*

Αποστολέας Θέμα: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική  (Αναγνώστηκε 22564 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #56 στις: Ιουλίου 10, 2009, 01:41:22 am »
Παιδιά στην 1η ερώτηση ΔΕΝ ζητούσε σχέδιο εργασίας ούτε θεματική προσέγγιση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μη με τρελλαίνετε βραδιάτικα!!!!! Ούτε η εκφώνηση το ζητούσε. Ζητούσε μία δραστηριότητα για να καταλάβουν τα παιδιά την εναλλαγή μέρας νύχτας. Πιστεύω ότι τις κοπέλες που τους έπιασαν σωστή την απάντηση, ενώ είχαν γράψει εβδομαδιαίο πρόγραμμα, ήταν μόνο και μόνο επειδή η κύρια δραστηριότητά τους (της εναλλαγής) ήταν σωστή. Μην ψάχνετε παντού φαντάσματα. Η εκφώνηση ήταν σαφέστατη και δεν ζητούσε τίποτ΄άλλο απ΄αυτό που έγραφε.

ευτυχως που υπαρχει και ενα ακομη ατομο εδω μεσα στο φορουμ να συμφωνει με αυτο



asars τα λες πολυ ομορφα να σαι καλα ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 10, 2009, 01:43:30 am από MairyLiscious »
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος morfoula_mc

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #57 στις: Ιουλίου 10, 2009, 07:33:53 am »
''Πιστεύω ότι τις κοπέλες που τους έπιασαν σωστή την απάντηση, ενώ είχαν γράψει εβδομαδιαίο πρόγραμμα, ήταν μόνο και μόνο επειδή η κύρια δραστηριότητά τους (της εναλλαγής) ήταν σωστή.''

Έτσι όπως το θέτεις, έχει μια βάση, γιατί κι εγώ την ίδια απορία είχα (πως δλδ ενώ ζητάνε ΜΙΑ δραστηριότητα, κάποιος κάνει σχέδιο εργασίας ή θεματική). Και για να μην παρεξηγηθώ, σε καμία περίπτωση δεν αμφισβητώ την επιλογή όσων ανέπτυξαν τελικά κάτι τέτοιο, απλά προσπαθώ να καταλάβω πως λειτουργεί ο διαγωνισμός. Υποθέτω οτι είναι κάτι αντίστοιχο με την απάντηση σχετικά με το ΔΕΠΠΣ, όπου ενώ ζητούσε τις βασικές αρχές, αρκετοί το έγραψαν όλο και επειδή είχαν μέσα και το κομμάτι που ζητούσε η εκφώνηση, η απάντηση διορθώθηκε ως σωστή. Επαναλαμβάνω, ούτε αυτό λέω οτι είναι λάθος, απλά δεν γνωρίζω τι τελικά θέλουν και προσπαθώ να καταλάβω μήπως και μεταξύ μας βγάλουμε καμία άκρη... Είναι πολύ κρίμα να μένουν απ' έξω άνθρωποι με αγάπη και μεράκι για τη δουλειά μας, επειδή υπάρχει τέτοια ασάφεια για τον τρόπο απάντησης. Και δε λέω οτι ο διαγωνισμός έχει τα μαύρα του τα χάλια, είναι υποκειμενικός και, και, και... κατα την αποψή μου έχει αρκετά θετικά στοιχεία, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δε χρειάζεται βελτίωση. Και όταν βλέπεις ότι τόσα χρόνια υπάρχουν οι ίδιες διαμαρτυρίες απο τόσους ανθρώπους, ε, κάτι φταίει μάλλον. Αφού υποστηρίζουμε λοιπόν τόσο την αυτοαξιολόγηση, ας την εφαρμόσουμε κάποια στιγμή και επίσημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 10, 2009, 07:36:05 am από morfoula_mc »
Οι ρίζες της βίας και του πολέμου(...)βρίσκονται πρώτα απ' όλα σ'ένα σύστημα εκπαίδευσης που διδάσκει τον ανταγωνισμό, αγνοεί την αγάπη και παράγει τελικά αδύναμα άτομα, χωρίς ηθική αντίσταση. Ενάντια σ' αυτή την αναχρονιστική εκπαίδευση πρέπει τώρα ν' αγωνιστούμε όλοι. Μ.Μοντεσσόρι

