*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 136966 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #154 στις: Μαρτίου 24, 2008, 10:04:50 pm »
αυτα που λενε οσοι γνωριζουν σχολικη ψυχολογια και γενικοτερα οσα αναφερουν τα βιβλια παιδαγωγικης ειναι πολυ ενδιαφεροντα...ομως καποιες φορες δεν λειτουργουν σε μια ταξη, δεν μπορουν να εφαρμοστουν ...πολλες φορες εχω την εντυπωση οτι οσοι γραφουν βιβλια παιδαγωγικης δεν εχουν μπει ποτε σε ταξη!αυτη την αισθηση εχω!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:57:53 »

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #155 στις: Μαρτίου 24, 2008, 10:19:58 pm »
Δεν μίλησα για παιδαγωγκή, μίλησα για ψυχολογία...Νομίζω ότι και λογικά να το σκεφτεί κάποιος όταν πρώτα απ' όλα φοβάσαι τον άλλον, δεν τον σέβεσαι και δεν τον υπολογίζεις (πολύ περισσότερο δε, δεν τον αγαπάς!!).
Και σκέψου το κι αλλιώς...Με το να αναγκάσεις ένα παιδί να είναι ήσυχο χρησιμοποιώντας το φόβο, τι έχεις καταφέρει ακριβώς? Μόνο να σε αφήσει εσένα στην ησυχία σου να κάνεις τη δουλειά σου (η οποία δεν είναι κυρίως το πώς θα βγάλεις την ύλη!) και να μην σε ενοχλεί. Το παιδί όμως έχει καταλάβει γιατί πρέπει να είναι ήσυχο, το έχει μάθει, έχει "εσωτερικεύσει" την σωστή-αποδεκτή συμπεριφορά? Όχι!!! Και γι' αυτό, με την πρώτη ευκαιρία (ή σε άλλον, πιο "ελαστικό" καθηγητή), θα το ξανακάνει. Αυτή όμως είναι η δουλειά μας? Να βρίσκουμε επιφανειακές λύσεις που καλύπτουν το πρόβλημα ή να βοηθάμε στο να λυθεί το πρόβλημα?
Τόνισα ότι είναι ανθρώπινο και είναι κάτι που όλοι κάνουμε! Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι σωστό όμως... ::)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #156 στις: Μαρτίου 24, 2008, 10:32:39 pm »
Αγαπητός δεν είσαι και όταν κερδίζεις το σεβασμό των μαθητών;Τον μαθητή τον οποίο δε θα καταφέρεις να τον κάνεις να σε σεβαστεί και να σε εκτιμήσει και σαν εκπαιδευτικό και σαν άνθρωπο κατά τη γνώμη μου δε θα καταφέρεις να τον κάνεις να σε ακούσει,να σε προσέξει,να παρακολουθήσει,να μάθει...
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #157 στις: Μαρτίου 24, 2008, 10:40:51 pm »
Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ! Και πιστεύω ότι οι μαθητές που δεν έχουν μάθει να ακούν και να πειθαρχούν, παρά μόνο με τιμωρία και εκφοβισμό, είναι μαθητές που ξεκίνησαν την σχολική τους ζωή με εκπαιδευτικούς που είχαν αυτό το σύστημα-μέθοδο επιβολής της πειθαρχίας...
Ξέρεις πόσο εύκολο (και πόσο απλό) είναι για μένα να αναγκάσω 20 νήπια να καθίσουν ήσυχα με αυτόν τον τρόπο? Αυτό που θα έχω καταφέρει όμως στο τέλος είναι να στείλω στο δάσκαλο της πρώτης δημοτικού παιδιά που δεν ξέρουν γιατί πρέπει να είναι ήσυχα ή πόσα πράγματα θα κερδίσουν αν είναι ήσυχα ή τι σημαίνει σέβομαι την ομάδα της οποίας είμαι μέλος και δεν κάνω ό,τι μου κατέβει στο κεφάλι ενοχλώντας τον δίπλα μου!!! 8)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:57:53 »

