*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 1050621 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #616 στις: Ιουλίου 07, 2010, 01:28:52 pm »
Ναι βρε Μάρκο, στάθηκε τυχερός και ευνοήθηκε, το ξέρω. Απλά προσπαθώ να καταλάβω για να ξέρω κι εγώ  πώς να κάνω το μάθημά μου. Ποιοί είναι δηλαδή οι υποκειμενικοί παράγοντες που να δικαιολογούν τέτοια απόκλιση; Να σημειώσω πως ο συγκεκριμένος μαθητής γράφει συνήθως γύρω στο 11-12.

πραγματικα παραξενο !!!
(ξερω βεβαια καποιους υποκειμενικους παραγοντες, αλλα ειναι εντελως "υποκειμενικοι" και υποψιαζομαι μηπως ειναι ενας απ αυτους....κραταω επιφυλαξεις ομως)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:54:13 »

Αποσυνδεδεμένος Iris_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #617 στις: Ιουλίου 07, 2010, 04:52:56 pm »
Συζήτησαμε σήμερα ξανά τους δύο συλλογισμούς και μου είπαν...

Για το : ''Σε κάποιους νομούς της χώρας χιόνισε.
Ο νομός Κοζάνης είναι ένας από τους νομούς της χώρας.
Συνεπώς στην Κοζάνη είναι πιθανόν να χιόνισε.''


Ότι από τη στιγμή που λέει ''σε κάποιους νομούς'' είναι κάτι γενικό και στην πορεία μεταβαίνει στο ειδικό και ότι γιἀυτό είναι παραγωγή... Είπα ξανά την άποψη μου για την αναλογία αλλά δεν τη δέχονται....Τέλος πάντων...Κατα τη γνώμη μου αυτό είναι καθαρή αναλογία...

Για το δεύτερο συλλογισμό ''''Η Μαρία είναι δίκαιη.Σε καμία από τις συναλλαγές της δε φάνηκε κάτι διαφορετικό.''
Υπενθυμίζω ότι υποστήριξα ότι είναι επαγωγή καθώς από μία μερικότερη κρίση ''σε καμία από τις συναλλαγές της δε φάνηκε κάτι διαφορετικό'' εξάγουμε ένα γενικό συμπέρασμα ότι είναι δίκαιη....Επίσης θα έλεγα ότι πρόκειται για μία επισφαλή γενίκευση και δείγμα βραχυλογικού επαγωγικού όπου το συμπέρασμα μπορεί να προηγείται.........

Μου είπαν όμως σήμερα ότι ο συλλογισμός ξεκινάει με ένα γενικό συμπέρασμα ''Η Μαρία ειναι δίκαιη'' και καταλήγει σε κάτι ειδικό.Άρα πρόκειται για πορεία γενικο->ειδικό,επομένως παραγωγή......

Επίσης μου είπαν ότι κοιτάζω από που ξεκινάει και που τελειώνει αναξαρτητως αν αυτό που προτάσσεται είναι συμπέρασμα.Στο βιβλίο μου είπαν , σελ. 13 αναφέρει ''στον παραγωγικό συλλογισμό, ξεκινούμε από κάτι γενικό και αφηρημένο και καταλήγουμε σε κάτι ειδικό ή διευκρίνιση της πρότασης. Άρα στο παράδειγμα με τη Μαρία είναι παραγωγή.....


Και ρωτάω εγώ τώρα ....
.στην παρακάτω παράγραφο για παράδειγμα σύμφωνα με αυτά που μου είπαν έχω παραγωγή καθώς ξεκινάει από κάτι γενικό και καταλήγει σε κάτι ειδικό . Εγώ πίστευα ότι η συλλογιστική πορεία είναι επαγωγική, γιατί από κάτι ειδικό (θεσμοί, οικογένεια, τρόπος ζωής...καταλήγει σε κάτι γενικό που αφορά το παρελθόν. Τελικά ελέγχουμε το συλλογισμο καθαρά εξωτερικά;Τί προηγείται και τί έπεται; ή αναζητάμε βαθυτερα τη συλλογιστική πορεία ελέγχωντας προκείμενες και αυμπέρασμα;

Παραθέτω το απόσπασμα
Θεσμοί που δοκιμάστηκαν στο παρελθόν επί αιώνες, που καθιερώθηκαν με αίμα πολύ, έχουν πια διαβρωθεί. Η οικογένεια, που ήταν η ζεστή φωλιά όπου πλάθονταν κι οπλίζονταν ο άνθρωπος, κάθε μέρα γίνεται και πιο σκιώδης. Ο τρόπος ζωής που είχε το παρελθόν κληροδοτήσει από γενιά σε γενιά – τιμιότητα, ντροπή, αξιοπρέπεια και κοινωνική συνεργασία – κινδυνεύει και αναιρείται καθημερινά από την πρακτική της εποχής μας. Το παρελθόν, ως αυθεντία, ως πηγή κανόνων βίου, υποφέρει από δεινή αμφισβήτηση.



