*

Αποστολέας Θέμα: Ψηφιακή τάξη  (Αναγνώστηκε 36791 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #70 στις: Οκτωβρίου 18, 2009, 03:20:14 pm »
Πήρα την προηγούμενη βδομάδα τον μαθητικό υπολογιστή.
Υποτίθεται ότι θα διδάξω μ΄αυτόν μαθηματικά και γεωγραφία.
Και καλά, για την γεωγραφία πράγματι, υπάρχει λογισμικό.
Και μάλιστα πολύ καλό. Το ψιλολαθάκια που έχει δεν ενοχλούν ιδιαίτερα,
στο κάτω-κάτω ποιό λογισμικό δεν έχει στην πρώτη του έκδοση;
Το δοκίμασα, το δούλεψα πολύ σπίτι, ανυπομονώ να κάνω μάθημα μ΄αυτό!
ΟΜΩΣ...
Για τα μαθηματικά λογισμικό δεν υπάρχει, υπάρχει μόνο το βιβλίο.
Κι αναρωτιέμαι  τα εξής:
1) είμαι υποχρεωμένη να διδάξω μέρος της ύλης των μαθηματικών,
από το βιβλίο σε ηλεκτρονική μορφή, ενώ η έντυπη είναι σαφώς βολικότερη,
μόνο και μόνο για να πω πως ακολουθώ τις οδηγίες του Υπουργείου;
2) Καθένα από αυτά τα netbooks κόστισε στο Ελληνικό Δημόσιο 450

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ψηφιακή τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:50:41 »

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #71 στις: Οκτωβρίου 18, 2009, 08:38:14 pm »
Πήρα την προηγούμενη βδομάδα τον μαθητικό υπολογιστή.
..........

1) Αυτή είναι η καινούργια λογική της ψηφιακής τάξης. Ας προστατέψουμε και λίγο το περιβάλλον  ;)
2) Καιρός να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε open office  :)
Αν δε σου κάνει μπορείς να το δώσεις σε μένα  :P

+1

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #72 στις: Οκτωβρίου 18, 2009, 09:24:19 pm »
Πήρα την προηγούμενη βδομάδα τον μαθητικό υπολογιστή.
..........

1) Αυτή είναι η καινούργια λογική της ψηφιακής τάξης. Ας προστατέψουμε και λίγο το περιβάλλον  ;)
2) Καιρός να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε open office  :)
Αν δε σου κάνει μπορείς να το δώσεις σε μένα  :P

+1

+1
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος margavare

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #73 στις: Οκτωβρίου 18, 2009, 09:53:13 pm »
Αντιγράφω από
http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=28&t=3141



και από σχολικό σύμβουλο ενημερώθηκα για τα εξής

Το ζήτημα του εκπαιδευτικού λογισμικού που θα χρησιμοποιηθεί στη λεγόμενη "ψηφιακή τάξη" είναι ακόμη ανοικτό για δύο τουλάχιστον λόγους:
Οι πρώτοι φορητοί που δόθηκαν τις τελευταίες μέρες στους μαθητές δεν περιέχουν τέτοιου είδους λογισμικό. Το Π.Ι. είχε στείλει στα Γυμνάσια και τους Σχολικούς Συμβούλους Μαθηματικών δύο CD: το ένα με τίτλο "Μαθηματική Επερξεργασία Δεδομένων" που περιέχει λίγο από όλα (λογισμικό δυναμικής γεωμετρίας, άλγεβρας, γραφικών παραστάσεων κ.λπ), και το άλλο με τίτλο "Μαθηματικά Α΄

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ψηφιακή τάξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:50:41 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #74 στις: Οκτωβρίου 19, 2009, 11:19:04 am »
marsa το τι πλήρωσε ο ελληνικός λαός για αυτά τους ΜΦΥ είναι πονεμένη υπόθεση (όπως και στις περισσότερες περιπτώσεις των προγραμμάτων με λεφτά της ΕΕ, τα οποία λεφτά όμως είναι λεφτά που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο έχει πληρώσει ο ελληνικός λαός στην ΕΕ πιο πριν).

