*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 136931 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #210 στις: Μαρτίου 25, 2008, 09:18:14 pm »
Η γυμναστική στη Γ λυκείου κάνει καλό . Να ξεμπλοκάρει το μυαλό , να ισιώσει το κορμί .  ;)
Οσο για τα θρησκευτικά , θα είναι παράλογο ο καθηγητής να έχει απαίτηση να διαβάζουνε στο σπίτι θρησκευτικά στη Γ , αλλα δεν είναι παράλογο να απαιτεί μια σχετική ηρεμία στο μάθημα του .
Θυμάμαι , οταν ήμουν μαθήτρια στην Γ λυκείου , η φιλόγογος έκανε την ιστορία με πολύ ενδιαφέρον τρόπο (ερωτήσεις - σχεδιαγράμματα - συζητήσεις) . Θα ήθελα πολύ να παρακολουθήσω το μάθημα της , αλλα γινόταν ενας χαμός στην τάξη . Η γυναίκα δεν είχε παράλογες απαιτήσεις και δεν απαιτούσε να διαβάζουμε . Ηταν η πρώτη φορά στην σχολική μου θητεία , που η ιστορία δεν ήταν βαρετή !!! Ομως δεν υπήρχε σεβασμός . Και η πλάκα είναι οτι ολοι αυτοί οι μαθητές που έκαναν φασαρία με την δικαιολογία των εξετάσεων , δεν περάσανε !!!!!!!!!! Κανείς !  ::) ::)

(τοτε είχαμε δέσμες και οι περισσότεροι ήταν 4η δεσμη (στα μαθήματα κορμού - δεν θυμάμαι τον όρο), η οποια μαζευε σχεδόν ολους τους μαθητες που θελανε απλά απολυτήριο.)
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 25, 2008, 09:22:31 pm από k_k »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:19:56 »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #211 στις: Μαρτίου 25, 2008, 09:52:05 pm »
Διαβάζω και πάλι όσα λέτε και ειλικρινά έχω λίγο σαστίσει. «Αγχώνομαι» όχι για τα άτακτα και απείθαρχα παιδιά που θα συναντήσω από Σεπτέμβρη  αλλά, από αυτό που θα συναντήσω μεταξύ των συναδέλφων (ναι διορίζομαι από την επόμενη σχολική χρονιά αλλά, αυτό δεν σημαίνει ότι μέχρι σήμερα ήμουν στη γυάλα :o). Φοβάμαι μη με πετάξουν στο καλάθι των αχρήστων πριν καν προλάβουν τα "κακά" παιδιά. Αναρωτιέμαι όταν οι εκπαιδευτικοί δεν ακούν τι λένε κι όταν είναι ετοιμοπόλεμοι μεταξύ τους  πως είναι δυνατόν να ακούσουν, να δουν την άλλη πλευρά? 
Αυτή την εποχή παρακολουθώ το επιμορφωτικό σεμινάριο του Π.Ι. «Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης», είμαι κάπου στη μέση του σεμιναρίου και σε αυτό διαπιστώνω πως το πρόβλημα δεν είναι στους μαθητές αλλά στους εκπαιδευτικούς. (Τώρα ξέρω είναι που θα με κάνετε με τα κρεμμυδάκια αλλά, δεν μπορώ να σωπάσω ).
Από τις τρεις συναντήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι τώρα κι από όσα ακούω από τους (μελλοντικούς)συναδέλφους  διαπιστώνω πως  παρόλο που δεν λείπουν οι «ευαισθητοποιημένοι» δάσκαλοι δεν υπάρχουν σημεία συνάντησης  πόσο μάλλον κοινής γραμμής τόσο μεταξύ συναδέλφων του ίδιου συλλόγου, όσο και μεταξύ διεύθυνσης και συλλόγου. Για τη δε συνεργασία μεταξύ συλλόγου, διεύθυνσης και γονιών δεν το συζητώ. 
Μήπως λοιπόν  αν διαβάσουμε με  περισσότερη προσοχή αυτό που μας λέει ο imak το αξιολογήσουμε λίγο διαφορετικά? Μήπως τελικά τίποτα δεν είναι τελειωμένο και μη αναστρέψιμο?
Μήπως αν ξαναδιαβάσουμε αυτό που  λέει η/ο maryk το ερμηνεύσουμε διαφορετικά? Εγώ «διαβάζω» λίγο διαφορετικά αυτό που έγραψε,  δεν αντιλαμβάνομαι πχ ότι λέει πως δεν έχει σημασία η γενικότερη παιδεία (ας με διορθώσει αν παρερμηνεύω). Απλά αναγνωρίζοντας  πως  είναι το υπάρχον σύστημα για τα παιδιά του λυκείου και δίνει μια άλλη διάσταση και δυναμική για τα μαθήματα που θεωρούνται δευτερεύοντα. Γιατί μη μου πείτε ότι πάντα δεν υπήρχε αυτή η διάκριση? Ακόμη κι εγώ που είμαι της εποχής του 1821  ;Dτην ίδια διάκριση έχω ζήσει. Μεταξύ μας μιλάμε και δεν καταλαβαίνω σε τι εξυπηρετεί να αγνοούμε την πραγματικότητα. Ας είμαστε ειλικρινείς. Δεν λέω ότι μου αρέσει ή ότι έτσι θα έπρεπε να είναι. Αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα και δεν μπορούμε ίσως να την αλλάξουμε προς το παρόν. Μπορούμε όμως αυτά τα «δευτερεύοντα» μαθήματα να τα κάνουμε να λειτουργήσουν ως μια ανάσα παιδείας μέσα σε αυτό το αγχωγόνο, ανταγωνιστικό και ισοπεδωτικό σύστημα.
Eπισημαίνει και κάτι άλλο σημαντικό  ο/η maryk. Δεν είναι προσωπικό το όλο ζήτημα. Τα παιδιά δεν συμπεριφέρονται έτσι  γιατί έχουν προσωπικές διαφορές μαζί μας. Δεν ατακτούν ή επιτίθενται σε  μας προσωπικά ή το αντικείμενο του μαθήματός μας.
Αυτά..... :-\
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #212 στις: Μαρτίου 25, 2008, 10:06:03 pm »
Aυτό ακριβώς λέω,σωστά κατάλαβες.Και τονίζω πάλι ότι η διάκριση αρχικά γίνεται από τους μαθητές είτε επειδή το σύστημα είναι έτσι είτε επειδή κάποιοι από τους καθηγητές των αναφερόμενων ως δευτερεύοντα μαθήματα επαναπαύονται και δεν προσπαθούν να κερδίσουν τους μαθητές...
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #213 στις: Μαρτίου 25, 2008, 11:14:32 pm »
maryk και πάλι συγνώμη εάν σε παρεξήγησα, αλλά ξαναδιαβάζω τα μηνύματά σου και δεν βγάζω διαφορετικό συμπέρασμα  ???

