*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1966619 φορές)

0 μέλη και 29 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #728 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 12:06:36 πμ »
Για όποιον παρακολουθεί, έστω και στοιχειωδώς, αυτό το φόρουμ, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι υποψήφιοι καθηγητές Δ.Ε. παραμένουν βαθύτατα διχασμένοι. Η διαμάχη μεταξύ ΑΣΕΠΙτων και οπαδών της προυπηρεσίας (επετηρίδας), με τα διάφορα παρακλάδια τους, καλά κρατεί. Σ' έναν κλάδο όπου εδώ και καιρό έχουν χαθεί οι συλλογικές διεκδικήσεις και η συναδελφική αλληλεγύη, αυτό είναι αναμενόμενο. Τα τόσα χρόνια θριάμβου του (νεο)φιλελευθερισμού, σε όλα τα επίπεδα και τους τομείς, έχουν κάνει καλά τη δουλειά τους. Σε συνθήκες άτακτης υποχώρησης όλων των κατακτήσεων και διεκδικήσεων των εργαζομένων, ο καθένας προσπαθεί να σωθεί απ' τον μπαμπούλα της ανεργίας, προβάλλοντας τα ιδιαίτερα συμφέροντά του. Δεν πρόκειται να πάρω θέση σχετικά με το ποιό σύστημα προσλήψεων είναι το καλύτερο, για μένα το ουσιαστικό πρόβλημα είναι αλλού.

Πιθανότατα έχει δίκιο ο συνάδελφος Χρήστος Κάτσικας όταν γράφει στο φόρουμ του  ότι  " Ξέρει τι κάνει το Υπουργείο Παιδείας καθώς αίφνης θεωρεί ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να φάει όλο το φαγητό των δικαιωμάτων και των κατακτήσεων των υφισταμένων του με μια κουταλιά. Τώρα είναι η ευκαιρία να ξεμπερδεύει με την εξαφάνιση μιας κατηγορίας εκπαιδευτικών, κλείνοντας το μάτι σε μια άλλη κατηγορία που βλέπει μόνο με τα μυωπικά μάτια του στενού συμφέροντος. Γνωρίζει το Υπουργείο Παιδείας ότι η εποχή πριμοδοτεί την παρουσία εκπαιδευτικών που θα ζητωκραυγάσουν το τσάκισμα μιας κατηγορίας συναδέλφων τους νομίζοντας οι τυφλοί ότι ανοίγει το πράσινο φως για τη δική τους πρόσληψη. Αυταπάτες που τρέφονται από τον ατομισμό και τις προσδοκίες!" Όλοι οι συνάδελφοι επιχειρηματολογούν για το ποιό σύστημα προσλήψεων είναι το καλύτερο, αλλά λίγοι συνειδητοποιούν ότι με τις δηλώσεις της η Διαμαντοπούλου  εισάγει επίσης και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πριν το διορισμό (δόκιμοι) και ακόμη λιγότεροι φαίνεται να υπολογίζουν το προσεχές πέρασμα της ευθύνης των σχολείων στους δήμους και κυρίως την προαναγγελθείσα από την Υπουργό μείωση των διορισμών. Μας ενδιαφέρει με ποιό κριτήριο θα διοριστούμε, αλλά όχι το πότε (και αν) θα μας δοθεί αυτή η δυνατότητα λόγω της μείωσης των διορισμών.

