*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375150 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1176 στις: Αύγουστος 28, 2017, 10:46:46 μμ »
Οι επιτυχόντες ΠΕ 19 στον ΑΣΕΠ του 2008 ήταν 519 (498 χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ και 21 με ΑΣΠΑΙΤΕ). Για αυτό είμαι βέβαιος καθώς έχω κρατήσει τα αποτελέσματα. Για τους επιτυχόντες ΠΕ 20 δεν θυμάμαι τον ακριβή αριθμό. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι δεν είχαν καλύψει τις 48 θέσεις που δόθηκαν. Οι θέσεις που δεν καλύφθηκαν δόθηκαν σε επιλαχόντες ΠΕ 19 πρόσφατα καθώς δεν υπήρχαν επιλαχόντες ΠΕ20. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι συνάδελφοι ΠΕ 20. Το γεγονός όμως ότι έμειναν εκτός άνθρωποι που έγραψαν πολύ υψηλούς βαθμούς (πάνω από 70) και διορίστηκαν άλλοι με βαθμό οριακά πάνω από τη βάση, και όλα αυτά στον ίδιο διαγωνισμό, με τα ίδια ακριβώς θέματα για τις ίδιες ακριβώς θέσεις παραμένει προβληματικό. Γι' αυτό και η ποσόστωση θα πρέπει να καταργηθεί.

Συμπληρωματικά στα παραπάνω, οι επιτυχόντες ΠΕ20 (Πληροφορικής ΤΕΙ) στον ΑΣΕΠ του 2008 ήταν 45 (8 με ΑΣΠΑΙΤΕ και 37 χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ).

Οι προκηρυσσόμενες θέσεις ήταν 48. Συνεπώς, οι 45 επιτυχόντες ήταν -όλοι- παράλληλα και οι διοριστέοι, ενώ 3 θέσεις μείνανε κενές, (όπως ορθά αναφέρει ο συνάδελφος, καθώς υπήρξαν θέσεις που δεν καλύφθηκαν επειδή οι επιτυχόντες ήταν λιγότεροι των οριζομένων θέσεων).

Συνοπτικά, (όπως φαίνεται και στο link που έχει δοθεί ανωτέρω), αιτήθηκαν συμμετοχή 2.183 υποψήφιοι ΤΕΙ, έλαβαν μέρος τελικά 1.825 (1η ημέρα) και 1.795 (2η ημέρα) υποψήφιοι/ημέρα, για 48 θέσεις και κατέστησαν επιτυχόντες 45 άτομα από αυτούς.

Όλα τα αρχεία υπάρχουν στο site του ΑΣΕΠ, αν, βεβαίως, γίνει ορθή χρήση του ιστοτόπου και της φόρμας αναζήτησης από τους... πληροφορικούς στο επάγγελμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2017, 11:56:30 μμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:09:39 »

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1177 στις: Αύγουστος 28, 2017, 11:45:10 μμ »
Αν έχεις για έναν διαγωνισμό 1000 θέσεις και υπάρχουν 1050 υποψήφιοι θα βάλεις δύσκολα θέματα για να μείνουν πχ 400 θέσεις κενές και ο διαγωνισμός να είναι αποτυχημένος; οι ίδιοι άνθρωποι που απέτυχαν θα εργάζονταν ως αναπληρωτές και  θα  διορίζονταν από τον πίνακα των αναπληρωτών. ειδικά σε μια περίοδο που ο διαγωνισμός δεν είχε την αποδοχή των εκπαιδευτικών;  τα θέματα σε όλες τις εξετάσεις ρυθμίζονται ανάλογα με το πόσο θέλει να ανοίξει ή να κλείσει τη στρόφιγγα, αυτός που διενεργεί το διαγωνισμό. Ο υποψήφιος που φέτος πέρασε ιατρική πριν 3 χρόνια δεν θα περνούσε και κάποιος άλλος που φέτος δεν πέρασε, μπορεί να περνούσε πέρσι.
Έτσι ήταν το 2003; Ή μιλάμε υποθετικά; Γιατί σωστό είναι αυτό που λες, αλλά και πάλι δεν αναιρείται το γεγονός ότι όταν έχεις ακραίες περιπτώσεις δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για την ποιότητα εκπαίδευσης που δίνεται από τις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Δηλαδή δεν μπορείς να πεις ότι όταν είναι 1 θέση ανά 40 υποψηφίους και τα θέματα είναι παραλόγως δύσκολα, και έχεις 72 διοριστέους για 2500 υποψηφίους και 45 για 2000 ότι όσοι δεν έπιασαν την βάση, είναι σκράπες στην πληροφορική και δεν παίρνουν κατάρτιση επαρκή από τις σχολές τους.