Το openoffice, όπως σου είπαν και οι υπόλοιποι συνάδελφοι, κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά με το ms office.


Άσχετο: το λογισμικό της γεωγραφίας το βρίσκεις καλό; Είναι αυτό που περιέχει ουσιαστικά έναν αριθμό από τεστ συμπλήρωσης, αντιστοίχισης κτλ κτλ ή κάποιο άλλο; Τα λογισμικά αυτά υπάρχουν στην σελίδα του ΠΙ; Είναι αυτά που λέει "εκπαιδευτικό υποστηρικτικό υλικό";

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #75 στις: Οκτωβρίου 19, 2009, 08:57:53 pm »
Συνάδελφοι, συμφωνώ όχι απλά να προστατέψουμε λίγο το περιβάλλον, να το προστατέψουμε πολύ!!!!
Θα μπορούσε σ΄αυτή την κατεύθυνση, να ληφθούν άλλα μέτρα, όπως πχ να μαζεύει πίσω τα βιβλία το σχολείο στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς
και να τα δίνει στους επόμενους μαθητές.
Δεν βλέπω τον τρόπο που μπορεί να προστατευτεί το περιβάλλον, δίνοντας τα βιβλία σε έντυπη ΚΑΙ ηλεκτρονική μορφή.
Αυτό πιστεύω ότι γίνεται έτσι, για να πούμε ότι κάτι κάναμε.
Επίσης, μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για πρωτάκια. Αυτά ζορίζονται να ανοίξουν το βιβλίο στη σελίδα που τους λες, φανταστήτε τι έχει να γίνει αν πρέπει να βρουν τη σελίδα αυτή μέσα σε ένα pdf!!!! Και άντε και την βρήκανε, πόσο εύκολο τους είναι να διαβάσουνε από μια οθόνη 10 ή 11 ιντσών το μάθημά τους;
Λέω απλά, ότι περίμενα να υπάρχει λογισμικό και για τα μαθηματικά. Οχι μόνο τα βιβλία. Τα μαθηματικά έχουν ανάγκη από λογισμικό. Και δε φαντάζεστε με τι λαχτάρα περίμενα να το δω... Αυτά που αναφέρει ο συνάδελφος marqavare δεν τα ήξερα ότι έχουν συμβεί. Αυτό είναι πράγματι μια λογική εξήγηση κι αν είναι έτσι, ελπίζω να φτιάξει το πράμα στο μέλλον.

Το open office το ξέρω ότι κάνει την ίδια δουλειά με το microsoft office!!!!!
Το πρόβλημα ξέρετε που είναι; (εδώ φταίω κι εγώ που δεν το επεσήμανα). Το πρόβλημα είναι, πως καθώς τρέχει η εφαρμογή και ο μαθητής βλέπει πχ την κίνηση της γης γύρω από τον ήλιο, ας πούμε πως δε θυμάται τι είναι η ισημερία. Υπάρχει έγγραφο κειμένου, το οποίο κλικάρει και ανοίγει το σχετικό έγγραφο. Ελα όμως που ανοίγει μέσα από το microsoft word!!!! Αρα δεν μπορεί να το διαβάσει. Τι πρέπει να κάνει ο μαθητής; να ελαχιστοποιήσει το παράθυρο της εφαρμογής, να ανοίξει το open office, μέσα από αυτό, να βρει και να ανοίξει το έγγραφο που τον ενδιαφέρει, που ποιό να είναι άραγε; Γιατί όταν είναι ΕΝΤΟΣ της εφαρμογής, δεν τον νοιάζει πως το λένε το έγγραφο, απλά το πατάει κι ανοίγει!!! Τώρα που είναι εκτός όμως, έχει να διαλέξει από μια λίστα με πολλά έγγραφα, που έχουν μάλιστα και κωδικοποιημένα ονόματα, για να βρει ποιό στο καλό είναι το έγγραφο που λέει για την ισημερία. Και ξαναλέω: μιλάμε για πρωτάκι. Πιστεύετε ότι θα το κάνει;

