*

Αποστολέας Θέμα: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή  (Αναγνώστηκε 135206 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #420 στις: Οκτώβριος 29, 2022, 11:24:49 πμ »
Οι δυο τελευταίες απαντήσεις ήταν οι πιο ενδιαφέρουσες σε όλη τη συζήτηση. Η γνώμη μου είναι πως είναι σωστές και οι δυο και ας είναι παράδοξο. Ένας φιλόλογος ΠΡΕΠΕΙ να έχει την άποψη που έχει η Έσπερος. Αυτή τη φλόγα, γιατί μέσω των δικών της μαθημάτων, διαμορφώνει ιδέες και πνεύμα και δεν παύει να είναι χρήσιμο σε καμία ηλικία το αντικείμενο που διδάσκει. Φτιάχνει τρόπο σκέψης και πλάθει ανθρώπους αν είναι σωστός. Στην ίδια κατηγορία ΠΡΕΠΕΙ να είναι και ένας δάσκαλος. Ένας μαθηματικός, ένας βιολόγος, ένας πληροφορικός μιλάει με λογική, αυτός δεν μπορεί να κάνει μάθημα σε μαθητή με ελλείψεις χρόνων... Μπορεί να κάνω λάθος, λέω απλά πως το βλέπω εγώ
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:34:28 »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #421 στις: Οκτώβριος 29, 2022, 11:48:35 πμ »
Οι δυο τελευταίες απαντήσεις ήταν οι πιο ενδιαφέρουσες σε όλη τη συζήτηση. Η γνώμη μου είναι πως είναι σωστές και οι δυο και ας είναι παράδοξο. Ένας φιλόλογος ΠΡΕΠΕΙ να έχει την άποψη που έχει η Έσπερος. Αυτή τη φλόγα, γιατί μέσω των δικών της μαθημάτων, διαμορφώνει ιδέες και πνεύμα και δεν παύει να είναι χρήσιμο σε καμία ηλικία το αντικείμενο που διδάσκει. Φτιάχνει τρόπο σκέψης και πλάθει ανθρώπους αν είναι σωστός. Στην ίδια κατηγορία ΠΡΕΠΕΙ να είναι και ένας δάσκαλος. Ένας μαθηματικός, ένας βιολόγος, ένας πληροφορικός μιλάει με λογική, αυτός δεν μπορεί να κάνει μάθημα σε μαθητή με ελλείψεις χρόνων... Μπορεί να κάνω λάθος, λέω απλά πως το βλέπω εγώ
Ωραία τα περί συμπερίληψης κι εξατομικευμένης διδασκαλίας, αλλά κακά τα ψέματα, δεν υπάρχει κανένας τρόπος να έχεις ταυτόχρονα ικανοποιημένο μέσα στην τάξη έναν μαθητή που αποφάσισε να ασχοληθεί μετά από 5 χρόνια κι έναν μαθητή που ήταν πάντα συνεπής και θέλει όσα προβλέπει η ύλη κι ακόμη παραπάνω.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #422 στις: Οκτώβριος 29, 2022, 11:50:18 πμ »
Γιατί ως γνωστόν έτσι γίνεται και στην κοινωνία, σωστά; Σου λέει ας πούμε το "αφεντικό": "Σε διώχνω τώρα γιατί δε δουλεύεις, αλλά ΟΠΟΤΕ αποφασίσεις να δουλέψεις, έλα κι η θέση σου θα σε περιμένει". Στα 15 τι ακριβώς προτείνεις να γίνει; Ενισχυτική διδασκαλία που θα καλύψει 5-6 χαμένες σχολικές χρονιές; Δηλαδή αν το παιδί μάθει να διαβάζει (πολύ σημαντικό, δε λέω), θα μπορεί να παρακολουθήσει με μόνο αυτό τη Γ γυμνασίου (δε λέω πιο πάνω) κι έτσι δε θα δημιουργεί προβλήματα με τη συμπεριφορά του; Αυτή τη δουλειά μέχρι ένα σημείο κάνουν τα εσπερινά. Χωρίς συγκεκριμένη ύλη, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των εκάστοτε μαθητών. Σε πρωινό αυτό είναι αδύνατο

