*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 372139 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος petros99

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #770 στις: Νοέμβριος 07, 2014, 10:08:03 πμ »
Ακούστε τι δήλωσε χθες ο υπουργός σε συνέντευξη στον Χατζηνικολάου:

Υπουργός: "Προβλήματα κενών υπάρχουν. Τα αποδέχτηκα από την 11η Σεπτεμβρίου λέγοντας πως στοχεύω στην επάρκεια και όχι στην πληρότητα, την πληρότητα δεν μπορούμε να την κατακτήσουμε, οι συνδικαλιστές έχουν δίκιο. Μου έχουν όμως λείψει καθηγητές και για την επάρκεια και δάσκαλοι. .... Μου μένουν 1.100 κενά. Αυτά δεν μπορώ να τα αντιμετωπίσω ...... Στο νότιο Αιγαίο υπάρχουν κενά και κενά σε φιλόλογο, όχι κενά ας πούμε σε καθηγητή μιας πληροφορικής. Κενά σε φιλόλογο σε μαθηματικό. Έχω κενά στα ολοήμερα. Αυτά είναι μεγάλα προβλήματα... "

Το ηχητικό βρίσκεται εδώ: http://www.real.gr/audiofiles/366842.mp3

Το απόσπασμα είναι στο 7ο περίπου λεπτό της συνέντευξης.

Όπως βλέπετε ο υπουργός δεν υπολογίζει με τον ίδιο τρόπο τα κενά της πληροφορικής με των άλλων ειδικοτήτων. Τα πράγματα στην εκπαίδευση δυστυχώς γίνονται όλο και πιο δύσκολα για την ειδικότητά μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 07, 2014, 12:09:44 μμ από petros99 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:37:36 »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #771 στις: Μάρτιος 01, 2015, 09:49:02 πμ »
http://www.esos.gr/arthra/37143/dimioyrgia-mitrooy-kentron-pistopoiisis

Δε ξέρω αν αυτό σηματοδοτεί κάποιες εξελίξεις στο μέλλον, αλλά το παραθέτω.

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #772 στις: Μάρτιος 01, 2015, 11:19:42 πμ »
Η ειδικότητας σας είναι μπήκε "πρόσφατα" στην εκπαίδευση. Είναι ακόμα νινί....
Δεν υπάρχουν συνταξιοδοτήσεις αφου οι συνάδελφοί σας δεν συμπληρωνουν τα χρόνια.
Επομένως είναι λογικό τα κενά συνεχώς να περιορίζονται. Παρατηρώ βέβαια τα τελευταια χρόνια ότι γίνονται προσπάθειες από συγκεκριμένους κύκλους να αυξηθούν οι ώρες με αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα. Δεν ξέρω όμως αν αυτό είναι γόνιμο και πόσο μπορει να συντηρήσει την ειδικότητα. Ταπεινή μου γνώμη : η εκπαίδευση έχει μπουκώσει από την ειδικότητα. Οι αξιόλογοι συνάδελφοι θα ασχοληθούν επιτέλους με αυτό που σπούδασαν δηλ. ανάπτυξη και εφαρμογη λογισμικού, βελτιώση υπολογιστικών συστημάτων, προσομοιώσεις κ.λ.π

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #773 στις: Μάρτιος 03, 2015, 11:31:07 πμ »
panpan σου δίνω κάποια δεδομένα για τον κλάδο που από ότι φαίνεται
ότι αγνοείς με τα λεγόμενά σου.

1) Το δυναμικό των εκπαιδευτικών πληροφορικής στη Βθμια μειώθηκε κατά
    1200 άτομα που πήραν μετάταξη στην Αθμια. Προφανώς δεν είναι το ίδιο
    με τις συνταξιοδοτήσεις αλλά μιλάμε για άμεση μείωση του δυναμικού στη
    Βθμια κατά 15-20%.
2) Οι σεμιναριούχοι πληροφορικοί από άλλες ειδικότητες που έχουν σφετεριστεί
    εκατονταδες θέσεις στη Βθμια έχουν περί τα 25 χρόνια υπηρεσίας αυτη τη στιγμή,
    οπότε την επόμενη 5ετία - 10 ετία θα βγουν μαζικά στη σύνταξη.
3) Με την πρόσκληση των σχολείων (όπως φαίνεται στο προηγούμενο μου ποστάρισμα)
    να γίνουν κέντρα πιστοποίησης των μαθητών του Γυμνασίου στις ΤΠΕ, προχωράει μετά
    από χρόνια για 1η φορά με έργα κι όχι με λόγια ένα έργο αντίστοιχο με το κρατικό
   πιστοποιητικό γλωσσομάθειας. Βέβαια μπορεί όλα να μείνουν στα χαρτιά.