Συνάδελφοι καταλαβαίνω την πίκρα όλων των πληροφορικών που το Υπουργείο μας αποφάσισε να κάνει οικονομία και ξεκίνησε από σας (σας-μας, δεν έχει σημασία. Κι εγώ μισο-πληροφορικός είμαι, μιας κι έχω και πτυχίο πληροφορικής). Κι εγώ το επεσήμανα το πόσο άδικο είναι, που είπανε "εσείς όχι netbook". Και δε φαντάζεστε πόσο με ενοχλεί που ο κάθε ΑΣΧΕΤΟΣ συνάδελφος κυκλοφορεί με το netbook ως γκατζετάκι στο χέρι. Και τσαντίζομαι που μόνο πως ανοίγει δε με ρωτάει. Και τρέμω για το τι είδους μάθημα θα κάνει. Μακάρι να μπορούσα να κάνω κάτι γι΄αυτή την αδικία. Αλλά δεν μπορώ, όπως δεν μπορείτε κι εσείς. Και το να σου δώσω βρε Psych@ra μου το δικό μου, δεν ακυρώνει την αδικία, ούτε λύνει το πρόβλημα. Άσε που εγώ τουλαχιστον σκοπεύω να το αξιοποιήσω πλήρως!! Οχι, μια χαρά μου κάνει, απλά ήθελα να κάνει κι άλλα. Και το ήθελα, γιατί ως κράτος το ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ για να κάνει κι άλλα.

happiness, το λογισμικό της γεωγραφίας πράγματι είναι καλό! Δεν ξέρω αν υπάρχουν στη σελίδα του ΠΙ. Εψαξα και δεν τα βρήκα. Αν δεν σου κάνει κόπο, βάλε εδώ τη σελίδα που λες, ώστε να μπω, να τα δω και να σου πω. Πάντως ακόμη κι αν δεν είναι τα ίδια, είναι πολύ εύκολο να το πάρεις με το φλασάκι σου από ένα netbook συναδέλφου και να το έχεις.   
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #76 στις: Οκτωβρίου 20, 2009, 08:32:49 am »
Συνάδελφοι, συμφωνώ όχι απλά να προστατέψουμε λίγο το περιβάλλον, να το προστατέψουμε πολύ!!!!
Θα μπορούσε σ΄αυτή την κατεύθυνση, να ληφθούν άλλα μέτρα, όπως πχ να μαζεύει πίσω τα βιβλία το σχολείο στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς
και να τα δίνει στους επόμενους μαθητές.
Δεν βλέπω τον τρόπο που μπορεί να προστατευτεί το περιβάλλον, δίνοντας τα βιβλία σε έντυπη ΚΑΙ ηλεκτρονική μορφή.
Αυτό πιστεύω ότι γίνεται έτσι, για να πούμε ότι κάτι κάναμε.
Marsa, θα σου άρεσε να πάρεις ένα βιβλίο το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί για ένα χρόνο από άλλο παιδί;
Πιστεύω ότι τα παιδιά πρέπει να εξοικειωθούν με το ηλεκτρονικό βιβλίο όπως και οι εκπαιδευτικοί.
Η έντυπη μορφή πρέπει να καταργηθεί. Η αλήθεια είναι ότι έγιναν όλα πολύ γρήγορα και ανοργάνωτα.