Το ακόμη πιό σημαντικό, όμως, κατά τη γνώμη μου είναι να αντιληφθούμε ότι  οι διορισμοί των εκπιαδευτικών αποτελούν απλά μέρος του γενικότερου προβλήματος του διορισμού στο δημόσιο τομέα. Πληροφορηθήκατε για τις σχεδιαζόμενες αλλαγές στις προσλήψεις στο δημόσιο τομέα; Ένα απ' τα σημαντικότερα σημεία τους είναι η αυξημένη μοριοδότηση μεταπτυχιακών και διδακτορικών. Ε και, θα πείτε, αυτό δεν επιβάλλει η αξιοκρατία; Σίγουρα ναι, αλλά κάθε πράγμα έχει αρκετές όψεις. Για παράδειγμα η κ. Παπαρήγα- με το κόμμα της οποίας με χωρίζει άβυσσος- είπε σήμερα στη Βουλή ότι έχει πρόβλημα μ' ένα σύστημα που΄δεν εξασφαλίζει δουλειά και σε πολίτες που έχουν μόνο ένα πανεπιστημιακό πτυχίο, χωρίς μεταπτυχιακό. Συμβαίνουν αυτά στην υπόλοιπη Ευρώπη; Όχι, σας απαντώ. Τότε, γιατί συμβαίνουν στη χώρα μας; Γιατί εδώ ένας πολύ μεγάλος αριθμός πολιτών επιδιώκει διορισμό στο δημόσιο τομέα, ενώ οι διαθέσιμες θέσεις είναι πολύ λιγότερες. Τους λόγους, λίγο-πολύ, όλοι τους ξέρουμε: μονιμότητα, καλύτεροι μισθοί και πιο χαλαροί ρυθμοί δουλειάς απ' ότι στον ιδιωτικό τομέα. Επομένως, η πολιτεία πρέπει να στηριχθεί σε κάποια κριτήρια για να κάνει τις προσλήψεις των υπαλλήλων της. Και αφού στο δημόσιο τομέα, λόγω και του αριθμού των υποψηφίων, δεν μπορεί να γίνει ουσιαστική αξιολόγησή τους- όπως γίνεται στον ιδιωτικό τομέα- αναγκαστικά η επιλογή γίνεται με βάση τα τυπικά προσόντα.

Που μας έχει οδηγήσει αυτό ιστορικά; Όσο οι πολίτες αυξάνουν τα τυπικά προσόντα τους, προκειμένου να διοριστούν στο δημόσιο, τόσο η πολιτεία ανεβάζει τον πήχυ για να επιλέξει τους λίγους που χρειάζεται. Έτσι, ξεκινήσαμε απ' το 19ο αιώνα όπου για τη κατάληψη μιας αξιόλογης θέσης στο δημόσιο αρκούσε το απολυτήριο γυμνασίου και φτάσαμε στο σήμερα όπου  ακόμη και το πανεπιστημιακό πτυχίο σε αρκετές περιπτώσεις δεν είναι αρκετό. Με αυτό το ρυθμό σύντομα θα απαιτείται διδακτορικό για την κατάληψη οποιασδήποτε σχετικά καλοπληρωμένης θέσης στο δημόσιο.  Δεν είναι καθόλου αστείο αυτό παιδιά. Στην υπόλοιπη Ευρώπη οι ειδικοί εκπλήσσονται απ' την αύξηση κατά 600% των διδακτορικών διατριβών στην Ελλάδα κατά την τελευταία δεκαετία, επίδοση που μας φέρνει στην πρώτη θέση παγκόσμια. Που μας έχουν οδηγήσει όλα αυτά; Σε μια όλο και διευρυνόμενη διάρκεια σπουδών (απ' τα 4 στα 6 και σύντομα στα 10 χρόνια- παράπλευρη θετική συνέπεια για το κράτος η αποφυγή αύξησης της ανεργίας, αφού οι φοιτητές δεν καταγράφονται ως άνεργοι) για να παίρνουμε στο τέλος χίλια ευρώ το μήνα.  Αν ο πτυχιούχος με τα 4-5 χρόνια σπουδών αγανακτεί με τέτοιους μισθούς, φανταστείτε πως θα αισθάνεται αυτός που σπούδασε το λιγότερο 10 χρόνια. Και δεν είναι μόνο αυτό. Σκεφτείτε ότι έτσι κάποιος αργεί αρκετά να αρχίσει να πληρώνεται για την εργασία του και επιβαρύνει όλο και περισσότερο τους γονείς του. Ποιά είναι η λύση; Η πρέπει να βελτιωθούν οι εργασιακές συνθήκες στον ιδιωτικό τομέα, ή πρέπει να χειροτερεύσουν στο δημόσιο τομέα,  ώστε μέρος της ζήτησης να στραφεί προς τον ιδιωτικό τομέα. Αν δεν συμβεί ένα απ' τα δύο, τότε οι προτροπές των κυβερνήσεων προς τους νέους να ενδιαφερθούν και για θέσεις στον ιδιωτικό τομέα δεν θα έχουν καμία απολύτως ανταπόκριση. Ο καθένας μπορεί να δει που είναι το συμφέρον του. Και επειδή το να συμβεί το πρώτο είναι απλά σενάριο επιστημονικής φαντασίας, ετομαστείτε για το δεύτερο: άρση μονιμότητας, καθήλωση μισθών, αξιολόγηση υπαλλήλων, εντατικοποίηση εργασίας. Το σενάριο αυτό συζητούνταν ήδη σε πολιτικούς κύκλους απ' την εποχή της προηγούμενης κυβέρνησης.