Με μπέρδεψαν πολύ σήμερα! Παρακαλώ βοηθείστε!!!!!!!!!



Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #618 στις: Ιουλίου 07, 2010, 05:26:59 pm »
κοιτάς τη θεματική πρόταση αν αναφέρεται σε κάτι το γενικό ,όπως εδώ οι θεσμοί ,ή σε κατι το ειδικό π.χ.αν έλεγε η δημοκρατια ,η ισονομία κατι συγκεκριμένο και στη συνεχεια προσέχεις αν καταλήγει σε κατι ειδικό ΄πως εδώ το παρελθόν ή σε κατι γενικο ,αν θες το ειδικό να το έχεις στο μυαλό σου σαν κατι το ένα και συγκεκριμένο δες το και σαν παραθεση-επεξηγηση

Αποσυνδεδεμένος mantarini

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #619 στις: Ιουλίου 07, 2010, 05:30:35 pm »
http://dide-anatol.att.sch.gr/tte/nea/sumbouloi/sillogistiki_poreia.ppt

Αντιμετωπίζω την ίδια σύγχυση με αυτούς τους συλλογισμούς εδώ και χρόνια που διδάσκω το μάθημα. Δες το παραπάνω ppt. Νομίζω πως εξηγεί αρκετά. Θα επανέλθω κι εγώ με κάτι απορίες μου...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:54:13 »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #620 στις: Ιουλίου 07, 2010, 05:36:30 pm »
Συζήτησαμε σήμερα ξανά τους δύο συλλογισμούς και μου είπαν...

Για το : ''Σε κάποιους νομούς της χώρας χιόνισε.
Ο νομός Κοζάνης είναι ένας από τους νομούς της χώρας.
Συνεπώς στην Κοζάνη είναι πιθανόν να χιόνισε.''


Ότι από τη στιγμή που λέει ''σε κάποιους νομούς'' είναι κάτι γενικό και στην πορεία μεταβαίνει στο ειδικό και ότι γιἀυτό είναι παραγωγή... Είπα ξανά την άποψη μου για την αναλογία αλλά δεν τη δέχονται....Τέλος πάντων...Κατα τη γνώμη μου αυτό είναι καθαρή αναλογία...

Για το δεύτερο συλλογισμό ''''Η Μαρία είναι δίκαιη.Σε καμία από τις συναλλαγές της δε φάνηκε κάτι διαφορετικό.''
Υπενθυμίζω ότι υποστήριξα ότι είναι επαγωγή καθώς από μία μερικότερη κρίση ''σε καμία από τις συναλλαγές της δε φάνηκε κάτι διαφορετικό'' εξάγουμε ένα γενικό συμπέρασμα ότι είναι δίκαιη....Επίσης θα έλεγα ότι πρόκειται για μία επισφαλή γενίκευση και δείγμα βραχυλογικού επαγωγικού όπου το συμπέρασμα μπορεί να προηγείται.........

Μου είπαν όμως σήμερα ότι ο συλλογισμός ξεκινάει με ένα γενικό συμπέρασμα ''Η Μαρία ειναι δίκαιη'' και καταλήγει σε κάτι ειδικό.Άρα πρόκειται για πορεία γενικο->ειδικό,επομένως παραγωγή......

Επίσης μου είπαν ότι κοιτάζω από που ξεκινάει και που τελειώνει αναξαρτητως αν αυτό που προτάσσεται είναι συμπέρασμα.Στο βιβλίο μου είπαν , σελ. 13 αναφέρει ''στον παραγωγικό συλλογισμό, ξεκινούμε από κάτι γενικό και αφηρημένο και καταλήγουμε σε κάτι ειδικό ή διευκρίνιση της πρότασης. Άρα στο παράδειγμα με τη Μαρία είναι παραγωγή.....





Με μπέρδεψαν πολύ σήμερα! Παρακαλώ βοηθείστε!!!!!!!!!