Παράθεση
Επίσης, μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για πρωτάκια. Αυτά ζορίζονται να ανοίξουν το βιβλίο στη σελίδα που τους λες, φανταστήτε τι έχει να γίνει αν πρέπει να βρουν τη σελίδα αυτή μέσα σε ένα pdf!!!! Και άντε και την βρήκανε, πόσο εύκολο τους είναι να διαβάσουνε από μια οθόνη 10 ή 11 ιντσών το μάθημά τους;
Ίσως είναι αρχή και φαίνονται όλα δύσκολα. Μην ξεχνάτε ότι στα pdf μπορείτε με ένα Ctrl+F να βρείτε κείμενα πολύ πιο γρήγορα στο ηλεκτρονικό βιβλίο! Το ζουμ, μπορεί πολύ εύκολα να κάνει ακόμα και κάποιον που δεν έχει τα γυαλιά του μαζί, να βλέπει το κείμενο!
 
Παράθεση
Λέω απλά, ότι περίμενα να υπάρχει λογισμικό και για τα μαθηματικά. Οχι μόνο τα βιβλία. Τα μαθηματικά έχουν ανάγκη από λογισμικό. Και δε φαντάζεστε με τι λαχτάρα περίμενα να το δω... Αυτά που αναφέρει ο συνάδελφος marqavare δεν τα ήξερα ότι έχουν συμβεί. Αυτό είναι πράγματι μια λογική εξήγηση κι αν είναι έτσι, ελπίζω να φτιάξει το πράμα στο μέλλον.
Ο εκπαιδευτικός δεν πρέπει να περιμένει το έτοιμο λογισμικό. Να χρησιμοποιεί το powerpoint ή το impress για να διδάξει σύμφωνα με το δικό του σχέδιο μαθήματος! Δεν ξέρω αν πρέπει να απευθυνθείτε στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 20, 2009, 09:22:28 am από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #77 στις: Οκτωβρίου 20, 2009, 09:20:56 pm »
Ευχαριστώ πολύ για τα links που παράθεσες. Δεν χρειάζεται η επιμόρφωση
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος margavare

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #78 στις: Οκτωβρίου 20, 2009, 09:27:36 pm »
Ελληνική Ένωση για την Ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε)

Α. Η εγκύκλιος για την ψηφιακή τάξη στην Α΄ Γυμνασίου

Στο υπ΄αριθ. πρωτ.88310/Γ/22-07-2009 έγγραφο του ΥΠΕΠΘ, με θέμα: «Ψηφιακή τάξη», ανακοινώνεται ότι: «εισάγεται από το σχολικό έτος 2009-2010 στα Γυμνάσια όλης της χώρας η συστηματική διδασκαλία ενοτήτων του αναλυτικού προγράμματος σπουδών με τη χρήση νέων τεχνολογιών». Για το σκοπό αυτό μοιράστηκε σε όλους/ες τους μαθητές/τριες της Α΄ τάξης του Γυμνασίου, ένα κουπόνι με το οποίο πρέπει να αγοράσουν ένα Φορητό Υπολογιστή, ώστε, όπως αναφέρεται στο έγγραφο, «να διδάσκονται και με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή δυο (2) τουλάχιστον μαθήματα του ωρολογίου προγράμματος από τα παρακάτω τέσσερα (4) που ορίστηκαν [Γεωγραφία, Ιστορία,
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 20, 2009, 09:29:52 pm από margavare »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #79 στις: Οκτωβρίου 21, 2009, 02:25:10 pm »
Είμαι καθηγητής πληροφορικής προσωρινά τοποθετημένος σε παραμεθόριο περιοχή, σε
Γυμνάσιο για την ακρίβεια. Χτες ο φιλόλογος είχε την απαίτηση να συνδέσω τα netbook
των μαθητών της Α΄Γυμνασίου (50 λαπτοπ) στο Ιντερνετ για να κάνει το μάθημά του.
Τον καταλαβαίνω αλλά δεν είναι δικιά μου δουλειά, δεν είμαι τεχνικός και δεν παίρνω την
ευθύνη να "πειράξω" περιουσία 50*450 Ευρώ = 22.500 Ευρώ. Το κακό είναι ότι
παρεξηγήθηκε γιατί νομίζει ότι δε θέλω να τον βοηθήσω, ενώ στην πραγματικότητα
η ειδικότητα μου δεν εμπλέκεται στην όλη διαδικασία (α. δε διδάσκουμε με χρήση των
λαπτοπ, β. δε δικαιούμαστε λαπτοπ, γ. δεν υπάρχει επίσημο έγγραφο που να μας αφορά).

