*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1967061 φορές)

0 μέλη και 28 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΜΙΛΤΟΣΤΑΜΜΥ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου???
« Απάντηση #994 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 05:19:32 μμ »
ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΩΡΑ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ-Η ΠΡΩΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑ.ΘΑ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ Η΄ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΜΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ;;
Και εγώ το ίδιο με εσένα είμαι σε δυσπρόσιτο μακριά από παιδί και γυναίκα αλλά τώρα έπιασε ο κ...λος μας φωτιά για άλλα θέματα.  ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΙ ΜΟΝΗΜΟΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΜΕΓΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ;;;  ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΒΥΣΜΑ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:54:48 »

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου???
« Απάντηση #995 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 05:21:07 μμ »
ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΩΡΑ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ-Η ΠΡΩΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑ.ΘΑ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ Η΄ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΜΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ;;
Και εγώ το ίδιο με εσένα είμαι σε δυσπρόσιτο μακριά από παιδί και γυναίκα αλλά τώρα έπιασε ο κ...λος μας φωτιά για άλλα θέματα.  ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΙ ΜΟΝΗΜΟΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Eδω εμεις δε ξερουμε αν θα  δουλευουμε τη νεα σχολικη χρονια.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #996 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 05:22:20 μμ »
Utenar,αληθινά πιστεύεις ότι όλοι οι εκπ/κοί θα διοριστούν κάποια στιγμή στο δημόσιο και αυτό είναι το δάσος-πραγματικότητα;

Rozy4,να υποθέσω ότι η αξιολόγηση,τα ολοήμερα,ο ΟΟΣΑ κτλ.είναι προϊόντα του καπιταλιστικού συστήματος,άρα και απαράδεκτα έτσι;
Και μια που το ανέφερα:γιατί βρισκόμαστε συνέχεια στις τελευταίες θέσεις του ΟΟΣΑ;Μήπως μόνο επειδή δεν είναι καλές οι αίθουσες;(σίγουρα φταίνε και οι υποδομές...)
Γιατί φυσικά ο Ελληνας εκπ/κός δεν φταίει ποτέ έτσι;
Το γεγονός ότι τα παιδιά δεν μπορούν να συντάξουν μια ορθά δομημένη παράγραφο με επιχειρήματα (άσε την ορθογραφία)οφείλεται μόνο στη χρήση ηλεκτρονικών μέσων και της πολιτικής του υπουργείου;
Είναι ψευδές ότι πολλοί νέοι άνθρωποι μπαίνουν με όνειρα στην εκπ/ση και αναγκάζονται με το πέρασμα του χρόνου να αφομοιωθούν από τη συντριπτική πλειοψηφία που ενδιαφέρεται κυρίως για  το βόλεμα του δημοσίου υπαλλήλου και την διατήρηση των δικαιωμάτων του,με αποτέλεσμα να νιώθουν αυτή την απογοήτευση και την ματαίωση που ανέφερες;
Να υποθέσω ότι το μπόνους παραγωγικότητας που μπορεί να συνοδεύσει έναν  θετικά αξιολογημένο για την δουλειά του εκπ/κό είναι φασιστικό,ακροδεξιό κτλ. μέτρο έτσι;
Αρα πρέπει να συμβιβαστούμε με το ότι στην Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει αδιάβλητη αξιολόγηση κι έτσι να συντηρηθεί η παρούσα κατάσταση.
Ή όλα θα αλλάξουν εάν αυξηθούν οι μισθοί;
Καλά ήταν τα συντεχνιακά συνθήματα μιά άλλη εποχή,όμως δεν μπορούμε σε αυτή την χώρα να ζούμε συνέχεια στο δικό μας συννεφάκι.
Μην απορείς λοιπόν όταν ακους από συναδέλφους για αιτήματα μανιέρα.
Γνωρίζω το έντιμο ενδιαφέρον σου και θέλω να μην παρεξηγήσεις τα λεγόμενά μου.Πηγάζουν από αγαθή προαίρεση.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 14, 2009, 05:29:46 μμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος G7 02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 421
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #997 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 05:23:56 μμ »
ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ                (τώρα κινηματογράφου,  σχολικές,  θα δείξει)

Μιά Υπουργός:     (εικόνα 1)

Όλοι οι εκπαιδευτικοί   (διαλέξτε όποιο χαρακτήρα θέλετε) (εικόνα 2)


Ένας αγώνας με έναν μόνο νικητή:  (εικόνα 3)

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ......................


