*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 2203823 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος zst

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2576 στις: Νοεμβρίου 22, 2009, 11:58:38 am »
ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ STAGE ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ, ΕΝΩ ΔΕΝ ΣΥΜ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:43:59 »

Αποσυνδεδεμένος mariagal

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 173
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2577 στις: Νοεμβρίου 22, 2009, 12:00:07 pm »
επειδη η κατασταση εχει ξεφυγει και, απ' ο,τι βλεπω, κινδυνευουμε αμεσα και οσοι ημασταν επιτυχοντες παλαιοτερα, η αντιδραση μας πρεπει να ειναι μαζικη! να ειμαστε ολοι ενα, χωρις τις διαφορες μας, γιατι αλλιως ολοι θα ζημιωθουμε...
ολοι στο συλλαλητηριο στις 30 νοεμβρη!!

Αποσυνδεδεμένος zst

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2578 στις: Νοεμβρίου 22, 2009, 12:05:49 pm »
αν ζητας να διοριστουν 3000 φιλολογοι και αναλογικα ολες οι αλλες ειδικοτητες μαζι σου
αν ζητας να ισχυσει ο δικος σου πινακας σε βαρος των αλλων
all i can tell you is brother you have to wait(beatles)

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2579 στις: Νοεμβρίου 22, 2009, 12:06:14 pm »
Καταρχήν όσοι δούλεψαν στα stage γνώριζαν από την αρχή ότι είναι συμβασιούχοι και συνεπώς με τη λήξη της σύμβασης μένουν χωρίς δουλειά.
Αυτό που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι ότι είχαν κατσικωθεί στις θέσεις συγκεκριμένα άτομα για χρόνια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:43:59 »

Αποσυνδεδεμένος golum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2580 στις: Νοεμβρίου 22, 2009, 12:13:55 pm »
Το να πάρεις μια έννοια και να τις δώσεις ειδικό βάρος ανάλογα με την υποκειμενική σου αντίληψη είναι πολύ εύκολο. Το θέμα είναι  να αποδώσεις το αντικειμενικό της περιεχόμενο.
Πάρτε την έννοια αξιοκρατία. Τι αντιλαμβάνεται κανείς στην Ελλάδα όταν λέει αξιοκρατία;
Προφανώς θα πάρει την ετοιμολογία: να επικρατούν οι αξιότεροι. Αυτό όμως είναι περισσότερο ευχή παρά μια πολιτική έννοια. Τότε καλύτερα να πούμε : να επικρατούν οι αξιότεροι μέσα από διαδρομές, που να διακρίνεται η  αξία στον κάθε άνθρωπο αντικειμενικά και να  προωθείται  . Και ποιες μπορεί να είναι αυτές ;
 Σίγουρα ένα σχετικά ελεύθερο περιβάλλον καταρχήν ώστε καθένας να αναπτύσσει τις δυνατότητες  του. Περιβάλλον το οποίο προσδιορίζει -αποδέχεται  τον αξιότερο και τον φέρνει στο προσκήνιο. Που τα αντικρουόμενα συμφέροντα ή διακυμάνσεις   δεν τον εκτοπίζουν.
Όλα αυτά είναι η αξιοκρατία: ελευθερία δράσης , αποδοχής του τι είναι άξιο , ανάδειξή του   και  προστασία στο τέλος.
Ας εφαρμόσουμε αυτό τον ορισμό στην αξιοκρατία των εκπαιδευτικών.
Ας δεχτούμε ότι η  πρώτη προϋπόθεση   ικανοποιείται  αφού οι περισσότεροι από τους υποψήφιους εργάζονται ήδη στην ιδιωτική εκπαίδευση και κατά συνέπεια έχουν αρκετή και σημαντική εμπειρία.
Μετά, ποιόν εκπαιδευτικό αποδεχόμαστε ως άξιο; Αυτόν που μπορεί να ενθουσιάζει τους μαθητές του ,που φέρνει συγκεκριμένο αποτέλεσμα ,που είναι ενήμερος ,που αγαπάει αυτό που κάνει έχοντας την αίσθηση της προσφορά μέσου του εκπαιδευτικού έργου κλπ . είναι  εντελώς προφανές ποιος είναι άξιος.
Πως τον ξεχωρίζουμε; Εδώ είναι το ζητούμενο για το σύστημα πρόσληψης και την πορεία του μετά.
Και πως τον προστατεύουμε;  Αφενός με ένα αντικειμενικό σύστημα πρόσληψης και αφετέρου με  ενίσχυση και αντικειμενική αξιολόγηση στην καριέρα του .
Πάνω κάτω αυτά λέει και το υπουργείο, αυτά λέμε κι’ εμείς οι εκπαιδευτικοί.
Το ζήτημα του αντικειμενικού τρόπου πρόσληψης είναι το καίριο ζήτημα σ’ αυτό το νομοσχέδιο. Η μια άποψη, μονοδιάστατη, μόνο ασεπ . Δηλαδή διαγωνισμό που θα φέρει μερικούς καταρτισμένους  και ετοιμοπόλεμους εκπαιδευτικούς στα πράγματα.
Η άλλη πιο  συνθετική: ασεπ  βασικά και  παράλληλα ένα δεύτερο εναλλακτικό σενάριο ασεπ  μαζί με προϋπηρεσία  ,κυρίως λόγω της υπάρχουσας κατάστασης. Το εναλλακτικό σενάριο φαίνεται να αναιρεί κάπως το ρόλο του διαγωνισμού ,αλλά αν λάβουμε υπόψη το πλήθος υποψηφίων και τον τρόπο εξέτασης ,δεν διασφαλίζεται σε ικανοποιητικό βαθμό  το αίτημα της αξιοκρατίας να διαχέονται οι ευκαιρίες  σε περισσότερους. Πχ ένας εργαζόμενος εκτός εκπαίδευσης δεν έχει την δυνατότητα να αφιερώσει τον ίδιο χρόνο με κάποιον άλλο που εργάζεται σ’ αυτή  με συνέπεια να περιορίζεται η απόδοσή  του στον διαγωνισμό. Ενώ αν του δινόταν η επιλογή να <αγοράσει >χρόνο, να απασχοληθεί  μερικώς δηλαδή στην εκπαίδευση  όπως γίνεται με την προϋπηρεσία, αυτό μπορεί να είναι  ωφέλιμο.

