*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;  (Αναγνώστηκε 107742 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #308 στις: Δεκεμβρίου 17, 2010, 05:26:49 pm »
περασαμε τα 12 πρωτα χρονια μας και ξεχασαμε μου φαινεται...μια χαρα ειναι και η επαρκεια των δασκαλων και τα 6 χρονακια στο δημοτικο.

Θεωρώ ότι - εκτός των άλλων - τα 6 χρόνια απλά τραβάνε πολύ την όποια ύλη και μετά στο γυμνάσιο το τρέχουν πιο γρήγορα. Αρκεί μια ματιά στις βαθμίδες σε άλλες χώρες και θα δεις ότι σε πολλές χώρες η πρωτοβάθμια εκπαίδευση διαρκεί λιγότερο από 6 χρόνια. Θα προσπαθήσω να κοιτάξω τα στατιστικά να βρω τις χώρες και τους αριθμούς.
Σωστά παρατηρείς μόνο που:Οι εκπαιδευτικοί στο εξωτερικό Α΄βάθμιας και ΄

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:04:07 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #309 στις: Δεκεμβρίου 17, 2010, 05:33:20 pm »
Διαφωνώ στην απόλυτη προσέγγισή σου. Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων δεν απευθύνονται σε μαθητές πρωτοβάθμιας, οπότε - εκτός από κατάλληλη παιδαγωγική κατάρτιση (που εν μέρει γίνεται με μαθήματα εντός των σχολών, και μπορεί επιπρόσθετα να γίνει με 6μηνα, 12μηνα ή ν-μηνα σεμνάρια πριν τον τελικό διορισμό) απαιτείται βαθιά γνώση του αντικειμένου. Γι' αυτό υπάρχει εδώ και δεκαετίες το δίλλημα ποιο από τα 2 συστήματα (παιδαγωγοί με λίγες γνώσεις απ' όλα ή εξειδικευμένοι ανά ειδικότητα) πρέπει να υπάρχει. Εσύ πιστεύεις το πρώτο, εγώ το δεύτερο. Διαφωνούμε.. ΟΚ. και λήγει εδώ το θέμα χωρίς να καπελώνουμε ο ένας τις απόψεις του άλλου. :)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #310 στις: Δεκεμβρίου 17, 2010, 05:45:14 pm »
Αν διαβάσει κάποιος το σημερινό άρθρο της Καθημερινής, θα καταλάβει και δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσω εγώ επιχειρήματα. Τα  αποτελέσματα της PISΑ στην κατανόηση κειμένου, αποδεικνύουν όλα τα παραπάνω που έγραψα. Οι Έλληνες μαθητές δεν μπορούσαν να συλλέξουν πληροφορίες    από πολυτροπικά κείμενα. Το μόνο που χρησιμοποίησαν ήταν το γραπτό κείμενο και όχι τις εικόνες, τους τίτλους, κτλ. Πόσοι εκπαιδευτικοί (όχι μόνο φιλίλογοι)