Σε γειτονικό ΕΠΑΛ, τρεις μαθητές με αδυναμίες στα μαθήματα, πολλές απουσίες  και μικροπαραβατική συμπεριφορά, πριν από λίγες ημέρες από μόνοι τους ζήτησαν να αλλάξουν σχολείο και να συνεχίσουν σε εσπερινό. Είναι και αυτό μία λύση, ώστε να μην αποκοπούν από το σχολείο, αρκεί να υπάρχει εσπερινό. Οι συγκεκριμένοι ήταν τυχεροί.
Αν  δεν έχει, δεν υπάρχει διέξοδος.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 29, 2022, 02:31:28 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #423 στις: Οκτώβριος 29, 2022, 12:06:50 μμ »
Ωραία τα περί συμπερίληψης κι εξατομικευμένης διδασκαλίας, αλλά κακά τα ψέματα, δεν υπάρχει κανένας τρόπος να έχεις ταυτόχρονα ικανοποιημένο μέσα στην τάξη έναν μαθητή που αποφάσισε να ασχοληθεί μετά από 5 χρόνια κι έναν μαθητή που ήταν πάντα συνεπής και θέλει όσα προβλέπει η ύλη κι ακόμη παραπάνω.
Δε διαφωνώ συνάδελφε, έχω ξαναπεί νομίζω και δημόσια πως κάνω το μάθημα που θα ήθελα να μου κάνουν. Ξέρεις γιατί; επειδή ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες μπορεί - θεωρητικά βεβαίως στην Ελλάδα - να βρει βοήθεια, το σύστημα έχει ασχοληθεί μαζί του. Ένα παιδί προικισμένο δεν πα να χτυπιέται, δεν μπορεί να βοηθηθεί, δεν προβλέπεται και μόνο στην παραπαιδεία μπορεί να απευθυνθεί. Στο σύστημα μένεις στην ίδια τάξη, αλλά δεν μπορείς να προσπεράσεις τάξη. Ούτε είμαι κατά των προτύπων, άλλο που δεν είναι σωστό το πλαίσιο λειτουργίας τους, είναι δίκαιη η ύπαρξή τους. ΑΛΛΑ, ένας ΑΝΘΡΩΠΟΣ και μάλιστα εκπαιδευτικός, δεν μπορεί να αδιαφορήσει για τα παιδιά που έχουν μείνει πίσω. Για να διαχωρίσεις σε τέτοιο βαθμό, θα πρέπει να έχεις δώσει τις ίδιες ευκαιρίες πρώτα και η κοινωνία μας δεν κάνει κάτι τέτοιο. Δεν δικαιολογείται δηλ ο διαχωρισμός μαθητών σε μια τάξη από τον ίδιο τον καθηγητή που μιλάει για υψηλά ιδανικά και ιδέες. Προσωπικά, τρέχω σε δυο ταχύτητες το ίδιο τμήμα, σπαταλώντας φοβερή ενέργεια αλλά τα έχω καλά με τον εαυτό μου.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:34:28 »

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #424 στις: Οκτώβριος 29, 2022, 01:17:05 μμ »
Εχουμε συγκινηθεί όλοι με τους φοβερούς καθηγητές-παιδαγωγούς του φόρουμ.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #425 στις: Οκτώβριος 29, 2022, 04:04:41 μμ »
Εχουμε συγκινηθεί όλοι με τους φοβερούς καθηγητές-παιδαγωγούς του φόρουμ.
Με αυτή την υπογραφή:"Οι εκπαιδευτικοί διακρίνονται σε δύο κατηγορίες: 1. Ως αναπληρωτής έχω την άποψη Α και 2. ως μόνιμος έχω την άποψη -Α"
θα ήθελα να μάθω με ποια κατηγορία συγκινήθηκες σήμερα.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #426 στις: Οκτώβριος 29, 2022, 04:08:35 μμ »
Mε την κατηγορια σου συγκινηθηκα. Νομιζα, ηταν ξεκαθαρο…

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #427 στις: Οκτώβριος 29, 2022, 04:57:27 μμ »
Ωραία τα περί συμπερίληψης κι εξατομικευμένης διδασκαλίας, αλλά κακά τα ψέματα, δεν υπάρχει κανένας τρόπος να έχεις ταυτόχρονα ικανοποιημένο μέσα στην τάξη έναν μαθητή που αποφάσισε να ασχοληθεί μετά από 5 χρόνια κι έναν μαθητή που ήταν πάντα συνεπής και θέλει όσα προβλέπει η ύλη κι ακόμη παραπάνω.