οοοο,τι καλυτερο εχω διαβασει εδω μεσα...
το μονο που θελω ειναι να τους δω να τρεχουν..

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2581 στις: Νοεμβρίου 22, 2009, 12:15:15 pm »
ΔΕΝ ΤΟ ΧΩΡΑΕΙ Ο  ΝΟΥΣ ΜΟΥ ΡΕ ΓΑΜΩ ΤΟ
ΔΕΝ ΤΟ ΧΩΡΑΕΙ!
ΈΧΟΥΝ

Αποσυνδεδεμένος golum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2582 στις: Νοεμβρίου 22, 2009, 12:17:36 pm »
αν ζητας να διοριστουν 3000 φιλολογοι και αναλογικα ολες οι αλλες ειδικοτητες μαζι σου
αν ζητας να ισχυσει ο δικος σου πινακας σε βαρος των αλλων
all i can tell you is brother you have to wait(beatles)

τελικα υπαρχουν ωραιοι τυποι εδω μεσα!!!!
το μονο που θελω ειναι να τους δω να τρεχουν..

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2583 στις: Νοεμβρίου 22, 2009, 12:26:33 pm »
Μετά, ποιόν εκπαιδευτικό αποδεχόμαστε ως άξιο; Αυτόν που μπορεί να ενθουσιάζει τους μαθητές του ,που φέρνει συγκεκριμένο αποτέλεσμα ,που είναι ενήμερος ,που αγαπάει αυτό που κάνει έχοντας την αίσθηση της προσφορά μέσου του εκπαιδευτικού έργου κλπ . είναι  εντελώς προφανές ποιος είναι άξιος.
Πως τον ξεχωρίζουμε; Εδώ είναι το ζητούμενο για το σύστημα πρόσληψης και την πορεία του μετά.
Και πως τον προστατεύουμε;  Αφενός με ένα αντικειμενικό σύστημα πρόσληψης και αφετέρου με  ενίσχυση και αντικειμενική αξιολόγηση στην καριέρα του .