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #58 στις: Ιουλίου 10, 2009, 12:05:54 pm »
morfoula συμφωνω απολυτα ...!!
μην ξεχναμε οτι σε αλλους διαγωνισμους συνηθως οταν γραφεις ολο το κατεβατο και απλα τυχαινει μεσα να ναι και η εκφωνηση δεν παιρνεις ''καλο βαθμο'' καθως θεωρειται οτι δεν εχεις κριτικη σκεψη και γραφεις κατεβατα μπας και σου κατσει και το σωστο .....
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος TESY

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 299
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #59 στις: Ιουλίου 10, 2009, 02:42:07 pm »
morfoula συμφωνω απολυτα ...!!
μην ξεχναμε οτι σε αλλους διαγωνισμους συνηθως οταν γραφεις ολο το κατεβατο και απλα τυχαινει μεσα να ναι και η εκφωνηση δεν παιρνεις ''καλο βαθμο'' καθως θεωρειται οτι δεν εχεις κριτικη σκεψη και γραφεις κατεβατα μπας και σου κατσει και το σωστο .....


MairyLiscious,σχετικά με τα παραπάνω ξέρω πολλά ατομα που πήγαν και φροντιστήριο και πολλά ακόμα που είχαν σημειώσεις απ`αυτά και τους τόνιζαν με έμφαση οτι τα επιπλέον σχετικά με το θέμα προσμετρούνται θετικά απτους διορθωτες και σε καμμια περίπτωση αρνητικά,επειδή ταχα δίνουν την εικόνα ενός πολυδιάστατου  γραπτού.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 10, 2009, 04:03:38 pm από TESY »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος morfoula_mc

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #60 στις: Ιουλίου 10, 2009, 04:41:31 pm »
Πάντως και με τα φροντιστήρια δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Γνωρίζω απο φίλες μου που πήγαν σε δύο απο τα πιο γνωστά της Θεσσαλονίκης, οτι η γραμμή που δόθηκε σε περίπτωση που πέσει ερώτηση για το ΔΕΠΠΣ, ήταν 'να μην διανοηθούν να κάνουν αρνητική κριτική', όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε σε ένα απο τα δύο, με την αιτιολογία οτι θα διορθώσουν τα γραπτά εκείνοι που το έγραψαν, επομένως την αρνητική κριτική... τη χαιρετάμε. Δεν προσπαθώ να απογοητεύσω τους επόμενους ή να απαξιώσω τα φροντιστήρια. Απλά να είμαστε λίγο επιφυλακτικοί για αυτά και για όσους διδάσκουν εκεί. Άλλωστε μην ξεχνάμε, ότι όσα φροντιστήρια έβγαλαν απαντήσεις μετά τις εξετάσεις, είχαν αρκετά και κυρίως σημαντικά λάθη. Και ερχόμαστε στο αιώνιο ερώτημα: παπαγαλία ή κριτική σκέψη;
Οι ρίζες της βίας και του πολέμου(...)βρίσκονται πρώτα απ' όλα σ'ένα σύστημα εκπαίδευσης που διδάσκει τον ανταγωνισμό, αγνοεί την αγάπη και παράγει τελικά αδύναμα άτομα, χωρίς ηθική αντίσταση. Ενάντια σ' αυτή την αναχρονιστική εκπαίδευση πρέπει τώρα ν' αγωνιστούμε όλοι. Μ.Μοντεσσόρι