έχεις αγχωθει...σου τα έχουν εξηγήσει αρκετά αναλυτικά..αν ηρεμήσεις κ διαβάσεις κ μόνη σου τις εξηγήσεις που γράφεις κ που σου έδωσαν οι συνάδελφοι θα  καταλάβεις ακριβώς τι συμβαινει...αρκει να αφήσεις το μυαλό σου να ξεκολλήσει απο τη δική σου θέση...
το η  Μαρια ειναι δίκαιη αν κ προτάσσεται δεν ειναι προκειμενη, αλλα συμπερασμα..επομένως καταλήγει σε ειδικο κ σωστά σου ειπαν ότι είναι παραγωγή.. ;)

Αποσυνδεδεμένος Iris_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #621 στις: Ιουλίου 07, 2010, 06:39:09 pm »
http://dide-anatol.att.sch.gr/tte/nea/sumbouloi/sillogistiki_poreia.ppt

Αντιμετωπίζω την ίδια σύγχυση με αυτούς τους συλλογισμούς εδώ και χρόνια που διδάσκω το μάθημα. Δες το παραπάνω ppt. Νομίζω πως εξηγεί αρκετά. Θα επανέλθω κι εγώ με κάτι απορίες μου...


ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Iris_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #622 στις: Ιουλίου 07, 2010, 06:47:57 pm »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 07, 2010, 06:49:40 pm από Iris_ »

Αποσυνδεδεμένος Iris_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #623 στις: Ιουλίου 07, 2010, 06:50:13 pm »

έχεις αγχωθει...σου τα έχουν εξηγήσει αρκετά αναλυτικά..αν ηρεμήσεις κ διαβάσεις κ μόνη σου τις εξηγήσεις που γράφεις κ που σου έδωσαν οι συνάδελφοι θα  καταλάβεις ακριβώς τι συμβαινει...αρκει να αφήσεις το μυαλό σου να ξεκολλήσει απο τη δική σου θέση...
το η  Μαρια ειναι δίκαιη αν κ προτάσσεται δεν ειναι προκειμενη, αλλα συμπερασμα..επομένως καταλήγει σε ειδικο κ σωστά σου ειπαν ότι είναι παραγωγή.. ;)

Κοίταξα το παραπάνω powerpoint και λέει ξεκάθαρα ότι ''Αν το Συμπέρασμα απορρέει από επιμέρους κρίσεις και είναι μία γενικευτική κρίση, ανεξάρτητα από τη θέση στην οπόια βρίσκεται (αρχή, μέση ή τέλος), έχουμε επαγωγική συλλογιστική πορεία..........Μπορεί κάποιος στο λόγο του να προτάξει το συμπέρασμα και στη συνέχεια να το στηρίξει με προκείμενες.''(Διαφάνειες 59-60)
Επομένως αυτό που μου είπαν ότι δεν κοιτάζω αν αυτό από το οποίο ξεκινάει είναι συμπέρασμα παρά μόνο από πηγαίνει σε τι....δεν ισχύει....γιατί μπορεί να είναι ένα γενικό συμπέρασμα στην αρχή , το οποίο να βγαίνει από επιμέρους κρίσεις που ακολουθούν όπως το παράδειγμα με τους θεσμούς......

Όσον αφορά τη Μαρία δε μπορώ να πω το ίδιο; Το Η Μαρία είναι δίκαιη είναι μία γενική κρίση που χαρακτηρίζει την κοπέλα, είναι ένα συμπέρασμα το οποίο προτάσσεται , ενώ η προκείμενη Σε καμία από τις συναλλαγές της δε φάνηκε κάτι διαφορετικό. είναι κάτι ειδικό  το οποίο ακολουθεί.... Το γενικό συμπέρασμα εξάγεται από την ειδικότερη κρίση άρα επαγωγή....................
Είναι άκυρο όπως το σκέφτομαι;

Αποσυνδεδεμένος max

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #624 στις: Ιουλίου 07, 2010, 10:04:55 pm »
εγώ νομίζω πως σκεφτεσαι σωστά. όσο για το παράδειγμα της παραγράφου είναι επαγωγή. είναι γενικότερο το ότι το παρελθόν κινδυνεύει....αυτήν την κρίση τη στηρίζει με συγκεκριμένους θεσμούς: οικογένεια. το παραδειγμα αυτό το έχω συναντήσει στα καινούρια βιβλία της ελληνοεκδοτικής, μόνο που τώρα είναι πολύ δυσκολο να ανατρέξω σ' αυτά. ίσως μπορεί να το κάνει κάποιος άλλος συνάελφος.