Αυτά όλα ακούγονται όμορφα και λογικά σε όποιον δεν έχει μπει ποτέ σε τάξη. Σε όποιον δεν δούλεψε ποτέ ωρομίσθιος. Σε όποιον δεν κάλυψε ποτέ "κακήν κακώς" κενά. Δυστυχώς (και δεν φταίμε εμείς οι εκπαιδευτικοί γι' αυτό) δεν είναι αυτή η πραγματικότητα που βιώνουμε όσοι βολοδέρνουμε χρόνια τώρα στην εκπαιδευση. Δεν είναι αυτή η πραγματικότητα ούτε του ωρομίσθιου, ούτε του ξεσπιτωμένου αναπληρωτή ούτε του ταλαιπωρημένου (ύστερα από δεκαετίες διορισμένου) μονιμου σαραντάρη καθηγητή.
Δεν είναι αυτή η πραγματικότητα των παπαγάλων μαθητών που απομνημονεύουν τεράστιες ποσότητες ύλης, περνούν τις εξετάσεις (χιλιάδες εξετάσεις) και βγάζοντας το Πανεπιστήμιο δεν θυμούνται ούτε τα βασικά. Γιατί τα βασικά και τα δευτερεύοντα είναι όλα σούμα, όλα απαραίτητα "ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ", αρχικά για να περάσεις την τάξη, στη συνέχεια για να πάρεις βαθμό, να περάσεις στις Πανελλήνιες, να τελειώσεις το Πανεπιστήμιο, να περάσεις στο μεταπτυχιακό,.... να διοριστείς σε μια θεσούλα πείνας στα σαράντα/πενήντα σου στο Άνω Κωλοπιστρονίτσι. Αυτόν τον υπαλληλάκο θέλουν, τον κακομοίρη, με το μυαλό κουλουβάχατα από τις συνεχείς εξετάσεις... Τον υποταγμένο, τον φοβικό. Τον μίζερο και μνησίκακο, χωρίς ίχνος αλληλεγγύης για τους συναδέλφους του. Θα τους κάνουμε τη χάρη; Δεν πρεπει να τους την κάνουμε!! Το χρωστάμε στα παιδιά μας και στα παιδιά των παιδιών μας.


Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2584 στις: Νοεμβρίου 22, 2009, 12:33:27 pm »

Αυτά όλα ακούγονται όμορφα και λογικά σε όποιον δεν έχει μπει ποτέ σε τάξη. Σε όποιον δεν δούλεψε ποτέ ωρομίσθιος. Σε όποιον δεν κάλυψε ποτέ "κακήν κακώς" κενά. Δυστυχώς (και δεν φταίμε εμείς οι εκπαιδευτικοί γι' αυτό) δεν είναι αυτή η πραγματικότητα που βιώνουμε όσοι βολοδέρνουμε χρόνια τώρα στην εκπαιδευση. Δεν είναι αυτή η πραγματικότητα ούτε του ωρομίσθιου, ούτε του ξεσπιτωμένου αναπληρωτή ούτε του ταλαιπωρημένου (ύστερα από δεκαετίες διορισμένου) μονιμου σαραντάρη καθηγητή.
Δεν είναι αυτή η πραγματικότητα των παπαγάλων μαθητών που απομνημονεύουν τεράστιες ποσότητες ύλης, περνούν τις εξετάσεις (χιλιάδες εξετάσεις) και βγάζοντας το Πανεπιστήμιο δεν θυμούνται ούτε τα βασικά. Γιατί τα βασικά και τα δευτερεύοντα είναι όλα σούμα, όλα απαραίτητα "ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ", αρχικά για να περάσεις την τάξη, στη συνέχεια για να πάρεις βαθμό, να περάσεις στις Πανελλήνιες, να τελειώσεις το Πανεπιστήμιο, να περάσεις στο μεταπτυχιακό,.... να διοριστείς σε μια θεσούλα πείνας στα σαράντα/πενήντα σου στο Άνω Κωλοπιστρονίτσι. Αυτόν τον υπαλληλάκο θέλουν, τον κακομοίρη, με το μυαλό κουλουβάχατα από τις συνεχείς εξετάσεις... Τον υποταγμένο, τον φοβικό. Τον μίζερο και μνησίκακο, χωρίς ίχνος αλληλεγγύης για τους συναδέλφους του. Θα τους κάνουμε τη χάρη; Δεν πρεπει να τους την κάνουμε!! Το χρωστάμε στα παιδιά μας και στα παιδιά των παιδιών μας.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Σου βγάζω το καπέλο!
Έτσι ακριβώς! Αλλά όσοι τα ξεστομίζουμε πια όλα αυτά θεωρούμαστε γραφικοί δυστυχώς.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 22, 2009, 12:35:44 pm από tihea »
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος golum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2585 στις: Νοεμβρίου 22, 2009, 12:34:01 pm »