Μπορώ να είμαι ο πρώτος κυριούλης με την ωραία οδοντοστοιχία....είναι "λίγο" ταραγμένος", γιατί μόλις άκουσε τις δηλώσεις της υπουργού......
Φώφη, κάνε το καλό και ρίξ' την στο γυαλό....


http://filologoi02.forumgreek.com/

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:54:48 »

Αποσυνδεδεμένος ΜΙΛΤΟΣΤΑΜΜΥ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #998 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 05:26:19 μμ »
Λοιπόν να διοριστούν όλοι οι μισθοί να αυξηθούν  στα 1500 ευράαααα.
Να ισχύουν όλων οι συμβάσεις για 9 μήνες όσο δουλεύουμε και από Σεπτέμβρη πάλι όλοι στις θέσεις μας.
Το θέλετε έτσι ;;;;;;;;
ΜΕΓΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ;;;  ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΒΥΣΜΑ

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #999 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 05:35:48 μμ »
Ο ίδιος φταίει .Κακομοίρης γίνεσαι όταν το θέλεις ο ίδιος ,όταν το επιτρέψεις ο ίδιος...Όταν είσαι δάσκαλος που η προσωπικότητα σου  ακτινοβολεί, δεν υπάρχει περίπτωση να μην το δουν κ οι γύρω σου....Δεν νομίζω ότι πεινάει ο καθηγητής στο δημόσιο σχολείο,μάλλον άλλα προβλήματα έχει.Με αυτό το ωράριο κ τα συν που έχει η δουλειά του θα έπρεπε να λέει κ ευχαριστώ...Αιτήματα- μανιέρα είναι ότι ζητάνε τα ίδια κ τα ίδια κ πολλές φορές ζητάνε απλά για να ζητάνε.Όπως πχ οι καταλήψεις που κάνουν οι μαθητές.Αντίδραση για την αντίδραση.Δεν μπορούμε όλοι να ικανοποιηθούμε ,πρέπει να δούμε τι ικανοποιεί  το σύνολο κ φυσικά να είναι δίκαιο.
Μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου στο σχολείο που ήμουν δεν είχαμε βιβλία για τους μισούς περίπου μαθητές. Είναι αίτημα μανιέρα να έχουμε τα βιβλία στην αρχή της σχολικής χρονιάς; Τιμή, τότε, όσων το έχουν.
Κάνω μάθημα σε αίθουσες που χωράνε επιεικώς 14 μαθητές και φυσικά δεν λαμβάνουμε υπόψη τις οδηγίες περί γρίπης (θα χωρούσαν οι μισοί). Το να σταματήσουν να υπάρχουν container για να κάνουν οι μαθητές μάθημα, είναι ένα αίτημα μανιέρα;
Το ότι οι ωρομίσθιοι εργάζονται 1/2 του μόνιμου και αμείβονται το 1/3 αυτών και ζητάμε να καταργηθεί ο θεσμός του ωρομισθίου είναι αίτημα μανιέρα;
Μπορώ να συνεχίσω, ο κατάλογος είναι μακρύς...
Το θέμα δεν είναι ότι υπάρχουν αιτήματα μανιέρα. Το θέμα είναι ότι αυτά τα προβλήματα παραμένουν άλυτα εδώ και δεκαετίες. Πολλά δε από αυτά είναι αποτέλεσμα μιας κακοδιαχείρισης και όχι ότι δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν εύκολα κι άμεσα.
Υπάρχει η πολιτική βούληση;

Μην θεωρήσεις ότι επί προσωπικού σου απαντώ, αλλά κάπου έχω βαρεθεί την καραμέλα ο εκπαιδευτικός οφείλει να φωτοβολεί. Δεν είναι αστέρας! Ετερόφωτο σώμα είναι και αντανακλά το φως της κοινωνίας και της πολιτικής βούλησης.


Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1000 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 05:45:34 μμ »
Ο ίδιος φταίει .Κακομοίρης γίνεσαι όταν το θέλεις ο ίδιος ,όταν το επιτρέψεις ο ίδιος...Όταν είσαι δάσκαλος που η προσωπικότητα σου  ακτινοβολεί, δεν υπάρχει περίπτωση να μην το δουν κ οι γύρω σου....Δεν νομίζω ότι πεινάει ο καθηγητής στο δημόσιο σχολείο,μάλλον άλλα προβλήματα έχει.Με αυτό το ωράριο κ τα συν που έχει η δουλειά του θα έπρεπε να λέει κ ευχαριστώ...Αιτήματα- μανιέρα είναι ότι ζητάνε τα ίδια κ τα ίδια κ πολλές φορές ζητάνε απλά για να ζητάνε.Όπως πχ οι καταλήψεις που κάνουν οι μαθητές.Αντίδραση για την αντίδραση.Δεν μπορούμε όλοι να ικανοποιηθούμε ,πρέπει να δούμε τι ικανοποιεί  το σύνολο κ φυσικά να είναι δίκαιο.
Μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου στο σχολείο που ήμουν δεν είχαμε βιβλία για τους μισούς περίπου μαθητές. Είναι αίτημα μανιέρα να έχουμε τα βιβλία στην αρχή της σχολικής χρονιάς; Τιμή, τότε, όσων το έχουν.
Κάνω μάθημα σε αίθουσες που χωράνε επιεικώς 14 μαθητές και φυσικά δεν λαμβάνουμε υπόψη τις οδηγίες περί γρίπης (θα χωρούσαν οι μισοί). Το να σταματήσουν να υπάρχουν container για να κάνουν οι μαθητές μάθημα, είναι ένα αίτημα μανιέρα;
Το ότι οι ωρομίσθιοι εργάζονται 1/2 του μόνιμου και αμείβονται το 1/3 αυτών και ζητάμε να καταργηθεί ο θεσμός του ωρομισθίου είναι αίτημα μανιέρα;
Μπορώ να συνεχίσω, ο κατάλογος είναι μακρύς...
Το θέμα δεν είναι ότι υπάρχουν αιτήματα μανιέρα. Το θέμα είναι ότι αυτά τα προβλήματα παραμένουν άλυτα εδώ και δεκαετίες. Πολλά δε από αυτά είναι αποτέλεσμα μιας κακοδιαχείρισης και όχι ότι δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν εύκολα κι άμεσα.
Υπάρχει η πολιτική βούληση;

Μην θεωρήσεις ότι επί προσωπικού σου απαντώ, αλλά κάπου έχω βαρεθεί την καραμέλα ο εκπαιδευτικός οφείλει να φωτοβολεί. Δεν είναι αστέρας! Ετερόφωτο σώμα είναι και αντανακλά το φως της κοινωνίας και της πολιτικής βούλησης.




Φυσικά υπάρχουν προβλήματα...ΌΛΟΙ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ.Κλέψιμο βιβλίων από το σχολείο κ το Πανεπιστήμιο...Φωτοτυπίες για τα ιδιαιτεράκια στο σχολείο,κλέψιμο της γραφικής ύλης,φοροδιαφυγή....κλπ.Δεν έγιναν μόνα τους....Το ότι η χώρα μας είναι διαρκώς σε κατάσταση ''εκτάκτου ανάγκης'' είτε εξαιτίας των οικονομικών είτε εξαιτίας της γεωγραφικής της θέσης το βλέπουμε καθόλου??Μόνο οι πολιτικοί φταίνε για την έλλειψη χρημάτων??Εμείς κ τα παιδιά μας ήμασταν παναγίτσες???Μήπως να αναστοχαστούμε μερικά πράγματα??