Ας έλθουμε τώρα και στο χώρο των εκπαιδευτικών Δ.Ε. Πάρα πολλοί πολίτες ενδιαφέρονται να προσληφθούν ως καθηγητές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ενώ οι διαθέσιμες θέσεις είναι λίγες. Μη γελιέστε, απ' εδώ ξεκινάει το πρόβλημα. Δεν είναι μόνο όσοι (-ες) τελείωσαν σχολές που δεν έχουν προφανείς εναλλακτικές λύσεις (φυσικά εδώ έχει ευθύνη και η πολιτεία που δεν ενδιαφέρεται να προσαρμόσει την παραγωγή επιστημόνων στις ανάγκες της αγοράς εργασίας). Εδώ βλέπετε και γιατρούς, δικηγόρους, μηχανικούς κ.α., πολλές φορές με καλές καρριέρες, να τα παρατάνε και να επιδιώκουν διορισμό ως καθηγητές στη Δ.Ε. Τους λόγους τους αναλύσαμε παραπάνω. Αναπόφευκτα προκύπτει η ανάγκη για επιλογή. Γι' αυτόν τον λόγο (αναντιστοιχία προσφοράς και ζήτησης εργασίας) καταργήθηκε η επετηρίδα λέει η Διαμαντοπούλου σε σημερινές της δηλώσεις και όχι γιατί επιδίωκαν να προσλάβουν τους "καλύτερους" καθηγητές. Αν ίσχυε το τελευταίο δεν θα υπήρχαν  δεκάδες παραθυράκια, ούτε θα αντιμετωπίζονταν διαφορετικά η περίπτωση των δασκάλων (εδώ υπάρχει ισορροπία προσφοράς και ζήτησης). Επομένως τι επιδιώκει η Υπουργός με τις σχεδιαζόμενες μεταρρυθμίσεις; Αυτά που περιέγραψα παραπάνω για το δημόσιο τομέα γενικότερα. Να δυσκολέψει τις προυποθέσεις πρόσληψης, αλλά και τις συνθήκες εργασίας, για να αποθαρρύνει όσο το δυνατόν περισσότερους ώστε να μην στραφούν προς την εκπαίδευση. Συνεχείς διαγωνισμοί ΑΣΕΠ, αξιολόγηση πριν την πρόσληψη, λιγότεροι διορισμοί, αυστηροποίηση μεταθέσεων -αποσπάσεων, αυτά προς το παρόν. Γιατί αν αυτά περάσουν, σίγουρα έπεται και συνέχεια. Α, και κάτι ακόμη για όσους, όπως προανέφερα, θέλουν να παρατήσουν το επάγγελμά τους και να ασχοληθούν με την  εκπαίδευση. Η Διαμαντοπούλου εξάγγειλε σήμερα ότι όλες οι σχολές θα έχουν ένα  παιδαγωγικό κομμάτι και μόνο όσοι το παρακολουθούν θα μπορούν να επιδιώξουν διορισμό στη Δ.Ε. Συμπερασματικά, για μένα οι δηλώσεις της Διαμαντοπούλου ένα, κυρίως, μήνυμα στέλνουν προς τους υποψήφιους καθηγητές Δ.Ε.: "μήπως θα πρέπει να κοιτάξετε  πουθενά αλλού για δουλειά;"      

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:37:16 »

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #729 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 12:06:51 πμ »
Αμην Παναγια μου.