Αυτά όλα ακούγονται όμορφα και λογικά σε όποιον δεν έχει μπει ποτέ σε τάξη. Σε όποιον δεν δούλεψε ποτέ ωρομίσθιος. Σε όποιον δεν κάλυψε ποτέ "κακήν κακώς" κενά. Δυστυχώς (και δεν φταίμε εμείς οι εκπαιδευτικοί γι' αυτό) δεν είναι αυτή η πραγματικότητα που βιώνουμε όσοι βολοδέρνουμε χρόνια τώρα στην εκπαιδευση. Δεν είναι αυτή η πραγματικότητα ούτε του ωρομίσθιου, ούτε του ξεσπιτωμένου αναπληρωτή ούτε του ταλαιπωρημένου (ύστερα από δεκαετίες διορισμένου) μονιμου σαραντάρη καθηγητή.
Δεν είναι αυτή η πραγματικότητα των παπαγάλων μαθητών που απομνημονεύουν τεράστιες ποσότητες ύλης, περνούν τις εξετάσεις (χιλιάδες εξετάσεις) και βγάζοντας το Πανεπιστήμιο δεν θυμούνται ούτε τα βασικά. Γιατί τα βασικά και τα δευτερεύοντα είναι όλα σούμα, όλα απαραίτητα "ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ", αρχικά για να περάσεις την τάξη, στη συνέχεια για να πάρεις βαθμό, να περάσεις στις Πανελλήνιες, να τελειώσεις το Πανεπιστήμιο, να περάσεις στο μεταπτυχιακό,.... να διοριστείς σε μια θεσούλα πείνας στα σαράντα/πενήντα σου στο Άνω Κωλοπιστρονίτσι. Αυτόν τον υπαλληλάκο θέλουν, τον κακομοίρη, με το μυαλό κουλουβάχατα από τις συνεχείς εξετάσεις... Τον υποταγμένο, τον φοβικό. Τον μίζερο και μνησίκακο, χωρίς ίχνος αλληλεγγύης για τους συναδέλφους του. Θα τους κάνουμε τη χάρη; Δεν πρεπει να τους την κάνουμε!! Το χρωστάμε στα παιδιά μας και στα παιδιά των παιδιών μας.


[/quote]
απαξ και μπεις στην ταξη δεν εισαι ουτε ωρομισθιος ουτε αναπληρωτης ουτε μιζερος ουτε υποταγμενος ρε φιλε...εκπαιδευτικος εισαι..κανε τη δουλεια σου σωστα κι ας αγωνιστεις για οσα πρεσβευεις εξω απο αυτην..αν κουβαλας τη μιζερια σου στην ταξη τι να σου πω...θετεις λανθασμενες προτεραιοτητες
το μονο που θελω ειναι να τους δω να τρεχουν..

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2586 στις: Νοεμβρίου 22, 2009, 12:44:52 pm »
ένας εργαζόμενος εκτός εκπαίδευσης δεν έχει την δυνατότητα να αφιερώσει τον ίδιο χρόνο με κάποιον άλλο που εργάζεται σ’ αυτή  με συνέπεια να περιορίζεται η απόδοσή  του στον διαγωνισμό. Ενώ αν του δινόταν η επιλογή να <αγοράσει >χρόνο, να απασχοληθεί  μερικώς δηλαδή στην εκπαίδευση  όπως γίνεται με την προϋπηρεσία, αυτό μπορεί να είναι  ωφέλιμο.

Αυτό θα μπορούσε να ισχύει στην περίπτωση που ο διαγωνισμός ήταν ουσιαστικός και αξιολογούσε τους ικανούς. Έχει αποδειχτεί όμως ότι μεγάλους βαθμούς γράφουν όσοι α) δεν εργάζονται (τελειόφοιτοι πιτσιρικάδες, γυναίκες που μένουν σπίτι ως νοικοκυρές) ή β) εργαζόμενοι σε δουλειές ρουτίνας, άσχετες με την εκπαίδευση.
Ενώ παλαίμαχοι εκαπιδευτικοί γράφουν χάλια...
Αυτό φανερώνει μια παθογένεια αυτού του τρόπου αξιολόγησης... Καταδεικνύει ότι η κατοχή των απαραίτητων τεχνικών προκειμένου να περάσει κανείς τις εξετάσεις δεν καθιστά τον καταρτισμένο, ικανό και αποτελεσματικό εκπαιδευτικό ή μαθητή.
Χιλιάδες τα παραδείγματα αριστούχων μαθητών μας που ατύχησαν στις μετέπειτα σπουδές τους που απαιτούσαν από αυτούς πολύ περισσότερα από το να αριστεύουν απλά στις εξετάσεις. Ελληνική πατέντα αποτυχίας... Η νοοτροπία της δια βίου αποτυχίας. Γι' αυτό ο ΑΣΕΠ πρεπει να καταργηθεί. Γι' αυτό οι εξετάσεις πρεπει να καταργηθούν. Μένει μετά το ερώτημα "ποιος υπουργός θα αναλάβει να στήσει ένα σύστημα παιδείας δημόσιο, Ευρωπαικό που θα σέβεται τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τον εαυτό του;". Κανείς κατά πάσα πιθανότητα αφού όλοι τους είναι τυχοδιώκτες καριέρας και περιστοιχίζονται από τυχάρπαστους παρά τις προσπάθειες που έκαναν τώρα τελευταία να μας πείσουν για το αντίθετο...

