*

Ψηφοφορία

Πώς μπορεί κατά την άποψή σας να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλολόγων;

Όλοι οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ
88 (18.4%)
Με το υπάρχον σύστημα
7 (1.5%)
Με επαναφορά της επετηρίδας
33 (6.9%)
Με διορισμό φιλολόγων και σε Δημοτικά
147 (30.8%)
Με διαχωρισμό του κλάδου σε Αρχαία, Νέα, Ιστορία και μείωση του αριθμού των φιλολογικών σχολών
202 (42.3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 468

Αποστολέας Θέμα: Πώς μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των Φιλόλογων;  (Αναγνώστηκε 226059 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elegia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #70 στις: Φεβρουάριος 25, 2008, 12:58:01 μμ »
Ο ΜΟΝΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ-ΛΥΚΕΙΑ.
ΔΕ ΞΕΡΩ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ.....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #71 στις: Φεβρουάριος 25, 2008, 01:37:31 μμ »
Ο ΜΟΝΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ-ΛΥΚΕΙΑ.
ΔΕ ΞΕΡΩ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ.....


elegia θα σε παρακαλούσα να γράφεις με πεζούς και όχι κεφαλαίους χαρακτήρες.

Ευχαριστώ  :)

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #72 στις: Φεβρουάριος 25, 2008, 01:44:36 μμ »
Ο ΜΟΝΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ-ΛΥΚΕΙΑ.
ΔΕ ΞΕΡΩ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ.....


Τη δημιουργία ολοήμερου Λυκείου τη βλέπω εξαιρετικά δύσκολη και μάλλον εκτός πραγματικότητος.
Το ολοήμερο όμως γυμνάσιο θα ήταν σαφώς μια λύση στο πρόβλημα κι ένας θεσμός που θα άξιζε να πραγματωθεί.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος alice cooper

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ωραία που ναι η ζωή!!!!
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #73 στις: Μάρτιος 10, 2008, 11:33:46 πμ »
Συμφωνώ κι εγώ με τη δημιουργία ολοήμερου γυμνασίου, όχι μόνο για να ξεμπλοκαριστεί (κάπως) ο κλάδος, αλλά κυρίως για να έχουν τα παιδιά τη δυνατότητα/ευκαιρία ν' ασχοληθούν με κάτι δημιουργικό και να εκφράσουν/αξιοποιήσουν τα όποια ταλέντα έχουν...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος patokos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #74 στις: Μάρτιος 13, 2008, 12:38:25 πμ »
Μου φαινεται πως μερικοι πανω στην μεγαλη τους επιθυμια για γρηγορο διορισμο σκεπτονται πραγματα εκ των πραγματων αδύνατα και πρωτογνωρα!!!
διαχωρισμος. τι θα πει διαχωρισμος? μη τρελενομαστε τωρα.
απο ιδρυση της η φιλοσοφικη (ενιαία τοτε-πριν 1984) ειχε τις κατευθυνσεις που και τωρα εχει. αραγε δεν ετυχε σε σας ο/η καθηγητης/τρια που σας εκανε αρχαια να σας κανει και ιστορια? και στη τελικη αντι να ασχολουμασται με το τι θα μπορουσε να γινει,
καλυτερα να ανοιγουμε σιγα-σιγα κανενα βιβλιο γιατι οταν βγει η υλη θα αρχισουμε να τρεχουμε και δεν θα φτανουμε...
(αφηνω δε το αλλο, οτι δηλ οπως αποδειχτηκε οι του φπψ γραφουν και καλυτερα και πετυχαινουν σε υψηλο ποσοστο. τι ειδους ρατσισμος ειναι αυτος? ειλικρινα δεν καταλαβαινω.
ο καθένας παίρνει θέση πάνω σε αυτό το θέμα ανάλογα με τα συμφέροντα του. Για μένα που τελείωσα κλασικό ο διαχωρισμός θα έπρεπε να είναι αυτονόητος. Ούτε και θεωρώ ότι οι τρεις βασικές "φιλολογικές" σχολές είναι ισοδύναμες. Και φυσικά δε μπορούμε να καταργούμε την ίδια τη διαδικασία της μάθησης στο πανεπιστήμιο. Ένα πτυχίο με 50 φιλολογικά μαθήματα δεν ισοδυναμεί με μια θεωρητική σχολή με παρεμπιπτόντως 10 - 15 φιλολογικά μαθήματα. Αν εγώ στο πανεπιστήμιο έκανα 10 μαθήματα κοινωνιολογίας θα θεωρούμουν κατάλληλος να γίνω κοινωνιολόγος; Γιατί η συνάφεια ανάμεσα στα αντικείμενα είναι αυτή ακριβώς. Και φυσικά η συμβολή του πανεπιστημίου στη γνώση και τη μάθηση δεν αντικαθίσταται από το "προσωπικό διάβασμα"!  Η κατάσταση έτσι όπως είναι τώρα είναι σαν να καταργεί το ίδιο το τμήμα της φιλολογίας, αφού όλοι αναγνωρίζονται ως το ίδιο πράγμα. Και το γεγονός ότι είχα καθηγητές που δίδασκαν όλα τα μαθήματα δε σημαίνει ότι κάνανε και καλά τη δουλειά τους. Για μένα ένα μεγάλο μέρος της σημερινής κατάστασης της δημόσιας εκπαίδευσης έχει να κάνει με ότι διδάσκουν ακατάρτιστοι καθηγητές. Και δεν έχω κανένα πρόβλημα να μου πει κάποιος ότι δε μπορώ να διδάξω καλά ιστορία. Αυτονόητο είναι!!! Σε ότι αφορά τα ποσοστά επιτυχίας των Φ.Π.Ψ. μάλλον οι ίδιες οι στατιστικές στο forum δεν επιβεβαιώνουν κάτι τέτοιο. Όσοι γράφουν καλύτερα γραφυν καλύτερα σε παιδαγωγικά και διδακτική κατά κανόνα. Κι αυτό γιατί τα αντίστοιχα γνωστικά πεδία διδάσκονται αναλυτικά στο Φ.Π.Ψ. (και όχι στους φιλολόγους !!!), χωρίς να διδάσκεται το ίδιο το γνωστικό αντικείμενο! Σε ό,τι αφορά τα περί μετάδοσης "στείρας γνώσης" και μόνο στους μαθητες, αν μη τι άλλο η γνώση και η κατοχή του γνωστικού αντικειμένου είναι αυτονόητο προαπαιτούμενο! Η δημιουργική διδασκαλία και μετάδοση προϋποθέτουν τουλάχιστον τη γνώση κατι παραπάνω απ' όσα διδάσκουν τα σχολικά βιβλία και μπορούν να μάθουν όλοι οι διδάσκοντες! Και δεν τίθεται θέμα ρατσισμού!! Απλά πρόκειται για διαφορετικά αντικείμενα, τι να κάνουμε;;   