Αποσυνδεδεμένος xenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 686
  • Φύλο: Άντρας
  • Λίγες λέξεις,πολλές σκέψεις
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #730 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 12:07:29 πμ »
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ , ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΤΡΟΠΗ .ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΟΛΟΓΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ.
εδο ο κωσμως κεγετε......και το.......

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #731 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 12:09:28 πμ »
Μόνο οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με πολλά μόρια θα πριμοδοτούνται από το ΑΣΕΠ
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2950&Itemid=231
Άντε γειά δηλαδή...
Απλά θέλω να δώ τι θα κάνει με τους Πληροφορικούς....απασχολούνται περίπου 2000 άτομα κάθε χρόνο(Αναπληρωτές,Ολοήμερα κτλ) και στον ΑΣΕΠ περνάνε τη βάση 500!
Θα γελάσει και το γαλάζιο κατσίκι όταν θα ψάχνει του χρόνου 1500 άτομα να βάλει στα Ολοήμερα!
Και γω την ίδια απορία έχω. Βλέπω και την επόμενη χρονιά να αρχίζουν να καλούν τον Δεκέμβριο μέχρι να βρούνε λύση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:37:16 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #732 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 12:13:04 πμ »
Λυπάμαι,αλλά δεν είμαστε όλοι φιλόλογοι. ::)

μη λυπασαι, να χαιρεσαι που δεν εισαι φιλολογος   ;D ;D ;D ;D ;)


Ίσως και η Διαμαντοπούλου, ως υπουργός παιδείας να έπρεπε να βγει να πει κάτι για να δώσει το στίγμα της. Λέω εγώ τώρα... :(
Ίσως να έριξε άδεια για να πιάσει γεμάτα,για να δει αντιδράσεις.

Τι να πω.... :(

τιποτα. η σιωπη ειναι χρυσος
παντως, δεν νομιζω να το ειπε ετσι....τιποτα δεν γινεται στην τυχη, αλλα και τιποτα δεν πρεπει να αφηνουμε στην τυχη

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος lemon

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #733 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 12:14:22 πμ »
Είχε δεν είχε πάντως η Διαμαντοπούλου κατάφερε, ωσάν άλλη Σφίγγα, να μας ταράξει με τις αινιγματικές και άστοχες δηλώσεις της.

Αποσυνδεδεμένος Daidalos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 781
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02 Επιστήμη ποιητική ευδαιμονίας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #734 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 12:14:45 πμ »
Συμφωνώ με τον ioannis00. Και εγώ είμαι υπέρ του ΑΣΕΠ, άλλωστε έτσι διορίστηκα, αλλά για σκεφτείτε: αν για μια ειδικότητα έπαιρναν π.χ. 120 από ΑΣΕΠ και 80 από ενιαίο πίνακα, τι νόημα και τι κέρδος υπάρχει αν μείνει μόνο ο ΑΣΕΠ με μειωμένες θέσεις, π.χ. 60; Τι όφελος έχουν οι εκπαιδευτικοί; Το ΥΠΕΠΘ έχει που θα μειώσει τις δαπάνες.  :)

Αποσυνδεδεμένος isambo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #735 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 12:16:47 πμ »
Συνάδελφοι ας ηρεμήσουμε λίγο και ας μην κάνουμε μόνο μαύρες σκέψεις.
Ας δούμε πρώτα το προσχέδιο και στη συνέχεια, νομίζω, ότι ο μόνος δρόμος θα είναι ο δρόμος! Εννοώ μαζικές κινητοποιήσεις. Όσο ανάλγητοι κι αν είναι (που είναι) πρέπει να λάβουν υπόψη τους και πολιτικό κόστος, που αναμφίβολα θα είναι μεγάλο, μεγαλύτερο από εκείνο της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης Αρσένη.  Και τότε με την αξιοκρατία παίξανε, αλλά πολλοί τσιμπήσανε, γιατί τους τυραννούσε η αδιοριστία. Τώρα;;;
Εξάλλου, όταν τα σχολεία θα περάσουνε στους δήμους με τη διεύρυνση του σχεδίου "Καποδίστριας" και σταδιακά αρθεί και η μονιμότητα, τότε θα δούμε για ποια αξιοκρατία θα μιλάνε...
Τέλος, θα πρέπει να σκεφτούμε και τη νομική οδό, αν όσα έχει υποσχεθεί η Αννούλα περάσουν
Υπάρχουν και οι εργατολόγοι!!
"Αν δεν καώ εγώ, αν δεν καείς εσύ, αν δεν καούμε όλοι μας πώς θα γενούνε τα σκοτάδια λάμψη;"
Ναζίμ Χικμέτ

