*

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση - Τεχνολογικό Λύκειο  (Αναγνώστηκε 162204 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση - Τεχνολογικό Λύκειο
« Απάντηση #336 στις: Ιουλίου 11, 2013, 10:38:08 pm »
Τελικά θα καταργηθούν ή όχι οι ΕΠΑΣ;
Το προσχέδιο νόμου για το Τεχνολογικό Λύκειο (Τε.Λ.) προβλέπει πάντως και απογευματινές "Τεχνικές Σχολές Μαθητείας" (Τε.Σ), 3ετούς φοίτησης και με μαθήματα γενικής παιδείας, που θα συνοδεύονται από πρωινή μαθητεία.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση - Τεχνολογικό Λύκειο
« Απάντηση #337 στις: Ιουλίου 11, 2013, 11:09:14 pm »
Γεια σας, ειμαι μαθητρια ΕΠΑΛ στον τομεα υγειας προνοιας και τελειωσα την 2α λυκειου. Μηπως γνωριζετε να μου πειτε και τι γινεται τωρα με τους μαθητες που ειναι στην ιδια κατασταση με μενα? Ειναι υποχρεωτικο να κανουμε παλι 2α λυκειου με νεα ειδικοτητα?
από το non paper του υπουργείου:
Το Σεπτέμβριο του 2013 στην
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος tam tam

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 995
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 17, 2013, 02:18:18 pm από tamy »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση - Τεχνολογικό Λύκειο
« Απάντηση #339 στις: Ιουλίου 18, 2013, 11:56:29 am »
http://www.pde.gr/index.php?action=tpmod;dl=item931

Αυτό το αρχείο είναι η πιο ξεκάθαρη εικόνα του γιατί η Ελλάδα χρεοκόπησε. Υπερσυσσώρευση εργατικού δυναμικού στον τριτογενή τομέα, και καθίζηση στον πρωτογενή και δευτερογενή.

Στα ΕΠΑΛ, από τους 12 τομείς που φτιάξαμε, οι 9 κατέληξαν να παράγουν υποψήφιους εργαζόμενους στον τριτογενή τομέα, ένας μόνο για την πρωτογενή παραγωγή και δύο πολύ μικροί για την ελληνική ναυτιλία. Ακόμα και οι Τομείς Μηχανολογίας και Ηλεκτρολογίας που θα μπορούσαν να στελεχώνουν τον δευτερογενή τομέα, ελλείψει βιομηχανικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, παρήγαγαν ιδιώτες ηλεκτρολόγους, μηχανικούς κτηρίων και ψυκτικούς.

Στις ΕΠΑΣ ακόμα πιο χαρακτηριστικά τα πράγματα. Το 55% των αποφοίτων ήταν από 4 ειδικότητες από τις συνολικά 33 παρεχόμενες, κομμώτριες, αισθητικοί, βοηθοί φαρμακείων και βοηθοί φυσικοθεραπευτών. Όλες επίσης στον τριτογενή τομέα. 

Και βεβαίως η ευθύνη δεν είναι το παιδιών. Υπήρξε στρατηγική επιλογή για την Ελλάδα να εγκαταλείψει την πρωτογενή και δευτερογενή παραγωγή και να γίνει χώρα παροχής υπηρεσιών. Απορεί όμως ακόμα κανείς γιατί φτάσαμε εδώ που φτάσαμε;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 18, 2013, 04:27:19 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση - Τεχνολογικό Λύκειο
« Απάντηση #340 στις: Ιουλίου 18, 2013, 01:01:03 pm »
http://www.pde.gr/index.php?action=tpmod;dl=item931

Αυτό το αρχείο είναι η πιο ξεκάθαρη εικόνα του γιατί η Ελλάδα χρεοκόπησε. Υπερσυσσώρευση εργατικού δυναμικού στον τριτογενή τομέα, και καθίζηση στον πρωτογενή και δευτερογενή.

Στα ΕΠΑΛ, από τους 12 τομείς που φτιάξαμε, οι 9 κατέληξαν να παράγουν υποψήφιους εργαζόμενους στον τριτογενή τομέα, ένας μόνο για την πρωτογενή παραγωγή και δύο πολύ μικροί για την ελληνική ναυτιλία. Ακόμα και ο Τομείς Μηχανολογίας και Ηλεκτρολογίας που θα μπορούσαν να στελεχώνουν τον δευτερογενή τομέα, έλλειψη βιομηχανικής δραστηριότητας στην Ελλάδα παρήγαγαν ιδιώτες ηλεκτρολόγους, μηχανικούς κτηρίων και ψυκτικούς.