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #311 στις: Δεκεμβρίου 17, 2010, 05:59:28 pm »
Διαφωνώ στην απόλυτη προσέγγισή σου. Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων δεν απευθύνονται σε μαθητές πρωτοβάθμιας, οπότε - εκτός από κατάλληλη παιδαγωγική κατάρτιση (που εν μέρει γίνεται με μαθήματα εντός των σχολών, και μπορεί επιπρόσθετα να γίνει με 6μηνα, 12μηνα ή ν-μηνα σεμνάρια πριν τον τελικό διορισμό) απαιτείται βαθιά γνώση του αντικειμένου. Γι' αυτό υπάρχει εδώ και δεκαετίες το δίλλημα ποιο από τα 2 συστήματα (παιδαγωγοί με λίγες γνώσεις απ' όλα ή εξειδικευμένοι ανά ειδικότητα) πρέπει να υπάρχει. Εσύ πιστεύεις το πρώτο, εγώ το δεύτερο. Διαφωνούμε.. ΟΚ. και λήγει εδώ το θέμα χωρίς να καπελώνουμε ο ένας τις απόψεις του άλλου. :)
Με δεδομένο ότι είσαι ΠΕ 04 και έχεις σπουδάσει μια τόσο δύσκολη επιστήμη πρέπει να παραδεκτείς ότι δεν μπορεί να γίνει κάποιος φυσικός με σεμινάρια, όσα και να κάνει. Απαραίτητο είναι να ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ φυσική. Όση φυσική και να διδαχτεί ένας δάσκαλός στο πανεπιστήμιο δεν θα γίνει ποτέ φυσικός διότι το αντικείμενό του είναι άλλο. Το ίδιο και με τον φυσικό όσα σεμινάρια και να κάνει δεν θα γίνει παιδαγωγός.
Το μοντέλο της άριστης γνώσης του γνωστικού αντικειμένου και λιγοστή παιδαγωγική γνώση σίγουρα απέτυχε.  Πρέπει λοιπόν να δοκιμάσουμε κάτι άλλο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:04:07 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #312 στις: Δεκεμβρίου 17, 2010, 06:07:42 pm »
Μια τελευταία κουβέντα επί του θέματος από εμένα:
Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μαθηματικά πρέπει να διδάσκει μαθηματικός, φυσική πρέπει να διδάσκει φυσικός, χημεία πρέπει να διδάσκει χημικός, βιολογία πρέπει να διδάσκει βιολόγος (εδώ μπαίνει και το θέμα του διαχωρισμού του κλάδου ΠΕ04, αλλά αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο θέμα..), τη γλώσσα και τα αρχαία ελληνικά πρέπει να τα διδάσκουν φιλόλογοι κ.ο.κ.
Όλα τα παραπάνω φυσικά με κατάλληλη παιδαγωγική κατάρτιση (είτε μέσω των προγραμμάτων σπουδών των αντίστοιχων σχολών, είτε, ή επιπρόσθετα, με κατάλληλη κατάρτιση πριν τον τελικό διορισμό).
Οι δάσκαλοι-παιδαγωγοί είναι ιδανικοί στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, και κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό. Απλά, προσωπικά πιστεύω (και υπάρχουν αντικειμενικοί λόγοι για αυτό) ότι τα 6 χρόνια είναι πολλά.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Tao of love

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #313 στις: Δεκεμβρίου 17, 2010, 06:28:52 pm »
Όσα παιδαγωγικά(που είναι και της μοδός) και να κάνεις, εάν δεν ασχοληθείς συνολικά με τον άνθρωπο, ως σώμα, ψυχή και πνεύμα, άνθρωπο δε φτιάχνεις...

Σώμα:

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #314 στις: Δεκεμβρίου 17, 2010, 06:29:40 pm »
περασαμε τα 12 πρωτα χρονια μας και ξεχασαμε μου φαινεται...μια χαρα ειναι και η επαρκεια των δασκαλων και τα 6 χρονακια στο δημοτικο.

