*

Αποστολέας Θέμα: Οι βάσεις εισαγωγής  (Αναγνώστηκε 54286 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ovidius

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
    • Ασεπάδικο2
Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« Απάντηση #168 στις: Ιούνιος 09, 2007, 10:32:38 πμ »
Μιας και τα αποτελέσματά μας αργούν ακόμα, ευνοούνται συζητήσεις για το πού θα κυμανθεί η βάση. Στην ουσία όμως πρόκειται για συζητήσεις απλά για να περάσει η ώρα. Όσοι από εμάς εδώ έχουμε γράψει πάνω από 80 Παιδαγωγικά και πάνω από 70 Νέα και Ιστορία (και θαρρώ πως είμαστε αρκετοί : χωρίς όμως να αποτελούμε αντιπροσωπευτικό δείγμα),περιμένουμε το βαθμό της Διδακτικής χωρίς να επηρεαζόμαστε ιδιαίτερα από την πτώση ή την άνοδο  κατά 2 μόρια.
Το 50-55 ή και 60 στη Διδακτική μας καίει, ενώ το 80-85 και πάνω μας διορίζει.
Στους ΠΕ02 δεν πρόκειται να έχουμε θεαματική άνοδο ή πτώση της βάσης.
Φίλε apuleius , αν θες απάντησέ μου στον παρακάτω συλλογισμό :
1. Από τη μείωση των διοριστέων φέτος δημιουργείται μια τάση ανόδου της βάσης που σε καμιά περίπτωση (λόγω του υψηλού ανταγωνισμού αλλά και των στοιχείων που έχουμε από 2002 και 2005) δε θα ξεπεράσει τα 0,2 μόρια.
2. Στα Αρχαία αν τελικά τα θέματα ήταν πιο εύκολα από το 2005 (δαφωνώ αλλά αυτό δεν απασχολεί τώρα) ο κάθε υποψήφιος θα έχει γράψει κατά Μ.Ο 5-6 μόρια πιο πάνω από το 2005. Αυτό σημαίνει 5-6 Χ 0,33 = 1,5-2  μόρια στην Α' Θεματική = 0,7-1 μόριο άνοδο βάσης. Προσωπικά πιστεύω ότι οι επιδόσεις στα Αρχαία θα είναι λίγο καλύτερες ή λίγο χειρότερες από το 2005 :
2-3 μόρια κατά Μ.Ο ο κάθε υποψήφιος πιο πάνω ή πιο κάτω = 2-3 Χ 0,33 = +/- 0,7 ως 1 στην Α' Θεματική = +/- 0,4 ως  +/- 0,5 στη βάση
3. Στα Νέα πιστεύεις ότι οι επιδόσεις ήταν καλύτερες (πιθανολογώ λίγο καλύτερες μιας και το 2005 ήταν ήδη πολύ καλές) : Ίσως λοιπόν +2 με +3 κατα Μ.Ο κάθε υποψήφιος = +0,7 ως +1 στην Α' Θεματική = +0,4 με +0,5 στη βάση. Θεωρώ ότι στα Νέα οι επιδόσεις θα είναι χειρότερες από τις πολύ καλές του 2005 : Ίσως -3 με -5 ανά άτομο = -1 με -1,6 στην Α' Θεματική = -0,5 με -0,8 στη βάση
4. Στην Ιστορία όλοι συμφωνούμε για σαφώς χειρότερες επιδόσεις. Λογικά αυτές θα είναι από -8 ως -12 ανά άτομο = -2,6 ως -3,6 στην Α' Θεματική = -1,3 ως -1,8 στη βάση

Άρα με την Α' Θεματική μόνο η βάση παρουσιάζεται σχεδόν σταθερή σε σχέση με το 2005 (+/- 0,2) : απαισιόδοξη εκτίμηση
ή με πτώση από -2,5 ως -3 μόρια : αισιόδοξη εκτίμηση

