*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 1050729 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #672 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 08:04:33 pm »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:29:31 »

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #673 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 09:20:18 pm »
Σας παρακαλώ πολύ, μήπως μπορεί κάποιος να μου πει στο παρακάτω επιχείρημα τι συλλογιστή πορεία έχουμε;

Το σημερινό σχολείο απέτυχε στο σύνολο των συνθηκών που διαμορφώνουν το κλίμα του, προπαντός όμως απέτυχε στον κεντρικό στόχο του και στις παιδαγωγικές μεθόδους. Οι δραματικότεροι λόγοι της αποτυχίας του είναι παιδαγωγικοδιδακτικοί και ηθικοί. Το σημερινό σχολείο με τις δομές που έχει τη και τη φιλοσοφία του δεν μπορεί να δώσει την παιδεία που χρειάζεται σήμερα και θα χρειαστεί περισσότερο στο μέλλον.

Πάντως, η αναγνώριση του επιχειρήματος είναι αυτή:
α΄ προκείμενη: Οι δραματικότεροι … ηθικοί.
β΄ προκείμενη: Το σημερινό σχολείο … στο μέλλον.
Συμπέρασμα: Το σημερινό σχολείο … μεθόδους.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Είμαστε σίγουροι ότι αποτελεί επιχείρημα;  :-\ :-\
Ή το 'χω χάσει από το πολύ λατινικό που διαβάζω  όλη μέρα ή πραγματικά μου φαίνεται ότι η δεύτερη προκείμενη δεν έχει καμιά συνεκτική σχέση με την πρώτη, συνεπώς ούτε με το συμπέρασμα. Μου φαίνεται σαν να είναι και κείνη συμπέρασμα.

Έχει δίκιο η Nebula. Η συλλογιστική πορεία είναι προφανώς παραγωγική (ή, μαλλον, " δείχνει" παραγωγική) αλλά ουσιαστικά δεν πρόκειται για επιχείρημα ή συλλογισμό που να μπορείς να τον ξεχωρίσεις σε προκείμενες και συμπεράσματα. Δεν δείχνουν δηλαδή οι προτάσεις να προκύπτουν η μία από την άλλη, ώστε να μιλήσουμε για συλλογισμό, αλλά περισσότερο μοιάζει για παράθεση ανεξάρτητων, αλληλοσυμπληρούμενων επιχειρημάτων...

Ypernouli,
αν θυμάμαι καλά μαζί τα λέγαμε κάπου εδώ στο φόρουμ για το Τετράδιο Δημιουργικής Γραφής, το οποίο και πάλι θα σου σύστηνα πολύ ένθερμα και για τη μαθήτριά σου. Δεν έχει καθαρά γλωσσικές ασκήσεις βέβαια (τύπου λεξιλόγιο κλπ) έχει όμως πολλές ασκήσεις για ΟΛΑ τα θέματα της θεωρίας, μεθοδολογία και εξάσκηση βήμα-βήμα της περίληψης και της έκθεσης κλπ. Θα τη βοηθήσει πολύ.
Θα με ενδιέφερε επίσης η άποψή σου για τον Κοινό Νου. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα αλλά το έχω κοιτάξει αρκετά καλά και μου φαίνεται κάπως...βαρύ, χωρίς προφανή χρησιμότητα. Μπορεί αυτό που λέω να είναι επιπόλαιο, ας μιλήσει παρακαλώ κάποιος που να το ξέρει και να το έχει χρησιμοποιήσει.

Όσο για τη βελτίωση των καθηγητών στη διόρθωση, δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα τις ακριβώς ψάχνεις, αν θέλεις διευκρίνισε εδώ ή στείλε μου πμ.
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #674 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 09:38:38 pm »
daffyduck και nebula, ίσως έχετε δίκιο. Το παράδειγμα όμως το βρήκα από τον Κοινό Νου και την ανάλυση σε προκείμενες και συμπέρασμα υπάρχει εκεί. Ρώτησα τι συλλογισμός είναι, διότι δεν μου φάνηκε να είναι ξεκάθαρο, όπως και σε άλλα επιχειρήματα πιου έχει μέσα το βιβλίο.
παράδειγμα:
Μέσα σε μια κοινωνία ελεύθερων συνειδήσεων το δικαίωμα της διαφωνίας, ως πρωταρχική έκφραση προσωπικής ευθύνης, διατηρείται απαραμείωτο. Οι ελεύθεροι διαφωνούν, συνδιαλέγονται, δέχονται την πολλαπλότητα των απόψεων. Αυτό συμβαίνει γιατί γνωρίζουν καλά πως αυτή η πολλαπλότητα κι αυτή η εναρμόνιση των διαφωνιών είναι το στημόνι όπου υφαίνεται η ελευθερία του κόσμου.
Στο βιβλίο λέει: Οι ελεύθεροι.. α προκείμενη, Αυτό συμβαίνει... β προκείμενη. Μέσα σε μια κοινωνία.. συμπέρασμα.
Τι συλλογισμός είναι όμως; Παραγωγικός; Το γενικό είναι: Οι ελεύθεροι ... ;