Αποσυνδεδεμένος doukissa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2587 στις: Νοεμβρίου 22, 2009, 12:46:24 pm »
Μετά, ποιόν εκπαιδευτικό αποδεχόμαστε ως άξιο; Αυτόν που μπορεί να ενθουσιάζει τους μαθητές του ,που φέρνει συγκεκριμένο αποτέλεσμα ,που είναι ενήμερος ,που αγαπάει αυτό που κάνει έχοντας την αίσθηση της προσφορά μέσου του εκπαιδευτικού έργου κλπ . είναι  εντελώς προφανές ποιος είναι άξιος.
Πως τον ξεχωρίζουμε; Εδώ είναι το ζητούμενο για το σύστημα πρόσληψης και την πορεία του μετά.
Και πως τον προστατεύουμε;  Αφενός με ένα αντικειμενικό σύστημα πρόσληψης και αφετέρου με  ενίσχυση και αντικειμενική αξιολόγηση στην καριέρα του .

Αυτά όλα ακούγονται όμορφα και λογικά σε όποιον δεν έχει μπει ποτέ σε τάξη. Σε όποιον δεν δούλεψε ποτέ ωρομίσθιος. Σε όποιον δεν κάλυψε ποτέ "κακήν κακώς" κενά. Δυστυχώς (και δεν φταίμε εμείς οι εκπαιδευτικοί γι' αυτό) δεν είναι αυτή η πραγματικότητα που βιώνουμε όσοι βολοδέρνουμε χρόνια τώρα στην εκπαιδευση. Δεν είναι αυτή η πραγματικότητα ούτε του ωρομίσθιου, ούτε του ξεσπιτωμένου αναπληρωτή ούτε του ταλαιπωρημένου (ύστερα από δεκαετίες διορισμένου) μονιμου σαραντάρη καθηγητή.
Δεν είναι αυτή η πραγματικότητα των παπαγάλων μαθητών που απομνημονεύουν τεράστιες ποσότητες ύλης, περνούν τις εξετάσεις (χιλιάδες εξετάσεις) και βγάζοντας το Πανεπιστήμιο δεν θυμούνται ούτε τα βασικά. Γιατί τα βασικά και τα δευτερεύοντα είναι όλα σούμα, όλα απαραίτητα "ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ", αρχικά για να περάσεις την τάξη, στη συνέχεια για να πάρεις βαθμό, να περάσεις στις Πανελλήνιες, να τελειώσεις το Πανεπιστήμιο, να περάσεις στο μεταπτυχιακό,.... να διοριστείς σε μια θεσούλα πείνας στα σαράντα/πενήντα σου στο Άνω Κωλοπιστρονίτσι. Αυτόν τον υπαλληλάκο θέλουν, τον κακομοίρη, με το μυαλό κουλουβάχατα από τις συνεχείς εξετάσεις... Τον υποταγμένο, τον φοβικό. Τον μίζερο και μνησίκακο, χωρίς ίχνος αλληλεγγύης για τους συναδέλφους του. Θα τους κάνουμε τη χάρη; Δεν πρεπει να τους την κάνουμε!! Το χρωστάμε στα παιδιά μας και στα παιδιά των παιδιών μας.