Στα Παιδαγωγικά σε όλες τις ειδικότητες που έχουμε αποτελέσματα ως τώρα παρατηρείται σημαντικότατη άνοδος από +8 ως +12 μόρια ανά άτομο (σε σχέση με το τί είχε γράψει το 2005). Αν υποθέσουμε ότι σε εμάς η άνοδος θα είναι από +12 ως +15 , τότε 12 ή 15 Χ 0,4 = 4,8 με 6 = +2,4 με +3 στη Β' Θεματική = +1,2 με +1,5 στη βάση

Άρα τάση βάσης : από -2 ως +2

Για τη Διδακτική οποιαδήποτε εκτίμηση θα ήταν επισφαλής. Απλά να θυμηθούμε ότι : 1) το 2005 είχαμε πολύ καλούς βαθμούς στη Διδακτική  2) τα αποτελέσματά μας καθυστερούν κυρίως λόγω αναβαθμολογήσεων στη Διδακτική (μάλλον για κακό μου φαίνεται αυτό)  3) Παρατηρώ ότι φέτος είναι πολύ πιο συχνοί σε άλλες ειδικότητες οι βαθμοί κάτω ή γύρω από τη βάση στη Διδακτική 4) Προσωπικά στα Νέα μου φάνηκαν τα θέματα φέτος πολύ πιο απαιτητικά.
CARPE DIEM

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:18:21 »

Αποσυνδεδεμένος pariel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Για να πετύχεις, μην παίρνεις τίποτε προσωπικά
    • Προφίλ
Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« Απάντηση #169 στις: Ιούνιος 09, 2007, 11:29:48 πμ »
Ovidius,  ποιος έχει κάνει τη διάγνωση πως έχουμε αναβαθμολογήσεις; Σε  ανακοίνωση  του  alfavita την προηγούμενη εβδομάδα αναφέρθηκε πως "δεν έχει ολοκληρωθεί η διόρθωση των δοκιμίων". Κανείς δεν έχει μιλήσει επίσημα για αναβαθμολόγηση. Εμείς το κρίνουμε από την καθυστέρηση των αποτελεσμάτων ή έχει βγει κάποια ανακοίνωση που δεν την έχω δει εγώ;.  Είμαστε και τόσα άτομα..Τι να πουν οι νηπιαγωγοι που είναι τόσοι λιγοι. Εξάλλου και για 83(νομίζω) οικονομολόγους μόλις χτες βγήκαν τα αποτελέσματα.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« Απάντηση #170 στις: Ιούνιος 09, 2007, 12:28:15 μμ »

Για τη Διδακτική οποιαδήποτε εκτίμηση θα ήταν επισφαλής. Απλά να θυμηθούμε ότι : 1) το 2005 είχαμε πολύ καλούς βαθμούς στη Διδακτική
Για όλες τις εκτιμήσεις με τα στατιστικά συμφωνώ και προσθέτω:Το 2005 είχαμε πολλούς ψηλούς βαθμούς (Όταν λές, Ovidius, ότι είχαμε καλούς βαθμούς το 2005 εννοείς πολλούς ψηλούς βαθμούς ή μέσος όρος ψηλός;) για την πλειοψηφία που έγραψε νέα με καλά διατυπωμένο και εύκολο θέμα.  Φέτος πιστεύω ότι με τόσο κακώς διατυπωμένα και απαιτητικά θέματα στα ειδ. διδακτ. νέα και πολλές αναβαθμολογήσεις θα έχουμε, και πολλούς χαμηλούς βαθμούς (αφού η περισσότεροι υποψήφιοι νέα έχουν επιλέξει). Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε για τη διδακτική του 2007 με βάση αυτήν του 2005.
3) Παρατηρώ ότι φέτος είναι πολύ πιο συχνοί σε άλλες ειδικότητες οι βαθμοί κάτω ή γύρω από τη βάση στη Διδακτική
Κάπως έτσι πιστεύω θα είναι και στον ΠΕ02 φέτος.