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #158 στις: Μαρτίου 24, 2008, 10:43:03 pm »
συμφωνω οτι αυτο δεν ειναι η δουλεια μας..αλλα μεσα σε τοση λιγη ωρα που εχεις στη διαθεση σου και στην οποια πρεπει να κανεις τοσα πραγματα και εχεις την υλη να σε τρεχει...τι θα κανεις;οσο ορεξη και να εχεις να προσφερεις πιο πολλα..περιοριζεσαι απο τις συνθηκες..δυστυχως.Το ξερω οτι δεν εινα σωστο.Απο την αλλη τιμωρωντας ολη την ταξη θελω να τους μαθω οτι ειναι ενα συνολο και οτι οι πραξεις καποιου μερους του συνολου μπορουν να βλαψουν το συνολο.Ετσι δεν γινεται και σε μια κοινωνια;
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 24, 2008, 10:45:11 pm από kittoulini »

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #159 στις: Μαρτίου 24, 2008, 10:51:28 pm »
kittoulini όντως είναι μεγάλο ρίσκο!!Το θέμα είναι ότι υπάρχουν και τα υποτιμημένα μέλη της κοινωνίας!Πραγματικά πώς αντιδρούν οι συνεπείς μαθητές;Αν δεν δημιουργούν προβλήματα και προσπαθούν να είναι συνεπείς πώς αισθάνονται όταν πληρώνουν τα λάθη των άλλων;Η κοινωνία δυστυχώς δεν είναι δίκαιη,γιατί να ακολουθήσει το σχολείο τα βήματά της;
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #160 στις: Μαρτίου 24, 2008, 10:54:15 pm »
Απο την αλλη τιμωρωντας ολη την ταξη θελω να τους μαθω οτι ειναι ενα συνολο και οτι οι πραξεις καποιου μερους του συνολου μπορουν να βλαψουν το συνολο.Ετσι δεν γινεται και σε μια κοινωνια;
Νομίζω ότι έτσι απλά θα νιώθουν συνεχώς αδικημένοι... :-\ Όταν κάποιος κλέψει τιμωρείται ο ίδιος, όχι όλοι οι γύρω του. Το ίδιο το παιδί που έκανε την "αξιόποινη" πράξη πρέπει να καταλάβει ότι με την συμπεριφορά του βλάπτει όχι μόνο τον εαυτό του αλλά και τους γύρω του. Οι υπόλοιποι τι φταίνε? :(
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #161 στις: Μαρτίου 24, 2008, 10:59:43 pm »
το ιδιο το παιδι που κανει την πραξη καταλαβαινει οτι βλαπτει τους γυρω του οταν αυτοι του κανουν παραπονα για την συμπεριφορα του η οποια εχει αντικτυπο σε αυτους.επισης οσοι δεν φταινε  μαθαινουν να αντιδρουν οταν κατι γινεται σε βαρος τους.

