*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 425938 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος petros99

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #770 στις: Νοεμβρίου 07, 2014, 10:08:03 am »
Ακούστε τι δήλωσε χθες ο υπουργός σε συνέντευξη στον Χατζηνικολάου:

Υπουργός: "Προβλήματα κενών υπάρχουν. Τα αποδέχτηκα από την 11η Σεπτεμβρίου λέγοντας πως στοχεύω στην επάρκεια και όχι στην πληρότητα, την πληρότητα δεν μπορούμε να την κατακτήσουμε, οι συνδικαλιστές έχουν δίκιο. Μου έχουν όμως λείψει καθηγητές και για την επάρκεια και δάσκαλοι. .... Μου μένουν 1.100 κενά. Αυτά δεν μπορώ να τα αντιμετωπίσω ...... Στο νότιο Αιγαίο υπάρχουν κενά και κενά σε φιλόλογο, όχι κενά ας πούμε σε καθηγητή μιας πληροφορικής. Κενά σε φιλόλογο σε μαθηματικό. Έχω κενά στα ολοήμερα. Αυτά είναι μεγάλα προβλήματα... "

Το ηχητικό βρίσκεται εδώ: http://www.real.gr/audiofiles/366842.mp3

Το απόσπασμα είναι στο 7ο περίπου λεπτό της συνέντευξης.

Όπως βλέπετε ο υπουργός δεν υπολογίζει με τον ίδιο τρόπο τα κενά της πληροφορικής με των άλλων ειδικοτήτων. Τα πράγματα στην εκπαίδευση δυστυχώς γίνονται όλο και πιο δύσκολα για την ειδικότητά μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 07, 2014, 12:09:44 pm από petros99 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:05:35 »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #771 στις: Μαρτίου 01, 2015, 09:49:02 am »
http://www.esos.gr/arthra/37143/dimioyrgia-mitrooy-kentron-pistopoiisis

Δε ξέρω αν αυτό σηματοδοτεί κάποιες εξελίξεις στο μέλλον, αλλά το παραθέτω.

Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #772 στις: Μαρτίου 01, 2015, 11:19:42 am »
Η ειδικότητας σας είναι μπήκε "πρόσφατα" στην εκπαίδευση. Είναι ακόμα νινί....
Δεν υπάρχουν συνταξιοδοτήσεις αφου οι συνάδελφοί σας δεν συμπληρωνουν τα χρόνια.
Επομένως είναι λογικό τα κενά συνεχώς να περιορίζονται. Παρατηρώ βέβαια τα τελευταια χρόνια ότι γίνονται προσπάθειες από συγκεκριμένους κύκλους να αυξηθούν οι ώρες με αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα. Δεν ξέρω όμως αν αυτό είναι γόνιμο και πόσο μπορει να συντηρήσει την ειδικότητα. Ταπεινή μου γνώμη : η εκπαίδευση έχει μπουκώσει από την ειδικότητα. Οι αξιόλογοι συνάδελφοι θα ασχοληθούν επιτέλους με αυτό που σπούδασαν δηλ. ανάπτυξη και εφαρμογη λογισμικού, βελτιώση υπολογιστικών συστημάτων, προσομοιώσεις κ.λ.π

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #773 στις: Μαρτίου 03, 2015, 11:31:07 am »
panpan σου δίνω κάποια δεδομένα για τον κλάδο που από ότι φαίνεται
ότι αγνοείς με τα λεγόμενά σου.

1) Το δυναμικό των εκπαιδευτικών πληροφορικής στη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:05:35 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #774 στις: Μαρτίου 03, 2015, 11:58:22 am »

2) Οι σεμιναριούχοι πληροφορικοί από άλλες ειδικότητες που έχουν σφετεριστεί
    εκατονταδες θέσεις στη

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #775 στις: Μαρτίου 03, 2015, 01:11:48 pm »
Προτιμώ να βλέπω το ποτηρι μισογεμάτο παρά μισοαδειο. Θα μπορούσα να αναφέρω
την αύξηση των ωρών απο 2 στην Γ λυκειου σε 6 στο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα
που έχει ήδη κατοχυρωθεί, την ενδεχόμενη ενίσχυση του μαθηματος στο Γυμνάσιο εν οψει
του κρατικού πιστοποιητικού πληροφορικής με την πρόσκληση που έχει ηδη βγει,
την αύξηση των θέσεων στην Αθμια με την επέκταση του  θεσμού των ΕΑΕΠ που συζητιέται
όμως ισοπίθανα με το προηγούμενο ενδεχόμενο μπορεί και να μείνει στα χαρτιά, την ανάθεση
των μαθηματικών ως β' ανάθεση στο Γυμνάσιο.

Ωστόσο, ας πούμε ότι δεν θα γίνει τίποτα από όλα αυτά. Η φετινή μου εμπειρία στο νομό που
εργάζομαι δείχνει ελλείψεις πληροφορικών στην Αθμια με αποτέλεσμα κάποια ολοήμερα σχολεία
να μην έχουν εκπαιδευτικό προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των πρωινών κατά
προτεραιότητα ενώ και στη

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5239
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #776 στις: Μαρτίου 03, 2015, 01:18:29 pm »
Ότι θα γίνει κάποτε το μπαμ και θα βγουν πολλοί μαζί στη σύνταξη, θα γίνει, το πότε θα γίνει όμως, δεν το ξέρω.

