*

Αποστολέας Θέμα: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή  (Αναγνώστηκε 132493 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1336
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #126 στις: Ιανουάριος 28, 2020, 10:14:19 μμ »
Το σχολείο έχει αποτύχει σε όλα ...το να κρυβομαστε η να τα παρουσιαζουμε ολα καλα η να λοιδωρουμε τον συναδελφο που τα αναδεικνυει...ειναι σα να βαζουμε τα προβληματα κατω απο το χαλι και στο τελος αρχιζουν να μας πνιγουν...
ΥΓ...Ποσο μακρια ειναι ενα σκηνικο παρομοιο με αυτα που συμβαινουν σε σχολεια της Αμερικης?
όχι μόνο το σχολείο αλλά και η οικογένεια...δειτε πόσα διαζυγια και πόσες περιπτώσεις ενδοοικογενειακής βίας με πατεράδες να σφάζουν τις μανάδες των παιδιών τους από παθολογική ζήλια μπροστά στα παιδιά τους υπάρχουν πολλοί νεκροί γάμοι
https://www.kathimerini.gr/1006898/gallery/epikairothta/ellada/va8ia-rhgmata-sthn-oikogeneia

https://www.in.gr/2020/01/02/greece/200264942/
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 28, 2020, 10:25:17 μμ από menandros »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:48:16 »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1336
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #127 στις: Ιανουάριος 28, 2020, 10:32:54 μμ »
κι άλλο βίντεο από σχολειο https://www.youtube.com/watch?v=Vo9-btoU45g

https://www.youtube.com/watch?v=rOKVhCRB640  Μαθητής χτύπησε στο κεφάλι καθηγήτρια –«Εγώ κάμνω κουμάντο»
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 28, 2020, 10:40:40 μμ από menandros »

Αποσυνδεδεμένος ΑΝΝΑΒΤ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση 😁
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #128 στις: Ιανουάριος 28, 2020, 10:33:13 μμ »
Δεν ξέρω αν μπορεί να αλλάξει ο χαρακτήρας ενός εφήβου σχεδόν ενήλικα.Ο χαρακτήρας του ανθρώπου χτίζεται απο πολύ νωρίς,μετά χάνεται η μπάλα. Οι άνθρωποι δεν αλλάζουν, η συμπεριφορά τους απέναντί μας αλλάζει ανάλογα με το τι νοιώθουν για εμάς γι αυτό αν ένα παιδί έχει μεγαλώσει σε άσχημο οικογενειακό περιβάλλον, με παραμέληση αδιαφορία και χωρίς όρια είναι πολύ δύσκολο να βγάλει τον "καλό" του χαρακτήρα προς τα έξω.Εκεί έρχεται ο ρόλος του δασκάλου-καθηγητή-"σχολικού γονέα".Αναρωτιέμαι αν το παιδί αυτό είναι έτσι και με άλλους καθηγητές γιατί αν συμπεριφέρεται έτσι σε μία συγκεκριμένη καθηγήτρια τότε ίσως πρέπει να υπάρξει διάλογος μεταξύ τους,να τον προσεγγίσει αλλιώς,να καλέσει ψυχολόγο ή να κάνει και η ίδια την ψυχολόγο γενικά να κερδίσει το σεβασμό του αν μπορεί να γίνει και αυτό.Εγώ τουλάχιστον έτσι θα έκανα αρχικά.Δυστυχώς συμβαίνουν τέτοια περιστατικά και τι γίνεται;Μια αποβολή.Δηλαδή άλλη μια απόρριψη προς το παιδί.Ίσως αν έδειχναν ενδιαφέρον μαζί του να ήταν αλλιώς τα πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #129 στις: Ιανουάριος 28, 2020, 10:39:35 μμ »
Δεν δικαιολογείται ούτε εκλογικεύεται τόση συσσωρευμένη επιθετικότητα και  τόσο μίσος για πρόσωπα και πράγματα (όπως απειλές, ψυχολογική βία βανδαλισμοί, καταστροφές κλπ). Κάθε σύλλογος ας λαμβάνει τις απαραίτητες παιδαγωγικές αποφάσεις και ας πράττει ανάλογα, στηρίζοντας ο ένας τον άλλον.

Δεν έχουμε όλοι ειδικευθεί στην ψυχολογία της τάξης, ούτε υπάρχουν  ψυχολόγοι στα σχολεία (θα έπρεπε να το απαιτήσουμε) και έτσι είναι αδύνατο να χειριστούμε σοβαρά περιστατικά σε ατομικό επίπεδο, μόνοι μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 28, 2020, 10:44:41 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:48:16 »

Αποσυνδεδεμένος ΑΝΝΑΒΤ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση 😁
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #130 στις: Ιανουάριος 28, 2020, 10:49:27 μμ »
Δεν δικαιολογείται ούτε εκλογικεύεται τόση συσσωρευμένη επιθετικότητα και  τόσο μίσος για πρόσωπα και πράγματα (όπως απειλές, ψυχολογική βία βανδαλισμοί, καταστροφές κλπ). Κάθε σύλλογος ας λαμβάνει τις απαραίτητες παιδαγωγικές αποφάσεις και ας πράττει ανάλογα, στηρίζοντας ο ένας τον άλλον.

