0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δηλαδή για τις όσες σχολές πληροφορικής και τα δικαιώματα τους φταίνε οι εισαχθέντες ή η εκάστοτε κυβέρνηση;
Και στο κάτω κάτω της γραφής ποιες είναι οι σχολές που θα έπρεπε να δίνουν δικαίωμα στην εκπαίδευση;
Υπήρξαν χρονιές που διόρισαν 1000-2000 μαζικά.Στη συνέχεια τους έφεραν όλους με μετάθεση στα αστικά κέντρα ενώ δεν υπήρχαν οργανικές για να βολέψουν προφανώς τους δικούς τους.Σκέψου επίσης την τεράστια μείωση ωρών μαθημάτων ειδικότητας στα ΕΠΑΛ. Από εκεί βγήκαν πολλοί υπεράριθμοι.Γενικά υπάρχει τεράστιο πρόβλημα το οποίο θα διογκωθεί σε 2 χρόνια όταν θα μειωθούν δραστικά οι ώρες στο Λύκειο.
Παράθεση από: antonispe20 στις Οκτωβρίου 01, 2011, 10:10:30 amΥπήρξαν χρονιές που διόρισαν 1000-2000 μαζικά.Στη συνέχεια τους έφεραν όλους με μετάθεση στα αστικά κέντρα ενώ δεν υπήρχαν οργανικές για να βολέψουν προφανώς τους δικούς τους.Σκέψου επίσης την τεράστια μείωση ωρών μαθημάτων ειδικότητας στα ΕΠΑΛ. Από εκεί βγήκαν πολλοί υπεράριθμοι.Γενικά υπάρχει τεράστιο πρόβλημα το οποίο θα διογκωθεί σε 2 χρόνια όταν θα μειωθούν δραστικά οι ώρες στο Λύκειο.Πότε διόρισαν 1000-2000 βρε συνάλφε??Και πότε "τους έφεραν ΟΛΟΥΣ με μετάθεση στα αστικά κέντρα"Συμφωνώ γενικά με όσα έλεγες στο προηγούμενο μήνυμα (για τη "μαυρίλα" λεω), αλλά μην είσαι τόοοοοοσο υπερβολικός, λιγάκι πιο ρεαλιστικός και συγκεκριμένος..........και όχι με γενικότητες που δεν ισχύουν στο κάτω-κάτω!
...- Με την είσοδο της πληροφορικής στο πρωινό πρόγραμμα των δημοτικών ο αριθμός των αναπληρωτών στην πληροφορική αυξήθηκε από 10 που είχαμε πρόπερσι σε 1952 πέρυσι (μαζί με τους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου) καθιστώντας την ειδικότητά μας την δεύτερη ειδικότητα σε αριθμό αναπληρωτών μετά με τους δασκάλους. Ας ελπίσουμε ότι το υπουργείο θα τηρήσει την υπόσχεση του και θα ιδρύσει οργανικές θέσεις πληροφορικής τα επόμενα έτη.Το πρόβλημα μας είναι οι διορισμοί οι οποίοι με τους διάφορους περιορισμούς 1: 10 θα είναι εκ των πραγμάτων λίγοι για κάποια χρόνια. Οι αλλαγές στα προγράμματα όμως αναπόφευκτα θα δημιουργήσουν την ανάγκη για πολλούς διορισμούς μόλις τελειώσουμε με τους περιορισμούς αυτούς.Δεν γίνεται να καλύπτονται οι θέσεις επ' αόριστον με αναπληρωτές. Ελπίζω αυτό να γίνει από το 2014-15.Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την απόλυτη απαισιοδοξία ιδιαίτερα μάλιστα αν σκεφτεί κανείς σε ποια κατάσταση ήταν ο κλάδος μέχρι πριν από 2 χρόνια (υπεράριθμοι παντού, καμία συνταξιοδότηση λόγω μικρών ηλικιών, 10 αναπληρωτές το χρόνο). Ακόμα και η συζήτηση που κάνουμε για το αν θα είναι φέτος οι κανονικοί αναπληρωτές 200 ή 300 μέχρι πριν δύο χρόνια θα φάνταζε όνειρο θερινής νυκτός...Τα δύο βασικά αιτήματα του κλάδου για οργανικές στα δημοτικά και δεύτερη ώρα στο Γυμνάσιο έχουν δρομολογηθεί... Θα πρέπει να πιέσουμε μέχρι να υλοποιηθούν εξ' ολοκλήρου.