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1001 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 05:50:10 μμ »
Rozy4,να υποθέσω ότι η αξιολόγηση,τα ολοήμερα,ο ΟΟΣΑ κτλ.είναι προϊόντα του καπιταλιστικού συστήματος,άρα και απαράδεκτα έτσι;
Και μια που το ανέφερα:γιατί βρισκόμαστε συνέχεια στις τελευταίες θέσεις του ΟΟΣΑ;Μήπως μόνο επειδή δεν είναι καλές οι αίθουσες;(σίγουρα φταίνε και οι υποδομές...)
Γιατί φυσικά ο Ελληνας εκπ/κός δεν φταίει ποτέ έτσι;
Το γεγονός ότι τα παιδιά δεν μπορούν να συντάξουν μια ορθά δομημένη παράγραφο με επιχειρήματα (άσε την ορθογραφία)οφείλεται μόνο στη χρήση ηλεκτρονικών μέσων και της πολιτικής του υπουργείου;
Είναι ψευδές ότι πολλοί νέοι άνθρωποι μπαίνουν με όνειρα στην εκπ/ση και αναγκάζονται με το πέρασμα του χρόνου να αφομοιωθούν από τη συντριπτική πλειοψηφία που ενδιαφέρεται κυρίως για  το βόλεμα του δημοσίου υπαλλήλου και την διατήρηση των δικαιωμάτων του,με αποτέλεσμα να νιώθουν αυτή την απογοήτευση και την ματαίωση που ανέφερες;
Να υποθέσω ότι το μπόνους παραγωγικότητας που μπορεί να συνοδεύσει έναν  θετικά αξιολογημένο για την δουλειά του εκπ/κό είναι φασιστικό,ακροδεξιό κτλ. μέτρο έτσι;
Αρα πρέπει να συμβιβαστούμε με το ότι στην Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει αδιάβλητη αξιολόγηση κι έτσι να συντηρηθεί η παρούσα κατάσταση.
Ή όλα θα αλλάξουν εάν αυξηθούν οι μισθοί;
Καλά ήταν τα συντεχνιακά συνθήματα μιά άλλη εποχή,όμως δεν μπορούμε σε αυτή την χώρα να ζούμε συνέχεια στο δικό μας συννεφάκι.
Μην απορείς λοιπόν όταν ακους από συναδέλφους για αιτήματα μανιέρα.
Γνωρίζω το έντιμο ενδιαφέρον σου και θέλω να μην παρεξηγήσεις τα λεγόμενά μου.Πηγάζουν από αγαθή προαίρεση.
να σου αντιστρέψω το ερώτημα: Αν έχουμε αξιολόγηση, αποκέντρωση, 100% ασεπ ή οποιοδήποτε άλλο σύστημα πρόσληψης, αν έχουμε μπόνους παραγωγικότητας, αν,αν,αν...θα έχουμε καλύτερη παιδεία;
Μετά τον πόλεμο η Ελλάδα ως μια χώρα που προχωρούσε στην εκβιομηχάνιση  από γεωργική-κτηνοτροφική που ήταν, τα πανεπιστήμια και ο Πολυτεχνείο "έβγαζε' επιστήμονες και στα σχολεία, με το δασκαλοκεντρικό σύστημα και με τα λιγοστά μέσα, τα παιδιά που μπορούσαν φυσικά να πάνε, μάθαιναν ανάγνωση, γραφή και να λογαριάζουν.
Ο χρόνος πέρασε, η οικονομία μας στράφηκε αλλού και η εκπαίδευση πήρε τη δική της στροφή. Η δικιά μου αγωνία λοιπόν κάθε άλλο παρά συντεχνιακή είναι.
Για μένα το θέμα είναι τι πολίτες χρειαζόμαστε και έπεται ως φυσική απόρροια της απάντησης στο ερώτημα αυτό, το τι εκπαιδευτικό σύστημα θα έχουμε.

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1002 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 05:59:25 μμ »

Για μένα το θέμα είναι τι πολίτες χρειαζόμαστε και έπεται ως φυσική απόρροια της απάντησης στο ερώτημα αυτό, το τι εκπαιδευτικό σύστημα θα έχουμε.

