*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375944 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος STELLIOPH

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #154 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 03:42:25 πμ »
Δηλαδή θεωρείς έναν μαθηματικό που έχει κάνει και μεταπτυχιακό στην πληροφορική και έχει δουλέψει και χρόνια σε εταιρίες, ακατάλληλο να διδάξει word και excel,  ενώ ένας που μόλις τελείωσε ένα τμήμα πληροφορικής είναι πιο κατάλληλος;

Στην καημενη την Ελλάδα ότι δηλώσεις εισαι! Και επειδη αυτο μας πηγε εκει που μας πηγε να το συνεχισουμε μερικά χρονακια ακομα...
Και συ killbill ξερεις αναγνωση και γραφή, χωρις να τα διδαχθεις στη σχολή σου, αλλά δε θα πάρεις ποτε τη θεση δασκαλου. Και γω στο Πολυτεχνειο εκανα 20-30 μαθηματα που ειχαν μαθηματικά σε προχωρημενο επιπεδο αλλά ποτε δε θα με πάρουν ουτε στην Α γυμνασιου να διδαξω εξισωσεις Α βαθμου. Και ενας κολλητος μου τρεχει καθε μερα 10km και ειναι σε αριστη φυσική κατασταση αλλά δε θα τον κάνουμε γυμναστή.
Πιστεύω να καταλαβες τι θελω να πω.

 Αμάν ρε παιδιά μ'αυτή την Πληροφορική. Αφού παλιότερα δεν υπήρχαν "γνήσιοι" πληροφορικάριοι, όλα τα μαθήματα πληροφορικής τα δίδασκαν θεολόγοι, φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί κλπ με κάποια σεμινάρια που παρακολουθούσαν. Το βόλεμα!!!!. Αργότερα, όταν άρχισαν να αποφοιτούν παιδιά από τμήματα Πληροφορικής και φυσικά να διορίζονται αμέσως σε σχολεία, αυτό δεν άρεσε  σε όλους εκείνους που δεν πρόλαβαν να πάρουν "μερίδιο από την πίτα". Ε, όλοι εκείνοι λοιπόν τώρα σκαρφίζονται απίστευτα σενάρια για να διεκδικήσουν μια θεσούλα...Και να δουλειές σε εταιρίες, και να μαθήματα σχετικά με την Πληροφορική στα προγράμματα σπουδών, και να μεταπτυχιακά και πάει λέγοντας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:40:37 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #155 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 09:49:12 πμ »
Η άποψή σου είναι αντιεπιστημονική και αντιπαιδαγωγική. Συγκρίνεις τυπικά προσόντα καθηγητών σε διαφορετικές βαθμίδες εκπαίδευσης και μάλιστα με μεγάλο χάσχμα αυτών των βαθμίδων. Στο Πανεπιστήμιο ένας καθηγητής διδάσκει το αντικείμενο στο οποίο έχει πάρει διδακτορικό. Επίσης εκτός από διδακτικό έργο κάνουν και έρευνα.
Στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση δε διδάσκει κάποιος ειδίκευση αλλά βασικές γνώσεις. Κατά συνέπεια ένας μαθηματικός που μπορεί να έχει μεταπτυχιακό στην πληροφορική ή ακόμα χειρότερο για τα παιδιά μας, διδακτορικό θα μπορούσε να διδάξει μόνο την ειδίκευση στο υποτομέα της πληροφορικής που έχει. Μη μπερδεύουμε τα πράγματα για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα. Αλίμονο αν γινόταν αυτό το μπάχαλο και στους άλλους κλάδους (φυσικοι, χημικοί, μαθηματικοί κτλ). Πρέπει να διορθωθεί το λάθος στον κλάδο της πληροφορικής γιατί είναι απαράδεκτο μία χώρα σα την Ινδία να είναι πολύ πιο μπροστά στην πληροφορική και εμείς να είμαστε σαν την Ουγκάντα με αυτά που γίνονται στο ΥΠΕΠΘ (τροπολογίες Λυκουρέντζου, μεταλαγμένοι, άθλια μαθήματα πληροφορικής κτλ)

Δηλαδή, αυτός που διδάσκει (λόγω διδακτορικού) ένα εξειδικευμένο μάθημα πληροφορικής σε ΑΕΙ Πληροφορικής, δεν μπορεί να διδάξει Πληροφορική Γυμνασίου!
Με την ίδια λογική, ο καθηγητής που διδάσκει διαφορικό λογισμό στο Α' έτος Μαθηματικού δεν μπορεί να διδάξει Γεωμετρία σε παιδιά Γυμνασίου/Λυκείου και ο καθηγητής που διδάσκει Κβαντική Φυσική στο Φυσικό δεν μπορεί να διδάξει Μηχανική ή Ηλεκτρισμό στη Δευτεροβάθμια.
Αν το 'ξεραν αυτό το πράγμα, ενδεχομένως, δεν θα είχαν κάνει τα διδακτορικά τους που τους "υποβάθμισαν" τελικά σε καθηγητές Πανεπιστημίου συγκεκριμένου γνωστικού πεδίου!

Πες τα χρυσόστομε! Χαίρομαι που ταυτίζονται οι απόψεις μας. τήν ίδια ακριβώς άποψη κατέθεσα και εγώ παραπάνω όταν έγραψα:
Σύμφωνα με τον συλλογισμό σου , ένας καθηγητής πανεπιστημιίου σε τμήμα πληροφορικής (που δεν έχει βασικό τίτλο πληροφορικής αλλά κάποιο άλλο πτυχίο θετικών επιστημών) θεωρείται ακατάλληλος να διδάξει πληροφορική στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αν θελήσει για παράδειγμα να παρατήσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση και να διοριστεί στην δευτεροβάθμια!! (έχω μάλιστα γνωρίσει τέτοιον που για προσωπικούς λόγους άφησε το πανεπιστήμιο και γύρισε στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση γιατί δεν άντεχε τα..κυκλώματα).
και χαρακτηρίστηκαν οι απόψεις μου αντιπαιδαγωγικές και αντιεπιστημονικές!

