0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απο την αλλη τιμωρωντας ολη την ταξη θελω να τους μαθω οτι ειναι ενα συνολο και οτι οι πραξεις καποιου μερους του συνολου μπορουν να βλαψουν το συνολο.Ετσι δεν γινεται και σε μια κοινωνια;
Τελος mat ισως και να έλαβες αντιδράσεις , οχι γιατί έθιξες κάποιον (τουλάχιστον εγω δεν θίχτηκα, οπότε αν κρίνω απο εμένα ........) αλλα διότι το παράδειγμα που έδωσες ως επιχείρημα για να υποστηρίξεις καποιες ιδέες , ήταν πολύ ακραίο .
Με άλλα λόγια , επειδή ενας δάσκαλός σου προσπαθησε να επιβληθεί δια φόβου, με ακραίο τρόπο , δεν σημαίνει οτι ο φόβος πρέπει να εκλείψει πλήρως απο την εκπαιδευτική διαδικασία . Ισως ο φοβος χρειάζεται ωστε να κερδίσεις την προσοχή και να επιβληθείς αρχικά σε μια ομάδα 25 ατόμων . Ομως οταν την κερδίσεις αυτήν την προσοχή , πρέπει να την εκμεταλλευτείς σωστά ώστε να μην τον ξαναχρειαστείς πλέον , οσο το δυνατόν .
Έχεις σκεφτεί ότι ίσως τους είναι πιό εύκολο να αντιδρούν προς τους συμμαθητές τους και όχι προς εσένα;