Αναλόγως όταν έχεις 1000 θέσεις και βάζεις τέτοια θέματα που να κόβονται μόνο 50 δεν σημαίνει ότι οι 1000 που διόρισες έχουν επαρκή κατάρτιση πάνω στο αντικείμενό τους όταν θα θέματα ήταν γελοία όπως μου αναφέρετε.

Οι επιτυχόντες ΠΕ 19 στον ΑΣΕΠ του 2008 ήταν 519 (498 χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ και 21 με ΑΣΠΑΙΤΕ). Για αυτό είμαι βέβαιος καθώς έχω κρατήσει τα αποτελέσματα. Για τους επιτυχόντες ΠΕ 20 δεν θυμάμαι τον ακριβή αριθμό. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι δεν είχαν καλύψει τις 48 θέσεις που δόθηκαν. Οι θέσεις που δεν καλύφθηκαν δόθηκαν σε επιλαχόντες ΠΕ 19 πρόσφατα καθώς δεν υπήρχαν επιλαχόντες ΠΕ20. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι συνάδελφοι ΠΕ 20. Το γεγονός όμως ότι έμειναν εκτός άνθρωποι που έγραψαν πολύ υψηλούς βαθμούς (πάνω από 70) και διορίστηκαν άλλοι με βαθμό οριακά πάνω από τη βάση, και όλα αυτά στον ίδιο διαγωνισμό, με τα ίδια ακριβώς θέματα για τις ίδιες ακριβώς θέσεις παραμένει προβληματικό. Γι' αυτό και η ποσόστωση θα πρέπει να καταργηθεί.

Βασικά τα βρήκα τα αποτελέσματα στο pde: http://www.pde.gr/index.php?action=tpmod;dl=item1205. Ρε σεις ήταν εδώ τόση ώρα τώρα.

Εγώ πάντως το βλέπω αλλιώς.. περίπου 550 άτομα με βαθμό πάνω από 55 (και τουλάχιστο 50 σε κάθε θεμ. ενότητα) από 4500 που έγραψαν (χονδρικά πάντα μιλάμε.

Δεν είναι 550 που αρίστευσαν αλλά 550 που πέρασαν την βάση. Τελικά διορίστηκαν 110 από αυτούς.

Άρα 8 στους 9 φοιτητές από όλες τις σχολές της Ελλάδος παίρνουν ανεπαρκή ως ελλιπέστατη κατάρτιση στην πληροφορική μιας και σε έναν διαγωνισμό τέτοιου τύπου δεν πιάνουν ούτε την βάση.

Είναι παράλογο να βγάζουμε συμπεράσματα βάσει αυτών των αποτελεσμάτων. Έγινε σφαγή... και βάσει αυτής της σφαγής εμείς τρωγόμαστε μεταξύ μας "όχι το δικό μου πτυχίο είναι καλύτερο" και "όχι δεν ξέρεις αλγορίθμους" και "όχι δεν ξέρεις να στήσεις δίκτυα".

Και μάλιστα αντί να επιλέξουμε ένα διαγωνισμό με καλύτερα διαβαθμισμένα θέματα εμείς διαλέγουμε αυτόν που θα έπρεπε να τον χρησιμοποιούμε ως παράδειγμα προς αποφυγή.

Ίσως τελικά η απάντηση του τίτλου του θέματος (θα έπρεπε να είναι ερώτηση) Πως φτάσαμε ως εδώ; να είναι η διαμάχη για το ποιος ανήκει στην elite της πληροφορικής στην Ελλάδα που κάνουμε εδώ και μερικές σελίδες τώρα.

Αυτό που με ενόχλησε και απάντησα είναι ότι δεν δέχομαι να με αντιμετωπίζουν σαν coffee boy την στιγμή που και καταρτισμένος είμαι στο αντικείμενο μου και εργάζομαι σκληρά για κάθε ώρα που βρίσκομαι στην τάξη. Δεν πιστεύω ότι μου χάρισαν την θέση μου και ούτε την έκλεψα από κανέναν. Παρόλο που υπονοήθηκε αυτό εδώ μέσα. Προκηρύχθηκε μια θέση, έδωσα εξετάσεις και την κατέκτησα. Δεν μου αξίζει σε καμία περίπτωση εφ' όσον πέρασα την πόρτα του διορισμού να αντιμετωπίσω ελιτισμό και υπονοούμενα του τύπου "οι πολύς ΠΕ19 και οι λίγοι ΠΕ20". Και μάλιστα βάσει των αποτελεσμάτων άλλων υποψηφίων!

