0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλώς τον! Μέχρι αύριο θα σε ψήσω εγώ στα ΙΕΚ και θα μπεις! Δεν υπάρχει χρονικό περιθώριο, αλλά μόλις βγουν οι πίνακες αρχίζουμε με όσους είμαστε
Λοιπόν φίλε,κοίτα να χαλαρώσεις λίγο και να κοιτάξεις το πρόγραμμα σπουδών του Παιδαγωγικού,γιατί ξεφτιλίζεσαι με τις ακυρίλες που λες.Και αυτό προς όλους που αυτές τις μέρες μας έχουν μειώσει όσο δεν πάει(ξέρετε προς ποιούς):Παιδάκια,κάντε λίγο σεξάκι να ξελαμπικάρετε γιατί έχετε ξεφύγει πλήρως.Και αν γουστάρετε μετά από αυτό το μήνυμα διαγράψτε με..αδιαφορώ να είμαι σε ένα φόρουμ με "εκπαιδευτικάρες" που κοιτάζουν να μειώνουν χωρίς να έχουν στοιχεία.
Σε ό,τι αφορά την πληροφορική(όπου και εκεί κόπτεσαι,δεν έχω αμφιβολία!)εμείς οι δάσκαλοι κάνουμε όχι απλά πληροφορική(όπου πρέπει να σου πω ότι η καθηγήτρια πληροφορικής στο λύκειο που ήμουν δεν ήξερε ούτε πως φτιάχνουμε ένα λογισμικό,τη στιγμή που εμείς κάνουμε ως φοιτητές του παιδαγωγικού ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ),αλλά έχουμε υποχρεωτικά μαθήματα όπως ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ με πρακτικο και θεωρητικό κομμάτι,δηλαδή σύγχρονα πράγματα,όχι όπως κάποιοι που απλά ξέρουν ότι ο η/υ ανοίγει από το κουμπάκι...
Το μόνο που θα μπορούσα κάπως να δεχτώ είναι συνάδελφοι δάσκαλοι που έχουν κάποιο μεταπτυχιακό σχετικό π.χ. με θέατρο, με υπολογιστές κ.λ.π. ίσως να μπορούσαν να διεκδικήσουν κάποια θέση στα δημοτικά με α υτή τους την ιδιότητα.
Υπάρχει, άλλωστε, σχετική θέση της ΔΟΕ για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε ομάδες σχολείων."
Να αλλάξουν τα προγράμματα σπουδών στις παιδαγωγικές σχολές ωστε οι δάσκαλοι να καταρτίζονται πιο σωστά,να ανέβουν ένα επίπεδο ωστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της εποχής μας όπου η γνώση εξελίσσεται.Να αλλάξουν και τα αναλυτικά προγράμματα των δημοτικών ωστε τα παιδιά να διδάσκονται τα μαθήματα με μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας και έτσι να μπαίνουν στο γυμνάσιο χωρίς ιδιαίτερα κενά.Προτείνω αναβάθμιση της εκπαίδευσης των Δασκάλων λοιπόν.Έχεις αντίρρηση μ'αυτό;Θα μπορείς να κοιμάσαι ήσυχος τα βράδια;
Φαντάζομαι έχει υποθεί και πιο πάνω αλλά θα το αναφέρω(αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος δάσκαλος): Ο Η/Υ στο Δημοτικό χρησιμέυει σαν εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών για πρότζεκτ ή για εργασίες των μαθητών πάνω σε κάποιο μάθημα (πχ κάποια εργασία στην ιστορία). Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει ένας πληροφορικός να κάνει ξεχωριστό μάθημα πληροφορικής για να δείξει ένα- δυο πραγματάκια πάνω στον Η/Υ και όχι ένας δάσκαλος ή στην καλύτερη ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό στην πληροφορική.
Όσο για τις ειδικότητες εγώ θέλω να μπεί 2 ώρες υποχρεωτικό μάθημα πληροφορικής στα δημοτικά που να το διδάσκουν οι καθηγητές πληροφορικής, για να μάθουν τα παιδιά να δουλεύουν με τον υπολογιστή, να αναζητούν πληροφορίες και κυρίως να προφυλάσσουν τον εαυτό τους από τις παγίδες του διαδικτύου. Επίσης να υπάρχει μουσικός-γυμναστής-καθηγητής εικαστικών-θεατρολόγος κτλ κτλ γιατί αυτά δεν τα ξέρουμε οι δάσκαλοι.
Πάντως να πούμε οτι αυτή είναι η δική σου άποψη και όχι της πλειοψηφίας των δασκάλων...
Τι μάθημα να κάνεις με 2 υπολογιστές για 20 παιδιά; Αν δεν οργανωθούν τα σχολικά εργαστήρια, δουλειά δεν θα γίνεται. Αν ο στόχος είναι μόνο ο διορισμός και δεν σας ενδιαφέρουν οι συνθήκες ή πιστεύετε ότι θα τα αλλάξετε όλα μετά και εκ των έσω, τότε πάω πάσο...