Κρίμα

Αποσυνδεδεμένος parathira

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #80 στις: Οκτωβρίου 21, 2009, 03:04:59 pm »
Θεωρώ ότι εφόσον ο συγκεκριμένος επιλέχθηκε για να κάνει το μάθημα με τη χρηση Η/Υ πρέπει να βγάλει εις πέρας μόνος του την όλη διαδικασία. Δεν είμαι πληροφορικός αλλά αν επιλεγόμουν θα φρόντιζα να μην επιβαρύνω άλλους με τις επιλογές μου. Δεν μπορούμε να είμαστε καλοί με όλους τους συναδέλφους γιατί ορισμένοι και ειδικά οι παλιοί (όχι όλοι, ορισμένοι τονίζω) έχουν παράλογες απαιτήσεις.

Αποσυνδεδεμένος upsidedown

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 168
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #81 στις: Οκτωβρίου 21, 2009, 09:56:21 pm »
δίκιο έχεις! απλώς θεωρείστε doctors κατά έναν τρόπο, σήμερα! καλά έκανες όμως...τουλάχιστον ας το ζητούσε πιο ευγενικά!

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #82 στις: Οκτωβρίου 21, 2009, 10:40:21 pm »
*Εννοείτεαι* ότι δεν είναι δουλειά σου. Δες και αυτό για τη δικτύωση: http://plirancrete.blogspot.com/2009/10/blog-post_21.html

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ψηφιακή τάξη
« Απάντηση #83 στις: Οκτωβρίου 22, 2009, 11:00:55 am »
founes συγχώνευσα το θέμα σου γιατί η εμπειρία σου νομίζω είναι πολύ σχετική με την συζήτηση για την ψηφιακή τάξη.

founes να μείνεις σθεναρά στο "όχι" σου. Εξήγησε στον συνάδελφο όσο μπορείς ότι η διαχείρηση των ΜΦΥ είναι ευθύνη και ότι τέτοια ευθύνη δεν σου έχει ανατεθεί. Οι ΜΦΥ δεν είναι μέρος του εργαστηρίου πληροφορικής, στο οποίο είσαι υπεύθυνος. Από την στιγμή που ανέλαβε την διδασκαλία σε "ψηφιακή τάξη", η διαχείρησή της είναι δική του ευθύνη και μόνο. Η δική σου υποχρέωση (σύμφωνα με την καινούρια εγκύκλιο για τους υπεύθυνους εργαστηρίου) είναι να λειτουργείς "επικουρικά". Δηλαδή εάν θέλει συμβουλές για το ποιές λύσεις υπάρχουν για την σύνδεση των ΜΦΥ στο ίντερνετ, μπορείς να του πεις μερικές. Από την άλλη η χρήση ιντερνετ στην "ψηφιακή τάξη" δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση.

Εδώ να σημειώσω όμως ότι 1ον η ενσύρματη σύνδεση των ΜΦΥ απαιτεί εγκατάσταση καλωδίωσης μέσα στην τάξη και είναι ιδιαίτερα δύσχρηστη , 2ον η ασύρματη σύνδεση απαιτεί αγορά εξοπλισμού και εγκατάσταση και δημιουργεί πολλά θέματα ασφαλείας, 3ον δεν ξέρω ποιος θα αναλάβει την εγκατάσταση αυτή, γιατί αμφιβάλω εάν το ΠΛΗΝΕΤ θα το δεχτεί.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182685
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 623
Σύνολο: 638

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.