Γιαυτό και το δημόσιο πάει κατά διαόλου γιατί έχουν μπει όλοι οι άχρηστοι. Δεν κοιτάνε γνώσεις και δεξιότητες αλλά τι χαρτί έχεις.
Ακου κει να είναι ακατάλληλοι όλοι οι καθηγητές πανεπιστημίου τμημάτων πληροφορικής να διδάξουν πληροφορική στο Γυμνάσιο επειδή δεν έχουν βασικό τίτλο πληροφορικής! αυτό και αν είναι αντιπαιδαγωγικό και αντιεπιστημονικό!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2011, 09:54:04 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος disappointed

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #156 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 02:22:01 μμ »
Φίλε killbill διάβασε ξανά σε παρακαλώ τι έχεις γράψει γιατί μου φαίνεται ότι έχεις υποπέσει σε τεράστιο λογικό λάθος.
Συγκρίνεις το ταλέντο στην πληροφορική κάποιου που έτυχε να σπουδάσει μαθηματικά ή κάτι άλλο ή έχει διδακτορικό με τον χειρότερο καθηγητή πληροφορικής,, επειδή αυτό βολεύει τον συλλογισμό σου. Δυστυχώς δεν δουλεύει έτσι η ζωή, οπότε καλό είναι να συγκρίνουμε ομοειδείς περιπτώσεις σε κάθε περίπτωση.

Γιαυτό και το δημόσιο πάει κατά διαόλου γιατί έχουν μπει όλοι οι άχρηστοι. Δεν κοιτάνε γνώσεις και δεξιότητες αλλά τι χαρτί έχεις.
Χαρακτηρίζεις άχρηστο τον μέσο καθηγητή πληροφορικής με τυχίο πληροφορικής; Συμφωνώ υπάρχουν καθηγητές πληροφορικής που δεν διδάσκουν σωστά πληροφορική. Όπως και υπάρχουν καθηγητές φυσικής που δεν διδάσκουν σωστά φυσική. Θα συμφωνήσεις κι εσύ όμως ότι ένας κακός καθηγητής φυσικής θα είναι πολλαπλά κακός όταν διδάσκει πληροφορική. Και νομίζω ότι υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες ένας κακός καθηγητής φυσικής να κατέληξε να διδάσκει πληροφορική με το πολύ 200 ώρες σεμινάρια εκμεταλλευόμενος τις τρύπες του νόμου.

Δυστυχώς σε όλες τις δραστηριότητες δεν μπορείς να γνωρίζεις a priori τις ικανότητες κάποιου. Για τον σκοπό αυτό υπάρχουν τα πτυχία. Για να σου λένε εκ των προτέρων που ίσως είναι καλός ο άλλος ή που δεν είναι.

Τέλος πάντως, για να το δούμε και πρακτικά δεν θα είχα αντίρρηση να δίδασκαν και οι μαθηματικοί και όποιοι άλλοι πληροφορική και ό,τι άλλο είχαν κάνει στο πανεπιστήμιο αρκεί να είχαν και οι πληροφορικοί δυνατότητα να διδάσκουν μαθηματικά ή ότι άλλο προέκυπτε από τα μαθήματα του πτυχίου τους. Δεν μπορεί να έχουμε δεκάδες μαθήματα μαθηματικών στο πτυχίο μας (εγώ έχω 14) και να μην μας επιτρέπουν να διδάσκουμε μαθηματικά και ο άλλος να διδάσκει πληροφορική με 30 ώρες σεμινάριο...

Α και πληροφορική δεν είναι word, excel. Αυτη η αδυναμία διάκρισης είναι μια συνέπεια του γεγονότος ότι οι μεταλλαγμένοι έπρεπε να διδάξουν ότι είχαν διδαχθεί στα σεμινάρια και για τον λογο αυτό τραβάμε ό,τι τραβάμε σήμερα.

Τέλος προσωπικά δηλώνω ότι αν θελήσει ο Bill Gates που δεν έχει πτυχίο να διδάξει πληροφορική στο ελληνικό σχολείο θα του παραχωρήσω την θέση μου.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2011, 02:26:11 μμ από skynyrd »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #157 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 06:52:39 μμ »
Τέλος πάντως, για να το δούμε και πρακτικά δεν θα είχα αντίρρηση να δίδασκαν και οι μαθηματικοί και όποιοι άλλοι πληροφορική και ό,τι άλλο είχαν κάνει στο πανεπιστήμιο αρκεί να είχαν και οι πληροφορικοί δυνατότητα να διδάσκουν μαθηματικά ή ότι άλλο προέκυπτε από τα μαθήματα του πτυχίου τους. Δεν μπορεί να έχουμε δεκάδες μαθήματα μαθηματικών στο πτυχίο μας (εγώ έχω 14) και να μην μας επιτρέπουν να διδάσκουμε μαθηματικά και ο άλλος να διδάσκει πληροφορική με 30 ώρες σεμινάριο...
Αυτό ακριβώς δήλωσα και εγώ και χαίρομαι που συμφωνούμε. Αυτό ακριβώς έγραψα παραπάνω, ότι δηλαδή σε άλλες χώρες να είσαι σίγουρος ότι αν έβλεπαν ότι έχεις ένα σωρό μαθήματα μαθηματικών και μάλιστα δύσκολα στο πτυχίο σου θα σε αξιολογούσαν και θα σου δινόταν η ευκαιρία να διδάξεις μαθηματικά αν σε έκριναν ικανό χωρίς να έχει σημασια τι είναι ο βασικός τίτλος σπουδών σου.

