0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: anneta στις Ιουλίου 21, 2011, 12:12:03 pmΠαράθεση από: killbill στις Ιουλίου 21, 2011, 09:25:50 am. πχ σχολές όπως γεωπληροφορική, βιομηχανική πληροφορική, αυτοματισμού, είναι καθαρά εξιδεικευμένα σε άλλους τομείς. Τι σχέση έχουν με εκπαίδευση; kilbill πριν γράψεις κάτι να το μελετάς πρώτα!Είναι τραγικό να αναφέρεις την
Παράθεση από: killbill στις Ιουλίου 21, 2011, 09:25:50 am. πχ σχολές όπως γεωπληροφορική, βιομηχανική πληροφορική, αυτοματισμού, είναι καθαρά εξιδεικευμένα σε άλλους τομείς. Τι σχέση έχουν με εκπαίδευση; kilbill πριν γράψεις κάτι να το μελετάς πρώτα!Είναι τραγικό να αναφέρεις την
. πχ σχολές όπως γεωπληροφορική, βιομηχανική πληροφορική, αυτοματισμού, είναι καθαρά εξιδεικευμένα σε άλλους τομείς. Τι σχέση έχουν με εκπαίδευση;
Πολύ ευχαρίστως να σε κατατοπίσω μιας και όπως παραδέχτηκες δεν γνωρίζεις. Και φυσικά δεν πρόκειται να εκτεθώ καθόλου γιατί είναι προφανές οτι τα παρακάτω προαπαιτούν την ύπαρξη πτυχίου Πληροφορικής:
αναπτύσσοντας παράλληλα ευρύτερες δεξιότητες κριτικής σκέψης,δεοντολογίας, κοινωνικής συμπεριφοράς αλλά και διάθεσης για ενεργοποίηση καιδημιουργία τόσο σε ατομικό επίπεδο όσο και με συνεργασία με άλλα άτομα ως μέλημιας ομάδας.
Να έλθουν σε επαφή με τις διάφορες χρήσεις του υπολογιστή (κύριουκαι βασικού συντελεστή της ανάπτυξης και εξάπλωσης των ΤΠΕ) ως εποπτικού μέσουδιδασκαλίας, ως γνωστικού-διερευνητικού εργαλείου (με τη χρήση κατάλληλου ανοικτούλογισμικού διερευνητικής μάθησης) και ως εργαλείου επικοινωνίας και αναζήτησηςπληροφοριών στο πλαίσιο των καθημερινών σχολικών τους δραστηριοτήτων».
Αποκτούν βασικές γνώσεις και αναπτύσσουν δεξιότητες χειρισμούλογισμικού γενικής χρήσης και λογισμικού υπηρεσιών του Διαδικτύου. Αποκτούνικανότητες μεθοδολογικού χαρακτήρα χρήσης και αξιοποίησης των ΤΠΕ και καλύπτουντις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Απομυθοποιούν τον υπολογιστή και τον χρησιμοποιούνως εργαλείο ανακάλυψης, δημιουργίας, έκφρασης αλλά και ως νοητικό εργαλείο και εργαλείο ανάπτυξης της σκέψης. Χρησιμοποιούν εφαρμογές πολυμέσων εκπαιδευτικού περιεχομένου και κατακτούν έννοιες, όπως της πλοήγησης και της αλληλεπίδρασης.
Ο ειδικός σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Δημοτικό Σχολείο είναι ναεξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές λειτουργίες του υπολογιστήκαι να έλθουν σε μια πρώτη επαφή με διάφορες χρήσεις του ως εποπτικού μέσουδιδασκαλίας, ως γνωστικού-διερευνητικού εργαλείου και ως εργαλείου επικοινωνίας καιαναζήτησης πληροφοριών. Πήρες μια ιδέα;;
@digisysΑν και μας έχεις μπερδέψει λίγο με την πολλαπλή σου προσωπικότητα, θα προσπαθήσω να σου αποδείξω αυτό που εγώ θεωρώ αυτονόητο. Δηλαδή ότι χρειάζεται ένας καθηγητής πληροφορικής για να διδάξει το μάθημα της πληροφορικής ακόμα και στο Δημοτικό σχολείο.Καταρχήν αναφέρεις ότι δεν χρειάζεται κάποιος πτυχίο πληροφορικής για να διδάξει ECDL. Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι μεγάλο λάθος είτε απευθύνεσαι σε παιδιά δημοτικού είτε σε ενήλικες. Όταν κάποιος έχει πάρει το ECDL (ή ακόμα χειρότερα κάποια ενδοσχολική πιστοποίηση επιπέδου Α-
Στον κλάδο της πληροφορικής δεν συνταξιοδοτείται κανείς ακόμα!