Με την οπτική όποιου κάνει μάθημα με προχωρημένη ύλη σε πιο μεγάλα παιδιά, η εξατομικευμένη διδασκαλία είναι μια θεωρητικουρα. Η εξατομίκευση είναι για πρώτες τάξεις δημοτικού και Α Γυμνασίου μόνο. Γι αυτό λέω, φροντίζεις να μην μείνει πολύ πίσω κάποιος πολύ νωρίς. Αυτοί που έμειναν πίσω, ουσιαστικά σταμάτησαν σε πρώτες τάξεις δημοτικού. Εκεί χάνεται το παιχνίδι. Εκεί λοιπόν χρειάζονται μικρά τμήματα για να μην υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις, κι εκεί χρειάζεται φροντιστηριακή βοήθεια (εννοώ θεσπισμένη από το σχολείο) για να καλύπτει τις όποιες δυσκολίες. Δεν μπορεί να γίνει πιο μετά.

Στο γυννασιο, όπου διδάσκω, φυσικά δεν γίνεται εξατομίκευση. Δεν μπορεί να γίνει. Δεν παριστάνω τον φωστήρα. Αυτό που κάνουμε όμως, όσοι το επιθυμούμε (γιατί πολλοί ΔΕΝ το επιθυμούν), είναι να βάζουμε έναν μικρό στόχο για τα αδύναμα παιδιά, κάτι μικρό να διαβάσουν ή έστω να το μάθουν στην τάξη, για να εμπλακούν στη διαδικασια, να νιώσουν ότι ενδιαφέρεσαι, να έχουν ένα μικρό κίνητρο να προσπαθήσουν και να περάσουν έχοντας μάθει κάτι ελάχιστο. Αυτό το ελάχιστο μπορεί να είναι απλα η υπόθεση της Ελένης του Ευριπιδη, δυο τρεις μεταφράσεις στα αρχαία ή κάτι πολύ βασικά στη γλώσσα όπως η δομή της παραγράφου. Φυσικά μετά συνεχίζεις το μάθημα με τον ρυθμό που επιτρέπει ο μέσος όρος της τάξης. Μόνο στην Α γυμν που έχει εισαγωγή σε κάποιες έννοιες, είναι εφικτό να επιμείνεις λίγο στην αρχή, ώστε κάποιοι να μάθουν τα πολύ βασικά και μετά να προχωρήσεις πιο γρήγορα.

Το σύστημα στην Ελλάδα δεν είναι ούτε για όποιον έχει δυσκολίες ούτε για τα χαρισματικά παιδιά. Οι αριστούχοι μας δεν είναι παιδιά ταλαντούχα. Είναι παιδθα που εργάζονται σκληρά, επιμελή, με στοχοπροσήλωση, αλλά αυτό δεν είναι χαρισματικότητα με την έννοια που το φαντάζονται κάποιοι. Ταλαντούχος είναι αυτός που έχει πρωτότυπη σκέψη, που φεύγει από την πεπατημένη, και συχνά το μαθησιακό προφίλ του για τα δεδομένα μας παραπέμπει μάλλον σε παθολογικό προφίλ. Επίσης παιδιά που δεν είναι το φορτε τους η μάθηση, έχουν απίστευτες γνώσεις σε πράγματα πρακτικά, τεχνικά, ή της φύσης, ανάλογα με τα βιώματα και τις παραστάσεις τους. Άρα, σε ένα πιο βιωματικό σύστημα, θα είχαν μάθει και «γράμματα», με άλλον τρόπο. Ας μην είμαστε αφοριστικοί.

