*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 376085 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #420 στις: Ιούλιος 22, 2011, 05:33:44 μμ »
Χωρίς να έχω τίποτα με τους συναδέλφους ΠΕ20, αυτό που μου κάνει προσωπικά εντύπωση είναι περισσότερο η διάκριση 19-20 παρά η μη διάκριση ΠΕ-ΤΕ... Για ποιο λόγο να υπάρχει η ποσόστωση 60-40, όταν όλοι τοποθετούνται στις ίδιες θέσεις και κάνουν την ίδια δουλειά; Δεν θέλουμε να έχουμε τους καλύτερους εκπαιδευτικούς; Και για όσους συγκρίνουν τους απόφοιτους ΑΕΙ και ΤΕΙ ας ρίξουν μια ματιά στα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ, που παρά το 60-40 υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες ΠΕ19, που δεν διορίζονται, ενώ στους ΠΕ20 δεν συμπληρώθηκε καν το 40%... Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις σε κάθε κλάδο, αλλά ο κανόνας είναι σαφής...

απ'την άλλη οι νέοι ΠΕ-Πληροφορικής των δύο κλάδων ξεκίνησαν φέτος από διαφορετική αφετηρία. π.χ. κοίτα φέτος πόσοι ΠΕ19 με μηδενικά μόρια κλήθηκαν σαν ΑΜΩ, σε σύγκριση με τον αριθμό 0 των κληθέντων ΠΕ20, μηδενικής προϋπηρεσίας επίσης.
δεν γνωρίζω τον ακριβή αριθμό αλλά νομίζω ότι κλήθηκαν ΠΕ19 μέχρι τα μέσα του Γ' Πίνακα και ουδείς ΠΕ20.
η διαφορά του επιπέδου σπουδών αει-τει που πολλοί θα αναφέρετε και η οποία έτσι ανταμείβεται, έστω ότι ισχύει. αλλά ποιός θα κρίνει σε τι ποσοστό; να είναι 60-40; :P
ουσιαστικά μήπως η ποσόστωση εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:25:19 »

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #421 στις: Ιούλιος 22, 2011, 05:35:51 μμ »
Δεδομένου ότι όσοι διορίστηκαν ως ΠΕ19 με μόνο ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ την παρακολούθηση σεμιναρίου στην πληροφορική ε τότε, γιατί να μην χαρακτηριστούν ως ΠΕ20 και όσοι αν μη τι άλλο τελείωσαν ΤΕΙ ( και όχι απλά σεμινάριο...) ....

επειδή δεν υπάρχουν καθηγητικά ΤΕΙ ;)

Αποσυνδεδεμένος MortalMan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #422 στις: Ιούλιος 22, 2011, 05:41:11 μμ »
Γιατί;Υπάρχουν καθηγητικά Πανεπιστήμια πληροφορικής;
Ένα υπάρχει τώρα το οποίο βαφτίστηκε από τον Λυκουρέτζο σε μια νύχτα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 22, 2011, 05:45:42 μμ από MortalMan »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #423 στις: Ιούλιος 22, 2011, 05:54:49 μμ »
Βρες μου έναν απόφοιτο ΤΕΙ που να ξέρει το οτιδήποτε για αρχιτεκτονική Η/Υ ή κάτι το θεωρητικό για τα δίκτυα.
Off topic
χαχαχαχα

Σου έχει απαντήσει ήδη σ αυτο άλλο άτομο εδω μέσα!

Παράθεση
Η υπογραφή της Αννέτας αποδεικνύει ότι σαν λαός είμαστε αγράμματοι αφού και παρασυρόμαστε και σκλαβωμένοι είμαστε (άσχετα αν δεν θέλουμε / δεν μπορούμε να το πάρουμε χαμπάρι).