Τέλος προσωπικά δηλώνω ότι αν θελήσει ο Bill Gates που δεν έχει πτυχίο να διδάξει πληροφορική στο ελληνικό σχολείο θα του παραχωρήσω την θέση μου.
Συμφωνώ για άλλη μια φορά μαζί σου. Θα διαφωνήσουν φυσικά τα μέλη που υποστηρίζουν οτι όσοι διορίστηκαν καθηγητές πληροφορικής και δεν έχουν βασικό τίτλο στην πληροφορική πρέπει να αλλάξουν κλάδο γιατί είναι ακατάλληλοι.
Εμένα ο συλλογισμός μου είναι ότι δεν πρέπει να τους βάζουμε όλους στο ίδιο καζάνι. Άλλο ο θεολόγος που έκανε 200 ώρες σεμινάριο και μέχρι τότε δεν είχε ξαναδεί υπολογιστή στη ζωή του και άλλο ένας μαθηματικός που έχει κάνει μεταπτυχιακά στην πληροφορική και έχει δουλέψει προγραμματιστής 15 χρόνια σε μια εταιρία.

Αλλά τέλος πάντων, αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι χάνουμε τον καιρό μας με το να υποστηρίζουμε ότι πρέπει οι μη καθαροί πληροφορικάριοι να επιστρέψουν στην βασική τους ειδικότητα γιατί είναι ακατάλληλοι, αλλά γιατί έτσι εξυπηρετείται καλύτερα η κατάσταση στην εκπαίδευση και συμφέρει και το κράτος αφού και κενές θέσεις άλλων ειδικοτήτων θα καλυφθούν (άρα λιγότερες νέες προσλήψεις για το κράτος) αλλά και θα αξιοποιηθούν καλύτερα ένα σωρό πληροφορικάριοι που είναι στοιβαγμένοι στα γραφεία και σερφάρουν στο ιντερνετ γιατί δεν ξέρουν τι να τους κάνουν. Με τo να προβάλλουμε ότι αυτοί που διδάσκουν πληροφορική και δεν έχουν βασικό τίτλο στην πληροφορική είναι ακατάλληλοι (και ας έχουν μεταπτυχιακα και διδακτορικά) το μόνο που πετυχαίνουμε είναι να τρωγόμαστε μεταξύ μας!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 04, 2011, 06:57:17 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:40:37 »

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #158 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 11:08:32 μμ »
Δηλαδή, αυτός που διδάσκει (λόγω διδακτορικού) ένα εξειδικευμένο μάθημα πληροφορικής σε ΑΕΙ Πληροφορικής, δεν μπορεί να διδάξει Πληροφορική Γυμνασίου!
Κάποιος που ΔΕΝ έχει πτυχίο πληροφορικής. Οι μεταπτυχιακές σπουδές είναι ειδίκευση και προσφορά στην επιστήμη. Δεν παρέχουν τις βασικές γνώσεις του γνωστικού αντικειμένου. Πως θα μπορούσε ένας φυσικός με μάστερ σε ασύρματες επικοινωνίες να διδάξει δομές δεδομένων?

Με την ίδια λογική, ο καθηγητής που διδάσκει διαφορικό λογισμό στο Α' έτος Μαθηματικού δεν μπορεί να διδάξει Γεωμετρία σε παιδιά Γυμνασίου/Λυκείου και ο καθηγητής που διδάσκει Κβαντική Φυσική στο Φυσικό δεν μπορεί να διδάξει Μηχανική ή Ηλεκτρισμό στη Δευτεροβάθμια.
Αν το 'ξεραν αυτό το πράγμα, ενδεχομένως, δεν θα είχαν κάνει τα διδακτορικά τους που τους "υποβάθμισαν" τελικά σε καθηγητές Πανεπιστημίου συγκεκριμένου γνωστικού πεδίου!
Με τι βασικό πτυχίο? Θεολόγου? Τα μαθηματικά έχουν και μία συνέχεια. Ωστόσο δε θα τον θεωρούσα πιο καλό καθηγητή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, από έναν μαθηματικό με μάστερ στα παιδαγωγικά. Δεν θα τον κάνει το Διδακτορικό στο γνωστικό ανικείμενο καλύτερο εκπαιδευτικό. Δεν χρειάζονται οι γνώσεις του Διδακτορικού για να διδάξεις σε πρωτοβάθμια/ δευτεροβάθμια. Ίσα ίσα που όσο πιο πολλές γνώσεις έχεις τόσο μεγαλύτερη δυσκολία να διδάξεις κάτι γνωστικά κατώτερο, γιατί πολλά σημεία της ύλης τα θεωρείς αυτονόητα στο μυαλό σου σε αντίθεση με τους μαθητές. Από εκεί και περα εξαιρέσεις υπάρχουν και σίγουρα άνθρωποι ακόμα και με διδακτορικό αν έχουν μεράκι για διδασκαλία μπορούν να το κάνουν αλλά δε θα είναι οι γνώσεις του διδακτορικό που θα τους κάνει καλύτερους και μεταδοτικούς εκπαιδευτικούς. Τους προτιμώ αν έχουν επιλογή να κάνουν έρευνα και να αξιοποιούν τις γνώσεις τους.

Στον Killbill δεν απαντάω γιατί δεν ξέρει τι είναι πληροφορική.

ΥΓ: Υπάρχει κάπου εδώ στο φόρουμ ποστ όπου μεταλαγμένος καθηγητής πληροφορικής έκανε κατακακτήριες στο τμήμα πληροφορικής και ζήτησε από τον περσινό του μαθητή που είχε στην τρίτη Λυκείου και ήταν και αυτός α/ετης φοιτητής πληροφορικής να τον αφήσει να αντιγράψει Java.