Παράθεση από: nesaneir στις Οκτωβρίου 03, 2011, 02:20:17 pmΠαράθεση από: antonispe20 στις Οκτωβρίου 01, 2011, 10:10:30 amΥπήρξαν χρονιές που διόρισαν 1000-2000 μαζικά.Στη συνέχεια τους έφεραν όλους με μετάθεση στα αστικά κέντρα ενώ δεν υπήρχαν οργανικές για να βολέψουν προφανώς τους δικούς τους.Σκέψου επίσης την τεράστια μείωση ωρών μαθημάτων ειδικότητας στα ΕΠΑΛ. Από εκεί βγήκαν πολλοί υπεράριθμοι.Γενικά υπάρχει τεράστιο πρόβλημα το οποίο θα διογκωθεί σε 2 χρόνια όταν θα μειωθούν δραστικά οι ώρες στο Λύκειο.Πότε διόρισαν 1000-2000 βρε συνάλφε??Και πότε "τους έφεραν ΟΛΟΥΣ με μετάθεση στα αστικά κέντρα"Συμφωνώ γενικά με όσα έλεγες στο προηγούμενο μήνυμα (για τη "μαυρίλα" λεω), αλλά μην είσαι τόοοοοοσο υπερβολικός, λιγάκι πιο ρεαλιστικός και συγκεκριμένος..........και όχι με γενικότητες που δεν ισχύουν στο κάτω-κάτω! Οι διορισμοί...ΑΣΕΠ 2002 ΓΡΑΠΤΟ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ σύνολο ΠΕ19 : 900 600 1500 ΠΕ20 : 600 400 1000ΑΣΕΠ 2005 ΠΕ19 : 630 420 1050 ΠΕ20 : 420 280 700
Νομίζω ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση των απόψεων που εκφράζουν ο Alexis_27και ο antonispe20.
Όποιος θέλει να είναι αισιόδοξος ας είναι. Η πραγματικότητα - όχι των αριθμών - άλλα λέει.Από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθούν οργανικές στα ΕΑΕΠ;Από εξαγγελίες του τύπου λεφτά υπάρχουν;Ποιος εγγυάται ότι μετά το 2013 θα λειτουργούν τα ΕΑΕΠ;Ίσως φαντασιωνόμαστε κάτι τέτοιο.Τι μας κάνει να νομίζουμε ότι οι επιμορφωμένοι δάσκαλοι δε θα "κλέψουν" τις ΤΠΕ;'Έχουμε δείξει τάχα ως τώρα ότι είμαστε ίσοι με αυτούς;Φυσικά όλοι αγωνιούμε για το μέλλον της πληροφορικής στην εκπαίδευση. Για το μέλλον μας.Αν τα βάψουμε μαύρα σίγουρα δε θα κερδίσουμε τίποτα.Μόνο αν διεκδικήσουμε μαζικά και επίμονα ακόμη και τα αυτονόητα θα μπορέσουμε να ελπίζουμε.1η Οκτωβρίου και ακόμη περιμένουμε. Αυτή είναι η αλήθεια. Τα υπόλοιπα είναι απλά παραμύθια. Τα όμορφα τα λόγια τα μεγάλα δεν εγγυώνται το παραμικρό.Αν και θα φανεί λίγο λαϊκίστικο, αν δε δεις κάτι απτό μην πιστεύεις τίποτα.
Άμεση απάντηση...WOW! Που τους βρήκες τους αριθμούς τόσο γρήγορα?!?!?! Αυτοί απο ΑΣΕΠ διορίστηκαν και τοποθετήθηκαν κάπου ή μήπως είναι απλά οι επιτυχόντες? Απλά ρωτάω (γιατί μου φαίνεται το σύνολο λίγο υπερβολικό), δε σε αμφισβητώ...
Από περιέργεια η συζήτηση για τα κουτάκια αποσκοπεί στην απόκτηση γνώσης ή μήπως κάποιοι ετοιμάζουν την αίτηση της επόμενης χρονιάς;Αφήστε να δούμε αν και πότε θα πάρουν φέτος. Αφήστε να δούμε αν μετά από 1-2 χρόνια θα υπάρχει κενό ή καν η πληροφορική στα σχολεία!Για φέτος ότι είναι να γίνει θα γίνει. Για τα επόμενα χρόνια πρέπει να ασχοληθούμε.
πως να μην φτάσουμε ως εδώ, όταν:υπάρχει τμήμα πληροφορικής που μπαίνεις με βαθμό 6 και αποφοιτώντας έχεις τα ίδια δικαιώματα διεκδίκησης θέσης στην εκπαίδευση, αρκεί το πτυχίο σου, ότι και αν είναι αυτό, να αναφέρει στον τίτλο του κάπου την λέξη "Πληροφορική", και αυτό σου δίνει τα ίδια δικαιώματα διεκδίκησης θέσης στην εκπαίδευσηόταν στο μηχανογραφικό οι σχολές που αναφέρουν την λέξη "Πληροφορική" έχουν φτάσει τις 47!!!(http://www.pde.gr/index.php?topic=15038.msg448063#msg448063)
...Είμαστε οι νεοέλληνες του Πανούση και του Σαββόπουλου γιατί έτσι μας γαλούχησαν και έτσι εμείς χωρίς καμιά κριτική το ενστερνιστήκαμε. Φτάσαμε ως εδώ γιατί αρκεστήκαμε σε ένα κομμάτι τυρί που βρίσκονταν στη φάκα.Όποιος έχει όνειρα για ένα σχολείο με την πληροφορική στην υπηρεσία της εποχής και της κοινωνίας καταλαβαίνει γιατί αξίζει να γίνουμε μια γροθιά και να παλέψουμε.Όποιος πάλι απλά ικανοποιείται με μια θέση στην εκπαίδευση να ξέρει ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει αλλιώς ας γίνει τουλάχιστον ένθερμος υποστηρικτής της γροθιάς των υπολοίπων.