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #736 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 12:17:42 πμ »
1. "Οι προσλήψεις να γίνονται μόνο μέσω ΑΣΕΠ". Αν και πέρασα στον τελευταίο ασεπ και διορίζομαι του χρόνου (αν και έτσι οπως πάνε τα πράγματα για τίποτα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος πλέον), θεωρώ ότι αυτό είναι απόλυτο και άδικο για όσους έχεουν τρέξει τόσα χρόνια για να πάρουν κάποια μόρια. Οποιαδήποτε αλλαγή σε αυτό το επίπεδο πρέπει να έχει τουλάχιστον βάθος πενταετίας. Κατανοώ λοιπόν απόλυτα τους συναδέλφους που διαμαρτύρονται τόσο έντονα και τάσσομαι μαζί τους.
2. "Δόκιμος εκπαιδευτικός". Δηλαδή δε φτάνει που πήρα πτυχίο, μου είπανε δώσε και ασεπ. Δε φτάνει που πέρασα στον Ασεπ, μου λένε σε δύο χρόνια θα σε αξιολογήσουμε. Δεν έχει τέλος η μ@@@@@. Και θα μου πούνε μετά τι; συγγνώμη δε μας κάνετε. Τότε ο Ασεπ τι νόημα είχε; Και μη μου πει κανείς ότι υπάρχουν καθηγητές που δεν είναι ικανοί να διδάσκουν, γιατί βρίζουν τα παιδιά και άλλα τέτοια που διάβασα πιο πάνω, γιατί αυτό δεν μπορεί να συμβεί μόνο στους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, συμβαίνει άνετα και πιο μετά.
3. "Αποσπασεις". Οκ συμφωνώ η κατάσταση είχε ξεφύγει κάθε ελέγχου. Αλλά υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ανάγκη την απόσπαση. Δεν μπορεί λοιπόν να τους πάρει η μπάλα όλους. ΚΑι να βγαίνει υπουργός και να λέει απόλυτα "καμιά απόσπαση αν δε βρεθεί αντικαταστάτης". Δηλαδή αυτή που έχει άδεια επαπειλούμενης, τι θα της πουν "δε σου τη δίνομυε ακόμη, γιατί δε βρέθηκε αντικαταστάτης". Για να τελειώνω λοιπόν, όλα όσα είπε η υπουργός μου φάνηκαν άκρως φασιστικά και απόλυτα. Άκρατος λαϊκισμός στο όνομα μιας δήθεν αξιοκρατίας. Τώρα νοιάστηκαν και καλά για τους μαθητές και τους γονείς. Θέλουν εκπαιδευτικούς εξαθλιωμένους και εξιλαστήρια θύματα της δικής τους ανεπάρκειας. Ασ μην τους αφήσουμε να τους περάσει.
Δεν μπορεί λοιπόν να γίνει τίποτα, πίσω από έναν υπολογιστή και καλό είναι η ΟΛΜΕ και οι άλλοι φορείς να βγουν μπροστά και να οργανώσουν κινήσεις διαμαρτυρίας. Συμφωνώ απόλυτα με την κα Φατούρου και μακάρι αυτό να μην περάσει έτσι!!!