Παράθεση
Άλλοι όχι μόνο δεν το κατανοούν αλλά βγάζουν και κομπλεξισμό απέναντι στους μαθητές.
Παράθεση
Ένας μαθητής π.χ. που είναι ένα βήμα πριν τις πανελλήνιες αδιαφορεί για κάποια μαθήματα (π.χ θρησκευτικά, γυμναστική....) που δεν του είναι απαραίτητα και σε κάποιους καθηγητές δεν αρέσει καθόλου.
Παράθεση
Δε χρειάζεται να μπώ εγώ στην τάξη για να καταλάβουν οι μαθητές αν κάποια μαθήματα τους είναι εξίσου αναγκαία με κάποια άλλα.

δεν καταλαβαίνω γιατί ένας καθηγητής πρέπει να "κατανοήσει" και να σιγοντάρει την αντίληψη των παιδιών ότι τα μη εξεταστέα μαθήματα δεν θα τους είναι χρήσιμα στην ζωή τους και δεν τα βοηθάνε να αναπτύξουν το μυαλό τους. γιατί αυτός δεν είναι ο στόχος της δημόσιας γενικής παιδείας (και ο δικός μας στόχος); και επαναλαμβάνω, το γεγονός ότι το λύκειο (...γυμνάσιο...δημοτικό...) είναι προθάλαμος των πανελληνίων είναι κατάντια . κατάντια την οποία πρέπει να προσπαθούμε να ανατρέψουμε , όχι τα σηκώνουμε τα χέρια ψηλά.
Παράθεση
Αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα και δεν μπορούμε ίσως να την αλλάξουμε προς το παρόν.
η πραγματικότητα αλλάζει ούτως ή άλλως mat . το μόνο θέμα εδώ είναι εάν εμείς θα έχουμε λόγο στο ποια κατεύθυνση θα πάρει, ή θα αφήσουμε άλλους να αποφασίσουν για εμάς.