Παράθεση από: Alexhs_27 στις Οκτωβρίου 01, 2011, 11:04:45 am...- Με την είσοδο της πληροφορικής στο πρωινό πρόγραμμα των δημοτικών ο αριθμός των αναπληρωτών στην πληροφορική αυξήθηκε από 10 που είχαμε πρόπερσι σε 1952 πέρυσι (μαζί με τους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου) καθιστώντας την ειδικότητά μας την δεύτερη ειδικότητα σε αριθμό αναπληρωτών μετά με τους δασκάλους. Ας ελπίσουμε ότι το υπουργείο θα τηρήσει την υπόσχεση του και θα ιδρύσει οργανικές θέσεις πληροφορικής τα επόμενα έτη.Το πρόβλημα μας είναι οι διορισμοί οι οποίοι με τους διάφορους περιορισμούς 1: 10 θα είναι εκ των πραγμάτων λίγοι για κάποια χρόνια. Οι αλλαγές στα προγράμματα όμως αναπόφευκτα θα δημιουργήσουν την ανάγκη για πολλούς διορισμούς μόλις τελειώσουμε με τους περιορισμούς αυτούς.Δεν γίνεται να καλύπτονται οι θέσεις επ' αόριστον με αναπληρωτές. Ελπίζω αυτό να γίνει από το 2014-15.Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την απόλυτη απαισιοδοξία ιδιαίτερα μάλιστα αν σκεφτεί κανείς σε ποια κατάσταση ήταν ο κλάδος μέχρι πριν από 2 χρόνια (υπεράριθμοι παντού, καμία συνταξιοδότηση λόγω μικρών ηλικιών, 10 αναπληρωτές το χρόνο). Ακόμα και η συζήτηση που κάνουμε για το αν θα είναι φέτος οι κανονικοί αναπληρωτές 200 ή 300 μέχρι πριν δύο χρόνια θα φάνταζε όνειρο θερινής νυκτός...Τα δύο βασικά αιτήματα του κλάδου για οργανικές στα δημοτικά και δεύτερη ώρα στο Γυμνάσιο έχουν δρομολογηθεί... Θα πρέπει να πιέσουμε μέχρι να υλοποιηθούν εξ' ολοκλήρου.Το καλό είναι ότι μιλάς με αριθμούς και παραδείγματα... Απλά δε νομίζω ότι ήταν ποτέ 10 αναπληρωτές ΜΟΝΟ...Και διαφωνώ λίιιγο με το "καμία συνταξιοδότηση λόγω μικρών ηλικιών" που λες, γιατί οι πρώτοι "μαιμού" μεν, Πληροφορικοί δε......δε βγήκαν από Τμήματα Πληροφορικής... Άρα είναι αρκετοί αυτοί νομίζω που δεν είναι μικρής ηλικίας και θα βγουν στη σύνταξη (τώρα και στο άμεσο μέλλον), ειδικά έτσι όπως χειροτερεύουν τα πράγματα στη χώρα! Τι λέτε??
Παράθεση από: kapoioskapoukapote στις Σεπτεμβρίου 30, 2011, 02:01:32 pmΑπό περιέργεια η συζήτηση για τα κουτάκια αποσκοπεί στην απόκτηση γνώσης ή μήπως κάποιοι ετοιμάζουν την αίτηση της επόμενης χρονιάς;Αφήστε να δούμε αν και πότε θα πάρουν φέτος. Αφήστε να δούμε αν μετά από 1-2 χρόνια θα υπάρχει κενό ή καν η πληροφορική στα σχολεία!Για φέτος ότι είναι να γίνει θα γίνει. Για τα επόμενα χρόνια πρέπει να ασχοληθούμε.Ε, νομίζω τώρα το παρακάνεις (αρκετά κιόλας)... " Αφήστε να δούμε αν μετά από 1-2 χρόνια θα υπάρχει καν η πληροφορική στα σχολεία!"?!?!?!?!?!?! Ε οχι δα κι'έτσι!Στα λεξικά, πρέπει πλέον να βάλουν τη φώτο σου στη λέξη "απαισιοδοξία" μου φαίνεται ! ! !