Αποσυνδεδεμένος Daidalos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 781
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02 Επιστήμη ποιητική ευδαιμονίας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #737 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 12:22:11 πμ »
Η Διαμαντοπούλου προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις πολιτικού περιεχομένου στα ΜΜΕ. Είναι του στυλ: "ήρθα και τα αλλάζω όλα για να μπει τάξη στο σύστημα. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι οι μαθητές και οι γονείς. Για παράδειγμα, αν οι κακοί εκπαιδευτικοί δεν θέλουν να μείνουν στο νησί (ή στο βουνό) εγώ θα τους υποχρεώσω να μείνουν για να έχουν δασκάλους ο Μιχαλάκης και η Ελενίτσα".  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 14, 2009, 12:24:07 πμ από Daidalos »

Αποσυνδεδεμένος lemon

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #738 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 12:31:22 πμ »
Δημοκρατικές διαδικασίες δηλαδή!

Αποσυνδεδεμένος pdak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #739 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 12:33:18 πμ »
  
παιδιά η προυπηρεσία για την χρονιά αυτή 09-10 θα μετρήσει στους πίνακες η τσάμπα πηγαίνω 90 + 90 = 180 χμ κάθε μέρα?
πάντως το σωστό θα ήταν να ισχύσει 50%πίνακας _ 50%ΑΣΕΠ μέχρι να πάρει αυτούς απο 12 μόρια κ πάνω κ μετά μόνο ΑΣΕΠ για πάντα!
κ λέω 12 μόρια γιατί για να μαζέψεις 12 μόρια ως ωρομίσθιος πεθαίνεις!εγώ δεν είχα βύσμα κ έτρεχα 8 χρόνια στου διαό... την άκρη.Ακολούθησα το νόμο του Ελληνικού κράτους.Δεν είχα μέσο,γιατί να ακυρώσει ότι έχω κερδίσει με τόσο κόπο νόμιμα?Τότε πρέπει να καταργήσει κ τα νόμιμα μόρια από ΑΣΕΠ που με κόπο αποκτήθηκαν από αυτούς που έγραψαν.  

Αναφορά στον συντονιστή     94.64.218.6

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #740 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 12:35:11 πμ »
Καλα εχω τρελαθει γνωστη μου περασε τελωνειακος ως μελος  πολυτεκνης οικογενειας   εχοντας γραψει 50 κ προσπερασε ανθρωπους  με 80.Οπρωτος μισθος για δυο χρονια 1700 κ μετα 2000 με τα επιδοματα.Κ εμας μας στελνουν στου διαολου τη μανα για 900 ευρω κ φαγωνομαστε κ μεταξυ μας.Να περικοψουν το μισθο στις εφορειες κ να αφησουν τους εκπαιδευτικους  στην ησυχια τους.

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #741 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 12:42:26 πμ »
 
παιδιά η προυπηρεσία για την χρονιά αυτή 09-10 θα μετρήσει στους πίνακες η τσάμπα πηγαίνω 90 + 90 = 180 χμ κάθε μέρα?
πάντως το σωστό θα ήταν να ισχύσει 50%πίνακας _ 50%ΑΣΕΠ μέχρι να πάρει αυτούς απο 12 μόρια κ πάνω κ μετά μόνο ΑΣΕΠ για πάντα!
κ λέω 12 μόρια γιατί για να μαζέψεις 12 μόρια ως ωρομίσθιος πεθαίνεις!εγώ δεν είχα βύσμα κ έτρεχα 8 χρόνια στου διαό... την άκρη.Ακολούθησα το νόμο του Ελληνικού κράτους.Δεν είχα μέσο,γιατί να ακυρώσει ότι έχω κερδίσει με τόσο κόπο νόμιμα?Τότε πρέπει να καταργήσει κ τα νόμιμα μόρια από ΑΣΕΠ που με κόπο αποκτήθηκαν από αυτούς που έγραψαν.  

Αναφορά στον συντονιστή     94.64.218.6



και αυτοί που δεν έχουν 12 μόρια δεν τρέχουν?
όσο για τα χλμ ,θέλεις να τα βάλουμε κάτω να δούμε ποιος κάνει πιο πολλά? ;)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160985
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 630
Σύνολο: 641

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.