*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 972559 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #714 στις: Σεπτέμβριος 29, 2010, 12:24:28 πμ »
κανε μια αναζητηση στο alfavita εκεί έιχα βρει την ακριβη βαθμολόγηση της έκθεσης .μου διαφεύγει τώρα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:19:48 »

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #715 στις: Σεπτέμβριος 29, 2010, 11:40:32 πμ »
20 το περιεχόμενο

εκφραση μορφή 12

δομή -διάρθρωση 8 ;)

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #716 στις: Σεπτέμβριος 30, 2010, 10:24:52 μμ »
20 το περιεχόμενο

εκφραση μορφή 12

δομή -διάρθρωση 8 ;)

Έρση, σ' ευχαριστώ. Ρωτάω όμως πόσες περίπου μονάδες "κόβουμε" από τις 20 του περιεχομένου σε κάποια παράλειψη του μαθητή. Επίσης, ας πούμε στην έκφραση πώς ακριβώς βαθμολογούμε ή στη δομή. Για παράδειγμα, αν μαθητής δεν έχει γράψει προσφώνηση και αποφώνηση σε μια ομιλία, πόσες μονάδες κόβουμε; Ας μου πει κάποιος, παρακαλώ πολύ, έμπειρος στη βαθμολόγηση.

Επίσης:
-Υπάρχει επίθεση στο ήθος του αντιπάλου με θεμιτό τρόπο; Όπως το παρουσιάζει το σχολικό, όχι. Όπως το διάβασα στον "Κοινό Νου", ναι.
-Η αυθεντία είναι και μέσο πειθούς της επίκλησης στο συναίσθημα; Σύμφωνα με τον "Κοινό Νου", ναι. Πάντως, τι είναι αυτό που μας κάνει μια αυθεντία να τη θεωρήσουμε ως μέσο κι όχι ως τρόπο; Το γεγονός ότι θα υπάρχει ένας άλλος τρόπος που θα είναι κυρίαρχος (η λογική δηλαδή);
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 01, 2010, 11:44:36 πμ από moagniko »

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #717 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 12:50:59 μμ »
Πολλές απορίες έχω..
Καλησπέρα.

1. Είναι φανερό πως, για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της νέας κοινωνίας της γνώσης, τα Πανεπιστήμια πρέπει να αναλάβουν στρατηγικού χαρακτήρα πρωτοβουλίες. Αυτές θα σχετίζονται με την ανάπτυξη νέων κλάδων της επιστήμης, την επέκταση του θεσμού των μεταπτυχιακών σπουδών, τη διαμόρφωση προϋποθέσεων για την προώθηση του θεσμού της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και επιμόρφωσης, τη συμμετοχή τους στην ίδρυση ανοιχτών Πανεπιστημίων, την ανάπτυξη σχέσεων με τον κόσμο της οικονομίας κ.ά.
Έχουμε να κάνουμε με παραγωγική συλλογιστική πορεία στο παραπάνω παράδειγμα.
Μήπως θα μπορούσε κάποιος να αποκωδικοποιήσει το επιχείρημα σε προκείμενες και συμπέρασμα;

2. Στην ανασκευή μιας θέσης, π.χ. Η τεχνολογία έχει μόνο αρνητικά, θα αναφερθούμε λίγο στα αρνητικά, που υποστηρίζει η άποψιη που μας δίνεται, και κυρίως στα θετικά, που συνιστά και την ανασκευή μας, ή 50-50;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2010, 01:00:15 μμ από moagniko »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:19:48 »

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #718 στις: Οκτώβριος 05, 2010, 01:18:44 μμ »
Για το 2 καλό θα είναι τα αρνητικά να αναφερθούν στη θεματική πρόταση .Στις λεπτομέρειες τα θετικά ,αφού πρόκειται για ανασκευή .

Αποσυνδεδεμένος Faidra_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #719 στις: Οκτώβριος 06, 2010, 11:06:14 πμ »
Η περίληψη που ζητείται στο σχολείο δεν πρέπει να είναι μία ενιαία παράγραφος; Η καθηγήτρια στο σχολείο τους είπε ότι μπορούν αν θέλουν να χωρίσουν την περιληψη σε παραγράφους.Δεν είναι ότι τους ανέφερε απλά ότι υπάρχει και αυτός ο τρόπος αλλά δεν ενδείκνυται για τις πανελληνίες....Δεν ισχύει κάτι τέτοιο έτσι; Ενιαία παράγραφος πρέπει να είναι η περίληψη στα σχολικά πλαίσια ε;;;;;;;;;;;;;;

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #720 στις: Οκτώβριος 06, 2010, 11:30:39 πμ »
το βιβλιο εχει και τις 2 εναλλακτικες, αλλα για τις  πανελλαδικες ενδεικνυται η ενιαια παραγραφος.

Αποσυνδεδεμένος dora2008

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
  • .."μην κλέβεις κλέφτη, μην κλέβεις κλέφτη.."
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #721 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 09:04:52 πμ »
Πολλές απορίες έχω..
Καλησπέρα.