Μπορεί σαν κλάδος να έχουμε πολλές αντιπάθειες, όπως φαίνεται κι από τα λεγόμενα
συναδέλφων άλλων ειδικοτήτων, αλλά τουλάχιστον ας μιλάμε με δεδομένα παρά τις
αντιπάθειες που μπορεί να εχουμε.

Φιλ



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:37:36 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #774 στις: Μάρτιος 03, 2015, 11:58:22 πμ »

2) Οι σεμιναριούχοι πληροφορικοί από άλλες ειδικότητες που έχουν σφετεριστεί
    εκατονταδες θέσεις στη Βθμια έχουν περί τα 25 χρόνια υπηρεσίας αυτη τη στιγμή,
    οπότε την επόμενη 5ετία - 10 ετία θα βγουν μαζικά στη σύνταξη.

Οι τελευταίοι "αλεξιπτωτιστές" στον κλάδο της πληροφορικής διορίστηκαν το 2000, οπότε έχουν 15 χρόνια μέχρι στιγμής, και θα συνταξιοδοτηθούν σε περίπου 20 χρόνια. Αν αυτό το βλέπεις ως θετικό στοιχείο, τότε καλό κουράγιο!

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #775 στις: Μάρτιος 03, 2015, 01:11:48 μμ »
Προτιμώ να βλέπω το ποτηρι μισογεμάτο παρά μισοαδειο. Θα μπορούσα να αναφέρω
την αύξηση των ωρών απο 2 στην Γ λυκειου σε 6 στο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα
που έχει ήδη κατοχυρωθεί, την ενδεχόμενη ενίσχυση του μαθηματος στο Γυμνάσιο εν οψει
του κρατικού πιστοποιητικού πληροφορικής με την πρόσκληση που έχει ηδη βγει,
την αύξηση των θέσεων στην Αθμια με την επέκταση του  θεσμού των ΕΑΕΠ που συζητιέται
όμως ισοπίθανα με το προηγούμενο ενδεχόμενο μπορεί και να μείνει στα χαρτιά, την ανάθεση
των μαθηματικών ως β' ανάθεση στο Γυμνάσιο.

Ωστόσο, ας πούμε ότι δεν θα γίνει τίποτα από όλα αυτά. Η φετινή μου εμπειρία στο νομό που
εργάζομαι δείχνει ελλείψεις πληροφορικών στην Αθμια με αποτέλεσμα κάποια ολοήμερα σχολεία
να μην έχουν εκπαιδευτικό προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των πρωινών κατά
προτεραιότητα ενώ και στη Βθμια, μετά από πολλά χρόνια υπάρχουν τόσο λίγοι
εκπαιδευτικοί σε διάθεση λόγω της μεγάλης αποσυμφόρησης που επήλθε λόγω των μετατάξεων.
Το γεγονός δε ότι και φέτος υπήρξαν προσλήψεις αναπληρωτών πληροφορικής παρά τη μεγάλη
συμπίεση στις προσλήψεις αναπληρωτών ίσως να δείχνει κάτι.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3963
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #776 στις: Μάρτιος 03, 2015, 01:18:29 μμ »
Ότι θα γίνει κάποτε το μπαμ και θα βγουν πολλοί μαζί στη σύνταξη, θα γίνει, το πότε θα γίνει όμως, δεν το ξέρω.

Για το κρατικό πιστοποιητικό, όπως λες υπάρχει και το γλωσσομάθειας, που αποδίδεται πέρα από τα Αγγλικά και για τις άλλες γλώσσες που είχαν μπει στην εκπαίδευση. Γαλλικά, Ιταλικά, Γερμανικά. Δεν είχαν κανένα πρόβλημα οι προηγούμενοι να μειώσουν τις ώρες των ανωτέρω μαθημάτων στα σχολεία, ή να τα αποβάλλουν συνολικά. Καλό σαν πρώτο βήμα, αλλά από μόνο του δε λέει και πολλά...

Κενά υπάρχουν σίγουρα και αν υλοποιήσουν τις εξαγγελίες τους θα είναι πολύ περισσότερα, αλλά χωρίς λεφτά δε θα γίνει τίποτα από όλα αυτά. Ούτε καν τις συγχωνεύσεις σχολείων δεν ακυρώνουν, λόγω χρημάτων.

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #777 στις: Μάρτιος 03, 2015, 01:20:47 μμ »
Προτιμώ να βλέπω το ποτηρι μισογεμάτο παρά μισοαδειο. Θα μπορούσα να αναφέρω
την αύξηση των ωρών απο 2 στην Γ λυκειου σε 6 στο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα
που έχει ήδη κατοχυρωθεί

Παράλληλα όμως καταργείται το μάθημα Πολυμέσα-Δίκτυα (2 ώρες).

