*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 399774 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #728 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 05:38:48 μμ »
evasp, αν θέλεις κάνε τον κόπο και άνοιξε ένα θέμα με τίτλο: Το ευοίωνο μέλλον των ΠΕ19-ΠΕ20: Πως θα φτάσουμε ως εκεί, και κάνε copy paste αυτά που έγραψες πριν.
Όσοι επιζητούν διχόνοια, μιζέρια, κλάψα, καθώς και όσοι φτιάχνουν ψεύτικα προφίλ (π.χ. agoraki_pe19), μπορούν να συνεχίσουν να ποστάρουν εδώ. Παρακαλείτε και ο killbill με τις όποιες απορίες του να συνεχίσει να ποστάρει εδώ. Οι υπόλοιποι, ή τουλάχιστον όσοι έχουν να προτείνουν κάτι χρήσιμο, ας το κάνουν στο καινούργιο θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:59:43 »

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #729 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 05:45:11 μμ »
Και η κατσίκα των μονίμων τρώει από το δικό μου χωράφι και πιθανότατα να μην αφήσει τίποτα για μένα! Να εύχομαι να βγουν σε εργασιακή εφεδρεία μπας και πάρουν εμένα;;; :D Τότε πρέπει να συμπαραταχθώ με τη ΔΟΕ φωνάζοντας "έξω οι πληροφορικοί απ' τα Δημοτικά". Έτσι κι αλλιώς η κατσίκα μου υποσιτίζεται και μάλλον θα ψοφίσει, γιατί να μην ψοφίζει και των άλλων  ;)
Αυτό το κουφό πάλι από που προήλθε ... δηλαδή οι άνθρωποι που διορίστηκαν με τα κριτήρια που η ίδια υπερασπίζεσαι πρέπει να απολυθούν; Ακόμα και ως ειρωνεία δείχνει ότι όλα τα ερμηνεύεις υπό το πρίσμα της δικής σου κατσίκας!!!

Αποσυνδεδεμένος antonispe20

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #730 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 05:56:04 μμ »
Μάλλον καλό θα ήταν να ανοίξεις κανένα λεξικό στην λέξη αξιοκρατία, αφού δεν μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει.
Το κριτήριο που περιγράφεις είναι αντικειμενικό και όχι αξιοκρατικό.
Για να μην λέμε ότι θέλουμε εδώ μέσα

Ότι είναι αξιοκρατικό (λέμε τώρα) δεν σημαίνει ότι είναι και δίκαιο .... αξιοκρατικό είναι και το να μας διορίζουν βάση ύψους.................

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 517
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #731 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 05:58:21 μμ »
φτανει ρε παιδια ,φτανει.

πολλα λογια και καμι πραξη.

βαρεθηκα να σας διαβαζω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:59:43 »

Αποσυνδεδεμένος george_pe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #732 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 06:00:20 μμ »
Καλησπέρα και πάλι,

είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει εδώ μέσα τελικά. Ο κάθε ένας μιλάει από την δική του σκοπιά.
Αυτό είναι λογικό φυσικά. Εγώ σας παρέθεσα ήδη εχθές πιο είναι το μεγάλο μελλοντικό πρόβλημα
με το επικουρικό (βοηθητικό) ύφος του μαθήματος μας.

Και επειδή είπα την άποψη μου, για κάποιες από τις διαφορές που έχετε εδώ μέσα,

κατηγορήθηκα για ψεύτικο προφίλ!!, τι να πω ίσως δεν έπρεπε να γραφτώ (με συγχωρείς Χριστίνα αλλά οι χρήστες σου δεν είναι ηθικοί), επειδή ανέφερα κάποια νούμερα λες και πρέπει να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας.

Από την μία λένε υπάρχουν κανόνες από πριν, από την άλλη να φύγουν αυτοί που μπήκαν (αντί να φτιάξουν οι κανόνες),

από την μία οι ΠΕ20 και ΠΕ19 ισότητα για την παιδαγωγική επάρκεια, αλλά από την άλλη να μην δίνουν όλοι μαζί
(για την ίδια δουλειά επαναλαμβάνω, τις ίδιες θέσεις στα σχολεία)

με συγχωρείτε πραγματικά που σας διέκοψα από τις διενέξεις σας αλλά τα θέματα που πρέπει να φτιάξετε είναι 3!