Παράθεση
....και σε αυτό διαπιστώνω πως το πρόβλημα δεν είναι στους μαθητές αλλά στους εκπαιδευτικούς.
εεεε αφού τα περιμένεις τα "πυρά" (με την καλή έννοια πάντα ;) ) πρέπει να ανταποκριθώ  ;D
mat την φάση "εγώ (ο καθηγητής) φταίω για όλα" θα την περάσεις όπως την περνάμε (περάσαμε ? ) όλοι. σου εύχομαι να την ξεπεράσεις όσο πιο γρήγορα γίνεται. να αποδεχθείς το γεγονός ότι ΔΕΝ φταις εσύ για όλα και ΔΕΝ θα "αγγίξεις" όλα τα παιδιά και από κει και πέρα να καταβάλεις προσπάθεια απλά για να μεγιστοποιήσεις το σύνολο των παιδιών που θα "αγγίξεις" και να ελαχιστοποιήσεις τον αριθμό των λαθών σου. στον εαυτό μου πάντως το εύχομαι σίγουρα αυτό :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:19:56 »

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #214 στις: Μαρτίου 25, 2008, 11:24:09 pm »
Γιατί χρησιμοποιείς την έννοια "χρήσιμο";Δεν ανέφερα εγώ χρήσιμα και άχρηστα μαθήματα...Αναγκαία ναι, υπο την έννοια ότι κάποια μαθήματα τους δίνουν το κλειδί για την ανώτερη και ανώτατη εκπαίδευση και κατ'έπέκτασιν αυτά αποτελούν το κέντρο βαρύτητας των μαθητών.Όλο αυτό είναι μεν ένα παιχνίδι του συστήματος αλλά είναι και μια πραγματικότητα...Και ναι κάποιοι καθηγητές βγάζουν κομπλεξισμό και επιθετική συμπεριφορά προς τους μαθητές που δε δίνουν βάση στο μάθημά τους χωρίς ουδεμία προσπάθεια να τους κερδίσουν.Τέτοιους καθηγητές είχα κ εγώ και πιστεύω αρκετοί από εδώ.
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #215 στις: Μαρτίου 25, 2008, 11:35:49 pm »
Γιατί χρησιμοποιείς την έννοια "χρήσιμο";Δεν ανέφερα εγώ χρήσιμα και άχρηστα μαθήματα...Αναγκαία ναι, υπο την έννοια ότι κάποια μαθήματα τους δίνουν το κλειδί για την ανώτερη και ανώτατη εκπαίδευση και κατ'έπέκτασιν αυτά αποτελούν το κέντρο βαρύτητας των μαθητών.Όλο αυτό είναι μεν ένα παιχνίδι του συστήματος αλλά είναι και μια πραγματικότητα...Και ναι κάποιοι καθηγητές βγάζουν κομπλεξισμό και επιθετική συμπεριφορά προς τους μαθητές που δε δίνουν βάση στο μάθημά τους χωρίς ουδεμία προσπάθεια να τους κερδίσουν.Τέτοιους καθηγητές είχα κ εγώ και πιστεύω αρκετοί από εδώ.

γιατί επιμένεις να αντιμετωπίζεις το λύκειο ως προθάλαμο των πανελληνίων; (για την πραγματικότητα, τα είπα και στον/στην mat ). και γιατί θεωρείς καλό να το αντιμετωπίζουν και οι υπόλοιποι καθηγητές με τον ίδιο τρόπο; και καλά, κομπλεξισμό και επιθετική συμπεριφορά αποκλείεται να βγάζει και ένας καθηγητής "αναγκαίου" μαθήματος επειδή οι μαθητές πάνε στο φροντιστήριο και αυτόν τον "γράφουν" στην τάξη; γιατί πρέπει να είναι μόνο οι καθηγητές των "μη αναγκαίων" μαθημάτων που ρέπουν προς αυτή την συμπεριφορά;

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #216 στις: Μαρτίου 25, 2008, 11:45:06 pm »
Συγνώμη hapiness αλλά εσύ θεωρείς ότι η γυμναστική,τα καλλιτεχνικά,η μουσική και πολλά άλλα  είναι στο ίδιο επίπεδο με τα φιλολογικά, τα μαθηματικά τη φυσική ...;;;;[/quote]

εχετε καταλαβει ότι βαζετε αξία στα μαθηματα μόνο αναλογα με την εισαγωγη στο πανεπιστήμιο;;; και ναι μεν το καταλαβαινω ότι έτσι είναι το σύστημα ... αλλά.. συγνώμη...! θα περίμενα από τους εκπαιδευτικούς να αντιλαμβάνουνται τα πραγματα, τη γνώση και την προσφορά του κάθε μαθήματος ξεχωριστα!
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 25, 2008, 11:51:41 pm από kathyk »