Αποσυνδεδεμένος ovidius

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
    • Ασεπάδικο2
Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« Απάντηση #171 στις: Ιούνιος 09, 2007, 12:35:11 μμ »
Για τη Διδακτική είχαμε (κυρίως στα Νέα) πολλούς υψηλούς βαθμούς (πάνω από 80)
CARPE DIEM

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:18:21 »

Αποσυνδεδεμένος apuleius

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 379
  • Όλα μένουν ίδια αν δεν τ' αγαπάς.....
    • Προφίλ
Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« Απάντηση #172 στις: Ιούνιος 09, 2007, 12:37:33 μμ »
Κατ' αρχήν, φίλε / φίλη agg_teo, προφανώς δεν είχες διαβάσει τα επιχειρήματά μου για την άνοδο των βάσεων, τα οποία είχα αναπτύξει παλαιότερα. Σέβομαι τους υπόλοιπους και δεν τα επαναλαμβάνω.Αν ενδιαφέρεσαι, ψάξε να τα βρεις.
Έπειτα, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει σώνει και καλά όποιος λέει την άποψή του, να την περιβάλει και με ένα αδιαμφισβήτητο κύρος και με αυθεντία!Δεν προσπαθώ να σας πείσω ούτε να προφητεύσω τι θα γίνει, απλά λέω την άποψή μου ή, αν θέλεις, κάνω και γω τη δική μου μαντεψιά!That's all!Μπορεί εμείς να μιλάμε ακατάσχετα στο forum για άνοδο των βάσεων και τελικά να πέσουν ή μπορεί να γίνει και το αντίστροφο!Δε μπορούμε να γνωρίζουμε τι θα γίνει και γι'αυτό ο καθένας  προσπαθεί να προεικάσει τι θα γίνει, αποκλειστικά με βάση τους δικούς του προσωπικούς και ίσως εν πολλοίς αυθαίρετους υπολογισμούς και χρησιμοποιώντας δεδομένα από τους προηγούμενους διαγωνισμούς!Αν δε μπορώ να σε πείσω λοιπόν, λυπάμαι αλλά μέχρι εκεί φτάνουν οι μαντικές μου ικανότητες.....

eleftheria

  • Επισκέπτης
Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« Απάντηση #173 στις: Ιούνιος 09, 2007, 02:27:08 μμ »
Όσοι από εμάς εδώ έχουμε γράψει πάνω από 80 Παιδαγωγικά και πάνω από 70 Νέα και Ιστορία (και θαρρώ πως είμαστε αρκετοί : χωρίς όμως να αποτελούμε αντιπροσωπευτικό δείγμα),περιμένουμε το βαθμό της Διδακτικής χωρίς να επηρεαζόμαστε ιδιαίτερα από την πτώση ή την άνοδο  κατά 2 μόρια.

Δηλαδή Ovidius, όποιος δεν έχει γράψει πάνω από 70 Ιστορία και Νέα, μία καλή Διδακτική δεν τον σώζει με τίποτα;;;  :'(

Αποσυνδεδεμένος ovidius

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
    • Ασεπάδικο2
Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« Απάντηση #174 στις: Ιούνιος 09, 2007, 02:52:40 μμ »
Σώζεται αν έχει πάει πολύ καλά στα Παιδαγωγικά και αξιοπρεπώς στα Αρχαία. Θεωρώ όμως πως σε αυτή την περίπτωση το 70+ στη Διδακτική (ίσως και 75+) είναι απαραίτητο.
Στον προηγούμενο ΑΣΕΠ αρκετά παιδιά που διορίστηκαν είχαν κάτω από τη βάση σε ένα μάθημα του γνωστικού. Σώθηκαν όμως επειδή πήραν πολύ υψηλό βαθμό στη Διδακτική. Αυτή καθορίζει στην ουσία τα πάντα.
CARPE DIEM

eleftheria

  • Επισκέπτης
Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« Απάντηση #175 στις: Ιούνιος 09, 2007, 07:07:08 μμ »
Σώζεται αν έχει πάει πολύ καλά στα Παιδαγωγικά και αξιοπρεπώς στα Αρχαία.