Πιστεύω ότι εκεί βρίσκεται η ουσία του προβλήματος. Αυτός είναι ο στόχος και σχετίζεται άμεσα με όλα τα προβλήμτατα από το τι μαθήματα κάνουμε στο σχολείο μέχρι  ποιους θα επιλέξουμς να τα διδάξουν και πως (τρόπος επιλογής εκπαιδευτικών , νέες μέθοδοι διδασκαλίας, μαθήματα που δεν σχετίζονται με τις αναγκες της κοινωνίας κλπ....

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1003 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 06:02:40 μμ »
Rozy4,να υποθέσω ότι η αξιολόγηση,τα ολοήμερα,ο ΟΟΣΑ κτλ.είναι προϊόντα του καπιταλιστικού συστήματος,άρα και απαράδεκτα έτσι;
Και μια που το ανέφερα:γιατί βρισκόμαστε συνέχεια στις τελευταίες θέσεις του ΟΟΣΑ;Μήπως μόνο επειδή δεν είναι καλές οι αίθουσες;(σίγουρα φταίνε και οι υποδομές...)
Γιατί φυσικά ο Ελληνας εκπ/κός δεν φταίει ποτέ έτσι;
Το γεγονός ότι τα παιδιά δεν μπορούν να συντάξουν μια ορθά δομημένη παράγραφο με επιχειρήματα (άσε την ορθογραφία)οφείλεται μόνο στη χρήση ηλεκτρονικών μέσων και της πολιτικής του υπουργείου;
Είναι ψευδές ότι πολλοί νέοι άνθρωποι μπαίνουν με όνειρα στην εκπ/ση και αναγκάζονται με το πέρασμα του χρόνου να αφομοιωθούν από τη συντριπτική πλειοψηφία που ενδιαφέρεται κυρίως για  το βόλεμα του δημοσίου υπαλλήλου και την διατήρηση των δικαιωμάτων του,με αποτέλεσμα να νιώθουν αυτή την απογοήτευση και την ματαίωση που ανέφερες;
Να υποθέσω ότι το μπόνους παραγωγικότητας που μπορεί να συνοδεύσει έναν  θετικά αξιολογημένο για την δουλειά του εκπ/κό είναι φασιστικό,ακροδεξιό κτλ. μέτρο έτσι;
Αρα πρέπει να συμβιβαστούμε με το ότι στην Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει αδιάβλητη αξιολόγηση κι έτσι να συντηρηθεί η παρούσα κατάσταση.
Ή όλα θα αλλάξουν εάν αυξηθούν οι μισθοί;
Καλά ήταν τα συντεχνιακά συνθήματα μιά άλλη εποχή,όμως δεν μπορούμε σε αυτή την χώρα να ζούμε συνέχεια στο δικό μας συννεφάκι.
Μην απορείς λοιπόν όταν ακους από συναδέλφους για αιτήματα μανιέρα.
Γνωρίζω το έντιμο ενδιαφέρον σου και θέλω να μην παρεξηγήσεις τα λεγόμενά μου.Πηγάζουν από αγαθή προαίρεση.
να σου αντιστρέψω το ερώτημα: Αν έχουμε αξιολόγηση, αποκέντρωση, 100% ασεπ ή οποιοδήποτε άλλο σύστημα πρόσληψης, αν έχουμε μπόνους παραγωγικότητας, αν,αν,αν...θα έχουμε καλύτερη παιδεία;