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #675 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 09:48:02 pm »
Ερώτηση μαθητή μου:
Επίσης, μπορούμε σε μία παράγραφο να έχουμε επιχείρημα και ταυτόχρονα και καθέναν από όλους τους τρόπους ανάπτυξης παραγράφου; δηλ. επιχείρημα και αιτιολόγηση, επιχείρημα και αίτιο-αποτέλεσμα, επιχείρημα και αναλογία....;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:29:31 »

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #676 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 11:04:43 pm »
daffyduck και nebula, ίσως έχετε δίκιο. Το παράδειγμα όμως το βρήκα από τον Κοινό Νου και την ανάλυση σε προκείμενες και συμπέρασμα υπάρχει εκεί. Ρώτησα τι συλλογισμός είναι, διότι δεν μου φάνηκε να είναι ξεκάθαρο, όπως και σε άλλα επιχειρήματα πιου έχει μέσα το βιβλίο.
παράδειγμα:
Μέσα σε μια κοινωνία ελεύθερων συνειδήσεων το δικαίωμα της διαφωνίας, ως πρωταρχική έκφραση προσωπικής ευθύνης, διατηρείται απαραμείωτο. Οι ελεύθεροι διαφωνούν, συνδιαλέγονται, δέχονται την πολλαπλότητα των απόψεων. Αυτό συμβαίνει γιατί γνωρίζουν καλά πως αυτή η πολλαπλότητα κι αυτή η εναρμόνιση των διαφωνιών είναι το στημόνι όπου υφαίνεται η ελευθερία του κόσμου.
Στο βιβλίο λέει: Οι ελεύθεροι.. α προκείμενη, Αυτό συμβαίνει... β προκείμενη. Μέσα σε μια κοινωνία.. συμπέρασμα.
Τι συλλογισμός είναι όμως; Παραγωγικός; Το γενικό είναι: Οι ελεύθεροι ... ;


moagniko, να  ρωτήσω κάτι

Ότι είναι  παραγωγικός το δίνει το βιβλίο ή το λες εσύ;
Γιατί κάθομαι  τόση ώρα και τον κοιτάζω και δεν μπορώ να τον βγάλω.
Αν τον δίνει το βιβλίο παραγωγικό, λήγει το θέμα.
όταν μου απαντήσεις θα επανέλθω

Είναι πάντως δύσκολος.

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #677 στις: Σεπτεμβρίου 09, 2010, 11:09:31 pm »
Τι γνώμη έχετε για τα βιβλία του Γκανέτσου του Εκδοτικού Ομίλου Συγγραφέων Καθηγητών;
Είναι καλύτερη επιλογή από τον Κοινό Νου;που όπως φαίνεται είναι δύσκολο.

Πάντα για να το συστήσω στο μαθητή που θέλει να διαβάσει.

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #678 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 12:29:30 am »
@daffyduck τον "Κοινό Νου" τον χρησιμοποιώ από πέρυσι και με έχει βοηθήσει πολύ. Περιέχει πλήρη θεωρία και μου αρέσει γιατί είναι γραμμένη σχετικά απλά. Αν και στη θεωρία έχω κάνει δικές μου σημειώσεις με ασκήσεις και δουλεύω από εκεί, το βιβλίο το βρήκα πολύ κατατοπιστικό. Ως προς τις θεματικές, ναι, κι εγώ πιστεύω ότι είναι "βαρύ". Αυτό όμως δεν είναι απαραίτητα κακό, ειδικά όταν έχω μαθητές που "τραβάνε". Οι περισσότεροι μαθητές δε διαβάζουν ούτε τα μισά από αυτά που λέει μέσα, οπότε κι εγώ κάποιες φορές επιλέγω να τους δώσω πιο "light" σχεδιαγράμματα. (για ιδιαίτερο μιλάω). Τα κριτήρια τα χρησιμοποιώ επιλεκτικά, πάλι αναλόγως το μαθητή, γιατί ορισμένα είναι αρκετά απαιτητικά.