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #159 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 11:10:05 μμ »
Πάντως killbill δεν έχεις το δικαίωμα να λες ότι κάποιος έγραψε ΑΣΕΠ και του έκατσε, γενικεύοντας. Και στο κάτω κάτω, αν απαξιώνεις τον διαγωνισμό (όσο λογικός και αν είναι), απαξιώνεις και το πτυχίο (αφού είναι συμβολικό), πρέπει να προτείνεις ένα καλύτερο σύστημα αξιολόγησης τυπικών προσόντων το οποίο θα παίρνει σαν είσοδο υποψηφίους και θα έχει για έξοδο εργαζομένους. Α καλύτερα να είναι και αξιοκρατικό, αν γίνεται και συμβατό με το σύστημα απονομής τυπικών προσόντων! Μάλλον πρέπει να τα αλλάξεις και τα δύο...

Και το "το κάνουν στην Αμερική" δε μου λέει τίποτα απολύτως!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #160 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 10:23:40 πμ »

Με την ίδια λογική, ο καθηγητής που διδάσκει διαφορικό λογισμό στο Α' έτος Μαθηματικού δεν μπορεί να διδάξει Γεωμετρία σε παιδιά Γυμνασίου/Λυκείου και ο καθηγητής που διδάσκει Κβαντική Φυσική στο Φυσικό δεν μπορεί να διδάξει Μηχανική ή Ηλεκτρισμό στη Δευτεροβάθμια.
Αν το 'ξεραν αυτό το πράγμα, ενδεχομένως, δεν θα είχαν κάνει τα διδακτορικά τους που τους "υποβάθμισαν" τελικά σε καθηγητές Πανεπιστημίου συγκεκριμένου γνωστικού πεδίου!
Με τι βασικό πτυχίο? Θεολόγου?

Η απάντηση έχει δωθεί παραπάνω, αλλά φαίνεται δεν έχεις διαβάσει όλη τη συζήτηση. Γιατί επιμένεις; Στην παραθέτω:

Θα συμφωνήσω όμως με το μέλος remain παραπάνω που είπε ότι ένας θεολόγος με 200 ώρες σεμινάρια δεν θα έπρεπε να διδάσκει πληροφορική. Θα πρέπει να γίνει ένας έλεγχος , και κάποιοι να γυρίσουν στις βασικές τους ειδικότητες, αλλά όχι και να τους βάζουμε όλους στο ίδιο καζάνι!

Στον Killbill δεν απαντάω γιατί δεν ξέρει τι είναι πληροφορική.
Ούτε εγώ απαντάω σε αντισυναδελφικούς χαρακτηρισμούς

Πάντως killbill δεν έχεις το δικαίωμα να λες ότι κάποιος έγραψε ΑΣΕΠ και του έκατσε, γενικεύοντας. Και στο κάτω κάτω, αν απαξιώνεις τον διαγωνισμό (όσο λογικός και αν είναι), απαξιώνεις και το πτυχίο (αφού είναι συμβολικό), πρέπει να προτείνεις ένα καλύτερο σύστημα αξιολόγησης τυπικών προσόντων το οποίο θα παίρνει σαν είσοδο υποψηφίους και θα έχει για έξοδο εργαζομένους. Α καλύτερα να είναι και αξιοκρατικό, αν γίνεται και συμβατό με το σύστημα απονομής τυπικών προσόντων! Μάλλον πρέπει να τα αλλάξεις και τα δύο...
Όσοι έχουμε δώσει ΑΣΕΠ όλοι ξέρουμε τι εστί παιδαγωγικά και διδακτική. Εδώ φροντιστήρια βγαίνουν και δίνουν το καθένα διαφορετικές απαντήσεις. Για αυτό χρησιμοποίησα την λέξη "τους έκατσε ο ΑΣΕΠ". Εδώ συνάδελφοι μαθηματικοί, φυσικοί που διδάσκουν χρόνια σε φροντιστήρια και γράφουν διδακτική κάτω από τη βάση. Αυτό τι σημαίνει; ότι είναι ανίκανοι να διδάξουν. Θέλει και λίγο τύχη δεν νομίζεις;

Επειδή ζητάς να προτείνω κάτι, το έχω προτείνει και στο παρελθόν σε άλλο θέμα συζήτησης, ότι κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε αντί του γραπτου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, να υπάρχει μοριοδότηση των προσόντων με τον ίδιο τρόπο όπως στις υπόλοιπες θέσεις του δημοσίου (πχ βαθμός πτυχίου, γνώση ξένων κλπ)  κάτι που θα γίνει απότι φαίνεται τελικά από το 2014 και μετά.

Και το "το κάνουν στην Αμερική" δε μου λέει τίποτα απολύτως!
Εμένα αντιθέτως μου λέει πολλά, και πάντα είχα την απορία γιατί να μην υιοθετήσουμε ακριβώς το εκπαιδευτικό σύστημα άλλων χωρών οι οποίες είναι πολύ πιο μπροστα από την Ελλάδα, παρά κάθε κυβέρνηση να ξηλώνει και να ράβει.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 05, 2011, 12:40:10 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #161 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 12:33:33 μμ »
Είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι, οι πιο προφανείς μετατάξεις (από κλάδο σε κλάδο) στην εκπαίδευση
αφορούν τους μεταλλαγμένους Πληροφορικούς. Είναι θέμα χρόνου το Υπουργείο να προχωρήσει σε
αυτές διότι με τον τρόπο αυτό από τη μία καλύπτει κενά άλλων ειδκοτήτων και από την άλλη αποσυμφορεί
τον κλάδο των καθηγητών Πληροφορικής.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #162 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 12:50:13 μμ »
Είναι θέμα χρόνου το Υπουργείο να προχωρήσει σε αυτές διότι με τον τρόπο αυτό από τη μία καλύπτει κενά άλλων ειδκοτήτων και από την άλλη αποσυμφορεί τον κλάδο των καθηγητών Πληροφορικής.
Ακριβώς! Αυτός είναι ο λόγος που θα πρέπει να προβάλουμε και να τονίζουμε και όχι ότι ένας μαθηματικός ή φυσικός με μεταπτυχιακά και διδακτορικά στην Πληροφορική είναι ανίκανος να διδάξει word, excel, powerpoint, logo και ψευδογλώσσα που είναι τα θέματα που διαπραγματεύεται το μάθημα της πληροφορικής στο Γυμνάσιο και Λύκειο. Αυτό είναι το σοβαρό επιχείρημα και αυτό θα πρέπει να προωθούμε. Το έγραψα και εγώ παραπάνω