Κ όσον αφορα την υπογραφή μου, ναι τελικά λυπάμαι που θα σου το πω αλλά ζεις σε άλλον πλανήτη!
Κ για περισσότερες αναλύσεις περί της "υπογραφής μου" άνοιξε σχετικό θέμα στη καρτέλα των ΠΕ 02!
Απλά για αρχη θα σου πω ότι το συγκεκριμένο το έχει πει ο Μπραουν Σερ Τομας (1605-1682)
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:25:19 »

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #424 στις: Ιούλιος 22, 2011, 06:30:09 μμ »
Γιατί;Υπάρχουν καθηγητικά Πανεπιστήμια πληροφορικής;
Βάση νόμου όχι. Αλλά θεωρητικά εφόσον ανήκουν στη σχολή θετικών επιστημών ναι. Γιατί και τα άλλα τμήματα της σχολής θετικών επιστημών (φυσικό, μαθηματικό κτλ) θεωρούνται ότι ανήκουν σε καθηγητική σχολή.

Ένα υπάρχει τώρα το οποίο βαφτίστηκε από τον Λυκουρέτζο σε μια νύχτα.
Αυτό δεν έχει σχέση ήταν όπως όλοι γνωρίζουμε κάι το αυθέραιτο με υπόγειες διαδικασίες. Τόσε κασέτες βγήκαν για το ποδόσφαιρο. Αν έβγαζε και μία η ΕΥΠ για αυτό το θέμα, πιστεύω θα σοκαριζόμασταν με αυτά που γίνονται σε ένα τοσο ευαίσθητο χώρο όπως η εκπαίδευση.

Με το νέο νόμο θα καταργηθεί το 60-40? Λογικά ναι, αφού στη σειρά κατάταξης θα παίζει ρόλο μόνο η βαθμολογία του ΑΣΕΠ!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #425 στις: Ιούλιος 22, 2011, 07:36:42 μμ »
χαλαρώστε ρε παιδιά. Εγώ μια απλή ερώτηση έκανα γιατί όλοι χαρακτηρίζονται ΠΕ ανεξάρτητα αν τελείωσαν ΑΕΙ ή ΤΕΙ ή ΑΤΕΙ όπως θέλετεπείτε το, ενώ κάτι τετοιο δεν συμβαίνει πουθενά αλλού στο δημόσιο.

Η ερώτησή μου σε καμία περίπτωση δεν έγινε με το πνεύμα ότι αυτοί από ΤΕΙ είναι άχρηστοι ή έχουν λιγότερες γνώσεις από αυτούς που τελείωσαν ΑΕΙ, και άρα απο που και ως που να χαρακτηρίζονται ισότιμοι με τους "φωστήρες" που τελείωσαν ΑΕΙ. Καμία σχέση. Μπορεί να είναι και καλύτεροι σε γνώσεις.
Η απορία μου δημιουργήθηκε καθαρά γιατί κοιτάζοντας διάφορες θέσεις στο δημόσιο, βλέπω τον διαχωρισμό ΠΕ & ΤΕ.

Όμως για άλλη μια φορά τρωγόμαστε και το ρίξαμε στο "εμείς ξέρουμε καλύτερα από εσας, εμείς κάνουμε εσείς δεν κάνετε", Πάλι βγάζουμε τα μάτια μας.

Την άποψή μου για την γνώση στον τομέα της πληροφορικής την έχω καταθέσει σε προηγούμενες σελίδες του forum. Δεν σας κρύβω ότι το μεγαλύτερο τερας στην πληροφορική που έχω γνωρίσει στη ζωή μου ήταν ένας απόφοιτος ΙΕΚ, ο οποίος έφτιαχνε παιχνίδια στον υπολογιστή μόνος του από το Γυμνάσιο, ασχολούνταν όλη μέρα με υπολογιστες και στην Γ Λυκείου ήξερε την Java απέξω και ανακατωτά. Φυσικά αυτός δεν πέρασε σε κανένα τμήμα, ούτε ΑΕΙ ούτε ΤΕΙ αφού στις πανελλήνιες τα έγραψε όλα 0 εκτός από Ανάπτυξη Εφαρμογών (όπου και πάλι δεν πήρε 20 αφού θεωρία δεν είχε διαβάσει, ορισμούς κλπ)
Αυτός δουλεύει σε εταιρία πληροφορικής, όπου χρυσοπληρώνεται και φτιάχνει παπαδες.