Αυτό που λένε πολλοί συνάδελφοι για την φύση και τον τύπο των αποτελεσμάτων του 2008 -2009 μου φαίνεται λογικό btw. Αν και ξαναλέω, δεν ξέρω τι θέματα έπεσαν και ειλικρινά δεν μπήκα στην διαδικασία να τα μελετήσω σήμερα
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2017, 03:18:16 μμ από escozul »

Αποσυνδεδεμένος naoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1178 στις: Αύγουστος 29, 2017, 01:42:48 πμ »

Ίσως τελικά η ερώτηση του τίτλου του θέματος (θα έπρεπε να είναι ερώτηση) Πως φτάσαμε ως εδώ; να είναι η διαμάχη για το ποιος ανήκει στην elite της πληροφορικής στην Ελλάδα που κάνουμε εδώ και μερικές σελίδες τώρα.

Αυτό που με ενόχλησε και απάντησα είναι ότι δεν δέχομαι να με αντιμετωπίζουν σαν coffee boy την στιγμή που και καταρτισμένος είμαι στο αντικείμενο μου και εργάζομαι σκληρά για κάθε ώρα που βρίσκομαι στην τάξη. Δεν πιστεύω ότι μου χάρισαν την θέση μου και ούτε την έκλεψα από κανέναν. Παρόλο που υπονοήθηκε αυτό εδώ μέσα. Προκηρύχθηκε μια θέση, έδωσα εξετάσεις και την κατέκτησα. Δεν μου αξίζει σε καμία περίπτωση εφ' όσον πέρασα την πόρτα του διορισμού να αντιμετωπίσω ελιτισμό και υπονοούμενα του τύπου "οι πολύς ΠΕ19 και οι λίγοι ΠΕ20". Και μάλιστα βάσει των αποτελεσμάτων άλλων υποψηφίων!

Προφανώς κανένας δεν χάρισε τίποτα σε κανέναν. Και εσύ και πάρα πολλοί άλλοι συνάδελφοι, ασχέτως σχολής, είναι απόλυτα άξιοι για την δουλειά που κάνουμε.

Συνέβη αυτό που περιέγραψε πολύ καλά ο @perastikos_kav. Μόνο Θεσ/κη υπάρχουν 3 σχολές ΑΕΙ πληροφορικής και 1 ΤΕΙ (συν το ΕΑΠ, συν κολλέγια κτλ). Χιλιάδες απόφοιτοι κάθε χρόνο. Δεν χωράνε είναι η αλήθεια όλοι στην εκπαίδευση. Πρέπει να ψαχτούν προς άλλους δρόμους...


Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1179 στις: Αύγουστος 29, 2017, 11:37:39 πμ »
Έτσι ήταν το 2003; Ή μιλάμε υποθετικά; Γιατί σωστό είναι αυτό που λες, αλλά και πάλι δεν αναιρείται το γεγονός ότι όταν έχεις ακραίες περιπτώσεις δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για την ποιότητα εκπαίδευσης που δίνεται από τις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Δηλαδή δεν μπορείς να πεις ότι όταν είναι 1 θέση ανά 40 υποψηφίους και τα θέματα είναι παραλόγως δύσκολα, και έχεις 72 διοριστέους για 2500 υποψηφίους και 45 για 2000 ότι όσοι δεν έπιασαν την βάση, είναι σκράπες στην πληροφορική και δεν παίρνουν κατάρτιση επαρκή από τις σχολές τους.

Αναλόγως όταν έχεις 1000 θέσεις και βάζεις τέτοια θέματα που να κόβονται μόνο 50 δεν σημαίνει ότι οι 1000 που διόρισες έχουν επαρκή κατάρτιση πάνω στο αντικείμενό τους όταν θα θέματα ήταν γελοία όπως μου αναφέρετε.

Βασικά τα βρήκα τα αποτελέσματα στο pde: http://www.pde.gr/index.php?action=tpmod;dl=item1205. Ρε σεις ήταν εδώ τόση ώρα τώρα.

Εγώ πάντως το βλέπω αλλιώς.. περίπου 550 άτομα με βαθμό πάνω από 55 (και τουλάχιστο 50 σε κάθε θεμ. ενότητα) από 4500 που έγραψαν (χονδρικά πάντα μιλάμε.

Δεν είναι 550 που αρίστευσαν αλλά 550 που πέρασαν την βάση. Τελικά διορίστηκαν 110 από αυτούς.