Αποσυνδεδεμένος max

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #625 στις: Ιουλίου 07, 2010, 10:12:06 pm »
e-keimena.gr/index.php?..
δες λίγο εδώ.κάτι πρόχειρο προς ενίσχυση.

Αποσυνδεδεμένος Iris_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #626 στις: Ιουλίου 07, 2010, 10:19:47 pm »
Λίγο η ζέστη, λίγο η κούραση,λίγο το άγχος τα μπέρδεψα!!!!

Λοιπόν! Τα κατάλαβα όλα!!!! Max τις ασκήσεις αυτές τις έκανα για να δω και αν όντως κατάλαβα και τα απάντησα όλα σωστά!!!! Και αυτές και άλλες!!!!!! :D :D :D :D

Το επιχείρημα με τη Μαρία μπορεί να είναι και παραγωγή και επαγωγή.....Δεν είναι λάθος κάτι από τα δύο....Αναλόγως με το πως βλέπεις το συμπέρασμα.

Το επιχείρημα με την Κοζάνη είναι παραγωγή , γιατί όντως ξεκινάει από κάτι γενικό ''κάποια χωριά'' και στη συνέχεια πάει σε πιο ειδικό και καταλήγει τελικά στην Κοζάνη.... Το ''πιθανόν'' που έχει δεν έχει σημασία.....Αν έλεγε Σε κάποιο χωριό χιόνισε θα ήταν αναλογικός.....


ΟΥΦ!!! Καθάρισε το μυαλό μου!!! Πάω για περπάτημα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΣΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-* :-* :-* :-*

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #627 στις: Ιουλίου 08, 2010, 12:10:51 am »
Λίγο η ζέστη, λίγο η κούραση,λίγο το άγχος τα μπέρδεψα!!!!

Λοιπόν! Τα κατάλαβα όλα!!!! Max τις ασκήσεις αυτές τις έκανα για να δω και αν όντως κατάλαβα και τα απάντησα όλα σωστά!!!! Και αυτές και άλλες!!!!!! :D :D :D :D

Το επιχείρημα με τη Μαρία μπορεί να είναι και παραγωγή και επαγωγή.....Δεν είναι λάθος κάτι από τα δύο....Αναλόγως με το πως βλέπεις το συμπέρασμα.

Το επιχείρημα με την Κοζάνη είναι παραγωγή , γιατί όντως ξεκινάει από κάτι γενικό ''κάποια χωριά'' και στη συνέχεια πάει σε πιο ειδικό και καταλήγει τελικά στην Κοζάνη.... Το ''πιθανόν'' που έχει δεν έχει σημασία.....Αν έλεγε Σε κάποιο χωριό χιόνισε θα ήταν αναλογικός.....


ΟΥΦ!!! Καθάρισε το μυαλό μου!!! Πάω για περπάτημα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΣΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-* :-* :-* :-*

iris επιμένω όχι για κανέναν αλλο λόγο αλλα γιατι όντως είναι δυσκολο το κεφάλαιο αυτο κ είναι κριμα να το καταλάβεις λάθος...δεν θεωρω ότι το παράδειγμα με τη Μαρία μπορεις να το παρεις ειτε επαγωγή ειτε παραγωγη...θεωρώ ότι αυτο που σου ειπαν οι συνάδελφοι είναι το σωστο..θα κάνω αλλη μια αποπειρα να στο εξηγήσω: η Μαρία είναι δικαιη.σε καμμια απο τις συναλλαγές της δε φανηκε κάτι διαφορετικό...
 στο συγκεκριμένο παράδειγμα έχουμε: ένα συμπερασμα: η Μαρια ειναι δικαιη και μια προκειμενη: σε καμμια απο τις....διαφορετικό//
για να ολοκληρωθει ο συλλογ απουσιάζει μια προκειμενη την οποια ουσιαστικά την εννοούμε κ προφανώς συνδεει την έννοια της δικαιοσύνης με τον τροπο συναλλαγής...και η οποια προκειμενη θα είναι γενικότερη  κ απο την προκειμενη που έχουμε και απο το συμπέρασμα που είναι: η Μαρια είναι δικαιη //
αρα παραγωγικός συλλογισμός ( γενικο- ειδικό)
ομολογουμένως ειναι δυσκολο παραδειγμα.
γενικά πάντως βοηθάει να τα βάζεις σε μια σειρά προκειμ κ συμπέρασμα γτ έτσι είναι πιο εύκολο να παρακολουθήσεις την πορεια.. :)