Στις ΕΠΑΣ ακόμα πιο χαρακτηριστικά τα πράγματα. Το 55% των αποφοίτων ήταν από 4 ειδικότητες από τις συνολικά 33 παρεχόμενες, κομμώτριες, αισθητικοί, βοηθοί φαρμακείων και βοηθοί φυσικοθεραπευτών. Όλες επίσης στον τριτογενή τομέα. 

Και βεβαίως η ευθύνη δεν είναι το παιδιών. Υπήρξε στρατηγική επιλογή για την Ελλάδα να εγκαταλείψει την πρωτογενή και δευτερογενή παραγωγή και να γίνει χώρα παροχής υπηρεσιών. Απορεί όμως ακόμα κανείς γιατί φτάσαμε εδώ που φτάσαμε;
Πολύ καλή η ανάλυση,αλλά φαίνεται πως δεν γνωρίζεις την ελληνική πολιτική σκηνή.Την στρατηγική επιλογή που την είδες;Η αλήθεια δυστυχώς είναι πως δεν υπήρχε καμία επιλογή και κανένα σχέδιο.Στον τριτογενή τομέα πήγαμε γιατί ήταν το εύκολο.Η ανάπτυξη στους άλλους δύο τομείς ήθελε σχέδιο και οργάνωση,δηλαδή ήταν δύσκολα.Έτσι πιάσαμε πάτο!!!

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση - Τεχνολογικό Λύκειο
« Απάντηση #341 στις: Ιουλίου 18, 2013, 01:17:26 pm »
Ε, θυμήθηκα τα λεγόμενα ενός πρώην πρωθυπουργού στα 90’, ότι η Ελλάδα πρέπει να γίνει χώρα παροχής υπηρεσιών... http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_3_02/07/2011_447832
Και ακολούθησαν και «εμπνευσμένοι» τεχνοκράτες με τις ίδιες προτάσεις, μέσα στην παραζάλη των Ολυμπιακών Αγώνων (τους οποίους αποδείχθηκε ότι κάναμε με δανεικά)... http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=161147

Το σωστότερο είναι ότι αυτή η εξέλιξη ήταν συνδυασμός βλακείας, αλαζονίας και ανικανότητας.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 18, 2013, 01:22:54 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος solareng

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση - Τεχνολογικό Λύκειο
« Απάντηση #342 στις: Ιουλίου 18, 2013, 03:48:00 pm »
Δεν νομίζω πως η κατάρρευση της χώρας έχει να κάνει με τη συσσώρευση εργατικού δυναμικού στον τριτογενή τομέα, ούτε θεωρώ υπερβολικό τον αριθμό των μαθητών που σπούδαζαν σε αυτές τις ειδικότητες. Τα αίτια της κατάρρευσης της χώρας είναι άλλα και μπορείτε να τα αναζητήσετε στο πως καταστράφηκε ο πρωτογενής και ο δευτερογενής τομέας της χώρας. Καταστράφηκε λόγω της έλλειψης εργατικού δυναμικού; Όχι φυσικά. Ποιος οδήγησε τη χώρα στη σταδιακή αποβιομηχάνιση; Ποιος κατέστρεψε την αγροτική παραγωγή; Ποιος έβαλε τη χώρα στο ευρώ λέγοντας μας πως με αυτό θα ήταν καλύτερα, γνωρίζοντας όμως πως το ευρώ είναι σκληρό νόμισμα, κάτι που δε βολεύει την ανταγωνιστηκότητα της μικρής μας χώρας; Η ανταγωνιστηκότητα χάθηκε, οι εξαγωγές μειώθηκαν, οι εισαγωγές έγιναν πιο προσιτές και αυξήθηκαν, το ισοζύγιο εμπορικών συναλλαγών έγινε αρνητικό με τη ψαλίδα να μεγαλώνει κάθε χρόνο. Η χώρα παρέδωσε την εθνική της κυριαρχία σε μια Ευρώπη όχι των Εθνών και των Λαών όπως ήταν ο αρχικός στόχος. Το εργαλείο της υποτίμησης μέσω του νομίσματος χάθηκε, ο μόνος τρόπος πλέον είναι μέσω τις εσωτερικής υποτίμησης, δηλαδή με τις μειώσεις μισθών, την ανασφάλιστη εργασία και τη λαθρομετανάστευση, απολύσεις.
Ποιος διόριζε σωρηδών και τσουβαληδών τους ημετέρους του στο δημόσιο; Ποιος έτρωγε τα κονδύλια για την ανάπτυξη της χώρας;