Άρα 8 στους 9 φοιτητές από όλες τις σχολές της Ελλάδος παίρνουν ανεπαρκή ως ελλιπέστατη κατάρτιση στην πληροφορική μιας και σε έναν διαγωνισμό τέτοιου τύπου δεν πιάνουν ούτε την βάση.

Είναι παράλογο να βγάζουμε συμπεράσματα βάσει αυτών των αποτελεσμάτων. Έγινε σφαγή... και βάσει αυτής της σφαγής εμείς τρωγόμαστε μεταξύ μας "όχι το δικό μου πτυχίο είναι καλύτερο" και "όχι δεν ξέρεις αλγορίθμους" και "όχι δεν ξέρεις να στήσεις δίκτυα".

Και μάλιστα αντί να επιλέξουμε ένα διαγωνισμό με καλύτερα διαβαθμισμένα θέματα εμείς διαλέγουμε αυτόν που θα έπρεπε να τον χρησιμοποιούμε ως παράδειγμα προς αποφυγή.

Ίσως τελικά η ερώτηση του τίτλου του θέματος (θα έπρεπε να είναι ερώτηση) Πως φτάσαμε ως εδώ; να είναι η διαμάχη για το ποιος ανήκει στην elite της πληροφορικής στην Ελλάδα που κάνουμε εδώ και μερικές σελίδες τώρα.

Αυτό που με ενόχλησε και απάντησα είναι ότι δεν δέχομαι να με αντιμετωπίζουν σαν coffee boy την στιγμή που και καταρτισμένος είμαι στο αντικείμενο μου και εργάζομαι σκληρά για κάθε ώρα που βρίσκομαι στην τάξη. Δεν πιστεύω ότι μου χάρισαν την θέση μου και ούτε την έκλεψα από κανέναν. Παρόλο που υπονοήθηκε αυτό εδώ μέσα. Προκηρύχθηκε μια θέση, έδωσα εξετάσεις και την κατέκτησα. Δεν μου αξίζει σε καμία περίπτωση εφ' όσον πέρασα την πόρτα του διορισμού να αντιμετωπίσω ελιτισμό και υπονοούμενα του τύπου "οι πολύς ΠΕ19 και οι λίγοι ΠΕ20". Και μάλιστα βάσει των αποτελεσμάτων άλλων υποψηφίων!

