0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: toonoma στις Ιουλίου 23, 2011, 12:03:45 amΠαράθεση από: MortalMan στις Ιουλίου 22, 2011, 05:32:21 pmΕπίσης για κάθε άσχετο εδω μέσα η για όποιον προσπαθεί να μας πουλήσει τρέλα: Το ΠΕ αναφέρεται σε αποφοίτους Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.Π.χ το ΠΕ18.12 αφορά πτυχιούχους Φυτικής παραγωγής απο ΤΕΙ κτλ.Και γενικά όλος ο κλάδος ΠΕ18 είναι απο ΤΕΙ.Τι πάθατε όλοι με το ΠΕ20;Δεν μπορώ να καταλάβω.Προπαγάνδα κάνετε;Γιατί εγώ νόμιζα ότι προέρχεται από το Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση; Μήπως να το καταργήσουμε και να λέγονται όλοι ΤΕ (Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης);Και που είναι το πρόβλημα ρε φίλε με αυτό που έγραψα;Δεν είναι έτσι;
Παράθεση από: MortalMan στις Ιουλίου 22, 2011, 05:32:21 pmΕπίσης για κάθε άσχετο εδω μέσα η για όποιον προσπαθεί να μας πουλήσει τρέλα: Το ΠΕ αναφέρεται σε αποφοίτους Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.Π.χ το ΠΕ18.12 αφορά πτυχιούχους Φυτικής παραγωγής απο ΤΕΙ κτλ.Και γενικά όλος ο κλάδος ΠΕ18 είναι απο ΤΕΙ.Τι πάθατε όλοι με το ΠΕ20;Δεν μπορώ να καταλάβω.Προπαγάνδα κάνετε;Γιατί εγώ νόμιζα ότι προέρχεται από το Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση; Μήπως να το καταργήσουμε και να λέγονται όλοι ΤΕ (Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης);
Επίσης για κάθε άσχετο εδω μέσα η για όποιον προσπαθεί να μας πουλήσει τρέλα: Το ΠΕ αναφέρεται σε αποφοίτους Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.Π.χ το ΠΕ18.12 αφορά πτυχιούχους Φυτικής παραγωγής απο ΤΕΙ κτλ.Και γενικά όλος ο κλάδος ΠΕ18 είναι απο ΤΕΙ.Τι πάθατε όλοι με το ΠΕ20;Δεν μπορώ να καταλάβω.Προπαγάνδα κάνετε;
Παράθεση από: le στις Ιουλίου 22, 2011, 05:33:44 pmουσιαστικά μήπως η ποσόστωση εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές;Η ποσόστωση εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται ότι εξυπηρετεί ξεκάθαρα τους ΠΕ20 (20/2 επιτυχόντες αλλά 3/2 διοριστέοι ΠΕ19/ΠΕ20 στον τελευταίο ΑΣΕΠ και μοναδικό με κοινά θέματα). Συνεπώς, πάρα πολλοί ΠΕ19 ΔΕΝ διορίστηκαν ενώ έγραψαν 10-20% περισσότερο από ΠΕ20 που διορίστηκαν. Άντε να μιλήσετε σε αυτούς για ΑΤΕΙ και πράσινα άλογα
ουσιαστικά μήπως η ποσόστωση εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές;
Παράθεση από: gpapage στις Ιουλίου 22, 2011, 08:16:20 pmΛες λοιπόν ότι είναι πιο εύκολο για έναν ΠΕ19 να ξεκινήσει να μαζεύει μόρια προϋπηρεσίας τα οποία μετράνε μόνο στον ΑΣΕΠ πλέον ως προσαύξηση στον βαθμό. Αυτό όμως αυξάνει ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό μεταξύ των ΠΕ19! Ένας ΠΕ19 με μεταπτυχιακό, αρκετά μόρια προϋπηρεσίας και παιδαγωγική επάρκεια ακόμα και σήμερα μένει αδιόριστος, όταν ΠΕ20 μπορούν να διοριστούν μόνο με μόρια προϋπηρεσίας, ή μονο με μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ χωρίς προϋπηρεσία. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι η ποσόστωση 60-40 ευνοεί τους ΠΕ20. Και δεδομένου ότι προσλαμβάνονται και οι δύο για την ίδια δουλειά θεωρώ ότι είναι άδικη για τους ΠΕ19.να επεκτείνω καλοπροαίρετα τη λογική σου, για να δείξω γιατί δεν ευνοούνται όσο νομίζεις οι ΠΕ20;έστω για τη σεζόν που πέρασε: ανέφερες ότι ο ΠΕ19 μαζεύει μόρια προϋπηρεσίας και ανταγωνίζεται και προσαυξήσεις και προσόντα κτλ κτλ και δεν διαφωνώ. όμως ο αντίστοιχος ΠΕ20 δεν δούλεψε καν. ο οποιοσδήποτε ΠΕ20 που πήρε το πτυχίο του ίσως και μήνες νωρίτερα από τον οποιοδήποτε ΠΕ19. να ξαναπούμε για την ανωτερότητα των ΑΕΙ; να ξαναπούμε, αλλά ξαναλέω κι εγώ ότι ο άλλος δεν δούλεψε καν.ε να τους ενοποιήσουμε τους πίνακες να αρθεί η αδικία.επίσης να τους ενοποιήσουμε γιατί: από τους πίνακες των ωρομισθίων η κλήση γινόταν ενιαία, ενώ τώρα για ΑΜΩ γίνεται με 60-40. ε συγγνώμη, αλλά με το 60-40 εμένα υποβαθμίζεται η προϋπηρεσία μου σε σχέση με παλιότερα αφού αντί για ωρομίσθιος πλέον κυνηγάω θέση ΑΜΩ.αφήστε δε που η μαζικότητα στις κλήσεις των ΑΜΩ, εμφανίζει επίσης μαζικά κοινωνικά κριτήρια σε άλλους στην ίδια φάση (και λες και γίνεται επίτηδες ειδικά σε αυτούς με τα μηδέν μόρια ) και η τοποθέτηση είναι πολύ χειρότερη σε σχέση με παλιότερα.εγώ προσωπικά σαν ΠΕ20 θα ήθελα να υπάρξει ενιαίος πίνακας. ακόμα και να μη μας ευνοήσει στο βαθμό που θεωρώ, τουλάχιστον θα γλιτώσουμε από την "καραμέλα" για το "ειδεχθές" 40%.