Δεν έχουμε όλοι ειδικευθεί στην ψυχολογία της τάξης, ούτε υπάρχουν  ψυχολόγοι στα σχολεία (θα έπρεπε να το απαιτήσουμε) και έτσι είναι αδύνατο να χειριστούμε σοβαρά περιστατικά σε ατομικό επίπεδο, μόνοι μας.
Ακριβώς..

Αποσυνδεδεμένος Jackb

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #131 στις: Ιανουάριος 28, 2020, 10:55:27 μμ »
Αν το υπουργειο και τα δικαστηρια αξιοποιησουν σωστα την υποθεση θα μειωθουν αναλογα περιστατικα. Αυτο μονπ χρειαζεται

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1855
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #132 στις: Ιανουάριος 28, 2020, 11:33:51 μμ »
Στο δημοτικο βλεπω γινεται φοβερη δουλεια.....

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #133 στις: Ιανουάριος 29, 2020, 06:00:10 πμ »
Παράθεση από:  
Εγώ ευθαρσώς λέω ότι σε μαθητή σε τέτοια έξαλλη κατάσταση το πρώτο που θα 'κανα θα 'ταν να του σβήσω την απουσία και το δεύτερο να το συζητήσω με το διευθυντή.

Εάν σβήσεις την απουσία τότε το πιο πιθανό είναι να μη μπορέσεις ξανά να βάλεις απουσία, διότι θα έχουν μάθει όλοι τον τρόπο. Κατά τη γνώμη μου, καθοριστικό ρόλο για την αντιμετώπιση τέτοιων παραβατικών συμπεριφορών παίζει και η ηγετική ικανότητα του διευθυντή.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2863
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #134 στις: Ιανουάριος 29, 2020, 06:14:26 πμ »
Εάν σβήσεις την απουσία τότε το πιο πιθανό είναι να μη μπορέσεις ξανά να βάλεις απουσία, διότι θα έχουν μάθει όλοι τον τρόπο. Κατά τη γνώμη μου, καθοριστικό ρόλο για την αντιμετώπιση τέτοιων παραβατικών συμπεριφορών παίζει και η ηγετική ικανότητα του διευθυντή.
Δεν είν' αγέλη οι μαθητές. Ο καθένας έχει το χαραχτήρα του κι η υπόθεση μίμησης του ενός στην άσχημη συμπεριφορά αυθαίρετη. Καλό είν' ο δάσκαλος να τους αντιμετωπίζει κι ως ξεχωριστές προσωπικότητες κι όχι ως ρέπλικες αντιγραφής αλλιώς δε θα 'χει καλά αποτελέσματα.

Αποσυνδεδεμένος Νάκης Ιωάννης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #135 στις: Ιανουάριος 29, 2020, 12:55:15 μμ »
Στο δημοτικο βλεπω γινεται φοβερη δουλεια.....
Πιστεύεις πως το δημοτικό ευθύνεται γι' αυτό; Μήπως τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχει το νηπιαγωγείο;
Και η δουλειά και η ευθύνη του κάθε εκπαιδευτικού ποια είναι; Να κατηγορεί τους άλλους;
Του χρόνου κάποιοι άλλοι θα έχουν την τάξη σου. Σκέψου να σκέφτονται κι αυτοί έτσι.
35 χρόνια στην εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #136 στις: Ιανουάριος 29, 2020, 02:09:37 μμ »
Δεν είν' αγέλη οι μαθητές. Ο καθένας έχει το χαραχτήρα του κι η υπόθεση μίμησης του ενός στην άσχημη συμπεριφορά αυθαίρετη. Καλό είν' ο δάσκαλος να τους αντιμετωπίζει κι ως ξεχωριστές προσωπικότητες κι όχι ως ρέπλικες αντιγραφής αλλιώς δε θα 'χει καλά αποτελέσματα.

Ενδιαφέρουσα προσέγγιση, ομολογώ ότι είμαι περίεργος για το πως θα μπορούσε να εφαρμοστεί στην πράξη. H περίπτωση που αναφέρθηκε παραπάνω συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να επαληθευθεί.
Δηλαδή αν σβηστεί η απουσία στη συγκεκριμένη περίπτωση (αν δεχθούμε ότι καταχωρήθηκε δικαίως) τότε πως θα αντιμετωπισθεί ο επόμενος μαθητής που θα ζητήσει (ενδεχομένως και με τον ίδιο τρόπο) να του σβηστεί απουσία;

Με το πνεύμα της προσέγγισης, αν το κατάλαβα καλά, δηλαδή ως προσπάθεια αποκλιμάκωσης της έντασης, συμφωνώ. Ωστόσο η υλοποίηση της με προβληματίζει.