Αποσυνδεδεμένος Iris_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #628 στις: Ιουλίου 08, 2010, 02:08:27 pm »


iris επιμένω όχι για κανέναν αλλο λόγο αλλα γιατι όντως είναι δυσκολο το κεφάλαιο αυτο κ είναι κριμα να το καταλάβεις λάθος...δεν θεωρω ότι το παράδειγμα με τη Μαρία μπορεις να το παρεις ειτε επαγωγή ειτε παραγωγη...θεωρώ ότι αυτο που σου ειπαν οι συνάδελφοι είναι το σωστο..θα κάνω αλλη μια αποπειρα να στο εξηγήσω: η Μαρία είναι δικαιη.σε καμμια απο τις συναλλαγές της δε φανηκε κάτι διαφορετικό...
 στο συγκεκριμένο παράδειγμα έχουμε: ένα συμπερασμα: η Μαρια ειναι δικαιη και μια προκειμενη: σε καμμια απο τις....διαφορετικό//
για να ολοκληρωθει ο συλλογ απουσιάζει μια προκειμενη την οποια ουσιαστικά την εννοούμε κ προφανώς συνδεει την έννοια της δικαιοσύνης με τον τροπο συναλλαγής...και η οποια προκειμενη θα είναι γενικότερη  κ απο την προκειμενη που έχουμε και απο το συμπέρασμα που είναι: η Μαρια είναι δικαιη //
αρα παραγωγικός συλλογισμός ( γενικο- ειδικό)
ομολογουμένως ειναι δυσκολο παραδειγμα.
γενικά πάντως βοηθάει να τα βάζεις σε μια σειρά προκειμ κ συμπέρασμα γτ έτσι είναι πιο εύκολο να παρακολουθήσεις την πορεια.. :)

Σε ευχαριστώ!
Σκέφτηκα για τη Μαρία ότι μπορεί να είναι επαγωγή με αιτιώδη σχέση. Επειδή σε καμμία από τις συναλλαγές......το αποτέλεσμα είναι ότι είναι δίκαιη...... Τέλος πάντων...έχεις δίκιο και σε αυχαριστώ....

Στο απόσπασμα με τους θεσμούς πιστεύεις ότι είναι επαγωγή ή παραγωγή; Στο ίντερνετ το δίνουν επαγωγή αλλά σκέφτηκα ότι αν θεωρήσουμε ότι ξεκινάει από κάτι γενικό το οποίο στη συνέχεια τεκμηριώνει με παραδείγματα δεν ειναι παραγωγή;

Συγγνώμη αν σας κουράζω, αλλά η βοήθεια σας και η γνώμη σας είναι σημαντική για μένα...με βοηθάει να γίνομαι καλύτερη...σας ευχαριστώ όλους....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 08, 2010, 02:10:09 pm από Iris_ »

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #629 στις: Ιουλίου 08, 2010, 07:11:17 pm »
Στάλθηκε από: Georgia s
Παράθεση
στο συγκεκριμένο παράδειγμα έχουμε: ένα συμπερασμα: η Μαρια ειναι δικαιη και μια προκειμενη: σε καμμια απο τις....διαφορετικό//
για να ολοκληρωθει ο συλλογ απουσιάζει μια προκειμενη την οποια ουσιαστικά την εννοούμε κ προφανώς συνδεει την έννοια της δικαιοσύνης με τον τροπο συναλλαγής...και η οποια προκειμενη θα είναι γενικότερη  κ απο την προκειμενη που έχουμε και απο το συμπέρασμα που είναι: η Μαρια είναι δικαιη //
αρα παραγωγικός συλλογισμός ( γενικο- ειδικό)

Ολόκληρος o συλλογισμός θα ήταν κάπως έτσι νομίζω:

Όποιος δεν κλέβει στις συναλλαγές του είναι δίκαιος.
Στις συναλλαγές της Μαρίας δε φάνηκε κάτι διαφορετικό.
Άρα η Μαρία είναι δίκαιη.


Αφού έχουμε συμφωνήσει ότι το συμπέρασμα είναι ότι η Μαρία είναι δίκαιη και απλώς προτάσσεται
πώς δεν είναι επαγωγικός ο συλλογισμός ;
ότι η Μαρία είναι δίκαιη δεν έναι γενικότερο από το ότι σε μια περίπτωση,στις συναλλαγές της δηλαδή, δε φάνηκε κάτι διαφορετικό;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 657
Σύνολο: 665

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.