1. Είναι φανερό πως, για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της νέας κοινωνίας της γνώσης, τα Πανεπιστήμια πρέπει να αναλάβουν στρατηγικού χαρακτήρα πρωτοβουλίες. Αυτές θα σχετίζονται με την ανάπτυξη νέων κλάδων της επιστήμης, την επέκταση του θεσμού των μεταπτυχιακών σπουδών, τη διαμόρφωση προϋποθέσεων για την προώθηση του θεσμού της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και επιμόρφωσης, τη συμμετοχή τους στην ίδρυση ανοιχτών Πανεπιστημίων, την ανάπτυξη σχέσεων με τον κόσμο της οικονομίας κ.ά.
Έχουμε να κάνουμε με παραγωγική συλλογιστική πορεία στο παραπάνω παράδειγμα.
Μήπως θα μπορούσε κάποιος να αποκωδικοποιήσει το επιχείρημα σε προκείμενες και συμπέρασμα;

Καλημέρα!
Έχω δει σε έγκριτο βοήθημα ανάλογο ερώτημα κι εύστοχη (κατά τη γνώμη μου) απάντηση. Θα θεωρούσα την ακόλουθη απάντηση ολοκληρωμένη:
Ο παραπάνω συλλογισμός είναι παραγωγικός γιατί η θεματική πρόταση μιλά γενικά για τις πρωτοβουλίες που πρέπει να αναλάβουν τα Πανεπιστήμια προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της νέας κοινωνίας της γνώσης και στα σχόλια - λεπτομέρειες αναφέρονται παραδείγματα συγκεκριμένων τέτοιων πρωτοβουλιών. Η πορεία σκέψης επομένως του συγγραφέα ξεκινά από το γενικό και καταλήγει στο ειδικό κι επομένως το επιχείρημα είναι παραγωγικό.
τρεις λαλούν κι οι υπόλοιποι χορεύουν

Αποσυνδεδεμένος evbak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #722 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 09:13:06 πμ »
Η περίληψη που ζητείται στο σχολείο δεν πρέπει να είναι μία ενιαία παράγραφος; Η καθηγήτρια στο σχολείο τους είπε ότι μπορούν αν θέλουν να χωρίσουν την περιληψη σε παραγράφους.Δεν είναι ότι τους ανέφερε απλά ότι υπάρχει και αυτός ο τρόπος αλλά δεν ενδείκνυται για τις πανελληνίες....Δεν ισχύει κάτι τέτοιο έτσι; Ενιαία παράγραφος πρέπει να είναι η περίληψη στα σχολικά πλαίσια ε;;;;;;;;;;;;;;
Το Παιδαγωγικό ινστιτούτο αναφέρει ότι ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να κάνει παραγράφους εάν θέλει, δεν αξιολογείται αρνητικά.

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #723 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 07:52:59 μμ »
Πολλές απορίες έχω..
Καλησπέρα.

1. Είναι φανερό πως, για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της νέας κοινωνίας της γνώσης, τα Πανεπιστήμια πρέπει να αναλάβουν στρατηγικού χαρακτήρα πρωτοβουλίες. Αυτές θα σχετίζονται με την ανάπτυξη νέων κλάδων της επιστήμης, την επέκταση του θεσμού των μεταπτυχιακών σπουδών, τη διαμόρφωση προϋποθέσεων για την προώθηση του θεσμού της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και επιμόρφωσης, τη συμμετοχή τους στην ίδρυση ανοιχτών Πανεπιστημίων, την ανάπτυξη σχέσεων με τον κόσμο της οικονομίας κ.ά.
Έχουμε να κάνουμε με παραγωγική συλλογιστική πορεία στο παραπάνω παράδειγμα.
Μήπως θα μπορούσε κάποιος να αποκωδικοποιήσει το επιχείρημα σε προκείμενες και συμπέρασμα;

Καλημέρα!
Έχω δει σε έγκριτο βοήθημα ανάλογο ερώτημα κι εύστοχη (κατά τη γνώμη μου) απάντηση. Θα θεωρούσα την ακόλουθη απάντηση ολοκληρωμένη:
Ο παραπάνω συλλογισμός είναι παραγωγικός γιατί η θεματική πρόταση μιλά γενικά για τις πρωτοβουλίες που πρέπει να αναλάβουν τα Πανεπιστήμια προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της νέας κοινωνίας της γνώσης και στα σχόλια - λεπτομέρειες αναφέρονται παραδείγματα συγκεκριμένων τέτοιων πρωτοβουλιών. Η πορεία σκέψης επομένως του συγγραφέα ξεκινά από το γενικό και καταλήγει στο ειδικό κι επομένως το επιχείρημα είναι παραγωγικό.