Αυτό που λένε πολλοί συνάδελφοι για την φύση και τον τύπο τον αποτελεσμάτων του 2008 -2009 μου φαίνεται λογικό btw. Αν και ξαναλέω, δεν ξέρω τι θέματα έπεσαν και ειλικρινά δεν μπήκα στην διαδικασία να τα μελετήσω σήμερα
Πρώτα από όλα από όσο θυμάμαι, έτσι;. Το 2002 και όχι το 2003 οι υποψήφιοι ΠΕ 20 ήταν ή οριακά λιγότεροι ή οριακά περισσότεροι (20-30) από τις θέσεις. Στους ΠΕ 19 οι υποψήφιοι ήταν περισσότεροι από τις θέσεις, αλλά μην φανταστεί πολύ μεγάλη διαφορά. Ας πούμε αν στους ΠΕ 20 περνούσε ένας στους 1,05 στους ΠΕ19 περνούσε ένας στους 1,3-1,4 στη χειρότερη περίπτωση. Με δεδομένο ότι  ταυτόχρονα οι ίδιοι ήμασταν και αναπληρωτές και θα έπαιρνε και από τον πίνακα των αναπληρωτών ένα ποσοστό, στην πραγματικότητα διαγωνιζόμασταν για το που θα διοριστούμε και όχι για το αν.  Αν εννοείς εμένα, ποτέ δεν ξεχώρισα τους συναδέλφους, ίσα ίσα είπα ότι είναι λάθος να διαχωρίζουμε, σχολές, τμήματα, ΑΕΙ, ΤΕΙ, διαγωνισμούς κλπ. Τα παραδείγματα τα ανέφερα για αν δείξω ότι η επιτυχία και η αποτυχία είναι σχετική. Τα μόρια των πανελλαδικών, τα θέματα του ΑΣΕΠ, όλα αυτά εξαρτώνται από την τρέχουσα συγκυρία. Ο καθένας κάνει την ατομική του προσπάθεια τίμια και με τις ικανότητες του και από εκεί και μετά μπορεί οι συγκυρίες να τον βοηθήσουν ή να του σταθούν εμπόδιο. Όταν ήμουν φοιτητής πχ τα παιδαγωγικά τμήματα ήταν απαξιωμένα. Τελευταία επιλογή για όλους ήταν, γιατί οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών εκείνη την περίοδο ταλαιπωρούνταν και περίμεναν καμιά δεκαετία μέχρι να δουλέψουν αναπληρωτές. Αργότερα εμφανίστηκε το ολοήμερο και υπήρξαν και μαζικές συνταξιοδοτήσεις και όσα παιδιά είχαν επιλέξει το απαξιωμένο πριν παιδαγωγικό δικαιώθηκαν και διορίστηκαν αμέσως. Ο άμεσος διορισμός οδήγησε σε αύξηση της ζήτησης για τα παιδαγωγικά και φτάσαμε να έχουν βάσεις παρόμοιες με τις σχολές ιατρικής. Πολλοί αριστούχοι των πανελλαδικών όμως δεν πρόλαβαν τη στρόφιγγα όταν είχε ανοίξει και ταλαιπωρούνται ως αναπληρωτές για πολλά χρόνια, ενώ κάποιοι δεν δουλεύουν ούτε ως αναπληρωτές. Το ίδιο πτυχίο έχουν όλοι με την ίδια αξία, χωρίς να έχει σημασία (και πολύ σωστά) αν κάποιος  ξεκίνησε από τη βάση και κάποιος άλλος από την αριστεία. Στο κάτω κάτω τις πανελλαδικές τις δίνουμε για να διαλέξουμε σχολή, από εκεί και μετά η αξία τους μηδενίζεται. Σου δίνουν το δικαίωμα να διαλέξεις που θα σπουδάσεις και τέρμα.Η μέχρι τώρα μικρή εμπειρία στη ζωή μου έχει δείξει να αποφεύγω τις παλίρροιες. Όταν κάτι είναι ανεβασμένο το αποφεύγω, όταν απαξιώνεται στρέφομαι προς τα εκεί. 
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2017, 11:39:57 πμ από perastikos_kav »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:09:39 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1180 στις: Αύγουστος 29, 2017, 12:54:45 μμ »
Για να δώσω πραγματικά νούμερα. Στους ΠΕ19 οι θέσεις ήταν 913 και όσοι προσήλθαν στο διαγωνισμό λίγο πάνω από 1400, ενώ στους ΠΕ 20 ΟΙ θέσεις ήταν 607 και προσήλθαν γύρω στους 600 (λίγο πάνω, λίγο κάτω). Στους ΠΕ 19 υπήρξαν 968 που πιάσανε τη βάση και καμιά 450 αποτυχόντες. Προσωπικά ήμουν διοριστέος με θέση κάπου στο 200. Οι ΠΕ 20 πάνω από τη βάση ήταν κάπου στους 340 και αποτυχόντες κάπου στους 260. Αυτά για την ιστορία, γιατί για μένα καμία σημασία δεν έχουν. Αν έκανες μια δημοσκόπηση πόσοι διάβασαν έστω και μία ώρα σε εκείνον τον ΑΣΕΠ θα έβρισκες ένα ποσοστό κάτω από 5%. Υπήρχαν συνάδελφοι που έφυγαν στη μέση της εξέτασης, γιατί βαρέθηκαν, αδιανόητο να συμβεί κάτι τέτοιο σήμερα. Οι ίδιοι αν συμμετείχαμε το 2004 ή αργότερα, προφανώς θα αντιμετωπίζαμε και διαφορετικά τη διαδικασία. Σε κάθε εξεταστική διαδικασία αυτό που μετράει είναι οι απαντήσεις στα εξής ερωτήματα: 1. Ποιος είναι ο αντικειμενικός σκοπός της εξέτασης. πχ στις ενδοσχολικές εξετάσεις θέλεις να διαπιστώσεις την κατανόηση της ύλης από τους μαθητές, δεν βάζεις θέματα με κριτήριο να περάσουν όλοι ή να κοπούν όλοι. Σε εξετάσεις σαν τις πανελλαδικές ή του ΑΣΕΠ  έχεις έναν αντικειμενικό σκοπό. Να καθορίσεις ποιοι υποψήφιοι θα κερδίσουν κάποιες θέσεις που προσφέρονται, είτε για σπουδές, είτε για δουλειά. Αν οι θέσεις είναι πιο λίγες και οι υποψήφιοι πιο πολλοί βάζεις ανάλογα θέματα. Αν οι θέσεις είναι περισσότερες και οι υποψήφιοι λιγότεροι, πάλι προσαρμόζεις τα θέματα μέχρι βέβαια ένα κατώτατο σημείο, ώστε να αποδείξουν ότι γνωρίζουν κάποιες ελάχιστες ικανότητες. Και βέβαια ανάλογα προσαρμόζεται και η συμπεριφορά των εξεταζομένων. Συγγνώμη αν ξεφύγαμε με τα του ΑΣΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1181 στις: Αύγουστος 29, 2017, 01:02:08 μμ »
Αν εννοείς εμένα, ποτέ δεν ξεχώρισα τους συναδέλφους, ίσα ίσα είπα ότι είναι λάθος να διαχωρίζουμε, σχολές, τμήματα, ΑΕΙ, ΤΕΙ, διαγωνισμούς κλπ.