Το "πολύ καλά" στα παιδαγωγικά είναι, ας πούμε, 80 άνω και το "αξιοπρεπώς" στα αρχαία ένα 70άρι περίπου;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2007, 07:09:06 μμ από rica »

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« Απάντηση #176 στις: Ιούνιος 10, 2007, 12:20:44 πμ »
Επειδή ο Ovidius ανέφερε ότι στις ειδικότητες που βγήκαν υπάρχουν πολλές βαθμολογίες στην ειδ. διδακτική γύρω από τη βάση. Μήπως είναι εύκολο να μας πει κανείς αν υπάρχει γενικά πτωτική τάση φέτος σε σχέση με άλλες χρονιές αυτών των ειδικοτήτων, μήπως βγάλουμε συμπεράσματα και για μας.

Αποσυνδεδεμένος ovidius

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
    • Ασεπάδικο2
Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« Απάντηση #177 στις: Ιούνιος 10, 2007, 10:26:17 πμ »
Έχω παραθέσει κάποια στοιχεία στο ποστ Ειδική Διδακτική ΠΕ02.
CARPE DIEM

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« Απάντηση #178 στις: Ιούνιος 11, 2007, 05:30:10 μμ »
'Πάντως πιστεύω ότι βαρόμετρο του φετινού διαγωνισμού ήταν η διδακτική. Ένα ή δύο λάθη παραπάνω στο γνωστικό δε δημιουργεί διαφορές αντίστοιχες με αυτές στις βαθμολογίες της διδακτικής. Είναι πολύ λίγες οι περιπτώσεις υποψηφίων που πήραν 80+ στη διδακτικη και δε διορίζονται σε σχέση με αυτών που πήραν 90+ στο γνωστικό και έμειναν εκτός.' αυτά αναφέρει συνάδελφος μαθηματικός στο φόρουμ του pde μαθηματικών. Θα ισχύσουν αυτά και για εμάς φέτος; Τι πιστεύετε συνάδελφοι; Μπορείς Ovidius, να μας πεις αν αυτό ίσχυσε για μας το 2005, δηλαδή υπήρχαν άτομα που γράψανε πάνω από 80 στη διδακτική και δεν διορίστηκαν; Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθειά σου.
   

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« Απάντηση #179 στις: Ιούνιος 11, 2007, 06:50:53 μμ »
Μπορείς Ovidius, να μας πεις αν αυτό ίσχυσε για μας το 2005, δηλαδή υπήρχαν άτομα που γράψανε πάνω από 80 στη διδακτική και δεν διορίστηκαν; Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθειά σου.

Υπήρχαν αρκετοί, ειδικά από όσους επέλεξαν διδακτική Νέων. Δείτε κι εδώ:
http://www.pde.gr/index.php?action=dlattach;topic=1195.0;id=238
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2007, 06:57:26 μμ από ioanna89 »

Αποσυνδεδεμένος VICA

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 401
  • "...κάθε αναπνοή είναι νοσταλγία..."
    • Προφίλ
Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« Απάντηση #180 στις: Ιούνιος 11, 2007, 10:21:58 μμ »
Πάντως φέτος και στις ειδικότητες των οποίων τα αποτελέσματα έχουν βγει, δεν είναι καθόλου σπάνιο το φαινόμενο των διοριστέων με 50 διδακτική. Προσωπικά γνωρίζω μαθηματικούς που είναι διοριστέοι με 50αρια και υπάρχει σχετική μαρτυρία και εδώ, στο forum. Δεν ξέρω πως αξιολογείται αυτό αλλά μου έχει κάνει εντύπωση γι'αυτό το αναφέρω.
Να πληρώνεσαι μόνος σου
Χωρίς έξωθεν αναμονές
Και
Με την πληρότητά σου
Πορεύσου
Μαζί τους

Αποσυνδεδεμένος agg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 79
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« Απάντηση #181 στις: Ιούνιος 11, 2007, 10:28:10 μμ »
Μα ο διορισμός έχει να κάνει και με τις προσαυξήσεις. Αν κάποιος έχει προσαύξηση 5-6 μόρια, ανεβαίνει πολύ!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162022
  • Σύνολο θεμάτων: 19238
  • Σε σύνδεση σήμερα: 634
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 578
Σύνολο: 599

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.