Α και πληροφορική δεν είναι word, excel.
Σίγουρα όχι, μιλάμε όμως για το μάθημα της πληροφορικής στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μια ματιά στα περιεχόμενα των σχολικών βιβλίων Γυμνασίου και Λυκείου και βλέπει κανείς τι είναι πληροφορική στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ξεκινάμε από την Α Γυμνασίου με σαφής οδηγίες για το πως μπαίνουν τα κεφαλαία γράμματα και ο τόνος στις λέξεις, και πως να ζωγραφίζεις στο paint. πράγματα δηλαδή που ένας μαθηματικός, φυσικός με μεταπτυχιακό και διδακτορικό στην πληροφορική δεν είναι ικανός να διδάξει??

Να πουμε καθαρά και στα ίσια ότι μας ενοχλεί που μας φάγανε τις θέσεις αυτοί και εμείς μείναμε απέξω, και όχι να ψάχνουμε τώρα δικαιολογίες και να λέμε ότι αν έχεις μεταπτυχιακό στην πληροφορική αλλά όχι βασικό τίτλο δεν μπορείς να διδάξεις πως δουλεύει το paint και πως μπαίνει ο τόνος, γιατί αυτός που έχει βασικό τίτλο πληροφορικής το διδάχθηκε καλύτερα στο πανεπιστήμιο, ενώ ο άλλος έχει εξειδικευμένες γνώσεις και άρα δεν έχει τα προσόντα.

Λοιπόν για τελευταία φορά επισημαίνω ότι ο μόνος σοβαρός λόγος που θα πρέπει όλοι οι μη έχοντες βασικό τίτλο πληροφορικής να γυρίσουν στις βασικές τους ειδικότητες είναι, όπως είπαν και άλλα μέλη προηγουμένως,  γιατί έτσι θα εξυπηρετηθεί καλύτερα η κατάσταση στην εκπαίδευση, και θα αξιοποιηθεί καλύτερα το εκπαιδευτικό προσωπικό, χωρίς νέους περιττούς διορισμούς στους άλλους κλάδους αλλά και χωρίς ένα σωρό πληροφορικούς να είναι αποσπασμένοι σε γραφεία και να σερφάρουν στον ίντερνετ γιατί πλεονάζουν και δεν ξέρουν τι να τους κάνουν. Συμφέρει το κράτος, συμφέρει εμάς, συμφέρει την εκπαίδευση! όλα τα άλλα είναι φθηνές δικαιολογίες και το μόνο που πετυχαίνουμε είναι να βγάζουμε τα μάτια μας και να κοντραριζόμαστε με άλλους συναδέλφους και να γεμίζουμε τις σελίδες αυτού του forum! Όχι στην λογική "θάνατός σου η ζωή μου". Δεν μας φταίνε οι άλλοι συνάδελφοι που οι περισσότεροι κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους. Κινούμαστε λάθος σκεπτόμενοι έτσι. Και είναι κρίμα γιατί υπάρχει λύση στο πρόβλημα αυτό

Δυστυχώς δεν υπάρχουν κάπου αναρτημένα τα ονόματα όσων διορίστηκαν καθηγητές πληροφορικής από το 1997 αν δεν κάνω λάθος μέχρι το 2000 και ήταν μαθηματικοί, φυσικοί, χημικοί και εγώ δεν ξέρω τι άλλο, αλλά φαντάζομαι θα είναι πάρα πολλοί αν σκεφτεί κανείς ότι αυτοί ήταν οι πρώτοι που πρωτοδίδαξαν πληροφορική στα σχολεία. Για φανταστείτε όλοι αυτοί να γυρίσουν στους βασικούς τους κλάδους και στις θέσεις αυτών να μπουν οι πλεονάζοντες καθαροί πληροφορικάριοι που εδώ που τα λέμε έναν με πλήρες ωράριο δεν έχω συναντήσει ρε παιδιά!!! όλοι καλύπτουν 3 ώρες ως υπέυθυνοι εργαστηρίου, άλλες 3-4 με προγράμματα περιβαλλοντικής άλλες 3-4 ώρες γραμματειακή υποστήριξη και βγαίνουν τελικά και με μείον 3-4 ώρες. Έλεος! φανταστείτε το κράτος πόσους νέους διορισμούς πολλών ειδικοτήτων θα γλίτωνε και πόσα χρήματα θα εξοικονομούσε.

Εντάξει εμείς δεν το καταλαβαίνουμε και λέμε ότι αυτό πρέπει να γίνει γιατί ένας μαθηματικός με μεταπτυχιακά και διδακτορικά δεν είναι ικανός να διδάξει πληροφορική και μας αρέσει να τρωγόμαστε μεταξύ μας για το ποιός είναι και ποιός όχι κατάλληλος να διδάξει βασικές έννοιες πληροφορικής, αλλά ήθελα να ήξερα εκεί στο Υπουργείο και με την κρίση που υπάρχει δεν το καταλαβαίνουν γιατί πρέπει να κάνουν μια τέτοια κίνηση; Μήπως κοιμούντε όρθιοι και πρέπει να τους ξυπνήσουμε;
Βλέπω επιστολές της ένωσης πληροφορικών, διαμαρτυρίες κλπ που το μόνο που τονίζουν είναι οτι η πληροφορική δεν διδάσκεται από τα σωστά άτομα. Αυτό είναι το πρόβλημα μας; Δεν είδα πουθενά να αναφέρονται οι λόγοι που εξήγησα παραπάνω. λοιπόν σας αφήνω να στείλω mail στην Αννούλα και στον Πανάρετο μπας και γίνει τίποτα και ξυπνήσουν!  :P
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 05, 2011, 04:37:08 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 222
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #163 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 09:08:59 μμ »
Είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι, οι πιο προφανείς μετατάξεις (από κλάδο σε κλάδο) στην εκπαίδευση
αφορούν τους μεταλλαγμένους Πληροφορικούς. Είναι θέμα χρόνου το Υπουργείο να προχωρήσει σε
αυτές διότι με τον τρόπο αυτό από τη μία καλύπτει κενά άλλων ειδκοτήτων και από την άλλη αποσυμφορεί
τον κλάδο των καθηγητών Πληροφορικής.