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #162 στις: Μαρτίου 24, 2008, 11:15:21 pm »
Έχεις σκεφτεί ότι ίσως τους είναι πιό εύκολο να αντιδρούν προς τους συμμαθητές τους και όχι προς εσένα;
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #163 στις: Μαρτίου 24, 2008, 11:20:54 pm »
Kittoulini, αυτό που λες για όσους γράφουν για σχολική ψυχολογία είναι αίσθηση ή γνώση που στηρίζεται σε στοιχεία?
Τελος mat ισως και να έλαβες αντιδράσεις , οχι γιατί έθιξες κάποιον (τουλάχιστον εγω δεν θίχτηκα, οπότε αν κρίνω απο εμένα ........) αλλα διότι το παράδειγμα που έδωσες ως επιχείρημα για να υποστηρίξεις καποιες ιδέες , ήταν πολύ ακραίο .
Δεν ήταν το περιστατικό ακραίο, ήταν  πραγματικότατο . Ο φόβος και η βία που τον προκαλούν είναι ακραία από μόνα τους.
Με άλλα λόγια , επειδή ενας δάσκαλός σου προσπαθησε να επιβληθεί δια φόβου, με ακραίο τρόπο , δεν σημαίνει οτι ο φόβος πρέπει να εκλείψει πλήρως απο την εκπαιδευτική διαδικασία . Ισως ο φοβος χρειάζεται ωστε να κερδίσεις την προσοχή και να επιβληθείς αρχικά σε μια ομάδα 25 ατόμων . Ομως οταν την κερδίσεις αυτήν την προσοχή , πρέπει να την εκμεταλλευτείς σωστά ώστε να μην τον ξαναχρειαστείς πλέον , οσο το δυνατόν .
Και πίστεψε το αν θες πως δεν υπάρχει  καλός, λίγος ή πολύς  ή χρήσιμος φόβος και βία. Για να στο θέσω αλλιώς στον κόσμο των ενηλίκων. Αν ένας  γονιός τρομοκρατεί ή κακοποιεί το παιδί του μια φορά τον χρόνο για να επιβάλει αυτό που θέλει είναι λιγότερο κακός γονιός από αυτόν που κακοποιεί το παιδί του καθημερινά? Το αποτέλεσμα δεν είναι το ίδιο?
Συμφωνώ με αυτό που λέει η sophie: είναι ανθρώπινο, και ίσως η πιο "εύκολη" λύση που μας έρχεται άμεσα στο μυαλό όταν "δούμε τα σκούρα", ….
Απο την αλλη τιμωρωντας ολη την ταξη θελω να τους μαθω οτι ειναι ενα συνολο και οτι οι πραξεις καποιου μερους του συνολου μπορουν να βλαψουν το συνολο.Ετσι δεν γινεται και σε μια κοινωνια;
Συγγνώμη συνάδελφοι αλλά μη μπλέκεται τα πράγματα. Δεν είναι δίκαιη η κοινωνία αλλά ακόμη κι σε αυτή δεν τιμωρούνται όλοι γιατί κάποιος έκλεψε, βίασε κλπ. Είναι άλλο ότι τις συνέπειες των πράξεων κάποιου μέλους της κοινωνίας μπορεί να τις υφίσταται όλο το κοινωνικό σύνολο κι άλλο πως αποδίδεται η κοινωνική δικαιοσύνη και πως διαφυλάσσεται το κοινωνικό σύνολο. Ευτυχώς δηλαδή που δεν είστε δικαστικοί διότι τότε αλλοίμονο κάθε φορά που δικάζατε κάποιο παραβάτη οδηγό τότε θα αφαιρούσατε το δίπλωμα οδήγησης από το πανελλήνιο.  Ή όταν κάποιος βίαζε τότε θα έπρεπε να μπαίνει στη φυλακή και ο βιαστής και το θύμα!!! :-[
Δεν είναι οι κοινωνίες άδικες εμείς είμαστε άδικοι όταν δεν μας αντιλαμβανόμαστε ως μονάδες που μπορούν να μάθουν να λειτουργούν ελεύθερα με κανόνες και όρια.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #164 στις: Μαρτίου 24, 2008, 11:26:54 pm »
Έχεις σκεφτεί ότι ίσως τους είναι πιό εύκολο να αντιδρούν προς τους συμμαθητές τους και όχι προς εσένα;
και για να το τραβήξω λίγο μιας και έχω μια τάση με τα ακραία ;D Έχετε σκεφτεί πως με τη μαζική τιμωρία καλλιεργείται το έδαφος για να αποκτήσουν οι μαθητές  ψυχολογία όχλου κι όχι πολιτών?
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #165 στις: Μαρτίου 24, 2008, 11:30:26 pm »
μηπως το τραβηξες πολυ;

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #166 στις: Μαρτίου 24, 2008, 11:32:18 pm »
maryk φυσικα και το εχω σκεφτει!

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #167 στις: Μαρτίου 24, 2008, 11:35:44 pm »
εγω εχω εφαρμοσει αυτη τη μεθοδο εχοντας προβληματισμους για αυτην...εσεις ομως ποιες μεθοδους θα προτεινατε για ενα τμημα το οποιο ειναι ανησυχο ολες τις ωρες και σε ολους τους καθηγητες;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182808
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 753
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 564
Σύνολο: 583

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.