0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ξέρεις τι δεν είναι τυχαίο; Το γεγονός ότι η Διαμαντοπούλου ήθελε να ξεμπερδεύει με βύσματα που είχε στα σχολεία η προηγούμενη κυβέρνηση της οποίας οι διευθυντές ακόμα υπάρχουν και το έκανε έτσι που ακούγεται καλό στην κοινή γνώμη.
Παράθεση από: CHRISOYLA στις Οκτωβρίου 14, 2009, 09:46:44 am Ξέρεις τι δεν είναι τυχαίο; Το γεγονός ότι η Διαμαντοπούλου ήθελε να ξεμπερδεύει με βύσματα που είχε στα σχολεία η προηγούμενη κυβέρνηση της οποίας οι διευθυντές ακόμα υπάρχουν και το έκανε έτσι που ακούγεται καλό στην κοινή γνώμη. Εδώ είναι ακριβώς η ουσία. Και επειδή δεν προλάβαινε να ξεμπερδεύει με τους διευθυντές πήρε ένα πρόχειρο κριτήριο και το έβαλε. Όλα τα υπόλοιπα που ακούγονται για τα επόμενα χρόνια είναι εικασίες.
εγω ξερω οτι με 4 ωρες την εβδομαδα που ειχα μπορουσα και εβγαζα τουλαχιστον ενα βιβλιαριο ιατροφαρμακευτικης περιθαλψης και τωρα επειδη πηρα το πτυχιο αργα δεν θα εχω ουτε αυτο ασε που με τα 10 ωρα πιστευω οτι θα απασχοληθει πολυ λιγοτερος αριθμος εκπαιδευτικων.αυτο λεγεται αξιοκρατια?
Παράθεση από: kpitas στις Οκτωβρίου 14, 2009, 11:35:22 amεγω ξερω οτι με 4 ωρες την εβδομαδα που ειχα μπορουσα και εβγαζα τουλαχιστον ενα βιβλιαριο ιατροφαρμακευτικης περιθαλψης και τωρα επειδη πηρα το πτυχιο αργα δεν θα εχω ουτε αυτο ασε που με τα 10 ωρα πιστευω οτι θα απασχοληθει πολυ λιγοτερος αριθμος εκπαιδευτικων.αυτο λεγεται αξιοκρατια?Μισό λεπτό. Με τις 4 ώρες που έπαιρνες, βάσει ποιου κριτηρίου; Γιατί καλώς να φωνάζουμε περί προχείρου κριτηρίου, όχι όμως και ν'αναπολούμε τις καλές μέρες της ρουσφετολογίας, που ίσχυε μέχρι σήμερα...
ο Εκπαιδευτικος πρεπει να ειναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ
Αν ο μαθητής δεν καταλαβαίνει τον μόνιμο το πρωί θα τον καταλάβει το μεσημέρι; Το μόνο που σίγουρα επιβάλλεται είναι να είναι άλλος άνθρωπος ο διδάσκων
Στην Γ Αθήνας, ο μαθηματικός με το πιο παλιό πτυχίο έχει ημερομηνία 1972!!Δηλαδή πρέπει να είναι 60 χρονών! Αν είναι δυνατόν!!
Πέραν της πλάκας πάντως, το θέμα είναι (αν θέλουμε να μάθει και κάτι κανένας μαθητής) να μην πάει ΜΟΝΙΜΟΣ αλλά κάποιος που αντιλαμβάνεται το θέμα "εκπαίδευσης" κάπως πιο "εκπαιδευτικά", ακριβώς επειδή δεν έγινε μόνιμος ακόμα...Πάντως το θέμα με τους υπεράριθμους των σχολείων που πληρώνονται (σαν να εργάζονται) είναι πάντα υπαρκτό, επειδή ως γνωστόν οι άνθρωποι που εργάστηκαν πέρυσι στην ΠΔΣ δεν πληρώθηκαν, αντίθετα με τους μόνιμους υπεράριθμους των σχολείων που ΔΕΝ εργάστηκαν και πηρώθηκαν. (Άλλος ένας λόγος να γίνει κάποιος μόνιμος, και κατά προτίμηση υπεράριθμος, στο Ελλαδιστάν...)
Αν και υπάρχουν και κάποιοι που είτε μόνιμοι είτε όχι θέλουν τα παιδιά να μάθουν και πραγματικά δουλεύουν.