Θα μπορούσα να γράφω μέχρι αύριο.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση - Τεχνολογικό Λύκειο
« Απάντηση #343 στις: Ιουλίου 18, 2013, 04:09:19 pm »
Πολλά μπορεί να είναι τα αίτια για την κατάρρευση του πρωτογενούς και του δευτερογενούς τομέα, και κυρίως οι λανθασμένες πολιτικές και εκτιμήσεις των κυβερνώντων. Αλλά ως συνέπεια αυτών ακολούθησε και η σταδιακή απαξίωση συγκεκριμένων εργασιών στη συνείδηση του νεοέλληνα. Σταδιακά κατά τις τελευταίες δεκαετίες οι έλληνες εγκατέλειψαν την περιφέρεια για να εγκατασταθούν μαζικά στα μεγάλα αστικά κέντρα. Έγινε όνειρο ο διορισμός στο δημόσιο και η θέση του υπαλλήλου γραφείου. Κανείς για τα χωράφια, κανείς για τα εργοστάσια.

Η τεχνική εκπαίδευση ήταν λογικό ότι θα ακολουθούσε τις ήδη διαμορφωμένες συνθήκες της στρεβλής ελληνικής αγοράς και τις νέες αντιλήψεις περί απασχόλησης. Γι' αυτό είπα και πιο πάνω, δεν φταίνε τα παιδιά, αυτό το πρότυπο "ανάπτυξης" τους περάσαμε, αυτό ακολούθησαν.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 18, 2013, 06:20:14 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος porcupinetree

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1767
  • Φύλο: Άντρας
  • Για ν αλλάξουν όλα, πρέπει να μείνουν τα ίδια...
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση - Τεχνολογικό Λύκειο
« Απάντηση #344 στις: Ιουλίου 18, 2013, 04:27:51 pm »
Καταστράφηκε λόγω της έλλειψης εργατικού δυναμικού; Όχι φυσικά. Ποιος οδήγησε τη χώρα στη σταδιακή αποβιομηχάνιση; Ποιος κατέστρεψε την αγροτική παραγωγή;

Αυτό ακριβώς είναι. Σε συνδυασμό βέβαια με το νόμο 1264 του 82 (με τη μορφή που κατατέθηκε και τα δικαιώματα που παραχώρησε), ένα νόμο που αποτέλεσε το πρώτο ίσως αλισβερίσι με την τότε αριστερά, η οποία φυσικά σήμερα σφυρίζει αδιάφορα λέγοντας ότι δεν έχει καμία ευθύνη για το κατάντημα της χώρας... 
Beati hispani, quibus vivere bibere est...

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση - Τεχνολογικό Λύκειο
« Απάντηση #345 στις: Ιουλίου 18, 2013, 05:23:38 pm »
Μην βλέπετε το φαινόμενο, το σύμπτωμα δηλαδή ως αιτία.  Ο κόσμος στράφηκε για ανεύρεση εργασίας στον τριτογενή τομέα, αφού είχαν συρρικνωθεί οι προσφερόμενες θέσεις εργασίας στον πρωτογενή και το δευτερογενή. Ο εργαζόμενος συνήθως δεν αποφασίζει που θα απασχοληθεί, ο παραγωγός δηλαδή ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θέσεις εργασίας θα προσφέρει. Η διαδικασία ήταν μακρόχρονη και είχε να κάνει με μια αλλαγή στον παγκόσμιο καταμερισμό της εργασίας. Τα κλωστήρια που υπήρχαν πχ στη

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση - Τεχνολογικό Λύκειο
« Απάντηση #346 στις: Ιουλίου 18, 2013, 05:51:01 pm »
Παραδόξως από την Ε.Ε. συρρικνώθηκε παραγωγικά ως προς την γεωργία μόνο η Ελλάδα. Ούτε η Ολλανδία, ούτε η Αυστρία, ούτε η Γαλλία.  Μην τα ρίχνουμε λοιπόν όλα στην Κ.Α.Π. Στην Ελλάδα έπεσαν και πολλά εκατομμύρια επιδοτήσεων για νέες καλλιέργειες. Τα πιο πολλά φαγώθηκαν, τα υπόλοιπα χρησιμοποιήθηκαν άστοχα και στρεβλά εξ’ αιτίας των εμμονών των ελλήνων αγροτών, που είναι ως επί τω πλείστον μεγάλης ηλικίας. Δυστυχώς κατάντησαν και αυτοί να περιμένουν τις κρατικές επιδοτήσεις και τις αποζημιώσεις για να διατηρήσουν τις επιχειρήσεις τους. Αυτό όμως δεν είναι επιχειρηματικότητα, είναι κρατικός παρασιτισμός.