Έτσι αυτός που μπήκε σε μια σχολή με βάση 5000, δεν σημαίνει ότι είναι άσχετος. Σας ανέφερα παράδειγμα ατόμου που δεν μπήκε πουθενα!

Λοιπόν, αφήστε το ποιός ξέρει τι με βάση το τι τελείωσε ! και αφήστε τις συγκρίσεις με βάση το ποιά σχολή έβγαλες.

Το μαχαίρι το κρατάει η Αννούλα, κατά την οποία είμαστε όλοι ασχετοι και ακατάλληλοι!

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #426 στις: Ιούλιος 22, 2011, 08:16:20 μμ »
Χωρίς να έχω τίποτα με τους συναδέλφους ΠΕ20, αυτό που μου κάνει προσωπικά εντύπωση είναι περισσότερο η διάκριση 19-20 παρά η μη διάκριση ΠΕ-ΤΕ... Για ποιο λόγο να υπάρχει η ποσόστωση 60-40, όταν όλοι τοποθετούνται στις ίδιες θέσεις και κάνουν την ίδια δουλειά;
Νόμιζα ότι δεν κάνουν την ίδια δουλειά. Ότι οι ΠΕ20 δε μπορούν να διδάξουν θεωρία, αλλά μόνο εργαστηριακό μάθημα. Παρακαλώ κάποιος μόνιμος να μας ενημερώσει. Κανένας δεν ξέρει γιατί υπάρχει η ποσόστωση 60-40. Σε άλλες ειδικότητες πχ μουσικοί οι αποφοιτοι ΑΕΙ προηγούνται.

Δεν θέλουμε να έχουμε τους καλύτερους εκπαιδευτικούς; Και για όσους συγκρίνουν τους απόφοιτους ΑΕΙ και ΤΕΙ ας ρίξουν μια ματιά στα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ, που παρά το 60-40 υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες ΠΕ19, που δεν διορίζονται, ενώ στους ΠΕ20 δεν συμπληρώθηκε καν το 40%... Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις σε κάθε κλάδο, αλλά ο κανόνας είναι σαφής...
Ο ΑΣΕΠ είναι ο ειδικός οργανισμός που κρίνει πιο είναι πιο κατάλληλος κατά την επιλογή προσωπικού. γι αυτό τα θέματα που βάζει είναι κυρίως μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια. Πολλοί ΠΕ20 διαμρτυρηθήκαν για τα θέματα. Τα θέματα κάλυπταν όλο το εύρος της επιστήμης του κλάδου. Ωστόσο σίγουρα θα υπάρχον ΠΕ20 που ξέρουν να διδάξουν καλύτερα από εμένα τον ΠΕ19 αρχιτεκτονική Η/Υ ή ίσως και δίκτυα.
Άρα το ποσοστό δε θα έπρεπε να ήταν 60-40 αλλά βάση τις ανάγκες που έχουμε και τα μαθήματα.
Δεν υπάρχει καμία διαφορά στα αντικείμενα που διδάσκουν ΠΕ19 και ΠΕ20. Ακριβώς για την ίδια δουλειά προσλαμβάνονται και οι δύο. Στο λέω σίγουρα εγώ. Προς θεού δεν ισχυρίζομαι ότι οι ΠΕ20 είναι λιγότερο έξυπνοι ή λιγότερο ικανοί από τους ΠΕ19, απλά η ύλη που εξετάζεται στον ΑΣΕΠ δεν διδάσκεται όλη σε αρκετά ΤΕΙ. Ειδικά όταν υπάρχουν ΤΕΙ που έχουν στον οδηγό σπουδών μάθημα με τίτλο "Πληροφορική" και βγάζουν ΠΕ20!!!

Χωρίς να έχω τίποτα με τους συναδέλφους ΠΕ20, αυτό που μου κάνει προσωπικά εντύπωση είναι περισσότερο η διάκριση 19-20 παρά η μη διάκριση ΠΕ-ΤΕ... Για ποιο λόγο να υπάρχει η ποσόστωση 60-40, όταν όλοι τοποθετούνται στις ίδιες θέσεις και κάνουν την ίδια δουλειά; Δεν θέλουμε να έχουμε τους καλύτερους εκπαιδευτικούς; Και για όσους συγκρίνουν τους απόφοιτους ΑΕΙ και ΤΕΙ ας ρίξουν μια ματιά στα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ, που παρά το 60-40 υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες ΠΕ19, που δεν διορίζονται, ενώ στους ΠΕ20 δεν συμπληρώθηκε καν το 40%... Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις σε κάθε κλάδο, αλλά ο κανόνας είναι σαφής...

