0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Άλλωστε και στον ΟΑΕΔ η επιλογή δεν γίνεται μόνο βάσει βαθμού πτυχίου, έτσι δεν είναι; Συμφωνώ και επαυξάνω, όσοι έχουν μπάρπα στην κορώνη δεν μασάν ούτε ΟΑΕΔ, ούτε ΥΠΕΠΘ , ούτε εκκλησιαστικά ούτε ΠΔΣ ούτε τίποτε.Για αυτό η πρόταση μου είναι :ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ Ο
η υλη του ασεπ δεν ολη η υλη του πανεπιστημιου αλλά καποια θεματα που θιγονται στα δυο πρωτα ετη καθε σχολης και φυσικα οχι σε τοσο μεγαλο βαθος (μιλαω για φυσικη και χημεια)
Για όσο, λοιπόν, έχουμε καπιταλισμό και "ελεύθερη αγορά", η προσωρινή λύση είναι:ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑΜΑΖΙΚΟΙ( ; ) ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Οταν θα σου πει η υπουργός πρώτη φορά..."Ήθελα να διορίσω και χρειαζόμαστε εκπαιδευτικούς αλλά δεν υπήρξαν αρκετοί επιτυχόντες ....."τότε?Μήπως υπάρχει κάποια λογική που καθορίζει την ύλη ή τον βαθμό δυσκολίας?
Παράθεση από: Landau στις Νοεμβρίου 15, 2009, 03:34:21 pmΓια όσο, λοιπόν, έχουμε καπιταλισμό και "ελεύθερη αγορά", η προσωρινή λύση είναι:ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑΜΑΖΙΚΟΙ( ; ) ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝΣυνάδελφε καπιταλισμό και ελεύθερη αγορά δεν έχουμε στην παιδεία.Αν είχαμε θα σου έλεγα ότι καλά θα κάνει ο καθενας να πατήσει επι πτωμάτων ....Πρόσεξε με την μεγιστοποίηση του κέρδους ανήκει σε άλλα πεδία... Οταν θα σου πει η υπουργός πρώτη φορά..."Ήθελα να διορίσω και χρειαζόμαστε εκπαιδευτικούς αλλά δεν υπήρξαν αρκετοί επιτυχόντες ....."τότε?Μήπως υπάρχει κάποια λογική που καθορίζει την ύλη ή τον βαθμό δυσκολίας?