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #778 στις: Μάρτιος 03, 2015, 01:31:01 μμ »
Ότι θα γίνει κάποτε το μπαμ και θα βγουν πολλοί μαζί στη σύνταξη, θα γίνει, το πότε θα γίνει όμως, δεν το ξέρω.

Για το κρατικό πιστοποιητικό, όπως λες υπάρχει και το γλωσσομάθειας, που αποδίδεται πέρα από τα Αγγλικά και για τις άλλες γλώσσες που είχαν μπει στην εκπαίδευση. Γαλλικά, Ιταλικά, Γερμανικά. Δεν είχαν κανένα πρόβλημα οι προηγούμενοι να μειώσουν τις ώρες των ανωτέρω μαθημάτων στα σχολεία, ή να τα αποβάλλουν συνολικά. Καλό σαν πρώτο βήμα, αλλά από μόνο του δε λέει και πολλά...

Κενά υπάρχουν σίγουρα και αν υλοποιήσουν τις εξαγγελίες τους θα είναι πολύ περισσότερα, αλλά χωρίς λεφτά δε θα γίνει τίποτα από όλα αυτά. Ούτε καν τις συγχωνεύσεις σχολείων δεν ακυρώνουν, λόγω χρημάτων.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Έτσι μπήκε και η πληροφορική στα Δημοτικά, από το ΕΣΠΑ, αλλιώς με
χρήματα του κράτους δε θα γινόταν τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #779 στις: Μάρτιος 03, 2015, 03:56:46 μμ »
Οι τελευταίοι "αλεξιπτωτιστές" στον κλάδο της πληροφορικής διορίστηκαν το 2000, οπότε έχουν 15 χρόνια μέχρι στιγμής, και θα συνταξιοδοτηθούν σε περίπου 20 χρόνια. Αν αυτό το βλέπεις ως θετικό στοιχείο, τότε καλό κουράγιο!
Έχεις δίκιο...!
και μια ερώτηση (προς τον οιοδήποτε αν γνωρίζει)
Με ποιο ΦΕΚ δίνονταν δικαιώμα σε σεμιναριούχους πάσης ειδικότητας να διοριζονται ως ΠΕ19-ΠΕ20;
Ρωτάω γιατί ψάχνω τα ΦΕΚ διορισμού ΠΕ19 από τότε που άρχισαν να διορίζονται Πληροφορικοι στην Μέση Εκπαιδευση και στα ΦΕΚ που έχω βρει, από το 1993 για την ακρίβεια,δεν αναφέρονταν ποτέ "σεμιναριούχοι".
Οι ειδικότητες ήταν οι γνωστές που αναφέρονται και στις προκυρήξεις ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών για το Μάθημα της Πληροφορικής.
Πως πέρασε;με ΥΑ...; :-\

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3963
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #780 στις: Μάρτιος 13, 2015, 05:37:47 μμ »
Συνάδελφοι τη βοήθεια σας λίγο. Το θέμα είναι ταυτόχρονα άσχετο και σχετικό.

Θέλω τη συμπλήρωση από εσάς του παρακάτω ερωτηματολογίου για την πτυχιακή μου εργασία στην ΑΣΠΑΙΤΕ.

http://goo.gl/forms/rKGTK1D6pr

Αυτό είναι το άσχετο κομμάτι. Το σχετικό κομμάτι είναι ότι το θέμα της είναι η διερεύνηση των στάσεων της κοινωνίας απέναντι στη διδασκαλία της Πληροφορικής στα Δημοτικά.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και ζητώ συγνώμη αν θεωρηθεί spam...

Αποσυνδεδεμένος luojo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #781 στις: Μάρτιος 13, 2015, 06:21:06 μμ »
DONE!

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #782 στις: Μάρτιος 13, 2015, 08:02:27 μμ »
Ξεκίνησα να το απαντάω, αλλά το διέκοψα μέχρι νεοτέρας. Ασφαλώς δε μπορώ να είμαι αμερόληπτη, είμαστε σίγουρα το δείγμα γονιών που χρειάζεσαι;

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3963
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #783 στις: Μάρτιος 13, 2015, 08:26:22 μμ »
Δεν περιορίζομαι σε δείγμα γονιών, θέλω ένα σεβαστό ποσοστό των απαντήσεων να είναι και γονιοί, αλλά γενικά τους πάντες θέλω!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158558
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 274
Σύνολο: 274

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.