Το ευοίωνο μέλλον των ΠΕ19-ΠΕ20 με παιδαγωγική επάρκεια: Πως δεν θα πάρουν άλλοι.
Το ευοίωνο μέλλον των ΠΕ19: Πως δεν θα μπαίνουν ΠΕ20.
Το ευοίωνο μέλλον των ΠΕ20: Πως δεν θα μπαίνουν ΠΕ19.

και να χωριστείτε εκεί!

Είμαι διορισμένος εδώ και 6 χρόνια, με αφορούν αυτά που λέτε όχι για διορισμό αλλά
για το μέλλον, σέβομαι την αγωνία σας, αλλά έτσι δεν γίνεται συζήτηση.

Χαιρετισμούς.

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #733 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 06:05:22 μμ »
Καλησπέρα και πάλι,

είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει εδώ μέσα τελικά. Ο κάθε ένας μιλάει από την δική του σκοπιά.
Αυτό είναι λογικό φυσικά. Εγώ σας παρέθεσα ήδη εχθές πιο είναι το μεγάλο μελλοντικό πρόβλημα
με το επικουρικό (βοηθητικό) ύφος του μαθήματος μας.

Και επειδή είπα την άποψη μου, για κάποιες από τις διαφορές που έχετε εδώ μέσα,

κατηγορήθηκα για ψεύτικο προφίλ!!, τι να πω ίσως δεν έπρεπε να γραφτώ (με συγχωρείς Χριστίνα αλλά οι χρήστες σου δεν είναι ηθικοί), επειδή ανέφερα κάποια νούμερα λες και πρέπει να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας.

Από την μία λένε υπάρχουν κανόνες από πριν, από την άλλη να φύγουν αυτοί που μπήκαν (αντί να φτιάξουν οι κανόνες),

από την μία οι ΠΕ20 και ΠΕ19 ισότητα για την παιδαγωγική επάρκεια, αλλά από την άλλη να μην δίνουν όλοι μαζί
(για την ίδια δουλειά επαναλαμβάνω, τις ίδιες θέσεις στα σχολεία)

με συγχωρείτε πραγματικά που σας διέκοψα από τις διενέξεις σας αλλά τα θέματα που πρέπει να φτιάξετε είναι 3!

Το ευοίωνο μέλλον των ΠΕ19-ΠΕ20 με παιδαγωγική επάρκεια: Πως δεν θα πάρουν άλλοι.
Το ευοίωνο μέλλον των ΠΕ19: Πως δεν θα μπαίνουν ΠΕ20.
Το ευοίωνο μέλλον των ΠΕ20: Πως δεν θα μπαίνουν ΠΕ19.

και να χωριστείτε εκεί!

Είμαι διορισμένος εδώ και 6 χρόνια, με αφορούν αυτά που λέτε όχι για διορισμό αλλά
για το μέλλον, σέβομαι την αγωνία σας, αλλά έτσι δεν γίνεται συζήτηση.

Χαιρετισμούς.
τέλειο!!!! τα λεει ολα .......
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 517
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #734 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 06:05:55 μμ »
εσυ μετα απο 6 χρονια ειπες να γραψεις εδω?
τυχαιο δεν νομιζω?

Αποσυνδεδεμένος george_pe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #735 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 06:11:13 μμ »
Γιατί απαγορεύεται από κάτι;

με αυτούς τους τρόπους περιμένετε να ακουστείτε;

ποιοι καινούριοι να προστεθούν εδώ μέσα;

όταν απλά αμβισβητείτε την ύπαρξη τους.

Εσείς θα νομίζετε ότι είμαι κάποιο παλιό μέλος που λογοφέραμε και τώρα έχω ξαναμπεί με άλλα λόγια.

Τι να σας πω; Δεν ξέρω;

Να είστε καλά!

Να με συγχωρέσετε αλλά δεν θα ξαναγράψω, σας διαβεβαιώ ότι είμαι αναγνώστης χρόνια, απλά από λάθος
μου θεώρησα ότι είναι απλό να συμμετέχω στις συζητήσεις σας.

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #736 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 06:13:22 μμ »
Γιατί απαγορεύεται από κάτι;

με αυτούς τους τρόπους περιμένετε να ακουστείτε;

ποιοι καινούριοι να προστεθούν εδώ μέσα;

όταν απλά αμβισβητείτε την ύπαρξη τους.