Θεωρώ ότι - εκτός των άλλων - τα 6 χρόνια απλά τραβάνε πολύ την όποια ύλη και μετά στο γυμνάσιο το τρέχουν πιο γρήγορα. Αρκεί μια ματιά στις βαθμίδες σε άλλες χώρες και θα δεις ότι σε πολλές χώρες η πρωτοβάθμια εκπαίδευση διαρκεί λιγότερο από 6 χρόνια. Θα προσπαθήσω να κοιτάξω τα στατιστικά να βρω τις χώρες και τους αριθμούς.
Σωστά παρατηρείς μόνο που:Οι εκπαιδευτικοί στο εξωτερικό Α΄βάθμιας και ΄
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #315 στις: Δεκεμβρίου 17, 2010, 06:33:37 pm »
Αν διαβάσει κάποιος το σημερινό άρθρο της Καθημερινής, θα καταλάβει και δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσω εγώ επιχειρήματα. Τα  αποτελέσματα της PISΑ στην κατανόηση κειμένου, αποδεικνύουν όλα τα παραπάνω που έγραψα. Οι Έλληνες μαθητές δεν μπορούσαν να συλλέξουν πληροφορίες    από πολυτροπικά κείμενα. Το μόνο που χρησιμοποίησαν ήταν το γραπτό κείμενο και όχι τις εικόνες, τους τίτλους, κτλ. Πόσοι εκπαιδευτικοί (όχι μόνο φιλίλογοι)
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #316 στις: Δεκεμβρίου 17, 2010, 06:38:46 pm »
Αν τα χρόνια του Δημοτικού ήταν λιγότερα  τα αποτελέσματα στην PISA θα ήταν χειρότερα.

Αποσυνδεδεμένος Tao of love

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #317 στις: Δεκεμβρίου 17, 2010, 06:48:30 pm »
Με ποιες ανάγκες ενός ανθρώπου συνδέονται όλα αυτά ακριβώς;

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #318 στις: Δεκεμβρίου 17, 2010, 06:52:00 pm »
Αν διαβάσει κάποιος το σημερινό άρθρο της Καθημερινής, θα καταλάβει και δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσω εγώ επιχειρήματα. Τα  αποτελέσματα της PISΑ στην κατανόηση κειμένου, αποδεικνύουν όλα τα παραπάνω που έγραψα. Οι Έλληνες μαθητές δεν μπορούσαν να συλλέξουν πληροφορίες    από πολυτροπικά κείμενα. Το μόνο που χρησιμοποίησαν ήταν το γραπτό κείμενο και όχι τις εικόνες, τους τίτλους, κτλ. Πόσοι εκπαιδευτικοί (όχι μόνο φιλίλογοι)

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #319 στις: Δεκεμβρίου 17, 2010, 06:58:22 pm »
Και κάτι άλλο. Αυτοί που πήγαν στο παιδαγωγικό για οποιοδήποτε λόγο έκαναν μια επιλογή και τη σεβονται. Θέλουν να μείνουν στο δημοτικό. Μακάρι και οι καθηγητές να σεβαστούν την επιλογή τους και να θέλουν να μείνουν στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο.

Tao of love τις ανάγκες της μόρφωσης και της παιδείας που δικαιούται το κάθε παιδί.

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #320 στις: Δεκεμβρίου 17, 2010, 07:04:38 pm »
Με ποιες ανάγκες ενός ανθρώπου συνδέονται όλα αυτά ακριβώς;
και την ανάγκη της αυτοπραγμάτωσης που βρίσκεται στην κορυφή της πυραμίδας του Maslow (ψυχολόγου)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαια Ελληνικα στο Δημοτικο : Υπερ ή κατά ;
« Απάντηση #321 στις: Δεκεμβρίου 17, 2010, 07:05:43 pm »


τί να την κανουν την εξειδικευση οι δασκαλοι?  Μια χαρα παιδαγωγοι ειναι, και πιστευω πως αυτο ειναι το σημαντικοτερο. Εχουν αρκετες γνωσεις παιδαγωγικης. Μα, στ'αληθεια, πιστευετε πως τον "καλο" δασκαλο ή καθηγητη τον κανει η σχολη?

και γιατι δε λεμε και το αλλο? εφαρμοζει κανεις κατα "γραμμα" τις παιδαγωγικες θεωριες? Αν δεν ηταν ο ΑΣΕΠ, θα σας ελεγα εγω τι ξερουμε, τι μαθαμε και τι εφαρμοζουμε.

Δηλαδη, μεχρι και 15 χρονια πριν δεν υπηρξαν "καλοι" δασκαλοι και καθηγητες?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182631
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 535
Σύνολο: 537

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.