Επιμένω ότι και η αλλαγή της ελληνικής νοοτροπίας έπαιξε το ρόλο της. Και σε περιοχές με διαρκή προσφορά αγροτικών θέσεων εργασίας έβλεπες τα τελευταία 25 χρόνια να απασχολούνται μόνο αλλοδαποί. Εδραιωμένες και κερδοφόρες αγροτικές επιχειρήσεις ρήμαζαν αφού οι νεώτερες γενιές αρνιούνταν να τις αναλάβουν.

Το παράδειγμα των ΗΠΑ είναι μη συγκρίσιμο με την Ελλάδα. Εκεί οι ιδιοκτησίες είναι τεράστιες, εδώ ο κλήρος είναι κατακερματισμένες σε πολλές μικρές εκτάσεις στην πλειονότητά του.

Τέλος πάντων, τα αίτια της ελληνικής παραγωγικής παθογένειας είναι λίγο-πολύ γνωστά. Το θέμα είναι πως η ελληνική τεχνική εκπαίδευση θα προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 18, 2013, 05:58:07 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση - Τεχνολογικό Λύκειο
« Απάντηση #347 στις: Ιουλίου 18, 2013, 07:06:54 pm »
Μα ακριβώς εκεί ευθύνεται η ΚΑΠ. Η ΚΑΠ δεν αντιμετώπισε ενιαία όλα τα αγροτικά προϊόντα. Σε άλλα επέτρεψε την ελεύθερη εισαγωγή, σε άλλα επέβαλλε περιορισμούς στην παραγωγή και γενικά ήταν κομμένη και ραμμένη έτσι ώστε να ευνοηθούν οι βορειοευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες σε συνθήκες ελεύθεροι ανταγωνισμού σε κάποια προϊόντα δεν θα μπορούσαν να μας ανταγωνιστούν. Αντίθετα σε προϊόντα που δεν παρήγαγαν οι χώρες που ανέφερες, αλλά παρήγαγε η Ελλάδα (πχ βαμβάκι) επιβλήθηκε η ελεύθερη εισαγωγή, ενώ ήταν γνωστό οτι εμείς δεν θα μπορούσαμε να τους ανταγωνιστούμε.

Εδώ υπεισέρχεται ο παράγοντας πολιτική που σου λέω. Οι βορειοευρωπαίοι φρόντισαν και προστάτεψαν μέσα από την ΚΑΠ την παραγωγή τους σε μεγάλο βαθμό, ενώ οι δικοί μας ξεπουλούσαν την καταστροφή της παραγωγικής βάσης με περιορισμένης διάρκειας επιδοτήσεις.
Μα ακριβώς αυτό λέω για τις ΗΠΑ οτι δείχνουν το δρόμο. Αν η μεγιστοποίηση της παραγωγής μπορεί να επιτευχθεί με μικρότερο αριθμό απασχολούμενων μέσα από αναδασμούς, πραγματικούς συνεταιρισμούς κλπ πάρε πολιτικές πρωτοβουλίες για να συμβεί αυτό. Αν μια ζωή κρυβόμαστε πίσω από τον μικρό και κατακερματισμένο κλήρο ποτέ δεν θα αλλάξει αυτό.

Τώρα για την τεχνική εκπαίδευση αυτό που βλέπω είναι μια αναβάθμιση με ταυτόχρονη ιδιωτικοποίηση. Η σημασία της τεχνικής εκπαίδευσης δεν θα μειωθεί, απλά θα ιδιωτικοποιηθεί. Πριν αρκετές δεκαετίες οι τεχνικές σχολές δίνανε δουλειά και καλή δουλειά και ήταν κατά κύριο λόγο ιδιωτικές και οι ιδιοκτήτες βγάζαν κέρδος. Συνωστισμός γινόταν παλιά για μια θέση στον Ευκλείδη στη Θεσσαλονίκη. Όταν απαξιώθηκαν έγινε το γνωστό σύστημα, το κράτος φρόντισε να ξελαφρώσει τους ιδιοκτήτες από το βάρος των μη προσοδοφόρων πλέον σχολών.  Τα επόμενα χρόνια αναμένεται αύξηση της ροής μαθητών στην τεχνική εκπαίδευση.Αφού λοιπόν πλέον μπορεί να γίνει προσοδοφόρος τομέας η τεχνικήεκπαίδευση, καιρός είναι απαξιώσουμε τη δημόσια τεχνική εκπαίδευση και να στρέψουμε τον κόσμο σε ιδιωτικές σχολές. Θα δώσουμε και μια κρατική "επιδότηση" μέσω των κουπονιών φοίτησης.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 18, 2013, 07:18:21 pm από perastikos_kav »