Μετά τον πόλεμο η Ελλάδα ως μια χώρα που προχωρούσε στην εκβιομηχάνιση  από γεωργική-κτηνοτροφική που ήταν, τα πανεπιστήμια και ο Πολυτεχνείο "έβγαζε' επιστήμονες και στα σχολεία, με το δασκαλοκεντρικό σύστημα και με τα λιγοστά μέσα, τα παιδιά που μπορούσαν φυσικά να πάνε, μάθαιναν ανάγνωση, γραφή και να λογαριάζουν.
Ο χρόνος πέρασε, η οικονομία μας στράφηκε αλλού και η εκπαίδευση πήρε τη δική της στροφή. Η δικιά μου αγωνία λοιπόν κάθε άλλο παρά συντεχνιακή είναι.
Για μένα το θέμα είναι τι πολίτες χρειαζόμαστε και έπεται ως φυσική απόρροια της απάντησης στο ερώτημα αυτό, το τι εκπαιδευτικό σύστημα θα έχουμε.
Σου είπα ότι πιστεύω στην αλήθεια της αγωνίας σου.
Ομως,εσύ πού το ξέρεις ότι εάν γίνουν όλα αυτά θα είναι προς το χειρότερο;
Και πραγματικά,σε πόσο χειρότερη κατάσταση μπορούμε να φτάσουμε ως κοινωνία;
Είναι τυχαίο ότι ζούμε σε μια κληρονομική δημοκρατία και δίνουμε την εικόνα μιας κοινωνίας σε πλήρη σήψη;
Πού οφείλεται ο παραλογισμός που χαρακτηρίζει όλες τις εκδηλώσεις του βίου μας,αν όχι στην έλλειψη παιδείας;
Για το επίπεδο των παρεχομένων υπηρεσιών από το δημόσιο τομέα πόσο συχνά έχουν επιβληθεί κυρώσεις;
Εχουν άδικο οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα (που βιώνουν ένα εργασιακό Μεσαίωνα και νιώθουν ως εργαζόμενοι δεύτερης κατηγορίας) εάν δεν συμμερίζονται την συντεχνιακή μας λογική;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1004 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 06:14:39 μμ »
κανεις μας δεν σκεπτεται τα νεα παιδια που τωρα τελειωσαν. Αυτο βλεπω. εμεις τουλαχιστον ξερουμε τον αγωνα και τις θυσιες και επρεπε τωρα δα να μιλαμε για αλλα θεματα. θεματα οπως ολοημερο σχολειο, ταξεις με μικρο αριθμο μαθητων, αρα μαζικους διορισμους για ποιοτητα στην εκπαιδευση.
ζητουμε δηλαδη απο ενα συστημα που το κατηγορουσαμε πριν 1 εβδομαδα να το συντηρισουμε μεχρι να βολευτουμε...
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1005 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 06:16:10 μμ »
κανεις μας δεν σκεπτεται τα νεα παιδια που τωρα τελειωσαν. Αυτο βλεπω. εμεις τουλαχιστον ξερουμε τον αγωνα και τις θυσιες και επρεπε τωρα δα να μιλαμε για αλλα θεματα. θεματα οπως ολοημερο σχολειο, ταξεις με μικρο αριθμο μαθητων, αρα μαζικους διορισμους για ποιοτητα στην εκπαιδευση.
ζητουμε δηλαδη απο ενα συστημα που το κατηγορουσαμε πριν 1 εβδομαδα να το συντηρισουμε μεχρι να βολευτουμε...
Ε πες τα ρε Μάρκο εσύ, γιατί εγώ τα λέω...κι εγώ τα διαβάζω!!