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #61 στις: Ιουλίου 10, 2009, 08:27:20 pm »
demetroyla ναι μεν ήταν μια δραστηριοτητα αλλα επρεπε να την αναλυσεις με θεματικη προσεγγιση ή προτζεκτ κ αν ήθελες ελεγες κ για πιθανες προεκτασεις,οπως ακριβως αναλυει τις δραστηριοτητες ο οδηγος.
Άλλο πιθανές προεκτάσεις κι άλλο ολόκληρη θεματική. Οι πιθανές προεκτάσεις μπορούν να γραφτούν και σε μια παράγραφο, όπως και οι γνώσεις που πρέπει να ΄χουν από πριν τα παιδιά για να μπορούν να παρακολουθήσουν τη δραστηριότητα. ΔΕΝ ζητούσε θεματική ή project και είμαι κάθετη σ΄αυτό. Μην μπερδεύεστε και πάτε στον επόμενο ΑΣΕΠ και δείτε πάλι "γράψτε δραστηριότητα" και κάνετε θεματική.

Εγώ από τις γνωστές μου δεν ξέρω καμιά που να πήγε σε φροντιστήριο που να της πρόσφερε κάτι σημαντικό. Όσο θα έγραφε από μόνη της τόσο θα έγραφε και με το φροντιστήριο. Ίσα ίσα που άκουσα μερικές πατάτες του τύπου: σε μερικές κοπέλες από τη σχολή μου που πήγαν φροντιστήριο τους είπαν ότι τις δραστηριότητες πρέπει να τις γράφουν περιεκτικά και με λίγα λόγια και όχι αναλυτικά όπως μάθαμε εμείς στη σχολή. Με αποτέλεσμα να πάρουν από την ερώτηση ελάχιστους βαθμούς. Κατά τη γνώμη μου όσο καλά μπορούμε να τα μάθουμε στη σχολή μας δεν μπορούμε να τα μάθουμε πουθενά αλλού. Αυτοί που διδάσκουν στα φροντιστήρια δεν είναι καθηγητές πανεπιστημίου.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 13, 2009, 01:22:22 am από Demetroula »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος maraki28

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 631
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #62 στις: Ιουλίου 10, 2009, 10:28:24 pm »
ποσο βαθμολογηθηκες την δευτερη μερα δημητρουλα?
γενικα με τον ασεπ μην εισαι τοσο απολυτη γιατι δεν υπαρχει συνταγη
μαρακι

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #63 στις: Ιουλίου 10, 2009, 10:54:35 pm »
demetroyla ναι μεν ήταν μια δραστηριοτητα αλλα επρεπε να την αναλυσεις με θεματικη προσεγγιση ή προτζεκτ κ αν ήθελες ελεγες κ για πιθανες προεκτασεις,οπως ακριβως αναλυει τις δραστηριοτητες ο οδηγος.
Άλλο πιθανές προεκτάσεις κι άλλο ολόκληρη θεματική. Οι πιθανές προεκτάσεις μπορούν να γραφτούν και σεμια παράγραφο, όπως και οι γνώσεις που π΄ρεπει να ¨χουν από πιο πριν τα παιδιά για να μπορούν να παρακολουθήσουν τη δραστηριότητα. ΔΕΝ ζητούσε θεματική ή roject και είμαι κάθετη σ΄αυτό. Μην μπερδεύεστε και πάτε στον επόμενο ΑΣΕΠ και δείτε πάλι "γράψτε δραστηριότητα" και κάνετε θεματική.

Εγώ από τις γνωστές μου δεν ξέρω καμιά που να πήγε σε φροντιστήριο που να της πρόσφερε κάτι σημαντικό. Όσο θα έγραφε από μόνη της τόσο θα έγραφε και με το φροντιστήριο. Ίσα ίσα που άκουσα μερικές πατάτες του τύπου: σε μερικές κοπέλες από τη σχολή μου που πήγαν φροντιστήριο τους είπαν ότι τις δραστηριότητες πρέπει να τις γράφουν περιεκτικά και με λίγα λόγια και όχι αναλυτικά όπως μάθαμε εμείς στη σχολή. Με αποτέλεσμα να πάρουν από την ερώτηση αλάχιστους βαθμούς. Κατά τη γνώμη μου όσο καλά μπορούμε να τα μάθουμε στη σχολή μας δεν μπορούμε να τα μάθουμε πουθενά αλλού. Αυτοί που διδάσκουν στα φροντιστήρια δεν είναι καθηγητές πανεπιστημίου.