Ακούγεται βολικό για κάποιους και για άλλους όχι. Το θέμα είναι τι σκοπό έχει το Υπουργείο.
Προς το παρόν δε δείχνει τέτοια διάθεση. Βολεύεται με αποσπάσεις στην Α/θμια και με β' ανάθεση μαθημάτων του αρχικού πτυχίου σε αυτούς που εσύ οναμάζεις "μεταλλαγμένους". Φυσικά το τελευταίο μόνο αν το ζητήσουν οι ίδιοι (για να μη βγουν υπεράριθμοι) και μόνο για την τρέχουσα χρονιά, οπότε δε μιλάμε για μετάταξη αλλά για "κάτι σαν απόσπαση".

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 222
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #164 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 09:22:40 μμ »

Δηλαδή, αυτός που διδάσκει (λόγω διδακτορικού) ένα εξειδικευμένο μάθημα πληροφορικής σε ΑΕΙ Πληροφορικής, δεν μπορεί να διδάξει Πληροφορική Γυμνασίου!
Κάποιος που ΔΕΝ έχει πτυχίο πληροφορικής. Οι μεταπτυχιακές σπουδές είναι ειδίκευση και προσφορά στην επιστήμη. Δεν παρέχουν τις βασικές γνώσεις του γνωστικού αντικειμένου. Πως θα μπορούσε ένας φυσικός με μάστερ σε ασύρματες επικοινωνίες να διδάξει δομές δεδομένων?

Με την ίδια λογική, ο καθηγητής που διδάσκει διαφορικό λογισμό στο Α' έτος Μαθηματικού δεν μπορεί να διδάξει Γεωμετρία σε παιδιά Γυμνασίου/Λυκείου και ο καθηγητής που διδάσκει Κβαντική Φυσική στο Φυσικό δεν μπορεί να διδάξει Μηχανική ή Ηλεκτρισμό στη Δευτεροβάθμια.
Αν το 'ξεραν αυτό το πράγμα, ενδεχομένως, δεν θα είχαν κάνει τα διδακτορικά τους που τους "υποβάθμισαν" τελικά σε καθηγητές Πανεπιστημίου συγκεκριμένου γνωστικού πεδίου!
Με τι βασικό πτυχίο? Θεολόγου? Τα μαθηματικά έχουν και μία συνέχεια. Ωστόσο δε θα τον θεωρούσα πιο καλό καθηγητή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, από έναν μαθηματικό με μάστερ στα παιδαγωγικά. Δεν θα τον κάνει το Διδακτορικό στο γνωστικό ανικείμενο καλύτερο εκπαιδευτικό. Δεν χρειάζονται οι γνώσεις του Διδακτορικού για να διδάξεις σε πρωτοβάθμια/ δευτεροβάθμια. Ίσα ίσα που όσο πιο πολλές γνώσεις έχεις τόσο μεγαλύτερη δυσκολία να διδάξεις κάτι γνωστικά κατώτερο, γιατί πολλά σημεία της ύλης τα θεωρείς αυτονόητα στο μυαλό σου σε αντίθεση με τους μαθητές. Από εκεί και περα εξαιρέσεις υπάρχουν και σίγουρα άνθρωποι ακόμα και με διδακτορικό αν έχουν μεράκι για διδασκαλία μπορούν να το κάνουν αλλά δε θα είναι οι γνώσεις του διδακτορικό που θα τους κάνει καλύτερους και μεταδοτικούς εκπαιδευτικούς. Τους προτιμώ αν έχουν επιλογή να κάνουν έρευνα και να αξιοποιούν τις γνώσεις τους.

Στον Killbill δεν απαντάω γιατί δεν ξέρει τι είναι πληροφορική.

ΥΓ: Υπάρχει κάπου εδώ στο φόρουμ ποστ όπου μεταλαγμένος καθηγητής πληροφορικής έκανε κατακακτήριες στο τμήμα πληροφορικής και ζήτησε από τον περσινό του μαθητή που είχε στην τρίτη Λυκείου και ήταν και αυτός α/ετης φοιτητής πληροφορικής να τον αφήσει να αντιγράψει Java.

Πως μπορεί κάποιος να μην κατέχει τις βασικές γνώσεις ενός γνωστικού αντικειμένου και να εκπονεί, π.χ.,  διδακτορική διατριβή σε συγκεκριμένο τομέα του γνωστικού αυτού αντικειμένου. Ή το ΑΕΙ που τον δέχεται σαν μεταπτυχιακό φοιτητή κάνει τρομερό λάθος (που δεν το πιστεύω) ή κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών του σπουδών  καλύπτει τέτοια κενά στο βασικό γνωστικό αντικείμενο (κάτι που γίνεται συχνά). Υπάρχει βέβαια η περίπτωση να μην έχει τέτοια κενά λόγω των προπτυχιακών του σπουδών στο αρχικό του πτυχίο. Σε κάθε περίπτωση τον θεωρώ ικανό να διδάξει μαθήματα Πληροφορικής στη Β/θμια.