Και τέλος, το ότι παρατηρούμε πέντε πράγματα και ίσως προσπαθούμε να αλλάξουμε κάτι, δεν σημαίνει ότι είμαστε φωτισμένοι παιδαγωγοί που κουνάνε το δάχτυλο στους άλλους. κακά τα ψέματα, το ίδιο σύστημα υπηρετούμε και αναγκαστικά το διαιωνίζουμε. Απλώς προσπαθούμε να κάνουμε μια μικρή διαφορα. Και πιστεύω ότι πιο πολύ στα γυμνάσια προβληματιζόμαστε γι αυτά γιατί εκεί αναγκαστικά τους μαθητες δεν μπορείς να τους διαχωρίσεις. Σ ένα λύκειο λογικά θα προσανατολιστεί σ σε όσους θέλουν τις πανελλήνιες. Οπότε η οπτική είναι διαφορετική κ τα παιδιά πιο μεγάλα, φαίνονται αρκετά μεγάλα για να τα «νταντευεις».
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 29, 2022, 05:00:27 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #428 στις: Οκτώβριος 29, 2022, 05:17:51 μμ »
Nikos99 έμαθα θα γίνει γραπτός. Θ' αρχίσεις πάλι την κλάψα όπως τότε με τους γραπτούς που 'δινες και πάτωνες ή πρόλαβε η Κεραμέως και σε διόρισε πέρσι λόγω χρόνιας εικοσαετούς κλάψας;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 29, 2022, 05:24:37 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #429 στις: Οκτώβριος 29, 2022, 07:52:04 μμ »
@leon. Ευχαριστώ.

Εξατομικευμένη διδασκαλία δεν γίνεται ούτε καν στο Δημοτικό. Όχι επειδή δεν θέλει κάποιος, επειδή με 27 παιδιά είναι κοροϊδία να του το ζητάμε καν. Εξατομικευμένη κάνει μόνο ο δάσκαλος της παράλληλης (και αν είναι αρκετές ώρες και αν ασχολείται μόνο με ένα δυο παιδιά). Στο Δημοτικό μπορείς να ενδιαφερθείς απλά, δηλ να μην αφήσεις κανέναν πίσω και ας μην πάει ένας άλλος στο Γυμνάσιο κατέχοντας τελείως την ύλη της Α Γυμνασίου. Αλλά αν έχεις καταφέρει να μην ξέρουν ανάγνωση και γραφή κάποιοι, ακόμη και έναν να "πετάει" να έχεις, κάτι έκανες πολύ λάθος. Στο Γυμνάσιο, έχω δει μαθητές μέτριους έως κακούς να γίνονται οι καλύτεροι του τμήματος. Επειδή είχαν έμπνευση και ωρίμασαν ή επειδή βγήκαν από νοσηρές καταστάσεις (ναι, συμβαίνει ένας δάσκαλος να κόψει τα φτερά σου). Λέγοντας  για μένα πως τρέχω σε δυο δρόμους εννοώ πως δεν έχω απαίτηση όλα όσα λέω να τα γνωρίζει ο κάθε μαθητής. Δίνω διαφορετικές σημειώσεις στο ίδιο τμήμα, τα απαραίτητα (που εξετάζω κιόλας) και πιο αναλυτικά. Μαθητές που συνήθως επιλέγουν τα απαραίτητα, κάποιες μέρες ζητούν και από τις άλλες σημειώσεις. Βοηθάω όλα τα διαλείμματα, προσπαθώ να μάθουν να μην με χρειάζονται, να μάθουν να διαβάζουν την ουσία, να εμπνέονται, να εμπιστεύονται, να μην βαθμοθηρούν. Να ζητούν τα πάντα και να μπορούν να δώσουν. Προτείνω βιβλία, δανείζω βιβλία. Δεν αγαπώ την αποστήθιση, δεν επιβραβεύω την απλή εμπέδωση όσο την δημιουργία, δεν αφήνω να με παινεύουν με σκοπό, να αυτοεπαινούνται, να δρουν πονηρά, δεν εξετάζω το μάθημα της επομένης, αλλά αυτό που έκανα. Νομίζω είναι κάτι. Έκανα και σε Λύκειο. Ήταν πιο εύκολο για μένα να κάνω κατεύθυνση. Δεν ένιωθα πως αλλάζω άνθρωπο όμως.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #430 στις: Οκτώβριος 29, 2022, 08:22:34 μμ »
Δε πάμε καλά.... εδω μέσα.....με τα ψώνια που κυκλοφορούν.........................

