είσαι νεοδιόριστη
2)δείχνεις μικρότερη σε ηλικία
3)θα είναι μία χρονιά που θα πλουτίσεις σε εμπειρίες

Πάμε στα αρνητικά:χρησιμοποίησες τους βαθμούς τιμωρητικά και έβαλες αρκετές ωριαίες....Δεν είσαι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία, φέτος είμαι σε τέτοια φάση με 2 τμηματα που έχω, φάση απελπισίας....

Ξεκινάς με ένα νέο στόχο, να αλλάξεις λιγάκι τη δική σου συμπεριφορά και το δικό σου τρόπο αντιμετώπισης των προβλημάτων....

Πάνω απ' όλα: συζήτηση σε προσωπικό επίπεδο με κάθε μαθητή που σου δημιουργεί πρόβλημα....(πιάνει τις περισότερες φορές, στο ένα από τα δύο τμήματά μου έπιασε, τώρα είμαι σε φάση νέου σχεδίου ;D...)

Μη φοβάσαι για τη φήμη....ξεκίνα να κάνεις γλυκά και να κερνάς τις μάνες των μαθητών σου..... ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 27, 2012, 06:39:07 pm από adigoni »

Αποσυνδεδεμένος margar78

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #321 στις: Δεκεμβρίου 27, 2012, 06:56:35 pm »
Μετα τη φετινη χρονια,θα μπορεις να αντιμετωπισεις τα παντα.Εγω μετα απο 2 χρονιες σε ΕΠΑΛ φετος τα παιδια τα βλεπω αρνακια.Δυστυχως τετοιες ασχημες χρονιες ολοι τις εχουμε περασει και θα περασουμε ακομη,ευτυχως κρατανε μονο μια χρονια.Μην το παιρνεις μεσα σου,να ξεχνας τα παντα τη στιγμη που θα βγεις απο την αιθουσα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182549
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 690
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 679
Σύνολο: 690

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.