Το κακό με τον "Κοινό Νου" είναι ότι ορισμένες θεματικές αναλύονται υπερβολικά και κινδυνεύεις να χάσεις τη μπάλα. Συνήθως οργανώνω την ύλη μου από την αρχή σύμφωνα με τις ώρες που έχω για να μη χαθώ στην πορεία...

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #679 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 02:02:06 am »
Μέσα σε μια κοινωνία ελεύθερων συνειδήσεων το δικαίωμα της διαφωνίας, ως πρωταρχική έκφραση προσωπικής ευθύνης, διατηρείται απαραμείωτο. Οι ελεύθεροι διαφωνούν, συνδιαλέγονται, δέχονται την πολλαπλότητα των απόψεων. Αυτό συμβαίνει γιατί γνωρίζουν καλά πως αυτή η πολλαπλότητα κι αυτή η εναρμόνιση των διαφωνιών είναι το στημόνι όπου υφαίνεται η ελευθερία του κόσμου.
Στο βιβλίο λέει: Οι ελεύθεροι.. α προκείμενη, Αυτό συμβαίνει... β προκείμενη. Μέσα σε μια κοινωνία.. συμπέρασμα.
Τι συλλογισμός είναι όμως; Παραγωγικός; Το γενικό είναι: Οι ελεύθεροι ... ;

Στον Κοινό νου δεν αναφέρεται τι είδους συλλογισμός είναι.
Με μια γρήγορη ματιά εμένα μου φαίνεται επαγωγή... με τη λογική ότι ακόμα και αν μια κοινωνία είναι "κοινωνία ελεύθερων συνειδήσεων" αυτό δε σημαίνει ότι δε θα υπάρχουν και χειραγωγούμενοι μέσα, απλώς ότι πλειοψηφία είναι οι "ελεύθεροι". Άρα, μπορούμε να θεωρήσουμε την κοινωνία γενικότερη έννοια...
Και πάλι διευκρινίζω ότι δεν είμαι σίγουρη και περιμένω και εγώ γνώμες.