Δεν εννοούσα εσένα συνάδελφε. Ίσα ίσα που η δική σου παρέμβαση προηγουμένως αποφόρτισε λίγο το κλίμα.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1182 στις: Αύγουστος 29, 2017, 01:52:21 μμ »
Δεν εννοούσα εσένα συνάδελφε. Ίσα ίσα που η δική σου παρέμβαση προηγουμένως αποφόρτισε λίγο το κλίμα.

Για να κλείσω την παρέμβαση μου, η μόνη δίκαιη παρέμβαση σήμερα, τουλάχιστον για να διοριστούν όσοι είναι πολλά χρόνια αναπληρωτές και στα τμήματα να γίνει ένα ξεκαθάρισμα με μείωση των εισακτέων (εκτός αν ξεκαθαρίσουμε ότι υπάρχουν για να τροφοδοτούμε με εργατικό δυναμικό άλλες χώρες της Ευρώπης), είναι να βρεθεί μια φόρμουλα εθελοντικής μετάταξης όσων συναδέλφων του κλάδου έχουν άλλο βασικό πτυχίο, ώστε να καλυφθούν από θέμα ωραρίου οι συνάδελφοι της δευτεροβάθμιας, να υπάρξει μια σοβαρή και αξιοπρεπή αντιμετώπιση του αντικειμένου μας στο ωρολόγιο πρόγραμμα και ταυτόχρονα να συσταθούν οργανικές στην πρωτοβάθμια με βάση τις πραγματικές ώρες. Έτσι μόνο μπορούν να δημιουργηθούν αρκετές θέσεις και όσοι είναι τόσα χρόνια στον πίνακα να μπορέσουν να δουν πιο αισιόδοξα το μέλλον και ταυτόχρονα να επισημάνουμε σε όσους ενδιαφέρονται να σπουδάσουν πληροφορική ότι τουλάχιστον ο χώρος της εκπαίδευσης έχει κλείσει για έναν αριθμό ετών.

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1183 στις: Αύγουστος 29, 2017, 06:15:14 μμ »
perastikos_kav, συμφωνώ απολύτως σε όσα προανέφερες εκτός της τελευταίας φράσης αφού δεν θα πρέπει να ανακόπτεις/στερείς την δυνατότητα σε κάποιον νέο άνθρωπο με τις όποιες φιλοδοξίες έχει και ασχέτως εαν ο κλάδος έχει κορεστεί σε έναν μεγάλο βαθμό στην εκπαίδευση, να διεκδικήσει κάτι.
Θα συμπληρώσω απλά (και αποτελεί ουσιαστικά μια απάντηση στο ερώτημα του θέματος) μια "πικρή" αλήθεια και γνωρίζω ότι "πονάει" αλλά κάποιοι τα γράφαμε χρόνια πριν.......πολύ απλά λοιπόν πέραν των άλλων για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο κλάδος ξεκάθαρη ευθύνη έχουν και τα "άσχετα" τμήματα και κατ'επέκταση απόφοιτοι με τον κλάδο με ότι αυτό συνεπάγεται.Το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα.....τμήμα Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να συμπληρώσω κάτι περαιτέρω μια και το πρόγραμμα σπουδών του συγκεκριμένου τμήματος(πέραν της ονομασίας) ουδεμία σχέση έχει με τον βασικό κορμό μαθημάτων τμημάτων πληροφορικής/επικοινωνιών(προφανώς αναφέρομαι και στον προγραμματισμό) !!!Εαν λοιπόν ΔΕΝ γίνει κάποιο ξεκαθάρισμα στο κομμάτι αυτό(στο βαθμό που του αναλογεί), το πρόβλημα θα συντηρείται και θα υπάρχει διαχρονικά με την υπερπληθώρα(και άσχετων με το αντικείμενο-επιστήμη της πληροφορικής/επικοινωνιών) αποφοίτων αγαπητοί μου!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2017, 06:29:43 μμ από Empire »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1184 στις: Αύγουστος 29, 2017, 08:19:54 μμ »
... είναι να βρεθεί μια φόρμουλα εθελοντικής μετάταξης όσων συναδέλφων του κλάδου έχουν άλλο βασικό πτυχίο,...