Λες λοιπόν ότι είναι πιο εύκολο για έναν ΠΕ19 να ξεκινήσει να μαζεύει μόρια προϋπηρεσίας τα οποία μετράνε μόνο στον ΑΣΕΠ πλέον ως προσαύξηση στον βαθμό. Αυτό όμως αυξάνει ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό μεταξύ των ΠΕ19! Ένας ΠΕ19 με μεταπτυχιακό, αρκετά μόρια προϋπηρεσίας και παιδαγωγική επάρκεια ακόμα και σήμερα μένει αδιόριστος, όταν ΠΕ20 μπορούν να διοριστούν μόνο με μόρια προϋπηρεσίας, ή μονο με μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ χωρίς προϋπηρεσία. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι η ποσόστωση 60-40 ευνοεί τους ΠΕ20. Και δεδομένου ότι προσλαμβάνονται και οι δύο για την ίδια δουλειά θεωρώ ότι είναι άδικη για τους ΠΕ19.
(ίσα ίσα που εγώ είμαι υποστηριχτής των Μαθηματικών που έχουν τελειώσει μεταπτυχιακά και διδακτορικά και έχουν φάει τα χρόνια τους σε εταιρίες πληροφορικής και δεν τους συγκρίνω με μια κοπελίτσα που τελείωσε μια σχολή πληροφορικής μαθαίνοντας παπαγαλία περί μηχανών Turing , πως να κάνει πράξεις στο δυαδικό σύστημα, τις κανονικές μορφές σε μια βάση δεδομένων κλπ κλπ θεωρητικούρες δηλαδή, και με το που τελείωσε το πανεπιστήμιο εδωσε ΑΣΕΠ και διορίστηκε! Άποψή μου είναι ότι την πληροφορική την μαθαίνει κανείς δουλεύοντας τουλάχιστον μια 10ετία σε μεγάλη εταιρία πληροφορικής και όχι τελειώνοντας ένα "μεγάλο" τμήμα.).
Παράθεση από: toonoma στις Ιουλίου 23, 2011, 12:06:56 amΠαράθεση από: le στις Ιουλίου 22, 2011, 05:33:44 pmουσιαστικά μήπως η ποσόστωση εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές;Η ποσόστωση εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται ότι εξυπηρετεί ξεκάθαρα τους ΠΕ20 (20/2 επιτυχόντες αλλά 3/2 διοριστέοι ΠΕ19/ΠΕ20 στον τελευταίο ΑΣΕΠ και μοναδικό με κοινά θέματα). Συνεπώς, πάρα πολλοί ΠΕ19 ΔΕΝ διορίστηκαν ενώ έγραψαν 10-20% περισσότερο από ΠΕ20 που διορίστηκαν. Άντε να μιλήσετε σε αυτούς για ΑΤΕΙ και πράσινα άλογα τι δεν καταλαβαίνεις από αυτά που λέω παραπάνω;
Το ξαναγράφω λοιπόν: ο μόνος τρόπος για να λυθούν όλα αυτά τα προβλήματα είναι η πραγματική ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Να υπάρχει όμως και η δυνατότητα απολύσεων ή μετατάξεων όσων κριθούν αρνητικά. Με πολλούς Πληροφορικούς που το έχω συζητήσει, οι περισσότεροι συγκλίνουν στην άποψη ότι στην
Με πολλούς Πληροφορικούς που το έχω συζητήσει, οι περισσότεροι συγκλίνουν στην άποψη ότι στην
ΠαράθεσηΜε πολλούς Πληροφορικούς που το έχω συζητήσει, οι περισσότεροι συγκλίνουν στην άποψη ότι στην