Αν φτάσουμε στο σημείο να εξετάζουμε τι μαθήματα διδάχτηκε κάποιος για να είναι ικανός να τα διδάξει στο σχολείο θα πρέπει να εξετάσουμε τις αναθέσεις μαθημάτων, ειδικά στα ΕΠΑΛ. Δηλαδή, μπορεί ο απόφοιτος του ΠΑΜΑΚ να διδάξει Δίκτυα Η/Υ αν δεν έχει ακολουθήσει την αντίστοιχη κατεύθυνση;

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #165 στις: Ιανουάριος 05, 2011, 11:54:20 μμ »
Πως μπορεί κάποιος να μην κατέχει τις βασικές γνώσεις ενός γνωστικού αντικειμένου και να εκπονεί, π.χ.,  διδακτορική διατριβή σε συγκεκριμένο τομέα του γνωστικού αυτού αντικειμένου. Ή το ΑΕΙ που τον δέχεται σαν μεταπτυχιακό φοιτητή κάνει τρομερό λάθος (που δεν το πιστεύω) ή κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών του σπουδών  καλύπτει τέτοια κενά στο βασικό γνωστικό αντικείμενο (κάτι που γίνεται συχνά).
Η επιστήμη δεν είναι κατι το περιορισμένο αλλά κάτι πολύ ευρύτερο. Δες ένα πρόγραμμα σπουδών οποιουδήποτε τμήματος θετικών επιστημών. Για παράδειγμα δες το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος πληροφορικής του Καποδιστριακού (http://www.di.uoa.gr/gr/lessons.php?GetWhat=5). Στον κορμό των μαθημάτων θα δεις μαθήματα όπως Φυσική, Μαθηματικά, Δομές δεδομένων, Οπτική, Πιθανότητες κλπ ενώ αν πας στο Ελεύθερα Μαθήματα (που είναι υποχρεωτικό οι φοιτητές να επιλέξουν κάποια) θα δεις μέχρι και Βαλκανική Ιστορία!!!
Ρίξε τώρα μια ματιά στα μεταπτυχιακά προγράμματα των πανεπιστημίων στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Θα δεις ότι για ένα μεταπτυχιακό δέχονται πτυχιούχους πολλά τμήματα θετικών πάντα επιστημών. Για να κάνεις ένα μεταπτυχιακό πχ στις βάσεις δεδομένων δεν είναι απαραίτητο να έχεις τελειώσει αποκλειστικά πληροφορική. Απλά στην Ελλάδα είμαστε λίγο με παρωπίδες σε αυτό το θέμα κάτι που δεν ισχύει στο εξωτερικό όπου με οποιοδήποτε βασικό τίτλο θετικών επιστημών και αν έχεις μπορείς να γίνεις δεκτός για οποιοδήποτε μεταπτυχιακό με ελάχιστες εξαιρέσεις.

Λες "... η κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών του σπουδών καλύπτει τέτοια κενά στο βασικό γνωστικό αντικείμενο". Μα για κάθε αντικείμενο πόσα μαθήματα κάνει κανείς στο προπτυχιακό; Πχ πες ότι κάποιος τελείωσε Φυσικό και δεν έκανε ποτέ δομές δεδομένων και θέλει να κάνει ενα μεταπτυχιακό στις δομές δεδομένων. Πόσα μαθήματα στις δομές δεδομένων κάνει κάποιος στο προπτυχιακό επίπεδο; το πολύ 1! Ένα προπτυχιακό δίνει μια πρώτη γεύση σε διάφορους τομείς ώστε να μπορείς να επιλέξεις στην πορεία αν θες να ειδικευθείς περισσότερο. Κλασσικό παράδειγμα παρέθεσα παραπάνω με τον σύνδεσμο στο Καποδιστριακό στο τμήμα πληροφορικής: 1 μάθημα βάσεων δεδομένων υπάρχει στον κορμό, 1 μάθημα σε αντικειμενοστραφή προγραμματισμό κ.ο.κ Δεν είναι ότι κάνεις 30 μαθήματα βάσεων δεδομένων και άρα κάποιος από άλλο τμήμα θετικών επιστημών που δεν έχει κάνει κανένα δεν θα μπορεί να κάνει ένα μεταπτυχιακό στις βάσεις.

Απλά στην Ελλάδα έχουμε θεοποιήσει τον βασικό τίτλο σπουδών, που αν δεν έχεις τον κατάλληλο τίτλο θεωρείσαι άχρηστος. Κάτι σαν "κλειστό επάγγελμα" δηλαδή έχει γίνει! Ανέφερα και πιο πάνω ότι ο Bill Gates θα έτρωγε πόρτα στην Ελλάδα αν ήθελε να διοριστεί καθηγητής πληροφορικής σε ένα Γυμνάσιο αφού δεν έχει βασικό τίτλο πληροφορικής!!

Πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο που σκεφτόμαστε. Αυτό απότι φαίνεται θα γίνει στο άμεσο μέλλον αφού με το νέο σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια ο φοιτητής θα μπαίνει σε σχολή και όχι σε τμήμα. Έτσι θα μπαίνεις σε σχολή θετικών επιστημών και μετά στο 2ο - 3οέτος θα αποφασίζει κάποιος αν προτιμά να γίνει μαθηματικός ή φυσικός ή πληροφορικός.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 05, 2011, 11:57:07 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος jimpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 222
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #166 στις: Ιανουάριος 06, 2011, 01:31:55 πμ »
Πως μπορεί κάποιος να μην κατέχει τις βασικές γνώσεις ενός γνωστικού αντικειμένου και να εκπονεί, π.χ.,  διδακτορική διατριβή σε συγκεκριμένο τομέα του γνωστικού αυτού αντικειμένου. Ή το ΑΕΙ που τον δέχεται σαν μεταπτυχιακό φοιτητή κάνει τρομερό λάθος (που δεν το πιστεύω) ή κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών του σπουδών  καλύπτει τέτοια κενά στο βασικό γνωστικό αντικείμενο (κάτι που γίνεται συχνά).
Η επιστήμη δεν είναι κατι το περιορισμένο αλλά κάτι πολύ ευρύτερο. Δες ένα πρόγραμμα σπουδών οποιουδήποτε τμήματος θετικών επιστημών. Για παράδειγμα δες το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος πληροφορικής του Καποδιστριακού (http://www.di.uoa.gr/gr/lessons.php?GetWhat=5). Στον κορμό των μαθημάτων θα δεις μαθήματα όπως Φυσική, Μαθηματικά, Δομές δεδομένων, Οπτική, Πιθανότητες κλπ ενώ αν πας στο Ελεύθερα Μαθήματα (που είναι υποχρεωτικό οι φοιτητές να επιλέξουν κάποια) θα δεις μέχρι και Βαλκανική Ιστορία!!!
Ρίξε τώρα μια ματιά στα μεταπτυχιακά προγράμματα των πανεπιστημίων στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Θα δεις ότι για ένα μεταπτυχιακό δέχονται πτυχιούχους πολλά τμήματα θετικών πάντα επιστημών. Για να κάνεις ένα μεταπτυχιακό πχ στις βάσεις δεδομένων δεν είναι απαραίτητο να έχεις τελειώσει αποκλειστικά πληροφορική. Απλά στην Ελλάδα είμαστε λίγο με παρωπίδες σε αυτό το θέμα κάτι που δεν ισχύει στο εξωτερικό όπου με οποιοδήποτε βασικό τίτλο θετικών επιστημών και αν έχεις μπορείς να γίνεις δεκτός για οποιοδήποτε μεταπτυχιακό με ελάχιστες εξαιρέσεις.