στο κομματι αυτο, θεωρω οτι το Υπουργειο για πολλους λογους θα μπορουσε να κανει υποχρεωτικη μεταταξη σε Πληροφορικους που δεν εχουν βασικο πτυχιο Πληροφορικης αλλα εχουν πτυχιο Μαθηματικου, Φυσικου κτλ υπο την προϋποθεση να υπαρχει οργανικο κενο στην ιδια ομαδα σχολειων που ανηκουν τωρα οργανικα.
πανευκολο να γινει , μεγαλες οι συντεχνιες που δεν το επιτρεπουν
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1185 στις: Αύγουστος 29, 2017, 08:22:44 μμ »
Συνάδελφε δικαίωμα φυσικά δεν έχεις να απαγορεύσεις σε κάποιον να στραφεί προς την εκπαίδευση. Ως κράτος όμως έχεις υποχρέωση να τον ενημερώσεις σωστά. Άλλο η ενημέρωση και η συμβουλή  και άλλο το στερείς. Όμως πχ αν ένας μαθητής στο λύκειο πει θέλω να σπουδάσω πληροφορική για να ασχοληθώ με την εκπαίδευση δεν πρέπει να του πεις την αλήθεια; ακόμα και σήμερα όμως αν πάει κάποιο σχολείο επίσκεψη σε τμήμα πληροφορικής, αυτός που κάνει την ενημέρωση αναφέρει ότι μπορούν να γίνουν καθηγητές. Το γεγονός ότι δεν υπάρχουν  θέσεις το κρύβει. Το κακό είναι ότι (και όχι μόνο στον κλάδο μας) αφήνουμε τα παιδιά να αποφασίζουν με βάση το τι ισχύει τώρα, ενώ το κράτος είναι σε θέση να γνωρίζει τι θα γίνει σε 4-5 χρόνια, όταν δηλαδή ο σημερινός υποψήφιος θα είναι πτυχιούχος. Όταν πχ το κράτος από 11 αύξησε τα τμήματα σε 70 και οι εισακτέοι σε τμήματα πληροφορικής πολλαπλασιάστηκαν δεν γνώριζε ότι θα δημιουργήσει κορεσμό; δεν ήξερε ότι το πολύ πολύ ακόμα 1 ΑΣΕΠ να έκανε με αρκετές θέσεις;  δεν έπρεπε να πει ότι μην βλέπετε σήμερα τι γίνεται; μέχρι να τελειώσετε εσείς θα πρέπει η συντριπτική πλειοψηφία να στραφεί σε κάτι άλλο για επαγγελματική αποκατάσταση; αυτό δεν είναι στέρηση δικαιώματος, αλλά ορθή ενημέρωση. Αν κάποιος είχε ως όνειρο πραγματικά την εκπαίδευση θα έπαιρνε την απόφαση να το κυνηγήσει, κάποιος άλλος όμως θα γλίτωνε έναν ενδεχόμενο εγκλωβισμό του για πολλά χρόνια στους αναπληρωτές και στο ότι σημαίνει αυτό για το άγχος, τις οικονομικές δυσκολίες κλπ που  βιώνει.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1186 στις: Αύγουστος 29, 2017, 08:23:42 μμ »
στο κομματι αυτο, θεωρω οτι το Υπουργειο για πολλους λογους θα μπορουσε να κανει υποχρεωτικη μεταταξη σε Πληροφορικους που δεν εχουν βασικο πτυχιο Πληροφορικης αλλα εχουν πτυχιο Μαθηματικου, Φυσικου κτλ υπο την προϋποθεση να υπαρχει οργανικο κενο στην ιδια ομαδα σχολειων που ανηκουν τωρα οργανικα.
πανευκολο να γινει , μεγαλες οι συντεχνιες που δεν το επιτρεπουν

Αυτό που λες είναι μια καλή φόρμουλα

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1187 στις: Σεπτέμβριος 04, 2017, 01:35:36 μμ »
στο κομματι αυτο, θεωρω οτι το Υπουργειο για πολλους λογους θα μπορουσε να κανει υποχρεωτικη μεταταξη σε Πληροφορικους που δεν εχουν βασικο πτυχιο Πληροφορικης αλλα εχουν πτυχιο Μαθηματικου, Φυσικου κτλ υπο την προϋποθεση να υπαρχει οργανικο κενο στην ιδια ομαδα σχολειων που ανηκουν τωρα οργανικα.
πανευκολο να γινει , μεγαλες οι συντεχνιες που δεν το επιτρεπουν
Μα ήδη εμμέσως γίνεται αυτό. Οι καθηγητές Πληροφορικής, που δεν έχουν βασικό τίτλο Πληροφορικής, έχουν δύο αναγνωρισμένες ειδικότητες και ας κατέχουν μόνο έναν τίτλο σπουδών!!!
Έτσι, παίρνουν τις ώρες Πληροφορικής, και αν δεν καλύπτουν ωράριο, που συνήθως δεν καλύπτουν, παίρνουν και ώρες Μαθηματικών, Φυσικής κλπ.
Με ένα πτυχίο, δύο αναγνωρισμένες ειδικότητες!