Αποσυνδεδεμένος hmmm

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #680 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 11:30:48 am »
Γεια σας!
Είμαι μαθητής και φέτος θα πάω β λυκείου και στοχεύω ιατρική.
Επειδή δυστυχώς στο φροντιστήριο που πηγαίνω πολλή δουλειά δεν γίνεται(να φανταστείτε όλη τη χρονιά 2 περιλήψεις και 1 έκθεση γράψαμε τις οποίες  ποτέ δεν μας επέστερεψε) και χρήματα για ιδιαίτερα δεν περισσεύουν, αποφάσισα από φέτος να κάνω μόνος μου μια συστηματική δουλειά ώστε να γράψω καλά του χρόνου.
Θα ήθελα όμως λιγάκι τη βοήθεια σας.
Έχω αγοράσει ήδη τον πρώτο τόμο του κοινού νου, τον τόμου του λόγου σπουδή για την β λυκείου, τον 1ο και 3ο τόμο του πειστικού λόγου, τα βοηθήματα για την α και β λυκείου του Μπατζίνα και του Λούλου(Ζήτη) και της Στράτου για τη β λυκείου(Σαββάλας).
Σκοπεύω ακόμη να σποκτήσω στη συλλογή μου δοκίμια(π.χ. Παπανούτσου) και κάποια άλλα βιβλία όπως: προσεγγίσεις θεμάτων σύγχρονου προβληματισμού, λόγος δοκιμιακός, προβληματισμοί του Καργάκου και βιβλία του Γιαβρή.
Επιπλέον, θα προσπαθώ να γράφω μόνος μου από ένα ολοκληρωμένο κριτήριο την εβδομάδα το οποίο θα δίνω στον καθηγητή του φροντιστηρίου να διορθώνει(αν συμφωνήσει να τα κάνει).
Έχετε να μου προτείνετε κάτι επιπλέον;
Πιστεύετε ότι αν διαβάζω μόνο από τον κοινό νου και το λόγου σπουδή μπορώ να οδηγηθώ στην επιτυχία;
Ποια η γνώμη σας για τα βιβλία που αναφέρω;
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο πρόγραμμα που μπορώ να ακολουθήσω διαβάζοντας μόνος;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #681 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 01:39:10 pm »
Γεια σας!
Είμαι μαθητής και φέτος θα πάω β λυκείου και στοχεύω ιατρική.
Επειδή δυστυχώς στο φροντιστήριο που πηγαίνω πολλή δουλειά δεν γίνεται(να φανταστείτε όλη τη χρονιά 2 περιλήψεις και 1 έκθεση γράψαμε τις οποίες  ποτέ δεν μας επέστερεψε) και χρήματα για ιδιαίτερα δεν περισσεύουν, αποφάσισα από φέτος να κάνω μόνος μου μια συστηματική δουλειά ώστε να γράψω καλά του χρόνου.
Θα ήθελα όμως λιγάκι τη βοήθεια σας.
Έχω αγοράσει ήδη τον πρώτο τόμο του κοινού νου, τον τόμου του λόγου σπουδή για την β λυκείου, τον 1ο και 3ο τόμο του πειστικού λόγου, τα βοηθήματα για την α και β λυκείου του Μπατζίνα και του Λούλου(Ζήτη) και της Στράτου για τη β λυκείου(Σαββάλας).
Σκοπεύω ακόμη να σποκτήσω στη συλλογή μου δοκίμια(π.χ. Παπανούτσου) και κάποια άλλα βιβλία όπως: προσεγγίσεις θεμάτων σύγχρονου προβληματισμού, λόγος δοκιμιακός, προβληματισμοί του Καργάκου και βιβλία του Γιαβρή.
Επιπλέον, θα προσπαθώ να γράφω μόνος μου από ένα ολοκληρωμένο κριτήριο την εβδομάδα το οποίο θα δίνω στον καθηγητή του φροντιστηρίου να διορθώνει(αν συμφωνήσει να τα κάνει).
Έχετε να μου προτείνετε κάτι επιπλέον;
Πιστεύετε ότι αν διαβάζω μόνο από τον κοινό νου και το λόγου σπουδή μπορώ να οδηγηθώ στην επιτυχία;
Ποια η γνώμη σας για τα βιβλία που αναφέρω;
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο πρόγραμμα που μπορώ να ακολουθήσω διαβάζοντας μόνος;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

Όλα τα βιβλία που αναφέρεις είναι καλά. Θα σου πω για εκείνα που ξέρω καλύτερα

Πειστικός λόγος,καλό .Για την επόμενη τάξη χρειάζεσαι και το β΄τεύχος.

Ο Γιαβρής  καλός , για την Οργάνωση του Λόγου δεν μιλάμε ;

Τα κριτήρια από Μπαζίνα-Λούλο επίσης.


Παράθεση
Πιστεύετε ότι αν διαβάζω μόνο από τον κοινό νου και το λόγου σπουδή μπορώ να οδηγηθώ στην επιτυχία;

Το θέμα είναι πώς θα διαβάσεις από τόσα βιβλία χωρίς καθοδήγηση. Γι΄αυτό σωστά αναρωτιέσαι και θέλεις να κάνεις μια επιλογή.

Για τον Κοινό Νου έχουν μιλήσει παραπάνω,ας  σου απαντήσει και κανείς ακόμα .

Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #682 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 09:36:31 pm »
daffyduck και nebula, ίσως έχετε δίκιο. Το παράδειγμα όμως το βρήκα από τον Κοινό Νου και την ανάλυση σε προκείμενες και συμπέρασμα υπάρχει εκεί. Ρώτησα τι συλλογισμός είναι, διότι δεν μου φάνηκε να είναι ξεκάθαρο, όπως και σε άλλα επιχειρήματα πιου έχει μέσα το βιβλίο.
παράδειγμα:
Μέσα σε μια κοινωνία ελεύθερων συνειδήσεων το δικαίωμα της διαφωνίας, ως πρωταρχική έκφραση προσωπικής ευθύνης, διατηρείται απαραμείωτο. Οι ελεύθεροι διαφωνούν, συνδιαλέγονται, δέχονται την πολλαπλότητα των απόψεων. Αυτό συμβαίνει γιατί γνωρίζουν καλά πως αυτή η πολλαπλότητα κι αυτή η εναρμόνιση των διαφωνιών είναι το στημόνι όπου υφαίνεται η ελευθερία του κόσμου.
Στο βιβλίο λέει: Οι ελεύθεροι.. α προκείμενη, Αυτό συμβαίνει... β προκείμενη. Μέσα σε μια κοινωνία.. συμπέρασμα.
Τι συλλογισμός είναι όμως; Παραγωγικός; Το γενικό είναι: Οι ελεύθεροι ... ;