απ'την άλλη οι νέοι ΠΕ-Πληροφορικής των δύο κλάδων ξεκίνησαν φέτος από διαφορετική αφετηρία. π.χ. κοίτα φέτος πόσοι ΠΕ19 με μηδενικά μόρια κλήθηκαν σαν ΑΜΩ, σε σύγκριση με τον αριθμό 0 των κληθέντων ΠΕ20, μηδενικής προϋπηρεσίας επίσης.
δεν γνωρίζω τον ακριβή αριθμό αλλά νομίζω ότι κλήθηκαν ΠΕ19 μέχρι τα μέσα του Γ' Πίνακα και ουδείς ΠΕ20.
η διαφορά του επιπέδου σπουδών αει-τει που πολλοί θα αναφέρετε και η οποία έτσι ανταμείβεται, έστω ότι ισχύει. αλλά ποιός θα κρίνει σε τι ποσοστό; να είναι 60-40; :P
ουσιαστικά μήπως η ποσόστωση εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές;
Ο αριθμός που καλούνται έχει να κάνει με το 60-40. Ειδικά στον πίνακα με μηδενική προϋπηρεσία δεν λαμβάνεται υπόψη κανένα άλλο κριτήριο πέρα από την ημερομηνία απόκτησης πτυχίου. Λες λοιπόν ότι είναι πιο εύκολο για έναν ΠΕ19 να ξεκινήσει να μαζεύει μόρια προϋπηρεσίας τα οποία μετράνε μόνο στον ΑΣΕΠ πλέον ως προσαύξηση στον βαθμό. Αυτό όμως αυξάνει ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό μεταξύ των ΠΕ19! Ένας ΠΕ19 με μεταπτυχιακό, αρκετά μόρια προϋπηρεσίας και παιδαγωγική επάρκεια ακόμα και σήμερα μένει αδιόριστος, όταν ΠΕ20 μπορούν να διοριστούν μόνο με μόρια προϋπηρεσίας, ή μονο με μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ χωρίς προϋπηρεσία. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι η ποσόστωση 60-40 ευνοεί τους ΠΕ20. Και δεδομένου ότι προσλαμβάνονται και οι δύο για την ίδια δουλειά θεωρώ ότι είναι άδικη για τους ΠΕ19.

Υ.Γ. Ενδεικτικό του ανταγωνισμού των δύο κλάδων είναι η διαφορά στα μόρια εισαγωγής των ΠΕ19 και ΠΕ20 στην ΑΣΠΑΙΤΕ όπου επίσης (κακώς κατά τη γνώμη μου) υπάρχει διάκριση εισακτέων. Για να μπει ένας ΠΕ19 πρέπει να έχει τουλάχιστον μεταπτυχιακό και ξένη γλώσσα, όταν η συντριπτική πλειοψηφία των ΠΕ20 που εισάγονται δεν έχουν μεταπτυχιακό.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #427 στις: Ιούλιος 22, 2011, 11:08:33 μμ »
Δεδομένου ότι όσοι διορίστηκαν ως ΠΕ19 με μόνο ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ την παρακολούθηση σεμιναρίου στην πληροφορική ε τότε, γιατί να μην χαρακτηριστούν ως ΠΕ20 και όσοι αν μη τι άλλο τελείωσαν ΤΕΙ ( και όχι απλά σεμινάριο...) ....