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #75 στις: Μάρτιος 13, 2008, 12:39:50 πμ »
Όταν με το καλό ξεμπλοκάρετε τον κλάδο σας,ελάτε να βάλετε τάξη και στο δικό μας μπάχαλο.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος spo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #76 στις: Μάρτιος 13, 2008, 01:20:17 πμ »
Νομίζω πως κατα κυριο λογο (αν οχι μονο) η μειωση το υαριθμου των μαθητων θα ξεμπλοκαρει τον κλαδο μας και ολους τους αλλουςσ επίσης. Ειναι απαραδεκτο να πρεπει εν ετει 2008 να κανεις μαθημα με 27 28 η 30 παιδια σε μια ταξη. Αν αμεσως μειωθουν οι μαθητες σε 15 το πολυ, αυτοματως θα διπλασιαστουν οι θεσεις ... και συνακολουθα η αποτελεσματικοτητα, η προσεγγιση καθηγητη -μαθητη, η αποδοση θα παροθσιασουν σημαντικη βελτιωση.

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #77 στις: Μάρτιος 13, 2008, 01:22:33 πμ »
Μα δεν υπάρχει η υποδομή για να γίνει κάτι τέτοιο.
Ειδικά στις πόλεις,αν διπλασιαστούν τα τμήματα που θα πάνε να κάνουν μάθημα?
Θα πρέπει να διπλασιαστούν και οι αίθουσες.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος libera