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1188 στις: Σεπτέμβριος 07, 2017, 09:41:23 πμ »
http://www.dide.ait.sch.gr/attachments/article/2837/A%CF%80%CF%8C%CF%83%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%B7%20%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD%20%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%8C%CF%82%20%CE%A0.%CE%A5.%CE%A3.%CE%94.%CE%95.%20%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%20(%CE%A0%CF%81%CE%AC%CE%BE%CE%B7%2039%CE%B7).doc

Καλημέρα σε όλους, όλοι απορουμε και διαφωνουμε για το πως φτασαμε ως εδω ... μας φταινε γιατι τα πολυτεχνεια ετσι γιατι τα τει αλλιως ... κτλ κτλ κτλ
γιατι μπηκαν σε σχολες με 5 και με 8 ....
Ο παραπάνω συνδεσμος ειναι η αιτια.... εδω φαινεται τι γινεται ...
που ειναι οι αιρετοι που πληρωνουμε καθε χρόνο ... που ειναι η διαυγεια να μας πει τα προσοντα που οι συγκεκριμένοι καθηγητες δουλευουν σε σμεαε... και δεν θα ξανα ασχοληθουμε με το θεμα εφοσον έχουν τα τυπικα και ουσιαστικα προσοντα!!!
Φτασαμε ως εδω εκ των έσω οριστε ποιοι παιρνουν τις αποφασεις .... δειτε το εγγραφο και θα καταλαβετε!
Που είναι οι συλλογοι μας..... ???? ααααα ξεχασα δεν είμαστε μόνιμοι ...
Η συγκεριμενη διευθυνση είχε 5 κενα φετος πήρε 1... οριστε ο λόγος!!!
Και οπως φαινεται αυτο δεν γινεται σε καμια αλλη ειδικοτητα.. μονο στους πε19-20...
ο λόγος; γιατι ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε ξεφραγο αμπέλι!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2017, 10:01:43 πμ από niina »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1550
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1189 στις: Σεπτέμβριος 07, 2017, 10:34:14 πμ »
http://www.dide.ait.sch.gr/attachments/article/2837/A%CF%80%CF%8C%CF%83%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%B7%20%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD%20%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%8C%CF%82%20%CE%A0.%CE%A5.%CE%A3.%CE%94.%CE%95.%20%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%20(%CE%A0%CF%81%CE%AC%CE%BE%CE%B7%2039%CE%B7).doc

Καλημέρα σε όλους, όλοι απορουμε και διαφωνουμε για το πως φτασαμε ως εδω ... μας φταινε γιατι τα πολυτεχνεια ετσι γιατι τα τει αλλιως ... κτλ κτλ κτλ
γιατι μπηκαν σε σχολες με 5 και με 8 ....
Ο παραπάνω συνδεσμος ειναι η αιτια.... εδω φαινεται τι γινεται ...
που ειναι οι αιρετοι που πληρωνουμε καθε χρόνο ... που ειναι η διαυγεια να μας πει τα προσοντα που οι συγκεκριμένοι καθηγητες δουλευουν σε σμεαε... και δεν θα ξανα ασχοληθουμε με το θεμα εφοσον έχουν τα τυπικα και ουσιαστικα προσοντα!!!
Φτασαμε ως εδω εκ των έσω οριστε ποιοι παιρνουν τις αποφασεις .... δειτε το εγγραφο και θα καταλαβετε!
Που είναι οι συλλογοι μας..... ???? ααααα ξεχασα δεν είμαστε μόνιμοι ...
Η συγκεριμενη διευθυνση είχε 5 κενα φετος πήρε 1... οριστε ο λόγος!!!
Και οπως φαινεται αυτο δεν γινεται σε καμια αλλη ειδικοτητα.. μονο στους πε19-20...
ο λόγος; γιατι ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε ξεφραγο αμπέλι!!!
Ειχε 7 κενα...σε αλλη αποφαση εχουμε αποσπαση και αλλου μονιμου...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 212
Σύνολο: 212

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.14 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.