επειδή δεν υπάρχουν καθηγητικά ΤΕΙ ;)

γιατί , υπάρχουν καθηγητικά σεμινάρια; Γιατί εγώ μίλησα για όσους αφού παρακολούθησαν σεμινάρια πληροφορικής διορίστηκαν ως ΠΕ19 επειδή παρακολούθησαν αυτά τα σεμινάρια, ανεξάρτητααπό το ποιά (άλλη) σχολή είχαν τελειώσει προηγουμένως....
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #428 στις: Ιούλιος 22, 2011, 11:49:42 μμ »

για να αποκαταστήσω την αλήθεια και επειδή είπα όντως άστοχα κάτι που δεν ισχύει, ανέτρεξα στο site της σχολής του τμήματος Βιομηχανικής Πληροφορικής, (http://iiwm.teikav.edu.gr) και όντως υπάρχουν μαθήματα διδακτικής και παιδαγωγικών στην Πληροφορική. Και στους στόχους της σχολής όντως είναι και η εκπαίδευση όπως αναφέρεται.

Άσχετο αλλά διαβάζοντας το εκπαιδευτικό προσωπικό αυτού του τμήματος, έπεσα στον χαρακτηρισμό "Δρ" που χρησιμοποιείται τα τελευταία χρόνια στα ΤΕΙ. Είναι λογικό, αφού οι κάτοχοι διδακτορικού θέλουν να ξεχωρίζουν μιας και δεν είναι αυτονόητο ότι ΌΛΟΙ κατέχουν Phd (κάτι που είναι αυτονόητο στα Πανεπιστήμια). Αυτό θυμίζει το διαχωρισμό ΠΕ19 και ΠΕ20 που χρησιμοποιούν οι καθηγητές στη Β/θμια. Πώς γίνεται άνθρωποι με τόσο διαφορετικά προσόντα να κάνουν τις ίδιες δουλειές μόνο το Υπουργείο το ξέρει, που θέτει πολύ χαμηλά στάνταρ.

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #429 στις: Ιούλιος 22, 2011, 11:54:23 μμ »
Λες λοιπόν ότι είναι πιο εύκολο για έναν ΠΕ19 να ξεκινήσει να μαζεύει μόρια προϋπηρεσίας τα οποία μετράνε μόνο στον ΑΣΕΠ πλέον ως προσαύξηση στον βαθμό. Αυτό όμως αυξάνει ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό μεταξύ των ΠΕ19! Ένας ΠΕ19 με μεταπτυχιακό, αρκετά μόρια προϋπηρεσίας και παιδαγωγική επάρκεια ακόμα και σήμερα μένει αδιόριστος, όταν ΠΕ20 μπορούν να διοριστούν μόνο με μόρια προϋπηρεσίας, ή μονο με μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ χωρίς προϋπηρεσία. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι η ποσόστωση 60-40 ευνοεί τους ΠΕ20. Και δεδομένου ότι προσλαμβάνονται και οι δύο για την ίδια δουλειά θεωρώ ότι είναι άδικη για τους ΠΕ19.

να επεκτείνω καλοπροαίρετα τη λογική σου, για να δείξω γιατί δεν ευνοούνται όσο νομίζεις οι ΠΕ20;

έστω για τη σεζόν που πέρασε: ανέφερες ότι ο ΠΕ19 μαζεύει μόρια προϋπηρεσίας και ανταγωνίζεται και προσαυξήσεις και προσόντα κτλ κτλ και δεν διαφωνώ. όμως ο αντίστοιχος ΠΕ20 δεν δούλεψε καν. ο οποιοσδήποτε ΠΕ20 που πήρε το πτυχίο του ίσως και μήνες νωρίτερα από τον οποιοδήποτε ΠΕ19.  ;)
να ξαναπούμε για την ανωτερότητα των ΑΕΙ; να ξαναπούμε, αλλά ξαναλέω κι εγώ ότι ο άλλος δεν δούλεψε καν.
ε να τους ενοποιήσουμε τους πίνακες να αρθεί η αδικία.

επίσης να τους ενοποιήσουμε γιατί: από τους πίνακες των ωρομισθίων η κλήση γινόταν ενιαία, ενώ τώρα για ΑΜΩ γίνεται με 60-40. ε συγγνώμη, αλλά με το 60-40 εμένα υποβαθμίζεται η προϋπηρεσία μου σε σχέση με παλιότερα αφού αντί για ωρομίσθιος πλέον κυνηγάω θέση ΑΜΩ.
αφήστε δε που η μαζικότητα στις κλήσεις των ΑΜΩ, εμφανίζει επίσης μαζικά κοινωνικά κριτήρια σε άλλους στην ίδια φάση (και λες και γίνεται επίτηδες ειδικά σε αυτούς με τα μηδέν μόρια  :P) και η τοποθέτηση είναι πολύ χειρότερη σε σχέση με παλιότερα.