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #78 στις: Μάρτιος 13, 2008, 02:08:35 πμ »
Συμφωνώ απόλυτα με τον/την patoko! Και θα κάνω και έναν άλλο διαχωρισμό. Οι απόφοιτοι του κλασικού να διδάσκουν αρχαία και λατινικά, του νεοελληνικού λογοτεχνία και έκθεση, του ιστορικού ιστορία κλπ. Ένας φιλόλογος π.χ. δε νομίζω ότι κατέχει επαρκώς το αντικείμενο της ιστορίας και δεν είναι κατάλληλα καταρτισμένος να επεξεργάζεται τις πηγές. Το ίδιο και ένας απόφοιτος του ΦΠΨ δεν κατέχει τα αρχαία και τα λατινικά. Προσωπικά γνωρίζω δύο απόφοιτους, ο ένας Γυμναστικής Ακαδημίας και ο άλλος Κοινωνιολογίας, οι οποίοι είχαν περάσει από άσχετη δέσμη με τα φιλολογικά και με κατατακτήριες έβγαλαν το ΦΠΨ. Αυτοί τώρα βαπτίζονται φιλόλογοι και μπορεί να κληθούν να διδάξουν σε κατεύθυνση; ???

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #79 στις: Μάρτιος 13, 2008, 03:02:08 πμ »
 Το ερώτημα είναι πώς θα ξεμπλοκάρει ο κλάδος των φιλολόγων .  Ο διαχωρισμός του κλάδου δεν συνεπάγεται και ξεμπλοκάρισμα του κλάδου.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 13, 2008, 04:16:23 πμ από syrrahm »

Αποσυνδεδεμένος periklis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #80 στις: Μάρτιος 13, 2008, 07:57:38 πμ »
 Προσωπικά γνωρίζω δύο απόφοιτους, ο ένας Γυμναστικής Ακαδημίας και ο άλλος Κοινωνιολογίας, οι οποίοι είχαν περάσει από άσχετη δέσμη με τα φιλολογικά και με κατατακτήριες έβγαλαν το ΦΠΨ. Αυτοί τώρα βαπτίζονται φιλόλογοι και μπορεί να κληθούν να διδάξουν σε κατεύθυνση; ???


Δεν ΕΒΓΑΛΑΝ το ΦΠΨ με κατατακτήριες, ΜΠΗΚΑΝ στο ΦΠΨ με κατατακτήριες και στη συνέχεια σπούδασαν κανονικά όπως όλοι οι υπόλοιποι φοιτητές που μπαίνουν με πανελλήνιες. Είναι πτυχιούχοι δύο σχολών και το ένα πτυχίο τους είναι από το ΦΠΨ. Τί εννοείς ΒΑΠΤΙΖΟΝΤΑΙ φιλόλογοι, δεν πήραν κανονικά το πτυχίο τους όπως και τόσοι άλλοι από το ΦΠΨ που σήμερα διδάσκουν σε κατεύθυνση;