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση - Τεχνολογικό Λύκειο
« Απάντηση #348 στις: Ιουλίου 19, 2013, 03:19:58 pm »
Ανοιχτή επιστολή της Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

http://www.diorismos.gr/Dpages/news/viewnews.php?nid=16116&spec=edu&type=1

 η Επιστημονική Ένωση Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΤΕΚ) με ανοιχτή επιστολή της προς τον Υπουργό Παιδείας απαντά στα non paper του υπουργού.

Η επιστολή έχει ως εξής:

«Αξιότιμε κύριε Υπουργέ

Με αφορμή τα τελευταία γεγονότα που διαδραματίζονται στο χώρο της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σας απευθύνουμε αυτή την ανοιχτή επιστολή ζητώντας παράλληλα μια συνάντηση μαζί σας , κάτι το οποίο σας έχουμε ζητήσει κατά το παρελθόν, αλλά έως τώρα δεν κατέστη δυνατό.
Η Ένωσή μας είναι Επιστημονική Ένωση και έχει σαν κύριο Ιδρυτικό Σκοπό την αναβάθμιση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στη χώρα μας. Τα μέλη μας είναι κυρίως εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων και προέρχονται από τα πανεπιστήμια, τα ΤΕΙ, τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την κατάρτιση, είναι σχολικοί σύμβουλοι και λοιπά στελέχη της εκπαίδευσης.

Η κατάσταση όπως διαμορφώνεται στον ευαίσθητο αυτό χώρο είναι δυσοίωνη έως απελπιστική. Τα νέα μέτρα για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση έχουν δημιουργήσει θύελλα στο χώρο της.
Όταν αναλάβατε καθήκοντα υπουργού παιδείας είχατε ένα έτοιμο σχέδιο νόμου για το Τεχνολογικό Λύκειο το οποίο, σύμφωνα με δήλωσή σας (Δελτίο τύπου ΥΠΑΙΘΠΑ 22-5-2013) είναι προϊόν διακομματικής συναίνεσης, απόρροια του εθνικού διαλόγου των τελευταίων πέντε ετών. Υποσχεθήκατε επανειλημμένως  ότι θα το προωθήσετε αλλά η υπόσχεσή σας δεν τηρήθηκε. Παρά το φραστικό ενδιαφέρον σας για την αναβάθμιση και στήριξη της Τεχνικής Εκπαίδευσης η τελευταία σας ενέργεια δείχνει ακριβώς το αντίθετο. Πριν τη ψήφιση του νέου νόμου για την Τεχνική Εκπαίδευση καταργείτε τομείς, ειδικότητες και στέλνετε στη διαθεσιμότητα και στην απόλυση 2500 εκπαιδευτικούς της. Η ενέργεια αυτή μπορεί να χαρακτηρισθεί και ως πραξικοπηματική διότι προσβάλει τη

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση - Τεχνολογικό Λύκειο
« Απάντηση #349 στις: Ιουλίου 19, 2013, 03:47:27 pm »
Μα ακριβώς εκεί ευθύνεται η ΚΑΠ. Η ΚΑΠ δεν αντιμετώπισε ενιαία όλα τα αγροτικά προϊόντα. Σε άλλα επέτρεψε την ελεύθερη εισαγωγή, σε άλλα επέβαλλε περιορισμούς στην παραγωγή και γενικά ήταν κομμένη και ραμμένη έτσι ώστε να ευνοηθούν οι βορειοευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες σε συνθήκες ελεύθεροι ανταγωνισμού σε κάποια προϊόντα δεν θα μπορούσαν να μας ανταγωνιστούν. Αντίθετα σε προϊόντα που δεν παρήγαγαν οι χώρες που ανέφερες, αλλά παρήγαγε η Ελλάδα (πχ βαμβάκι) επιβλήθηκε η ελεύθερη εισαγωγή, ενώ ήταν γνωστό οτι εμείς δεν θα μπορούσαμε να τους ανταγωνιστούμε.

Εδώ είναι το ρεζουμέ της υπόθεσης και η υποκρισία των "εταίρων μας" !!!
  

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182605
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 585
Σύνολο: 598

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.