εγώ προσωπικά σαν ΠΕ20 θα ήθελα να υπάρξει ενιαίος πίνακας. ακόμα και να μη μας ευνοήσει στο βαθμό που θεωρώ, τουλάχιστον θα γλιτώσουμε από την "καραμέλα" για το "ειδεχθές" 40%.  :D

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #430 στις: Ιούλιος 22, 2011, 11:57:00 μμ »
να ρωτήσω κάτι... Οι ΠΕ20 είναι οι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής ΤΕΙ σωστά;
Γιατί αφού είναι από ΤΕΙ, χαρακτηρίζονται ΠΕ?

Τα ΑΤΕΙ δεν είναι Ανώτατα όπως και τα ΑΕΙ;

Είπαμε στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις (προσεχώς και ΑΙΕΚ):
http://www.nooz.gr/greece/apofoitoi-iek-8a-mporoin-na-eisagontai-se-aei
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2011, 12:11:24 πμ από toonoma »

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #431 στις: Ιούλιος 23, 2011, 12:03:45 πμ »
Επίσης για κάθε άσχετο εδω μέσα η για όποιον προσπαθεί να μας πουλήσει τρέλα: Το ΠΕ αναφέρεται σε αποφοίτους Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.Π.χ το ΠΕ18.12 αφορά πτυχιούχους Φυτικής παραγωγής απο ΤΕΙ κτλ.Και γενικά όλος ο κλάδος ΠΕ18 είναι απο ΤΕΙ.Τι πάθατε όλοι με το ΠΕ20;Δεν μπορώ να καταλάβω.Προπαγάνδα κάνετε;

Γιατί εγώ νόμιζα ότι προέρχεται από το Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση; Μήπως να το καταργήσουμε και να λέγονται όλοι ΤΕ (Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης);
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2011, 12:11:50 πμ από toonoma »

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #432 στις: Ιούλιος 23, 2011, 12:06:56 πμ »
ουσιαστικά μήπως η ποσόστωση εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές;

Η ποσόστωση εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται ότι εξυπηρετεί ξεκάθαρα τους ΠΕ20 (20/2 επιτυχόντες αλλά 3/2 διοριστέοι ΠΕ19/ΠΕ20 στον τελευταίο ΑΣΕΠ και μοναδικό με κοινά θέματα). Συνεπώς, πάρα πολλοί ΠΕ19 ΔΕΝ διορίστηκαν ενώ έγραψαν 10-20% περισσότερο από ΠΕ20 που διορίστηκαν. Άντε να μιλήσετε σε αυτούς για ΑΤΕΙ και πράσινα άλογα ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2011, 12:48:35 πμ από toonoma »

Αποσυνδεδεμένος MortalMan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #433 στις: Ιούλιος 23, 2011, 12:24:02 πμ »
Επίσης για κάθε άσχετο εδω μέσα η για όποιον προσπαθεί να μας πουλήσει τρέλα: Το ΠΕ αναφέρεται σε αποφοίτους Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.Π.χ το ΠΕ18.12 αφορά πτυχιούχους Φυτικής παραγωγής απο ΤΕΙ κτλ.Και γενικά όλος ο κλάδος ΠΕ18 είναι απο ΤΕΙ.Τι πάθατε όλοι με το ΠΕ20;Δεν μπορώ να καταλάβω.Προπαγάνδα κάνετε;

Γιατί εγώ νόμιζα ότι προέρχεται από το Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση; Μήπως να το καταργήσουμε και να λέγονται όλοι ΤΕ (Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης);

Και που είναι το πρόβλημα ρε φίλε με αυτό που έγραψα;Δεν είναι έτσι;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159850
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 579
Σύνολο: 590

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.