++++ ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 10, 2009, 11:04:59 pm από vasilikiP »

Αποσυνδεδεμένος arianoula27

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 79
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #64 στις: Ιουλίου 11, 2009, 03:08:51 pm »
Λοιπόν τα μόνα βιβλία που διάβασα για τον φετινό ασέπ ήταν ο οδηγός της νηπιαγωγού και το δεππς και το πολύ σημαντικό βιβλίο του Κιτσαρά (2004).Και τα δύο θέματα της 2ης μέρας αναφέρονται και αναλύονται στο βιβλίο του Κιτσαρά.
Προσωπικά είχα διαβάσει πάνω από 50 φορές τα θέματα (εκφωνήσεις) των 2 προηγούμενων ασεπ και με τη βοήθεια του Θεου και έχοντας το βιβλιο του Κιτσαρά υποψιαστηκα τα θέματα και όντως αυτά έπεσαν!Τη πρώτη μέρα εγραψα 83.00 και τη δεύτερη 81.00. Είναι καθαρά θέμα τύχης η επιτυχία στον ασεπ
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος TESY

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 299
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #65 στις: Ιουλίου 11, 2009, 05:10:50 pm »
Λοιπόν τα μόνα βιβλία που διάβασα για τον φετινό ασέπ ήταν ο οδηγός της νηπιαγωγού και το δεππς και το πολύ σημαντικό βιβλίο του Κιτσαρά (2004).Και τα δύο θέματα της 2ης μέρας αναφέρονται και αναλύονται στο βιβλίο του Κιτσαρά.
Προσωπικά είχα διαβάσει πάνω από 50 φορές τα θέματα (εκφωνήσεις) των 2 προηγούμενων ασεπ και με τη βοήθεια του Θεου και έχοντας το βιβλιο του Κιτσαρά υποψιαστηκα τα θέματα και όντως αυτά έπεσαν!Τη πρώτη μέρα εγραψα 83.00 και τη δεύτερη 81.00. Είναι καθαρά θέμα τύχης η επιτυχία στον ασεπ



Αφού λες βρε αrianoula ότι επιασες τα θέματα της  β`ημέρας,πως λοιπόν η επιτυχια σου ήταν `θέμα τύχης`;Εκτός αν θεωρεις τυχη το ό,τι τα μάντεψες,οπότε σ`αυτό μαλλον θα συμφωνήσω μαζί σου. ???

Αποσυνδεδεμένος arianoula27

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 79
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #66 στις: Ιουλίου 11, 2009, 08:57:31 pm »
vre tesu den einai tyxh na upopsiastw ta themata me mono 20 meres diavasma?Asxeta pou eilikrina oso ki an gelasei kapoios to thewrw voitheia apo to theo kai giafto pistevw oti den xreiazetai apogoitefsi kapoia stigmi tha antamoifthoun oi kopoi olwn kai to efxomai mesa apo tin kardia mou.Pote den tha ksexasw poso duskolo kai psuxofthoro einai na dinei kaneis asep, makari na allaze afto me kapoio magiko enallaktiko tropo!
ΠΕ 60

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #67 στις: Ιουλίου 13, 2009, 01:26:34 am »
ποσο βαθμολογηθηκες την δευτερη μερα δημητρουλα?
γενικα με τον ασεπ μην εισαι τοσο απολυτη γιατι δεν υπαρχει συνταγη