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #217 στις: Μαρτίου 25, 2008, 11:49:38 pm »
γιατί επιμένεις να αντιμετωπίζεις το λύκειο ως προθάλαμο των πανελληνίων;
Το λύκειο είναι αν μη τί άλλο προθάλαμος της ανώτατης εκπαίδευσης,γιατί έτσι είναι το σύστημα και οι μαθητές που έχουν αυτόν το στόχο επιλέγουν να δίνουν τη βαρύτητα που νομίζουν ότι πρέπει στα μαθήματα

και γιατί θεωρείς καλό να το αντιμετωπίζουν και οι υπόλοιποι καθηγητές με τον ίδιο τρόπο;
Εγώ δεν είπα ότι είναι καλό...

και καλά, κομπλεξισμό και επιθετική συμπεριφορά αποκλείεται να βγάζει και ένας καθηγητής "αναγκαίου" μαθήματος επειδή οι μαθητές πάνε στο φροντιστήριο και αυτόν τον "γράφουν" στην τάξη; γιατί πρέπει να είναι μόνο οι καθηγητές των "μη αναγκαίων" μαθημάτων που ρέπουν προς αυτή την συμπεριφορά;
Φυσικά και μπορεί να συμβεί.Αλλά αν πρόσεξες τόνισα ότι είναι στο χέρι του καθηγητή να κερδίσει το μαθητή όποιο μάθημα και να διδάσκει..
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #218 στις: Μαρτίου 25, 2008, 11:56:48 pm »
maryk είναι πάντα στο χέρι του καθηγητή να κερδίσει τον οποιοδήποτε μαθητή ? ?? ?? ?? ?? ??? ???

Σου παραθέτω το προηγούμενο μου μήνυμα οπου αναφέρω ενα δικό μου βίωμα . Περιμένω σχολιό σου .

Η γυμναστική στη Γ λυκείου κάνει καλό . Να ξεμπλοκάρει το μυαλό , να ισιώσει το κορμί .  ;)
Οσο για τα θρησκευτικά , θα είναι παράλογο ο καθηγητής να έχει απαίτηση να διαβάζουνε στο σπίτι θρησκευτικά στη Γ , αλλα δεν είναι παράλογο να απαιτεί μια σχετική ηρεμία στο μάθημα του .
Θυμάμαι , οταν ήμουν μαθήτρια στην Γ λυκείου , η φιλόγογος έκανε την ιστορία με πολύ ενδιαφέρον τρόπο (ερωτήσεις - σχεδιαγράμματα - συζητήσεις) . Θα ήθελα πολύ να παρακολουθήσω το μάθημα της , αλλα γινόταν ενας χαμός στην τάξη . Η γυναίκα δεν είχε παράλογες απαιτήσεις και δεν απαιτούσε να διαβάζουμε . Ηταν η πρώτη φορά στην σχολική μου θητεία , που η ιστορία δεν ήταν βαρετή !!! Ομως δεν υπήρχε σεβασμός . Και η πλάκα είναι οτι ολοι αυτοί οι μαθητές που έκαναν φασαρία με την δικαιολογία των εξετάσεων , δεν περάσανε !!!!!!!!!! Κανείς !  ::) ::)

(τοτε είχαμε δέσμες και οι περισσότεροι ήταν 4η δεσμη (στα μαθήματα κορμού - δεν θυμάμαι τον όρο), η οποια μαζευε σχεδόν ολους τους μαθητες που θελανε απλά απολυτήριο.)
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 25, 2008, 11:58:51 pm από k_k »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #219 στις: Μαρτίου 25, 2008, 11:57:15 pm »
Μεταφορικά, οι καθηγητές έχουμε ένα σεντόνι και από πίσω κρύβουμε το δάχτυλό μας και το προτάσουμε λέγοντας ότι είναι "όπλο".
Αν οι μαθητές καταλάβουν ότι η μορφή που κρύβουμε είναι μόνο ένα δάχτυλο το χάσαμε το παιχνίδι της πειθαρχίας.
Δυστυχώς, από κεκτημένη ταχύτητα αυτό το δάχτυλο το βγάζουμε από το σεντόνι και το κουνάμε ή το προτάσσουμε προς πάσα κατεύθυνση και σε ότι κινείται... :-X :-[
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #220 στις: Μαρτίου 26, 2008, 12:12:53 am »
Κατά τη γνώμη μου η συγκεκριμένη καθηγήτρια μπορούσε να κάνει σωστό μάθημα αλλά δε μπορούσε να οργανώσει την τάξη και δε θεωρώ οτι κέρδισε τους μαθητές.Δεν είπα οτι μπορεί να κερδίσει τον οποιδήποτε μαθητή.Την πλειοψηφία του τμήματος όμως μπορεί.Όπως έγινε με την καθηγήτρια των θρησκευτικών που αναφέρθηκε σε προηγούμενο μήνυμα.Και δεν πιστεύω ότι μπορεί ένας καθηγητής να κερδίσει με την ελαστικότητά του τον μαθητή
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #221 στις: Μαρτίου 26, 2008, 12:37:26 am »
Κατά τη γνώμη μου η συγκεκριμένη καθηγήτρια μπορούσε να κάνει σωστό μάθημα αλλά δε μπορούσε να οργανώσει την τάξη και δε θεωρώ οτι κέρδισε τους μαθητές.Δεν είπα οτι μπορεί να κερδίσει τον οποιδήποτε μαθητή.Την πλειοψηφία του τμήματος όμως μπορεί.Όπως έγινε με την καθηγήτρια των θρησκευτικών που αναφέρθηκε σε προηγούμενο μήνυμα. Και δεν πιστεύω ότι μπορεί ένας καθηγητής να κερδίσει με την ελαστικότητά του τον μαθητή.