Τώρα για τα υπόλοιπα, περί ποινών, από τη στιγμή που ο νομοθέτης όρισε ως μέγιστη ποινή τις δύο ημέρες και την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος υπό προϋποθέσεις (ακόμα και αυτή αναφέρεται πλέον όχι ως τιμωρία αλλά ως αναπόφευκτο παιδαγωγικό μέτρο προς όφελος του μαθητή!)  φαίνεται ότι το πράγμα κατευθύνεται σε εναλλακτικές μορφές ήπιας αντιμετώπισης με γνώμονα την αποδοχή της διαφορετικότητας, την κατανόηση, τη συναίνεση και όχι την επιβολή τιμωρίας προς γνώση και συμόρφωση. Τα ίδια προκύπτουν και από το καθεστώς που διέπει πλέον τις "ωριαίες απομακρύνσεις". Εγώ τουλάχιστον, έτσι τα αντιλαμβάνομαι.

Όλα αυτά βέβαια, ενδεχομένως να είχαν αποτέλεσμα ύπο κάπα σίγμα, δηλαδή υπό την αγαστή και αρμονική συνεργασία εκπαιδευτικών, οικογένειας και φορέων όπως το ΚΕΣΥ.
Όταν ένας από τους παραπάνω κρίκους δεν λειτουργικά σωστά και δεν συνεργάζεται τότε είναι δώρο άδωρο όλα τα παραπάνω.



Αντι αυτών δίνουμε στο μαθητή μία ημέρα άδεια (αποβολή στην καθομιλουμένη) για να πάει για ένα ωραιότατο καφέ. Άρα η μία ημέρα αποβολή είναι σε άκρα αντίθεση με τον παιδαγωγικό μας ρόλο. .

Δεν ισχύει πλέον αυτό. Ο μαθητής που τιμωρείται με μία ή δύο ημέρες αποβολή,προσέρχεται κανονικά στο σχολείο, δεν παρακολουθεί το μάθημα στην τάξη και απασχολείται
με τρόπο που έχει ορίσει το όργανο επιβολής της ποινής (δ/ντής ή σύλλογος).

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #137 στις: Ιανουάριος 29, 2020, 02:13:40 μμ »
Δεν ισχύει πλέον αυτό. Ο μαθητής που τιμωρείται με μία ή δύο ημέρες αποβολή,προσέρχεται κανονικά στο σχολείο, δεν παρακολουθεί το μάθημα στην τάξη και απασχολείται
με τρόπο που έχει ορίσει το όργανο επιβολής της ποινής (δ/ντής ή σύλλογος).

Αν δεν προσέλθει ενώ έχει πάρει αποβολή παίρνει απουσίες? Ρωτάω επειδή πραγματικά δεν γνωρίζω.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #138 στις: Ιανουάριος 29, 2020, 03:00:33 μμ »
Απ' τη συζήτηση όλη και τις τοποθετήσεις των συναδέλφων μου γεννήθηκε μόνο μια απορία. Πρώτα θα δέρνουμε το μαθητή και μετά θα το μηνύουμε ή πρώτα θα το μηνύουμε και μετά θα το δέρνουμε; Εκεί μόνο λίγο μπερδεύτηκα. Κατά τ' άλλα τα κατάλαβα όλα κι ευχαριστώ!

Μάλλον προσπαθείς να κάνεις αστειάκι με ένα τόσο σοβαρό ζήτημα. Πρέπει να γνωρίζεις όμως ότι και ένα  αστείο είναι κάτι πολύ σοβαρό.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος Jackb

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #139 στις: Ιανουάριος 29, 2020, 03:33:54 μμ »
Απ' τη συζήτηση όλη και τις τοποθετήσεις των συναδέλφων μου γεννήθηκε μόνο μια απορία. Πρώτα θα δέρνουμε το μαθητή και μετά θα το μηνύουμε ή πρώτα θα το μηνύουμε και μετά θα το δέρνουμε; Εκεί μόνο λίγο μπερδεύτηκα. Κατά τ' άλλα τα κατάλαβα όλα κι ευχαριστώ!

Κατσε να σε ξεμπερδεψω εγω που καταλαβα. Πρωτα θα τον σβησεις την απουσια, μετα θα τον ζητησεις συγνωμη και μετα θα φερεις τον διευθυντη και τον συλλογο να ζητησουν συγνωμη κι αυτοι. Το παιδαγωγικο να λεγεται!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158561
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 526
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.