Όλοι οι αλεξιπτωτιστές της Πληροφορικής που δεν έχουν πτυχίο σχετικό (ως προς τον τίτλο τουλάχιστον) με την Πληροφορική:http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/16month.html
Παράθεση από: toonoma στις Ιουλίου 17, 2011, 06:17:57 pmΠαράθεση από: bitch στις Ιουλίου 16, 2011, 09:46:26 amδιάβασε λίγο πιο σωστά τι γράφω πριν με παραπέμψεις σε άλλο θέμα που έχει να κάνει με τη μετατροπή των ΠΕ20 σε ΤΕ19: γράφω Τ.Ε. πληροφορικής : ΟΧΙ ΤΕΙ, αλλά Τ.Ε. δηλαδή απο πρώην ΤΕΛ Οι συγκεκριμένοι εκπ/κοί διδάσκουν στο σχολείο πληροφορική, είναι απόφοιτοι ΤΕΛ των αντίστοιχων τομέων πληροφορικής με σχετική επιμόρφωση ΑΣΠΑΙΤΕ και ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ως Τ.Ε.... Ο κλάδος τους είναι Τ.Ε.1 και είναι απο τις ελάχιστες περιπτώσεις που ΚΑΙ δηλώνουν ΚΑΙ είναι αυτό που δηλώνουν.... Όντως άδικα σε παρέπεμψα σε άλλο θέμα, αφού δεν μπήκες καν στον κόπο να το διαβάσεις! Κοίτα λοιπόν τι ισχύει: σε ΟΛΑ τα Υπουργεία πλην του Παιδείας όσοι έχουν τελειώσει μέχρι Λύκειο θεωρούνται ΔΕ, όσοι έχουν τελειώσει ΤΕΙ ΤΕ και πανεπιστήμιο ΠΕ.στο Παιδείας οι προερχόμενοι από ΤΕΛ (οι ΤΕ που αναφέρετε) καλούνται τεχνικής η τεχνολογικής εκπαίδευσης;στα υπόλοιπα υπουργεία οι ΤΕ είναι τεχνολογικής εκπαίδευσης και ο αντίστοιχος από ΤΕΛ καλείται ΔΕ;
Παράθεση από: bitch στις Ιουλίου 16, 2011, 09:46:26 amδιάβασε λίγο πιο σωστά τι γράφω πριν με παραπέμψεις σε άλλο θέμα που έχει να κάνει με τη μετατροπή των ΠΕ20 σε ΤΕ19: γράφω Τ.Ε. πληροφορικής : ΟΧΙ ΤΕΙ, αλλά Τ.Ε. δηλαδή απο πρώην ΤΕΛ Οι συγκεκριμένοι εκπ/κοί διδάσκουν στο σχολείο πληροφορική, είναι απόφοιτοι ΤΕΛ των αντίστοιχων τομέων πληροφορικής με σχετική επιμόρφωση ΑΣΠΑΙΤΕ και ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ως Τ.Ε.... Ο κλάδος τους είναι Τ.Ε.1 και είναι απο τις ελάχιστες περιπτώσεις που ΚΑΙ δηλώνουν ΚΑΙ είναι αυτό που δηλώνουν.... Όντως άδικα σε παρέπεμψα σε άλλο θέμα, αφού δεν μπήκες καν στον κόπο να το διαβάσεις! Κοίτα λοιπόν τι ισχύει: σε ΟΛΑ τα Υπουργεία πλην του Παιδείας όσοι έχουν τελειώσει μέχρι Λύκειο θεωρούνται ΔΕ, όσοι έχουν τελειώσει ΤΕΙ ΤΕ και πανεπιστήμιο ΠΕ.
διάβασε λίγο πιο σωστά τι γράφω πριν με παραπέμψεις σε άλλο θέμα που έχει να κάνει με τη μετατροπή των ΠΕ20 σε ΤΕ19: γράφω Τ.Ε. πληροφορικής : ΟΧΙ ΤΕΙ, αλλά Τ.Ε. δηλαδή απο πρώην ΤΕΛ Οι συγκεκριμένοι εκπ/κοί διδάσκουν στο σχολείο πληροφορική, είναι απόφοιτοι ΤΕΛ των αντίστοιχων τομέων πληροφορικής με σχετική επιμόρφωση ΑΣΠΑΙΤΕ και ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ως Τ.Ε.... Ο κλάδος τους είναι Τ.Ε.1 και είναι απο τις ελάχιστες περιπτώσεις που ΚΑΙ δηλώνουν ΚΑΙ είναι αυτό που δηλώνουν....
μου κάνει import μόνο την πρώτη καρτέλα (έχω παλιό excel, 2003)
να ρωτήσω κάτι... Οι ΠΕ20 είναι οι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής ΤΕΙ σωστά;Γιατί αφού είναι από ΤΕΙ, χαρακτηρίζονται ΠΕ?