Λες "... η κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών του σπουδών καλύπτει τέτοια κενά στο βασικό γνωστικό αντικείμενο". Μα για κάθε αντικείμενο πόσα μαθήματα κάνει κανείς στο προπτυχιακό; Πχ πες ότι κάποιος τελείωσε Φυσικό και δεν έκανε ποτέ δομές δεδομένων και θέλει να κάνει ενα μεταπτυχιακό στις δομές δεδομένων. Πόσα μαθήματα στις δομές δεδομένων κάνει κάποιος στο προπτυχιακό επίπεδο; το πολύ 1! Ένα προπτυχιακό δίνει μια πρώτη γεύση σε διάφορους τομείς ώστε να μπορείς να επιλέξεις στην πορεία αν θες να ειδικευθείς περισσότερο. Κλασσικό παράδειγμα παρέθεσα παραπάνω με τον σύνδεσμο στο Καποδιστριακό στο τμήμα πληροφορικής: 1 μάθημα βάσεων δεδομένων υπάρχει στον κορμό, 1 μάθημα σε αντικειμενοστραφή προγραμματισμό κ.ο.κ Δεν είναι ότι κάνεις 30 μαθήματα βάσεων δεδομένων και άρα κάποιος από άλλο τμήμα θετικών επιστημών που δεν έχει κάνει κανένα δεν θα μπορεί να κάνει ένα μεταπτυχιακό στις βάσεις.

Απλά στην Ελλάδα έχουμε θεοποιήσει τον βασικό τίτλο σπουδών, που αν δεν έχεις τον κατάλληλο τίτλο θεωρείσαι άχρηστος. Κάτι σαν "κλειστό επάγγελμα" δηλαδή έχει γίνει! Ανέφερα και πιο πάνω ότι ο Bill Gates θα έτρωγε πόρτα στην Ελλάδα αν ήθελε να διοριστεί καθηγητής πληροφορικής σε ένα Γυμνάσιο αφού δεν έχει βασικό τίτλο πληροφορικής!!

Πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο που σκεφτόμαστε. Αυτό απότι φαίνεται θα γίνει στο άμεσο μέλλον αφού με το νέο σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια ο φοιτητής θα μπαίνει σε σχολή και όχι σε τμήμα. Έτσι θα μπαίνεις σε σχολή θετικών επιστημών και μετά στο 2ο - 3οέτος θα αποφασίζει κάποιος αν προτιμά να γίνει μαθηματικός ή φυσικός ή πληροφορικός.


Συμφωνώ με αυτά που λες, εξάλλου τα ίδια λέω κι εγώ με άλλα λόγια.
Πάντως η περίπτωση να χρειαστεί κάποιος να εμπλουτίσει τις γνώσεις του σε ένα γνωστικό αντικείμενο για να παρακολουθήσει ένα μεταπτυχιακό (συχνά με την υποχρέωση του τμήματος που το υποστηρίζει) δεν είναι σπάνια.

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #167 στις: Ιανουάριος 06, 2011, 12:43:48 μμ »

Ηδη από φέτος έχει αρχίσει να ψάχνει τους εκπαιδευτικούς με 2 ειδικότητες. Μπορείς να ψάξεις
και στο PDE και σε εφημερίδες για αντίστοιχες δημοσιεύσεις.

Είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι, οι πιο προφανείς μετατάξεις (από κλάδο σε κλάδο) στην εκπαίδευση
αφορούν τους μεταλλαγμένους Πληροφορικούς. Είναι θέμα χρόνου το Υπουργείο να προχωρήσει σε
αυτές διότι με τον τρόπο αυτό από τη μία καλύπτει κενά άλλων ειδκοτήτων και από την άλλη αποσυμφορεί
τον κλάδο των καθηγητών Πληροφορικής.


Ακούγεται βολικό για κάποιους και για άλλους όχι. Το θέμα είναι τι σκοπό έχει το Υπουργείο.
Προς το παρόν δε δείχνει τέτοια διάθεση. Βολεύεται με αποσπάσεις στην Α/θμια και με β' ανάθεση μαθημάτων του αρχικού πτυχίου σε αυτούς που εσύ οναμάζεις "μεταλλαγμένους". Φυσικά το τελευταίο μόνο αν το ζητήσουν οι ίδιοι (για να μη βγουν υπεράριθμοι) και μόνο για την τρέχουσα χρονιά, οπότε δε μιλάμε για μετάταξη αλλά για "κάτι σαν απόσπαση".

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 630
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 603
Σύνολο: 616

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.129 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.