[/quote+1+1+1 bravo

Αποσυνδεδεμένος golum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2588 στις: Νοεμβρίου 22, 2009, 12:50:12 pm »

Αυτό θα μπορούσε να ισχύει στην περίπτωση που ο διαγωνισμός ήταν ουσιαστικός και αξιολογούσε τους ικανούς. Έχει αποδειχτεί όμως ότι μεγάλους βαθμούς γράφουν όσοι α) δεν εργάζονται (τελειόφοιτοι πιτσιρικάδες, γυναίκες που μένουν σπίτι ως νοικοκυρές) ή β) εργαζόμενοι σε δουλειές ρουτίνας, άσχετες με την εκπαίδευση.
Ενώ παλαίμαχοι εκαπιδευτικοί γράφουν χάλια...

μπορεις σε παρακαλω να μας δειξεις αυτες τις αποδειξεις;γιατι εγω δεν εχω δει πουθενα τετοια στατιστικα στοιχεια..τι θα πει δηλαδη "πιτσιρικαδες" "νοικοκυρες" "δουλειες ρουτινας"..ευχομαι να μην εισαι τοοοοσο απαξιωτικος οταν μιλας και για τους μαθητες σου..εκτος αν θεωρεις τον κυκλο σου αξιοπιστο στατιστικο δεδομενο...
το μονο που θελω ειναι να τους δω να τρεχουν..

Αποσυνδεδεμένος physicaest

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Koλωνακι (Πλατεια)1920
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2589 στις: Νοεμβρίου 22, 2009, 12:52:16 pm »
ένας εργαζόμενος εκτός εκπαίδευσης δεν έχει την δυνατότητα να αφιερώσει τον ίδιο χρόνο με κάποιον άλλο που εργάζεται σ’ αυτή  με συνέπεια να περιορίζεται η απόδοσή  του στον διαγωνισμό. Ενώ αν του δινόταν η επιλογή να <αγοράσει >χρόνο, να απασχοληθεί  μερικώς δηλαδή στην εκπαίδευση  όπως γίνεται με την προϋπηρεσία, αυτό μπορεί να είναι  ωφέλιμο.

Αυτό θα μπορούσε να ισχύει στην περίπτωση που ο διαγωνισμός ήταν ουσιαστικός και αξιολογούσε τους ικανούς. Έχει αποδειχτεί όμως ότι μεγάλους βαθμούς γράφουν όσοι α) δεν εργάζονται (τελειόφοιτοι πιτσιρικάδες, γυναίκες που μένουν σπίτι ως νοικοκυρές) ή β) εργαζόμενοι σε δουλειές ρουτίνας, άσχετες με την εκπαίδευση.
Ενώ παλαίμαχοι εκαπιδευτικοί γράφουν χάλια...

Αυτό φανερώνει μια παθογένεια αυτού του τρόπου αξιολόγησης... Καταδεικνύει ότι η κατοχή των απαραίτητων τεχνικών προκειμένου να περάσει κανείς τις εξετάσεις δεν καθιστά τον καταρτισμένο, ικανό και αποτελεσματικό εκπαιδευτικό ή μαθητή.
Χιλιάδες τα παραδείγματα αριστούχων μαθητών μας που ατύχησαν στις μετέπειτα σπουδές τους που απαιτούσαν από αυτούς πολύ περισσότερα από το να αριστεύουν απλά στις εξετάσεις. Ελληνική πατέντα αποτυχίας... Η νοοτροπία της δια βίου αποτυχίας. Γι' αυτό ο ΑΣΕΠ πρεπει να καταργηθεί. Γι' αυτό οι εξετάσεις πρεπει να καταργηθούν. Μένει μετά το ερώτημα "ποιος υπουργός θα αναλάβει να στήσει ένα σύστημα παιδείας δημόσιο, Ευρωπαικό που θα σέβεται τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τον εαυτό του;". Κανείς κατά πάσα πιθανότητα αφού όλοι τους είναι τυχοδιώκτες καριέρας και περιστοιχίζονται από τυχάρπαστους παρά τις προσπάθειες που έκαναν τώρα τελευταία να μας πείσουν για το αντίθετο...


Oι παλαιμαχοι εκπαιδευτικοι δεν γραφουν χαλια,περνανε τη βαση κυριως γιατι γραφουν καλα το γνωστικο
Δυστυχως ισχυει το αλλο που γραφεις
Δεν μπορουν να απαγορευσουν τη λειτουργια των φροντιστηριων για ΑΣΕΠ?
Ειναι νομιμη η λειτουργια τους? Χωραει νομικα μια προσφυγη απο εμας για να παψουν να λειτουργουν?

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 418
Σύνολο: 418

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.