Μα πού τα βρίσκουν, ρε παιδιά, τέτοια επιχειρήματα, τέτοιες θέσεις γενικώς; Πας να διδάξεις στο παιδί πώς να επιχειρηματολογεί, όταν τα "πρότυπα" κείμενα μπάζουν νερά από παντού. Ταπεινή μου γνώμη πάντα  :-[

1η προκείμενη: οι ελεύθεροι άνθρωποι διαφωνούν, συνδιαλέγονται και δέχονται την πολλαπλότητα των απόψεων.
2η προκείμενη: οι ελεύθεροι άνθρωποι γνωρίζουν ότι η πολλαπλότητα των απόψεων και η διαφωνία στηρίζουν την ελευθερία του κόσμου.
Συμπέρασμα (;): η ελευθερία του κόσμου (η κενωνία των ελεύθερων συνειδήσεων) συντελεί στην απαραμείωτη [sic] διατήρηση του δικαιώματος της διαφωνίας, ως πρωταρχική έκφραση προσωπικής ευθύνης;;;;;

Κολλάει το συμπέρασμα με τις προκείμενες; Πάντως, αν το δούμε ως έχει, μου φαίνεται σαν επαγωγή. Αλλά και πάλι δεν βλέπω να δένει το συμπέρασμα, με την καμία όμως!!




Αποσυνδεδεμένος nebula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ουφ...
    • Προφίλ
    • Φωτεινή Παντογνώστρα
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #683 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 09:38:48 pm »
Ερώτηση μαθητή μου:
Επίσης, μπορούμε σε μία παράγραφο να έχουμε επιχείρημα και ταυτόχρονα και καθέναν από όλους τους τρόπους ανάπτυξης παραγράφου; δηλ. επιχείρημα και αιτιολόγηση, επιχείρημα και αίτιο-αποτέλεσμα, επιχείρημα και αναλογία....;

Μα και το επιχείρημα αποτελεί έναν τρόπο ανάπτυξης μιας παραγράφου, όπως επίσης και η αιτιολόγηση, το αίτιο-αποτέλεσμα, η αναλογία, αποτελούν τρόπους επιχειρηματολογίας.


Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #684 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 11:02:47 pm »
nebula
Παράθεση
Μα πού τα βρίσκουν, ρε παιδιά, τέτοια επιχειρήματα, τέτοιες θέσεις γενικώς; Πας να διδάξεις στο παιδί πώς να επιχειρηματολογεί, όταν τα "πρότυπα" κείμενα μπάζουν νερά από παντού.


desperino
Παράθεση
Είναι πάντως δύσκολος.

κι εγώ άσχετος ήθελα να πω,αλλά κρατήθηκα!


nebula
Παράθεση
συντελεί στην απαραμείωτη [sic] διατήρηση


απαραμείωτη,
τι; κάθε μέρα δεν το χρησιμοποιούμε;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 11:09:33 pm από desperino »

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #685 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 11:15:55 pm »
Στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας στις Πανελλήνιες όλοι γνωρίζουμε πως πάνω από 18 γράφει το 1-3% περίπου.Με δεδομένο πως κάνουμε ως καθηγητές το καλύτερο να διασφαλίσουν οι μαθητές όσες περισσότερες μονάδες γίνεται από περίληψη και ασκήσεις,πώς αλλιώς μπορoύμε να βοηθήσουμε παιδιά με μεγάλες δυνατότητες να εξασφαλίσουν ένα πολύ υψηλό βαθμό στην έκθεση,δεδομένου πως δεν κάνουν προφανή λάθη;Mε άλλα λόγια,ποιο πιστεύετε πως είναι το μυστικό της απόλυτης επιτυχίας στην έκθεση;Κριτική ικανότητα,ευρύτερη γνώση,εξαιρετικό λεξιλόγιο,τύχη;¨Οσο για το προκείμενο συλλογισμό,μη προβληματίζεστε ιδιαίτερα...Τα τελευταία 10 χρόνια μια φορά έχουν βάλει συλλογισμό που είχε τη μορφή Α=
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182797
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 741
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 604
Σύνολο: 610

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.