0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Αναστασια 76 στις Νοέμβριος 25, 2009, 02:30:51 μμπολυ πιθανο οι περισσοτεροι νομοι ψηφιζονται σε περιοδους που ο ελληνας εχει στραμμενη την προσοχη του αλλου... δες εξοπλιστικα,συνταξιοδοτικο κλπβρε arist2 το καταλαβαμε αλλα με οποιο τροπο και να απεκτησαν την προϋπηρεσια δεν ειναι δικαιο να μεινουν ουτε αυτοι απ εξω...μη βγαζεις κακια...και εμεις αν ειχαμε τροπο ισως το καναμε... ω γεγονε γεγονε...απο δω και περα τι γινετε...Θα πήρε το αυτί σου ότι αφαιρούνται ολυμπιακά μετάλλια, μέρες μετά την τέλεση των αγώνων, ε;
πολυ πιθανο οι περισσοτεροι νομοι ψηφιζονται σε περιοδους που ο ελληνας εχει στραμμενη την προσοχη του αλλου... δες εξοπλιστικα,συνταξιοδοτικο κλπβρε arist2 το καταλαβαμε αλλα με οποιο τροπο και να απεκτησαν την προϋπηρεσια δεν ειναι δικαιο να μεινουν ουτε αυτοι απ εξω...μη βγαζεις κακια...και εμεις αν ειχαμε τροπο ισως το καναμε... ω γεγονε γεγονε...απο δω και περα τι γινετε...
Παράθεση από: Landau στις Νοέμβριος 25, 2009, 01:44:50 μμΘα πρόσθετα να απαιτήσουμε από το νέο διαγωνισμό ΑΣΕΠ να μην προσμετράται η προϋπηρεσία με πρόσθετα μόρια, αλλά να μετράνε μόνο ο βαθμός της εξέτασης + βαθμό πτυχίου + μεταπτυχιακά. Για την προϋπηρεσία υπάρχουν ήδη άλλοι πίνακες (40%, 24μηνο).Άποψή μου, δεν ξέρω αν συμφωνείτε.Προφανώς εσύ δεν έφυγες από το ζεστό σου σπιτάκι για να μετακομίσεις σε κανένα δυσπρόσιτο, γι' αυτό δε θες να μετρά η προϋπηρεσία!ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΕ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Ακόμα δεν το κατάλαβες;;;;
Θα πρόσθετα να απαιτήσουμε από το νέο διαγωνισμό ΑΣΕΠ να μην προσμετράται η προϋπηρεσία με πρόσθετα μόρια, αλλά να μετράνε μόνο ο βαθμός της εξέτασης + βαθμό πτυχίου + μεταπτυχιακά. Για την προϋπηρεσία υπάρχουν ήδη άλλοι πίνακες (40%, 24μηνο).Άποψή μου, δεν ξέρω αν συμφωνείτε.
Δεν λέει ξεκάθαρα αν θα δίνεις συνέχεια Ασεπ...
διάβασα μόλις το προσχέδιο του υπουργείου και έχω εξοργιστεί.Προσχέδιο λέγεται κάτι όταν περιλαμβάνει ξεκάθαρες και ακριβείς θέσεις που λύνουν όλες τις απορίες που έχουν δημιουργηθεί στους εμπλεκόμενους, μετά τις προηγούμενες διαρροές της υπουργού. Προσφέρεις μία μορφή νομοσχεδίου που έχει την επίσιμη φόρμα που απαιτείται για να περάσει στην βουλή, δηλαδή πχ άρθρο 1 λέει αυτό, άρθρο δύο το άλλο.... Ο Στυλιανίδης στο νομοσχέδιο της ειδικής αγωγής είχε ακολουθήσει πολύ σωστά τον τρόπο που σας αναλύω για να ξέρει ο καθένας τι ακριβώς του προτείνει η κυβέρνηση, ώστε να είναι σε θέση πει την γνώμη του.Το προσχέδιο αυτό είναι μία πιστή αντιγραφή των γενικόλογων δηλώσεων της διαμαντοπούλου στα κανάλια και των διαρροών τις στις εφημερίδες και μάλιστα όταν τις ζητούσαν περαιτέρω εξήγηση των θέσεων της παρέπεμπε στην δημόσια διαβούλευση. Έλεγε μάλιστα ότι δεν της επιτρέπεται να πει κάτι παραπάνω γιατί τότε θα υπονομεύσει την δημόσια διαβούλευση.Πως μου ζητάει να πω την γνώμη μου όταν σε μία σειρά από βασικά ζητήματα το υπουργείο δεν διευκρινίζει ξεκάθαρα τα σχέδια του και περιλαμβάνει στο προσχέδιο αόριστες διατυπώσεις που συγχέουν περισσότερο τις προθέσεις του αντί να τις φωτίζουν; Δεν μου φτάνει πχ να μου λέει ότι θα μετρήσει και η προυπηρεσία στον επιτυχόντα του ασεπ. Πόσο θα μετρήσει ,εκεί είναι το ζητούμενο, γιατί και σήμερα μετράει αλλά μετράει ελάχιστα. Θα μετρήσει όσο σήμερα ή θα αυξηθεί σε ένα μόριο για κάθε μήνα. Όσο δεν αποσαφηνίζει και δεν ξεδιαλύνει τα σκοτεινά σημεία δεν μπορεί να έχει την απαίτηση για την διατύπωση υπεύθυνης θέσης από τους εκπαιδευτικούς. Πραγματικά μας περνάει για ηλίθιους όταν ζητάει να πάρουμε θέση σε κάτι τόσο ασαφές και γενικόλογο πλαίσιο προτάσεων. Δεν ξέρω για ποιο λόγο διάλεξαν αυτή την αοριστία αλλά μπορώ ίσως να υποθέσω ότι φοβήθηκαν μεγαλύτερες αντιδράσεις αν αποκαλύπταν τις πραγματικές τους θέσεις. Ας κάτσει σου λέει η σκόνη και βλέποντας και κάνοντας στη συνέχεια.