Για το κρατικό πιστοποιητικό, όπως λες υπάρχει και το γλωσσομάθειας, που αποδίδεται πέρα από τα Αγγλικά και για τις άλλες γλώσσες που είχαν μπει στην εκπαίδευση. Γαλλικά, Ιταλικά, Γερμανικά. Δεν είχαν κανένα πρόβλημα οι προηγούμενοι να μειώσουν τις ώρες των ανωτέρω μαθημάτων στα σχολεία, ή να τα αποβάλλουν συνολικά. Καλό σαν πρώτο βήμα, αλλά από μόνο του δε λέει και πολλά...

Κενά υπάρχουν σίγουρα και αν υλοποιήσουν τις εξαγγελίες τους θα είναι πολύ περισσότερα, αλλά χωρίς λεφτά δε θα γίνει τίποτα από όλα αυτά. Ούτε καν τις συγχωνεύσεις σχολείων δεν ακυρώνουν, λόγω χρημάτων.

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1831
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #777 στις: Μαρτίου 03, 2015, 01:20:47 pm »
Προτιμώ να βλέπω το ποτηρι μισογεμάτο παρά μισοαδειο. Θα μπορούσα να αναφέρω
την αύξηση των ωρών απο 2 στην Γ λυκειου σε 6 στο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα
που έχει ήδη κατοχυρωθεί

Παράλληλα όμως καταργείται το μάθημα Πολυμέσα-Δίκτυα (2 ώρες).

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #778 στις: Μαρτίου 03, 2015, 01:31:01 pm »
Ότι θα γίνει κάποτε το μπαμ και θα βγουν πολλοί μαζί στη σύνταξη, θα γίνει, το πότε θα γίνει όμως, δεν το ξέρω.

Για το κρατικό πιστοποιητικό, όπως λες υπάρχει και το γλωσσομάθειας, που αποδίδεται πέρα από τα Αγγλικά και για τις άλλες γλώσσες που είχαν μπει στην εκπαίδευση. Γαλλικά, Ιταλικά, Γερμανικά. Δεν είχαν κανένα πρόβλημα οι προηγούμενοι να μειώσουν τις ώρες των ανωτέρω μαθημάτων στα σχολεία, ή να τα αποβάλλουν συνολικά. Καλό σαν πρώτο βήμα, αλλά από μόνο του δε λέει και πολλά...

Κενά υπάρχουν σίγουρα και αν υλοποιήσουν τις εξαγγελίες τους θα είναι πολύ περισσότερα, αλλά χωρίς λεφτά δε θα γίνει τίποτα από όλα αυτά. Ούτε καν τις συγχωνεύσεις σχολείων δεν ακυρώνουν, λόγω χρημάτων.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Έτσι μπήκε και η πληροφορική στα Δημοτικά, από το ΕΣΠΑ, αλλιώς με
χρήματα του κράτους δε θα γινόταν τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #779 στις: Μαρτίου 03, 2015, 03:56:46 pm »
Οι τελευταίοι "αλεξιπτωτιστές" στον κλάδο της πληροφορικής διορίστηκαν το 2000, οπότε έχουν 15 χρόνια μέχρι στιγμής, και θα συνταξιοδοτηθούν σε περίπου 20 χρόνια. Αν αυτό το βλέπεις ως θετικό στοιχείο, τότε καλό κουράγιο!
Έχεις δίκιο...!
και μια ερώτηση (προς τον οιοδήποτε αν γνωρίζει)
Με ποιο ΦΕΚ δίνονταν δικαιώμα σε σεμιναριούχους πάσης ειδικότητας να διοριζονται ως ΠΕ19-ΠΕ20;
Ρωτάω γιατί ψάχνω τα ΦΕΚ διορισμού ΠΕ19 από τότε που άρχισαν να διορίζονται Πληροφορικοι στην Μέση Εκπαιδευση και στα ΦΕΚ που έχω βρει, από το 1993 για την ακρίβεια,δεν αναφέρονταν ποτέ "σεμιναριούχοι".
Οι ειδικότητες ήταν οι γνωστές που αναφέρονται και στις προκυρήξεις ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών για το Μάθημα της Πληροφορικής.
Πως πέρασε;με ΥΑ...; :-\

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5239
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #780 στις: Μαρτίου 13, 2015, 05:37:47 pm »
Συνάδελφοι τη βοήθεια σας λίγο. Το θέμα είναι ταυτόχρονα άσχετο και σχετικό.

Θέλω τη συμπλήρωση από εσάς του παρακάτω ερωτηματολογίου για την πτυχιακή μου εργασία στην ΑΣΠΑΙΤΕ.

http://goo.gl/forms/rKGTK1D6pr

Αυτό είναι το άσχετο κομμάτι. Το σχετικό κομμάτι είναι ότι το θέμα της είναι η διερεύνηση των στάσεων της κοινωνίας απέναντι στη διδασκαλία της Πληροφορικής στα Δημοτικά.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και ζητώ συγνώμη αν θεωρηθεί spam...

Αποσυνδεδεμένος luojo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #781 στις: Μαρτίου 13, 2015, 06:21:06 pm »
DONE!

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #782 στις: Μαρτίου 13, 2015, 08:02:27 pm »
Ξεκίνησα να το απαντάω, αλλά το διέκοψα μέχρι νεοτέρας. Ασφαλώς δε μπορώ να είμαι αμερόληπτη, είμαστε σίγουρα το δείγμα γονιών που χρειάζεσαι;

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5239
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #783 στις: Μαρτίου 13, 2015, 08:26:22 pm »
Δεν περιορίζομαι σε δείγμα γονιών, θέλω ένα σεβαστό ποσοστό των απαντήσεων να είναι και γονιοί, αλλά γενικά τους πάντες θέλω!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182544
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 656
Σύνολο: 680

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.