Έγραψα 72%. Και αν αναρωτιέσαι έχασα από τη δεύτερη ερώτηση.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Mafalda2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • BASTA! και
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #68 στις: Ιουλίου 13, 2009, 09:47:11 am »
Πάντως και με τα φροντιστήρια δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Γνωρίζω απο φίλες μου που πήγαν σε δύο απο τα πιο γνωστά της Θεσσαλονίκης, οτι η γραμμή που δόθηκε σε περίπτωση που πέσει ερώτηση για το ΔΕΠΠΣ, ήταν 'να μην διανοηθούν να κάνουν αρνητική κριτική', όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε σε ένα απο τα δύο, με την αιτιολογία οτι θα διορθώσουν τα γραπτά εκείνοι που το έγραψαν, επομένως την αρνητική κριτική... τη χαιρετάμε. Δεν προσπαθώ να απογοητεύσω τους επόμενους ή να απαξιώσω τα φροντιστήρια. Απλά να είμαστε λίγο επιφυλακτικοί για αυτά και για όσους διδάσκουν εκεί. Άλλωστε μην ξεχνάμε, ότι όσα φροντιστήρια έβγαλαν απαντήσεις μετά τις εξετάσεις, είχαν αρκετά και κυρίως σημαντικά λάθη. Και ερχόμαστε στο αιώνιο ερώτημα: παπαγαλία ή κριτική σκέψη;

Η αρνητική κριτική στο ΔΕΠΠΣ (τουλάχιστον αυτή που έκανα εγώ) δεν αφορούσε τόσο στο ΔΕΠΠΣ αυτό καθεαυτό όσο στον τρόπο εφαρμογής του. Δηλαδή καλά τα λέει αλλά είναι δύσκολο να εφαρμοστεί αν π.χ. δεν υπάρχει συστηματική εκπαίδευση των νηπιαγωγών πάνω σε αυτό, ή αν οι κτιριακές εγκαταστάσεις δεν επιτρέπουν τη δημιουργία 3-4 γωνιών κ.λ.π. Κάτι τέτοια έγραψα από όσο μπορώ να θυμηθώ...
I never teach my pupils. I only attempt to provide the conditions in which they can learn. - Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος maraki28

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 631
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάλυση Δραστηριότητας στα Παιδαγωγικά-Ειδική Διδακτική
« Απάντηση #69 στις: Ιουλίου 13, 2009, 12:47:02 pm »
ποσο βαθμολογηθηκες την δευτερη μερα δημητρουλα?
γενικα με τον ασεπ μην εισαι τοσο απολυτη γιατι δεν υπαρχει συνταγη

υποψιάζεσαι δεν εισαι σίγουρη οπως κ γω αλλωστε πιθανολογω οτι εχασα απ την δευτερη ερωτ λογω ελλειψη χρονου  . ομως μην ξεχνας οτι περασαμε απο πολλες μορφες εξετασεων μεχρι να φτασουμε στον ασεπ κ δεν υπήρχε ολοσωστη απαντηση , ειδικοτερα οταν ειναι κ αναπτυξης. θελω να πω οτι ο βαθμος μοιραζετε κ οντως καποιο σε ανεβάζει καποιο σε κατεβαζει ή διατηρει μια ισορροπια. μην ψαχνεσαι πηγες πολυ καλα κ στον επομενο θα πας ακομη καλυτερα .η συμβουλη που θα εδινα ειναι εκτος του διαβασματος να οργανωνουμε κ μια δραστηριοτητα για να την εχουμε μπουσουλα οταν γραφουμε κ να μην χανετε πολυτιμος χρονος καθως σ εμας ο χρονος ειναι εναντιον μας ποτε δεν μας φτανει.
πιστευω οτι θα εισαι αναπληρωτρια αργα ή γρηγορα κ αυτο θα σου δωσει μια σιγουρια κ δύναμη για τον επόμενο διαγωνισμο.
οι αναγκες στον κλαδο μας ειναι πολλες το χω δει δουλευοντας 2 χρον αναπλ κ ειμαι σιγουρη οτι θα τραβήξουν παραπανω απ οσους υπολογίζουν.
εγιναν τα 2 τελευταια χρονια γιατι να μην γίνουν κ φέτος?
Έγραψα 72%. Και αν αναρωτιέσαι έχασα από τη δεύτερη ερώτηση.
μαρακι

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182562
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 336
Σύνολο: 343

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.