ΑΣΕΠ κάθε χρόνο ναι αλλά δεν λέει αν κρατάς τον προηγούμενο δημιουργώντας πίνακες προυπηρεσίας με ΑΣΕΠ.Landau : Η διαβούλευση βγήκε και δεν είναι καθόλου προφανεις (μην το πω κάπως αλλιώς ) οι πίνακες που λες.
Παράθεση από: filologos100 στις Νοέμβριος 25, 2009, 04:27:51 μμδιάβασα μόλις το προσχέδιο του υπουργείου και έχω εξοργιστεί.Προσχέδιο λέγεται κάτι όταν περιλαμβάνει ξεκάθαρες και ακριβείς θέσεις που λύνουν όλες τις απορίες που έχουν δημιουργηθεί στους εμπλεκόμενους, μετά τις προηγούμενες διαρροές της υπουργού. Προσφέρεις μία μορφή νομοσχεδίου που έχει την επίσιμη φόρμα που απαιτείται για να περάσει στην βουλή, δηλαδή πχ άρθρο 1 λέει αυτό, άρθρο δύο το άλλο.... Ο Στυλιανίδης στο νομοσχέδιο της ειδικής αγωγής είχε ακολουθήσει πολύ σωστά τον τρόπο που σας αναλύω για να ξέρει ο καθένας τι ακριβώς του προτείνει η κυβέρνηση, ώστε να είναι σε θέση πει την γνώμη του.Το προσχέδιο αυτό είναι μία πιστή αντιγραφή των γενικόλογων δηλώσεων της διαμαντοπούλου στα κανάλια και των διαρροών τις στις εφημερίδες και μάλιστα όταν τις ζητούσαν περαιτέρω εξήγηση των θέσεων της παρέπεμπε στην δημόσια διαβούλευση. Έλεγε μάλιστα ότι δεν της επιτρέπεται να πει κάτι παραπάνω γιατί τότε θα υπονομεύσει την δημόσια διαβούλευση.Πως μου ζητάει να πω την γνώμη μου όταν σε μία σειρά από βασικά ζητήματα το υπουργείο δεν διευκρινίζει ξεκάθαρα τα σχέδια του και περιλαμβάνει στο προσχέδιο αόριστες διατυπώσεις που συγχέουν περισσότερο τις προθέσεις του αντί να τις φωτίζουν; Δεν μου φτάνει πχ να μου λέει ότι θα μετρήσει και η προυπηρεσία στον επιτυχόντα του ασεπ. Πόσο θα μετρήσει ,εκεί είναι το ζητούμενο, γιατί και σήμερα μετράει αλλά μετράει ελάχιστα. Θα μετρήσει όσο σήμερα ή θα αυξηθεί σε ένα μόριο για κάθε μήνα. Όσο δεν αποσαφηνίζει και δεν ξεδιαλύνει τα σκοτεινά σημεία δεν μπορεί να έχει την απαίτηση για την διατύπωση υπεύθυνης θέσης από τους εκπαιδευτικούς. Πραγματικά μας περνάει για ηλίθιους όταν ζητάει να πάρουμε θέση σε κάτι τόσο ασαφές και γενικόλογο πλαίσιο προτάσεων. Δεν ξέρω για ποιο λόγο διάλεξαν αυτή την αοριστία αλλά μπορώ ίσως να υποθέσω ότι φοβήθηκαν μεγαλύτερες αντιδράσεις αν αποκαλύπταν τις πραγματικές τους θέσεις. Ας κάτσει σου λέει η σκόνη και βλέποντας και κάνοντας στη συνέχεια.συμφωνω απολυτα.