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1006 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 06:16:16 μμ »
Καθισαμε να δωσουμε ΑΣΕΠ κι αρχισαμε να μαζευουμε μορια προϋπηρεσιας, ακριβως επειδη αυτο ηταν το συστημα!

utenar δεν είσαι πολύ ειλικρινής στα όσα ισχυρίζεσαι. Από όσο θυμάμαι 2 χρόνια πριν στο παρόν φόρουμ συζητούσες για το πόσο εύκολα πήρες 10ωρο ΠΔΣ και μάλιστα στην Αττική απλώς περνώντας μια βόλτα απ' τις ββάθμιες και εκδηλώνοντας ενδιαφέρον. Γιατί τώρα ισχυρίζεσαι ότι ότι μόρια έχεις μαζέψει είναι κατόπιν ΑΣΕΠ και ότι εκτός ΑΣΕΠ είναι όλοι βύσματα;

Πρέπει να σταματήσουν οι εκ του πονηρού τοποθετήσεις και να συννενοηθούμε οι εκπαιδευτικοί γιατί έρχονται δύσκολες μέρες.

ΠΟΤΕ δεν εχω δηλωσει κατι τετοιο, γιατι απλουστατα ποτέ δε συνεβη κατι τετοιο! Να βρεις τις δηλωσεις που ισχυριζεσαι ή να μου ζητησεις συγγνωμη και ν'ανακαλεσεις αμεσα!
Εδωσα ΑΣΕΠ και βρεθηκα στην κορυφη του πινακα Ωρομισθιων, απ'οπου δε με καλεσαν γιατι εδωσαν τις ωρες σε "δικο τους παιδι" αλλης ειδικοτητας (β'αναθεση αντι α'αναθεση που δικαιουμουν ξεκαθαρα εγω)! Προσπαθησα και πηρα ελαχιστες ωρες ΠΔΣ στην Αθηνα, αλλά λογω σπανιας ειδικοτητας εκτος Αθηνας (τοτε νομιζα αφελως οτι ηταν λογω καλου βιογραφικου...), με καλεσαν για ΠΔΣ απο 3 αλλες διευθυνσεις κι ετσι καταφερα να συμπληρωσω 10ωρο. Οντως τοτε το θεωρησα πανευκολο, να παρω τοσες ωρες ΠΔΣ χωρις να εχω κανει τιποτα! Στη συνεχεια ομως, τα χρηματα που ξοδεψα και την ταλαιπωρια που υπεστη εγω κι η οικογενεια μου απο το περα-δωθε στην επαρχια, εμεις το ξερουμε, οταν δικαιουμουν ξεκαθαρα το 11ωρο της πρωινης ωρομισθίας!

Την επομενη χρονιά εχασα την αναπληρωση μεσα απο τα χερια μου (δεν πηραν αναπληρωτες μετα τον Οκτωβριο!), πραγμα που δε θα συνεβαινε αν δε μου ειχαν κλεψει την πρωινη ωρομισθια για να βολεψουν το δικο τους παιδι! Αν γνωριζα τοτε τη διαφορα μεταξυ πρωινης ωρομισθιας και ΠΔΣ, θα ειχα κατασκηνωσει εξω απο το Υπουργειο κανοντας απεργια πεινας μεχρι ν'αποκατασταθει η παρανομια κι η αδικια, αλλά ζουσα στο ροζ συννεφακι της αγνοιας!

Αποσυνδεδεμένος evan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1007 στις: Νοέμβριος 14, 2009, 06:23:12 μμ »
κανεις μας δεν σκεπτεται τα νεα παιδια που τωρα τελειωσαν. Αυτο βλεπω. εμεις τουλαχιστον ξερουμε τον αγωνα και τις θυσιες και επρεπε τωρα δα να μιλαμε για αλλα θεματα. θεματα οπως ολοημερο σχολειο, ταξεις με μικρο αριθμο μαθητων, αρα μαζικους διορισμους για ποιοτητα στην εκπαιδευση.
ζητουμε δηλαδη απο ενα συστημα που το κατηγορουσαμε πριν 1 εβδομαδα να το συντηρισουμε μεχρι να βολευτουμε...
Εσυ δεν ελεγες πριν λιγο 'κλαψες' και 'μιζερους' τους συναδελφους,τωρα μας μιλας για το οτι κανεις δεν σκεπτεται τα 'νεα παιδια' ;
Οπου φυσα ο ανεμος ;

...Eκτος αν εννοεις τα 'νεα 'πρασινα παιδια' ;;;
«Η ΛΕΓΕ ΤΙ ΣΙΓΗΣ ΚΡΕΙΤΤΟΝ Η ΣΙΓΗΝ ΕΧΕ» 
Ή να πεις κάτι καλύτερο από τη σιωπή, ή αλλιώς να σιωπάς.

«ΩΣ ΟΥΔΕΝ Η ΜΑΘΗΣΙΣ, ΗΝ ΜΗ ΝΟΥΣ ΠΑΡΗ»
Η μάθηση είναι μηδέν χωρίς τη σκέψη και την κρίση.

Μένανδρος ο Αθηναίος (342-292 π.Χ)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160986
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 505

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.149 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.