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #81 στις: Μάρτιος 13, 2008, 08:59:59 πμ »
Οι απόψεις περί διαχωρισμού του κλάδου θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερα επικίνδυνες. Είναι δυνατό την αδιοριστία που το ίδιο το κράτος διαιωνίζει να προσπαθούμε να την επιλύσουμε με διάσπαση γνωστικών αντικειμένων; 1. Επιστημονικά δε στέκει. Φιλόλογοι άνθρωποι και πιστεύουμε πως τα αντικείμενά μας δε σχετίζονται μεταξύ τους; 2. Από πότε η ποσότητα των μαθημάτων που κάναμε στη σχολή ορίζει και την ποιότητα που μπορούμε να τα διδάξουμε; Εγώ καλύτερα νομίζω ότι θα μπορούσα να διδάξω αρχαία όταν τελείωσα το σχολείο παρά όταν στη Φιλοσοφική έκανα αρχαία με κάτι τύπους σαν τον Ξυδά και τον Γεωργατζόγλου. Και ας μου πει κάποιος πώς τον βοήθησε η σχολή να διδάξει έκθεση ή λογοτεχνία...
Η μείωση των μαθητών ανά τάξη, η μείωση του ορίου συνταξιοδότησης, το ολοήμερο γυμνάσιο, η άμεση κάλυψη των κενών (σας θυμίζω ότι μέχρι και σήμερα λείπουν καθηγητές από τα σχολεία) μπορούν να λύσουν το πρόβλημα. Και φυσικά η εκάστοτε κυβέρνηση το ξέρει, αλλά ούτε λεφτά θέλει να δώσει ούτε το δημόσιο σχολείο θέλει να λειτουργεί σωστά. Συντηρούν την παραπαιδεία και αν το δούμε ακόμα πιο σοιβαρά μαθητές που εξελίσσονται σε ημιμαθείς πολίτες συμφέρουν ένα κράτος, κοινωνικές ομάδες (γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί) που προσπαθούν μεταξύ τους να μοιράσουν ευθύνες αντί να ενωθούν απέναντι στον πραγματικό ένοχο συμφέρουν το κράτος... Και να προσέχουμε μην προτείνουμε "λύσεις" που ποτέ δε θα μας εξασφαλίσουν μόνιμη σταθερή δουλειά και θα κάνουν τους εκπαιδευτικούς περιπλανώμενους ωρομίσθιους.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #82 στις: Μάρτιος 13, 2008, 09:17:40 πμ »
Συμφωνω κι εγω με CHRISOULA,απολυτα. ενιαιο και αρραγες μετωπο για να εχουμε αποτελεσμα.Δε χρειαζεται "εμφυλιος"πολεμος. ολοι οι αποφοιτοι φιλοσοφικης ανεξαρτητα με κατευθυνση,φιλολογοι ειμαστε και οπως ειπε και η χρυσουλα πιο καλα γνωριζαμε τα αρχαια οταν διναμε πανελληνιες παρα μεσα στο πανεπιστημιο!
εξαλλου τι θελουμε δηλαδή? εχουν αναγκη τα παιδια απο εξειδικευμενη γνωση ή απο μια γενικη και ανθρωπιστικη παιδεια?
καλημερα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« Απάντηση #83 στις: Μάρτιος 13, 2008, 04:44:05 μμ »
Αχ, πολύ μου αρέσει η ευκολία με την οποία χαρακτηρίζουμε συναδέλφους ικανούς ή οχι να διδάξουν. Συνάδελφοι, εγώ θέλω να πω το εξής: Αν είμασταν ένας κλάδος με την απορροφητικότητα των δασκάλων, αυτή η συζήτηση περί ικανότητας απλά δεν θα υφίστατο. Έχουμε μπει σε ένα τριπάκι να εντοπίζει ο καθένας τη φόρμουλα με την οποία θα διοριστεί πιο εύκολα ο εαυτός του, ανεξάρτητα από τους υπόλοιπους και ανεξάρτητα φυσικά από το επίπεδο παιδείας που θέλουμε να έχουμε.

Για μένα, τα πράγματα είναι απλά. Ότι κατάρτιση και να έχουμε πάρει από το πανεπιστήμιο, δεν μας φτάνει στην τάξη. Όλο το ζήτημα μιας επιτυχημένης διδασκαλίας είναι καλή προετοιμασία του συγκεκριμένου μαθήματος για τους συγκεκριμένους μαθητές. Οι φιλόλογοι μπορούμε όντως να διδάξουμε τα μαθήματα που εντάσσονται στην ειδικότητα μας με πολύ καλή προετοιμασία. Ο καλύτερα καταρτισμένος φιλόλογος στον κόσμο χωρίς προετοιμασία δεν μπορεί να κάνει τίποτα μέσα στην τάξη. Και σαφώς υπάρχει επικάλυψη των αντικειμένων. Μπορεί κάποιος να διδάξει Θουκυδίδη, Μακρυγιάννη ή Βάρναλη χωρίς να ξέρει ιστορία;

Για να λυθούν τα προβλήματα μας, χρειαζόμαστε σαφώς μείωση των μαθητών ανά τάξη, ολοήμερα γυμνάσια, κάλυψη των κενών άμεσα και εγκαίρως (και όχι το Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο), κατάργηση του θεσμού της αναπλήρωσης και της ωρομισθίας και ενίσχυση της ΠΔΣ (ένταξη της στο πρόγραμμα του σχολείου, ίσως και ολοήμερα λύκεια, γιατί όχι;)), η οποία φυσικά, αφού δεν θα υπάρχουν αναπληρωτές/ωρομίσθιοι, θα γίνεται από μονίμους, όχι όμως σε υπερωριακή βάση. Αυτά τα αιτήματα δεν αφορούν μόνο τον κλάδο μας, δεν αφορούν μόνο τους εκπαιδευτικούς, αφορούν την κοινωνία ολόκληρη.
Αυτά τα αιτήματα σημαίνουν μια ουσιαστική αναβάθμιση της παιδείας, η οποία προϋποθέτει το εξής: ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ. Χωρίς λεφτά, μια ζωή μια τρύπα στο νερό θα κάνουμε.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 651
Σύνολο: 668

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 39 ερωτήματα.