1. Τι εννοείς δεν μπορούσε να οργανώσει την τάξη ?
2. Η πλειοψηφια του συγκεκριμένου τμήματος δεν ήθελε να κάνει ιστορία . Εννοείς οτι θα έπρεπε η καθηγήτρια να κάνει κάτι άλλο ?
3. Η καθηγήτρια των θρησκευτικών που αναφέρθηκε είναι μια περίπτωση σε ένα τμήμα . Είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν πολλές τέτοιες περιπτώσεις , οπου ο καθηγητής βρήκε τον τρόπο (κατι που εξαρτάται και απο το τμήμα). Όμως υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις , σε άλλα τμήματα , οπως ήταν το δικό μου ως μαθήτρια στη Γ λυκείου (ευτυχώς στην δέσμη τα πράγματα ήταν διαφορετικά) οπου κανένας καθηγητής δεν μπορούσε να συγκινήσει την πλειοψηφία του τμήματος . Κάποιοι , πιο αυστηροί , επέβαλλαν περισσότερη ηρεμία στην τάξη , αλλα δεν κέρδιζαν το ενδιαφέρον των μαθητών ........
4. Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς . Προφανώς είσαι υπέρ της ελαστικότητας στα μαθήματα που δεν εξετάζονται πανελλαδικά και προφανώς δεν ήταν απλά ελαστική η καθηγήτρια που αναφέρω . Εκανε ενδιαφέρον μάθημα . Οποτε ???????


Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #222 στις: Μαρτίου 26, 2008, 12:58:08 am »
1)Δε μπορούσε να οργανώσει δηλαδή δε μπορούσε να κάνει τους μαθητές να προσέξουν ή έστω να μην δημιουργούν προβλημα σε όσους ήθελαν να προσέξουν
2)Ίσως θα μπορούσε να βρεί κάποιο τρόπο ωστε η πλειοψηφία να προσέχει.Στην εν λόγω περίπτωση έγινε αυτό που προανέφερα με τα μαθήματα στα οποία δίνουν βαρύτητα οι μαθητές ανάλογα με τους στόχους τους.Στην ευθύνη του κάθε καθηγητή είναι να βρεί τρόπους αντιμετώπισης ανάλογα με το πρόβλημα.
3)Συμφωνώ οτι είναι μεμονομένες περιπτώσεις αλλά αποδεικνύεται στην δική σου περίπτωση το ότι ο μαθητής επιλέγει σε ποιά μαθήματα θα δώσει βαρύτητα όπως προανέφερα.Ο ρόλος του καθηγητή σε αντίστοιχες περιπτώσεις ωφείλει να είναι τέτοιος ώστε να μην αφαιρεί το δικαίωμα της γνώσης από αυτούς που θέλουν να παρακολουθήσουν και αυτά τα μαθήματα
4)Δεν είμαι υπέρ της ελαστικότητας αλλά δε συμφωνώ και με την απόλυτη αυστηρότητα
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος kittoulini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #223 στις: Μαρτίου 26, 2008, 01:30:56 am »
maryk με πολυ ευκολια λες οτι η καθηγητρια δεν μπορεσε να κανει τα παιδια να προσεξουν και να μη κανουν φασαρια..

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182800
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 742
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 672
Σύνολο: 678

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.