Dora, εννοούσαν να το αποκωδικοποιήσουμε σε προκείμενες και συμπέρασμα, δηλ. α΄  προκείμενη, β΄ προκείμενη και συμπέρασμα. Εφόσον ο συλλογισμός είναι παραγωγικός, δεν θα έπρεπε το γενικό να είναι στην α΄ προκείμενη;

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #724 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 07:56:09 μμ »
Κατηγορικός συλλογισμός
Όλα τα μέταλλα είναι ορυκτά.
Το ασήμι είναι μέταλλο.
Οπότε το ασήμι είναι ορυκτό.

Υποθετικός
Αν συνεχιστεί η χιονόπτωση, τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά.
Συνεχίζει να πέφτει χιόνι.
Άρα, τα σχολεία δε θα λειτουργήσουν.

Διαζευκτικός
Οι μαθητές της Β΄ Λυκείου ακολουθούν είτε τη θετική είτε την τεχνολογική ή τη θεωρητική κατεύθυνση.
Ο Πέτρος απέρριψε την τεχνολογική και τη θεωρητική.
Συνεπώς, ο Πέτρος επέλεξε τη θετική κατεύθυνση.

Ο ΚΑΤΗΓΟΡΙΚΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ.
ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ;;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2010, 07:58:21 μμ από moagniko »

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #725 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 07:59:34 μμ »
1. Εάν ο μαθητής απαντήσει σωστά για έναν συλλογισμό ότι είναι παραγωγικός, αλλά δεν το εξηγήσει, χάνει μονάδες;;;;;;
2. Στην αρχή της περίληψης τα παιδιά να ξεκινούν με αναφορά στην κεντρική ιδέα ολόκληρου του κειμένου, ακόμα κι αν αυτή δεν διατυπώνεται στην αρχή του;
3. Στο άρθρο χρειάζεται στο τέλος κάποια υπογραφή;;
4. Αν είναι Σουηδός, τότε ανήκει στις Σκανδιναβικές χώρες. Αυτός ζει στις Σκανδιναβικές χώρες. Άρα, είναι Σουηδός. Ο ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΟΣ, είναι όμως ΚΑΙ ΨΕΥΔΗΣ, ακόμη κιν αν μπορεί όντως να είναι Σουηδός; Τον θεωρούμε ψευδή επειδή δεν ξέρουμε σίγουρα ότι είναι Σουηδός;
5. Πώς θα καταλάβουμε εάν η αυθεντία σε ένα απόσπασμα είναι τρόπος ή μέσο πειθούς;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 08, 2010, 03:59:22 μμ από moagniko »

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #726 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 03:59:53 μμ »
SOS Σας παρακαλώ, παιδιά, όποιος μπορεί ας απαντήσει:
Όταν ζητείται συλλογιστική πορεία, ο μαθητής πρέπει να αποκωδικοποιεί και το επιχείρημα σε προκείμενες και συμπέρασμα ή αρκεί να εξηγήσει τη μετάβαση από το γενικό στο ειδικό ή αντίστροφα;;;;


Βασικά, δεν είναι οι προκείμενες πάντα ξεκάθαρες. Π.χ. αν έχουμε παραγωγή, η πρώτη προκείμενη είναι η πρώτη πρόταση του κειμένου, που εκφράζει και το γενικό;;;;

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #727 στις: Οκτώβριος 10, 2010, 02:19:13 μμ »
1. Εάν ο μαθητής απαντήσει σωστά για έναν συλλογισμό ότι είναι παραγωγικός, αλλά δεν το εξηγήσει, χάνει μονάδες;;;;;;
2. Στην αρχή της περίληψης τα παιδιά να ξεκινούν με αναφορά στην κεντρική ιδέα ολόκληρου του κειμένου, ακόμα κι αν αυτή δεν διατυπώνεται στην αρχή του;
3. Στο άρθρο χρειάζεται στο τέλος κάποια υπογραφή;;
4. Αν είναι Σουηδός, τότε ανήκει στις Σκανδιναβικές χώρες. Αυτός ζει στις Σκανδιναβικές χώρες. Άρα, είναι Σουηδός. Ο ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΟΣ, είναι όμως ΚΑΙ ΨΕΥΔΗΣ, ακόμη κιν αν μπορεί όντως να είναι Σουηδός; Τον θεωρούμε ψευδή επειδή δεν ξέρουμε σίγουρα ότι είναι Σουηδός;
5. Πώς θα καταλάβουμε εάν η αυθεντία σε ένα απόσπασμα είναι τρόπος ή μέσο πειθούς;

1. αν ζητειται αιτιολόγηση της απάντησης, ναι χάνει μονάδες
2 οπωσδήποτε!
3.όχι απαραιτητα, οπωσδήποτε τιτλος
4.ειναι μη ορθος συλλογισμός γιατί ειναι αυθαίρετη γενίκευση, όχι γιατι δεν ξέρουμε αν ειναι σουηδός. αυτο το θεωρουμε δεδομένο..



 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 649
Σύνολο: 649

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.