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #431 στις: Οκτώβριος 29, 2022, 08:23:30 μμ »
@ppil συμφωνώ τόσο πολύ με το τελευταίο. Όταν κάνω σε παιδιά της Γ, από μια άποψη όλα είναι άνετα. Κατ αρχας τα παιδιά είναι ώριμα, συνεννοεισαι, κανεις πιο απαιτητικές θεματικές. Όσοι έχουν μείνει τελείως πίσω, απλώς θέλουν κάτι για να τελειώσουν. Ξέρεις ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο. Στην Α είναι αλλιώς. Εκεί νιώθεις ότι τα παιδιά τα βάζεις στη σειρά. Όσα μπουν τέλος πάντων. Αλλά μπορείς να δοκιμάσεις. Είναι αρχή, όλα τα έχουν λίγο χαμένα, είναι πολύ καίριο να τους δείξεις πώς να μελετούν, πώς να γράφουν, ποιος ο σκοπός του κάθε μαθήματος, πώς χρησιμοποιείται το βιβλίο.

Στο δημοτικό συχνά η δουλεια κρίνεται με βάση ανάγκες των μαθητών που επιβλέπουν οι γονείς. Έρχονται παιδιά που γνωρίζουν έννοιες του γυμνασίου. Αυτό το θεωρώ αποτυχία, αν σ ένα τμήμα άλλοι αναγνωρίζουν δευτερεύουσες ενώ άλλοι δεν βρίσκουν το ρήμα. Τις δευτερεύουσες θα τις δουν στο γυμνάσιο ξανά που θα είναι ώριμα. Το ρήμα όμως αν δεν το μάθουν τότε, πάει το τρένο, έφυγε. Έτσι προκύπτουν τα αποβράσματα του συστήματος που πάνε στα επαλ κ που πολλοί θα ήθελαν να μην πηγαίνουν πουθενά.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #432 στις: Οκτώβριος 29, 2022, 11:33:10 μμ »
@gismix
Δεν σε καταλαβαίνω ειλικρινά. Βλέπεις πουθενά κάποιον αυτάρεσκο στη συζήτησή μας; ή ακόμη πιο ξεκάθαρα αν θες: σου φαίνονται ψεύτικα όσα γράφω ή εγωιστικά; Δεν πιστεύεις πως κάποιος προσπαθεί, είτε επειδή έχει υψηλό αίσθημα ευθύνης, είτε επειδή είναι ενοχικός να μην αδικήσει ή θεωρείς πως μπήκε εδώ να περηφανευτεί; αν θεωρείς πως λέμε ψέματα, δεν πιστεύεις στους ανθρώπους. Έστω και ψέματα να ήταν πάντως σημαίνει πως δεν μας αρέσει ο εαυτός μας και ξέρουμε το σωστό, κάτι είναι και αυτό ακόμη. Αν θεωρείς πως παινευόμαστε, τι νόημα θα είχε μεταξύ αγνώστων να ψάχνουμε να βρούμε ικανοποίηση. Πάλι δεν πιστεύεις στους ανθρώπους.
@Έσπερος
Σε χιλιαδες θέματα να διαφωνούμε και ενώ δεν σε ξέρω καθόλου, θα σε εμπιστευόμουν πραγματικά ως συνάδελφο και ως καθηγήτρια του παιδιού μου.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή
« Απάντηση #433 στις: Οκτώβριος 30, 2022, 01:48:46 μμ »
ισχύει η προηγούμενη ανάρτηση μου περι ψώνιων. Οσο για τις άλλες ψευτοθεωρητικούρες δεν σχολιάζω.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 386
Σύνολο: 390

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.