(Στα παραπάνω δεν απαντώ γιατί πραγματικά ντρέπομαι που έχω αντίθετη άποψη με του ειδήμονα "εκπαιδευτικού" παραπάνω που δεν κάνει καν τον κόπο να ακούσει και μια διαφορετική άποψη απο τη δική του)Για να ξεκαθαρίσω την θέση μου και να μην ξαναεμπλακώ σε ένα θέμα που δεν με αφορά καθόλου στην τελική, θεωρώ πως ο πληροφορικός είναι απαραίτητος σε ένα Δημοτικό σχολείο ως "τεχνικό προσωπικό" για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω αλλά και για να λειτουργεί συμβουλευτικά σε περίπτωση που υπάρξει "αποκομμένο"* μάθημα πληροφορικής. Θεωρώ τον δάσκαλο του Δημοτικού σχολείου τον καταλληλότερο να διδάξει παιδιά δημοτικού στο πως να χρησιμοποιούν τον υπολογιστή στις καθημερινές τους εργασίες, σαν εργαλείο.
Στην πρωτοβάθμια υπάρχει Διεύθυνση που κάνει αυτή τη δουλειά και απευθυνόμαστε για όποιο τυχόνι πρόβλημα.
Θα μιλήσω για το πανεπιστήμιο της Αθήνας, του οποίου είμαι απόφοιτη. Αυτά που αναφέρεις είναι το βασικό υποχρεωτικό μάθημα πληροφορικής που κάναμε, στο πρώτο έτος κι όλας. Από εκεί και πέρα προσφερόντουσαν καμιά δεκαριά ακόμα, τα οποία τα διάλεγαν οι περισσότεροι συνάδελφοι. Οπότε όταν αποφάσισα να αφιερώσω την ευέλικτη ζώνη (3 ωρες την εβδομάδα) στη Δ τάξη που ήμουν στον υπολογιστή τα κατάφερα μια χαρά και αν έμενα και δεύτερη χρονιά σε εκείνο το σχολείο, θα μαθαίναμε μέχρι και τυφλό.
Πάλι θα αναφερθώ στο τμήμα της Αθήνας (για τα υπόλοιπα παιδαγωγικά δεν ξέρω τι γίνεται) Έχει μεταπτυχιακό πρόγραμμα πληροφορικής τουλάχιστον από το 1998 και κάθε χρόνο δέχεται τουλάχιστον 10 φοιτητές. Πέρα από το μεταπτυχιακό, προσφέρεται και ένα πρόγραμμα για δασκάλους προσανατολισμένο στη διδακτική της πληροφορικής. Μπορεί να μην κυκλοφορούν στο φορουμ μας αλλά υπάρχουν εκεί έξω...
Πραγματικά, εφόσον έχεις δουλέψει σε Ολοήμερα Δημοτικά, πιστεύεις ότι το πρόβλημα είναι μόνο αν θα βρούμε 10 παραπάνω υπολογιστές.για κάθε σχολείο για να καλυτερεύσει η αναλογία μαθητών προς Η/Υ; Άσε που δεν είναι λύση να μαζεύουμε όλη τη σαβούρα από τις εταιρίες και τα πανεπιστήμια. Έχω περάσει και από τέτοιο σχολείο και μπράβο του διευθυντή που κάθισε να τους επιδιορθώσει για να έχει το σχολείο έστω και 5 παραπάνω. Σε πολλά σχολεία δεν περισσεύει καν αίθουσα, έχω δει πρώην αποδυτήρια, πατάρια και υπόγεια να μετονομάζονται σε εργαστήρι πληροφορικής διότι έτσι απαιτεί ο νόμος για το Ολοήμερο. Σε άλλα σχολεία οι αίθουσες είναι ακατάλληλες, τα ηλεκτρολογικά σε κακό χάλι. Με τέτοιες συνθήκες η πληροφορική δεν μπορεί να μπει στο πρωινό πρόγραμμα. Προσωπικά θα το θεωρούσα κοροϊδία.
Το είπα και πριν όμως, ότι θα προτιμούσα να έχω έναν τεχνικό στο σχολείο να κάθεται να κάνει αυτή τη δουλειά αντί να αφιερώνω εγώ τα κενά μου. Μην περιμένεις να διορίσει πληροφορικούς στα σχολεία για αυτές τις δουλειές τη στιγμή που θεωρητικά το κράτος έχει επιμορφώσει τους εκπαιδευτικούς στις νέες τεχνολογίες. Στην καλύτερη των περιπτώσεων να προσλάβει 5 άτομα ακόμα στη διεύθυνση και να πέσει η αναλογία 1 τεχνικός για 20 δημοτικά.
Ως υπεύθυνη εργαστηρίου πληροφορικής προσπαθώ να βελτιώσω το υπάρχον κάθε φορά εργαστήριο.
Τα βήματα για τώρα είναι τα εξής:1)Πάγωμα – απόσυρση της τροπολογίας. 2)Αναγνώριση όλου του κλάδου σαν καθηγητικός.Αν δεν γίνουν αυτά, ο superman συνδικαλιστής θα μας φάει ζωντανούς.
Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε, η Ασπαίτε βρήκε άλλο κόλπο για να βοηθαει τα δικά της παιδιά...Αντί 10 άτομα παίρνει 11 με το κολπάκι της ένστασης:αφήνουν τον 10 έξω μην μετρώντας του κάποιο πτυχίο και παίρνουν τον 11.Αυτός που αδικείται κάνει ένσταση την κερδίζει και μπαίνει και αυτός. Ψάξτε το λίγο ....Κυρίως όσοι κάνετε χαρτιά.