Εσείς θα νομίζετε ότι είμαι κάποιο παλιό μέλος που λογοφέραμε και τώρα έχω ξαναμπεί με άλλα λόγια.

Τι να σας πω; Δεν ξέρω;

Να είστε καλά!

Να με συγχωρέσετε αλλά δεν θα ξαναγράψω, σας διαβεβαιώ ότι είμαι αναγνώστης χρόνια, απλά από λάθος
μου θεώρησα ότι είναι απλό να συμμετέχω στις συζητήσεις σας.
παρα πολυ σωστα .... συμφωνωωωωωωω το εχουν κανει prive λέσχη εδω μέσα!!!!!!
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #737 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 06:14:11 μμ »
Εννοείται πως ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει τις απόψεις του. Πρόκειται για ένα δημόσιο forum εκπαιδευτικών. Το συγκεκριμένο θέμα πάντως ξεφέυγει μονίμως. Δυστυχώς δεν μπορούμε να συζητήσουμε με ηρεμία.

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2011, 06:16:33 μμ από Χριστίνα »

Αποσυνδεδεμένος evasp

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #738 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 06:18:02 μμ »
Καλησπέρα και πάλι,

είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει εδώ μέσα τελικά. Ο κάθε ένας μιλάει από την δική του σκοπιά.
Αυτό είναι λογικό φυσικά. Εγώ σας παρέθεσα ήδη εχθές πιο είναι το μεγάλο μελλοντικό πρόβλημα
με το επικουρικό (βοηθητικό) ύφος του μαθήματος μας.


Νομίζω ότι αυτό είναι το νόημα και του δικού μου μηνύματος, αλλά και πάρα πολλών άλλων που συμφώνησαν. Ας αφήσουμε στην άκρη όλα τα άλλα και ας δούμε πως μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι από κοινού ... Νομίζω η πλειοψηφία συμφωνούμε ότι αυτή είναι η απειλή και όχι ο συνάδερφος ΠΕ19 - 20, ο ΔΤΨ ή ο ΑΣΠΑΙΤΑΣ...

Αποσυνδεδεμένος koritsaki_PE20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #739 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 06:20:31 μμ »
@evasp αυτή είναι η δικια σου άποψη ..... σεβαστη αλλα δεν εκφράζει το σύνολο
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος evasp

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #740 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 06:26:05 μμ »
@evasp αυτή είναι η δικια σου άποψη ..... σεβαστη αλλα δεν εκφράζει το σύνολο

Κάνε μια τοποθέτηση εάν δε σου κάνει κόπο, γιατί δεν έχω καταλάβει σε ποιο μήκος κύματος βρίσκεσαι;

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #741 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 06:27:23 μμ »
Προτείνω λοιπόν και εγώ απο τη μεριά μου να ανοιχθεί ένα νέο topic με προτάσεις όσων ενδιαφέρονται για κάποια οργάνωση του κλάδου και έχουν να προτείνουν κάποιες κοινές διεκδικήσεις, ανεξάρτητα της υπο - ομάδας στην οποία ανήκουν. Μπορεί οι περισσότεροι απο εμάς να μην είμαστε στα σχολεία φέτος. Και αν όχι φέτος...του χρόνου. Αν παρόλα αυτά θεωρούν ορισμένοι οτι αξίζει να έχουμε ένα χώρο για να ανταλλάσσουμε απόψεις για το πως μπορούμε να κυνηγήσουμε κάποια πράγματα για τον κλάδο μας (απο οποιαδήποτε θέση και αν είμαστε - μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, άνεργοι), ας το κάνουμε. Κάποια μηνύματα που γράφτηκαν τελευταία θα άξιζαν πράγματι να γίνουν copy paste εκεί.

Όποιος δεν θέλει να συμμετέχει ή δεν πιστεύει σε αυτό είναι ελεύθερος φυσικά να μην το κάνει και είναι δικαίωμα του. Όσοι μπορούν λοιπόν να "βάλουν νερό στο κρασί τους" για να δούμε τι υπάρχει παραπέρα ας συμμετέχουν εκεί.

ΥΓ: Και σε όσους είναι εναντίον της προσπάθειας για κάποια ενότητα... Τι σκάτε;; Αν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και κερδίσουμε ποτέ τίποτα και σεις κερδισμένοι θα βγείτε!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2011, 06:40:17 μμ από Χριστίνα »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 880
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 988
Σύνολο: 990

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.