0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
παιδια να ρωτήσω κατι... στην εκθεση λυκειου, γενικα, με ποιο τροπο οργανωνετε το σχεδιαγραμμα της εκθεσης??ας υποθεσουμε οτι σε ενα θεμα υπαρχουν 2 ερωτηματα, ενα με αιτια και το αλλο με τροπους αντιμετωπισης... θα γραψω προλογο, κυριως θεμα με αναπτυξη των ζητουμένων και επίλογο??ή ειναι προτιμότερο μετα τον προλογο και πριν την αναπτυξη του κυριως θεματος να αναλύσουμε λιγο παραπάνω την εκαστοτε εννοια??δηλαδη να την ορίσω, να τη διαιρέσω σε είδη ( αν γίνεται), να κανω ιστορική αναδρομη??θα ηθελα να με βοηθησετε, οσοι εχετε την καλή διαθεση! ευχαριστω
Αν δεν κάνω λάθος....δε χρειάζεται καθόλου ιστορική αναδρομή ή ορισμός.....Αυτό γινόταν παλαιότερα σα μέθοδος όταν έδιναν ελεύθερα θέματα....Από τότε που τα ζητούμενα είναι συγκεκριμένα και ενταγμένα σε επικοινωνιακό πλαίσιο η αναδρομή και ο ορισμος είναι περιττά....
ypernouli, δες λίγο αυτό για τον ευθύ - πλάγιο λόγο:[Συνήθης τύπος ασκήσεων είναι η μετατροπή του ευθέος σε πλάγιο λόγο ή και το αντίστροφο.-Προσέχουμε πάντα να μην αλλάξουμε το χρόνο-Π.χ- Γιατί δεν ήρθες; Είχα κάποια δουλειά. Τον ρώτησε γιατί δεν ήρθε. Εκείνος απάντησε ότι είχε κάποια δουλειά.]Σύμφωνα μ' αυτό το σκεπτικό, που να σου πω την αλήθεια δε θυμάμαι πού το εντόπισα, διδάσκω ευθύ πλάγιο λόγο, γιατί αναφέρεται ξεκάθαρα στην ύλη του Υπουργείου.Όσο για τη συνεκτικότητα, η ερώτηση αφορά σωστά τη νοηματική σύνδεση των παραγράφων (έτσι όπως τα καταγράφεις) κι μόνο αυτά χρειάζεται να απαντήσουν τα παιδιά. Μια ενδεικτική απάντηση;(π.χ. "Η δεύτερη παράγραφος συνδέεται νοηματικά με την τρίτη, γιατί στη δεύτερη παράγραφο ο συγγραφέας προβάλλει τους λόγους και τις αιτίες που τα μέσα μαζικής ενημέρωσης συμβάλλουν στη γνωριμία των διαφόρων λαών και ομάδων, ενώ στην τρίτη παράγραφο μεταβαίνει σε ένα από τα αποτελέσματα που επιφέρει αυτή η γνωριμία, δηλαδή την αλληλοκατανόηση.")Για τη μεταβατιική που αναφέρεις θα έλεγα, με όσες γνώσεις έχω, πως μπορείς να πεις ότι συμβάλλει στη συνεκτικότητα (με την ίδια λογική που σου γράφω στο παράδειγμα)Ελπίζω να βοήθησα!